De algemene kwaliteit van de liedjes is inderdaad wel erg matig deze jaren ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De bijzondere acts bleven ook het best hangen natuurlijk. Zeker met maar een stuk of 3 goede liedjes per jaar en een truttig stemmende jury.
Al is dit nummer daar geen voorbeeld van.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:27 schreef Sableheart het volgende:
[..]
De algemene kwaliteit van de liedjes is inderdaad wel erg matig deze jaren ja.
Niet genoemd naar de hond van de eerder genoemde Bas Van Toor trouwens.quote:
Ja gekkerd johquote:
Als er zojuist geen antwoord op mijn opgave in het lyrics topic was geweest, had ik daar drie keer mezelf gequote in 1 post.quote:
Oh ja, dat is een beetje stilgevallen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:31 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als er zojuist geen antwoord op mijn opgave in het lyrics topic was geweest, had ik daar drie keer mezelf gequote in 1 post.
Ze kan het nog steeds.quote:
Niet in vergelijking met het merendeel van de avond, toch?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
Dit klinkt totaal on-Italiaans in de zin van dat het wat matig lijkt
Ja dit inderdaad. Wel een van de betere die voorbij is gekomen, maar als je me over een halfuur vraagt hoe dit nummer ook alweer ging, ben ik het vergetenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:33 schreef Fred_B het volgende:
Niet echt slecht, maar als je dit tien keer hoort blijft het nog niet hangen.
Nee dat dan weer nietquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:34 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Niet in vergelijking met het merendeel van de avond, toch?
Welk nummer?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was min of meer vergeten dat het nummer bezig was en ging Facebook checken
17 schat ikquote:
De nieuwe is redelijk makkelijk hoop ikquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh ja, dat is een beetje stilgevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |