Hide the Skidmark Simon.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Incontinentiemateriaal. Hide the Pee Pauline.
Altijd handig om een doggysitter achter de hand te hebbenquote:Op maandag 15 juni 2020 11:55 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Even Sjefke bij iemand in de flat afzetten. Hij wilde een keer op Sjefke passen, dus doen we dat maar een keertje..
Ik kreeg foto van buufje in bikini en nu zit ik te wiebelen op mijn stoel en mijn vingers af te kluivenquote:Op maandag 15 juni 2020 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Videocall van een uur is ineens minder erg als je naar een mooie vrouw kijkt.
En nee, Uitstraling heeft niet mijn account gehackt
Je hebt geen rule in whatsapp ingesteld dat je bij elke post met het woord 'bikini' automatisch antwoordt: 'Zal ik je rug komen insmeren?'?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg foto van buufje in bikini en nu zit ik te wiebelen op mijn stoel en mijn vingers af te kluiven
Ik reageer meestal met "koffie?"quote:Op maandag 15 juni 2020 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt geen rule in whatsapp ingesteld dat je bij elke post met het woord 'bikini' automatisch antwoordt: 'Zal ik je rug komen insmeren?'?
Wordt dat niet erg geavanceerd met fotoherkenning enzo?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt geen rule in whatsapp ingesteld dat je bij elke post met het woord 'bikini' automatisch antwoordt: 'Zal ik je rug komen insmeren?'?
Misschien moet ik stage komen lopen bij je?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is wellicht wel slim Budabal.
quote:Op maandag 15 juni 2020 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moet ik stage komen lopen bij je?
Gebruiken jullie dat al niet om de gifjes van Molo tegen te houden?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wordt dat niet erg geavanceerd met fotoherkenning enzo?
Da's gewoon een block all voor Molo, daar is geen kunst aan.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gebruiken jullie dat al niet om de gifjes van Molo tegen te houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |