Ja Spanje zette zichzelf weer aardig te kakkenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah was het weer zo ver?
[ afbeelding ]
Heldquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:48 schreef Sableheart het volgende:
sorry voor het wachten, heb gelijk ook de OP geupdate.
Hier denken Julio en ik het onze van!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja Spanje zette zichzelf weer aardig te kakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De TT alleen niet. @ijs_beer wil jij dat fixen?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:48 schreef Sableheart het volgende:
sorry voor het wachten, heb gelijk ook de OP geupdate.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier denken Julio en ik het onze fan!Ja sorry, maar 1988 was niet een geweldig Spanje-jaar. Julio en jij kunnen klagen wat jullie willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
oepsquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De TT alleen niet. @:ijs_beer wil jij dat fixen?
Ja precies, waarom proberen ze dat nog johquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:50 schreef sportfreak het volgende:
Een franstalige chanson? Nee sorry, dit is kansloos, had het 20 jaar eerder moeten proberen.
Ze geloven er zelf ook niet in, anders hadden ze wel een Zwitser dit laten zingenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:50 schreef sportfreak het volgende:
Een franstalige chanson? Nee sorry, dit is kansloos, had het 20 jaar eerder moeten proberen.
twee jaar eerder won er ook nog een.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:50 schreef sportfreak het volgende:
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja sorry, maar 1988 was niet een geweldig Spanje-jaar. Julio en jij kunnen klagen wat jullie willen
Oh, nou ja, in dat geval denk ik dat er na 1988 nooit meer een Franstalig nummer gaat winnen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:51 schreef Sableheart het volgende:
[..]
twee jaar eerder won er ook nog een.
Celine is er net keihard overheen gegaan!quote:
Als Frankrijk Joelle Ursul of Amina stuurt winnen ze wel.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Oh, nou ja, in dat geval denk ik dat er na 1988 nooit meer een Franstalig nummer gaat winnen.
Och hou op...quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Frankrijk Joelle Ursul of Amina stuurt winnen ze wel.
De volledige toekomst is erg lang.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Oh, nou ja, in dat geval denk ik dat er na 1988 nooit meer een Franstalig nummer gaat winnen.
See-Mone was ook een stuk beter dan Bilalquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Frankrijk Joelle Ursul of Amina stuurt winnen ze wel.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Celine is er net keihard overheen gegaan!
De Spaanse inzending dan, niet Julio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och ja, wat een pareltje was datquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
See-Mone was ook een stuk beter dan Bilal
Ja, dat is ook eeuwig zonde. En Mama Corsica had ook moeten winnen in 1993 (sorry Ruth).quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
See-Mone was ook een stuk beter dan Bilal
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]AMAI!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Twee jaar achter elkaar organiseren zouden ze niet overleven inderdaad...quote:
Nee dat gaat ook nooit gebeuren joh!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:56 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Twee jaar achter elkaar organiseren zouden ze niet overleven inderdaad...
Om over drie keer achter elkaar nog maar te zwijgen.
Ja, maar goed dat is nooit gebeurd en gaat ook nooit gebeuren natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:56 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Twee jaar achter elkaar organiseren zouden ze niet overleven inderdaad...
Om over drie keer achter elkaar nog maar te zwijgen.
Frankrijk heeft hier echt de kans op een overwinning laten liggenquote:
Ze dachten wat de Belgen kunnen met Sandra Kim kunnen wij beter?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:58 schreef Sableheart het volgende:
since she was nine...
... she is now 13.
Het is dat Duncan, anders had het van mij zo gemogen ookquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Frankrijk heeft hier echt de kans op een overwinning laten liggen
Zij beweerde dan weer niet 15 te zijnquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:58 schreef Sableheart het volgende:
since she was nine...
... she is now 13.
Gezien de editie die ze daarvoor kozen vind ik dat ook weer niet heel ergquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Frankrijk heeft hier echt de kans op een overwinning laten liggen
Echt hequote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:00 schreef Fred_B het volgende:
Als je al dat gepruttel hoort, is het toch een wonder dat Céline bijna niet won.
Monaco 1969 was het jongst toch?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:01 schreef Sableheart het volgende:
En het erge is dat er nog jongere kinderen op het podium hebben gestaan.
Scherpquote:
JA! Ik vroeg me af aan wie ze me deed denken. Dank je Fredquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:01 schreef Fred_B het volgende:
Pia Dijkstra en haar zus kunnen er ook geen reet van.
Hoe oud was Nathalie Pāque in 1989 ?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:01 schreef Sableheart het volgende:
En het erge is dat er nog jongere kinderen op het podium hebben gestaan.
Ik herinner me ook een Deens jongetje als onderdeel van een trio, al zou ik moeten opzoeken wanneer dat was.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Monaco 1969 was het jongst toch?
En ook een keer een Frans meisje met suikerspinhaar die echt heel jong was ook
11quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hoe oud was Nathalie Pāque in 1989 ?
8 geloof ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hoe oud was Nathalie Pāque in 1989 ?
Ja en ook een keer een Israėlisch jochie in een duo (Gili & Galit).quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:03 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik herinner me ook een Deens jongetje als onderdeel van een trio, al zou ik moeten opzoeken wanneer dat was.
En dan ook niet stiekem met zijn zak in zijn hand gaan staanquote:
Ja ik krijg nu allemaal ideeėn bij waar hij zijn handen zit te houdenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dan ook niet stiekem met zijn zak in zijn hand gaan staan
En glimlacht ze ook spontaan niet meer!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:07 schreef Fred_B het volgende:
Als ze dit in het Louvre laten horen, draait Mona Lisa zich spontaan om.
Ja, maar hij werd ook niet genoemd tijdens de puntentelling.quote:
Niet eens een eervolle vermelding voor de zero of that time?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar hij werd ook niet genoemd tijdens de puntentelling.
Laten jullie gewoon de grap van de dag langs jullie heen gaan ?quote:
Zijn patatmensen waarschijnlijkquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Laten jullie gewoon de grap van de dag langs jullie heen gaan ?
Wat kan niet dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:10 schreef Fred_B het volgende:
Heel veel dingen bij dit optreden kunnen niet. Maar het liedje is tof
Hou oooppp, straks visualiseer ik die enge Kaktus hierbijquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ineens moet ik aan mevrouw Stemband denken
Dat haar, die oorbellen, die achtergrondzangeressen, enz enzquote:
Gelukkig maakten de 2000's al gelijk veel goedquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:11 schreef Fred_B het volgende:
Denemarken had toen een sterke fase en een overwinning leek in de lucht te hangen. Maar in de 90s ging het nogal mis.
Oh datquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat haar, die oorbellen, die achtergrondzangeressen, enz enz
Daarna wel weer twee keer gewonnen. Het kan een stuk minderquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:11 schreef Fred_B het volgende:
Denemarken had toen een sterke fase en een overwinning leek in de lucht te hangen. Maar in de 90s ging het nogal mis.
Oh absoluut. Maar vaak zie je wel landen die tegen een overwinning aanhikken en het dan ook doen. Dat lukte Denemarken niet. En daarna opeens wel.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daarna wel weer twee keer gewonnen. Het kan een stuk minder
Een beetje zoals Italiė nu?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh absoluut. Maar vaak zie je wel landen die tegen een overwinning aanhikken en het dan ook doen. Dat lukte Denemarken niet. En daarna opeens wel.
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:15 schreef Sableheart het volgende:
het begon wel goed, maar dit is matig.
Johquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:16 schreef Fred_B het volgende:
Dit is wel één van de drie minste tot nu toe.
Ik geef ook commentaar voor de mensen die zonder geluid kijken.quote:
en voor degenen die teruglezen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik geef ook commentaar voor de mensen die zonder geluid kijken.
Kroatiė eind jaren `90 hadden wel een overwinning verdiendquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh absoluut. Maar vaak zie je wel landen die tegen een overwinning aanhikken en het dan ook doen. Dat lukte Denemarken niet. En daarna opeens wel.
Dat was in het vorige geval wel handig jaquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik geef ook commentaar voor de mensen die zonder geluid kijken.
Neka mi ne svanequote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Kroatiė eind jaren `90 hadden wel een overwinning verdiend
Oeh, straks even luisteren!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In het kader 'Nijlpaard in de achtbaan' jat ik deze van Cee's Twitter
Met dank aan Denemarken
Makemakes ookquote:
Wacht maar even op de interval act. Dat sloot mee aan bij de popmuziek van 1988quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:21 schreef Momo het volgende:
Valt mij wel op dat alles zo braaf is eigenlijk. 1988 was er in de popmuziek wel wat extreme acts om maar zo te zeggen.
En veel ook van mij,quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:21 schreef Fred_B het volgende:
Dit is prima. Dit gaat punten krijgen van de Fred_B jury.
Waarom keek ik nou net nietquote:
En toch had het ESF ook toen al de naam dat het meer om de act dan om de muziek ging.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:21 schreef Momo het volgende:
Valt mij wel op dat alles zo braaf is eigenlijk. 1988 was er in de popmuziek wel wat extreme acts om maar zo te zeggen.
De bijzondere acts bleven ook het best hangen natuurlijk. Zeker met maar een stuk of 3 goede liedjes per jaar en een truttig stemmende jury.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:25 schreef Sableheart het volgende:
[..]
En toch had het ESF ook toen al de naam dat het meer om de act dan om de muziek ging.
De algemene kwaliteit van de liedjes is inderdaad wel erg matig deze jaren ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De bijzondere acts bleven ook het best hangen natuurlijk. Zeker met maar een stuk of 3 goede liedjes per jaar en een truttig stemmende jury.
Al is dit nummer daar geen voorbeeld van.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:27 schreef Sableheart het volgende:
[..]
De algemene kwaliteit van de liedjes is inderdaad wel erg matig deze jaren ja.
Niet genoemd naar de hond van de eerder genoemde Bas Van Toor trouwens.quote:
Ja gekkerd johquote:
Als er zojuist geen antwoord op mijn opgave in het lyrics topic was geweest, had ik daar drie keer mezelf gequote in 1 post.quote:
Oh ja, dat is een beetje stilgevallen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:31 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als er zojuist geen antwoord op mijn opgave in het lyrics topic was geweest, had ik daar drie keer mezelf gequote in 1 post.
Ze kan het nog steeds.quote:
Niet in vergelijking met het merendeel van de avond, toch?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
Dit klinkt totaal on-Italiaans in de zin van dat het wat matig lijkt
Ja dit inderdaad. Wel een van de betere die voorbij is gekomen, maar als je me over een halfuur vraagt hoe dit nummer ook alweer ging, ben ik het vergetenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:33 schreef Fred_B het volgende:
Niet echt slecht, maar als je dit tien keer hoort blijft het nog niet hangen.
Nee dat dan weer nietquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:34 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Niet in vergelijking met het merendeel van de avond, toch?
Welk nummer?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was min of meer vergeten dat het nummer bezig was en ging Facebook checken
17 schat ikquote:
De nieuwe is redelijk makkelijk hoop ikquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh ja, dat is een beetje stilgevallen.
Bedankt.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De nieuwe is redelijk makkelijk hoop ik
Ik heb een gok gedaanquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Congratulations ook wel bekend mocht worden geacht, maar blijkbaar had ik dat onderschat.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
Oké dat einde klonk heel erg als een "het nummer was eigenlijk langer, maar we kappen het gewoon even random af"
twitter:KrisBoswellRS twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 22:32:12Italy weren’t too fussed about Eurovision in the late 80’s. So much so that they entered a song that was over 4 minutes long, didn’t do an ESC edit, just told the sound engineer to fade the sound out at 3 minutes. #EurovisionAgain reageer retweet
Een paar ervoor vond ik zo moeilijk dat ik eigenlijk al niet meer in het topic keekquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:37 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik dacht dat Congratulations ook wel bekend mocht worden geacht, maar blijkbaar had ik dat onderschat.
Dat wist ik niet. Maar het was wel echt overduidelijk te merken en horen jaquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]twitter:KrisBoswellRS twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 22:32:12Italy weren’t too fussed about Eurovision in the late 80’s. So much so that they entered a song that was over 4 minutes long, didn’t do an ESC edit, just told the sound engineer to fade the sound out at 3 minutes. #EurovisionAgain reageer retweet
Ja, als het zonder lang te Googlen niet lukt, vind ik het ook wat minder.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een paar ervoor vond ik zo moeilijk dat ik eigenlijk al niet meer in het topic keek
Ja, dit inderdaad. Vind het verder juist een tof idee dat topic, maar als je toch moet gaan Googelen gaat het het doel ook wat voorbij.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, als het zonder lang te Googlen niet lukt, vind ik het ook wat minder.
Niet dat je veel mist; geen geweldig jaarquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:40 schreef Guanabana het volgende:
Zit ik nu mijn geboortejaar te missen?
quote:
quote:
quote:
Graag gedaan.quote:
Gezelligquote:
Ze kan beter even met een tekstschrijver bellen voor een nieuw liedje.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dora namens Portugal. Ik verwacht nu dat ze halverwege het nummer hulp gaat inroepen van haar rugzak of een landkaart
Zal ze nodig hebben denk ikquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dora namens Portugal. Ik verwacht nu dat ze halverwege het nummer hulp gaat inroepen van haar rugzak of een landkaart
Oh ik vind het nog wel aardig klinkenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze kan beter even met een tekstschrijver bellen voor een nieuw liedje.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:43 schreef Fred_B het volgende:
Dora is ook wel een leuke naam voor een voorronde.
Ik ben ook van dit geboortejaarquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:40 schreef Guanabana het volgende:
Zit ik nu mijn geboortejaar te missen?
Dit liedje had op deze manier ook 30 minuten kunnen durenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb vaak een zwak voor de Portugese inzendingen, maar dit is wel erg niksig
Mijn top 3 is al sinds Celine hetzelfde, en die moest geloof ik als negendequote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:44 schreef Guanabana het volgende:
Maar de puntentelling is dus op zich spannender dan de hele show begrijp ik?
Wel jammer dat ik Geer gemist heb.
Ik denk dat er zo'n 5 nummers de moeite waard waren.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:44 schreef Guanabana het volgende:
Geer was ook oprecht wel een van de hoogtepunten. Verder nog Celine en nog een aantal andere nummers die wel aardig waren, maar over het algemeen geen heel sterk jaar als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:44 schreef Guanabana het volgende:
Jonge deernes juist!quote:
Ja datquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit liedje had op deze manier ook 30 minuten kunnen duren
En wat ben ik dan? Net uit de luiers?quote:
Dan ligt het dus niet aan mij dat het na de eerste helft een beetje als een nachtkaars uitgaat.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn top 3 is al sinds Celine hetzelfde, en die moest geloof ik als negende
Was dit nu de Portugese inzending waar de tekst of muziek door een Nederlander was geschreven ?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze kan beter even met een tekstschrijver bellen voor een nieuw liedje.
Oh, dat zou ik niet weten.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Was dit nu de Portugese inzending waar de tekst of muziek door een Nederlander was geschreven ?
Nou ja, ik weet natuurlijk niet precies wat je in je vrije tijd doetquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En wat ben ik dan? Net uit de luiers?
Huub?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
Moet altijd aan hangop denken bij dit nummer
In de mooiste tijd van je leven.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En wat ben ik dan? Net uit de luiers?
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet natuurlijk niet precies wat je in je vrije tijd doet
Jaquote:
Beter dan meeste andere nummersquote:
En dan vind ik het nog bij de bovenste helft van de avond horenquote:
Wees maar blij dat je zo laat inschakeltquote:
twitter:EurovisionAgain twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 22:50:30🗳 TWITTER START VOTING 🗳
You have 30 minutes to cast your votes on the DUBLIN 1988 performances 🇮🇪☘️
Click here to VOTE: https://t.co/fG4i25SCl6
🌟 PLEASE RETWEET 🌟
YOU DECIDE THE WINNER OF @RTE’s 1988 EUROVISION SONG CONTEST!
#EurovisionAgain https://t.co/1LEM7bSGqL reageer retweet
Hoge noot ging mis.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:52 schreef Guanabana het volgende:
Maar had Geer dan niet hoger moeten eindigen als alles zo kut was?
Het was schrapen inderdaad.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Na zes landen te kiezen om op te stemmen ben ik eigenlijk wel door mijn opties heen...
Dat had hij zeker gemoeten, vind ikquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:52 schreef Guanabana het volgende:
Maar had Geer dan niet hoger moeten eindigen als alles zo kut was?
Nou ja mis... hij deed hem nietquote:
Ze wilden vast niet meer winnen gezien hun echte inzendingquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:55 schreef Fred_B het volgende:
Had Ierland dit niet beter kunnen sturen?
Ze wilden niet de winst riskeren. Je moet er toch niet aan denken meerdere jaren achter elkaar zo'n grote uitgave te moeten doen?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:55 schreef Fred_B het volgende:
Had Ierland dit niet beter kunnen sturen?
Voor hoge noten moeten we toch bij deze zijn:quote:
Nee precies, dat wil Ierland altijd kosten wat kost te voorkomen!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:56 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ze wilden niet de winst riskeren. Je moet er toch niet aan denken meerdere jaren achter elkaar zo'n grote uitgave te moeten doen?
Cezar heldquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:56 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Voor hoge noten moeten we toch bij deze zijn:
Vandaar ook hun inzending in 1994. Een duet van twee heren, dat kon nooit iets worden.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee precies, dat wil Ierland altijd kosten wat kost te voorkomen!
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:56 schreef sportfreak het volgende:
Er wordt wel erg vaak Don't Go gezongen in dit lied, en dan heeft de Europese Commissie hier nog aan meegewerkt ook.
Hadden ze toen al een vooruitziende blik richting de Britten?
Tegenwoordig zijn ze wel heel consequent.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee precies, dat wil Ierland altijd kosten wat kost te voorkomen!
pijnlijk maar waar.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn ze wel heel consequent.
Dit klinkt actueler dan The Story Of My Life
Het is nog waar ookquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn ze wel heel consequent.
Dit klinkt actueler dan The Story Of My Life
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
Dit zou serieus in een huidig jaar ook gewoon hoog bij mij scoren op mijn lijstje
QFTquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
Dit zou serieus in een huidig jaar ook gewoon hoog bij mij scoren op mijn lijstje
Sowieso wel een finalist hoor.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
The Womblesquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:59 schreef Guanabana het volgende:
Hoe heetten die figuren ook alweer in die intervalact van '74?
Womblesquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:59 schreef Guanabana het volgende:
Hoe heetten die figuren ook alweer in die intervalact van '74?
HIER KOMT BABYquote:
Ja ik mis die reusachtige muur met knipperlichtjesquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HIER KOMT BABY
Ja, dat was een Wuv Luv, maar bij Wombles moet ik daar nu ook altijd aan denken
Maar wel voor het eerst een videoprojectie en geen scoreboard in de zaal.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:02 schreef Sableheart het volgende:
ach ja, nog geen beelden van degenen die de punten geven.
Suspense welquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:02 schreef Sableheart het volgende:
ach ja, nog geen beelden van degenen die de punten geven.
quote:
De Amiga maakt overurenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:03 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Maar wel voor het eerst een videoprojectie en geen scoreboard in de zaal.
Maar nu weten de hosts niet wat voor een WONDERFULLL SHOOWW it wasquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:06 schreef Sableheart het volgende:
een voordeel van een slechtere verbinding: men komt direct met de punten.
Ah zit jij ook al te Googelenquote:
Heb je al een volledige lijst klaar staan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |