Laat deze maar openquote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:07 schreef MissionPhailed het volgende:
Ah, zie dat er al een centraal topic is m.b.t. protesten in Groot-Brittanië rondom BLM. Dit topic kan gesloten worden
Een nieuw topic hiervoor is prima denk ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:08 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Laat deze maar openEen mooi nieuw vers topic
![]()
Ik was al aan het twijfelen, of in het BLM topic posten of een nieuw topic. Heb het eerste gedaan maar dit is toch beter denk ik
Een beetje de Engelse versie van de anti-KOZP-manifestaties? Of zijn dit wel gewone bezorgde burgers? Hoewel de zaak in mijn ogen beter verdient, lijken dit soort kwesties altijd de verkeerde mensen tot demonstreren aan te zetten.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:05 schreef MissionPhailed het volgende:
Actueel verzamelen zich demonstranten in Londen om verschillende beelden te beschermen. Aanvankelijk was de sfeer gemoedelijk maar langzaamaan begint het gebeuren iets grimmiger te worden. Op een paar kleine opstootjes na zijn er echter nog geen grootschalige ongeregeldheden.
Dat krijg je er van als de overheid niks doet.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:10 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Een beetje de Engelse versie van de anti-KOZP-manifestaties? Of zijn dit wel gewone bezorgde burgers? Hoewel de zaak in mijn ogen beter verdient, lijken dit soort kwesties altijd de verkeerde mensen tot demonstreren aan te zetten.
Ik denk de 'football lads', die hadden een paar jaar geleden ook al met zijn tienduizenden gedemonstreerd tegen extremisme, maar toen ging alle aandacht uit naar de door CNN georiganiseerd demonstratie van 7 moslims.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:10 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Een beetje de Engelse versie van de anti-KOZP-manifestaties? Of zijn dit wel gewone bezorgde burgers? Hoewel de zaak in mijn ogen beter verdient, lijken dit soort kwesties altijd de verkeerde mensen tot demonstreren aan te zetten.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:16 schreef Selqae het volgende:
[ afbeelding ]
Pim Fortuyn wordt inmiddels ook bewaakt
En die worden natuurlijk wel gearresteerd straks.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:16 schreef Selqae het volgende:
[ afbeelding ]
Pim Fortuyn wordt inmiddels ook bewaakt
Altijd interessant hoe de pers dit verslaat.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:05 schreef MissionPhailed het volgende:
Actueel verzamelen zich demonstranten in Londen om verschillende beelden te beschermen. Aanvankelijk was de sfeer gemoedelijk maar langzaamaan begint het gebeuren iets grimmiger te worden. Op een paar kleine opstootjes na zijn er echter nog geen grootschalige ongeregeldheden.
RT laat zaken zien die we in de MSM niet zien.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:17 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Altijd interessant hoe de pers dit verslaat.
Hoe zou zo'n BBC verslaggever worden ontvangen vandaag?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
RT laat zaken zien die we in de MSM niet zien.
Ja!quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:41 schreef bedachtzaam het volgende:
Dat ze dat beeld willen beschermen tot daar aan toe, maar de confrontatie opzoeken?
Dit gaat feest wordenquote:
Zal wel meevallen denk ik, politie is massaal aanwezig.quote:
Op sommige plekken is de meerderheid zelfs blank, dus die bewering van je klopt simpelweg niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
En die worden natuurlijk wel gearresteerd straks.
Slopen mag mits huidskleur.
Gewoon via de andere kant weer proberen, snap alleen niet waarom wij dit allemaal moeten zienquote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:06 schreef MissionPhailed het volgende:
Een serene wandeling door het park nu. De cameraman lijkt een strategische terugtrekking uit te voeren.
Zo zien we nog wat van Londonquote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:06 schreef MissionPhailed het volgende:
Een serene wandeling door het park nu. De cameraman lijkt een strategische terugtrekking uit te voeren.
De politiequote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:09 schreef Dejannn het volgende:
Deze kerels tegen de LGBTQA+ hipsters van Antifa, interessant. Op wie zal ik m'n geld inzetten?
Omdat het spannend isquote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon via de andere kant weer proberen, snap alleen niet waarom wij dit allemaal moeten zien
Antifa moeten we iig niet onderschatten. Maar ik denk dat ze het niet gaan winnen van die club boze Engelsenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:09 schreef Dejannn het volgende:
Deze kerels tegen de LGBTQA+ hipsters van Antifa, interessant. Op wie zal ik m'n geld inzetten?
Hoe oud ben je? 12?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:03 schreef Nober het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Putin is back!
[ afbeelding ]
Op sommige plekken, tja.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Op sommige plekken is de meerderheid zelfs blank, dus die bewering van je klopt simpelweg niet.
Ik doel op de puberale Putin-verheerlijking...quote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:17 schreef Nober het volgende:
[..]
RT (formerly Russia Today) is a Russian government-funded international television network.
Putinquote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik doel op de puberale Putin-verheerlijking...
Vanmorgen in de polder.quote:
twitter:GreatAlexandor twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 13:38:09BLM OUTNUMBERED IN NEWCASTLE 🇬🇧🇬🇧🇬🇧 https://t.co/gjfTZJPiDV reageer retweet
twitter:Michael_Heaver twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 12:47:18Military veterans by The Cenotaph in London today. Do the media now class these people as ‘extreme far-right’?
https://t.co/7GJX6HUAOo reageer retweet
Prachtigquote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:50 schreef Nikonlover het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Michael_Heaver twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 12:47:18Military veterans by The Cenotaph in London today. Do the media now class these people as ‘extreme far-right’?
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:55 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Prachtig![]()
Hoe die BLM vandalen op de achtergrond ook willekeurig gebouwen onder gekalkt heeft
quote:
Grenadier Guards: https://www.crwflags.com/fotw/flags/gb%5Egreng.htmlquote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:39 schreef Nikonlover het volgende:
Herkent iemand deze vlag?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 14:09 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Grenadier Guards: https://www.crwflags.com/fotw/flags/gb%5Egreng.html
[ afbeelding ]
Ja, ze stonden even tegenover elkaarquote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:04 schreef Blueheeler het volgende:
Volgens mij geen schoten maar vuurwerk. Sfeer is nu wel heel grimmig.
Die ene zit zich helemaal schor te blaffenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:31 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Kreeg iemand bijna zo'n pylon (of hoe het ook heet) op zijn kop.
Hoor die honden, jeetje.....
Het is echt bizar hoezeer jij jezelf in een slachtofferrol praat zeg. Gaat alles wel goed met je voor de rest? Probeer je niet te veel aan te trekken van al het nieuws, laat het zo nu en dan een beetje gaan. Dat is ook beter voor je gemoedstoestand op de lange termijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
En die worden natuurlijk wel gearresteerd straks.
Slopen mag mits huidskleur.
Zielig voor die dieren in deze warmte. Wat een chaos....quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Die ene zit zich helemaal schor te blaffen
Ik zag ze met de vlag bij de sokkel net, ook wat marine commandos en een aantal para's.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:50 schreef Nikonlover het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Michael_Heaver twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 12:47:18Military veterans by The Cenotaph in London today. Do the media now class these people as ‘extreme far-right’?
Ik dacht even dat ze de holy handgrenade op hun vlag hadden staan.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 14:09 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Grenadier Guards: https://www.crwflags.com/fotw/flags/gb%5Egreng.html
[ afbeelding ]
De Grenadier Guards hebben wel een granaat in hun baretembleem:quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik dacht even dat ze de holy handgrenade op hun vlag hadden staan.
Volksverraders? Omdat ze het blanke volk niet verdedigen?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Van die domme blanke meelopers, achteraan, met bordjes als “black Panther, black power” fucking hell wat een domme lui.
Volksverraders.
Hun eigen geschiedenis en afkomst verloochenen ter faveure van een minderheid die niets te klagen heeft maar wel jouw zooi staat te slopen uit naam van blankenhaat want meer is het niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:31 schreef recursief het volgende:
[..]
Volksverraders? Omdat ze het blanke volk niet verdedigen?
Beelden beschermen is natuurlijk maar een smoes en bijzaak. Het gaat het merendeel vooral om rellen, vechten, fascismeverheerlijking, afkeer van negers en buitenlanderhaat.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:41 schreef bedachtzaam het volgende:
Dat ze dat beeld willen beschermen tot daar aan toe, maar de confrontatie opzoeken?
Edit:quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:38 schreef Nielsch het volgende:
Beelden beschermenPolitiegeweld/ George Floyd is natuurlijk maar een smoes en bijzaak. Het gaat het merendeel vooral om rellen, vechten, fascismeverheerlijking, plunderen, gratis OLED's en afkeer van negers en buitenlanderhaat "witten".
twitter:CBSNews twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 00:30:17Surveillance footage shows hundreds of looters breaking into a Florida Walmart and stealing more than $100,000 worth in merchandise https://t.co/tgztyIOmYt reageer retweet
Gefeliciteerd alles is racisme in elke context tegenwoordig.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:38 schreef recursief het volgende:
Mijn vraag was duidelijk. Het antwoord ook. Ik vind je opmerking "volksverraders" in deze context racistisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |