Ze wilden vast niet meer winnen gezien hun echte inzendingquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:55 schreef Fred_B het volgende:
Had Ierland dit niet beter kunnen sturen?
Ze wilden niet de winst riskeren. Je moet er toch niet aan denken meerdere jaren achter elkaar zo'n grote uitgave te moeten doen?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:55 schreef Fred_B het volgende:
Had Ierland dit niet beter kunnen sturen?
Voor hoge noten moeten we toch bij deze zijn:quote:
Nee precies, dat wil Ierland altijd kosten wat kost te voorkomen!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:56 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ze wilden niet de winst riskeren. Je moet er toch niet aan denken meerdere jaren achter elkaar zo'n grote uitgave te moeten doen?
Cezar heldquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:56 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Voor hoge noten moeten we toch bij deze zijn:
Vandaar ook hun inzending in 1994. Een duet van twee heren, dat kon nooit iets worden.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee precies, dat wil Ierland altijd kosten wat kost te voorkomen!
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:56 schreef sportfreak het volgende:
Er wordt wel erg vaak Don't Go gezongen in dit lied, en dan heeft de Europese Commissie hier nog aan meegewerkt ook.
Hadden ze toen al een vooruitziende blik richting de Britten?
Tegenwoordig zijn ze wel heel consequent.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee precies, dat wil Ierland altijd kosten wat kost te voorkomen!
pijnlijk maar waar.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn ze wel heel consequent.
Dit klinkt actueler dan The Story Of My Life
Het is nog waar ookquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn ze wel heel consequent.
Dit klinkt actueler dan The Story Of My Life
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
Dit zou serieus in een huidig jaar ook gewoon hoog bij mij scoren op mijn lijstje
QFTquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
Dit zou serieus in een huidig jaar ook gewoon hoog bij mij scoren op mijn lijstje
Sowieso wel een finalist hoor.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
The Womblesquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:59 schreef Guanabana het volgende:
Hoe heetten die figuren ook alweer in die intervalact van '74?
Womblesquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:59 schreef Guanabana het volgende:
Hoe heetten die figuren ook alweer in die intervalact van '74?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |