Ja dat kon ik al met mijn oude, ook nicequote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nice he. Ook voor browser tabbladen enzo.
Veel plezierquote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:58 schreef onlogisch het volgende:
Klootzakken
Ik ga wel weer even schilderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Afhaal of BBQ. Is nog niet zeker. Liever eigenlijk geen BBQ want vlees uit de supermarkt.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
@Coco.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Smerig warm trouwens. Zweet als een otter.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Smerig warm trouwens. Zweet als een otter.
Birra is bier!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Garage opgeruimd en tuin voor, voor een gedeelte omgespit dus de birra (@:coco.) Is gerechtvaardigd.
Eerste stadje in Cities Skylines klaar. Beetje kut met die wegen en zo. En veel traffic.quote:
(Y)quote:
picsquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eerste stadje in Cities Skylines klaar. Beetje kut met die wegen en zo. En veel traffic.
New Eindhoven?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eerste stadje in Cities Skylines klaar. Beetje kut met die wegen en zo. En veel traffic.
(Ik zit nu niet achter de laptop)quote:
Nee, dit is best een mooi stadje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |