Ben jij die vriend van Samzz?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:00 schreef Lospedrosa het volgende:
De kamer inruimen. Want hij is klaar!![]()
Helemaal
In VT wonen stijl natuurlijk.
Zo héquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, haar zou ik helemaal domineren tot er geen reet van over is.
Haha nu moet ik aan je video denkenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:18 schreef Californium het volgende:
Nu al drie keer deze week andermans labjas moeten opruimenHeel irritant
quote:
Ja, dan zou dat biertje wat ik drink ook een beetje gek zijn.quote:
Vroeger was dat heel normaalquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dan zou dat biertje wat ik drink ook een beetje gek zijn.
quote:
Oh ja huis van de buren te koop. Vonden jullie het wat?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:57 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Zo lang geleden alweerwe zijn trouwens net nog langs jullie hut gereden
Maandag bezichtiging.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja huis van de buren te koop. Vonden jullie het wat?
Tip: vraag na wat voor type mensen de buren zijn.quote:
Het is niet mijn directe buurhuis. Het mongolen schreeuw kind zit er nog tussen. Geen aanrader dusquote:Op zaterdag 13 juni 2020 07:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tip: vraag na wat voor type mensen de buren zijn.
Die woning heeft volgens mij ook nog de nodige liefde nodig. Leuk als ik nog 2 jaar wil klussen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is niet mijn directe buurhuis. Het mongolen schreeuw kind zit er nog tussen. Geen aanrader dus
Nog steeds?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:36 schreef STING het volgende:
Lekker gezellig met het halve dorp in de rij bij het mileudepot 😋
Ja preciesquote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die woning heeft volgens mij ook nog de nodige liefde nodig. Leuk als ik nog 2 jaar wil klussen.
Inpakken en icm een sleutel van je huis cadeau geven aan Cali. Als dat geen liefde is.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
... en vanmiddag nieuwe wasmachine.
Gemiste kans. Had net een ander cadeau gehaald.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inpakken en icm een sleutel van je huis cadeau geven aan Cali. Als dat geen liefde is.
Een stofzuiger?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gemiste kans. Had net een ander cadeau gehaald.
Beste cadeau een vrouw kan krijgen tochquote:
Eens.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Beste cadeau een vrouw kan krijgen toch
er wordt hier vooral tijdens kantooruren druk gebeptquote:
Maar niemand zit nog op kantoorquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:31 schreef Ruse het volgende:
[..]
er wordt hier vooral tijdens kantooruren druk gebept
ik wou hier nog de vraag stellen of iemand tips heeft voor propere autospeakers, maar iets zegt me dat ik bij jou en busje weinig kans van slagen hebquote:
Dat is wel het laatste waar ik naar kijk bij auto'squote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:45 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik wou hier nog de vraag stellen of iemand tips heeft voor propere autospeakers, maar iets zegt me dat ik bij jou en busje weinig kans van slagen heb
ik wacht wel tot morgen
ik normaal ook, maar deze gaan kraken bij een beetje redelijk volume. af en toe wil je gewoon even vies hard muziek draaien in de auto, kan zo lekker juistquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste waar ik naar kijk bij auto's
O dat is wel zonde. Ik vind het ook wel lekker om keihard een bepaald nummer aan te zetten, maar als het dan kraakt, zou ik er even naar laten kijken.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:48 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik normaal ook, maar deze gaan kraken bij een beetje redelijk volume. af en toe wil je gewoon even vies hard muziek draaien in de auto, kan zo lekker juist
Gisteren even rondom het huis gewerkt en het de hele dag warm gehad zo ongeveerquote:
Gister was nog erger.quote:Op zondag 14 juni 2020 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren even rondom het huis gewerkt en het de hele dag warm gehad zo ongeveerniet mijn weer als het zo benauwd is.
Wij gaan vandaag denk ik nog even voor wandelschoenen kijken en een matchende jas kopen.quote:Op zondag 14 juni 2020 11:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gister was nog erger.
Krijg er ook hoofdpijn van als het zo drukkend warm is.
Vandaag niet veel plannen verder. Alleen alvast kampeer spullen uitzoeken zodat vriendje volgende week niet gewoon maar alles in de auto gooit en we weer tering veel mee hebben
Essentieel! Hebben wij uiteraard al.quote:Op zondag 14 juni 2020 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij gaan vandaag denk ik nog even voor wandelschoenen kijken en een matchende jas kopen.
Die warmte van gisteren moet ik ook echt niets van hebben.
Hoe lang hebben jullie vakantie?
Ik kijk er ook wel naar uit, maar pas eind Augustus/September. Misschien tussendoor nog eens een lang weekend weg ofzo.quote:Op zondag 14 juni 2020 12:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Essentieel! Hebben wij uiteraard al.
1 week
Ik ben verbaasd dat jullie het account Californium.Erased nog niet hebben aangevraagd...quote:Op zondag 14 juni 2020 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij gaan vandaag denk ik nog even voor wandelschoenen kijken en een matchende jas kopen.
Kan ook. Ik dacht Cali eerst omdat zij overduidelijk de alfa is in de relatie.quote:
Poepen?quote:Op zondag 14 juni 2020 20:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Wat moet ik nu met mn tijd?
Hier is het de hele dag droog geweest.quote:Op zondag 14 juni 2020 20:19 schreef gcjoel het volgende:
Nog mensen die kunnen zwemmen in de straat?
Moet ik m’n opblaasboot meenemen naar Nijmegen?quote:Op zondag 14 juni 2020 20:19 schreef gcjoel het volgende:
Nee hier ook niet. Beetje regen niks heftigsquote:Op zondag 14 juni 2020 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik m’n opblaasboot meenemen naar Nijmegen?
Lekker! Je ging ergens kamperen toch? Hoop wel voor je dat het weer dan beter wordtquote:
Ja klopt! Hoop het ook, hoewel het hier nog wel meeviel. Maar goed dat is het risico als je in Nederland gaat.quote:Op maandag 15 juni 2020 08:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker! Je ging ergens kamperen toch? Hoop wel voor je dat het weer dan beter wordt
Lekker vooruitzicht wel. Dan vallen 4 dagen ook wel meequote:Op maandag 15 juni 2020 08:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja klopt! Hoop het ook, hoewel het hier nog wel meeviel. Maar goed dat is het risico als je in Nederland gaat.
net verlof aanvraag ingediend.quote:Op maandag 15 juni 2020 08:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker vooruitzicht wel. Dan vallen 4 dagen ook wel mee![]()
Ik hoef nog maar 5 dagen te 'werken' en dan kan ik me volledig op de verhuizing focussen
Heel de dag droog geweest en volop zon.quote:Op zondag 14 juni 2020 20:19 schreef gcjoel het volgende:
Lekker!quote:Op maandag 15 juni 2020 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net verlof aanvraag ingediend.
dus nog 18 dagen werken
Echtquote:Op maandag 15 juni 2020 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel de dag droog geweest en volop zon.
Tofquote:Op maandag 15 juni 2020 08:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoef nog maar 5 dagen te 'werken' en dan kan ik me volledig op de verhuizing focussen
ja, de bedoeling is om met 2 vrienden een week naar duitsland te gaan.quote:Op maandag 15 juni 2020 08:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker!
Ook plannen om weg te gaan?
Ja, echt. Helemaal niks gevallen. Af en toe eens een wolkje, maar niks bijzonders.quote:Op maandag 15 juni 2020 08:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
EchtHier echt stortbui na stortbui
zon niet, maar het heeft alleen vannacht geregend.quote:Op maandag 15 juni 2020 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel de dag droog geweest en volop zon.
1 juli krijg ik de sleutel, 17 juli lever ik de sleutel van het oude huis inquote:Op maandag 15 juni 2020 08:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
TofWanneer ga je verhuizen?
Hopen dat het weer tegen die tijd beter is dan nu.
Oh lekkerquote:Op maandag 15 juni 2020 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, de bedoeling is om met 2 vrienden een week naar duitsland te gaan.
We zijn nu nog aan het uitzoeken waar. Waarschijnlijk in de Eifel of Oberfranken.
Met je spullen lopen door zeikweer lijkt me nou niet heel handigquote:Op maandag 15 juni 2020 08:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
1 juli krijg ik de sleutel, 17 juli lever ik de sleutel van het oude huis in![]()
Met verhuizen maakt het me niet zo uit hoe het weer is
Ook heel fijn!quote:Op maandag 15 juni 2020 08:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, in eerste instantie waren we in de Eifel aan het kijken, maar daar is dan Oberfranken als optie bij gekomen omdat daar de hoogste dichtheid van brouwerijen ter wereld is en Nürnberg wel een mooie stad is.quote:Op maandag 15 juni 2020 08:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh lekkerDe Eifel ben ik vroeger met ouders regelmatig geweest. Wel een mooie omgeving
oeh ook leuk!quote:Op maandag 15 juni 2020 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, de bedoeling is om met 2 vrienden een week naar duitsland te gaan.
We zijn nu nog aan het uitzoeken waar. Waarschijnlijk in de Eifel of Oberfranken.
Meeste van mijn spullen gaan toch weg, en de bus kan dicht genoeg bij de voordeur dat het wel meevalt hoelang ik dan in de regen moet sjouwenquote:Op maandag 15 juni 2020 08:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Met je spullen lopen door zeikweer lijkt me nou niet heel handig![]()
Maar dat is al snel! Leuk
Veel plezier met uitzoekenquote:Op maandag 15 juni 2020 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, in eerste instantie waren we in de Eifel aan het kijken, maar daar is dan Oberfranken als optie bij gekomen omdat daar de hoogste dichtheid van brouwerijen ter wereld is en Nürnberg wel een mooie stad is.
Alleen heb ik daar nog geen huisje gevonden dat aan onze eisen voldoet.
Vergeet niet de drol door de brievenbus van je tokkiebuuf!quote:Op maandag 15 juni 2020 08:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meeste van mijn spullen gaan toch weg, en de bus kan dicht genoeg bij de voordeur dat het wel meevalt hoelang ik dan in de regen moet sjouwen
Hahahaquote:Op maandag 15 juni 2020 08:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vergeet niet de drol door de brievenbus van je tokkiebuuf!
Nee beter gewoon achter je laten. Maar het is zo leukquote:Op maandag 15 juni 2020 08:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
HahahaIk zou graag iets willen doen, maar wil ook niet naar haar niveau afzakken
De drol kun je beter achter je laten ja.quote:Op maandag 15 juni 2020 08:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee beter gewoon achter je laten. Maar het is zo leuk
Ja. heb ook wel leuke dingen in gedachten, maar ik hou de eer gewoon aan mezelf, wetende dat karma nog wel voor haar komtquote:Op maandag 15 juni 2020 08:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee beter gewoon achter je laten. Maar het is zo leuk
Je hebt het nu zelf ook in bezit? Wat zegt dit over jou?quote:Op maandag 15 juni 2020 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo dan, even twee dingen op marktplaats gezet. Benieuwd wat voor sukkels eropaf komen
wat heb je er op gezet?quote:Op maandag 15 juni 2020 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo dan, even twee dingen op marktplaats gezet. Benieuwd wat voor sukkels eropaf komen
pro tip: facebook marktplaats groep van je stad/dorp werkt vaak topquote:Op maandag 15 juni 2020 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
echt? ik ben juist van die groepen af gegaan omdat er echt alleen maar zooi voorbij kwam en paupers die iets gratis wilden hebben.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
pro tip: facebook marktplaats groep van je stad/dorp werkt vaak top
Je moet er alleen op gaan als je iets wil verkopen. Maar toen ik mijn huis leeg moest hebben voor mijn verhuizing echt handig geweest. Iedereen kwam netjes opdagen en betaalde volgens afspraak. (dat is via MP vaak wel anders)quote:Op maandag 15 juni 2020 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt? ik ben juist van die groepen af gegaan omdat er echt alleen maar zooi voorbij kwam en paupers die iets gratis wilden hebben.
Ik bedoel dat ik alleen maar sukkelverhalen over Marktplaats hoor. Ik heb het niet over de spullen die ik aanbiedquote:Op maandag 15 juni 2020 10:30 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je hebt het nu zelf ook in bezit? Wat zegt dit over jou?
Eettafel en dressoirquote:
Ja, ik haat facebookgroepen, haha. Als ik er echt niet vanaf kom, kijk ik nog wel even, maar ik zet het dan denk ik liever gratis af te halen op straatquote:Op maandag 15 juni 2020 10:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
pro tip: facebook marktplaats groep van je stad/dorp werkt vaak top
Deur in hun gezicht dicht gooien.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:35 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Marktplaatskopers die bij de deur opnieuw de onderhandeling willen beginnen, bitch please.
Dan ben je voor niks gekomen, Doei!quote:Op maandag 15 juni 2020 10:35 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Marktplaatskopers die bij de deur opnieuw de onderhandeling willen beginnen, bitch please.
Had hier een keer een gozer die wilde over de prijs onderhandelen nadat zijn vriendin al super enthousiast reageerde toen ze het kastje gezien had.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:35 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Je merkt vrij snel dat de persoon er een sport van maakt om er nog wat euro's af te knabbelen terwijl je het natuurlijk al voor weinig weggeeft.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Had hier een keer een gozer die wilde over de prijs onderhandelen nadat zijn vriendin al super enthousiast reageerde toen ze het kastje gezien had.
Zei alleen, Wil jij haar gaan vertellen dat ze dit kastje niet krijgt vanwege een paar euro?
Ook niet handig om al zo duidelijk te laten merken dat je het wil hebbenquote:Op maandag 15 juni 2020 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Had hier een keer een gozer die wilde over de prijs onderhandelen nadat zijn vriendin al super enthousiast reageerde toen ze het kastje gezien had.
Zei alleen, Wil jij haar gaan vertellen dat ze dit kastje niet krijgt vanwege een paar euro?
Binnenkort gaan ze weer echt open toch?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:42 schreef Californium het volgende:
Net voor het eerst weer op (nouja, naast dus) de sportschool wezen sporten![]()
Morgen ga ik spierpijn in de armen hebben
Hopelijk 1 juli iddquote:Op maandag 15 juni 2020 12:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Binnenkort gaan ze weer echt open toch?
Zolang het prima weer is kan dat wel leuk zijn.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Hopelijk 1 juli idd
Kan ik weer gaan spinnenMaar ze hebben buiten best veel ruimte dus dat is fijn en werkte best prims
Wat een sukkel, dat hij haar meegenomen had.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Was haar nieuwe tv meubel. Hij was mee om de sjouwen en te betalen denk ik.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat een sukkel, dat hij haar meegenomen had.
ik zou nog wel 1 keer een goed vaarwel feestje gevenquote:Op maandag 15 juni 2020 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Godsamme, onderbuurvrouw praat zo hard, in haar huis met de deur open, dat ik het op zolder via buiten nog over mijn muziek heen kan horenGelukkig nog maar een maand
Nah. Ze kan de tering krijgen. Ga geen energie in dat wijf stoppenquote:Op maandag 15 juni 2020 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou nog wel 1 keer een goed vaarwel feestje geven
Zo heerlijk dat je dat nu kunt denken. Maakt het zoveel dragelijker!quote:Op maandag 15 juni 2020 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Godsamme, onderbuurvrouw praat zo hard, in haar huis met de deur open, dat ik het op zolder via buiten nog over mijn muziek heen kan horenGelukkig nog maar een maand
Nee, maar wel in een feestjequote:Op maandag 15 juni 2020 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah. Ze kan de tering krijgen. Ga geen energie in dat wijf stoppen
Echt hoor, enorme opluchtingquote:Op maandag 15 juni 2020 14:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo heerlijk dat je dat nu kunt denken. Maakt het zoveel dragelijker!
Neequote:
Geluid stijgt ook op.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
succes.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:30 schreef Senn88 het volgende:
Weer wat sollicitaties de deur uit. Het moet toch een keer lukken
Hoop het voor je!quote:Op maandag 15 juni 2020 14:30 schreef Senn88 het volgende:
owja ditquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:45 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik wou hier nog de vraag stellen of iemand tips heeft voor propere autospeakers, maar iets zegt me dat ik bij jou en busje weinig kans van slagen heb
ik wacht wel tot morgen
Hele grote bloemkoluhquote:
Bloemkolenmeet bij Sennquote:
Het gaat sowieso een keer goed komen!quote:Op maandag 15 juni 2020 14:30 schreef Senn88 het volgende:
anderhalve week zonder autoquote:Op maandag 15 juni 2020 14:59 schreef Senn88 het volgende:
Mijn raammechanisme van de auto is stuk, een nieuwe kost 500 euro. Nu heeft de garagehouder gezegd dat hij wel een goedkopere oplossing had alleen wat het wat langer duurde. Intussen ben ik nu 1,5 week geamputeerd van mijn auto en ik durf de garagehouder gewoon niet te bellen omdat hij de vorige keer behoorlijk bot deed
Ja, hallo, het is jouw autoquote:Op maandag 15 juni 2020 14:59 schreef Senn88 het volgende:
Mijn raammechanisme van de auto is stuk, een nieuwe kost 500 euro. Nu heeft de garagehouder gezegd dat hij wel een goedkopere oplossing had alleen wat het wat langer duurde. Intussen ben ik nu 1,5 week geamputeerd van mijn auto en ik durf de garagehouder gewoon niet te bellen omdat hij de vorige keer behoorlijk bot deed
Zie dmquote:Op maandag 15 juni 2020 15:01 schreef rival het volgende:
en 500 euro? wat voor gouden wagen rij jij?
quote:Op maandag 15 juni 2020 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
Wat heeft een foto van je borsten hiermee te maken?
[..]
Het was er maar eentje?quote:
ik heb in ieder geval niks gekregen.quote:
Kennelijk niet zo smooth als rival.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb in ieder geval niks gekregen.
Dat blijkt maar weerquote:
[..]
quote:Op maandag 15 juni 2020 15:35 schreef STING het volgende:
[..]
Door hun is haar huis straks wel helemaal stofvrij.
oh ja, dat moet ik straks oom maar nog even doen.quote:
Alsof de heren daarvan kunnen profiterenquote:Op maandag 15 juni 2020 15:35 schreef STING het volgende:
[..]
Door hun is haar huis straks wel helemaal stofvrij.
hoeft niet. heb tegenwoordig een poetsvrouw.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alsof de heren daarvan kunnen profiteren
Denk het niet, maar alturistisch dat ze zijn maakt dat hen vast niet uit.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alsof de heren daarvan kunnen profiteren
Alturistisch? of Altruïstisch?quote:Op maandag 15 juni 2020 15:37 schreef STING het volgende:
[..]
Denk het niet, maar alturistisch dat ze zijn maakt dat hen vast niet uit.
quote:Op maandag 15 juni 2020 15:41 schreef STING het volgende:
[..]
Dat laatste, bedankt voor deze onbaatzuchtige actie, het wordt gewaardeerd.
ik was al aan het googlen omdat ik dacht dat je moeilijke woorden gebruikte die ik niet kendequote:Op maandag 15 juni 2020 15:41 schreef STING het volgende:
[..]
Dat laatste, bedankt voor deze onbaatzuchtige actie, het wordt gewaardeerd.
die is hier al lang niet meer geweest.quote:
Taartquote:Op maandag 15 juni 2020 15:45 schreef STING het volgende:
[..]
Als je verslaafd bent aan jurkjes en taarten bakken.
meh, ik heb er de benen niet voor.quote:
Van de oven of van Yvie nu ze het excuus 'we hebben geen goede oven' niet meer kan gebruiken?quote:Op maandag 15 juni 2020 15:47 schreef STING het volgende:
Nu een echte oven in de nieuwe keuken, ik heb hoge verwachtingen
Begrijpelijkquote:Op maandag 15 juni 2020 15:47 schreef STING het volgende:
[..]
Nu een echte oven in de nieuwe keuken, ik heb hoge verwachtingen
Ik onthou me van commentaarquote:Op maandag 15 juni 2020 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van de oven of van Yvie nu ze het excuus 'we hebben geen goede oven' niet meer kan gebruiken?
Past volledig in mijn beeld dat Yvie een prinses is, maar geen keukenprinses.quote:
Beter dan taart.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb straks ook een normale ovenMaar ga geen taarten bakken, dan eerder Indonesische snacks ofzo
Of mensen zijn de boel hier gewoon even zat.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen heeft een leven tegenwoordig
Haquote:Op maandag 15 juni 2020 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen heeft een leven tegenwoordig
Dat sluit ik ook niet uit.quote:Op maandag 15 juni 2020 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of mensen zijn de boel hier gewoon even zat.
quote:Op maandag 15 juni 2020 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juni 2020 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
gelukkig heb ik 4 heerlijke uurtjes geslapenquote:
Nick change naar 'puppy' ingezonden.quote:
Dat ik op een groepsreis naar een of ander Aziatisch land was en alles was kut. De organisatie, het land, de mensen. Ik kon geen enkele avond mee-eten met de groep omdat ze steeds bestelden als ik er nog niet was of wanneer ik op de wc zat, dat ze niets met mij afspraken, dat ze me steeds vergaten en ergens lieten staan. Dat er mensen in de groep zaten waarvan ik niet eens wist dat ze mee waren, dat ik van niemand de naam wist en dat niemand wist dat ik mee was.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat dan?
Vanavond weer puppy knuffelen.
Haha.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag je collega's niet knuffelen! Ook al heb je die behoefte.
Awwquote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ik op een groepsreis naar een of ander Aziatisch land was en alles was kut. De organisatie, het land, de mensen. Ik kon geen enkele avond mee-eten met de groep omdat ze steeds bestelden als ik er nog niet was of wanneer ik op de wc zat, dat ze niets met mij afspraken, dat ze me steeds vergaten en ergens lieten staan. Dat er mensen in de groep zaten waarvan ik niet eens wist dat ze mee waren, dat ik van niemand de naam wist en dat niemand wist dat ik mee was.
En dat ik enorm uit mijn plaat ging hierover tegen de leiding
Soms welquote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag je collega's niet knuffelen! Ook al heb je die behoefte.
Ik wil niet weten wat de achterliggende gedachte isquote:Op dinsdag 16 juni 2020 09:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Awwdat klinkt als een behoorlijk stomme droom!
quote:
Ik dacht dat we exclusief warenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:16 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Dan wil ik ze niet knuffelen nee
Awwwquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik dacht dat we exclusief waren
Lullig dat je er op deze manier achter moet komen.quote:
Oeh dan mag ik jou voortaan ook knuffelenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar goed dat ik er nu achterkom.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lullig dat je er op deze manier achter moet komen.
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh dan mag ik jou voortaan ook knuffelen
Of is dit zo'n eenzijdig open relatie?
In dat geval is het eenzijdig, en zit jij aan de kant waar geen sprake is van een open relatie. Wederom lullig dat je er op deze manier achter moet komen.quote:
Duidelijk tijd voor een Relationship agreement.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar goed dat ik er nu achterkom.
[..]
Ik weet het niet
Kun je het contract met Yv opsturen? Dan kan ik even kijken of ik dat 1:1 over kan nemen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:31 schreef STING het volgende:
[..]
Duidelijk tijd voor een Relationship agreement.
Agreement 1: Cali is always rightquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:31 schreef STING het volgende:
Duidelijk tijd voor een Relationship agreement.
Namen gewoon laten staan, voor het geval dat.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je het contract met Yv opsturen? Dan kan ik even kijken of ik dat 1:1 over kan nemen.
De luchtvochtigheid is best hoog. Als je geen verkoelend windje hebt dan zal het best plakkerig aanvoelen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Is het nou zo benauwd en plakkerig of ligt het aan mij?
Dat noemen ze de overgang.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Is het nou zo benauwd en plakkerig of ligt het aan mij?
Pfff.. geen windje hier nee. Had ook al mn temperatuur opgenomen omdat ik dacht; shit, misschien heb ik wel koorts ofzoquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De luchtvochtigheid is best hoog. Als je geen verkoelend windje hebt dan zal het best plakkerig aanvoelen.
Ik zit met een vest aan in huis omdat het anders te koud is. Ik bedoel maar...quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pfff.. geen windje hier nee. Had ook al mn temperatuur opgenomen omdat ik dacht; shit, misschien heb ik wel koorts ofzo
Kort broekje, spaghettihempje en nog zweten hierquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit met een vest aan in huis omdat het anders te koud is. Ik bedoel maar...
Ruilen?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kort broekje, spaghettihempje en nog zweten hier
quote:
Wilde het net vragenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
Jij wilt ook graag een spaghettihempje aan?
Corgi orgie!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat dan?
Vanavond weer puppy knuffelen.
Eerder dat korte broekje. Benieuwd of mijn pener lang genoeg is dat het kopje er onder uit steekt.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:44 schreef rival het volgende:
Jij wilt ook graag een spaghettihempje aan?
Zo kort is het broekje nou ook weer nietquote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerder dat korte broekje. Benieuwd of mijn pener lang genoeg is dat het kopje er onder uit steekt.
Zeg je nu dat ik een kleine piemel heb?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo kort is het broekje nou ook weer niet
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik een kleine piemel heb?
quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
I approvequote:Op dinsdag 16 juni 2020 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Agreement 1: Cali is always right
Agreement 2: When Cali isn't right agreement 1 applies
Klaar...
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Ze spugen in je gezicht.
Bron: mijn middelbare school stond in de buurt van een stel alpaca's.
men zegt toch dat lama's spugen en alpaca's niet? of trekken alpaca's zich niks aan van die regel?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Ze spugen in je gezicht.
Bron: mijn middelbare school stond in de buurt van een stel alpaca's.
Ze spugen erop!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
men zegt toch dat lama's spugen en alpaca's niet? of trekken alpaca's zich niks aan van die regel?
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
men zegt toch dat lama's spugen en alpaca's niet? of trekken alpaca's zich niks aan van die regel?
Beetje tegenstrijdig.quote:Een alpaca spuugt als hij overstuur is of zich bedreigd voelt. Soms spuugt hij naar een andere alpaca in de strijd om voedsel. Of om te laten zien wie de baas is. Jij hoeft niet bang te zijn voor een klodder spuug. Het is een fabeltje dat een alpaca in het wilde weg tuft!
Nee, dat was de bank.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nieuwe al getest met je knieën en gezicht?
LLM?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:59 schreef Chia het volgende:
Vind het wel lullig voor lama's dat niemand meer in ze is geïnteresseerd nu ze zijn vervangen door alpaca's.
Is toch helemaal niet lekker?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh dacht dat je zo alle meubels teste.
lamalivesmatterquote:
Nodig er een paar uit!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit topic schreeuwt om een nieuwe lading single vrouwen die kakelen.
Over jurkjes zekerquote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit topic schreeuwt om een nieuwe lading single vrouwen die kakelen.
In retroperspectief toch leuker dan dat gelul over elitair voedsel.quote:
Eindelijk wat tijd voor jezelfquote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien maar een dagje vrij pakken deze week. Wat meer tijd om leuke dingen te doen dan.
Even afstemmen wanneer Cali ook vrij is.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien maar een dagje vrij pakken deze week. Wat meer tijd om leuke dingen te doen dan.
Klinkt als quality me-timequote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Playstation aan; zak chips erbij
Ik doe nu alleen nog maar stomme dingen.quote:
En meerdaagszwemmen vond je te veel?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wilde zaterdag gaan zwemmen maar er mochten geen dagjesmensen zwemmen
Vrijdagquote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Best een goed jaar tot nu toe hoor. Maar ik denk dat ik 1 van de weinige Benquote:
De prijs daarvan vooralquote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En meerdaagszwemmen vond je te veel?
Topjaarquote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:40 schreef Californium het volgende:
Best een goed jaar tot nu toe hoor. Maar ik denk dat ik 1 van de weinige Ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |