Ga je wat eten denk je, of laat je het zo?quote:Op zondag 14 juni 2020 15:56 schreef Cee het volgende:
Zo, 12km achter de kiezen, heerlijk weertje, op het eind toch wel wat benauwd, nu heb ik honger.
En, wat heb je in gedachten?quote:Op zondag 14 juni 2020 15:59 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
*Vlucht nog wat verder naar het buitenland
Ik gooi er een gepofte zoete aardappel tegenaan denk ik.quote:Op zondag 14 juni 2020 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga je wat eten denk je, of laat je het zo?
Grof geschut!quote:Op zondag 14 juni 2020 16:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gooi er een gepofte zoete aardappel tegenaan denk ik.
Nou nou, geen reden om met eten te gaan gooien.quote:Op zondag 14 juni 2020 16:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gooi er een gepofte zoete aardappel tegenaan denk ik.
En dat is gelukt toch?quote:Op zondag 14 juni 2020 15:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb hem nog wel geprobeerd weg te jagen!
6:06 niet mis hoor voor even zo een rondje lopenquote:Op zondag 14 juni 2020 16:33 schreef ijs_beer het volgende:
En ik ben ook net terug van een rondje lopen. M'n GPS-horloge deed het niet lekker dus het duurde effe voordat ik m'n loopje kon loggen. Uiteindelijk alleen maar 1500m vastgelegd voor de vierkamp in het LIF / [Hardlopen] #1233 - 1500 loodzware meters voor de boeg. topic.
Altijd ook weer van die Duitsers.quote:
quote:Op zondag 14 juni 2020 15:52 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Last of us deel 2 komt binnenkort uit en kijk die reviews
Nondeju wat loop je snel.quote:Op zondag 14 juni 2020 16:33 schreef ijs_beer het volgende:
En ik ben ook net terug van een rondje lopen. M'n GPS-horloge deed het niet lekker dus het duurde effe voordat ik m'n loopje kon loggen. Uiteindelijk alleen maar 1500m vastgelegd voor de vierkamp in het LIF / [Hardlopen] #1233 - 1500 loodzware meters voor de boeg. topic.
Moet jij zo nodig zeggenquote:Op zondag 14 juni 2020 16:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou nou, geen reden om met eten te gaan gooien.
Nou op een gegeven moment zag ik hem niet meer, maar kan ook zijn dat je hem op hebt gegetenquote:
Had je die drama meegekreyen rond king77nlquote:Op zondag 14 juni 2020 15:52 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Last of us deel 2 komt binnenkort uit en kijk die reviews
Nee, ik ben niet zo van de game youtubers. Zeker niet van Nederlandse eerlijk gezegd.quote:Op zondag 14 juni 2020 17:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Had je die drama meegekreyen rond king77nl
Oh dat is sowieso al een loser.quote:Op zondag 14 juni 2020 17:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo van de game youtubers. Zeker niet van Nederlandse eerlijk gezegd.
Op zich wel een punt natuurlijk. Al die hetero’s hier die iets van het ESF menen te moeten vinden.quote:Op zondag 14 juni 2020 17:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dat is sowieso al een loser.
Maar die vond dat vrouwen geen games hoorden te reviewen want het is een mannenwereld
Nouja ik voel me niet offended want ik heb er ook echt geen verstand vanquote:Op zondag 14 juni 2020 17:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op zich wel een punt natuurlijk. Al die hetero’s hier die iets van het ESF menen te moeten vinden.
Frank de Boer was in elk geval wel man-of-the-match.quote:Op zondag 14 juni 2020 17:05 schreef Strani het volgende:
Mensen die zichzelf graag pijn doen kunnen nu kijken naar Nederland - Italië van het EK2000 op NPO 1.
Toldo
Ja joh jullie nemen ons wereldje helemaal overquote:Op zondag 14 juni 2020 17:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op zich wel een punt natuurlijk. Al die hetero’s hier die iets van het ESF menen te moeten vinden.
Dat kan je wel zeggen jaquote:Op zondag 14 juni 2020 17:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Frank de Boer was in elk geval wel man-of-the-match.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |