quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:41 schreef bedachtzaam het volgende:
Dat ze dat beeld willen beschermen tot daar aan toe, maar de confrontatie opzoeken?
Zal wel meevallen denk ik, politie is massaal aanwezig.quote:
Op sommige plekken is de meerderheid zelfs blank, dus die bewering van je klopt simpelweg niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
En die worden natuurlijk wel gearresteerd straks.
Slopen mag mits huidskleur.
Gewoon via de andere kant weer proberen, snap alleen niet waarom wij dit allemaal moeten zienquote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:06 schreef MissionPhailed het volgende:
Een serene wandeling door het park nu. De cameraman lijkt een strategische terugtrekking uit te voeren.
Zo zien we nog wat van Londonquote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:06 schreef MissionPhailed het volgende:
Een serene wandeling door het park nu. De cameraman lijkt een strategische terugtrekking uit te voeren.
De politiequote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:09 schreef Dejannn het volgende:
Deze kerels tegen de LGBTQA+ hipsters van Antifa, interessant. Op wie zal ik m'n geld inzetten?
Omdat het spannend isquote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon via de andere kant weer proberen, snap alleen niet waarom wij dit allemaal moeten zien
Antifa moeten we iig niet onderschatten. Maar ik denk dat ze het niet gaan winnen van die club boze Engelsenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:09 schreef Dejannn het volgende:
Deze kerels tegen de LGBTQA+ hipsters van Antifa, interessant. Op wie zal ik m'n geld inzetten?
Hoe oud ben je? 12?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:03 schreef Nober het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Putin is back!
[ afbeelding ]
Op sommige plekken, tja.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Op sommige plekken is de meerderheid zelfs blank, dus die bewering van je klopt simpelweg niet.
Ik doel op de puberale Putin-verheerlijking...quote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:17 schreef Nober het volgende:
[..]
RT (formerly Russia Today) is a Russian government-funded international television network.
Putinquote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik doel op de puberale Putin-verheerlijking...
Vanmorgen in de polder.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |