Ben jij die vriend van Samzz?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:00 schreef Lospedrosa het volgende:
De kamer inruimen. Want hij is klaar!![]()
Helemaal
In VT wonen stijl natuurlijk.
Zo héquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, haar zou ik helemaal domineren tot er geen reet van over is.
Haha nu moet ik aan je video denkenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:18 schreef Californium het volgende:
Nu al drie keer deze week andermans labjas moeten opruimenHeel irritant
quote:
Ja, dan zou dat biertje wat ik drink ook een beetje gek zijn.quote:
Vroeger was dat heel normaalquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dan zou dat biertje wat ik drink ook een beetje gek zijn.
quote:
Oh ja huis van de buren te koop. Vonden jullie het wat?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:57 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Zo lang geleden alweerwe zijn trouwens net nog langs jullie hut gereden
Maandag bezichtiging.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja huis van de buren te koop. Vonden jullie het wat?
Tip: vraag na wat voor type mensen de buren zijn.quote:
Het is niet mijn directe buurhuis. Het mongolen schreeuw kind zit er nog tussen. Geen aanrader dusquote:Op zaterdag 13 juni 2020 07:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tip: vraag na wat voor type mensen de buren zijn.
Die woning heeft volgens mij ook nog de nodige liefde nodig. Leuk als ik nog 2 jaar wil klussen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is niet mijn directe buurhuis. Het mongolen schreeuw kind zit er nog tussen. Geen aanrader dus
Nog steeds?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:36 schreef STING het volgende:
Lekker gezellig met het halve dorp in de rij bij het mileudepot 😋
Ja preciesquote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die woning heeft volgens mij ook nog de nodige liefde nodig. Leuk als ik nog 2 jaar wil klussen.
Inpakken en icm een sleutel van je huis cadeau geven aan Cali. Als dat geen liefde is.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
... en vanmiddag nieuwe wasmachine.
Gemiste kans. Had net een ander cadeau gehaald.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inpakken en icm een sleutel van je huis cadeau geven aan Cali. Als dat geen liefde is.
Een stofzuiger?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gemiste kans. Had net een ander cadeau gehaald.
Beste cadeau een vrouw kan krijgen tochquote:
Eens.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Beste cadeau een vrouw kan krijgen toch
er wordt hier vooral tijdens kantooruren druk gebeptquote:
Maar niemand zit nog op kantoorquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:31 schreef Ruse het volgende:
[..]
er wordt hier vooral tijdens kantooruren druk gebept
ik wou hier nog de vraag stellen of iemand tips heeft voor propere autospeakers, maar iets zegt me dat ik bij jou en busje weinig kans van slagen hebquote:
Dat is wel het laatste waar ik naar kijk bij auto'squote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:45 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik wou hier nog de vraag stellen of iemand tips heeft voor propere autospeakers, maar iets zegt me dat ik bij jou en busje weinig kans van slagen heb
ik wacht wel tot morgen
ik normaal ook, maar deze gaan kraken bij een beetje redelijk volume. af en toe wil je gewoon even vies hard muziek draaien in de auto, kan zo lekker juistquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste waar ik naar kijk bij auto's
O dat is wel zonde. Ik vind het ook wel lekker om keihard een bepaald nummer aan te zetten, maar als het dan kraakt, zou ik er even naar laten kijken.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:48 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik normaal ook, maar deze gaan kraken bij een beetje redelijk volume. af en toe wil je gewoon even vies hard muziek draaien in de auto, kan zo lekker juist
Gisteren even rondom het huis gewerkt en het de hele dag warm gehad zo ongeveerquote:
Gister was nog erger.quote:Op zondag 14 juni 2020 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren even rondom het huis gewerkt en het de hele dag warm gehad zo ongeveerniet mijn weer als het zo benauwd is.
Wij gaan vandaag denk ik nog even voor wandelschoenen kijken en een matchende jas kopen.quote:Op zondag 14 juni 2020 11:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gister was nog erger.
Krijg er ook hoofdpijn van als het zo drukkend warm is.
Vandaag niet veel plannen verder. Alleen alvast kampeer spullen uitzoeken zodat vriendje volgende week niet gewoon maar alles in de auto gooit en we weer tering veel mee hebben
Essentieel! Hebben wij uiteraard al.quote:Op zondag 14 juni 2020 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij gaan vandaag denk ik nog even voor wandelschoenen kijken en een matchende jas kopen.
Die warmte van gisteren moet ik ook echt niets van hebben.
Hoe lang hebben jullie vakantie?
Ik kijk er ook wel naar uit, maar pas eind Augustus/September. Misschien tussendoor nog eens een lang weekend weg ofzo.quote:Op zondag 14 juni 2020 12:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Essentieel! Hebben wij uiteraard al.
1 week
Ik ben verbaasd dat jullie het account Californium.Erased nog niet hebben aangevraagd...quote:Op zondag 14 juni 2020 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij gaan vandaag denk ik nog even voor wandelschoenen kijken en een matchende jas kopen.
Kan ook. Ik dacht Cali eerst omdat zij overduidelijk de alfa is in de relatie.quote:
Poepen?quote:Op zondag 14 juni 2020 20:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Wat moet ik nu met mn tijd?
Hier is het de hele dag droog geweest.quote:Op zondag 14 juni 2020 20:19 schreef gcjoel het volgende:
Nog mensen die kunnen zwemmen in de straat?
Moet ik m’n opblaasboot meenemen naar Nijmegen?quote:Op zondag 14 juni 2020 20:19 schreef gcjoel het volgende:
Nee hier ook niet. Beetje regen niks heftigsquote:Op zondag 14 juni 2020 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik m’n opblaasboot meenemen naar Nijmegen?
Lekker! Je ging ergens kamperen toch? Hoop wel voor je dat het weer dan beter wordtquote:
Ja klopt! Hoop het ook, hoewel het hier nog wel meeviel. Maar goed dat is het risico als je in Nederland gaat.quote:Op maandag 15 juni 2020 08:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker! Je ging ergens kamperen toch? Hoop wel voor je dat het weer dan beter wordt
Lekker vooruitzicht wel. Dan vallen 4 dagen ook wel meequote:Op maandag 15 juni 2020 08:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja klopt! Hoop het ook, hoewel het hier nog wel meeviel. Maar goed dat is het risico als je in Nederland gaat.
net verlof aanvraag ingediend.quote:Op maandag 15 juni 2020 08:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker vooruitzicht wel. Dan vallen 4 dagen ook wel mee![]()
Ik hoef nog maar 5 dagen te 'werken' en dan kan ik me volledig op de verhuizing focussen
Heel de dag droog geweest en volop zon.quote:Op zondag 14 juni 2020 20:19 schreef gcjoel het volgende:
Lekker!quote:Op maandag 15 juni 2020 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net verlof aanvraag ingediend.
dus nog 18 dagen werken
Echtquote:Op maandag 15 juni 2020 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel de dag droog geweest en volop zon.
Tofquote:Op maandag 15 juni 2020 08:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker vooruitzicht wel. Dan vallen 4 dagen ook wel mee![]()
Ik hoef nog maar 5 dagen te 'werken' en dan kan ik me volledig op de verhuizing focussen
ja, de bedoeling is om met 2 vrienden een week naar duitsland te gaan.quote:Op maandag 15 juni 2020 08:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker!
Ook plannen om weg te gaan?
Ja, echt. Helemaal niks gevallen. Af en toe eens een wolkje, maar niks bijzonders.quote:Op maandag 15 juni 2020 08:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
EchtHier echt stortbui na stortbui
zon niet, maar het heeft alleen vannacht geregend.quote:Op maandag 15 juni 2020 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel de dag droog geweest en volop zon.
1 juli krijg ik de sleutel, 17 juli lever ik de sleutel van het oude huis inquote:Op maandag 15 juni 2020 08:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
TofWanneer ga je verhuizen?
Hopen dat het weer tegen die tijd beter is dan nu.
Oh lekkerquote:Op maandag 15 juni 2020 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, de bedoeling is om met 2 vrienden een week naar duitsland te gaan.
We zijn nu nog aan het uitzoeken waar. Waarschijnlijk in de Eifel of Oberfranken.
Met je spullen lopen door zeikweer lijkt me nou niet heel handigquote:Op maandag 15 juni 2020 08:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
1 juli krijg ik de sleutel, 17 juli lever ik de sleutel van het oude huis in![]()
Met verhuizen maakt het me niet zo uit hoe het weer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |