Laat deze maar openquote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:07 schreef MissionPhailed het volgende:
Ah, zie dat er al een centraal topic is m.b.t. protesten in Groot-Brittanië rondom BLM. Dit topic kan gesloten worden
Een nieuw topic hiervoor is prima denk ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:08 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Laat deze maar openEen mooi nieuw vers topic
![]()
Ik was al aan het twijfelen, of in het BLM topic posten of een nieuw topic. Heb het eerste gedaan maar dit is toch beter denk ik
Een beetje de Engelse versie van de anti-KOZP-manifestaties? Of zijn dit wel gewone bezorgde burgers? Hoewel de zaak in mijn ogen beter verdient, lijken dit soort kwesties altijd de verkeerde mensen tot demonstreren aan te zetten.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:05 schreef MissionPhailed het volgende:
Actueel verzamelen zich demonstranten in Londen om verschillende beelden te beschermen. Aanvankelijk was de sfeer gemoedelijk maar langzaamaan begint het gebeuren iets grimmiger te worden. Op een paar kleine opstootjes na zijn er echter nog geen grootschalige ongeregeldheden.
Dat krijg je er van als de overheid niks doet.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:10 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Een beetje de Engelse versie van de anti-KOZP-manifestaties? Of zijn dit wel gewone bezorgde burgers? Hoewel de zaak in mijn ogen beter verdient, lijken dit soort kwesties altijd de verkeerde mensen tot demonstreren aan te zetten.
Ik denk de 'football lads', die hadden een paar jaar geleden ook al met zijn tienduizenden gedemonstreerd tegen extremisme, maar toen ging alle aandacht uit naar de door CNN georiganiseerd demonstratie van 7 moslims.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:10 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Een beetje de Engelse versie van de anti-KOZP-manifestaties? Of zijn dit wel gewone bezorgde burgers? Hoewel de zaak in mijn ogen beter verdient, lijken dit soort kwesties altijd de verkeerde mensen tot demonstreren aan te zetten.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:16 schreef Selqae het volgende:
[ afbeelding ]
Pim Fortuyn wordt inmiddels ook bewaakt
En die worden natuurlijk wel gearresteerd straks.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:16 schreef Selqae het volgende:
[ afbeelding ]
Pim Fortuyn wordt inmiddels ook bewaakt
Altijd interessant hoe de pers dit verslaat.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:05 schreef MissionPhailed het volgende:
Actueel verzamelen zich demonstranten in Londen om verschillende beelden te beschermen. Aanvankelijk was de sfeer gemoedelijk maar langzaamaan begint het gebeuren iets grimmiger te worden. Op een paar kleine opstootjes na zijn er echter nog geen grootschalige ongeregeldheden.
RT laat zaken zien die we in de MSM niet zien.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:17 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Altijd interessant hoe de pers dit verslaat.
Hoe zou zo'n BBC verslaggever worden ontvangen vandaag?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
RT laat zaken zien die we in de MSM niet zien.
Ja!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |