@Lenny_Leonardquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Eindhoven samen met Tilburg en Almere lelijkste stad die ik ken.
Tilburg steekt er inderdaad bovenuit. Die ring die nu eenrichtingsverkeer is, is ook horror.quote:
Koekoekquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
We zijn tevreden als jij hier niet meer post.
Ik vind dit een overhaaste conclusie.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om daar achter te komen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik vind dit een overhaaste conclusie.
Ja of gewoon niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om daar achter te komen.
Digitaal pesten is niet leuk! Geef dat meisje ook gewoon een kans. Mogelijk is ze best leuk.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je bent zelf best leuk.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Digitaal pesten is niet leuk! Geef dat meisje ook gewoon een kans. Mogelijk is ze best leuk.
Thanks man! Jij ook.quote:
Ik heb een pizza besteld.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Het is afhaal geworden.
Tomaten Falafel ¤12,50
Pita met tomaten falafel, couscous salade, frites met
pesto mayonnaise, zongedroogde tomaat en kaas
@:caland
De Stadskantiengodquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Het is afhaal geworden.
Tomaten Falafel ¤12,50
Pita met tomaten falafel, couscous salade, frites met
pesto mayonnaise, zongedroogde tomaat en kaas
@:caland
Ik zweer je dat de beste pizzabakker ooit hier in de buurt zit.quote:
ah kudt je had de naam al gepostquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:11 schreef Lange_Lans het volgende:
https://www.destadskantie(...)/to-go-en-bezorg.pdf
De visburger klonk ook prima.
Wat kun jij geweldige goed googlen!quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zweer je dat de beste pizzabakker ooit hier in de buurt zit.
Ik ben in Italië bij de wereldkampioen pizzabakker geweest en hoewel lekker, was deze niet zo goed als bij Da Luigi in Maarheeze.
hackerman.gifquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat kun jij geweldige goed googlen!
Prima voer, prima prijs.quote:
Niet normaal Typisch. Lekker glaasje wijn bij binnenkomst. Bijkomend theater van Luigi die - op zijn Italiaans - al zijn medewerkers uitscheldt. Heb je Gomorra gezien komen er verschillende bekende krachttermen naar voren. Genieten hoor.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
klinkt idd als de plek met de beste pizzabakker
Haal ik ook. 23+ zelfs.quote:
genotquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:10 schreef Caland het volgende:
Uber eats nu ook in Nimma ( @:lange_lans )
@:doublepain
Italiaanse Pizzeria's die ik ken schelden ze meestal in het Turks naar elkaarquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet normaal Typisch. Lekker glaasje wijn bij binnenkomst. Bijkomend theater van Luigi die - op zijn Italiaans - al zijn medewerkers uitscheldt. Heb je Gomorra gezien komen er verschillende bekende krachttermen naar voren. Genieten hoor.
Ik moet eigenlijk een binnenhuisarchitect hebben DP. Aangezien jij bekend staat om je goede smaak, ken jij misschien iemand?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Italiaanse Pizzeria's die ik ken schelden ze meestal in het Turks naar elkaar
Ene Jan des Bouvries schijnt wel aardig te zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk een binnenhuisarchitect hebben DP. Aangezien jij bekend staat om je goede smaak, ken jij misschien iemand?
Ik ken alleen goeie "verhuizers" ouwe reusquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk een binnenhuisarchitect hebben DP. Aangezien jij bekend staat om je goede smaak, ken jij misschien iemand?
Ik wil eigenlijk liever geen homo's in mijn hissa. (@Coco.)quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ene Jan des Bouvries schijnt wel aardig te zijn.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ken alleen goeie "verhuizers" ouwe reus
Ik heb drie halve liters op en drink nu een gewoon biertje.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
Er zijn behoorlijk wat Cambuur hoelikans op de been en verschillende toegangswegen zijn gesloten. @:coco.
Livestream?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
Er zijn behoorlijk wat Cambuur hoelikans op de been en verschillende toegangswegen zijn gesloten. @:coco.
Jeetje!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
VERTEL ONS MEERquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
Hissa betekent huis!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk liever geen homo's in mijn hissa. (@:coco.)
Alle vier?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
Er zijn behoorlijk wat Cambuur hoelikans op de been
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |