Daarna wel weer twee keer gewonnen. Het kan een stuk minderquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:11 schreef Fred_B het volgende:
Denemarken had toen een sterke fase en een overwinning leek in de lucht te hangen. Maar in de 90s ging het nogal mis.
Oh absoluut. Maar vaak zie je wel landen die tegen een overwinning aanhikken en het dan ook doen. Dat lukte Denemarken niet. En daarna opeens wel.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daarna wel weer twee keer gewonnen. Het kan een stuk minder
Een beetje zoals Italië nu?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh absoluut. Maar vaak zie je wel landen die tegen een overwinning aanhikken en het dan ook doen. Dat lukte Denemarken niet. En daarna opeens wel.
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:15 schreef Sableheart het volgende:
het begon wel goed, maar dit is matig.
Johquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:16 schreef Fred_B het volgende:
Dit is wel één van de drie minste tot nu toe.
Ik geef ook commentaar voor de mensen die zonder geluid kijken.quote:
en voor degenen die teruglezen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik geef ook commentaar voor de mensen die zonder geluid kijken.
Kroatië eind jaren `90 hadden wel een overwinning verdiendquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh absoluut. Maar vaak zie je wel landen die tegen een overwinning aanhikken en het dan ook doen. Dat lukte Denemarken niet. En daarna opeens wel.
Dat was in het vorige geval wel handig jaquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik geef ook commentaar voor de mensen die zonder geluid kijken.
Neka mi ne svanequote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Kroatië eind jaren `90 hadden wel een overwinning verdiend
Oeh, straks even luisteren!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In het kader 'Nijlpaard in de achtbaan' jat ik deze van Cee's Twitter
Met dank aan Denemarken
Makemakes ookquote:
Wacht maar even op de interval act. Dat sloot mee aan bij de popmuziek van 1988quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:21 schreef Momo het volgende:
Valt mij wel op dat alles zo braaf is eigenlijk. 1988 was er in de popmuziek wel wat extreme acts om maar zo te zeggen.
En veel ook van mij,quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:21 schreef Fred_B het volgende:
Dit is prima. Dit gaat punten krijgen van de Fred_B jury.
Waarom keek ik nou net nietquote:
En toch had het ESF ook toen al de naam dat het meer om de act dan om de muziek ging.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:21 schreef Momo het volgende:
Valt mij wel op dat alles zo braaf is eigenlijk. 1988 was er in de popmuziek wel wat extreme acts om maar zo te zeggen.
De bijzondere acts bleven ook het best hangen natuurlijk. Zeker met maar een stuk of 3 goede liedjes per jaar en een truttig stemmende jury.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:25 schreef Sableheart het volgende:
[..]
En toch had het ESF ook toen al de naam dat het meer om de act dan om de muziek ging.
De algemene kwaliteit van de liedjes is inderdaad wel erg matig deze jaren ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De bijzondere acts bleven ook het best hangen natuurlijk. Zeker met maar een stuk of 3 goede liedjes per jaar en een truttig stemmende jury.
Al is dit nummer daar geen voorbeeld van.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:27 schreef Sableheart het volgende:
[..]
De algemene kwaliteit van de liedjes is inderdaad wel erg matig deze jaren ja.
Niet genoemd naar de hond van de eerder genoemde Bas Van Toor trouwens.quote:
Ja gekkerd johquote:
Als er zojuist geen antwoord op mijn opgave in het lyrics topic was geweest, had ik daar drie keer mezelf gequote in 1 post.quote:
Oh ja, dat is een beetje stilgevallen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:31 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als er zojuist geen antwoord op mijn opgave in het lyrics topic was geweest, had ik daar drie keer mezelf gequote in 1 post.
Ze kan het nog steeds.quote:
Niet in vergelijking met het merendeel van de avond, toch?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
Dit klinkt totaal on-Italiaans in de zin van dat het wat matig lijkt
Ja dit inderdaad. Wel een van de betere die voorbij is gekomen, maar als je me over een halfuur vraagt hoe dit nummer ook alweer ging, ben ik het vergetenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:33 schreef Fred_B het volgende:
Niet echt slecht, maar als je dit tien keer hoort blijft het nog niet hangen.
Nee dat dan weer nietquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:34 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Niet in vergelijking met het merendeel van de avond, toch?
Welk nummer?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was min of meer vergeten dat het nummer bezig was en ging Facebook checken
17 schat ikquote:
De nieuwe is redelijk makkelijk hoop ikquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh ja, dat is een beetje stilgevallen.
Bedankt.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De nieuwe is redelijk makkelijk hoop ik
Ik heb een gok gedaanquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Congratulations ook wel bekend mocht worden geacht, maar blijkbaar had ik dat onderschat.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
Oké dat einde klonk heel erg als een "het nummer was eigenlijk langer, maar we kappen het gewoon even random af"
twitter:KrisBoswellRS twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 22:32:12Italy weren’t too fussed about Eurovision in the late 80’s. So much so that they entered a song that was over 4 minutes long, didn’t do an ESC edit, just told the sound engineer to fade the sound out at 3 minutes. #EurovisionAgain reageer retweet
Een paar ervoor vond ik zo moeilijk dat ik eigenlijk al niet meer in het topic keekquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:37 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik dacht dat Congratulations ook wel bekend mocht worden geacht, maar blijkbaar had ik dat onderschat.
Dat wist ik niet. Maar het was wel echt overduidelijk te merken en horen jaquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]twitter:KrisBoswellRS twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 22:32:12Italy weren’t too fussed about Eurovision in the late 80’s. So much so that they entered a song that was over 4 minutes long, didn’t do an ESC edit, just told the sound engineer to fade the sound out at 3 minutes. #EurovisionAgain reageer retweet
Ja, als het zonder lang te Googlen niet lukt, vind ik het ook wat minder.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een paar ervoor vond ik zo moeilijk dat ik eigenlijk al niet meer in het topic keek
Ja, dit inderdaad. Vind het verder juist een tof idee dat topic, maar als je toch moet gaan Googelen gaat het het doel ook wat voorbij.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, als het zonder lang te Googlen niet lukt, vind ik het ook wat minder.
Niet dat je veel mist; geen geweldig jaarquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:40 schreef Guanabana het volgende:
Zit ik nu mijn geboortejaar te missen?
quote:
quote:
quote:
Graag gedaan.quote:
Gezelligquote:
Ze kan beter even met een tekstschrijver bellen voor een nieuw liedje.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dora namens Portugal. Ik verwacht nu dat ze halverwege het nummer hulp gaat inroepen van haar rugzak of een landkaart
Zal ze nodig hebben denk ikquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dora namens Portugal. Ik verwacht nu dat ze halverwege het nummer hulp gaat inroepen van haar rugzak of een landkaart
Oh ik vind het nog wel aardig klinkenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze kan beter even met een tekstschrijver bellen voor een nieuw liedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |