abonnement Unibet Coolblue
pi_193604547
|:)
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 18:42:31 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193604565
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Oh, dus er wordt wel flink aan ontwikkelingshulp gedaan bij jullie? *)
Ja, ik heb wel eens aan een Rotterdammer uitgelegd dat je van een aardappelplant geen stekkies kunt steken :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193604694
Wat gaaf @Candaasje . Ik ben zelf volkomen a-creatief dus ik vind het altijd heel tof als mensen iets in hun hoofd hebben en dan kunnen maken. Ik heb de kaft van mijn proefschrift laten ontwerpen en zij heeft ook karton figuren gemaakt en geverfd en gefotografeerd. Gaf een heel mooi effect (90% van de mensen leest dat proefschrift toch niet dus dan moet het er in ieder geval maar sexy uitzien in de kast :P ).
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193604737
De HKU @Candaasje, gaaf!
pi_193604758
Het hok vol plofmezen gaat steeds meer muiten, we hebben het idee dat niet alleen de ouders turbovoeren maar ook de hele familie ingezet wordt :o
pi_193605033
Wij zijn aan het bijkomen van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 19:25:54 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193605157
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:55 schreef Blues het volgende:
De HKU @:Candaasje, gaaf!
Dat is toch die school die voor Twee voor twaalf maakt? :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 19:27:11 #8
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193605177
@AnneX

:o jemig, wat heftig. Sterkte.

En februari, dat is echt al lang. :o
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 19:28:34 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193605197
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:56 schreef Blues het volgende:
Het hok vol plofmezen gaat steeds meer muiten, we hebben het idee dat niet alleen de ouders turbovoeren maar ook de hele familie ingezet wordt :o
Hebben die het niet twee druk met hun eigen nestje?
Misschien wel co-ouderschap van twee homo's en twee lesbies? :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193605224
Och @AnneX wat erg! Zo lang ook -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_193605259
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 19:15 schreef AnneX het volgende:
Wij zijn aan het bijkomen van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat verdrietig ;( Sterkte.
Was dat die vriend met een alcohol(?) probleem? :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193605395
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 19:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Och @:AnneX wat erg! Zo lang ook -O-
Ws. de dag na zijn verjaardag 29 mei ‘gevonden’

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 19:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wat verdrietig ;( Sterkte.
Was dat die vriend met een alcohol(?) probleem? :@
Ja, dezelfde. Mn.X stond toen op het punt de politie te bellen - na een uur een rondje gelopen te hebben naar oa. huisarts - en hij deed toen alsnog open.
En wij hebben een paar x met een gekke bek gezegd tegen elkaar, zou het...wat dan... nneuh, hij is gewoon wat eigenzinnig...afwachten...
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 juni 2020 @ 19:54:56 #13
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193605557
Sterkte AnneX -O-
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193605589
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 19:42 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ws. de dag na zijn verjaardag 29 mei ‘gevonden’
[..]

Ja, dezelfde. Mn.X stond toen op het punt de politie te bellen - na een uur een rondje gelopen te hebben naar oa. huisarts - en hij deed toen alsnog open.
En wij hebben een paar x met een gekke bek gezegd tegen elkaar, zou het...wat dan... nneuh, hij is gewoon wat eigenzinnig...afwachten...
Wel heel naar @AnneX

Snap dat jullie daarvan van de leg zijn :(
pi_193605646
Ja, gut...het is een triest gebeuren en ik moest het even kwijt.
Dank voor de meelevende woorden.
pi_193605692
Ik kreeg vandaag via messenger een soort "blast from the past". Een man (en later ook zijn broer) kennen mijn ouders nog van vroeger. Mijn vader had bij hun oma "in de kost" gezeten, en zij woonden in dezelfde tijd ook bij oma. Zij hadden nog geholpen met het verhuizen van mijn vader van het kosthuis naar de flat waar ze na het trouwen zijn gaan wonen en waar ik geboren ben.
Hij vertelde dat alle spullen van mijn moeder in dozen zaten, gevuld met papiertjes waar 6x6 filmpjes in gezeten hadden (mijn grootvader was professioneel fotograaf).
Ik heb geen idee hoe oud ze zijn, maar ze weten nog goed dat ik geboren werd, ik was de eerste baby waar ze mee te maken hadden gehad :D
Hun moeder heeft nog een tijd hier in de buurt gewoond en zij was een goede vriendin van mijn ouders.
We have far more in common than that which devides us..
pi_193605709
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 19:15 schreef AnneX het volgende:
Wij zijn aan het bijkomen van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wat verdrietig zeg, je had er al je bedenkingen over weet ik nog.
;(
pi_193605759
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 20:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kreeg vandaag via messenger een soort "blast from the past". Een man (en later ook zijn broer) kennen mijn ouders nog van vroeger. Mijn vader had bij hun oma "in de kost" gezeten, en zij woonden in dezelfde tijd ook bij oma. Zij hadden nog geholpen met het verhuizen van mijn vader van het kosthuis naar de flat waar ze na het trouwen zijn gaan wonen en waar ik geboren ben.
Hij vertelde dat alle spullen van mijn moeder in dozen zaten, gevuld met papiertjes waar 6x6 filmpjes in gezeten hadden (mijn grootvader was professioneel fotograaf).
Ik heb geen idee hoe oud ze zijn, maar ze weten nog goed dat ik geboren werd, ik was de eerste baby waar ze mee te maken hadden gehad :D
Hun moeder heeft nog een tijd hier in de buurt gewoond en zij was een goede vriendin van mijn ouders.
Dat is dan wel weer onwijs leuk.

Zo vond ik een jaar of 3 terug... ineens de oom/tante van mijn buurjongen/-meisje op facebook.
Of eigenlijk vonden zij mij.
Ik kreeg een berichtje en sinds die tijd spreken we af en toe af om wat leuks te doen.

Ik was vroeger altijd heel gek van de oom... die was toen al zo gek als een deur en is duidelijk nog geen steek veranderd :)
Zijn vrouw is juist heel serieus en die vond ik altijd een beetje spannend daardoor.

Maar dochterlief noemde dr na 3 uurtjes ballenbak... al “oma”.
(En nee.. geen opa maar gewoon net als ik vroeger “ome henk”)
Maar goed... iemand die de halve ballenbak met je doorkruipt... is natuurlijk geen opa
Technisch onmogelijk _O-

Grap is dat ze vlakbij Rotterdam wonen en hij tot een paar jaar terug buschauffeur was in de wijk waar ik woon. Nooit tegengekomen op de een of andere manier :)
  vrijdag 12 juni 2020 @ 20:12:08 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193605785
Wat een naar bericht AnneX en wat zal het daar gestonken hebben. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193605817
Oh bah AnneX :o -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 20:15:36 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193605824
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 20:12 schreef golfer het volgende:
Wat een naar bericht AnneX en wat zal het daar gestonken hebben. :{
Ik moest ook al aan maden denken :{
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193605895
@AnneX en meneer X heel veel sterkte gewenst, wat ontzettend naar dat dat gebeurd is zo. ;(
pi_193606036
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:56 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik ook hoor, tot op zeker hoogte althans. Als hier iemand komt kijken die de tuin vol wil tegelen of het glas-in-lood eruit wil meppen, dan verkoop ik liever voor een iets lager bod aan iemand met liefde voor het huis.
Dit is waarom wij niet voor het kopen vertelden dat we de halve hut gingen platgooien.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 20:47:17 #24
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193606308
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 20:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dit is waarom wij niet voor het kopen vertelden dat we de halve hut gingen platgooien.
De vrienden waar ik aan het klussen ben, hebben het huis ook gekocht van iemand die het niet aan iedereen wou verkopen.

Nu was die man nogal "bijzonder". Hij besloot ineens naturist te worden en z'n vrouw kon kiezen: meedoen of ze gingen niet samen verder. Dit snapte hij ook volledig. Nadat het koopcontract was getekend, bleef hij nog een week wonen. Toen hun in die week hekwerk voor de honden plaatsen zat hij medio oktober naakt in de tuin te blowen _O-

Op een of andere manier gunde hij hun het huis wel. Toen ie twee weken terug wat spullen op kwam halen, was ie nogal verrast _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193606476
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 20:01 schreef AnneX het volgende:
Ja, gut...het is een triest gebeuren en ik moest het even kwijt.
Dank voor de meelevende woorden.
Wat naar. Heel veel sterkte :*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 21:13:07 #26
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193606649
Och Anne, wat heftig :*
Spoilers!
pi_193606684
Wat naar Anne... :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193606690
En ik wou nog even een *O* voor Barrel!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 12 juni 2020 @ 21:18:18 #29
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193606730
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 20:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]

De vrienden waar ik aan het klussen ben, hebben het huis ook gekocht van iemand die het niet aan iedereen wou verkopen.

Nu was die man nogal "bijzonder". Hij besloot ineens naturist te worden en z'n vrouw kon kiezen: meedoen of ze gingen niet samen verder. Dit snapte hij ook volledig. Nadat het koopcontract was getekend, bleef hij nog een week wonen. Toen hun in die week hekwerk voor de honden plaatsen zat hij medio oktober naakt in de tuin te blowen _O-

Op een of andere manier gunde hij hun het huis wel. Toen ie twee weken terug wat spullen op kwam halen, was ie nogal verrast _O-
Stabiel figuur :D

De verkoper van ons huis boeide het niet wie het huis kocht. We hebben hem twee keer gezien voor ee een bod uitbrachten. In die gesprekken hebben we vooral heel sociaal gedaan, naar die vieze vent zijn geouwehoer geluisterd en een paar keer laten vallen dat de financiering geen probleem was. Uiteindelijk was ons bod 1 euro meer dan onze concurrent. Ik denk dat het ons gegund werd door hem.
Spoilers!
  vrijdag 12 juni 2020 @ 21:18:59 #30
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193606739
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 21:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ik wou nog even een *O* voor Barrel!
Dat moest ik ook nog.

Hier: *O*
Spoilers!
pi_193606885
Wat enorm triest Anne_X ;( Sterkte.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_193606934
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 20:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dit is waarom wij niet voor het kopen vertelden dat we de halve hut gingen platgooien.
Maar in jullie geval is het volstrekt legitiem dat jullie de boel platgooiden :P ik vind een major verbouwing ook geen ding, maar ik koester wel bepaalde dingen en zou het jammer vinden als dat plaats zou maken voor een betegelde tuin of kunststof kozijnen. Maar goed, daar heb ik natuurlijk niets over te zeggen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 21:33:51 #33
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193606947
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 21:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Stabiel figuur :D

Uhu. Ook een hele goede klusser. Hij heeft een "balkon" dat overloopt in een soort overkapping, op dat dak heeft ie 7 kuub beton gestort :X
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193607000
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 21:33 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Maar in jullie geval is het volstrekt legitiem dat jullie de boel platgooiden :P ik vind een major verbouwing ook geen ding, maar ik koester wel bepaalde dingen en zou het jammer vinden als dat plaats zou maken voor een betegelde tuin of kunststof kozijnen. Maar goed, daar heb ik natuurlijk niets over te zeggen.
Dat betegelde-tuin-gebeuren is erg hip volgens mij :o Je ziet het overal -O- Het klushuis heeft juist een hele mooie groene tuin met zelfs een forse boom erin O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193607075
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 21:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat betegelde-tuin-gebeuren is erg hip volgens mij :o Je ziet het overal -O- Het klushuis heeft juist een hele mooie groene tuin met zelfs een forse boom erin O+
Yeeeej *G*
pi_193607293
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 19:42 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ws. de dag na zijn verjaardag 29 mei ‘gevonden’
[..]

Ja, dezelfde. Mn.X stond toen op het punt de politie te bellen - na een uur een rondje gelopen te hebben naar oa. huisarts - en hij deed toen alsnog open.
En wij hebben een paar x met een gekke bek gezegd tegen elkaar, zou het...wat dan... nneuh, hij is gewoon wat eigenzinnig...afwachten...
Verdrietig ;(

Maar, van wat ik hier las, hebben jullie er alles aan gedaan om een beetje op hem te letten. Het is een volwassene man die ook zijn privacy wil en dan kan dit het resultaat zijn. Niet schuldig voelen omdat je denkt dat je te weinig gedaan hebt hoor!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193607516
Blij kindje... opblijven en samen Worms op de switch spelen.
pi_193607574
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 21:42 schreef Blues het volgende:

[..]

Yeeeej *G*
Ho ho. Nog niets zeker he? En ik ben bang dat we overboden worden dus ik denk dat het niets gaat worden :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193608489
Echt.. Mensen die weer voorspellen mogen niks meer verdienen. Kunnen niet eens op de minuut af voorspellen vaak.
Het gaat hier mega tekeer en was voor t oosten voorspeld. Verder om 17u regen tot 19u terwijl er tot 16u nog stond dat het hele dag zonnig zou blijven.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_193608519
Wat erg AnneX :{
Sterkte -O- ;(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_193608558
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 22:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ho ho. Nog niets zeker he? En ik ben bang dat we overboden worden dus ik denk dat het niets gaat worden :)
Dan nog *G* ik altijd voor een tuin met boom ipv die crematoriatuinen met alleen maar tegels ;(
pi_193608754
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Echt.. Mensen die weer voorspellen mogen niks meer verdienen. Kunnen niet eens op de minuut af voorspellen vaak.
Het gaat hier mega tekeer en was voor t oosten voorspeld. Verder om 17u regen tot 19u terwijl er tot 16u nog stond dat het hele dag zonnig zou blijven.
Als ik op 3 weerapps kijk zijn er 3 verschillende voorspellingen, droog, beetje regen om 1 uur en enorme regen en onweer om 3 uur. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 12 juni 2020 @ 23:13:46 #43
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193608756
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Echt.. Mensen die weer voorspellen mogen niks meer verdienen. Kunnen niet eens op de minuut af voorspellen vaak.
Het gaat hier mega tekeer en was voor t oosten voorspeld. Verder om 17u regen tot 19u terwijl er tot 16u nog stond dat het hele dag zonnig zou blijven.
Je moet ook niet naar Piet Paulusma luisteren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 23:14:05 #44
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193608759
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 21:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat betegelde-tuin-gebeuren is erg hip volgens mij :o Je ziet het overal -O- Het klushuis heeft juist een hele mooie groene tuin met zelfs een forse boom erin O+
Als je kijkt naar Eigen Huis en Tuin ook, al die tuinen die ze afleggen bestaan voornamelijk uit tegels. "Postzegels" (of "ruime tuin" voor de Hollanders) waarin minimaal twee verschillende zithoeken moeten worden gerealiseerd ;(
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193608778
Hier ging het zonet ineens enorm waaien. Nu alweer over, geloof ik. Nu weet ik niet of ik met m'n ramen dicht moet gaan slapen of dat ik ze open kan laten zonder vannacht wakker te worden van de wind. :')
pi_193608790
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 23:14 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Als je kijkt naar Eigen Huis en Tuin ook, al die tuinen die ze afleggen bestaan voornamelijk uit tegels. "Postzegels" (of "ruime tuin" voor de Hollanders) waarin minimaal twee verschillende zithoeken moeten worden gerealiseerd ;(
;(
  vrijdag 12 juni 2020 @ 23:43:20 #47
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193609218
Dit is de zondvloed. Het was leuk jullie te hebben gekend, vaarwel.
Spoilers!
pi_193609223
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 19:42 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ws. de dag na zijn verjaardag 29 mei ‘gevonden’
[..]

Ja, dezelfde. Mn.X stond toen op het punt de politie te bellen - na een uur een rondje gelopen te hebben naar oa. huisarts - en hij deed toen alsnog open.
En wij hebben een paar x met een gekke bek gezegd tegen elkaar, zou het...wat dan... nneuh, hij is gewoon wat eigenzinnig...afwachten...
Allemachtig zeg! Alle liefs voor jou en de mr en hopen dat jullie zo toch een beetje kunnen slapen :*

Bijzonder ook wel, iemand al zo lang kennen. O+ En jakkes dat het vinden zo lang moest duren - gelukkig had de arme drommel daar zelf geen benul van.
Let me see you stripped down to the bone
pi_193609237
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 23:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit is de zondvloed. Het was leuk jullie te hebben gekend, vaarwel.
Ging wel goed hè, in onze regio? :9

De meterdiepe tuinkuil zit nu vol. Vijver, done. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_193609250
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 23:45 schreef minilot het volgende:

[..]

Ging wel goed hè, in onze regio? :9

De meterdiepe tuinkuil zit nu vol. Vijver, done. :7
Enne.... je weet zeker dat Gunther in jullie bed ligt? :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193609262
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 23:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit is de zondvloed. Het was leuk jullie te hebben gekend, vaarwel.
Groeten terug van de katten onder mijn bank :W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193609300
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 23:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Enne.... je weet zeker dat Gunther in jullie bed ligt? :o
Yup! :D Tot een minuut of tien geleden bibberend en met wijdopen ogen, nu weer onder zeil. Onweer lijkt inmiddels wat gekalmeerd.
Let me see you stripped down to the bone
pi_193609303
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 23:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Groeten terug van de katten onder mijn bank :W
Hoe is het met de pasgeborenen? *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_193609310
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 23:04 schreef Blues het volgende:

[..]
crematoriatuinen
Accuraat! :Y :r
Let me see you stripped down to the bone
pi_193609343
Hier nu enorm gedonder , wat regen, een kat naast me in bed en een kat op de vensterbank naar buiten kijkend
We have far more in common than that which devides us..
pi_193609442
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 23:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit is de zondvloed. Het was leuk jullie te hebben gekend, vaarwel.
Nou he..

Collega belde net... “sliep je al?”

Eh nee.. maar ik zie echt NET hier de ark van noach voorbij drijven _O-

Wat een water zeg...
5 minuten later weer bijna droog... maar ik zie her en der in de straten hier behoorlijk wat wateroverlast.
pi_193609475
De katers zaten gewoon op de vensterbank trouwens.

Die vonden het wel wat geloof ik.

Daarna samen rennend en vliegend door de woonkamer.. toch storm :)
  Moderator zaterdag 13 juni 2020 @ 00:07:16 #58
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193609482
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 23:14 schreef derLudolf het volgende:

[..]

afleggen
Typo/autocorrect dingetje.

Wel toepasselijk voor crematoriumtuinen :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 13 juni 2020 @ 00:08:23 #59
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193609501
Hier nog geen neerslag. Morgen 6mm en zondag 21mm als het goed is.

Beter gaat het regenen, anders had ik vandaag de pomp nog aangezet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193609603
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 23:50 schreef minilot het volgende:

[..]

Hoe is het met de pasgeborenen? *O*
Twee weken oud zijn ze, ze hadden al voorgeschiedenis voor ze in huize Cat kwamen logeren.
Pluizig, slapend, koddig en droog.
Moeder droog, maar de rest van de boxjes tikt het arme ding nog niet aan. Die had vast liever met een nat hoofd ergens onder een struik op haar camping gelegen :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193609632
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193609655
Ah, de drumband heeft hier nachtdienst.

*emmer water gooit*

O wacht... zijn ze inmiddels vast immuun voor :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193609715
Wat erg Anne
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_193609929
Oh hemel het is alleen maar aan het inslaan hier kanonne..
I solemnly swear i'm up to no good
pi_193610519
Wakker. Geen regen. Wel jeuk, overal. En onrustige benen. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193610717
Goedemorgen!
Hier geen onweer of zondvloed, afgelopen nacht.
Wel was er zojuist een buitje. Geen stortbui. Wel 1 lange rommeldebommel erbij, dus de hond wil voorlopig niet naar buiten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193610723
@AnneX wat een naar verhaal.
Sterkte :*.
Komt er nog een uitvaartplechtigheid?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193610734
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 05:50 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Hier geen onweer of zondvloed, afgelopen nacht.
Wel was er zojuist een buitje. Geen stortbui. Wel 1 lange rommeldebommel erbij, dus de hond wil voorlopig niet naar buiten.
En, al geflest?
Ik keek net binnen bij mijn moederpoes. Rechtop in de mand ivm eng mens, en een trosje kittens wat, half rechtop zittend (want als de bar opstijgt moet je mee), druk spinnend doordronk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193610854
Wat verdrietig Anne :*

Hier ook geen zondvloed, wat op zich gunstig is want ik lig in een tent :7 hoewel het hier vanavond los schijnt te gaan.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193610876
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 05:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En, al geflest?
Ja, geflest. In vol ornaat (laarzen, regenbroek, jas), want het regende niet meer maar ik mag lammetje tegemoet lopen in een wei vol héél hoog gras. Zolang ze me niet ziet kan ze me ook niet tegemoet lopen.

Als ze me wel ziet kan ze over de hoge pollen springen. Paar dagen geleden filmpje van gemaakt.

quote:
Ik keek net binnen bij mijn moederpoes. Rechtop in de mand ivm eng mens, en een trosje kittens wat, half rechtop zittend (want als de bar opstijgt moet je mee), druk spinnend doordronk.
:D O+
Wat vind je eigen team van alweer bezoek?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193611029
Ach jeetje, Anne, vannacht niet gelezen maar wat ontzettend naar zeg. ;( :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193611034
Leuk filmpje Sigme. Vooral fijn dat ze zelf naar je toe komt.

Ik ben weer wakker wakker gebalkt door de buurezel. Mooie tijd vandaag.
We hebben allebei een aparte to do lijst vandaag. Ik moet vooral de was doen, verven, kitten en diverse planten mesten/voeden/opbinden.
Ik hoop dat een van ons ook tijd heeft om de pallets die meubels moeten worden te schuren.

Ik heb gedroomd dat ik Anne een knuffel gaf. En Clubsoda was er ook maar dat had met een slaapbank en Feyenoord te maken.
Spoilers!
pi_193611127
Goedemorgen :W

Wat is het heerlijk slapen met het geluid van onweer op de achtergrond O+

Eerste dag van onze vakantie en die gaan we besteden aan bier brouwen :D voor het allereerst een Pils. Je zou denken dat dat het makkelijkste is om te maken, maar het is juist een van de moeilijkste.
  Moderator zaterdag 13 juni 2020 @ 08:34:34 #74
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193611139
Ik heb tussen 0:30 en 7:30 geen onweer gehoord. Daartussen heb ik geslapen. De tegels zijn droog, dus neerslag van betekenis is er ook niet gevallen.

Zondag 21mm, dat schiet lekker op.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 13 juni 2020 @ 08:36:00 #75
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193611146
@Sarabi en is dat ook niet het saaiste in ogen van de speciaalbiergemeenschap? :) Of is ambachtelijk gebrouwen pils ook interessant
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193611154
Mogge allen!

Prima nachtje gehad, geen last van regen of onweer.

Vandaag eens zien of ik verder kan gaan met een blouse voordat het te warm is
We have far more in common than that which devides us..
pi_193611165
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 08:31 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Wat is het heerlijk slapen met het geluid van onweer op de achtergrond O+

Eerste dag van onze vakantie en die gaan we besteden aan bier brouwen :D voor het allereerst een Pils. Je zou denken dat dat het makkelijkste is om te maken, maar het is juist een van de moeilijkste.
Ook goedemorgen! Wat maakt pils zo moeilijk?

AnneX, wat tragisch om zo lang dood in je huis te liggen :{ Ik vind dat soort berichten altijd zo sneu; was er dan niemand die je miste. In dit geval kan ik me er gezien de coronasituatie nog wel iets bij voorstellen. Sterkte voor jullie met het verlies van een vriend; waar je al die tijd bang voor was is dan toch gebeurd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193611181
spuit11
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193611192
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 08:36 schreef derLudolf het volgende:
@:Sarabi en is dat ook niet het saaiste in ogen van de speciaalbiergemeenschap? :) Of is ambachtelijk gebrouwen pils ook interessant
Ik vind het in ieder geval wel een beetje saai :Y we doen er wel wat extra hop in voor de smaak.
Maar ik vind ook dat je alles eens gemaakt moet hebben.
  Moderator zaterdag 13 juni 2020 @ 08:46:11 #80
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193611193
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 08:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ook goedemorgen! Wat maakt pils zo moeilijk?

Als niet-drinker en brouw-leek vermoed ik dat het iets met de helderheid te doen heeft? :)

Ben nieuwsgierig of ik in de juiste richting denk.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193611208
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 08:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ook goedemorgen! Wat maakt pils zo moeilijk?

Het brouwen is niet moeilijk, maar het vergisten moet netjes op een lage temperatuur.
En daar hadden we tot voor kort nog niet de juiste apparatuur voor :)
pi_193611211
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 08:46 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Als niet-drinker en brouw-leek vermoed ik dat het iets met de helderheid te doen heeft? :)

Ben nieuwsgierig of ik in de juiste richting denk.
:Y door het op de juiste manier te laten vergisten wordt het (als het goed is) ook mooi helder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarabi op 13-06-2020 09:02:35 ]
pi_193611259
Het lijkt me in ieder geval een leuke uitdaging ^O^ Ben benieuwd naar het resultaat.

Nu naar bed :W :O
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193611293
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 08:56 schreef Isabeau het volgende:
Het lijkt me in ieder geval een leuke uitdaging ^O^ Ben benieuwd naar het resultaat.

Nu naar bed :W :O
Precies :Y

Slaap lekker!
pi_193611622
Ik heb lichte bastardsuiker nodig voor mijn hamburgerbroodjes, maar dat bezit ik niet. Ik bezit wel donkere bastardsuiker en witte bastardsuiker. Ben ik nou ee ndebiel als ik denk dat ik dat kan mengen en dan lichte bastardsuiker heb?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193611678
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 09:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb lichte bastardsuiker nodig voor mijn hamburgerbroodjes, maar dat bezit ik niet. Ik bezit wel donkere bastardsuiker en witte bastardsuiker. Ben ik nou ee ndebiel als ik denk dat ik dat kan mengen en dan lichte bastardsuiker heb?
Denk dat het best een goed idee is
We have far more in common than that which devides us..
pi_193611718
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 09:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Denk dat het best een goed idee is
Het klonk mij ook wel als een sluitende oplossing in de oren, maar ik ben dus absoluut geen bakprinses dus ik heb wel een beetje het vermoeden dat ik iets over het hoofd zie. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193611735
Goedemorgen!

Wat een naar bericht Annex, sterkte :*


Hier ging het gisteravond laat ook goed tekeer, maar nu met een stralende zon lijkt het alsof er niks gebeurt is.
pi_193611736
Met basterdsuiker doe ik altijd maar net waar ik zin in heb en wat ik in huis heb. Donkere smaakt heel iets meer naar karamel maar meestal doet het het meest met de kleur van je baksel en niet met de smaak :+
  zaterdag 13 juni 2020 @ 10:03:38 #90
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193611740
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 09:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb lichte bastardsuiker nodig voor mijn hamburgerbroodjes, maar dat bezit ik niet. Ik bezit wel donkere bastardsuiker en witte bastardsuiker. Ben ik nou ee ndebiel als ik denk dat ik dat kan mengen en dan lichte bastardsuiker heb?
Deel je broodjes recept met me pleaaase O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193611752
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 10:03 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Deel je broodjes recept met me pleaaase O+
Ik ga, voor morgen, ein-de-lijk deze maken:
https://ladyandpups.com/2(...)c-shrimp-burger-eng/

En dus ook de broodjes.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193611764
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 10:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het klonk mij ook wel als een sluitende oplossing in de oren, maar ik ben dus absoluut geen bakprinses dus ik heb wel een beetje het vermoeden dat ik iets over het hoofd zie. :')
Volgens mij is de donkere meer gecaramelliseerd (schrijf je dat zo). Dus een soort, zwart en wit maakt grijs. Witte suiker haalt de caramelsmaak iets naar beneden
We have far more in common than that which devides us..
pi_193611765
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 10:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het klonk mij ook wel als een sluitende oplossing in de oren, maar ik ben dus absoluut geen bakprinses dus ik heb wel een beetje het vermoeden dat ik iets over het hoofd zie. :')
Suiker is suiker. Sort of. :P

(Ik gooi best vaak andere ingrediënten door iets heen, en 8 van de 10x gaat dat prima. Met verschillende soorten suiker in een beslag oid nooit echt problemen gehad)
pi_193611776
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 10:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Volgens mij is de donkere meer gecaramelliseerd (schrijf je dat zo). Dus een soort, zwart en wit maakt grijs. Witte suiker haalt de caramelsmaak iets naar beneden
Ja, dit was mijn gedachtegang. :Y Ik ga het gewoon doen. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193611855
Wat Candaasje zegt :Y

Heerlijke ochtend hier *O* fijn weer, lekker veel energie. Dat de koter later wakker was dan ik zal er iets mee te maken hebben O+
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_193612102
Mogguh vanuit Avifauna 8-) De kleine speelt in de speeltuin en wij drinken koffie. Het leven kan slechter :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 juni 2020 @ 10:50:29 #97
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193612234
Mogge vanuit de Waterleidingduinen. Rondje lopen voordat het heet wordt. 😎

En eind vd middag naar de kerk. De Jopenkerk :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193612256
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 10:50 schreef borisz het volgende:


En eind vd middag naar de kerk. De Jopenkerk :+.
Wat vervelend :9
Ik had pas een heel mooi barrel aged pakket van hun O+

@P klinkt heerlijk!
pi_193612417
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 07:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, geflest. In vol ornaat (laarzen, regenbroek, jas), want het regende niet meer maar ik mag lammetje tegemoet lopen in een wei vol héél hoog gras. Zolang ze me niet ziet kan ze me ook niet tegemoet lopen.

Als ze me wel ziet kan ze over de hoge pollen springen. Paar dagen geleden filmpje van gemaakt.
[..]

:D O+
Wat vind je eigen team van alweer bezoek?
Poingpoing O+ _O-

Dat is al een half schaap joh! En daar moet nog steeds fles in?

Mijn team vindt weinig van het bezoek, dus zijn nu nog strikt gescheiden. En ik denk dat deze bange moeder niet de woonkamer in gaat komen. Dus alleen kittens en dan kunnen ze erbij blijven, als ze willen. Willen ze waarschijnlijk niet want kittens. Maar voorlopig blijft het vijftal in de kraamkamer, bij mamma.

Ik denk dat ik ook aan het flessen kom. Lichte, gestresste moeder = minder produktie. Alles was vanmorgen afgevallen. Nog een dagje aankijken hoe het gaat en anders maar kunstmelk halen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193612431
P, nog gefeliciteerd met zo'n goed bod op je huis *O*

Wij gaan straks uit lunchen. Zin in!
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_193612439
dilemma: was buiten hangen of niet. Het is niet droog voordat we straks op pad gaan..
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_193612627
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 11:05 schreef Lot_1 het volgende:
dilemma: was buiten hangen of niet. Het is niet droog voordat we straks op pad gaan..
Hoe erg is het als er een bui komt? Het duurt dan wat langer voordat het droog is. Maar als er geen bui komt, heb je heerlijk ruikende buiten gedroogde was
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 13 juni 2020 @ 11:25:22 #103
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193612642
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 10:02 schreef Tele6 het volgende:
Met basterdsuiker doe ik altijd maar net waar ik zin in heb en wat ik in huis heb. Donkere smaakt heel iets meer naar karamel maar meestal doet het het meest met de kleur van je baksel en niet met de smaak :+
Ik denk dat donkere iets eerder verbrand, dan wordt het bitter toch
?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193612680
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 10:41 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh vanuit Avifauna 8-) De kleine speelt in de speeltuin en wij drinken koffie. Het leven kan slechter :7
:W
Veel plezier. De speeltuin is voor kinderen t leukst :P

Zit heerlijk buiten. Al boodschappen gedaan en straks Braassemermeer in de rondte lopen. Lekker bootjes en elektrische fietsen kijken onderweg en haring of broodje paling misschien tussendoor. Word zo gelukkig van dit weer.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_193612689
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 11:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik denk dat donkere iets eerder verbrand, dan wordt het bitter toch
?
Ik kan me niet herinneren dat ik daar last van heb gehad in koekjes/kruidkoek/worteltaart :s)
pi_193612704
De ketel doet het werk, ondertussen is het al weer lekker in het zwembad O+
pi_193612714
Lekker, 2 dagen vrij en weer uitrusten O+

Vogelbadje gemaakt in de tuin nu er geen poes meer rondloopt O+

Plofmeesjes worden nog altijd gevoederd door de ouders :D Ze krijsen wel vanuit het huis.. duurt niet lang meer toch :? _O-
pi_193612732
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 11:28 schreef FutureFairytale het volgende:

:W
Veel plezier. De speeltuin is voor kinderen t leukst :P

Hier t/o woont sinds een paar weken een gezin met kindjes van 2 en 5. Hele tuin kindproof met leuke speeldingen, de buren daarnaast zie je nu wel wat minder buiten zitten... die moeten nog wennen denk ik :P
pi_193612742
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 11:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik denk dat donkere iets eerder verbrand, dan wordt het bitter toch
?
Hmm geen last van tot nu toe.

Ik vind de smaak wel schelen trouwens.
Maar ik gooi rustig donkere basterdsuiker in mn boterkoek als ik geen witte/lichte in huis heb.

Zo nauw luistert het precies niet volgens mij :)
  Moderator zaterdag 13 juni 2020 @ 11:37:30 #110
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193612773
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 11:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm geen last van tot nu toe.

Ik vind de smaak wel schelen trouwens.
Maar ik gooi rustig donkere basterdsuiker in mn boterkoek als ik geen witte/lichte in huis heb.

Zo nauw luistert het precies niet volgens mij :)
Ik ook niet. Maar had es gelezen dat caramel snel kan verbranden?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193612805
Gewoon proberen @Suiker @Lonaa :Y

Kan je caramel maken met basterdsuiker eigenlijk? Gebruik altijd gewoon witte suiker.

de usernaam suiker blijkt dus ook te bestaan _O-
pi_193613127
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 11:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hoe erg is het als er een bui komt? Het duurt dan wat langer voordat het droog is. Maar als er geen bui komt, heb je heerlijk ruikende buiten gedroogde was
Het hangt buiten :Y zal niet snel drogen want wat een benauwd weer..
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_193613140
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 12:04 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Het hangt buiten :Y zal niet snel drogen want wat een benauwd weer..
Ik zweette me ook te pletter tijdens het sporten vanochtend - de luchtvochtigheid zal wel hoog zijn.
pi_193613151
Zo, ik moest er 30km voor fietsen, maar nu heb ik 2 van m'n 5 vinted-pakketjes binnen. Via homerr, ik geloof dat ik dat wel een prima pakketdienst vind. Moet ik er wel even voor op pad, maar dat is prima.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193613153
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 12:06 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik zweette me ook te pletter tijdens het sporten vanochtend - de luchtvochtigheid zal wel hoog zijn.
Ja, vrij hoog, alles doet hier zeer.
We have far more in common than that which devides us..
pi_193613177
Hier is het nog wel te doen. Ik heb de was wel even binnen gehangen zolang ik uit fietsen was, want het voelt alsof er elk moment een stortbui kan komen. Hangt nu weer buiten, het waait een heel klein beetje en de zon staat erop, ik denk dat het toch vlot zal drogen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193613199
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 11:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Poingpoing O+ _O-

Dat is al een half schaap joh! En daar moet nog steeds fles in?
Ze is nu net 2 maand; ze zou nu gespeend kunnen worden. Maar bij de moeder drinken ze nog maanden door, en wij voeren ook nog wel even door.
quote:
Mijn team vindt weinig van het bezoek, dus zijn nu nog strikt gescheiden. En ik denk dat deze bange moeder niet de woonkamer in gaat komen. Dus alleen kittens en dan kunnen ze erbij blijven, als ze willen. Willen ze waarschijnlijk niet want kittens. Maar voorlopig blijft het vijftal in de kraamkamer, bij mamma.

Ik denk dat ik ook aan het flessen kom. Lichte, gestresste moeder = minder produktie. Alles was vanmorgen afgevallen. Nog een dagje aankijken hoe het gaat en anders maar kunstmelk halen.
Kittens aan de fles, dat lijkt me een heel gedoe! Moeten ze dan allemaal? En hoe vaak per dag dan?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 juni 2020 @ 12:19:52 #118
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193613285
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 10:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat vervelend :9
Ik had pas een heel mooi barrel aged pakket van hun O+

@:P klinkt heerlijk!
Ik had dat pakket uiteindelijk niet besteld.

Al weer even geleden dat ik er geweest ben. Maar ja er zijn leukere kroegen in de stad. Ze hebben nu een groot terras, dus dat is de reden om er nu wel naar toe te gaan :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193613287
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 11:28 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

:W
Veel plezier. De speeltuin is voor kinderen t leukst :P

Dat hadden we al door :+ Maar de vogelshow was ook tof. En die kleine is al de hele dag aan het fotograferen en filmen met de camera van Sigme :D Nieuwe accu en oplader gekocht en gaan met die banaan, dus Sigme....nogmaals bedankt!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193613351
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 12:19 schreef borisz het volgende:

[..]

Ik had dat pakket uiteindelijk niet besteld.

Al weer even geleden dat ik er geweest ben. Maar ja er zijn leukere kroegen in de stad. Ze hebben nu een groot terras, dus dat is de reden om er nu wel naar toe te gaan :+.
Ik ben normaal niet zo'n fan van Jopen, maar dit pakket was echt heel goed.
  Moderator zaterdag 13 juni 2020 @ 12:28:36 #121
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193613362
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 12:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ben normaal niet zo'n fan van Jopen, maar dit pakket was echt heel goed.
Ach ach ach, weer te industrieel zeker :{w
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193613366
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 12:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ach ach ach, weer te industrieel zeker :{w
Nee hoor, gewoon niet zo lekker.
pi_193613373
Ze hebben wel een paar leuke 0.0 bieren.
pi_193613404
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 12:19 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat hadden we al door :+ Maar de vogelshow was ook tof. En die kleine is al de hele dag aan het fotograferen en filmen met de camera van Sigme :D Nieuwe accu en oplader gekocht en gaan met die banaan, dus Sigme....nogmaals bedankt!
Wat ontzettend leuk dat het ding toch weer in gebruik gekomen is ^O^
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193613415
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 12:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon niet zo lekker.
Ik vind veel Jopen zo gruitig. Daar hou ik echt niet van, dus laat ik de hele brouwerij maar links liggen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193613432
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 12:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik vind veel Jopen zo gruitig. Daar hou ik echt niet van, dus laat ik de hele brouwerij maar links liggen.
Mja ik weet niet wat het is, in ieder geval niet mijn smaak.
Allemaal zesjes, dus niet slecht maar ook niet bijzonder lekker.

Behalve dus de barrel aged biertjes, die waren erg goed.
pi_193613502
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 12:19 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat hadden we al door :+ Maar de vogelshow was ook tof. En die kleine is al de hele dag aan het fotograferen en filmen met de camera van Sigme :D Nieuwe accu en oplader gekocht en gaan met die banaan, dus Sigme....nogmaals bedankt!
Wat leuk zeg! Neefje aan de camera en nu ook bonuskind ^O^
pi_193613524
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 12:09 schreef sigme het volgende:
Hier is het nog wel te doen. Ik heb de was wel even binnen gehangen zolang ik uit fietsen was, want het voelt alsof er elk moment een stortbui kan komen. Hangt nu weer buiten, het waait een heel klein beetje en de zon staat erop, ik denk dat het toch vlot zal drogen.
Ooit lang geleden besloten dat ik nooit meer dat gedoe wil van was buiten hangen. Vogelflatsen er op, naar binnen met regen, vergeten binnen halen en alsnog nat.
Ik hang t standaard op een deurrek en droogtoren binnen. Nooit meer zorgen over die was :D
pi_193613560
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 12:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ben normaal niet zo'n fan van Jopen, maar dit pakket was echt heel goed.
Jopen heeft lekkere biertjes erbij hoor. Leuke kroegkerk ook van binnen met al die vaten. Leuk voor jullie als brouwers om eens een bezoekje te brengen.
  zaterdag 13 juni 2020 @ 12:51:31 #130
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193613590
Hier was het vochtig warm op het lunchrondje..
En de Hollands Nieuwe zijn errug lekker!
:Y) :9~
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193613607
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 12:51 schreef Barreltje het volgende:
Hier was het vochtig warm op het lunchrondje..
En de Hollands Nieuwe zijn errug lekker!
:Y) :9~
Ik had er gisteren 1. :9

En hier ook vies benauwd.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193613612
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 12:48 schreef Blues het volgende:

[..]

Jopen heeft lekkere biertjes erbij hoor. Leuke kroegkerk ook van binnen met al die vaten. Leuk voor jullie als brouwers om eens een bezoekje te brengen.
Ja het café moet het wel waard zijn om ooit eens te bezoeken :Y
Als alles weer normaal is willen we dat zeker ook wel doen.
  zaterdag 13 juni 2020 @ 12:57:24 #133
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193613639
Oh! Ik ken net even op de Efteling site en het is nog super makkelijk om een dag te reserveren ..
Misschien nog even doen voor vertrek

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over de nieuwe lokatie gesproken.. Ik zou graag een blog beginnen over het avontuur daar.. wat is nou een beetje mooie/makkelijke/ aan te passen blog dienst om eea bij te houden?

Ik wil geloof ik wel mijn achtergrond kunnen kiezen en evt wat andere dingen aan passen.. en iets waarbij je makkelijk foto's van je telefoon kan uploaden.. dat dat niet persé via de computer hoeft..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193613682
Ja, Barrel...🎉 op naar legoland.
Komt goed uit, want het is ook je hobby toch?
Ik herinner mij een graafmachine (?) onlangs.
Hoe komen je spullen daar? en heb je al een huis...

Gewoon weer een zomerbroek en dichte schoenen aan.
pi_193613719
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 12:57 schreef Barreltje het volgende:
Oh! Ik ken net even op de Efteling site en het is nog super makkelijk om een dag te reserveren ..
Misschien nog even doen voor vertrek

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over de nieuwe lokatie gesproken.. Ik zou graag een blog beginnen over het avontuur daar.. wat is nou een beetje mooie/makkelijke/ aan te passen blog dienst om eea bij te houden?

Ik wil geloof ik wel mijn achtergrond kunnen kiezen en evt wat andere dingen aan passen.. en iets waarbij je makkelijk foto's van je telefoon kan uploaden.. dat dat niet persé via de computer hoeft..
Leuk joh! *O*

Ik geloof dat Wordpress wel oké is. In ieder geval is dat wat ik de meeste mensen zie gebruiken. Het enige is dat je regelmatig moet zorgen dat alles up to date is, want er zitten wel eens lekken in. Zo heeft de website van ons vrijwilligerswerk een paar weken alleen Palestijnse vlaggen als inhoud gehad door een bijzondere hacker :')
  zaterdag 13 juni 2020 @ 13:05:25 #136
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193613723
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 13:01 schreef AnneX het volgende:
Ja, Barrel...🎉 op naar legoland.
Komt goed uit, want het is ook je hobby toch?
Ik herinner mij een graafmachine (?) onlangs.
Hoe komen je spullen daar? en heb je al een huis...

Gewoon weer een zomerbroek en dichte schoenen aan.
Een kraanmachine ;)
Mijn spullen gooien we in de auto.. Ik neem niet zoveel mee, ik mag daar bij de lokale Ikea eea uitzoeken.. Ik heb nog geen huis. Daar ga ik komende week eens contact over opnemen.. ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193613799
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 13:05 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Een kraanmachine ;)
Mijn spullen gooien we in de auto.. Ik neem niet zoveel mee, ik mag daar bij de lokale Ikea eea uitzoeken.. Ik heb nog geen huis. Daar ga ik komende week eens contact over opnemen.. ^O^
Of een kringloop? 🤪
Wat wordt de voertaal op het werk? Ga je nog iets met taallessen doen?

Straks eens boodsch. doen, al weer.
En iets bedenken om 1 kilo aardbeien te verwerken.

[ Bericht 3% gewijzigd door AnneX op 13-06-2020 13:30:42 ]
pi_193613839
Godverdomme. Laatst heeft iemand het voorwiel van de fiets van de duutser gestolen, die altijd buiten staat. Net keek ik even naar buiten, staat er op klaarlichte dag iemand het achterwiel ervanaf te schroeven. Ongelofelijk. Ik er naar toe. 'Ja, ik dacht dat deze fiets hier achtergelaten was'. Dus als een malloot het voorwiel er af haalt, dan kan een tweede het achterwiel er af halen? "Ja, moet je hem maar binnen neer zetten". Echt waar.....
pi_193614045
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 12:43 schreef Blues het volgende:

[..]

Wat leuk zeg! Neefje aan de camera en nu ook bonuskind ^O^
Hij kopieer echt zoveel van mij _O- Zijn moeder is allang blij trouwens :+ Anders had hij al vrij snel lopen klagen en nu loopt hij heel veel extra want ja, alles voor de foto :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193614059
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 13:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Godverdomme. Laatst heeft iemand het voorwiel van de fiets van de duutser gestolen, die altijd buiten staat. Net keek ik even naar buiten, staat er op klaarlichte dag iemand het achterwiel ervanaf te schroeven. Ongelofelijk. Ik er naar toe. 'Ja, ik dacht dat deze fiets hier achtergelaten was'. Dus als een malloot het voorwiel er af haalt, dan kan een tweede het achterwiel er af halen? "Ja, moet je hem maar binnen neer zetten". Echt waar.....
:o :’)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193614089
Jezuskriebel Jagar, je kreeg geen neiging dat fietswiel over zijn hoofd heen te rammen,dat ie klem zit tussen de spaken nadien? (Zeg maar zoals in een Donald Duck strip zou gebeuren..) :o

Wat een leuke nieuwe bestemming van Sigme's camera P! O+

Hier net een beetje het huis opgeruimd (joechee..), broodjes met hummus en avocado op :9 , zo even hooi voor de konijnen halen, en dan eens aan de studie. Gelukkig is het vak zo hersendodend dat ik nu 471 nieuwe ideeën heb voor acties (vreedzaam) dus het schiet lekker op :')
pi_193614272
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 12:10 schreef sigme het volgende:

[..]

Ze is nu net 2 maand; ze zou nu gespeend kunnen worden. Maar bij de moeder drinken ze nog maanden door, en wij voeren ook nog wel even door.
[..]

Kittens aan de fles, dat lijkt me een heel gedoe! Moeten ze dan allemaal? En hoe vaak per dag dan?
Zal lammetje blij mee zijn O+

Kittens flessen IS gedoe. Maal vijf want ze zijn solidair allemaal afgevallen. Dus ik hoop heel hard dat het slot van de moedermelk afspringt. Gelukkig zijn ze ruim twee weken, hoef ik in ieder geval de nachten niet. Overdag zou het elke vier uur zijn ongeveer. Hangt er ook vanaf hoeveel ze nog bij moeder halen. En dan een week of twee, waarna ze over kunnen naar vast voer en aanvullend melk van een schoteltje kunnen leren lebberen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 13-06-2020 14:04:48 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193614415
Ik weet weer waarom ik zo huiverig was voor dierentuinen in deze Corona-tuinen. Het hele park is opgedeeld in routes. Eenrichtingsverkeer. Duidelijk en zo. Inclusief allerlei pijlen op de bestrating.

Vervolgens zie je van die randdebielen die denken dat dat allemaal niet voor hen geldt dwars tegen de route inlopen.

Ik verbaas me echt over zoveel stupiditeit :N :X
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193614447
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 14:12 schreef PdeHoog het volgende:
Ik weet weer waarom ik zo huiverig was voor dierentuinen in deze Corona-tuinen. Het hele park is opgedeeld in routes. Eenrichtingsverkeer. Duidelijk en zo. Inclusief allerlei pijlen op de bestrating.

Vervolgens zie je van die randdebielen die denken dat dat allemaal niet voor hen geldt dwars tegen de route inlopen.

Ik verbaas me echt over zoveel stupiditeit :N :X
Uit een Corona-tuin zou ik sowieso wegblijven :+
pi_193614493
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 14:12 schreef PdeHoog het volgende:
Ik weet weer waarom ik zo huiverig was voor dierentuinen in deze Corona-tuinen. Het hele park is opgedeeld in routes. Eenrichtingsverkeer. Duidelijk en zo. Inclusief allerlei pijlen op de bestrating.

Vervolgens zie je van die randdebielen die denken dat dat allemaal niet voor hen geldt dwars tegen de route inlopen.

Ik verbaas me echt over zoveel stupiditeit :N :X
Het is kennelijk echt heel moeilijk om pijlen te volgen. Pas ook in een winkel hier....het zullen wel de het is maar een griepje/5g types zijn.
  zaterdag 13 juni 2020 @ 14:22:59 #146
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193614530
Ergens snap ik het in winkels wel. Ik heb nu al twee keer halverwege de winkel bedacht dat ik even moest kijken of er pijlen staan. Tot nu toe alleen bij Jumbo gezien. Niet bij AH, Lidl, Blokker en Action.
Spoilers!
  zaterdag 13 juni 2020 @ 14:23:38 #147
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193614537
Ik denk niet dat er nog een tweede laag lak op gaat vandaag. Ik moet nog aan de eerste beginnen :X
Spoilers!
  Moderator zaterdag 13 juni 2020 @ 14:26:01 #148
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193614551
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 14:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het is kennelijk echt heel moeilijk om pijlen te volgen. Pas ook in een winkel hier....het zullen wel de het is maar een griepje/5g types zijn.
Het is heus niet allemaal onverschilligheid of onwil denk ik. Mezelf betrap ik me er ook wel eens op.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193614560
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 14:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Het is heus niet allemaal onverschilligheid of onwil denk ik. Mezelf betrap ik me er ook wel eens op.
Nee vast niet allemaal inderdaad
pi_193614575
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 14:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Het is heus niet allemaal onverschilligheid of onwil denk ik. Mezelf betrap ik me er ook wel eens op.
Als er pijlen staan ook? Stel dat ze een boete krijgen...dan lukt het heus wel
We have far more in common than that which devides us..
pi_193614755
Ik probeer ook wel eens de pijlen in de winkel te volgen, maar mijn hemel wat is die indeling dan vaak ruk. Liggen je tomaten geplet onder je pakken soyamelk enzo, omdat je wel die volgorde aan moet houden. (De winkel hier is eigenlijk te klein voor wagentjes, dus iedereen neemt een mandje. Normaal gaat dat wel prima)

Of dan vergeet je iets, en dan kun je niet terug. Of dan hou jij je wel braaf aan de pijltjes, en dan bots je weer tegen vakkenvullers aan.

Ik heb eigenlijk vooral last van te veel winkelpersoneel (ja sorry, ik weet dat alles aangevuld moet worden, maar hier maken ze er echt een sport van zoveel mogelijk dozen en karren midden in het pad neer te gooien, of op kruispunten. Werkt echt belabberd) en op mensen die geen geduld hebben en je dus rakelings voorbijlopen als je gewoon even wacht totdat je er wel verantwoord bij kan. Eenrichtingsverkeer lijkt dat niet echt te verhelpen.
pi_193614819
Boodschappen bleken allemaal aanwezig bij de lokale spar w/ dus geen excursie pijlen volgen bij de jumbo in de volgende stad.

Leuk hoor P. van je levenswending. B-)
  Moderator zaterdag 13 juni 2020 @ 15:01:54 #153
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193614845
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 14:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Als er pijlen staan ook? Stel dat ze een boete krijgen...dan lukt het heus wel
Volgens mij staan nergens pijlen...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 13 juni 2020 @ 15:03:08 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193614853
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 15:01 schreef derLudolf het volgende:

Volgens mij staan nergens pijlen...
Hier bijna in alle winkels en gelegenheden. Op de grond.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 13 juni 2020 @ 15:05:45 #155
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193614877
hier ook bijna geen pijlen in dewinkels.. alleen evt bij in en uit gang.. in de winkel zelf niet
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193614984
Nou, warm dagje hoor. Ik zit buiten, in de schaduw. Was zojuist even binnen, daar is het een nette 21oC.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193615016
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 14:59 schreef AnneX het volgende:
Boodschappen bleken allemaal aanwezig bij de lokale spar w/ dus geen excursie pijlen volgen bij de jumbo in de volgende stad.

Leuk hoor P. van je levenswending. B-)
Ik heb net een rondje gefietst in het dorp langs alle mogelijk winkels waar ze toch die plenty keukenrollen hebben! Nergens -O-
Wel dagcreme gevonden zonder parfum! Mijn bekkie begint steeds meer te trekken/droger na douchen dus eens uitvogelen of dat lekkerder smeert dan vaseline en geen uitslag geeft.

Hoe is het verder met mnX en jullie na het verdriedige nieuws ;(
pi_193615083
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 15:01 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Volgens mij staan nergens pijlen...
Dierentuin waar P het over heeft “inclusief pijlen”
We have far more in common than that which devides us..
pi_193615113
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 15:20 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik heb net een rondje gefietst in het dorp langs alle mogelijk winkels waar ze toch die plenty keukenrollen hebben! Nergens -O-
Wel dagcreme gevonden zonder parfum! Mijn bekkie begint steeds meer te trekken/droger na douchen dus eens uitvogelen of dat lekkerder smeert dan vaseline en geen uitslag geeft.

Hoe is het verder met mnX en jullie na het verdriedige nieuws ;(
Wél bij de spar hiero🤪
Voor smeren ben ik fan van dr.Jetske om te smeren.
Ik gebruik haar suncover en bodylotion. Op het gezicht ander spul.

Tja, reacties hier en daar van mensen, die Tjeerd ook wel kenden.
En de zwagers kenden hem ook zo lang al.
Hij woonde tegenover het Hof en ging ook bij sch.ma op bezoek.
Wij hebben rot geslapen, niet eigenlijk. en lopen alsmaar herinneringen op te halen.
Lief dat je vraagt.
Nooit meer dat hij Anna zegt tegen mij.
pi_193615130
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 15:17 schreef sigme het volgende:
Nou, warm dagje hoor. Ik zit buiten, in de schaduw. Was zojuist even binnen, daar is het een nette 21oC.
Beter, hier is het al weer 25gr binnen -O-
pi_193615159
Zojuist hier in de boomgaard


Wat een mooitje nietwaar? Nu nog opzoeken wat dit er voor eentje is.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193615220
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 14:48 schreef Candaasje het volgende:
Ik probeer ook wel eens de pijlen in de winkel te volgen, maar mijn hemel wat is die indeling dan vaak ruk. Liggen je tomaten geplet onder je pakken soyamelk enzo, omdat je wel die volgorde aan moet houden. (De winkel hier is eigenlijk te klein voor wagentjes, dus iedereen neemt een mandje. Normaal gaat dat wel prima)

Of dan vergeet je iets, en dan kun je niet terug. Of dan hou jij je wel braaf aan de pijltjes, en dan bots je weer tegen vakkenvullers aan.

Ik heb eigenlijk vooral last van te veel winkelpersoneel (ja sorry, ik weet dat alles aangevuld moet worden, maar hier maken ze er echt een sport van zoveel mogelijk dozen en karren midden in het pad neer te gooien, of op kruispunten. Werkt echt belabberd) en op mensen die geen geduld hebben en je dus rakelings voorbijlopen als je gewoon even wacht totdat je er wel verantwoord bij kan. Eenrichtingsverkeer lijkt dat niet echt te verhelpen.
Behehe mijn ouders lachten onze buren vroeger altijd uit omdat ze naar de AH gingen waar alles duurder was. Volgens hen was het zo lekker dat daar nooit karren in de weg stonden :D

@ jeager: hier worden incomplete fietsen als wrak bestempeld en gewoon geruimd, dus zo heel gek vind ik de gedachtegang niet eigenlijk.

Moet aan vroeger denken toen ik een jaar of 8 was en homies en ik 2 kinderwagens op de afvalhoek (letterlijk een hoek in het pand, met witte lijnen en vuilniszakken gemarkeerd) vonden die ook geen afval bleken te zijn... :@ kwamen we achter na een hele middag racen :@

Mijn god, net weer eens bij de kringloop naar binnen gelopen. Lelijk jasje van Mart Visser voor 25 piek :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193615234
Niet inin het pand, maar aan de buitenkant van het pand.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193615242
Airco overgenomen van vriend. Hemel op aarde. Nu al. Of nu nog.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193615248
M'n vlindertje is een zuringspanner. Hij zit daar ook op de foto tussen de zuring, dus dat treft.
Weer wat geleerd!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193615265
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 15:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Behehe mijn ouders lachten onze buren vroeger altijd uit omdat ze naar de AH gingen waar alles duurder was. Volgens hen was het zo lekker dat daar nooit karren in de weg stonden :D

@ jeager: hier worden incomplete fietsen als wrak bestempeld en gewoon geruimd, dus zo heel gek vind ik de gedachtegang niet eigenlijk.

Moet aan vroeger denken toen ik een jaar of 8 was en homies en ik 2 kinderwagens op de afvalhoek (letterlijk een hoek in het pand, met witte lijnen en vuilniszakken gemarkeerd) vonden die ook geen afval bleken te zijn... :@ kwamen we achter na een hele middag racen :@

Mijn god, net weer eens bij de kringloop naar binnen gelopen. Lelijk jasje van Mart Visser voor 25 piek :o
@Jagärtrut hier ook, de fietsen-opruim-dienst van de gemeente gaat er zo vandoor met je fiets. Ik heb nog steeds niet precies door hoe ze werken, want op sommige plekken blijven de meest wrakkige fietswrakken eeuwig staan en op sommige plekken halen ze je fiets al weg als hij 10 cm van het rek staat ipv erin :')
Maarrrr 10 euro en je hebt je eigen fiets weer terug *O*
(Ik denk dat de wrakken-opruim-snelheid correlleert met de afstand tot het centraal station)
pi_193615266
Leuk, @sigme O+
pi_193615273
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 15:47 schreef sigme het volgende:
M'n vlindertje is een zuringspanner. Hij zit daar ook op de foto tussen de zuring, dus dat treft.
Weer wat geleerd!
O+ leuk
pi_193615299
Ik had van de week een plantje geplukt in de verwilderde binnentuin hier. Ik kon er niet goed achter komen wat het was, want alles waar ik in de flora op uitkwam stond beschreven als zeer zeldzaam :') maar ik denk dat het overgewaaid is uit een tuin en daarom ondanks zeldzaamheid wel hier staat. Het bleek veldsalie te zijn:



Salie is een houtige struik, en zijn familiegenootjes zijn dat allemaal niet. Veldsalie ruikt niet naar salie, het stinkt eerlijk gezegd nogal. Maar het heeft wel indrukwekkende bloemen O+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 juni 2020 @ 15:59:38 #170
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193615370
Kleine wachtrij om bij de Jopenkerk voor op het terras, maar tafeltje was snel gefixt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 13 juni 2020 @ 16:04:37 #171
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_193615426
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 15:59 schreef borisz het volgende:
Kleine wachtrij om bij de Jopenkerk voor op het terras, maar tafeltje was snel gefixt.
Bij de drie gezusters, warm
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_193615558
25,5 in de woonkamer. Janken.

Heb lekker wat in de keuken geprutst. Broodjes gekneed voor morgen, Pico de Gallo gemaakt voor vanavond, fruitsalade gemaakt en opgegeten.

Nu op de bank met Rogue Crossfit wedstrijd. Dit jaar een online competitie omdat Corona, dus iedereen in z'n eigen gym. Is wel grappig want het mist ontzettend de sfeer van een normale wedstrijd (stadion, muziek, schreeuwende mensen, atleten die elkaar opjutten omdat ze elkaar kunnen zien) maar daarentegen is het ook op een hele andere manier spannend omdat ze elkaar dus niet kunnen zien.

En wel boeiend om te kijken of er atleten zijn die beter presteren in eigen gym, zonder de druk van de wedstrijd enzo. :Y


Misschien straks nog even ijsje halen maar vooral wachten op onweer.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193615596
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 15:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dierentuin waar P het over heeft “inclusief pijlen”
Yup. En bordjes. En bij de ingang wordt meerdere malen mondeling en met teksten aangegeven: eenrichtingsverkeer! Volg de pijlen!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193615654
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 16:04 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Bij de drie gezusters, warm
Klinkt knus :D
  zaterdag 13 juni 2020 @ 16:30:47 #175
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_193615729
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 16:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Klinkt knus :D
Ja met
Thierry Baudet :o
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_193615802
Zo lachen om die clip van Simone Weimans :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 13 juni 2020 @ 16:46:02 #177
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193615968
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 16:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo lachen om die clip van Simone Weimans :D
heerlijk ook de reacties van aanhangers van beide kanten *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193615998
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 16:46 schreef Barreltje het volgende:

[..]

heerlijk ook de reacties van aanhangers van beide kanten *O*
Uhu, bring in de hooivorken!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193616041
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 15:47 schreef sigme het volgende:
M'n vlindertje is een zuringspanner. Hij zit daar ook op de foto tussen de zuring, dus dat treft.
Weer wat geleerd!
En ik! O+

En ook van de salie van Tele. Daar staan er een paar van in de buurt van mn ziekenhuis. Weet nu hoe t heet ^O^
  zaterdag 13 juni 2020 @ 16:56:45 #180
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193616072
Er is geverfd! Wat is dat toch ook altijd kut. Morgen verder. Het voordeel is dat het elke ronde makkelijker wordt.

Verder is J hier al twee weekenden het eten aan het saboteren. Zin in afhaal, geen zin om te koken.
Dit keer hou ik voet bij stuk en druk ik de barbecue er doorheen 8-)
Spoilers!
pi_193616255
T Is hier nog steeds droog :o
Terras was heerlijk. Lekker gegeten ook.

Ik wou nog reageren op Jagar: superirritant wanneer er onderdelen van je fiets gejat worden. Ik heb een fiets in de stad staan om mee naar mijn werk te fietsen en daar was het zadel van gejat :(
Hebben jullie geen overdekte plek om je fiets te stallen?
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_193616569
IJsje gehaald. Passievrucht was fantastisch _O_
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193616624
Ik ging even hooi halen voor de konijnen. Maakt de de fout een lichtgrijs T-shirt aan te trekken. Dat was zeg maar op den duur grotendeels donkergrijs :')

Thuis maar gelijk afgespoeld en een tanktop + shorts aangetrokken.
Binnen is het prima te doen gelukkig.
  Moderator zaterdag 13 juni 2020 @ 18:19:22 #184
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193616855
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 17:55 schreef Candaasje het volgende:
Ik ging even hooi halen voor de konijnen. Maakt de de fout een lichtgrijs T-shirt aan te trekken. Dat was zeg maar op den duur grotendeels donkergrijs :')

Thuis maar gelijk afgespoeld en een tanktop + shorts aangetrokken.
Binnen is het prima te doen gelukkig.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193616913
quote:
:D Allemachtig, ik ben daar te stads voor Ludolf.

(Maar ik heb net wel mijn overals eens uitgeschud en eindelijk eens in de wasmachine gestopt. Kwam ook nog wat hooi en stro uit :') )
  Moderator zaterdag 13 juni 2020 @ 18:30:57 #186
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193616949
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 18:27 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D Allemachtig, ik ben daar te stads voor Ludolf.

(Maar ik heb net wel mijn overals eens uitgeschud en eindelijk eens in de wasmachine gestopt. Kwam ook nog wat hooi en stro uit :') )
Oh machtig mooi werk, in de brandend zon baaltjes op een kar smijten.

Paar keer per jaar dan. Niet elke dag :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193616966
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 18:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oh machtig mooi werk, in de brandend zon baaltjes op een kar smijten.

Paar keer per jaar dan. Niet elke dag :+
Ik vond het hooi/kuil van een rijdende kar afgooien voor de paarden ook wel leuk werk om te doen. Inderdaad niet elke dag :Y
(Dit was op de manege waar ik dierverzorgingsstage liep)

Het hooiwerk in de stal van de uni is wat saaier. Het spannendste is het hooi vanaf de zolder naar beneden gooien zonder zelf mee te vallen :P
pi_193617357
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 17:16 schreef Lot_1 het volgende:
T Is hier nog steeds droog :o
Terras was heerlijk. Lekker gegeten ook.

Ik wou nog reageren op Jagar: superirritant wanneer er onderdelen van je fiets gejat worden. Ik heb een fiets in de stad staan om mee naar mijn werk te fietsen en daar was het zadel van gejat :(
Hebben jullie geen overdekte plek om je fiets te stallen?
We hebben een gangetje, dat we met 2 andere woningen delen. Daar staat onze bakfiets en de kinderfietsjes. We durfen het niet aan om daar nog een fiets neer te zetten, want we nemen al zoveel ruimte in. Hopelijk binnenkort een garage om fietsen in te parkeren! *O* *O*
pi_193617448
Tijd voor een verhuizing :Y :D
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_193617517
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 18:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oh machtig mooi werk, in de brandend zon baaltjes op een kar smijten.

Paar keer per jaar dan. Niet elke dag :+
hé Ludolf, wat is een fijne overall? Die van mijn vader is versleten (was al heul oud, zo'n gewone blauwe boerenoverall) en ik wil voor vaderdag een nieuwe kopen.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_193617704
Over overalls gesproken, ik heb een tuinbroek besteld. Donkerblauwe spijkerstof. Als ik eruit zie als een kruising tussen Pippi Langkous en een Minion kan me dat helemaal niks schelen, want ik wil serieus al jaren een tuinbroek hebben en het werd tijd dat ik er een kocht. :D
  zaterdag 13 juni 2020 @ 19:59:39 #192
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193617821
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 18:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oh machtig mooi werk, in de brandend zon baaltjes op een kar smijten.

Paar keer per jaar dan. Niet elke dag :+
Daar hielp ik ook mee op ponykamp, dat was altijd echt gezellig. Ik bleef over in de weekenden en dan werden dit soort klussen gedaan.
Spoilers!
  zaterdag 13 juni 2020 @ 20:08:33 #193
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193617900
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 19:14 schreef Jagärtrut het volgende:


Hopelijk binnenkort een garage om fietsen in te parkeren! *O* *O*
En dan, zoals bij ons op het rijtje, de auto buiten de garage parkeren omdat de garage al vol staat met fietsen en andere huisraad? :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193617928
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 20:08 schreef golfer het volgende:

[..]

En dan, zoals bij ons op het rijtje, de auto buiten de garage parkeren omdat de garage al vol staat met fietsen en andere huisraad? :')
Volgens mij zeiden jullie eerder ergens dat in jullie generatie garages de hedendaagse auto's niet goed meer passen tenzij je een peugeotje koekblikeditie hebt, dus dan kun je het die mensen niet echt kwalijk nemen toch? ;)
pi_193617947
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 19:48 schreef Tele6 het volgende:
Over overalls gesproken, ik heb een tuinbroek besteld. Donkerblauwe spijkerstof. Als ik eruit zie als een kruising tussen Pippi Langkous en een Minion kan me dat helemaal niks schelen, want ik wil serieus al jaren een tuinbroek hebben en het werd tijd dat ik er een kocht. :D
Tuinbroekboks!
Die had ik ook! Vaalblauw, jaren 80. Vind ze nog steeds serieus leuk.
pi_193617958
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 20:13 schreef Blues het volgende:

[..]

Tuinbroekboks!
Die had ik ook! Vaalblauw, jaren 80. Vind ze nog steeds serieus leuk.
O+
pi_193618005
Oooh, maar nu is het buiten wel lekker O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193618020
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 20:18 schreef Lonaa het volgende:
Oooh, maar nu is het buiten wel lekker O+
Hier buiten is het een teringherrie want een stel tokkies hebben besloten om hun bluetoothspeaker voluit te zetten ;(
Er is al iemand gaan vragen of het zachter kon, toen is het twee minuten zachter geweest :')
Dit in de binnentuin, ingesloten tussen 4 flatgebouwen, zodat het lekker weergalmt ;(
pi_193618061
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 20:19 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Hier buiten is het een teringherrie want een stel tokkies hebben besloten om hun bluetoothspeaker voluit te zetten ;(
Er is al iemand gaan vragen of het zachter kon, toen is het twee minuten zachter geweest :')
Dit in de binnentuin, ingesloten tussen 4 flatgebouwen, zodat het lekker weergalmt ;(
Ja, nou, ik had het ook over de temperatuur want tokkieburen zitten buiten te schreeuwen. ;( So I feel you.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193618066
Ze schreeuwen harder dan mijn YouTube-filmpje staat. Dus.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 13 juni 2020 @ 20:24:42 #201
63722 z80
I fink you freaky
pi_193618074
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 20:19 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Hier buiten is het een teringherrie want een stel tokkies hebben besloten om hun bluetoothspeaker voluit te zetten ;(
Er is al iemand gaan vragen of het zachter kon, toen is het twee minuten zachter geweest :')
Dit in de binnentuin, ingesloten tussen 4 flatgebouwen, zodat het lekker weergalmt ;(
Hier wat geroezemoes van verschillende buren. En een aantal vogels. merels die tegen elkaar aan het opbieden zijn. Een roodborstje die eerst aan het zingen was, nu zit te piepen dat ik het raam dicht moet doen en rolluik omlaag. Zodat hij/zij op het nest kan gaan slapen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193618097
Buurvrouw zit weer schreeuwend buiten te bellen :X zoals alle dagen tussen 9u en 23u.
  zaterdag 13 juni 2020 @ 20:27:17 #203
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193618111
Wij liggen lekker op de bank. We zijn de hele dag al buiten geweest. En we hebben nog geen fijne zitplaats buiten.
Spoilers!
pi_193618148
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 20:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij liggen lekker op de bank. We zijn de hele dag al buiten geweest. En we hebben nog geen fijne zitplaats buiten.
Maar jullie tuinset was er inmiddels toch? Wat ontbreekt er nog?
pi_193618164
Hier willen de vogels eten en dat doen ze liever niet als ik met de katten op het balkon zit. Dus binnen met thee en tv.
Net kwamen de boodschappen, de koelkast is vol met zakken spinazie
We have far more in common than that which devides us..
pi_193618169
Ik ben vanmiddag bij mijn ouders geweest, die wonen midden in de stad. Terrasje gezocht, de bekende plekken waren vol. En toen herinnerde ik me een dakterras, beetje buiten de route. Daar was plek zat, wij waren de eerste gasten. Wel tof, met allerlei zitjes, omringd door hun eigen moestuin bakken.
Door Corona hebben ze het eerder open gegooid dan gedacht, dus bestellen ging via whats app, omdat het restaurant twee verdiepingen lager ligt.

En toen kwam ik thuis bij kittens die allemaal wat bijgekomen zijn. Goede dag.

Ik denk wel al de hele dag dat het zondag is. Wat het voor mij ook is, morgen de hele dag werken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193618185
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 20:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben vanmiddag bij mijn ouders geweest, die wonen midden in de stad. Terrasje gezocht, de bekende plekken waren vol. En toen herinnerde ik me een dakterras, beetje buiten de route. Daar was plek zat, wij waren de eerste gasten. Wel tof, met allerlei zitjes, omringd door hun eigen moestuin bakken.
Door Corona hebben ze het eerder open gegooid dan gedacht, dus bestellen ging via whats app, omdat het restaurant twee verdiepingen lager ligt.

En toen kwam ik thuis bij kittens die allemaal wat bijgekomen zijn. Goede dag.

Ik denk wel al de hele dag dat het zondag is. Wat het voor mij ook is, morgen de hele dag werken.
Wat fijn! Zijn de kittens bijgekomen als in aangekomen of als in uitgerust? :)
pi_193618195
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 20:08 schreef golfer het volgende:

[..]

En dan, zoals bij ons op het rijtje, de auto buiten de garage parkeren omdat de garage al vol staat met fietsen en andere huisraad? :')
ik ken weinig mensen die de auto in de garage parkeren, eigenlijk...Parkeren jullie de auto altijd in de garage?
pi_193618238
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 19:31 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

hé Ludolf, wat is een fijne overall? Die van mijn vader is versleten (was al heul oud, zo'n gewone blauwe boerenoverall) en ik wil voor vaderdag een nieuwe kopen.
Havep. Bij een overall steekt de maat erg nauw, anders kruipt het kruis in je kruis of heb je een hobbezak.
Gewone blauwe heb je in twee soorten: van 100% katoen (lekker ouderwets) en van deels synthetisch materiaal (gladder, minder snel vuil, droogt sneller).
Maar voor heel veel dingen werkt zo'n tuinbroekgeval (ook van havep) veel fijner.

Kijk even hier voor een redelijk overzicht anders: https://www.btndehaas.nl/(...)leding/overall-kopen
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 13 juni 2020 @ 20:38:00 #210
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193618283
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 20:32 schreef Jagärtrut het volgende:


ik ken weinig mensen die de auto in de garage parkeren, eigenlijk...Parkeren jullie de auto altijd in de garage?
Yups. :Y
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 13 juni 2020 @ 20:49:43 #211
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193618420
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 20:29 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Maar jullie tuinset was er inmiddels toch? Wat ontbreekt er nog?
Ruimte in de tuin en tegels die niet totaal verzakt zijn :D Hoe groot de tuin ook is, een handige plek vinden om te zitten is nog niet zo makkelijk. Overal liggen bergjes met steen/betonresten ook.
We zijn bijna klaar met de huidige projecten, dan laten we een container komen voor al het puin.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 13-06-2020 20:55:07 ]
Spoilers!
pi_193619071
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 20:31 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wat fijn! Zijn de kittens bijgekomen als in aangekomen of als in uitgerust? :)
Goede vraag :D Dat is zo’n vertaal kortsluiting tussen dialect en NL. _O-
Tukken deden ze al zat (lekker in een hoopje op elkaar, meestal bij mamma O+ ) nu zijn ze in grammetjes wat bijgekomen. Ik was al blij geweest als ze in zes uur niet nog meer waren afgevallen dus dit is top.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193619134
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 20:32 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik ken weinig mensen die de auto in de garage parkeren, eigenlijk...Parkeren jullie de auto altijd in de garage?
Ik ook. Maar de rest van de straat inderdaad niet. Warme en niet bevroren auto (winter), koele auto (zomer), schone(re) auto O+
En omdat ik aan het eind van een doodlopende straat woon is het plekje zowat vóór mijn oprit dan ook favoriet als extra parkeerplek. Is gemarkeerd, maar omdat er geen auto op de oprit staat denkt men blijkbaar dat het prima past. Dat doet het niet, als ik daarom zo’n 30 meter achteruit moet rijden omdat er daardoor geen andere manier is om de bocht uit mijn garage te maken }:| )
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193619149
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 20:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ruimte in de tuin en tegels die niet totaal verzakt zijn :D Hoe groot de tuin ook is, een handige plek vinden om te zitten is nog niet zo makkelijk. Overal liggen bergjes met steen/betonresten ook.
We zijn bijna klaar met de huidige projecten, dan laten we een container komen voor al het puin.
Dat gaat dankbaar werk zijn O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193619172
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 21:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik ook. Maar de rest van de straat inderdaad niet. Warme en niet bevroren auto (winter), koele auto (zomer), schone(re) auto O+
En omdat ik aan het eind van een doodlopende straat woon is het plekje zowat vóór mijn oprit dan ook favoriet als extra parkeerplek. Is gemarkeerd, maar omdat er geen auto op de oprit staat denkt men blijkbaar dat het prima past. Dat doet het niet, als ik daarom zo’n 30 meter achteruit moet rijden omdat er daardoor geen andere manier is om de bocht uit mijn garage te maken }:| )
Maar “men “ in de straat weer toch dat jij daar woont en een auto hebt?
We have far more in common than that which devides us..
pi_193619335
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 21:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar “men “ in de straat weer toch dat jij daar woont en een auto hebt?
Zou je denken he?

Er zijn wat weinig parkeerplaatsen, en als ze bezoek krijgen dan moeten die omkeren en een blokje om rijden naar een kleine parkeerplek. Dan is zo’n ‘perfect’ plaatsje in de straat natuurlijk verleidelijk. Op momenten dat ik weg moet en een chauffeur zie zeg ik er wat van. En het is ongelofelijk, maar IEDEREEN hoefde er maar echt een paar minuutjes en alleen die ene keer te zijn :') :') :')

Toppunt was wel de bedrijfsbus die twee deuren verderop moest zijn. Ik kon er echt niet uit.
Rondgekeken waar geklust werd en toen bij de open deur van die buren aangebeld (had er verder geen contact mee). Was buurvrouw ook nog boos. ‘Want ik had toch even het portier kunnen opendoen en dat was niet op slot waardoor ik dan al had geweten dat die klusser snel weg zou zijn’.
A Ik ga niet aan portieren van vreemde auto’s rommelen
B Ik moet NU weg
C Hij had er gewoon al niet moeten gaan staan.

Klusjesman kwam snel naar buiten met excuus: hij had het niet in de gaten. Dus nee, de buren wisten écht niet dat je daar niet mag staan :')

Een woonerf is sowieso verboden te parkeren buiten de vakken en het staat er regelmatig vol met auto’s. En de een kan beter parkeren dan de ander, helaas. ;( Maar op alle slakken zout leggen helpt niet, dus dan slalommen we maar, die keer dat het netaan past. Alleen mijn oprit zowat dichtparkeren, daar word ik niet blij van.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193619394
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 21:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Goede vraag :D Dat is zo’n vertaal kortsluiting tussen dialect en NL. _O-
Tukken deden ze al zat (lekker in een hoopje op elkaar, meestal bij mamma O+ ) nu zijn ze in grammetjes wat bijgekomen. Ik was al blij geweest als ze in zes uur niet nog meer waren afgevallen dus dit is top.
Ik wist serieus niet welke van de twee je bedoelde _O-
Fijn dat het goed gaat met de kittens, ik hoop dat ze dan niet nog met de fles gevoerd hoeven worden. Denk je dat de moeder minder gestrest aan het worden is?
pi_193619411
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 20:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ruimte in de tuin en tegels die niet totaal verzakt zijn :D Hoe groot de tuin ook is, een handige plek vinden om te zitten is nog niet zo makkelijk. Overal liggen bergjes met steen/betonresten ook.
We zijn bijna klaar met de huidige projecten, dan laten we een container komen voor al het puin.
Ik hoop dat dat snel gebeurt, zodat jullie gauw in je tuinset op een mooi plekje je landgoed kunnen gaan overzien O+
pi_193619427
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 21:48 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik wist serieus niet welke van de twee je bedoelde _O-
Fijn dat het goed gaat met de kittens, ik hoop dat ze dan niet nog met de fles gevoerd hoeven worden. Denk je dat de moeder minder gestrest aan het worden is?
Ze lijkt ietsjes minder gestressed. Vliegt niet meteen de mand uit, durft wat meer weg te kijken. Maar het is nog een gespannen hoopje als ik er ben.
Gelukkig zorgt ze goed voor haar kinderen en gaat ze op expeditie als ik er niet ben. Ze is ook pas twee dagen hier, dat gaat meer tijd nodig hebben.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193619587
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zou je denken he?

Er zijn wat weinig parkeerplaatsen, en als ze bezoek krijgen dan moeten die omkeren en een blokje om rijden naar een kleine parkeerplek. Dan is zo’n ‘perfect’ plaatsje in de straat natuurlijk verleidelijk. Op momenten dat ik weg moet en een chauffeur zie zeg ik er wat van. En het is ongelofelijk, maar IEDEREEN hoefde er maar echt een paar minuutjes en alleen die ene keer te zijn :') :') :')

Toppunt was wel de bedrijfsbus die twee deuren verderop moest zijn. Ik kon er echt niet uit.
Rondgekeken waar geklust werd en toen bij de open deur van die buren aangebeld (had er verder geen contact mee). Was buurvrouw ook nog boos. ‘Want ik had toch even het portier kunnen opendoen en dat was niet op slot waardoor ik dan al had geweten dat die klusser snel weg zou zijn’.
A Ik ga niet aan portieren van vreemde auto’s rommelen
B Ik moet NU weg
C Hij had er gewoon al niet moeten gaan staan.

Klusjesman kwam snel naar buiten met excuus: hij had het niet in de gaten. Dus nee, de buren wisten écht niet dat je daar niet mag staan :')

Een woonerf is sowieso verboden te parkeren buiten de vakken en het staat er regelmatig vol met auto’s. En de een kan beter parkeren dan de ander, helaas. ;( Maar op alle slakken zout leggen helpt niet, dus dan slalommen we maar, die keer dat het netaan past. Alleen mijn oprit zowat dichtparkeren, daar word ik niet blij van.
Beetje ikke ikke dus
We have far more in common than that which devides us..
pi_193619606
Oooch, de katjes, ik smelt O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193619659
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 21:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Beetje ikke ikke dus
Yes.
Overbuurman ook. Die zette een puincontainer op zijn dubbele oprit tijdens de verbouwing. En toen pasten beide auto’s daar écht niet meer langs. Ook niet als er niet gewerkt werd. :')
Ik snap best dat parkeren dan lastig is. Maar kom even met me overleggen. En duw een briefje in de bus met een nummer wat ik kan bellen als ik weg moet en ingeparkeerd sta door jouw auto of die van klusjesmannen.
Het kan zo makkelijk zijn.

Dan liever de achterburen die één keer per jaar een groot feest geven in de tuin. Altijd een briefje met datum, tijdstip waarop muziek zachter gaat (0.00 uur) en een nummer wat we kunnen bellen bij gedoe. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193619677
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 21:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooch, de katjes, ik smelt O+
Ze zijn echt enig.
Nu ook de leeftijd waarop ze op hun kontjes zitten en met wiebelvoorpootjes en grote ogen op me gericht heel verbaasd luisteren naar alle verhalen die ik ze vertel O+ _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193619695
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 20:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Havep. Bij een overall steekt de maat erg nauw, anders kruipt het kruis in je kruis of heb je een hobbezak.
Gewone blauwe heb je in twee soorten: van 100% katoen (lekker ouderwets) en van deels synthetisch materiaal (gladder, minder snel vuil, droogt sneller).
Maar voor heel veel dingen werkt zo'n tuinbroekgeval (ook van havep) veel fijner.

Kijk even hier voor een redelijk overzicht anders: https://www.btndehaas.nl/(...)leding/overall-kopen
Ik heb ok een Havep, prima ding inderdaad :Y . Had er eerst een via de cursusdienst, maar ondanks dat ie mooier van kleur is, verzuip ik er in qua breedte en zit ie juist te strak qua lengte met bukken }:|
pi_193619791
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 22:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ze zijn echt enig.
Nu ook de leeftijd waarop ze op hun kontjes zitten en met wiebelvoorpootjes en grote ogen op me gericht heel verbaasd luisteren naar alle verhalen die ik ze vertel O+ _O-
Staaaahp O+

We hebben echt gezegd dat we onze queenbee even van het alleen zijn laten genieten nu ze Orkaan Bonkepoot heeft overleefd :')

Ze heeft het een stuk meer naar dr zin in dr eentje.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 13 juni 2020 @ 22:15:53 #226
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193619912
Hier een Fok-loos dagje; om 7:15 opgestaan, even na 8:00 was ik bij de houtboer en om 17:30 stond de nieuwe schutting.
Was helemaal niet warm hoor, in de beschutte tuin bij deze temperatuur werken met zwart geimpregneerd Douglas....

Helemaal aan het eind van de klusdag met mn vader samen klein mijlpaaltje bereikt met de tuinbank: de leuning is nu ook deelbaar, en de hoek is geplaatst...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193620165
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 22:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Staaaahp O+

We hebben echt gezegd dat we onze queenbee even van het alleen zijn laten genieten nu ze Orkaan Bonkepoot heeft overleefd :')

Ze heeft het een stuk meer naar dr zin in dr eentje.
Ya gotta respect Tha Queen! O+

Fijn dat ze zo opgebloeid is. Heb ik hier ook meegemaakt toen eentje van het drietal ging hemelen. En het team wat ik nu heb (de overblijver), daar komt niks permanents bij. Ook niet als daar eentje van wegvalt want ik heb het idee dat de achterblijver veel gelukkiger wordt van 100% onverdeelde Cat aandacht dan een nieuwe soortgenoot.
Indien toch wegkwijnen, dan heb ik tegen die tijd vast weer een blik opvangers waar ik uit kan kiezen :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 13 juni 2020 @ 22:33:47 #228
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193620287
Voor morgenmiddag een fluistersloepje gehuurd om weer eens lekker een keer door Haarlem te varen. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 13 juni 2020 @ 22:36:10 #229
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_193620346
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 22:33 schreef golfer het volgende:
Voor morgenmiddag een fluistersloepje gehuurd om weer eens lekker een keer door Haarlem te varen. ^O^
Leuk man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_193620377
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zou je denken he?

Er zijn wat weinig parkeerplaatsen, en als ze bezoek krijgen dan moeten die omkeren en een blokje om rijden naar een kleine parkeerplek. Dan is zo’n ‘perfect’ plaatsje in de straat natuurlijk verleidelijk. Op momenten dat ik weg moet en een chauffeur zie zeg ik er wat van. En het is ongelofelijk, maar IEDEREEN hoefde er maar echt een paar minuutjes en alleen die ene keer te zijn :') :') :')

Toppunt was wel de bedrijfsbus die twee deuren verderop moest zijn. Ik kon er echt niet uit.
Rondgekeken waar geklust werd en toen bij de open deur van die buren aangebeld (had er verder geen contact mee). Was buurvrouw ook nog boos. ‘Want ik had toch even het portier kunnen opendoen en dat was niet op slot waardoor ik dan al had geweten dat die klusser snel weg zou zijn’.
A Ik ga niet aan portieren van vreemde auto’s rommelen
B Ik moet NU weg
C Hij had er gewoon al niet moeten gaan staan.

Klusjesman kwam snel naar buiten met excuus: hij had het niet in de gaten. Dus nee, de buren wisten écht niet dat je daar niet mag staan :')

Een woonerf is sowieso verboden te parkeren buiten de vakken en het staat er regelmatig vol met auto’s. En de een kan beter parkeren dan de ander, helaas. ;( Maar op alle slakken zout leggen helpt niet, dus dan slalommen we maar, die keer dat het netaan past. Alleen mijn oprit zowat dichtparkeren, daar word ik niet blij van.
Gottegot wat een gedoe zeg. Buuv is ook geen vriendin dus :+

Schuin t/o onze garage (wij zijn de enige op de rij die de garage dus gebruikt) zijn een paar parkeerplekken gemarkeerd. Er is weleens wat bezoek die dan t/o onze opritje parkeert buiten die lijnen (ook slecht te zien hoor) en dan is het echt lastig manouvreren voor ons.
Maar dat is eigenlijk alles. Geen klagen verder gelukkig.
pi_193620466
Dat is wel een positief puntje hier, parkeerplaatsen zát 8-)
(Dat je altijd nog van die asociale lui tokkies hebt die 20 meter te ver vinden lopen en dan de auto maar op de stoep neerknallen of voor andere auto's die wel netjes geparkeerd staan...dat laten we even buiten beschouwing :+ )

Vriend is hier een of ander Resident Evil spel aan het spelen. Ik kon het niet laten om zachtjes naar hem toe te sluipen, en opeens zijn schouders beet te grijpen. /evil vriendin })
pi_193620617
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 22:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ya gotta respect Tha Queen! O+

Fijn dat ze zo opgebloeid is. Heb ik hier ook meegemaakt toen eentje van het drietal ging hemelen. En het team wat ik nu heb (de overblijver), daar komt niks permanents bij. Ook niet als daar eentje van wegvalt want ik heb het idee dat de achterblijver veel gelukkiger wordt van 100% onverdeelde Cat aandacht dan een nieuwe soortgenoot.
Indien toch wegkwijnen, dan heb ik tegen die tijd vast weer een blik opvangers waar ik uit kan kiezen :')
Oooo dat is wel fantastisch aan dat plegen, je privepoezenaudities :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193620621
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 22:37 schreef Blues het volgende:

[..]

Gottegot wat een gedoe zeg. Buuv is ook geen vriendin dus :+

Schuin t/o onze garage (wij zijn de enige op de rij die de garage dus gebruikt) zijn een paar parkeerplekken gemarkeerd. Er is weleens wat bezoek die dan t/o onze opritje parkeert buiten die lijnen (ook slecht te zien hoor) en dan is het echt lastig manouvreren voor ons.
Maar dat is eigenlijk alles. Geen klagen verder gelukkig.
Die buuf is inmiddels verhuisd *O*
Buren die naast me wonen (dus tussen mij en stomme buuf in) zijn top. We hebben elkaars nummer, weten elkaar te vinden als er iets is en zij draaien mee in mijn catsit schema.

Fijn dat het parkeren bij jullie wel werkt. Hier is het ook lang niet elke dag prijs hoor. Paar keer per week zie ik er wat staan en vaak hoef ik niet weg, dus dat scheelt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193620642
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 22:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Oooo dat is wel fantastisch aan dat plegen, je privepoezenaudities :D
Ze vinden me de ster van hun show :Y

Helaas zit hun moeder met strenge blik en notitieboekje klaar om al mijn fouten te noteren. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193622675
Gáát mijn natuurlijke melatonine eens een keer niet werken om deze tijd is hier niemand meer }:|
  zondag 14 juni 2020 @ 01:44:56 #236
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_193622809
Slaap je al? :+
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 14 juni 2020 @ 07:10:00 #237
221912 minilot
Nancy boy
pi_193623607
Vannacht 233456 keer wakker door Günther, dus ik vind het hoog tijd voor de eerste koffie van de ochtend! :O

Kook-mee-met-CUL-hamburgerdag vandaag! :9 Eens beginnen aan de broodjes..
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 14 juni 2020 @ 08:02:17 #238
217702 Lonaa
Honger!
pi_193623698
Vannacht matig geslapen want jeuk. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193623703
Verplichte ochtendprogramma is al afgewerkt (lammetje, koffie, boekweitpap, grote ronde).
Ik heb een gerookte ham opgebonden, en die ga ik nu zachtjes koken, dan hebben we vanaf morgen een gekookte ham :9
De ham redt zichzelf wel voorlopig, ik ga in de tuin klooien. Nog maar eens een stuk afplaggen. Plaggen elders weer vleien, en zo dragen we water naar de zee.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193623750
:O Mogguh. Vandaag een chill-programma :7 Beetje gamen, beetje buikspek in de oven stoppen :9, beetje wandelen of zo.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193623773
Chill P! Ik ga ook een beetje gamen denk ik. En vanmiddag hebben we afgesproken met vrienden voor bier en broodjes homemade pastrami :9

Hoe komt 't dat Günther zo vaak wakker was mini?
  zondag 14 juni 2020 @ 08:23:46 #242
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193623799
Mogge. Rondje verven, broodjes bakken en verder weinig.
Spoilers!
  zondag 14 juni 2020 @ 08:36:59 #243
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193623854
morguh,
hamburger broodjes deeg gemaakt, chimichiry van de grond gedweild, nu werken, daarna hamburgers eten :Y)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2020 @ 08:43:37 #244
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193623870
Mogge :W

Vanmiddag naar moeders. Rustig dagje verder. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193623910
Gisteravond mijn verlanglijstje bij Kamera-Express ingevuld. 8500 EUR :') Ik ga nog even verder twijfelen :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193623931
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 08:52 schreef PdeHoog het volgende:
Gisteravond mijn verlanglijstje bij Kamera-Express ingevuld. 8500 EUR :') Ik ga nog even verder twijfelen :P
Wachten op een nog beter bod voor je huis dus :+
  zondag 14 juni 2020 @ 08:56:35 #247
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193623938
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 08:55 schreef Aure het volgende:

[..]

Wachten op een nog beter bod voor je huis dus :+
+1
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193623942
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 08:55 schreef Aure het volgende:

Wachten op een nog beter bod voor je huis dus :+
:D moet lukken!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193623957
Mogge :W

Oef da’s een flink bedrag P. Niet alleen twijfelen maar ook sparen en duimen voor een nog beter bod op je huis
We have far more in common than that which devides us..
pi_193624092
Vannacht matig geslapen want tokkie-herrie tot na 1:00 ;(
De tokkies in mijn binnentuin waren vervangen door tokkies iets verderop, die hun muziek nog harder hadden staan, want ik kon het woordelijk verstaan :')
pi_193624113
:D Aardig lijstje P .

Klam hier. Windstil dus het blijft ook een beetje hangen. Stilte voor de storm?

Anyway, Nox was net keihard rondjes aan het rennen door de woonkamer en over het balkon O+
En wij gaan straks naar Boekel.

Ik wilde eigenlijk nog iets doen voor studie, maar ik ben te onrustig :')
pi_193624124
Goedemorgen :W
Genoeg parkeerplekken hier maar toch parkeert het bezoek van de buren vaak op onze priveplek. Benieuwd of ze dat blijven doen als er straks een laadpaal staat.
pi_193624154
Ik ben aan de rand van de moestuin bezig, en zojuist zag ik de kwikstaart in de moestuin hupsen. Dus dacht ik dat vermoedelijk het nest even onbewaakt was. Kon ik even kijken hoe het er voor staat!

Filmpje: https://i.imgur.com/FO37bul.mp4

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193624183
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 08:55 schreef Aure het volgende:

[..]

Wachten op een nog beter bod voor je huis dus :+
Nou, de twijfel zit hem meer in of ik mijn bestaande objectieven ga vervangen voor iets moderners of dat ik ze gewoon hou :P

En ik heb hier de verkoop van mijn huidige camera en objectieven nog niet in meegerekend :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 14 juni 2020 @ 10:34:26 #255
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193624602
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 09:34 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou, de twijfel zit hem meer in of ik mijn bestaande objectieven ga vervangen voor iets moderners of dat ik ze gewoon hou :P

En ik heb hier de verkoop van mijn huidige camera en objectieven nog niet in meegerekend :+
nouja weet je. DIT is het moment ( of noja straks als de verkoop rond is ) om het geld eens lekker uit te geven.. gewoon omdat het KAN. ( en je het ook wel " verdient " hebt na 17 jaar wonen in die woning ;) )

al moet je dan niet later spijt hebben omdat de badkamer minder mooi wordt omdat je minder budget had voor de verbouwing ;)

als je daar mee kan leven komt het vast goed.. ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193624603
quote:
99s.gif Op zondag 14 juni 2020 09:29 schreef sigme het volgende:
Ik ben aan de rand van de moestuin bezig, en zojuist zag ik de kwikstaart in de moestuin hupsen. Dus dacht ik dat vermoedelijk het nest even onbewaakt was. Kon ik even kijken hoe het er voor staat!

Filmpje: https://i.imgur.com/FO37bul.mp4

[ afbeelding ]
Wat een lieve vogeltjes O+
  zondag 14 juni 2020 @ 10:35:16 #257
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193624612
quote:
99s.gif Op zondag 14 juni 2020 09:29 schreef sigme het volgende:
Ik ben aan de rand van de moestuin bezig, en zojuist zag ik de kwikstaart in de moestuin hupsen. Dus dacht ik dat vermoedelijk het nest even onbewaakt was. Kon ik even kijken hoe het er voor staat!

Filmpje: https://i.imgur.com/FO37bul.mp4

[ afbeelding ]
hoeveel zijn het er sigme? :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193624670
Wat mooi, zo'n nestje!

Het verwachte noodweer blijft nog steeds uit, dus we lagen om 10 uur al, als enigen, in het buitenbad. Heerlijk O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193624717
De straat is van iedereen toch?
Alleen rekening houden met elkaar kost wat meer moeite blijkbaar.
Nu loop ik 100 m naar de parkeerplaats, die inmiddels té klein is voor het wagenpark van de aanwonenden.
Dichterbij “mag” niet, want de kerkvoogden hebben een zelfbedacht bord neergezet.
Een heel lillik groot bord, bevestigd op een gemeente lantaarnpaal.

@sigme: een veilig nestje achter de deur en bloempotten voor de kwikstaart B-)
  zondag 14 juni 2020 @ 10:53:35 #260
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193624750
Wat een lief nestje!

Wij waren vanmorgen om 7.45 al bij de bakker voor het vaderdagsontbijt. Zelfgemaakte aardbeien yoghurt, de lekkerste broodjes en croissantjes van Brussel, een paprika twee-kazen omelet, en tomaat-mozzarella. Om 9 uur konden de kinderen echt niet wachten en hebben we de duutser maar wakker gemaakt....
pi_193624769
Hebben jullie dit weekend al vaderdag Jägar? Grappig hoe dat overal anders is.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193624773
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 10:43 schreef Clubsoda het volgende:
Wat mooi, zo'n nestje!

Het verwachte noodweer blijft nog steeds uit, dus we lagen om 10 uur al, als enigen, in het buitenbad. Heerlijk O+
Wat een luxe! als enigen!

En gut...vaderdag. Dan ga ik straks maar eens bakken voor de man.
Er moeten dringend een pond aardbeien op: https://rutgerbakt.nl/taa(...)taart-met-aardbeien/
pi_193624794
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 10:56 schreef AnneX het volgende:

[..]

Wat een luxe! als enigen!

En gut...vaderdag. Dan ga ik straks maar eens bakken voor de man.
Er moeten dringend een pond aardbeien op: https://rutgerbakt.nl/taa(...)taart-met-aardbeien/
Inmiddels is het drukker hoor (niet té, er zit een limiet op het aantal mensen), maar het was een heel luxe half uurtje.

In Nederland is vaderdag pas volgende week zondag ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193624803
Ach dat nestje, veilig ook, dat hebben ze goed gevonden.

Vanochtend kwam hier de specht weer even van de bloemen in de hanging basket snoepen, maar blijft nooit lang genoeg zitten om op de foto te komen.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2020 @ 11:36:05 #265
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193625185
Nederland - Oekraïne vanavond. *O*
Oh wacht... :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193625203
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 10:56 schreef AnneX het volgende:

[..]

Wat een luxe! als enigen!

En gut...vaderdag. Dan ga ik straks maar eens bakken voor de man.
Er moeten dringend een pond aardbeien op: https://rutgerbakt.nl/taa(...)taart-met-aardbeien/
Volgende week hier ;)
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 10:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat een lief nestje!

Wij waren vanmorgen om 7.45 al bij de bakker voor het vaderdagsontbijt. Zelfgemaakte aardbeien yoghurt, de lekkerste broodjes en croissantjes van Brussel, een paprika twee-kazen omelet, en tomaat-mozzarella. Om 9 uur konden de kinderen echt niet wachten en hebben we de duutser maar wakker gemaakt....
Klinkt echt heerlijk O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_193625204
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2020 11:36 schreef borisz het volgende:
Nederland - Oekraïne vanavond. *O*
Oh wacht... :+
:D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_193625242
Dat nestje O+
pi_193625248
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 22:15 schreef fietsie het volgende:
Hier een Fok-loos dagje; om 7:15 opgestaan, even na 8:00 was ik bij de houtboer en om 17:30 stond de nieuwe schutting.
Was helemaal niet warm hoor, in de beschutte tuin bij deze temperatuur werken met zwart geimpregneerd Douglas....

Helemaal aan het eind van de klusdag met mn vader samen klein mijlpaaltje bereikt met de tuinbank: de leuning is nu ook deelbaar, en de hoek is geplaatst...
Lekker bezig geweest fiets! ^O^ Mooie bank.

quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 09:20 schreef Tele6 het volgende:
Vannacht matig geslapen want tokkie-herrie tot na 1:00 ;(
De tokkies in mijn binnentuin waren vervangen door tokkies iets verderop, die hun muziek nog harder hadden staan, want ik kon het woordelijk verstaan :')
Hier ook tot 3u vannacht last van de beneden buren. En deze morgen hadden buren naast me weer ruzie, altijd zo'n 3x per week dat ik t hoor. Vrouw is weer weggereden met peuter. Er was iets met dat hij niks kon met die bitch ofzoiets.

Net ontbeten, vanmiddag weer wandelen en rond 15.30u naar Utrecht om te vieren dat mn zusje eindelijk klaar is met haar opleiding. Hopelijk is het weer goed genoeg, dan kunnen we buiten zitten.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_193625467
Melden jullie overlast consequent? Ik wil nl wel wat regelmatiger gaan melden nu ik weer tussen de studenten wonen maar betwijfel of het zin heeft :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 14 juni 2020 @ 12:04:59 #271
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193625494
Handig systeem wel om zo'n bootje via je mobieltje te activeren:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193625505
Voel me sinds deze week slechte moeder omdat ik Pep altijd knap meissie noem :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193625578
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 12:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Melden jullie overlast consequent? Ik wil nl wel wat regelmatiger gaan melden nu ik weer tussen de studenten wonen maar betwijfel of het zin heeft :')
Ik weet niet of het een landelijk systeem is maar ik gebruik de fixi App. Daar kan je van alles en nog wat melden. Ik meld meestal dumping van afval naast de containers en dat is soms dezelfde dag al opgeruimd. Gisteren ook maar weer eens de racebaan hiervoor gemeld toen ik voor de lol eens ging tellen. In 15 min 12 auto’s in hoge snelheid door rood (de auto’s die te hard door groen reden waren niet te tellen).
Op aanraden van de gemeente heb ik ook de overlast van de illegale feestzaal steeds gemeld, zo is er ook een dossieropbouw
We have far more in common than that which devides us..
pi_193625678
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2020 12:04 schreef golfer het volgende:
Handig systeem wel om zo'n bootje via je mobieltje te activeren:
Veel plezier op het water!

quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 12:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voel me sinds deze week slechte moeder omdat ik Pep altijd knap meissie noem :')
Wie is Pep?
pi_193625700
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 12:23 schreef AnneX het volgende:

[..]

Veel plezier op het water!
[..]

Wie is Pep?
Poes! Aka queenbee :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193625742
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 12:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voel me sinds deze week slechte moeder omdat ik Pep altijd knap meissie noem :')
De diva’s heten hier ook “schoonheid” :D ook een slechte poezemoeder dus
We have far more in common than that which devides us..
pi_193625841
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 12:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Melden jullie overlast consequent? Ik wil nl wel wat regelmatiger gaan melden nu ik weer tussen de studenten wonen maar betwijfel of het zin heeft :')
Als t structureel is bijhouden wanneer hoe laat en wat. Pas als je een dossier kan laten zien gebeurt er wat is mijn ervaring. En andere buren ook vragen of ze overlast ervaren. Na 1 of 2 meldingen zal er niets gebeuren denk ik.
pi_193625849
Uuuuugh de man en ik verschillen nogal in eeh.. alles :D maar vooral in hoe we met prestaties ed omgaan. Ik ben niet in zeeland geboren, maar wel opgevoed door 2 Zeeuwen dus bij ons is een "kon slechter" en een goedkeurende blik zo'n beetje het hoogst haalbare.


Nu is de man ook gewoon een artiest dus dat helpt ook niet, maar hij kan echt zn successen (in dit geval reacties op een online optreden) zo eeeh ja hoe zeg je dat, uitsmeren? En zelfs uitsmeren is niet eens redelijk als woordkeuze, want volgens mij is dit normaal gedrrag van mensen die iets tofs hebben gemaakt :D Ik wil dan (zeker) niet op zn parade regenen, maar het staat zo ver van mijn persoonlijke beleving af dat ik er zelf wat moeilijk in mee kan gaan en vind me dan een complete botlul dat ik niet gewoon (langdurig) mee kan *O* *O* *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193625869
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 12:35 schreef Blues het volgende:

[..]

Als t structureel is bijhouden wanneer hoe laat en wat. Pas als je een dossier kan laten zien gebeurt er wat is mijn ervaring. En andere buren ook vragen of ze overlast ervaren. Na 1 of 2 meldingen zal er niets gebeuren denk ik.
Ok dus niet alleen de digitale melding gebruiken, maar ook registreren. Wat moet ik dan bijhouden? Gewoon opschrijven deze overlast op deze datum?

Want dat kan ik an sich altijd geschreven hebben toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193625898
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 12:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

De diva’s heten hier ook “schoonheid” :D ook een slechte poezemoeder dus
Misschien moeten we beiden in therapie. Een familieopstelling lijkt me wel wat.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193625979
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 12:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ok dus niet alleen de digitale melding gebruiken, maar ook registreren. Wat moet ik dan bijhouden? Gewoon opschrijven deze overlast op deze datum?

Want dat kan ik an sich altijd geschreven hebben toch?
Ik hield ook zo’n mooi lijstje bij in de computer. Gemeente zei toen daarop “da’s mooi maar we kunnen er niets mee”. Daarna toen het een paar jaar echt erg was, wekelijks meldingen gedaan en die werden door politie en milieu dienst onderschreven en toen kwamen er geldboetes.
We have far more in common than that which devides us..
pi_193626009
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 12:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik hield ook zo’n mooi lijstje bij in de computer. Gemeente zei toen daarop “da’s mooi maar we kunnen er niets mee”. Daarna toen het een paar jaar echt erg was, wekelijks meldingen gedaan en die werden door politie en milieu dienst onderschreven en toen kwamen er geldboetes.
Ik krijg wel bij een digitale melding een zaaknummer dus die kan ik er dan wel bij noteren.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 14 juni 2020 @ 12:53:43 #283
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193626048
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 12:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uuuuugh de man en ik verschillen nogal in eeh.. alles :D maar vooral in hoe we met prestaties ed omgaan. Ik ben niet in zeeland geboren, maar wel opgevoed door 2 Zeeuwen dus bij ons is een "kon slechter" en een goedkeurende blik zo'n beetje het hoogst haalbare.

Nu is de man ook gewoon een artiest dus dat helpt ook niet, maar hij kan echt zn successen (in dit geval reacties op een online optreden) zo eeeh ja hoe zeg je dat, uitsmeren? En zelfs uitsmeren is niet eens redelijk als woordkeuze, want volgens mij is dit normaal gedrrag van mensen die iets tofs hebben gemaakt :D Ik wil dan (zeker) niet op zn parade regenen, maar het staat zo ver van mijn persoonlijke beleving af dat ik er zelf wat moeilijk in mee kan gaan en vind me dan een complete botlul dat ik niet gewoon (langdurig) mee kan *O* *O* *O*
ghehe herkenbaar maar dan precies andersom.. K. vind het nodig om overal een mening over te hebben.. ik vind dat vaak gemopper en luister er niet naar.. maar hij verwacht wel dat ik meedoen en dan is ie boos omdat ik hem niet gelijk geef in zijn gemopper terwijl ik er 99 van de 100 keer gewoon niet eens een mening over heb :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193626119
quote:
7s.gif Op zondag 14 juni 2020 12:53 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ghehe herkenbaar maar dan precies andersom.. K. vind het nodig om overal een mening over te hebben.. ik vind dat vaak gemopper en luister er niet naar.. maar hij verwacht wel dat ik meedoen en dan is ie boos omdat ik hem niet gelijk geef in zijn gemopper terwijl ik er 99 van de 100 keer gewoon niet eens een mening over heb :+
O ja same! En dat ik dan wat vind van zijn mening over het *iets* terwijl het hele *iets* me amper boeit, laat staan zijn mening er over :D

Hij heeft ook recent ontdekt dat racisme een ding is :X meer dan dat wat hij als molukker (met oerhollanse naam) heeft ervaren zeg maar en is aan het oooontwaaaaaken op dat gebied. Wat natuurlijk een prachtige ontwikkeling is, maar moet het nog zo voooooocaaaaaaal?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193626123
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 12:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Melden jullie overlast consequent? Ik wil nl wel wat regelmatiger gaan melden nu ik weer tussen de studenten wonen maar betwijfel of het zin heeft :')
Hmm in ons oude huis hebben we dat een tijdje wel gedaan...
datum/tijd en in ons geval.. kentekennr.

Bleek het later de een grote drugsgang te zijn...
Rijksrecherche aan de deur en alles...
bleken nauwelijks te pakken te zijn omdat ze kennelijk altijd getipt worden voor de politie überhaupt in de straat was.

Uiteindelijk dus wel opgerold mede dankzij ons uitzicht en doordat we het dusdanig irritant vonden dat we het gewoon bleven melden elke keer als er wat was.

En ook burengerucht komen ze hier wel voor
Zeker als het vaker voorkomt... (en zonder meldingen weten ze dus niet dat hrt vaker voorkomt)
0800-tuig.
pi_193626142
Bon, bellenschrijvenmelden dus *O*

Wat een heerlijke nieuwe fase in het leven :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 14 juni 2020 @ 13:04:05 #287
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193626153
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 13:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O ja same! En dat ik dan wat vind van zijn mening over het *iets* terwijl het hele *iets* me amper boeit, laat staan zijn mening er over :D

Hij heeft ook recent ontdekt dat racisme een ding is :X meer dan dat wat hij als molukker (met oerhollanse naam) heeft ervaren zeg maar en is aan het oooontwaaaaaken op dat gebied. Wat natuurlijk een prachtige ontwikkeling is, maar moet het nog zo voooooocaaaaaaal?
Oh die van mij is juist aan het ontdekken dat hij een WITTE MAN is.

Maar het commentaar gaat vooral van:" oh die heeft een grafbek" "wat een klote stem heeft dat mens" en dat soort nutteloze dingen.. Ik denk dan alleen maar: dan zet je toch iets anders op |:)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 14 juni 2020 @ 13:04:51 #288
217702 Lonaa
Honger!
pi_193626159
Ik lunch met: https://www.seriouseats.c(...)-spirals-recipe.html

Overigens hier in huis ben ik altijd degene met de mening over alles en F denkt vooral vaak 'joah joah'
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193626190
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 13:04 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Oh die van mij is juist aan het ontdekken dat hij een WITTE MAN is.

Maar het commentaar gaat vooral van:" oh die heeft een grafbek" "wat een klote stem heeft dat mens" en dat soort nutteloze dingen.. Ik denk dan alleen maar: dan zet je toch iets anders op |:)
Oo in welke zin? Hakken in het zand vasthouden aan CULTUUR? Of in een "are we the baddies? :o" kinda way?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 14 juni 2020 @ 13:10:58 #290
63722 z80
I fink you freaky
pi_193626225
Inmiddels duidelijk waarom het roodborstje gister zo irritant aan het piepen en rondvliegen was.
Bleek toch een jong in het nest te zitten. Deze is vandaag uitgevlogen en zat angstig bij de achterdeur. Waarbij het nu aan en afvliegen van de ouders is om te voeren.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 14 juni 2020 @ 13:13:22 #291
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193626248
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 13:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Oo in welke zin? Hakken in het zand vasthouden aan CULTUUR? Of in een "are we the baddies? :o" kinda way?
Vasthouden aan eigen privileges.. niet zoiets alles omvattend als cultuur maar bij zichzelf vinden dat veranderingen voor hem achteruitgang betekend..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193626257
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 13:13 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Vasthouden aan eigen privileges.. niet zoiets alles omvattend als cultuur maar bij zichzelf vinden dat veranderingen voor hem achteruitgang betekend..
En niet inzien dat dat nou net een groot deel vh probleem is, zeker? Cute :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193626282
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 13:10 schreef z80 het volgende:
Inmiddels duidelijk waarom het roodborstje gister zo irritant aan het piepen en rondvliegen was.
Bleek toch een jong in het nest te zitten. Deze is vandaag uitgevlogen en zat angstig bij de achterdeur. Waarbij het nu aan en afvliegen van de ouders is om te voeren.
Ze blijven nog lang 'na' voederen las ik ja.

Hier nog steeds in afwachting van het uitploppen van de plofmezen :D Het voederen gaat onverminderd door.. zal wel een groot nest zijn dan. Het vragen om eten wordt ook steeds luider.
pi_193626288
Wat gisteravond met boeken van het bootje nog bewolkt leek... kán uitgroeien tot druppels }:|
  zondag 14 juni 2020 @ 13:19:40 #295
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193626309
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 13:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En niet inzien dat dat nou net een groot deel vh probleem is, zeker? Cute :D
en hij kan lullen als brugman , dus ik heb inmiddels geleerd dat ik die discussie lekker niet eens meer aanga.
het feit dat mijn cariere niet ging zoals ik wilde lag ook vooral aan mijn inzet en niet aan het feit dat mijn liedinggevenden mij alles in de weg legden wat ze maar in de weg konden leggen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 14 juni 2020 @ 13:26:31 #296
63722 z80
I fink you freaky
pi_193626356
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 13:16 schreef Blues het volgende:

[..]

Ze blijven nog lang 'na' voederen las ik ja.

Hier nog steeds in afwachting van het uitploppen van de plofmezen :D Het voederen gaat onverminderd door.. zal wel een groot nest zijn dan. Het vragen om eten wordt ook steeds luider.
Ik verwacht dat het pluizenbolletje vanavond weer het nest in gaat. Vliegen is nu nog fladderend 1meter verderop komend.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193626435
Zo, ik leg de buitenkussen binnen, kijk op en een bui :o
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2020 @ 14:21:37 #298
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193626798
Aan de wandel in IJmuiden... En toen veel druppels. ;(
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 14 juni 2020 @ 14:25:44 #299
217702 Lonaa
Honger!
pi_193626837
Ik zag 3 druppels en toen niks meer ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193626842
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 14:21 schreef borisz het volgende:
Aan de wandel in IJmuiden... En toen veel druppels. ;(

Oh
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 14 juni 2020 @ 14:32:58 #301
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193626930
quote:
2s.gif Op zondag 14 juni 2020 14:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik zag 3 druppels en toen niks meer ;(
Voel een paar sputters...
Er mag wel wat vallen, maar van de beloofde 21mm is ook nog maar 10,5mm over.

Paar kilometer verderop heeft het behoorlijk gehageld gisteren
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')