@Lenny_Leonardquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Eindhoven samen met Tilburg en Almere lelijkste stad die ik ken.
Tilburg steekt er inderdaad bovenuit. Die ring die nu eenrichtingsverkeer is, is ook horror.quote:
Koekoekquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
We zijn tevreden als jij hier niet meer post.
Ik vind dit een overhaaste conclusie.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om daar achter te komen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik vind dit een overhaaste conclusie.
Ja of gewoon niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om daar achter te komen.
Digitaal pesten is niet leuk! Geef dat meisje ook gewoon een kans. Mogelijk is ze best leuk.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je bent zelf best leuk.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Digitaal pesten is niet leuk! Geef dat meisje ook gewoon een kans. Mogelijk is ze best leuk.
Thanks man! Jij ook.quote:
Ik heb een pizza besteld.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Het is afhaal geworden.
Tomaten Falafel ¤12,50
Pita met tomaten falafel, couscous salade, frites met
pesto mayonnaise, zongedroogde tomaat en kaas
@:caland
De Stadskantiengodquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Het is afhaal geworden.
Tomaten Falafel ¤12,50
Pita met tomaten falafel, couscous salade, frites met
pesto mayonnaise, zongedroogde tomaat en kaas
@:caland
Ik zweer je dat de beste pizzabakker ooit hier in de buurt zit.quote:
ah kudt je had de naam al gepostquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:11 schreef Lange_Lans het volgende:
https://www.destadskantie(...)/to-go-en-bezorg.pdf
De visburger klonk ook prima.
Wat kun jij geweldige goed googlen!quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zweer je dat de beste pizzabakker ooit hier in de buurt zit.
Ik ben in Italië bij de wereldkampioen pizzabakker geweest en hoewel lekker, was deze niet zo goed als bij Da Luigi in Maarheeze.
hackerman.gifquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat kun jij geweldige goed googlen!
Prima voer, prima prijs.quote:
Niet normaal Typisch. Lekker glaasje wijn bij binnenkomst. Bijkomend theater van Luigi die - op zijn Italiaans - al zijn medewerkers uitscheldt. Heb je Gomorra gezien komen er verschillende bekende krachttermen naar voren. Genieten hoor.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
klinkt idd als de plek met de beste pizzabakker
Haal ik ook. 23+ zelfs.quote:
genotquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:10 schreef Caland het volgende:
Uber eats nu ook in Nimma ( @:lange_lans )
@:doublepain
Italiaanse Pizzeria's die ik ken schelden ze meestal in het Turks naar elkaarquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet normaal Typisch. Lekker glaasje wijn bij binnenkomst. Bijkomend theater van Luigi die - op zijn Italiaans - al zijn medewerkers uitscheldt. Heb je Gomorra gezien komen er verschillende bekende krachttermen naar voren. Genieten hoor.
Ik moet eigenlijk een binnenhuisarchitect hebben DP. Aangezien jij bekend staat om je goede smaak, ken jij misschien iemand?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Italiaanse Pizzeria's die ik ken schelden ze meestal in het Turks naar elkaar
Ene Jan des Bouvries schijnt wel aardig te zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk een binnenhuisarchitect hebben DP. Aangezien jij bekend staat om je goede smaak, ken jij misschien iemand?
Ik ken alleen goeie "verhuizers" ouwe reusquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk een binnenhuisarchitect hebben DP. Aangezien jij bekend staat om je goede smaak, ken jij misschien iemand?
Ik wil eigenlijk liever geen homo's in mijn hissa. (@Coco.)quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ene Jan des Bouvries schijnt wel aardig te zijn.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ken alleen goeie "verhuizers" ouwe reus
Ik heb drie halve liters op en drink nu een gewoon biertje.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
Er zijn behoorlijk wat Cambuur hoelikans op de been en verschillende toegangswegen zijn gesloten. @:coco.
Livestream?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
Er zijn behoorlijk wat Cambuur hoelikans op de been en verschillende toegangswegen zijn gesloten. @:coco.
Jeetje!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
VERTEL ONS MEERquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
Hissa betekent huis!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk liever geen homo's in mijn hissa. (@:coco.)
Alle vier?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
Er zijn behoorlijk wat Cambuur hoelikans op de been
En Ricky dan? Niet met Ricky.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ken er maar twee, @:maxi-mus en @:wilfredgenee
cambuurgolfkarretje.gifquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
Stukje inteelthoofdtwitter:ELSPVV_ twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 19:03:36Mijn boodschap aan alle jongeren:
Laat je niet indoctrineren door NPO of NOS!
@thierrybaudet werd gister onder valse voorwendselen naar radio NPO 1 gelokt.
Hij ging weg. Terecht! #FVD
Ik #saneerdeNPO!
Mijn boodschap 👇🏼 https://t.co/ivNYytHPKE reageer retweet
Vergeet @Cultuur058 en @DeHovenier niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Maar ik ben niet voor Cambuur.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat geloof ikquote:
Zou d'r doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:28 schreef Caland het volgende:
Stukje inteelthoofdtwitter:ELSPVV_ twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 19:03:36Mijn boodschap aan alle jongeren:
@:thierrybaudet werd gister onder valse voorwendselen naar radio NPO 1 gelokt.
Ik #saneerdeNPO!
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:28 schreef Caland het volgende:
Ik #saneerdeNPO!
Hoe gaat Elspvv precies de NPO saneren?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:28 schreef Caland het volgende:
Ik #saneerdeNPO!
Goed bezig vriend blijf die caloriertjes verbrandenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:59 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:onlogisch @:caland @:jancees @:jojoortje
Picsquote:
En die PVV vogel zag dat het goed wasquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:18 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Cherry heeft een productief dagje gehad
Zwetendeotter.gifquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
dat is dan een pic van een zwetende otter
iK sTeM oP hIdDeMa!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:18 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Cherry heeft een productief dagje gehad
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Baudet gekozen toen
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een leuke imitatie van een bepaalde user in dit topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Net of dat hij slippers aan heeft, niet dan 3rr0r?quote:
@Lenny_Leonardquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan ben je in ieder geval nog een eerlijke proleetquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Strakke albumhoes.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga ferd missen na dit kabinet
Sowiesoquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je in ieder geval nog een eerlijke proleet
Zou die blondje doen hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
2x Frits Wester.quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Lees eens door man.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik drink nu een glaasje vino blanc, ben op de helft van American Psycho, pagina 238 ofzo.
@:maxi-mus
In twee, voor mijn doen betrekkelijk korte sessies gelezen.quote:
Na zijn Engelse toernee was het wel afgelopen ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:30 schreef Caland het volgende:
Hans Teeuwen is echt al heel lang niet grappig meer he?
Volgens mij sinds dat Theo is afgeslacht.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:30 schreef Caland het volgende:
Hans Teeuwen is echt al heel lang niet grappig meer he?
Zitten daar veel plaatjes in?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik drink nu een glaasje vino blanc, ben op de helft van American Psycho, pagina 238 ofzo.
@:maxi-mus
Nee, maar ik denk dat het een boek is waar jij je wel mee zou moeten kunnen vermaken. Bestel eens een tweedehands exemplaar op bol.com.quote:
Nee ik kan niet zo goed lezenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat het een boek is waar jij je wel mee zou moeten kunnen vermaken. Bestel eens een tweedehands exemplaar op bol.com.
https://www.tmz.com/2020/(...)ot-black-man-wendys/quote:A 27-year-old African-American man was shot in the back and killed by Atlanta police Friday night, after someone complained he was sleeping in his car at a Wendy's drive-thru.
Terechtquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:52 schreef 3rr0r het volgende:
Atlanta police shoots black man
[..]
https://www.tmz.com/2020/(...)ot-black-man-wendys/
Er ligt iemand te slapen op een parkeerplaats en een uur later is ie doodgeschoten.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
slapen in z'n auto in de drive-thru straatquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er ligt iemand te slapen op een parkeerplaats en een uur later is ie doodgeschoten.
Lekker in verhouding wel!
Zijn probleemquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met een alcoholpromille van 5,4.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga zo mevrouw Lans even aan duwen.
@:muskusboktor57
Picsquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga zo mevrouw Lans even aan duwen.
@:muskusboktor57
Is Lans een drinkerquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Met een alcoholpromille van 5,4.
Leuk.
Klaar.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Met een alcoholpromille van 5,4.
Leuk.
Lekker wuuf goddomme.quote:
quote:Op zondag 14 juni 2020 08:48 schreef Caland het volgende:
Zie artikel "Toeterjan, symbool van supportersleed in coronatijd" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/toe(...)ijd/share/2bae31ac46
@:ggmm @:lenny_leonard @:toeterjan
Al gezien en al gepost uiteraardquote:Op zondag 14 juni 2020 09:54 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.instagram.com/p/CBVLLzlnc8L/
@:caland visje halen
Levende legendequote:Op zondag 14 juni 2020 08:48 schreef Caland het volgende:
Zie artikel "Toeterjan, symbool van supportersleed in coronatijd" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/toe(...)ijd/share/2bae31ac46
@:ggmm @:lenny_leonard @:toeterjan
ja hoor dat ging allemaal vrij relaxed, was druk en gezellig, ging wel ouderwets te hard en dat was ik niet meer zo gewendquote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
@:tarado was het acclimatiseren gister nog een succes?
heb nu weer rich times maatquote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb een aantal jaar bij die tennisclub gezeten. Niks mis mee.
Nu drink/eet ik meestal van tevoren wat bij vrienden thuis. Skere tijden @:tjacka
en wat doe je met die nieuw verworven rijkdom?quote:Op zondag 14 juni 2020 11:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb nu weer rich times maat
fooi is lekker
je zusje betalen voor seksquote:Op zondag 14 juni 2020 11:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en wat doe je met die nieuw verworven rijkdom?
Pizza met ananasquote:Op zondag 14 juni 2020 12:20 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/geensnellejelle/status/1271863967103832064
@:ggmm @:onlogisch Graag een mening.
Heel soms zit er ananas door mijn rijst en dan vraag ik me ook af in welk universum ik beland ben.quote:
Ik zag weer een filmpje van die blondje die je postte, das echt een typische groupie he, zal me niet verbazen dat Thierry haar gebruikt om af en toe tegen aan te duwen ofzoquote:
Ik vind jou een aardige jongenquote:Op zondag 14 juni 2020 12:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag weer een filmpje van die blondje die je postte, das echt een typische groupie he, zal me niet verbazen dat Thierry haar gebruikt om af en toe tegen aan te duwen ofzo
Ik jou ook ouwe reusquote:
Leuk dat iemand de sport act van @onlogisch en mij overneemtquote:Op zondag 14 juni 2020 12:45 schreef Caland het volgende:
Boys
Even uurtje gesport, was best benauwd
@:ggmm @:onlogisch @:kyran
Messi maakte hands bij 1 goal en de ander stond Alba buitenspelquote:Op zondag 14 juni 2020 12:47 schreef El-Stinho het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)oor-dode-zwanen.html
@:Lange_Lans @:Lenny_Leonard Hebben jullie ook wel eens gerouwd om dode zwanen?
Mijn autisme kan er heel moeilijk mee omgaan hoe deze pizza is gesneden. Dit zit mij de rest van de dag dwars Stijn, dank je welquote:Op zondag 14 juni 2020 12:20 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/geensnellejelle/status/1271863967103832064
@:ggmm @:onlogisch Graag een mening.
#whiteswansmatterquote:Op zondag 14 juni 2020 12:47 schreef El-Stinho het volgende:
Zou het wat uitmaken? Zonder die goals hadden ze ook wel van Mallorca gewonnen. Vind de blijdschap in de media wel weer vermoeiend.quote:Op zondag 14 juni 2020 12:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Messi maakte hands bij 1 goal en de ander stond Alba buitenspel
[ afbeelding ]
Zwanen -> negersquote:Op zondag 14 juni 2020 12:47 schreef El-Stinho het volgende:
klein stukje gekeken, was een moment dat ze dachten van achteruit te voetballen wat niet lukte, elkaar ziekenhuisballen gevenquote:Op zondag 14 juni 2020 13:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Zonder die goals hadden ze ook wel van Mallorca gewonnen. Vind de blijdschap in de media wel weer vermoeiend.
Je ziet aan Mallorca dat ze twee jaar terug nog op het derde niveau voetbalden. De huurling Kubo is veel te goed intrinsiek, maar moet a la Odegaard nog veel stappen zetten.quote:Op zondag 14 juni 2020 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
klein stukje gekeken, was een moment dat ze dachten van achteruit te voetballen wat niet lukte, elkaar ziekenhuisballen geven
Niks anders dan #UEFALONAquote:Op zondag 14 juni 2020 13:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Zonder die goals hadden ze ook wel van Mallorca gewonnen. Vind de blijdschap in de media wel weer vermoeiend.
De UEFALONA zorgt er vast voor dat Real Madrid het onvermogen heeft om een zwalkend Barça niet op ruime achterstand te zetten.quote:Op zondag 14 juni 2020 13:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks anders dan #UEFALONA
Einde bericht
We gaan ze pakken maat, dat walgelijke stukje verdriet uit Catalunya zal het nog wel voelen, sportief en financieelquote:Op zondag 14 juni 2020 13:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De UEFALONA zorgt er vast voor dat Real Madrid het onvermogen heeft om een zwalkend Barça niet op ruime achterstand te zetten.
Kun je het falen van Betis mooi even vergeten.quote:Op zondag 14 juni 2020 13:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We gaan ze pakken maat, dat walgelijke stukje verdriet uit Catalunya zal het nog wel voelen, sportief en financieel
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op zondag 14 juni 2020 13:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kun je het falen van Betis mooi even vergeten.
Dat doet het sinds een weekje weer ofzoquote:Op zondag 14 juni 2020 13:49 schreef Doublepain het volgende:
Ik kan trouwens al weken geen QR code gebruiken bij internet bankieren, kan ook geen TOTO meer doen
@:Caland FIX JULLIE SHIT
quote:Op zondag 14 juni 2020 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doet het sinds een weekje weer ofzo
Even je cookies verwijderen
Niet compatible met die Apple troepquote:Op zondag 14 juni 2020 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is dat voor prehistorisch inlogscherm bij jou.
Waardeloze mods.quote:Op zondag 14 juni 2020 14:34 schreef onlogisch het volgende:
Mention van @:wereldgozer gemist in een CUL topic
Crewbashquote:Op zondag 14 juni 2020 14:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waardeloze mods.
Ik had een ludieke mention naar @:el-stinho in het hamburgertopic gezet.
lol ze hebben het weggehaald, geen idee waarom @onlogisch ??quote:Op zondag 14 juni 2020 14:47 schreef Caland het volgende:
Mention van @:doublepain maar geen quote
Erg raar
Zo zie je maar wie je vrienden zijnquote:
Zelfs hier jaquote:
Hoiquote:
Ik heb EK88 laatst wel terug gezien, maar voor de rest geloof ik het allemaal wel met die oude toernooien.quote:Op zondag 14 juni 2020 15:41 schreef Evertjan het volgende:
SPT / Studio Sport topic #4 - voor alle op- en aanmerkingen
Lekker terugblikken op EURO2000
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 14 juni 2020 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb EK88 laatst wel terug gezien, maar voor de rest geloof ik het allemaal wel met die oude toernooien.
Redelijk wat regen gehad, maar de afgelopen 2 of 3 dagen was het wel droog ja.quote:Op zondag 14 juni 2020 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Is het bij jullie de afgelopen week nog steeds droog geweest?
@PicoMMPquote:Op zondag 14 juni 2020 16:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zit nu aan een glaasje vino rouge.
moet jij wetenquote:Op zondag 14 juni 2020 16:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zit nu aan een glaasje vino rouge.
toch net even wat gekeken van dat 2000 toernooi, erge is dat ik bij alle wedstrijden was maar me er echt niets van kan herinneren behalve dat ik voetbalmoe was na die halve finalequote:Op zondag 14 juni 2020 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb EK88 laatst wel terug gezien, maar voor de rest geloof ik het allemaal wel met die oude toernooien.
Ik had na de halve finale Nederland - Italië afscheidsmusical van de lagere school.quote:Op zondag 14 juni 2020 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch net even wat gekeken van dat 2000 toernooi, erge is dat ik bij alle wedstrijden was maar me er echt niets van kan herinneren behalve dat ik voetbalmoe was na die halve finale
Moet jij weten.quote:Op zondag 14 juni 2020 17:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik had na de halve finale Nederland - Italië afscheidsmusical van de lagere school.
De penalties heb ik toen met mijn klasgenootjes via de radio gevolgd tijdens het voorbereiden.
Ik zat even terug te denken wat ik in die periode deed, ik moest denken aan de wissel van Advocaat, maar dat blijkt 2004 te zijn. Ik kan me, op de rellen na, heel weinig herinneren van Euro 2000.quote:Op zondag 14 juni 2020 17:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik had na de halve finale Nederland - Italië afscheidsmusical van de lagere school.
De penalties heb ik toen met mijn klasgenootjes via de radio gevolgd tijdens het voorbereiden.
Maar je rookte toen wel nog, dat wel.quote:Op zondag 14 juni 2020 17:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zat even terug te denken wat ik in die periode deed, ik moest denken aan de wissel van Advocaat, maar dat blijkt 2004 te zijn. Ik kan me, op de rellen na, heel weinig herinneren van Euro 2000.
Klopt.quote:Op zondag 14 juni 2020 17:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar je rookte toen wel nog, dat wel.
Ja echt vies.quote:Op zondag 14 juni 2020 17:08 schreef onlogisch het volgende:
1,5 pakje Marlboro per dag. Wat een tokkie was ik.
Hoi @aTypisch !!!quote:Op zondag 14 juni 2020 17:11 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben de trotse eigenaar van schone longen.
Mis je het nogquote:Op zondag 14 juni 2020 17:08 schreef onlogisch het volgende:
Helaas speelt fijnstof door verkeer enzo daar ook een rol inquote:Op zondag 14 juni 2020 17:11 schreef El-Stinho het volgende:
Beter iedere dag 1000 VET halenquote:Op zondag 14 juni 2020 17:08 schreef onlogisch het volgende:
Sinds ik waterpijp paf niet meerquote:Op zondag 14 juni 2020 17:11 schreef El-Stinho het volgende:
ik rook alleen zware van nellequote:Op zondag 14 juni 2020 17:11 schreef El-Stinho het volgende:
Post gerapporteerd voor verspreiden van fake news!quote:
Dit ziet er gezellig uittwitter:FeyeNody twitterde op zondag 14-06-2020 om 20:13:32Fc Den Haag en Feyenoord samen #StandYourGround #DenHaag https://t.co/fSsU0ze6Cw reageer retweet
quote:Op zondag 14 juni 2020 20:20 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:caland @:jancees @:onlogisch @:jojoortje
Nee hoor. Ben nooit bang geweest. Ik ben dan ook een gangsterquote:Op zondag 14 juni 2020 20:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Nog altijd bang van corona, ja toch?
Weet ik. Geen schrik deze man.quote:Op zondag 14 juni 2020 20:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben nooit bang geweest. Ik ben dan ook een gangster
Alles goed, maar niet DonGODquote:
Nee ik zou nummer 6 zijn domme debielquote:Op zondag 14 juni 2020 20:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O ik was dubbel d vergeten.
Dan ben jij nummer vijf!
En om @:ggmm nog meer te ontlasten @:JanCees als fa!
Maar die is er toch nooitquote:Op zondag 14 juni 2020 20:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alles goed, maar niet DonGOD
@:donraja
Ik zou maar aardig doen tegen de nieuwe VBL-MODquote:Op zondag 14 juni 2020 20:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Luisteren naar @:ggmmben je vijf ofzo.
Ik gun het je hoor, zo wegkwijnen in bnw is voor niemand goed.quote:Op zondag 14 juni 2020 20:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou maar aardig doen tegen de nieuwe VBL-MOD
Nummer 5 wie?quote:Op zondag 14 juni 2020 20:46 schreef GGMM het volgende:
1. Drizzt
2. Onlo
3. Don
4. skysherrif
5. Klummie
quote:Op zondag 14 juni 2020 20:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alles goed, maar niet DonGOD
@:donraja
Is dit ook de pikorde?quote:Op zondag 14 juni 2020 20:46 schreef GGMM het volgende:
1. Drizzt
2. Onlo
3. Don
4. skysherrif
5. Klummie
Graag de top 5 obv pikorde dan. Dan weet @Tjacka voor wie hij op de plek komt.quote:Op zondag 14 juni 2020 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je ziet toch dat Onlo in de top 4 staat.
Ik zou @skysherrif even een berichtje sturenquote:Op zondag 14 juni 2020 20:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag de top 5 obv pikorde dan. Dan weet @:tjacka voor wie hij op de plek komt.
Mijn top 5:
1. DonGod
2. Klummie
3. Onlo
4. Drizzt
5. Skysherrif
Maatquote:Op zondag 14 juni 2020 20:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou @:skysherrif even een berichtje sturen
Moet jij niet aftreden? Je hebt het al druk genoeg met dat rare spel toch?quote:
Vanwaar deze ambitie ineens?quote:Op zondag 14 juni 2020 20:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moet jij niet aftreden? Je hebt het al druk genoeg met dat rare spel toch?
#tjackavoorvblmod2020
Denk dat ik om FA te worden (het uiteindelijke doel) het beter is om VBL-MOD te worden.quote:
Dat rare spel is raar ik post er ook vrijwel niet meerquote:Op zondag 14 juni 2020 20:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moet jij niet aftreden? Je hebt het al druk genoeg met dat rare spel toch?
#tjackavoorvblmod2020
Dat loopt niet altijd goed af @onlogischquote:Op zondag 14 juni 2020 21:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk dat ik om FA te worden (het uiteindelijke doel) het beter is om VBL-MOD te worden.
Genotquote:Op zondag 14 juni 2020 21:57 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
@:rensajacied was jij hier
Neequote:Op zondag 14 juni 2020 22:15 schreef Buitendam het volgende:
Als je anti-antifa bent ben je toch pro-fa?
Niet per se. Wel achterlijk, dat dan weer wel.quote:Op zondag 14 juni 2020 22:15 schreef Buitendam het volgende:
Als je anti-antifa bent ben je toch pro-fa?
quote:Op zondag 14 juni 2020 20:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag de top 5 obv pikorde dan. Dan weet @:tjacka voor wie hij op de plek komt.
Mijn top 5:
1. DonGod
2. Klummie
3. Onlo
4. Drizzt
5. Skysherrif
quote:Op zondag 14 juni 2020 20:57 schreef Tjacka het volgende:
Mijn top 5:
1. DonGOD
2. Boswachter_Drizzt
3. Onlogod
4. Skysherrif
quote:Op zondag 14 juni 2020 23:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Geen tijd gehad om te eten vanavond, zit aan de Franse kaas nu.
Ik heb vandaag echt bizar weinig gegeten en dat begint me nu parten te spelen. Even iets naar binnen proppen dus.quote:Op zondag 14 juni 2020 23:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Drizzt_DoUrden
Toastjes erbij, en plakken ondefinieerbaar vlees.
Hij had zich ook gewoon kunnen gedragen.quote:Op maandag 15 juni 2020 08:48 schreef Doublepain het volgende:
Er is weer een donkere amerikaan neergeschoten
Morgen weer de straten op
Proleet.quote:Op maandag 15 juni 2020 09:21 schreef GGMM het volgende:
@:muskusboktor57 @:atypisch
Dat is de maandag lekker beginnen
quote:
Erg teleurstellend dat de sympathieke benen nog niet gevonden zijn.twitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 15-06-2020 om 09:58:52De romp, armen en het hoofd van #Miranda zijn gevonden. Haar benen zijn tot op de dag van vandaag spoorloos. reageer retweet
Wil je me niet meer mentionen voor die Immortal Technique nummers?quote:
Ik noteer het.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wil je me niet meer mentionen voor die Immortal Technique nummers?
Ik vind er geen reet aan.
Ik nomineer @:haags_kwartiertje als mijn opvolger daaromtrent.
Vandaag tot nu toe: 0quote:Op maandag 15 juni 2020 10:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wil je me niet meer mentionen voor die Immortal Technique nummers?
Ik vind er geen reet aan.
Ik nomineer @:haags_kwartiertje als mijn opvolger daaromtrent.
Haags zit in een scheiding.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vandaag tot nu toe: 0
Deze maand tot nu toe: 24
Dit jaar tot nu toe: 68947
TIA gehad
@:Zipportal
Maar niet voor lang meer, het is een vechtscheiding.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij nog hobby's ernaast.
hobby's/: Mijn 2 zoons en dochter
hobby's/interesses: De Koekoek app beluisterenquote:Op maandag 15 juni 2020 10:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij nog hobby's ernaast.
hobby's/: Mijn 2 zoons en dochter
quote:Op zondag 14 juni 2020 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja nee jongens ik ben begin juli pas fulltime terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |