Ben jij die vriend van Samzz?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:00 schreef Lospedrosa het volgende:
De kamer inruimen. Want hij is klaar!![]()
Helemaal
In VT wonen stijl natuurlijk.
Zo héquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, haar zou ik helemaal domineren tot er geen reet van over is.
Haha nu moet ik aan je video denkenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:18 schreef Californium het volgende:
Nu al drie keer deze week andermans labjas moeten opruimenHeel irritant
quote:
Ja, dan zou dat biertje wat ik drink ook een beetje gek zijn.quote:
Vroeger was dat heel normaalquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dan zou dat biertje wat ik drink ook een beetje gek zijn.
quote:
Oh ja huis van de buren te koop. Vonden jullie het wat?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:57 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Zo lang geleden alweerwe zijn trouwens net nog langs jullie hut gereden
Maandag bezichtiging.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja huis van de buren te koop. Vonden jullie het wat?
Tip: vraag na wat voor type mensen de buren zijn.quote:
Het is niet mijn directe buurhuis. Het mongolen schreeuw kind zit er nog tussen. Geen aanrader dusquote:Op zaterdag 13 juni 2020 07:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tip: vraag na wat voor type mensen de buren zijn.
Die woning heeft volgens mij ook nog de nodige liefde nodig. Leuk als ik nog 2 jaar wil klussen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is niet mijn directe buurhuis. Het mongolen schreeuw kind zit er nog tussen. Geen aanrader dus
Nog steeds?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:36 schreef STING het volgende:
Lekker gezellig met het halve dorp in de rij bij het mileudepot 😋
Ja preciesquote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die woning heeft volgens mij ook nog de nodige liefde nodig. Leuk als ik nog 2 jaar wil klussen.
Inpakken en icm een sleutel van je huis cadeau geven aan Cali. Als dat geen liefde is.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
... en vanmiddag nieuwe wasmachine.
Gemiste kans. Had net een ander cadeau gehaald.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inpakken en icm een sleutel van je huis cadeau geven aan Cali. Als dat geen liefde is.
Een stofzuiger?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gemiste kans. Had net een ander cadeau gehaald.
Beste cadeau een vrouw kan krijgen tochquote:
Eens.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Beste cadeau een vrouw kan krijgen toch
er wordt hier vooral tijdens kantooruren druk gebeptquote:
Maar niemand zit nog op kantoorquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:31 schreef Ruse het volgende:
[..]
er wordt hier vooral tijdens kantooruren druk gebept
ik wou hier nog de vraag stellen of iemand tips heeft voor propere autospeakers, maar iets zegt me dat ik bij jou en busje weinig kans van slagen hebquote:
Dat is wel het laatste waar ik naar kijk bij auto'squote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:45 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik wou hier nog de vraag stellen of iemand tips heeft voor propere autospeakers, maar iets zegt me dat ik bij jou en busje weinig kans van slagen heb
ik wacht wel tot morgen
ik normaal ook, maar deze gaan kraken bij een beetje redelijk volume. af en toe wil je gewoon even vies hard muziek draaien in de auto, kan zo lekker juistquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste waar ik naar kijk bij auto's
O dat is wel zonde. Ik vind het ook wel lekker om keihard een bepaald nummer aan te zetten, maar als het dan kraakt, zou ik er even naar laten kijken.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:48 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik normaal ook, maar deze gaan kraken bij een beetje redelijk volume. af en toe wil je gewoon even vies hard muziek draaien in de auto, kan zo lekker juist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |