abonnement Unibet Coolblue
pi_193591141


[ Bericht 92% gewijzigd door Tele6 op 11-06-2020 21:43:41 ]
pi_193591236
:9~ :9~ :9~ :9~
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193591273
Boah Tel, dat ziet er heerlijk uit
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 juni 2020 @ 21:46:12 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193591286
:9.
Beetje ook vast een soort van planning aan het maken voor Limburg. Temperatuur wordt goed. Zal wrs niet helemaal droog blijven.

@z80 hoe zit het nu met mondkapjes in Duitsland. Ze zijn geloof ik wat strenger dan hier. Wil evt ook wel een dagje naar Aachen, maar ja ik ga niet de hele dag (of flink deel ervan) met een mondkapje op lopen.

[ Bericht 40% gewijzigd door borisz op 11-06-2020 21:54:14 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193591415
Wij hadden ook een heerlijk verjaardagsijsje O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_193591519
Mijn moeder trapte niet in een WhatsApp-scam *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193591522
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 21:53 schreef Tally het volgende:
Wij hadden ook een heerlijk verjaardagsijsje O+
[ afbeelding ]
Dat is een indrukwekkend ijsje, Tally :D
pi_193591552
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 21:59 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat is een indrukwekkend ijsje, Tally :D
We hadden ons er ook op verkeken eerlijk gezegd :D
Was voor 2 personen maar we kregen hem niet op met zn 3
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_193591562
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juni 2020 21:58 schreef Lonaa het volgende:
Mijn moeder trapte niet in een WhatsApp-scam *O*
*O*
Welke was het? Kennis in nood en of ze even geld kon overmaken? Of de giftcard scam?

quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 21:53 schreef Tally het volgende:
Wij hadden ook een heerlijk verjaardagsijsje O+
[ afbeelding ]
Dat is een beste bak _O_ Mag je best serieus bij kijken :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193591597
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

*O*
Welke was het? Kennis in nood en of ze even geld kon overmaken? Of de giftcard scam?
[..]

Dat is een beste bak _O_ Mag je best serieus bij kijken :Y
Iets daar tussen in, geloof ik. Wel iets met openstaande rekeningen en een webshop toen ging ze me bellen want het klonk niet als Lonaa. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193591683
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Iets daar tussen in, geloof ik. Wel iets met openstaande rekeningen en een webshop toen ging ze me bellen want het klonk niet als Lonaa. :7
Knappe mamma ^O^
Misschien moet ik mijn ouders ook eens van die scam op de hoogte brengen. Denk dat ze mij ook wel zouden bellen, maar wat internet betreft kunnen ze ook best naïef zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193591845
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Knappe mamma ^O^
Misschien moet ik mijn ouders ook eens van die scam op de hoogte brengen. Denk dat ze mij ook wel zouden bellen, maar wat internet betreft kunnen ze ook best naïef zijn.
Het viel me alles mee, ook in het gesprek, dat ze daar dus best wel op let enzo. :Y

Stelde me wel een beetje gerust. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193592240
quote:
Nooit van gehoord :o

Moet ik heen! Diner of lunch? Twijfel twijfel.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_193592309
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 21:38 schreef Tele6 het volgende:
[ afbeelding ]
:9
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 21:07 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Over open grenzen gesproken. Ik heb vandaag de definitieve kennisgeving gehad dat mijn move doorgaat.. *O*
Was nog even spannend vanwege corona en olieprijzen..
*G*
pi_193592324
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 21:53 schreef Tally het volgende:
Wij hadden ook een heerlijk verjaardagsijsje O+
[ afbeelding ]
Kloontje!
pi_193592394
Na een heavy duty dag op het werk
Gewerkt sinds vannacht half 4 tot een uur of 7 vanavond.

Maar pizza bestelt.. want gaar.

Roept mijn 12-jarige net ineens vanuit bed: “mam.. ik heb ik eigenlijk al een testament?”

Nu ben ik wel echt op hoor.
Inmiddels Uitgelegd hoe dat werkt met een testament en al dochters bezittingen verdeeld...
inclusief dat als ik dood ga.. wie de muizen en katten gaat erfen O+
Want die zijn belangrijk O+
Morgen gaat ze alles opschrijven en dan moet ik het goed bewaren.

Nu glaasje wodka.. zo maar eens slapen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Uhmmpie op 11-06-2020 22:42:19 ]
pi_193592445
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:28 schreef Blues het volgende:

[..]

Kloontje!
Inderdaad. De oudste lijkt niks op mij :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Moderator donderdag 11 juni 2020 @ 22:34:54 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193592521
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 21:46 schreef borisz het volgende:

@:z80 hoe zit het nu met mondkapjes in Duitsland. Ze zijn geloof ik wat strenger dan hier. Wil evt ook wel een dagje naar Aachen, maar ja ik ga niet de hele dag (of flink deel ervan) met een mondkapje op lopen.
Alle winkels en in het OV. Op stations word je verzocht maar verplicht is het niet. Op straat is is het niet verplicht.

In restaurants ook, maar aan tafel niet :+ Ik denk dat je in hotels ook buiten je kamer een mondkapje op moet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 11 juni 2020 @ 22:39:15 #19
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193592667
Was vandaag even naar de Edeka geweest. Auto mee van m'n ouders want die moest getankt worden. Scheelt 20 cent. Oftewel ¤10 op een tank.

Daar zitten allerlei veiligheidsdingen in (BMW van 2019). Ik kreeg ineens een waarschuwing "objecten op de weg - 1500m"

De "voorwerpen" waren agenten van de Bundespolizei. Niet staande gehouden overigens. Voor het eerst in tijden dat ik ze zeg.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 juni 2020 @ 23:03:03 #20
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193593456
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Alle winkels en in het OV. Op stations word je verzocht maar verplicht is het niet. Op straat is is het niet verplicht.

In restaurants ook, maar aan tafel niet :+ Ik denk dat je in hotels ook buiten je kamer een mondkapje op moet.
Zo iets begreep ik idd. En ook als je de Dom & Musea in wil moet je een mondkapje op... Nou daar heb ik niet zo'n zin in :s). Ik zie ter plekke wel wat ik ga doen. Iig 1 dag Maastricht en een wandeling Heerlen (standplaats) Schin op Geul a 16,5 km. Verder beetje het weer in de gaten houden bij mooi weer gewoon een fiets/mtb huren en de omgeving in.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193593601
@borisz...wat mij tegenviel met fietsen, waren de heuvels op🤪 in de tijd dat electr. fietsen nog niet bestonden.
Ach, jij bent duinen gewend. B-)

Succes nog P. met verkoop én bieden!
Contract heb je in de pocket. w/

Uhmmpie...wat zul je je afgedraaid voelen. En dan zo’n vraag van je dochter!
pi_193593995
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 23:07 schreef AnneX het volgende:
@:borisz...wat mij tegenviel met fietsen, waren de heuvels op🤪 in de tijd dat electr. fietsen nog niet bestonden.
Ach, jij bent duinen gewend. B-)

Succes nog P. met verkoop én bieden!
Contract heb je in de pocket. w/

Uhmmpie...wat zul je je afgedraaid voelen. En dan zo’n vraag van je dochter!
Redelijk afgedraaid maar nog geen zin om naar bed te gaan.. anders heb ik vandaag echt alleen gewerkt.

Dochterlief had er wel Al aardig over nagedacht bleek..
Inclusief dat ik vooral niet moest vergeten In mijn testament dat mijn lief de huisdieren moet erven.
Want die mag ze zelf vast Niet houden en straks moeten ze misschien naar het asiel.. dus dan beter zo.

En ik mag dr favoriete boekenserie hebben O+

Geopperd dat ze het morgen anders maar gewoon uit moet schrijven en dat ik het dan wel bewaar voor dr O+

Als dat ineens belangrijk is.. dan regelen we dat gewoon.

Nu toch maar richting bed :)
Bijzondere dag zo.
pi_193594033
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juni 2020 23:03 schreef borisz het volgende:

[..]

Zo iets begreep ik idd. En ook als je de Dom & Musea in wil moet je een mondkapje op... Nou daar heb ik niet zo'n zin in :s). Ik zie ter plekke wel wat ik ga doen. Iig 1 dag Maastricht en een wandeling Heerlen (standplaats) Schin op Geul a 16,5 km. Verder beetje het weer in de gaten houden bij mooi weer gewoon een fiets/mtb huren en de omgeving in.
Kijk eens op escapetours.nl

Die hebben ook een escapetour in maastricht.
En wij vonden het best heel leuk.
Nadeel is wel dat je eigenlijk door wil lopen ipv overal even blijven hangen en rondkijken.
Dat kan natuurlijk de volgende dag alsnog.
pi_193594134
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:30 schreef Uhmmpie het volgende:
Na een heavy duty dag op het werk
Gewerkt sinds vannacht half 4 tot een uur of 7 vanavond.

Maar pizza bestelt.. want gaar.

Roept mijn 12-jarige net ineens vanuit bed: “mam.. ik heb ik eigenlijk al een testament?”

Nu ben ik wel echt op hoor.
Inmiddels Uitgelegd hoe dat werkt met een testament en al dochters bezittingen verdeeld...
inclusief dat als ik dood ga.. wie de muizen en katten gaat erfen O+
Want die zijn belangrijk O+
Morgen gaat ze alles opschrijven en dan moet ik het goed bewaren.

Nu glaasje wodka.. zo maar eens slapen.
Lekkere uren werk jij. Slaap lekker, als je dat al niet doet
Spoilers!
pi_193594312
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 23:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Lekkere uren werk jij. Slaap lekker, als je dat al niet doet
Bijna... en niet structureel hoor.
Maar heb storingsdienst dus dan kun je weleens pech hebben.

Weltruste mensjes O+
pi_193594641
Wel grappig om Queer Eye te bingen met de discussie van gisteren (was het gisteren :? ) er bij O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193594646
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 21:53 schreef Tally het volgende:
Wij hadden ook een heerlijk verjaardagsijsje O+
[ afbeelding ]
Omg minijij!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193595160
@Cat-astrophe Ik ben in het kader van vergelijkend warenonderzoek al véél vaker in Toverland geweest dan me lief is. *)

quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 20:35 schreef fietsie het volgende:
@:Sigme mag ik dan Valkenburg aanbevelen, grofweg een maand voor kerst? :P

Met de grotten vol kerstballen?
Nee, dat mag je niet. }:|
Let me see you stripped down to the bone
pi_193595164
IJs O+ Ik wil het O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_193595187
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 21:35 schreef Tele6 het volgende:

[..]

IJs bij ijssalon Clevers. Zit op heel veel plaatsen in die hoek (o.a. Overloon, Arcen, Grubbenvorst) en heeft hemels ijs en een gigantisch assortiment ijscoupes die ook daadwerkelijk interessant en de moeite waard zijn O+
Yes! Dankzij jou telt Limburg.txt nu één agendapunt *O*

@Cat-astrophe Ik Google je Limburgs Museum morgen even. Of Günther er te klein voor is boeit niet - die is allang blij met takjes en gras en op een luchtbed slapen ^O^
Bessen plukken doen we al meermaals per dag in de achtertuin 's zomers, even kijken wat zo'n boerderij aan meerwaarde biedt :)

In het kader van aanstaande reis verder nog: wáár in Limburg vind ik de beste vlaai? :Y)

[ Bericht 7% gewijzigd door minilot op 12-06-2020 01:59:43 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_193595188
Barrel, wat tof dat het zeker weten doorgaat! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_193595596
Mogguh :O Wakker -O- Zoveel dingen in mijn hoofd -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 12 juni 2020 @ 06:59:02 #33
63722 z80
I fink you freaky
pi_193595711
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 21:46 schreef borisz het volgende:
:9.
Beetje ook vast een soort van planning aan het maken voor Limburg. Temperatuur wordt goed. Zal wrs niet helemaal droog blijven.

@:z80 hoe zit het nu met mondkapjes in Duitsland. Ze zijn geloof ik wat strenger dan hier. Wil evt ook wel een dagje naar Aachen, maar ja ik ga niet de hele dag (of flink deel ervan) met een mondkapje op lopen.
Grof gezegd overal binnen wat niet een woonhuis is, mondkapje.
In winkels dus op zodra je over de drempel stapt. en weer al als je buiten bent.
In eet gelegenheden bij binnenkomst op. Aan tafel weer af.

En Elke mondbedekking is goed. Maakt niet uit wat. De grof gebreide das van oma of een papierenzakdoekje voldoen ook volgens de wet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193595776
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nooit van gehoord :o

Moet ik heen! Diner of lunch? Twijfel twijfel.
Ik ook niet, maar ik heb 'm van exode hier van fok en later hoorde ik een collega die in de buurt woont en het ook tipte. Schijnt ook een mooie entourage te zijn, daar weet ik verder niets van want ik kom alleen maar in de keuken in de kelder om af te halen :+ En qua keuze, geen idee, klinkt allebei goed :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193595797
Wat een heerlijke verjaardagsijsjes :9~

Zeker vandaag wel tijd om een ijsje te halen. Vanaf werk van plan even een wandeling te maken en hopelijk langs ijssalon.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_193595894
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 23:07 schreef AnneX het volgende:
@:borisz...wat mij tegenviel met fietsen, waren de heuvels op🤪 in de tijd dat electr. fietsen nog niet bestonden.
Ach, jij bent duinen gewend. B-)
Andersom is ook niet makkelijk. De eerste keer dat ik na opgroeien in die heuvels een stuk moest fietsen in plat Holland, dacht ik halverwege al dat ik in katzwijm viel. Weg was het welverdiend achterover leunen na een bergje pompen. Moet je opeens de hele weg werken voor je meters :'(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_193595932
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 01:51 schreef minilot het volgende:
In het kader van aanstaande reis verder nog: wáár in Limburg vind ik de beste vlaai? :Y)
Bekkerie ut bruêdje.
Het is geen vlaai, maar eigenlijk moet je de progrestaart proberen als je er toch bent. Kleintje gelinkt want ze tellen deze zelfs vrij ruim voor Limburgse portiebegrippen.
Wordt bevroren geleverd als je wil, dus je kunt m zelfs gekoeld meenemen en thuis pas eten.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_193595937
}:| :O
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193595970
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 08:05 schreef Lonaa het volgende:
}:| :O
Waarom boos?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193595976
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 08:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom boos?
Geergerd. Abby heeft me de hele nacht op en af wakker gehouden. Mauwen, niezen, hoesten, staart in mn gezicht drukken.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193595996
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 08:13 schreef Lonaa het volgende:

Geergerd. Abby heeft me de hele nacht op en af wakker gehouden. Mauwen, niezen, hoesten, staart in mn gezicht drukken.
Ik vraag me wel eens af of een kat niet heel slecht voor mijn gezondheid is. Want hoe vaak mijn nachtrust er ook niet door verstoord is :{ En deur dicht houden werkt niet, want dan zit hij buiten te miauwen en te krabben en paniekerig te doen dat hij afgesneden is van ons.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193596026
Kan ik nog een spuit 11 doen? Ik vind de nadruk van onze samenleving op uiterlijk, op mooi zijn echt weerzinwekkend. Want op de basis hygiëne/verzorging na heb je er doorgaans zelf nooit echt iets voor hoeven doen als je heel knap bent. En toch ervaar ik ook wat Barrel al schreef: als ik wel mijn best doe, me wel opmaak etc, dan krijg ik meer voor elkaar, zijn mensen domweg vriendelijker. Dat voelt dubbel.

Mijn aversie komt ook een klein beetje uit het feit dat ik niet als super mooi mens geboren ben en dat ik op mijn slankst was toen ik in een depressie zat. Mensen bleven me maar complimenteren met hoe moooooi ik was, terwijl het ongelukkig zijn van me afspatte. Wrang :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193596108
Goedemorgen :W

Ijs van Clevers :9
pi_193596110
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 08:23 schreef Isabeau het volgende:
Kan ik nog een spuit 11 doen? Ik vind de nadruk van onze samenleving op uiterlijk, op mooi zijn echt weerzinwekkend. Want op de basis hygiëne/verzorging na heb je er doorgaans zelf nooit echt iets voor hoeven doen als je heel knap bent. En toch ervaar ik ook wat Barrel al schreef: als ik wel mijn best doe, me wel opmaak etc, dan krijg ik meer voor elkaar, zijn mensen domweg vriendelijker. Dat voelt dubbel.

Mijn aversie komt ook een klein beetje uit het feit dat ik niet als super mooi mens geboren ben en dat ik op mijn slankst was toen ik in een depressie zat. Mensen bleven me maar complimenteren met hoe moooooi ik was, terwijl het ongelukkig zijn van me afspatte. Wrang :')
Denk dat dat bij veel mensen onbewust gaat...

Maar dan is het wel zuur ja..
pi_193596393
Goedemorgen!

Katten..daar moeten ze nog wat aan aanpassen. Hele dag slapen en ‘s nachts willen spelen en dan tegen de tijd dat je zelf uit bed wilt ligt er één zo gezellig tegen je aan.

Best raar Isa die opmerkingen, of was het de bedoeling om je daarmee uit de depressie te krijgen
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 12 juni 2020 @ 09:02:02 #46
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193596396
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 08:23 schreef Isabeau het volgende:
Kan ik nog een spuit 11 doen? Ik vind de nadruk van onze samenleving op uiterlijk, op mooi zijn echt weerzinwekkend. Want op de basis hygiëne/verzorging na heb je er doorgaans zelf nooit echt iets voor hoeven doen als je heel knap bent. En toch ervaar ik ook wat Barrel al schreef: als ik wel mijn best doe, me wel opmaak etc, dan krijg ik meer voor elkaar, zijn mensen domweg vriendelijker. Dat voelt dubbel.

Mijn aversie komt ook een klein beetje uit het feit dat ik niet als super mooi mens geboren ben en dat ik op mijn slankst was toen ik in een depressie zat. Mensen bleven me maar complimenteren met hoe moooooi ik was, terwijl het ongelukkig zijn van me afspatte. Wrang :')
Ik vind het soms ook wel mooi om mensen daarmee te confronteren.. naar een auto gaan kijken in je oude kloffie en dat ze dan vragen of je het kan betalen..

Aan de andere kant vind ik het heerlijk om mijn nagels te laten doen.. even een uurtje , anderhalf gewoon ouwehoeren.. of om naar de schoonheidsspecialiste te gaan en even in de watten gelegd te worden.. heerlijk!

Naar de kapper ga ik dan weer 2 keer per jaar.. O-)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 12 juni 2020 @ 09:02:54 #47
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193596405
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedemorgen!

Katten..daar moeten ze nog wat aan aanpassen. Hele dag slapen en ‘s nachts willen spelen en dan tegen de tijd dat je zelf uit bed wilt ligt er één zo gezellig tegen je aan.

Best raar Isa die opmerkingen, of was het de bedoeling om je daarmee uit de depressie te krijgen
Ik denk dat het gros van de mensen helemaal niet
1. Doorheeft dat iemand een depressie heeft
2. Doorheeft wat het inhoudt om een depressie te hebben
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193596418
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 08:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vraag me wel eens af of een kat niet heel slecht voor mijn gezondheid is. Want hoe vaak mijn nachtrust er ook niet door verstoord is :{ En deur dicht houden werkt niet, want dan zit hij buiten te miauwen en te krabben en paniekerig te doen dat hij afgesneden is van ons.
katten en kinderen...

Vannacht voor het eerst in heel lang de hele nacht doorgeslapen, tot kwart voor zes. Ik teken ervoor, dat doet een mens goed....
pi_193596443
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 08:23 schreef Isabeau het volgende:
Kan ik nog een spuit 11 doen? Ik vind de nadruk van onze samenleving op uiterlijk, op mooi zijn echt weerzinwekkend. Want op de basis hygiëne/verzorging na heb je er doorgaans zelf nooit echt iets voor hoeven doen als je heel knap bent. En toch ervaar ik ook wat Barrel al schreef: als ik wel mijn best doe, me wel opmaak etc, dan krijg ik meer voor elkaar, zijn mensen domweg vriendelijker. Dat voelt dubbel.

Mijn aversie komt ook een klein beetje uit het feit dat ik niet als super mooi mens geboren ben en dat ik op mijn slankst was toen ik in een depressie zat. Mensen bleven me maar complimenteren met hoe moooooi ik was, terwijl het ongelukkig zijn van me afspatte. Wrang :')
Compleet met je eens. Behalve dan dat ik jou altijd een heel mooi mens gevonden heb.

Hier vind ik ook nog een groot verschil tussen mannen en vrouwen zitten, en de verwachtingen die bij vrouwen liggen. Om je inderdaad op te maken (doe ik vrijwel nooit), je benen te scheren, je oksels te scheren, etc.

Ik geloof ook niet dat ik anders met mensen omga om hoe ze er in de basis uit zien. Waar ik wel waarde aan hecht is dat mensen er verzorgd uitzien. Dit betekend geen make-up, maar wel de haren geborsteld, zeg maar. Wel gewassen, etc. Dat maakt toch wel een groot verschil...
pi_193596463
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 08:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Bekkerie ut bruêdje.
Het is geen vlaai, maar eigenlijk moet je de progrestaart proberen als je er toch bent. Kleintje gelinkt want ze tellen deze zelfs vrij ruim voor Limburgse portiebegrippen.
Wordt bevroren geleverd als je wil, dus je kunt m zelfs gekoeld meenemen en thuis pas eten.
Yay! Zeer bedankt! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_193596493
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 07:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Andersom is ook niet makkelijk. De eerste keer dat ik na opgroeien in die heuvels een stuk moest fietsen in plat Holland, dacht ik halverwege al dat ik in katzwijm viel. Weg was het welverdiend achterover leunen na een bergje pompen. Moet je opeens de hele weg werken voor je meters :'(
Gossie, nooit zo over nagedacht. Altijd ervanuit gegaan dat ons knetterplatte landschap sowieso prettiger fietst dan dat heuvelige! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_193596500
oh jongens, ik vind het zo spannend. Als alles goed gaat gaan we denk ik een huis kopen zeer binnenkort! Eindelijk, een grote mensen huis! Nu maar hopen dat we een hypotheek krijgen, en dat niemand ons voor is....
pi_193596523
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:13 schreef Jagärtrut het volgende:
oh jongens, ik vind het zo spannend. Als alles goed gaat gaan we denk ik een huis kopen zeer binnenkort! Eindelijk, een grote mensen huis! Nu maar hopen dat we een hypotheek krijgen, en dat niemand ons voor is....
Oh duimen dat het allemaal goed en snel gaat. Dat huis waar je het laatst over had? Moet dat nog gebouwd worden?
We have far more in common than that which devides us..
pi_193596525
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 08:23 schreef Isabeau het volgende:
Mijn aversie komt ook een klein beetje uit het feit dat ik niet als super mooi mens geboren ben en dat ik op mijn slankst was toen ik in een depressie zat. Mensen bleven me maar complimenteren met hoe moooooi ik was, terwijl het ongelukkig zijn van me afspatte. Wrang :')
Dat moest vast raar en vervelend gevoeld hebben! :Y Om voor mezelf te spreken: ik vind mensen die niet al te gelukkig ogen juist vaak wel heel mooi, maar over het algemeen zitten die ongelukkige lui dan weer niet op mijn creepy bewondering te wachten :+
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 12 juni 2020 @ 09:15:21 #55
63722 z80
I fink you freaky
pi_193596526
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:12 schreef minilot het volgende:

[..]

Gossie, nooit zo over nagedacht. Altijd ervanuit gegaan dat ons knetterplatte landschap sowieso prettiger fietst dan dat heuvelige! :)
Platteland zonder beschutting wind tegen. Is niet te doen. Hier is het heuvelachtig en bijna altijd wel beschutting tegen de wind.
Enkel tussen de weilanden in is het vlak zonder beschutting.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193596539
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:13 schreef Jagärtrut het volgende:
oh jongens, ik vind het zo spannend. Als alles goed gaat gaan we denk ik een huis kopen zeer binnenkort! Eindelijk, een grote mensen huis! Nu maar hopen dat we een hypotheek krijgen, en dat niemand ons voor is....
Oooo, spannend joh! Een huis met een.. TUIN ook? *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_193596557
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:15 schreef z80 het volgende:

[..]

Platteland zonder beschutting wind tegen. Is niet te doen. Hier is het heuvelachtig en bijna altijd wel beschutting tegen de wind.
Enkel tussen de weilanden in is het vlak zonder beschutting.
Heh, weer wat geleerd! Ik denk dat ik wat murw geworden ben door vanaf mijn kindertijd meer dan wekelijks platteland zonder beschutting wind tegen en dat ik al 'oef' denk bij een zichtbare helling van anderhalf procent. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_193596561
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oh duimen dat het allemaal goed en snel gaat. Dat huis waar je het laatst over had? Moet dat nog gebouwd worden?
Nee, het staat er al. Ik denk eigenlijk dat we binnen een paar maand kunnen verhuizen dan...
pi_193596571
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:16 schreef minilot het volgende:

[..]

Oooo, spannend joh! Een huis met een.. TUIN ook? *O*
ja, zeker weten! Voor Belgische begrippen niet erg groot, maar voor NL'se wel. Hele grondstuk is 450 m2 ...
  vrijdag 12 juni 2020 @ 09:19:26 #60
63722 z80
I fink you freaky
pi_193596584
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:06 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Compleet met je eens. Behalve dan dat ik jou altijd een heel mooi mens gevonden heb.

Hier vind ik ook nog een groot verschil tussen mannen en vrouwen zitten, en de verwachtingen die bij vrouwen liggen. Om je inderdaad op te maken (doe ik vrijwel nooit), je benen te scheren, je oksels te scheren, etc.

Ik geloof ook niet dat ik anders met mensen omga om hoe ze er in de basis uit zien. Waar ik wel waarde aan hecht is dat mensen er verzorgd uitzien. Dit betekend geen make-up, maar wel de haren geborsteld, zeg maar. Wel gewassen, etc. Dat maakt toch wel een groot verschil...
Ook er wel/niet verzorgd uitzien is voor mij niet echt een punt. Wel schoon en niet stinken.
Als je net van de fiets komt zit je kapsel toch anders dan dat je met de auto bent gekomen.
Maar mogelijk maakt het ook uit dat ik inmiddels behoorlijk wat tijd heb doorgebracht in minder luxe omgevingen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193596585
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:18 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, zeker weten! Voor Belgische begrippen niet erg groot, maar voor NL'se wel. Hele grondstuk is 450 m2 ...
Wat gaaf *O* ik duim voor je
pi_193596586
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:18 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, zeker weten! Voor Belgische begrippen niet erg groot, maar voor NL'se wel. Hele grondstuk is 450 m2 ...
TUIIIIIIIN! *O* Je zo gegund! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_193596614
Ik waardeer schoongewassen haar wel erg bij andere mensen, en dat is het geloof ik wel. Geen punt als het ongekamd in de war zit, als het maar niet vet is. :) Ik trek vettig haar niet zo goed, maar vind wel dat die weerstand meer bij mij ligt dan dat andere lui zich er per se wat van aan moeten trekken.
Let me see you stripped down to the bone
pi_193596617
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:15 schreef minilot het volgende:

Dat moest vast raar en vervelend gevoeld hebben! :Y Om voor mezelf te spreken: ik vind mensen die niet al te gelukkig ogen juist vaak wel heel mooi, maar over het algemeen zitten die ongelukkige lui dan weer niet op mijn creepy bewondering te wachten :+
Ik moet nu aan iets stoms denken :') Zat ooit de ogen uit mijn kop te janken en had zwaar de behoefte aan een fysieke arm om me heen. Dus ik naar mijn toenmalige buurmeisje. Dus ik met rood omrande ogen, uitgelopen mascara en sniffend voor haar deur. Ze doet open en het éérste wat ze er uitfloept was "Jezus Sas, wat ben jij mooi als je huilt" :')

Wat een huizen perikelen hier *O* Verkopen, kopen, bouwen *O* Spannend :Y Succes, Jagar! (en ik vond jou één van de leukste mensen die ik ooit ontmoet heb, waar het direct zo goed mee klikte en dat heb ik zelden ervaren in mijn leven :o )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193596645
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moet nu aan iets stoms denken :') Zat ooit de ogen uit mijn kop te janken en had zwaar de behoefte aan een fysieke arm om me heen. Dus ik naar mijn toenmalige buurmeisje. Dus ik met rood omrande ogen, uitgelopen mascara en sniffend voor haar deur. Ze doet open en het éérste wat ze er uitfloept was "Jezus Sas, wat ben jij mooi als je huilt" :')
:D Oei! Herkenbaar soort compliment. Me daar ook wel schuldig aan gemaakt. :') :@
Maar Sas, kreeg je die arm uiteindelijk wel? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_193596655
Niet stinken is wel het voornaamste. Daar kan je direct zo op afknappen, terwijl de persoon die (bij uitzondering misschien) toevallig stinkt de eerste keer dat je hem/haar ziet misschien super leuk/interessant is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193596669
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:22 schreef minilot het volgende:

:D Oei! Herkenbaar soort compliment. Me daar ook wel schuldig aan gemaakt. :') :@
Maar Sas, kreeg je die arm uiteindelijk wel? :)
Tuurlijk *) Dat was een super leuk buurmeisje. Ze woont nu helaas bij het Lauwersmeer waar ze met haar man een camping beheert.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193596683
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tuurlijk *)

Phew! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_193596690
Ik vind verzorgde handen heel belangrijk.
pi_193596699
Goed, naar mijn moeder..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_193596705
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:25 schreef Myraela het volgende:
Ik vind verzorgde handen heel belangrijk.
Gaat dat nog verder dan schone nagels? :) #benieuwd
Let me see you stripped down to the bone
pi_193596710
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moet nu aan iets stoms denken :') Zat ooit de ogen uit mijn kop te janken en had zwaar de behoefte aan een fysieke arm om me heen. Dus ik naar mijn toenmalige buurmeisje. Dus ik met rood omrande ogen, uitgelopen mascara en sniffend voor haar deur. Ze doet open en het éérste wat ze er uitfloept was "Jezus Sas, wat ben jij mooi als je huilt" :')

Wat een huizen perikelen hier *O* Verkopen, kopen, bouwen *O* Spannend :Y Succes, Jagar! (en ik vond jou één van de leukste mensen die ik ooit ontmoet heb, waar het direct zo goed mee klikte en dat heb ik zelden ervaren in mijn leven :o )
O+ :o
pi_193596714
Maar ik kijk sowieso heel veel naar uiterlijk. Ik kan me bijna niet voorstellen dat er écht mensen zijn die dat niet doen. Maar bij mij is de benadering richting die mensen niet per definitie positief, ik word er juist heel onzeker van.
pi_193596715
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:25 schreef minilot het volgende:
Goed, naar mijn moeder..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jee, daar werd ik meer dan 10 jaar geleden heel agressief van :X En dat was niet eens voor mezelf, maar voor een vriendin die al maanden lang weigerde haar hand op te houden, maar inmiddels toch echt diep in de schulden was geraakt daardoor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193596724
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:27 schreef Myraela het volgende:
Maar ik kijk sowieso heel veel naar uiterlijk. Ik kan me bijna niet voorstellen dat er écht mensen zijn die dat niet doen. Maar bij mij is de benadering richting die mensen niet per definitie positief, ik word er juist heel onzeker van.
Iedereen doet het. Dat is ons van kleins af aan aangeleerd. Knappe (als in mooi van uiterlijk :+ ) mensen hebben bewezen een enorme voorsprong in de samenleving.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 12 juni 2020 @ 09:28:37 #76
63722 z80
I fink you freaky
pi_193596730
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:25 schreef Myraela het volgende:
Ik vind verzorgde handen heel belangrijk.
In een groot aantal beroepen toch een grote uitdaging. Iemand die met zijn handen zijn geld verdient zal er een stuk minder omgeven of zijn handen mooi glimmen zonder wondjes.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193596739
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh jee, daar werd ik meer dan 10 jaar geleden heel agressief van :X En dat was niet eens voor mezelf, maar voor een vriendin die al maanden lang weigerde haar hand op te houden, maar inmiddels toch echt diep in de schulden was geraakt daardoor.
Oei. Nou ja, ik heb mijn broertje twee jaar geleden al zonder kleerscheuren het traject doorgeleid, dus met mijn moeder is het vast semi-zen :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_193596752
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:26 schreef minilot het volgende:
Gaat dat nog verder dan schone nagels? :) #benieuwd
Dat is wel het belangrijkste, en geen uitgedroogde handen. Maar ook gewoon dingen waar mensen geen invloed op hebben, bij vrouwen mooie slanke vingers. Bij mannen juist wat bredere handen.
pi_193596788
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat is wel het belangrijkste, en geen uitgedroogde handen. Maar ook gewoon dingen waar mensen geen invloed op hebben
Er zijn anders weersomstandigheden waarbij ik echt geen enkele invloed op uitgedroogde handen heb. Ik kan er een kilo per dag aan vochtinbrengende shizzle op klatsen, maar is zinloos: beter gewoon uitzitten en wachten op ander weer. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_193596790
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:29 schreef minilot het volgende:

Oei. Nou ja, ik heb mijn broertje twee jaar geleden al zonder kleerscheuren het traject doorgeleid, dus met mijn moeder is het vast semi-zen :7
Het ligt ook vast aan de gemeente waar je de aanvraag doet :Y Dit was in Hengelo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193596798
Wat maakte dat je er zo aggresief van werd, Isa? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_193596811
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Er zijn anders weersomstandigheden waarbij ik echt geen enkele invloed op uitgedroogde handen heb. Ik kan er een kilo per dag aan vochtinbrengende shizzle op klatsen, maar is zinloos: beter gewoon uitzitten en wachten op ander weer. :)
Zo erg dat je het ziet? Want ik voel het bij mezelf wel, maar om het te zien, moet het wel heel extreem zijn.
pi_193596826
Ik vind overigens slanke handen bij mannen juist wel een heel aantrekkelijk iets, maar dan hebben we het meer over waar je het warm van krijgt dan wat je in algemeenheid hoopt in de mensen om je heen, zoals bijvoorbeeld schoon haar en niet stinken :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_193596835
Ik wil ook slanke handen. ;(

Oh en even een jompel voor Jagar *O* *O* *O*
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 09:35:20 #85
63722 z80
I fink you freaky
pi_193596838
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat is wel het belangrijkste, en geen uitgedroogde handen. Maar ook gewoon dingen waar mensen geen invloed op hebben, bij vrouwen mooie slanke vingers. Bij mannen juist wat bredere handen.
Dan val ik af. Mijn handen zijn geregeld wit door uitdroging van de huid. Smeren helpt enkel tot de volgende wasbeurt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193596844
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zo erg dat je het ziet?
Yup! Boeit me nooit zo. Toen ik opgroeide had mijn moeder zwaaaaaaaaaar psoriasis dus als het gaat om handen waar de vellen aanhanhen moet het wel heel erg zijn wil het me uberhaupt opvallen, ook bij mezelf.
Let me see you stripped down to the bone
pi_193596849
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:33 schreef minilot het volgende:
Wat maakte dat je er zo aggresief van werd, Isa? :)
De énorme hoeveelheid vragen, de onmenselijke manier van behandelen (dat lag natuurlijk aan de medewerkster die daar werkte). Dat laatste uitte zich in een neerbuigende houding waardoor er direct al een onaangenaam spanningsveld ontstond. Oh, en ze had het over referenties van haar voorgaande werk. Terwijl er op papier duidelijk stond dat dat de prostitutie was geweest :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193596850
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:35 schreef z80 het volgende:

[..]

Dan val ik af. Mijn handen zijn geregeld wit door uitdroging van de huid. Smeren helpt enkel tot de volgende wasbeurt.
*boks*
*dwarrel, dwarrel*
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 12 juni 2020 @ 09:36:30 #89
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193596857
Hebben jullie dan ook meteen een gevoel bij mensen?dat je weet of het goed zit of dat get een lastig traject gaat worden zeg maar?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193596865
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh, en ze had het over referenties van haar voorgaande werk. Terwijl er op papier duidelijk stond dat dat de prostitutie was geweest :')
Wat een blijde wereld zou het zijn als dat laatste geen hindernis zou wezen voor goeie referenties! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_193596867
Nouja, niet stinken en schoon haar is natuurlijk wel een beetje basis. Maar ik merk bij mezelf dat ik mensen met mooie handen toch snel professioneler inschat dan mensen met minder mooie handen. Beetje hetzelfde als twee mensen in dezelfde functie, maar die met het betere pak schat ik toch hoger in.
pi_193596875
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:36 schreef Barreltje het volgende:
Hebben jullie dan ook meteen een gevoel bij mensen?dat je weet of het goed zit of dat get een lastig traject gaat worden zeg maar?
....jaaaa.....maar ik zit er heel vaak ook naast. Dus dat gevoel vind ik eigenlijk niet zo belangrijk, maar het is er natuurlijk wel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 12 juni 2020 @ 09:38:14 #93
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193596889
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De énorme hoeveelheid vragen, de onmenselijke manier van behandelen (dat lag natuurlijk aan de medewerkster die daar werkte). Dat laatste uitte zich in een neerbuigende houding waardoor er direct al een onaangenaam spanningsveld ontstond. Oh, en ze had het over referenties van haar voorgaande werk. Terwijl er op papier duidelijk stond dat dat de prostitutie was geweest :')
Ik moest stiekem wel een beetje gniffelen hierom :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193596890
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:36 schreef Barreltje het volgende:
Hebben jullie dan ook meteen een gevoel bij mensen?dat je weet of het goed zit of dat get een lastig traject gaat worden zeg maar?
Als het gaat om nieuwe mensen, dan vind ik het bij voorbaat al een lastig traject. :+ #kluizenaar
Let me see you stripped down to the bone
pi_193596891
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:36 schreef minilot het volgende:

Wat een blijde wereld zou het zijn als dat laatste geen hindernis zou wezen voor goeie referenties! O+
Ze zei ook dat ze heel goed was geweest in dat werk, maar dat het voor haar geestelijk welzijn beter was die carriere niet voort te zetten en dat ze er niet om zat te springen om exwerkgevers en cliënten tebenaderen voor referenties.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193596903
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze zei ook dat ze heel goed was geweest in dat werk, maar dat het voor haar geestelijk welzijn beter was die carriere niet voort te zetten en dat ze er niet om zat te springen om exwerkgevers en cliënten tebenaderen voor referenties.
Sounds legit.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193596908
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze zei ook dat ze heel goed was geweest in dat werk, maar dat het voor haar geestelijk welzijn beter was die carriere niet voort te zetten en dat ze er niet om zat te springen om exwerkgevers en cliënten tebenaderen voor referenties.
Heh! :D

Goed, weg. :W Laters!
Let me see you stripped down to the bone
pi_193596909
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:36 schreef Barreltje het volgende:
Hebben jullie dan ook meteen een gevoel bij mensen?dat je weet of het goed zit of dat get een lastig traject gaat worden zeg maar?
Tuurlijk, op een borrel probeer je ook maar net bij de 'juiste' mensen te gaan staan.
pi_193596929
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:39 schreef Myraela het volgende:

Tuurlijk, op een borrel probeer je ook maar net bij de 'juiste' mensen te gaan staan.
Wat zijn dan in jouw ogen de juiste mensen?

Succes mini :W
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 12 juni 2020 @ 09:42:21 #100
221912 minilot
Nancy boy
pi_193596962
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Tuurlijk, op een borrel probeer je ook maar net bij de 'juiste' mensen te gaan staan.
*trekt jas aan*

Neeeeeee, bij een borrel sta je buiten bij de rokers van de smoezelige IT-afdeling, hopend dat iemand iets geestverruimends bij zich heeft! Borrels: :{w
Let me see you stripped down to the bone
pi_193596978
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:36 schreef Barreltje het volgende:
Hebben jullie dan ook meteen een gevoel bij mensen?dat je weet of het goed zit of dat get een lastig traject gaat worden zeg maar?
Zeker, maar zit ook vaak genoeg fout.
En dan worden mensen waar je eerst niets van moest hebben opeens je beste vriend.
pi_193596985
Oh wat tof en spannend Jagar! (Welke omgeving wordt het?) *O*

Wij gaan dus a.s. zondag in Boekel kijken, ik heb er enorm zin in, maar vind het ook wel een beetje eng. En die huizen staan dus nog niet eens :P

Succes Mini! :* Hopelijk een competenter iemand dus dan Isa, jezus :{

Wat handen betreft; ik ben gezegend met een goede bouw handen vind ik zelf (ik had eigenlijk pianist moeten worden, hoewel lange vingers geen garantie is op talent en discipline natuurlijk :P ) maar mijn nagels/vingertoppen zijn er zelden uit. Altijd wel afgescheurde nagels, verf/inktvlekken hier en daar.... ik heb/had van die hobby's en werkzaamheden die er niet mee samengaan, en ik geef er ook geen zier om.
(Ik moest ook echt keihard lachen en tegelijkertijd ' :') ' doen toen iemand uit ons studiejaar in paniekschoot omdat ze haar acrylnagels misschien eraf moest halen toen we gingen palperen bij koeien/paarden/honden....echt.... je staat later of tot je schouder in een koeienaars of anders moet je dagelijks wel anaalklieren van honden uitknijpen... misschien tijd om even te bedenken dat je een uitermate smerig beroep hebt uitgekozen waarbij uiterlijke futiliteiten eerder onpraktisch zijn dan gewaardeerd worden... )

Maar misschien ben ik sowieso niet het beste voorbeeld. Ik zat altijd onder de bloed/mest/pis/abces-vlekken. Ik was nooit vies van dieren, hoe erg ze ook onder zaten. Dus ik hield ze ook nooit op afstand. Godzijdank hadden we werkkleding :@ (En tenzij er dus een Mastiff over je benen en in je schoenen zeikt, blijf je zelf redelijk schoon. Alleen dus mijn handen, armen en ook wel eens gezicht kwamen niet altijd schoon en/of ongeschonden uit te strijd.)

Nouja, na het werk/studie/hobbie ben ik doorgaans wel schoon natuurlijk :Y . Alleen afgescheurde nagels en krabwonden poets je niet zomaar weg natuurlijk.
pi_193596997
Oh ik zit echt zo vaak fout, qua eerste inschatting.

Ik heb nu al te vaak gehad dat juist de mensen die ik eerst niet kon uitstaaaaaan, ik later het beste mee overweg kon.

Maar ik heb dat ook met muzieknummers :P .
pi_193596999
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Wat zijn dan in jouw ogen de juiste mensen?

Succes mini :W
Als je niemand kent, dan kun je alleen naar het uiterlijk kijken. Dus dan probeer ik mensen te zoeken waar ik een beetje mee match. Dus ik zoek vaak mensen uit die er 'normaal' uitzien, niet te ambitieus of zakelijk. Niet in pak, niet teveel make-up en ongeveer mijn leeftijd.

En stiekem graag ook wat voller, dan voel ik me minder onzeker. Die mensen komen op mij toegankelijker over.
pi_193597014
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:42 schreef minilot het volgende:

[..]

*trekt jas aan*

Neeeeeee, bij een borrel sta je buiten bij de rokers van de smoezelige IT-afdeling, hopend dat iemand iets geestverruimends bij zich heeft! Borrels: :{w
Ik ga liever gewoon niet naar borrels. :') Maar de verplichte pauzes bij een zakelijk evenement dan.
pi_193597031
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:42 schreef minilot het volgende:

*trekt jas aan*

Neeeeeee, bij een borrel sta je buiten bij de rokers van de smoezelige IT-afdeling, hopend dat iemand iets geestverruimends bij zich heeft! Borrels: :{w
Enige nadeel van niet roken vond ik dat altijd. De meest interessante mensen kon je meestal bij de rokers vinden :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193597035
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:36 schreef Barreltje het volgende:
Hebben jullie dan ook meteen een gevoel bij mensen?dat je weet of het goed zit of dat get een lastig traject gaat worden zeg maar?
Nee, ik vind eigenlijk iedereen meteen leuk en aardig, zit een beetje in mijn aard. Maar helaas hebben veel mensen ook het tegendeel bewezen.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 09:47:40 #108
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193597051
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:28 schreef z80 het volgende:

[..]

In een groot aantal beroepen toch een grote uitdaging. Iemand die met zijn handen zijn geld verdient zal er een stuk minder omgeven of zijn handen mooi glimmen zonder wondjes.
Maar is dat dan onverzorgd? Ik vind van niet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 12 juni 2020 @ 09:47:41 #109
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193597052
Ik heb het eigenlijk vrij vaak bij het rechte eind :@

Dus meestal geef ik mensen nog een 2e kans maar maar 5% die uiteindelijk toch anders is dan dat ik dacht..

Vooral met collega's heb ik dat.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193597054
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:44 schreef Myraela het volgende:

Als je niemand kent, dan kun je alleen naar het uiterlijk kijken. Dus dan probeer ik mensen te zoeken waar ik een beetje mee match. Dus ik zoek vaak mensen uit die er 'normaal' uitzien, niet te ambitieus of zakelijk. Niet in pak, niet teveel make-up en ongeveer mijn leeftijd.

En stiekem graag ook wat voller, dan voel ik me minder onzeker. Die mensen komen op mij toegankelijker over.
Niemand kennen in een ruimte vol mensen is altijd lastig ja :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193597082
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niemand kennen in een ruimte vol mensen is altijd lastig ja :X
Daar heb ik dan weer geen probleem mee, vind dat eigenlijk best leuk
We have far more in common than that which devides us..
pi_193597086
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 00:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Omg minijij!
Ja inderdaad O+
Wel de lastigste van de 2 }:|
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_193597104
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Daar heb ik dan weer geen probleem mee, vind dat eigenlijk best leuk
Ik vind het vreselijk :@
Ik ga dan meestal ook gewoon niet ;(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 09:50:20 #114
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193597106
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:27 schreef Myraela het volgende:
Maar ik kijk sowieso heel veel naar uiterlijk.
Ik ook, vooral huidskleur telt zwaar
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193597123
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:13 schreef Jagärtrut het volgende:
oh jongens, ik vind het zo spannend. Als alles goed gaat gaan we denk ik een huis kopen zeer binnenkort! Eindelijk, een grote mensen huis! Nu maar hopen dat we een hypotheek krijgen, en dat niemand ons voor is....
Dat is zeker spannend! Wat leuk.. met een tuin! O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 09:52:41 #116
63722 z80
I fink you freaky
pi_193597136
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Maar is dat dan onverzorgd? Ik vind van niet.
Hangt er vanaf hoe je er naar kijkt. Een garagemonteur heeft toch sneller rouwranden, hoe goed hij/zij de handen wast. Een schilder heeft ook niet de mooiste handen om te zien. Dit heeft niets met de verzorging te maken. Enkel met de werkzaamheden waarvoor de handen gebruikt worden. Door hierop te selecteren sluit je een alles buiten het kantoorpersoneel uit met van die studentenhandjes.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193597138
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:50 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik ook, vooral huidskleur telt zwaar
Ja, dat snap ik wel. Al die koeien zijn anders ook wel lastig uit elkaar te houden :Y
  vrijdag 12 juni 2020 @ 09:52:58 #118
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193597140
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:50 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik vind het vreselijk :@
Ik ga dan meestal ook gewoon niet ;(
FOK meet!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 12 juni 2020 @ 09:53:19 #119
63722 z80
I fink you freaky
pi_193597147
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niemand kennen in een ruimte vol mensen is altijd lastig ja :X
Waar is hier de nooduitgang?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 09:54:21 #120
63722 z80
I fink you freaky
pi_193597168
Tijd voor de volgende mok koffie.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193597279
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:52 schreef Barreltje het volgende:

[..]

FOK meet!
Daar ben ik echt heel vaak naar toe geweest in het begin van mijn FOK! carrière
Veel spontane meets op vrijdagmiddag een biertje halen bij Stairway in Utrecht.
Maar daar had ik ook niet het gevoel van dat ik ze niet kende :) Gek misschien.
En tuurlijk waren die meets dan ook met mensen die je niet alleen in een topic sprak maar ook via PM, DM, ICQ, MSN of telefoon.... Dat laatste vind ik ook maar niks trouwens :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 10:01:59 #122
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193597294
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:43 schreef Candaasje het volgende:

tot je schouder in een koeienaars
In mijn tweede jaar deed ik een keuzevak. Volgens mij heette het toegepaste dierbiologie, een verplicht vak voor dierwetenschappen.

Met een maat moesten we de pensinhoud van een fistelkoe bekijken/wegen. Hij moest helemaal leeg. De paardenmeisjes hadden nog niet echt haast om actief deel te nemen zeg maar. Met z'n tweeën hadden we al 70% er uit of zo.
De begeleider: nou, nu mogen de dames van dierwetenschappen even in actie. Die konden er dus echt tot hun schouders in _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 10:06:27 #123
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193597368
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:52 schreef z80 het volgende:

[..]

Hangt er vanaf hoe je er naar kijkt. Een garagemonteur heeft toch sneller rouwranden, hoe goed hij/zij de handen wast. Een schilder heeft ook niet de mooiste handen om te zien. Dit heeft niets met de verzorging te maken. Enkel met de werkzaamheden waarvoor de handen gebruikt worden. Door hierop te selecteren sluit je een alles buiten het kantoorpersoneel uit met van die studentenhandjes.
Iedereen weer op zijn manier. Mag hopen dat een kok altijd schone handen heeft, maar die zullen ook getekend zijn Met brand- en snijwonden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 10:07:33 #124
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193597384
Ik vind het zelf altijd wel fijn als m'n handen ruw aanvoelen :+ Dan heb je echt iets gedaan denk ik dan
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193597394
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:01 schreef derLudolf het volgende:

[..]

In mijn tweede jaar deed ik een keuzevak. Volgens mij heette het toegepaste dierbiologie, een verplicht vak voor dierwetenschappen.

Met een maat moesten we de pensinhoud van een fistelkoe bekijken/wegen. Hij moest helemaal leeg. De paardenmeisjes hadden nog niet echt haast om actief deel te nemen zeg maar. Met z'n tweeën hadden we al 70% er uit of zo.
De begeleider: nou, nu mogen de dames van dierwetenschappen even in actie. Die konden er dus echt tot hun schouders in _O-
Ohja, type dat hier ook altijd moeilijk loopt te hannessen om maar niet vies te worden tijdens dissectiepractica. Die dan tijdens het examen zich druk gaan maken of ze nu wel of geen handschoentjes moeten dragen aan beide handen, omdat hun pen dan vies wordt.

Neethless to say dat ik zeg maar altijd ongeveer IN die kadavers duik en er dus daarna ook gewoon zo uitzie... (ja hey, ik had wel (een van ?) de hoogste punten vorig jaar voor dat vak. Je moet er wat voor over hebben 8-) )

Je kunt echt veel beter dierenartsassistenten hebben. Die - de meesten dan - houden van goor :9
  vrijdag 12 juni 2020 @ 10:11:25 #126
217702 Lonaa
Honger!
pi_193597435
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:08 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ohja, type dat hier ook altijd moeilijk loopt te hannessen om maar niet vies te worden tijdens dissectiepractica. Die dan tijdens het examen zich druk gaan maken of ze nu wel of geen handschoentjes moeten dragen aan beide handen, omdat hun pen dan vies wordt.

Neethless to say dat ik zeg maar altijd ongeveer IN die kadavers duik en er dus daarna ook gewoon zo uitzie... (ja hey, ik had wel (een van ?) de hoogste punten vorig jaar voor dat vak. Je moet er wat voor over hebben 8-) )

Je kunt echt veel beter dierenartsassistenten hebben. Die - de meesten dan - houden van goor :9
Ik heb al een aantal dierenartsen gehad die me in theorie graag aan zouden nemen en wel vonden dat er voor mij een carriere weggelegd was in die hoek.

Gore dingen. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193597448
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:52 schreef Barreltje het volgende:

[..]

FOK meet!
Ik vond die eerste 30 seconden dat ik de groep al zag staan buiten, best even zo'n momentje van "Nou, daar gaan we dan,.....". Zeg maar dat moment dat je in de achtbaan zit, de beugels strak zitten en het karretje gaat rijden..... :+
pi_193597459
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:13 schreef Jagärtrut het volgende:
oh jongens, ik vind het zo spannend. Als alles goed gaat gaan we denk ik een huis kopen zeer binnenkort! Eindelijk, een grote mensen huis! Nu maar hopen dat we een hypotheek krijgen, en dat niemand ons voor is....
Spannend *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193597497
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb al een aantal dierenartsen gehad die me in theorie graag aan zouden nemen en wel vonden dat er voor mij een carriere weggelegd was in die hoek.

Gore dingen. :9
Ja volgens mij ben jij er perfect voor :Y
(Alleen dat slagveld naderhand altijd moeten opruimen gaat wel vervelen. :{ )

Alleen myasis, daarvan ga ik echt een beetje binnensmonds van over mijn nek. (Maar ik was wel altijd degene die het klusje stond te doen, want ik vond de dieren nog zieliger dan goor, en dat gold voor de meeste collega's niet).
  vrijdag 12 juni 2020 @ 10:16:02 #130
217702 Lonaa
Honger!
pi_193597514
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:14 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja volgens mij ben jij er perfect voor :Y
(Alleen dat slagveld naderhand altijd moeten opruimen gaat wel vervelen. :{ )

Alleen myasis, daarvan ga ik echt een beetje binnensmonds van over mijn nek. (Maar ik was wel altijd degene die het klusje stond te doen, want ik vond de dieren nog zieliger dan goor, en dat gold voor de meeste collega's niet).
Ik wou al zeggen, myasis is goor maar vooral heel sneu. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193597545
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedemorgen!

Katten..daar moeten ze nog wat aan aanpassen. Hele dag slapen en ‘s nachts willen spelen en dan tegen de tijd dat je zelf uit bed wilt ligt er één zo gezellig tegen je aan.

Best raar Isa die opmerkingen, of was het de bedoeling om je daarmee uit de depressie te krijgen
Herkenbaar... gaan ze EINDELIJK rustig liggen... is het tijd om op te staan :)
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 10:18:52 #132
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193597570
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:14 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Alleen myasis, daarvan ga ik echt een beetje binnensmonds van over mijn nek. (Maar ik was wel altijd degene die het klusje stond te doen, want ik vond de dieren nog zieliger dan goor, en dat gold voor de meeste collega's niet).
Ik wist niet wat het was, maar maden zoals bij schapen leek me wel een van de ranziger dingen.

Juiste inschatting :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193597701
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Iedereen doet het. Dat is ons van kleins af aan aangeleerd. Knappe (als in mooi van uiterlijk :+ ) mensen hebben bewezen een enorme voorsprong in de samenleving.
Beesten doen het ook. Ik betwijfel of het geheel aangeleerd is.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 10:32:49 #134
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193597768
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Iedereen doet het.
Postbodes in de gleuf en dameskappers permanent. *)


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193597774
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:13 schreef Jagärtrut het volgende:
oh jongens, ik vind het zo spannend. Als alles goed gaat gaan we denk ik een huis kopen zeer binnenkort! Eindelijk, een grote mensen huis! Nu maar hopen dat we een hypotheek krijgen, en dat niemand ons voor is....
Oeh spannend! Ik duim!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193597780
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik wou al zeggen, myasis is goor maar vooral heel sneu. ;(
Ja, maar niet iedereen kan zich daar - over die goorheid - heen zetten. Dat heb ik wel vaker gemerkt, en daar kon/kan ik me ook wel aan ergeren.

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:18 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik wist niet wat het was, maar maden zoals bij schapen leek me wel een van de ranziger dingen.

Juiste inschatting :+
:D ik kan veel hebben, maar dat gekrioel...brr!
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 10:34:19 #137
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193597791
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Beesten doen het ook. Ik betwijfel of het geheel aangeleerd is.
Evolutionair gezien ook interessant. Wat wij een mooie kont vinden is in principe een geboortekanaal waar makkelijk een kind door kan :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 12 juni 2020 @ 10:35:55 #138
217702 Lonaa
Honger!
pi_193597805
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Evolutionair gezien ook interessant. Wat wij een mooie kont vinden is in principe een geboortekanaal waar makkelijk een kind door kan :)
Een kont is geen geboortekanaal Ludolf.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 10:36:06 #139
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193597807
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:33 schreef Candaasje het volgende:


:D ik kan veel hebben, maar dat gekrioel...brr!
Ik zit wel eens met m'n vingers in een bak met maden als visser natuurlijk.

De combinatie met rotten vlees lijkt me wel ranzig.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193597808
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Evolutionair gezien ook interessant. Wat wij een mooie kont vinden is in principe een geboortekanaal waar makkelijk een kind door kan :)
Terwijl dat eigenlijk dus niet per definitie zo is. Een vrouw met brede heupen kan nog steeds prima een smal geboortekanaal hebben, en vice versa.

Maar ja, evolutionair gezien is symmetrie ook aantrekkelijker dan asymmetrie. Dus in bijvoorbeeld het gezicht.

Het is natuurlijk allemaal heel goed verklaarbaar.
pi_193597815
Qua uiterlijk/verzorging etc
Mijn vingers zien er vaak zo slecht uit dat ik zeker éten met collega's mijd. Voor de rest probeer ik ze wat buiten beeld te houden.
En ik stink helaas vaak. Van zeep wordt het veeeeeeeeeeeel erger. Deo helpt ook niet erg, maar over de onderkleding gespoten dempt het behoorlijk.

Voor de zekerheid ontloop ik alle mensen zoveel mogelijk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 12 juni 2020 @ 10:36:34 #142
63722 z80
I fink you freaky
pi_193597817
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Evolutionair gezien ook interessant. Wat wij een mooie kont vinden is in principe een geboortekanaal waar makkelijk een kind door kan :)
Ook dat is per continent en economie verschillend. Net zoals de voorgevel en buikomvang.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193597822
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Een kont is geen geboortekanaal Ludolf.
:D _O-
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 10:37:04 #144
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193597823
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Een kont is geen geboortekanaal Ludolf.
Kont->brede heupen.

Moet ik de korstjes straks ook nog even van je brood afhalen? ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 12 juni 2020 @ 10:37:43 #145
217702 Lonaa
Honger!
pi_193597832
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Kont->brede heupen.

Moet ik de korstjes straks ook nog even van je brood afhalen? ;)
:6
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193597835
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik zit wel eens met m'n vingers in een bak met maden als visser natuurlijk.

De combinatie met rotten vlees lijkt me wel ranzig.
Ja los in een bak kan ik er ook prima tegen :Y
pi_193597841
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Evolutionair gezien ook interessant. Wat wij een mooie kont vinden is in principe een geboortekanaal waar makkelijk een kind door kan :)
Wat we allemaal mooi vinden is symmetrie. Dat hebben beesten ook vaak als voorkeur/criterium.
Dat staat dan weer helemaal los van kontvorm, haarkleur, leeftijd, geslacht etc.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193597870
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:11 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik vond die eerste 30 seconden dat ik de groep al zag staan buiten, best even zo'n momentje van "Nou, daar gaan we dan,.....". Zeg maar dat moment dat je in de achtbaan zit, de beugels strak zitten en het karretje gaat rijden..... :+
In enschede?
Ik had dat al toen P ineens op de stoep stond en kon rustig wennen in de auto.

Daarna nog... meeting fiets O+
Dat was tegelijkertijd erger en beter _O-

Heel geslaagde middag/avond :)
pi_193597876
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Terwijl dat eigenlijk dus niet per definitie zo is. Een vrouw met brede heupen kan nog steeds prima een smal geboortekanaal hebben, en vice versa.

Maar ja, evolutionair gezien is symmetrie ook aantrekkelijker dan asymmetrie. Dus in bijvoorbeeld het gezicht.

Het is natuurlijk allemaal heel goed verklaarbaar.
Dat. Daarom waren het hier 2 keizersnedes geworden.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_193597882
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

In enschede?
Ik had dat al toen P ineens op de stoep stond en kon rustig wennen in de auto.

Daarna nog... meeting fiets O+
Dat was tegelijkertijd erger en beter _O-

Heel geslaagde middag/avond :)
Ja, ik was geloof ik een van de laatsten en kwam dus aanlopen toen iedereen er al was. En ik kende niemand IRL :P
pi_193597902
Maden zijn walgelijk. Maar ik kan er behoorlijk goed tegen. Lekker zo'n klont maden doorknippen met een schapenscheerschaar:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193597917
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:42 schreef sigme het volgende:
Maden zijn walgelijk. Maar ik kan er behoorlijk goed tegen. Lekker zo'n klont maden doorknippen met een schapenscheerschaar:
[ afbeelding ]
Bij konijnen moest ik ze er altijd uitplukken met een pincet, of in het geval van een hele klomp, er uitlepelen..... ;( :X :r
pi_193597952
Sorry. :P

Ik ga even douchen, ben ik ook weer fris en fruitig.
pi_193598034
oh jongens, ik word stapelgek. Pfff.....De buren hiernaast zijn bezig met een totaalrenovatie. Continue gehamer en geboor in de gedeelde tussenmuur.

Drie huizen verder zijn ze de gevel aan het zandstralen.

De straat voor het huis zijn ze aan het openbreken om een nieuwe kabel te leggen. Voor een keer gaat die niet langs de huizen (typisch in België), maar onder de grond. Fijn, maar het maakt een kabaal.

Ondertussen probeer ik thuis te werken....Pfff...
pi_193598058
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:52 schreef z80 het volgende:

[..]

Hangt er vanaf hoe je er naar kijkt. Een garagemonteur heeft toch sneller rouwranden, hoe goed hij/zij de handen wast. Een schilder heeft ook niet de mooiste handen om te zien. Dit heeft niets met de verzorging te maken. Enkel met de werkzaamheden waarvoor de handen gebruikt worden. Door hierop te selecteren sluit je een alles buiten het kantoorpersoneel uit met van die studentenhandjes.
Natuurlijk kun je er met zo'n beroep weinig aan doen en zegt het niet alles over iemand algemene niveau van verzorgdheid, maar ik ben toch altijd als ik de handen van de bandenmonteur zie, blij dat ik niet fysiek intiem met hem hoef te wezen :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193598103
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Evolutionair gezien ook interessant. Wat wij een mooie kont vinden is in principe een geboortekanaal waar makkelijk een kind door kan :)
Vergeet vooral ook diegenen die borstvoeding aanstootgevend of weerzinwekkend, want 'borsten zijn voor in de slaapkamer', vinden niet 8)7
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193598187
Interessante teruglees :9

Ik las huizen ontwikkelingen *O*
Maden :X
Andere viezigheid O+
Handverzorging :) Altijd korte nagels hier (verplicht ivm werk) en in deze periode armen onder de krassen. Ah well....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193598193
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:54 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Vergeet vooral ook diegenen die borstvoeding aanstootgevend of weerzinwekkend, want 'borsten zijn voor in de slaapkamer', vinden niet 8)7
Borstvoeding is onnatuurlijk :(

*glas melk drinkt*

:')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 12 juni 2020 @ 11:17:58 #159
63722 z80
I fink you freaky
pi_193598425
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:50 schreef Jagärtrut het volgende:
oh jongens, ik word stapelgek. Pfff.....De buren hiernaast zijn bezig met een totaalrenovatie. Continue gehamer en geboor in de gedeelde tussenmuur.

Drie huizen verder zijn ze de gevel aan het zandstralen.

De straat voor het huis zijn ze aan het openbreken om een nieuwe kabel te leggen. Voor een keer gaat die niet langs de huizen (typisch in België), maar onder de grond. Fijn, maar het maakt een kabaal.

Ondertussen probeer ik thuis te werken....Pfff...
Hier zijn al weken grondwerken bezig ivm glasvezel. De achterbuurman de woestenij aan het ombouwen tot tuin. Een "hulpje" zijn elektrisch gereedschap aan het mishandelen. En af en toe een huilbaby. Jammer en helaas. Hoort er bij als je in een woonkern woont.
Vanavond wel weer genieten van het geluid van de vogels.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193598483
Mijn tedergeliefde is iets aan het maaien of snoeien ofzo. Hij heeft lekkere oordoppen op..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 12 juni 2020 @ 11:23:47 #161
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193598523
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 11:20 schreef sigme het volgende:
Mijn tedergeliefde is iets aan het maaien of snoeien ofzo. Hij heeft lekkere oordoppen op..
Dit is zo herkenbaar. We moeten echt eens een tweede set regelen.
Spoilers!
pi_193598552
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 11:17 schreef z80 het volgende:

[..]

Hier zijn al weken grondwerken bezig ivm glasvezel. De achterbuurman de woestenij aan het ombouwen tot tuin. Een "hulpje" zijn elektrisch gereedschap aan het mishandelen. En af en toe een huilbaby. Jammer en helaas. Hoort er bij als je in een woonkern woont.
Vanavond wel weer genieten van het geluid van de vogels.
ja, de renovatiewerken bij de buren zijn al sinds begin maart aan de gang. Dat neem ik meestal voor lief, al is het vrij irritant als je in een videoconferentie zit en ze beginnen direct in de muur t eboren.

Alles samen is het nu wel heel veel. Maar goed, ik ga zometeen werken voor vandaag opgeven, de concentratie is toch nul. Later nog eens emails chekcen en dan is het wel goed...
pi_193598656
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:41 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, ik was geloof ik een van de laatsten en kwam dus aanlopen toen iedereen er al was. En ik kende niemand IRL :P
Ik ook niet...
Maarja had toen natuurlijk wel al een hele tijd in de auto gezeten met wiskers, P en G.
Dan kom je niet in je eentje in ieder geval... dat scheelt een berg :)
  vrijdag 12 juni 2020 @ 12:07:51 #164
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193599077
Pfoe. Veel terug te kezen.
Huis-ontwikkelingen bij Jäger. Spannend! *O* Wanneer hoop je iets te weten?

Qua uiterlijk: in mijn W&S-tijd was dat een grote valkuil. Proberen te vermijden dat je iemand meteen in een hokje duwt op basis van, bijvoorbeeld, naam en uiterlijk. En ja, het gebeurt volop.
Over het algemeen kan ik 'mensen goed lezen' bij een eerste kennismaking en zit ik er maar zelden naast, maar blijf ik mijzelf daar wel van bewust.

En het is wetenschappelijk bewezen: 'mooie' mensen maken eerder promotie en krijgen meer voor elkaar.
Dus achteraf gezien is het een wonder dat ik toch nog een redelijk goede carrière achter de rug heb.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193599104
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 12:07 schreef golfer het volgende:

Dus achteraf gezien is het een wonder dat ik toch nog een redelijk goede carrière achter de rug heb.
Zeg, zeg je nu eigenlijk dat Blues geen goede smaak heeft? :P
  vrijdag 12 juni 2020 @ 12:12:00 #166
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193599138
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 12:09 schreef Candaasje het volgende:

Zeg, zeg je nu eigenlijk dat Blues geen goede smaak heeft? :P
Ik had over mijn carrière. Niet over mijn (vele) vrouwen en veroveringen. :6
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193599173
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 12:12 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik had over mijn carrière. Niet over mijn (vele) vrouwen en veroveringen. :6
Ik wil wat gevatst terugzeggen maar ik weet niet wat. Gemiste kans wel. /Faal :')
  vrijdag 12 juni 2020 @ 12:18:19 #168
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193599207
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 12:15 schreef Candaasje het volgende:

Ik wil wat gevatst terugzeggen maar ik weet niet wat. Gemiste kans wel. /Faal :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193599235
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 12:18 schreef golfer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Eigenlijk gewoon dus nèt niet, beide kanten op..... niet wit, niet zwart, maar een soort viezig beige ofzo ;(
  vrijdag 12 juni 2020 @ 12:26:11 #170
217702 Lonaa
Honger!
pi_193599328
Dora besloot 300 meter van huis dat het wel welletjes was en plofte zo op haar zij in de goot van de straat. Lekker in de schaduw in het koele onkruid.

Stond ik daar. :') Te staan. Als ik een beetje aan de riem trok draaide ze op haar rug. :')
Toch wel extra feestvreugde voor me toen er een bekende langs kwam die zei 'wat is dit?!'
'Ja uh, Dora wil graag hier liggen.'
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193599379
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 12:26 schreef Lonaa het volgende:
Dora besloot 300 meter van huis dat het wel welletjes was en plofte zo op haar zij in de goot van de straat. Lekker in de schaduw in het koele onkruid.

Stond ik daar. :') Te staan. Als ik een beetje aan de riem trok draaide ze op haar rug. :')
Toch wel extra feestvreugde voor me toen er een bekende langs kwam die zei 'wat is dit?!'
'Ja uh, Dora wil graag hier liggen.'
:D O+

Dus jij zit er nu naast te wachten totdat ze weer verder wil?
  vrijdag 12 juni 2020 @ 12:30:25 #172
217702 Lonaa
Honger!
pi_193599398
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 12:29 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D O+

Dus jij zit er nu naast te wachten totdat ze weer verder wil?
Ik ben inmiddels thuis. :') Maar uh, ja ik heb er wel een tijdje naast staan wachten. Terwijl ze me aankeek met dat pretbekkie van d'r O+

De bekende was wel geluk bij een ongeluk want ik had nog even wat te kletsen. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 12:37:37 #173
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193599515
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 11:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dit is zo herkenbaar. We moeten echt eens een tweede set regelen.

Kun je ondertussen muziek luisteren :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 12 juni 2020 @ 12:53:22 #174
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193599796
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 12:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kun je ondertussen muziek luisteren :Y
Die heeft onze timmerman ook. Hij zingt hard mee O+
Spoilers!
pi_193599863
Ok, ik heb dus net iemand ontmoet die geen medicijn of vaccin wil tegen corona. De reden: ik ken niemand die ziek is geweest De Nederlandse regering heeft het uitgevonden om ons met chips te volgen....ik had geen weerwoord, stom van verbazing...anderen keken alsof het niet raar was...een vroeg “weet jij wat de regering in het vaccin stopt“?
Ze bestaan dus irl
We have far more in common than that which devides us..
pi_193599933
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 12:58 schreef Kaatje1 het volgende:

Ze bestaan dus irl
En het zijn er stiekem volgens mij best veel.
pi_193599972
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 13:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En het zijn er stiekem volgens mij best veel.
Dat vast, maar om er echt een tegen te komen...

Kennis van mij, die ik best wel hoog had zitten, is ook helemaal omgegaan, met soros, samenzwering, dictatuur etc in het vaandel
We have far more in common than that which devides us..
pi_193600248
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 12:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Ok, ik heb dus net iemand ontmoet die geen medicijn of vaccin wil tegen corona. De reden: ik ken niemand die ziek is geweest De Nederlandse regering heeft het uitgevonden om ons met chips te volgen....ik had geen weerwoord, stom van verbazing...anderen keken alsof het niet raar was...een vroeg “weet jij wat de regering in het vaccin stopt“?
Ze bestaan dus irl
Zomaar... in het wild :o ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193600338
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 12:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Ok, ik heb dus net iemand ontmoet die geen medicijn of vaccin wil tegen corona. De reden: ik ken niemand die ziek is geweest De Nederlandse regering heeft het uitgevonden om ons met chips te volgen....ik had geen weerwoord, stom van verbazing...anderen keken alsof het niet raar was...een vroeg “weet jij wat de regering in het vaccin stopt“?
Ze bestaan dus irl
De regering.. in samenwerking met bill gates en vodafone.

Nou vind ik kritisch zijn mbt vaccinaties niet slecht.
Maar dan moet je wel daadwerkelijk in staat zijn tot nadenken natuurlijk.
pi_193600373
Hier ook huisontwikkelingen.. ineens staan er allerhande bezichtigingen op de planning.

Stressssss :)
pi_193600400
Ik vond het zo apart, klein eigen bedrijf, man ook, enorm kritisch tov de overheid maar wel de 4000 euro vragen en aannemen. Principes tot aan de portemonee
We have far more in common than that which devides us..
pi_193600405
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 12:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Ok, ik heb dus net iemand ontmoet die geen medicijn of vaccin wil tegen corona. De reden: ik ken niemand die ziek is geweest De Nederlandse regering heeft het uitgevonden om ons met chips te volgen....ik had geen weerwoord, stom van verbazing...anderen keken alsof het niet raar was...een vroeg “weet jij wat de regering in het vaccin stopt“?
Ze bestaan dus irl
Eng en dieptriest.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_193600446
Volgens mij is mijn bikini goedgekeurd. O+ Door de drie wespen die maar om me heen bleven hangen. 9.gif
pi_193600468
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 12:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Ok, ik heb dus net iemand ontmoet die geen medicijn of vaccin wil tegen corona. De reden: ik ken niemand die ziek is geweest De Nederlandse regering heeft het uitgevonden om ons met chips te volgen....ik had geen weerwoord, stom van verbazing...anderen keken alsof het niet raar was...een vroeg “weet jij wat de regering in het vaccin stopt“?
Ze bestaan dus irl
Ik lees natuurlijk de hele dag dit soort berichten. Maar ik was toch ook wel verbaasd dat er een Facebook groep is met 150.000 leden die dit soort dingen met elkaar delen. Dat vond ik toch een flink aantal al.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 13:41:14 #185
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193600499
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 13:36 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij is mijn bikini goedgekeurd. O+ Door de drie wespen die maar om me heen bleven hangen. [ afbeelding ]
Je ziet er, in hun ogen, uit als een vrouwtjeswesp met een wespentaille? :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193600531
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 13:41 schreef golfer het volgende:
Je ziet er, in hun ogen, uit als een vrouwtjeswesp met een wespentaille? :+
Ik dacht meer aan een bloem door de rode kleur. O+
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 13:55:35 #187
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193600723
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 12:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Ok, ik heb dus net iemand ontmoet die geen medicijn of vaccin wil tegen corona. De reden: ik ken niemand die ziek is geweest De Nederlandse regering heeft het uitgevonden om ons met chips te volgen....ik had geen weerwoord, stom van verbazing...anderen keken alsof het niet raar was...een vroeg “weet jij wat de regering in het vaccin stopt“?
Ze bestaan dus irl
Als jij of ik weet wat er in het vaccin zit, zouden we in principe niet meer hoeven te werken...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 13:59:36 #188
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193600769
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 12:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die heeft onze timmerman ook. Hij zingt hard mee O+
Bij m'n oom had ik ze vaak op. Enige zender die overal goed ontvangst had was NDR1. Een "regionale" omroep van een stuk vier landen. Veel Duits gelul :+

Goed voor de luistervaardigheid :+ Als je hetzelfde nieuws een paar keer hoort kun je steeds meer woorden raden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193600889
Er is een eerste bod uitgebracht :o Boven vraagprijs en zonder voorbehouden :o "Wanneer kan ik het krijgen? Het geld staat op de bank" :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193600901
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:40 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik had dat al toen P ineens op de stoep stond en kon rustig wennen in de auto.
Ik was ook zooooooo eng O-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193600906
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 13:30 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier ook huisontwikkelingen.. ineens staan er allerhande bezichtigingen op de planning.

Stressssss :)
_O- Ver- of aankoop? :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 12 juni 2020 @ 14:11:27 #192
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193600913
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:09 schreef PdeHoog het volgende:
Er is een eerste bod uitgebracht :o Boven vraagprijs en zonder voorbehouden :o "Wanneer kan ik het krijgen? Het geld staat op de bank" :')
:o :o :o :o :o
Spoilers!
pi_193600918
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O- Ver- of aankoop? :P
bezichtingen voor aankoop :)

dat scheelt wel

maar huis dat we allebei echt het allerleukst vinden is eigenlijk echt te groot.. en bovendein ook meteen het duurste van allemaal :)

niet onbetaalbaar.. maar wel gewoon echt meer geld dan alle andere opties :)
pi_193600925
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:09 schreef PdeHoog het volgende:
Er is een eerste bod uitgebracht :o Boven vraagprijs en zonder voorbehouden :o "Wanneer kan ik het krijgen? Het geld staat op de bank" :')
en wow!

happy P.
pi_193600934
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:10 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik was ook zooooooo eng O-)
je was onbekend... en dat is per definitie eng

maar fiets had al uitgebreid een goed woordje (meerdere eigenlijk) voor je gedaan :)
  vrijdag 12 juni 2020 @ 14:15:40 #196
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193600964
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:09 schreef PdeHoog het volgende:
Er is een eerste bod uitgebracht :o Boven vraagprijs en zonder voorbehouden :o "Wanneer kan ik het krijgen? Het geld staat op de bank" :')
Accepteren of nog even verder afwachten of er meer en hogere biedingen komen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193600966
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:09 schreef PdeHoog het volgende:
Er is een eerste bod uitgebracht :o Boven vraagprijs en zonder voorbehouden :o "Wanneer kan ik het krijgen? Het geld staat op de bank" :')
Wauw *O* *O* *O*
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 12 juni 2020 @ 14:24:01 #198
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193601074
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:09 schreef PdeHoog het volgende:
Er is een eerste bod uitgebracht :o Boven vraagprijs en zonder voorbehouden :o "Wanneer kan ik het krijgen? Het geld staat op de bank" :')
oh wow!

ik heb uiteindelijk niet mijn huis verkocht aan de hoogste bieder, maar aan degene waar de makelaar een goed gevoel bij had. heb je feedback gekregen van de makelaar?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193601084
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:09 schreef PdeHoog het volgende:
Er is een eerste bod uitgebracht :o Boven vraagprijs en zonder voorbehouden :o "Wanneer kan ik het krijgen? Het geld staat op de bank" :')
:D iemand wil je huis heel graag zo te lezen :D

*O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193601170
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 13:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Als jij of ik weet wat er in het vaccin zit, zouden we in principe niet meer hoeven te werken...
Gemalen geaborteerde embryo, een nanochip, een drupje autisme-opwekker en verder hoeft er niks in, want covid-19 bestaat helemaal niet, gekkie. Die mensen met vernietigde longen waren te dicht in de buurt van 5G en dat bakt je longweefsel alsof je in een magnetron zit. Zéker als je flink bent blootgesteld aan chemtrails :Y
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193601183
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:09 schreef PdeHoog het volgende:
Er is een eerste bod uitgebracht :o Boven vraagprijs en zonder voorbehouden :o "Wanneer kan ik het krijgen? Het geld staat op de bank" :')
Wow! Ga je happen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 12 juni 2020 @ 14:32:49 #202
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193601196
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:30 schreef sigme het volgende:

Gemalen geaborteerde embryo, een nanochip, een drupje autisme opwekker en verder hoeft er niks in, want covid-19 bestaat helemaal niet, gekkie. Die mensen met vernietigde longen waren te dicht in de buurt van 5G en dat bakt je longweefsel alsof je in een magnetron zit. Zéker als je flink bent blootgesteld aan chemtrails :Y
Ik ben beschermd!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193601226
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Gemalen geaborteerde embryo, een nanochip, een drupje autisme opwekker en verder hoeft er niks in, want covid-19 bestaat helemaal niet, gekkie. Die mensen met vernietigde longen waren te dicht in de buurt van 5G en dat bakt je longweefsel alsof je in een magnetron zit. Zéker als je flink bent blootgesteld aan chemtrails :Y
probleem met die chemtrails is wel.. die waren OOK van de overheid en bill gates
en die heb je nu dus niet meer...

kennelijk is dat niet meer nodig nu ze covid-19 gelanceerd hebben.
pi_193601238
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik ben beschermd!
[ afbeelding ]
Helaas mijn zoon denkt echt dat dat de oorzaak en volgens mij meteen de oplossing is ... :+
'Juist door het verschil kan je onderscheid maken. Iedereen is anders, wat ons gelijk maakt is dat we mensen zijn met respect naar elkaar, toch . . .�
pi_193601275
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 13:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]


Nou vind ik kritisch zijn mbt vaccinaties niet slecht.
Maar dan moet je wel daadwerkelijk in staat zijn tot nadenken natuurlijk.
Kritisch nadenken is nooit slecht
Maar zoals je zegt :') dat moeten ze dan wel kunnen
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 14:39:46 #206
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193601280
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:09 schreef PdeHoog het volgende:
Er is een eerste bod uitgebracht :o Boven vraagprijs en zonder voorbehouden :o "Wanneer kan ik het krijgen? Het geld staat op de bank" :')
Zolang je niks weer hebt, zou ik nog even voorzichtig zijn... En misschien nog iets meer, want overbieden zal dan ook wel gedaan worden op je nieuwe pand.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193601292
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:09 schreef PdeHoog het volgende:
Er is een eerste bod uitgebracht :o Boven vraagprijs en zonder voorbehouden :o "Wanneer kan ik het krijgen? Het geld staat op de bank" :')
*O*
pi_193601294
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Accepteren of nog even verder afwachten of er meer en hogere biedingen komen?
Er zijn maandag nog bezichtigingen maar ik ga hier wel mee akkoord denk ik,
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193601301
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D iemand wil je huis heel graag zo te lezen :D

*O*
Investeerder. Huis gaat de verhuur in. Maakt mij niet uit. Ik wil er gewoon weg en dit is lekker snel :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193601312
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:24 schreef Barreltje het volgende:

[..]

oh wow!

ik heb uiteindelijk niet mijn huis verkocht aan de hoogste bieder, maar aan degene waar de makelaar een goed gevoel bij had. heb je feedback gekregen van de makelaar?
Ja. Kritische koper wel. De rest van de mensen heeft nog niets geboden.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193601315
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:41 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Investeerder. Huis gaat de verhuur in. Maakt mij niet uit. Ik wil er gewoon weg en dit is lekker snel :)
oh... zo'n huizencrowdfunder?

hele handel is dat.. koop je met een groep mensen huis.. opknappen en dan verkopen of verhuren.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 14:43:15 #212
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193601322
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:41 schreef PdeHoog het volgende:

Investeerder. Huis gaat de verhuur in. Maakt mij niet uit. Ik wil er gewoon weg en dit is lekker snel :)
Huisjesmelker dus. Wil je dat of wil je een particulier helpen die graag jouw woning wil hebben?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193601326
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zolang je niks weer hebt, zou ik nog even voorzichtig zijn... En misschien nog iets meer, want overbieden zal dan ook wel gedaan worden op je nieuwe pand.
Nou, ik woon al bij mijn vriendin dus hoe sneller ik er vanaf ben, hoe beter :P En dit is wel genoeg hoor :D Ik vind het zelf belachelijk veel _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193601333
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:36 schreef franka het volgende:

[..]

Helaas mijn zoon denkt echt dat dat de oorzaak en volgens mij meteen de oplossing is ... :+
Oef
We have far more in common than that which devides us..
pi_193601387
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Huisjesmelker dus. Wil je dat of wil je een particulier helpen die graag jouw woning wil hebben?
Ik heb die vraag ook gesteld aan de makelaar en die zei ronduit: "deze flats worden gekocht door investeerders voor de verhuur of door ouders die hun kind in Delft laten studeren en dit als investering zien. De rest kan het niet betalen."

Ik heb er geen probleem mee om mijn huis te verkopen aan een huisjesmelker. Zeker niet een die me deze voorwaarden biedt. Ik word namelijk zometeen ook niet geholpen als ik hier een nieuw huis ga kopen en 10-30k moet gaan overbieden om uberhaupt kans te maken op een woning.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 12 juni 2020 @ 14:51:36 #216
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193601413
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:49 schreef PdeHoog het volgende:

Ik heb die vraag ook gesteld aan de makelaar en die zei ronduit: "deze flats worden gekocht door investeerders voor de verhuur of door ouders die hun kind in Delft laten studeren en dit als investering zien. De rest kan het niet betalen."

Ik heb er geen probleem mee om mijn huis te verkopen aan een huisjesmelker. Zeker niet een die me deze voorwaarden biedt. Ik word namelijk zometeen ook niet geholpen als ik hier een nieuw huis ga kopen en 10-30k moet gaan overbieden om uberhaupt kans te maken op een woning.
Oké. Je hebt er in ieder geval wel over nagedacht.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193601417
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:36 schreef franka het volgende:

[..]

Helaas mijn zoon denkt echt dat dat de oorzaak en volgens mij meteen de oplossing is ... :+
mijn neef dacht daar ook zo over...
nadat jomanda was overleden was hij doodsbang voor de zon.
Want dat was jomanda die hem slecht wilde instralen

Saillant detail.. is dat hij uiteindelijk inderdaad vroegtijdig is overleden..
Niet met dank aan Jomanda... maar doordat de bovenbuurman hem had neergestoken.

kan me niet voorstellen hoe het is om zo te leven..

behalve alufolie... ging hij ook altijd in dikke kleding over straat.. hoe beter het weer werd hoe dikker de laag kleding.
en ook in huis..alle muren/plafond/vloer afgedekt met folie.. want je weet het niet.
pi_193601438
De gedachte iemand helpen zou echt niet in me opkomen als ik mijn huis zou verkopen. :D Ja, als zo'n handelaar maar net iets boven een ander bod zit, zou ik misschien heel even twijfelen. Maar voor de rest wil je gewoon zonder gedoe je huis voor de tofste prijs verkopen toch.
pi_193601450
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:54 schreef Myraela het volgende:
De gedachte iemand helpen zou echt niet in me opkomen als ik mijn huis zou verkopen. :D Ja, als zo'n handelaar maar net iets boven een ander bod zit, zou ik misschien heel even twijfelen. Maar voor de rest wil je gewoon zonder gedoe je huis voor de tofste prijs verkopen toch.
hier een vriendin die eerste keuze heeft... maar daarna gaat ie gewoon in de verkoop

en heel eerlijk.. maakt het me inderdaad niet enorm veel uit wie er in gaat wonen.

huis staat niet al te ver van P vsndaan trouwens.. en ook daar steeds meer huizen die omgebouwd worden naar studentenwoning.
pi_193601463
Het huis waar ik woonde is ook opgekocht om vervolgens te verhuren als drie studentenkamers. Een grote pauperbende nu. :D Buurvrouw zal wel niet blij zijn. Maarja, jammer dan.
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 14:59:19 #221
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193601477
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:54 schreef Myraela het volgende:
De gedachte iemand helpen zou echt niet in me opkomen als ik mijn huis zou verkopen. :D Ja, als zo'n handelaar maar net iets boven een ander bod zit, zou ik misschien heel even twijfelen. Maar voor de rest wil je gewoon zonder gedoe je huis voor de tofste prijs verkopen toch.
Dat.
En zelf word je ook niet gematst als je iets vervangends wilt kopen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 15:00:56 #222
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193601497
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou, ik woon al bij mijn vriendin dus hoe sneller ik er vanaf ben, hoe beter :P En dit is wel genoeg hoor :D Ik vind het zelf belachelijk veel _O-
En dan samen weer iets nieuws kopen? Heeft zij ook nog iets te verkopen?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193601514
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:54 schreef Myraela het volgende:
De gedachte iemand helpen zou echt niet in me opkomen als ik mijn huis zou verkopen. :D Ja, als zo'n handelaar maar net iets boven een ander bod zit, zou ik misschien heel even twijfelen. Maar voor de rest wil je gewoon zonder gedoe je huis voor de tofste prijs verkopen toch.
Precies, het is toch geen liefdadigheid.
Zoals P zegt, denk maar niet dat je dat straks ook kan verwachten als je zelf moet kopen.
pi_193601576
Pff, gezeur over onze nieuwe kozijnen. Echt, we hadden moeten stoppen toen we na de tweede afspraak een slecht gevoel hadden. Was een meneer, bleek de eigenaar te zijn, die heel slecht Nederlands sprak. Maarja, ik wilde niet het gevoel hebben dat ik ergens alleen maar van afzag omdat hij niet Nederlands was.

Maar sindsdien gaat de hele communicatie echt helemaal kut. Van loze beloftes, verkeerde offertes, moeilijk contact te krijgen om een afspraak te maken. En nu bellen ze dus dat ze de kozijnen binnen hebben gekregen, maar in de verkeerde kleur. :') En dan de fabriek de schuld geven. Terwijl ze alles in hun eigen fabriek zouden maken. :')

Meh. Even een baalmomentje.
pi_193601581
Ik zou alleen verkopen met gunfactor. Daar hoef ik geen voordeeltjes voor terug.
Maar goed, ik verkoop niks.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193601600
Wat een huizen verkoop, aankoop verhalen.
Hoorde vanmiddag van een uitgeleefd :X hoekhuis van wbv en wat tuin: 325.000 8)7

Succes met de ver- en aankoop allemaal.
Een volgende levensfase w/

Enige herrie vandaag was het graven van een graf bij de buren op het kerkhof.
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 15:14:29 #227
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193601651
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:09 schreef Myraela het volgende:
Pff, gezeur over onze nieuwe kozijnen. Echt, we hadden moeten stoppen toen we na de tweede afspraak een slecht gevoel hadden. Was een meneer, bleek de eigenaar te zijn, die heel slecht Nederlands sprak. Maarja, ik wilde niet het gevoel hebben dat ik ergens alleen maar van afzag omdat hij niet Nederlands was.

Maar sindsdien gaat de hele communicatie echt helemaal kut. Van loze beloftes, verkeerde offertes, moeilijk contact te krijgen om een afspraak te maken. En nu bellen ze dus dat ze de kozijnen binnen hebben gekregen, maar in de verkeerde kleur. :') En dan de fabriek de schuld geven. Terwijl ze alles in hun eigen fabriek zouden maken. :')

Meh. Even een baalmomentje.
Al iets betaald?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193601655
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:00 schreef derLudolf het volgende:

[..]

En dan samen weer iets nieuws kopen? Heeft zij ook nog iets te verkopen?
Ja. En zij heeft haar flat in Rotterdam al verkocht vorig jaar.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 15:15:16 #229
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193601671
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja. En zij heeft haar flat in Rotterdam al verkocht vorig jaar.
Geld als water deze man :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193601757
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:14 schreef derLudolf het volgende:
Al iets betaald?
Ja, een aanbetaling. Ze zouden dinsdag komen. Nouja, ik ga er vanuit dat ze het nog wel netjes oplossen. Maar dit is wel even een flinke blunder.
pi_193601791
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:51 schreef golfer het volgende:

[..]

Oké. Je hebt er in ieder geval wel over nagedacht.
En al zou ik daar niet over nagedacht hebben? Ga je me dan veroordelen omdat ik voor de hoogste opbrengst en beste voorwaarden ga? Ik vind je vraag namelijk wat veroordelend overkomen en ik ben dan ook wel benieuwd wat jij zou doen.

Zou jij dan een lager bod accepteren om een particulier te helpen? En hoeveel lager dan? Maar goed....het blijft een hypothetische vraag natuurlijk :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193601799
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Geld als water deze man :P
Nou, denk dat maar niet :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193601809
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:09 schreef PdeHoog het volgende:
Er is een eerste bod uitgebracht :o Boven vraagprijs en zonder voorbehouden :o "Wanneer kan ik het krijgen? Het geld staat op de bank" :')
Zo dan :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193601883
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mijn neef dacht daar ook zo over...
nadat jomanda was overleden was hij doodsbang voor de zon.
Want dat was jomanda die hem slecht wilde instralen

Saillant detail.. is dat hij uiteindelijk inderdaad vroegtijdig is overleden..
Niet met dank aan Jomanda... maar doordat de bovenbuurman hem had neergestoken.

kan me niet voorstellen hoe het is om zo te leven..

behalve alufolie... ging hij ook altijd in dikke kleding over straat.. hoe beter het weer werd hoe dikker de laag kleding.
en ook in huis..alle muren/plafond/vloer afgedekt met folie.. want je weet het niet.
Wel sneu...want jomanda leeft volgens mij nog.
We have far more in common than that which devides us..
pi_193601899
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Precies, het is toch geen liefdadigheid.
Zoals P zegt, denk maar niet dat je dat straks ook kan verwachten als je zelf moet kopen.
Ja, dat. Als iemand een bedrag wil betalen waar je tevreden mee bent: aanpakken. Zeker als je zelf ook graag weg wil. Dit zijn echt te grote bedragen om liefdadig voor te zijn.
Als ik een kennis zou hebben die het huis graag wil en minder kan bieden, dan zou ik er wel even over nadenken, maar ik weet echt niet of ik daar daarmee accoord zou gaan. Ligt er ook aan of ik de investering eruit zou halen of niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193601907
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:09 schreef Myraela het volgende:
Pff, gezeur over onze nieuwe kozijnen. Echt, we hadden moeten stoppen toen we na de tweede afspraak een slecht gevoel hadden. Was een meneer, bleek de eigenaar te zijn, die heel slecht Nederlands sprak. Maarja, ik wilde niet het gevoel hebben dat ik ergens alleen maar van afzag omdat hij niet Nederlands was.

Maar sindsdien gaat de hele communicatie echt helemaal kut. Van loze beloftes, verkeerde offertes, moeilijk contact te krijgen om een afspraak te maken. En nu bellen ze dus dat ze de kozijnen binnen hebben gekregen, maar in de verkeerde kleur. :') En dan de fabriek de schuld geven. Terwijl ze alles in hun eigen fabriek zouden maken. :')

Meh. Even een baalmomentje.
Gedoe -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193601960
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja, dat. Als iemand een bedrag wil betalen waar je tevreden mee bent: aanpakken. Zeker als je zelf ook graag weg wil. Dit zijn echt te grote bedragen om liefdadig voor te zijn.
Als ik een kennis zou hebben die het huis graag wil en minder kan bieden, dan zou ik er wel even over nadenken, maar ik weet echt niet of ik daar daarmee accoord zou gaan. Ligt er ook aan of ik de investering eruit zou halen of niet.
Dat zou ik ook hebben. Iemand helpen ok, maar er geld op toeleggen zou ik ook niet doen.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 12 juni 2020 @ 15:34:19 #238
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193601972
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:22 schreef PdeHoog het volgende:

Zou jij dan een lager bod accepteren om een particulier te helpen? En hoeveel lager dan? Maar goed....het blijft een hypothetische vraag natuurlijk :)
Ik huur. :6
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 12 juni 2020 @ 15:36:29 #239
221912 minilot
Nancy boy
pi_193601994
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik huur. :6
Dat maakt voor een hypothetische vraag niet uit!
Let me see you stripped down to the bone
pi_193601997
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik huur. :6
Dat bedoel ik dus :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193602005
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik huur. :6
Beetje flauw dat je zo reageert, nadat je hem als het ware uitdaagt (en ook ik lees er een onderhuidse veroordeling in) door je eerste reactie. Spreek die dan uit, of voer de discussie die je aan wil zwengelen ipv je na de eerste speldenprikken terug te trekken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193602015
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik huur. :6
Ja dat wisten we nog niet.....dat was ook de vraag van P niet
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 15:41:46 #243
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193602042
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, een aanbetaling. Ze zouden dinsdag komen. Nouja, ik ga er vanuit dat ze het nog wel netjes oplossen. Maar dit is wel even een flinke blunder.
Oh, fijn is dat.
Ik had het laatst met een bouwhandel. Lang bezig met een offerte voor materialen à ¤1500
Telefonisch wou ik bestellen en per mail een bevestiging.

Na een week maar gemaild "voor 17u bevestiging" anders zet de streep er maar door.

Toen waren ze snel :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 15:42:33 #244
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193602049
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik huur. :6
Was toch ook een hypothetische vraag...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 12 juni 2020 @ 15:43:13 #245
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193602060
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:36 schreef minilot het volgende:

Dat maakt voor een hypothetische vraag niet uit!
Hypothetisch heb ik principieel iets tegen huisjesmelkers en gun ik een woning het liefst aan een particulier en zou ik daarvoor genoegen nemen met desnoods 2.000 euro minder opbrengst.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 12 juni 2020 @ 15:44:41 #246
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_193602084
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 14:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:o :o :o :o :o
Ik was zo'n koper maar was wel 6000 euro onder de hoogste prijs
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_193602093
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Hypothetisch heb ik principieel iets tegen huisjesmelkers en gun ik een woning het liefst aan een particulier en zou ik daarvoor genoegen nemen met desnoods 2.000 euro minder opbrengst.
Waar ligt je grens? Als je het over bedragen hebt?

Hypothetisch uiteraard.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 12 juni 2020 @ 15:45:45 #248
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193602100
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

Waar ligt je grens? Als je het over bedragen hebt?

Hypothetisch uiteraard.
Dat heb ik al geschreven.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 juni 2020 @ 15:47:42 #249
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193602126
Ik weet niet precies meer hoe het zit met alle biedingen toen ik een bod uit bracht. Ik had volgens mij ook het hoogste bod (of gelijk), maar het was wel in mijn voordeel dat ik een starter was.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193602132
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat heb ik al geschreven.
Dus als het 2500 euro minder oplevert ga je voor de huisjesmelker? Helder. ^O^

En daar is niks mis mee, iedereen hecht zijn of haar eigen waarde aan principes en hoeveel geld dat kan kosten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193602140
Ons huis wordt terugverkocht aan de woningbouw hier. (koopgarantregeling) Wie er daarna in komt... geen idee. Ik heb ook niet het idee dat een toekomstige koper er per se beter van wordt.

Maar goed, ik zou dan vooral voor bepaalde buren hopen dat er een beetje normale mensen in komen. Ik heb daar alleen dus geen invloed op.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 15:51:45 #252
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193602174
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dus als het 2500 euro minder oplevert ga je voor de huisjesmelker? Helder. ^O^

En daar is niks mis mee, iedereen hecht zijn of haar eigen waarde aan principes en hoeveel geld dat kan kosten.
Hangt ook weer af van de hypothetische totaal opbrengst. Bij een huis van 1,7 miljoen zak ik misschien iets meer dan bij een huis van 1 ton.
Blijft dus van geval tot geval afhankelijk en is geen eenduidig antwoord op te geven
Allemaal puur hypothetisch gezien dan natuurlijk.
Als ik hypothetisch geld zou hebben of een huis.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 15:52:57 #253
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193602186
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Hypothetisch heb ik principieel iets tegen huisjesmelkers en gun ik een woning het liefst aan een particulier en zou ik daarvoor genoegen nemen met desnoods 2.000 euro minder opbrengst.
Lijkt me toch dat het om veel meer gaat dan ¤2000
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 15:54:15 #254
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193602204
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:51 schreef golfer het volgende:

[..]

Hangt ook weer af van de hypothetische totaal opbrengst. Bij een huis van 1,7 miljoen zak ik misschien iets meer dan bij een huis van 1 ton.
Blijft dus van geval tot geval afhankelijk en is geen eenduidig antwoord op te geven
Allemaal puur hypothetisch gezien dan natuurlijk.
Als ik hypothetisch geld zou hebben of een huis.
Huis voor een ton? :o
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 12 juni 2020 @ 15:55:11 #255
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193602214
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:54 schreef derLudolf het volgende:

Huis voor een ton? :o
Allemaal hypothetisch. *)
Bijvoorbeeld in Noord-Oost Groningen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193602225
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:09 schreef sigme het volgende:
Ik zou alleen verkopen met gunfactor. Daar hoef ik geen voordeeltjes voor terug.
Maar goed, ik verkoop niks.
Ik ook hoor, tot op zeker hoogte althans. Als hier iemand komt kijken die de tuin vol wil tegelen of het glas-in-lood eruit wil meppen, dan verkoop ik liever voor een iets lager bod aan iemand met liefde voor het huis.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193602245
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:11 schreef AnneX het volgende:
Wat een huizen verkoop, aankoop verhalen.
Hoorde vanmiddag van een uitgeleefd :X hoekhuis van wbv en wat tuin: 325.000 8)7

Succes met de ver- en aankoop allemaal.
Een volgende levensfase w/

Enige herrie vandaag was het graven van een graf bij de buren op het kerkhof.
Afhankelijk van de oppervlakte vind ik dat geen idioot bedrag. Het voordeel van een wb-huis is dat je vrij eenvoudig helemaal kan strippen en opnieuw kan verbouwen. Ik schrik niet zo makkelijk meer, ik zie regelmatig kluswoningen van 5-6 ton voorbij komen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193602277
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:51 schreef golfer het volgende:

[..]

Hangt ook weer af van de hypothetische totaal opbrengst. Bij een huis van 1,7 miljoen zak ik misschien iets meer dan bij een huis van 1 ton.
Blijft dus van geval tot geval afhankelijk en is geen eenduidig antwoord op te geven
Allemaal puur hypothetisch gezien dan natuurlijk.
Als ik hypothetisch geld zou hebben of een huis.
Exact.

En daarom vond ik het niet chic hoe je op de post van PdeH reageerde. Zonder prijzen en zijn financiële situatie te weten.
En hintte je ook erop dat je iemand was die nooit zou verkopen aan huisjesmelkers. Maar nu weten we dat ook jouw principes een prijs hebben.

Alles hypothetisch, uiteraard.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193602287
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Huis voor een ton? :o
Ons huis (ok ok, appartementje van 60m2, maar wel tegen Utrecht aan dus) kostte ons 110k (zonder koopgarantregeling meer ronde 140k). :)

Nu betaal je als koper er nog een ton bovenop :')
pi_193602299
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Lijkt me toch dat het om veel meer gaat dan ¤2000
Kan me inderdaad bijna niet voorstellen dat het om zo'n klein bedrag gaat, als je hoort waar huizen op dit moment voor verkocht worden.
pi_193602339
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:56 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik ook hoor, tot op zeker hoogte althans. Als hier iemand komt kijken die de tuin vol wil tegelen of het glas-in-lood eruit wil meppen, dan verkoop ik liever voor een iets lager bod aan iemand met liefde voor het huis.
Ja dat kan ik me wel voorstellen :Y Hangt natuurlijk ook wel van het type huis/buurt etc. af.
Ik hoop dat als mijn ouders hun huis ooit verkopen, het ook wel aan mensen zal zijn die niet gelijk heel hun prachtige tuin volstorten met asfalt :X (Het is verder een standaard doorzonwoning, dus voor de rest zal het allemaal wel, maar die tuin is een toevluchtsoord voor heel wat diertjes, ook salamanders en egeltjes. En een koppel Vlaamse Gaaien. )
pi_193602495
Ons huis stond 4 jaar geleden te koop voor 3 ton.
De eigenaar moest het verkopen van de bank want die kon de hyptoheek niet meer betalen. We waren er al een keer geweest maar was echt aan afbraakwoning. Zijn stiefkinderen had alles gesloopt in het huis. Zelfa de radiatoren hier scheef of los van de wand.
We hebbenhet gekocht voor 240.000. En nu staan de huizen om ons heen te koop voor 350.000 en meer.
Tuurlijk hebben we er geld ingepompt. Nieuwe badkamer, keuken, vloer en zo. Maar lang niet zo veel al we er nu voor terug krijgen *O* en inmiddels hebben we een groot deel van onze hypotheek afbetaald. *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_193602517
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 16:16 schreef Tally het volgende:
Ons huis stond 4 jaar geleden te koop voor 3 ton.
De eigenaar moest het verkopen van de bank want die kon de hyptoheek niet meer betalen. We waren er al een keer geweest maar was echt aan afbraakwoning. Zijn stiefkinderen had alles gesloopt in het huis. Zelfa de radiatoren hier scheef of los van de wand.
We hebbenhet gekocht voor 240.000. En nu staan de huizen om ons heen te koop voor 350.000 en meer.
Tuurlijk hebben we er geld ingepompt. Nieuwe badkamer, keuken, vloer en zo. Maar lang niet zo veel al we er nu voor terug krijgen *O* en inmiddels hebben we een groot deel van onze hypotheek afbetaald. *O*
Zelfs klushuizen gaan op dit moment voor meer dan de vraagprijs weg hier in Spijk -O- Ik had de belangstelling ietwat onderschat helaas :{ Hopelijk horen we maandag meer :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 12 juni 2020 @ 16:19:31 #264
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193602519
Vastgoedinvesteerder =/= huisjesmelker.

En verder kan een particulier die je huis koopt net zo goed het huis gaan verhuren.
Spoilers!
pi_193602549
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 16:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vastgoedinvesteerder =/= huisjesmelker.

En verder kan een particulier die je huis koopt net zo goed het huis gaan verhuren.
Of een ongelooflijke tokkie zijn die de buurt gaat terroriseren. Niet dat een huisjesmelker fijn is natuurlijk, maar niet per se slechter.

Liefdadigheid is leuk, maar in het geval van de huizenmarkt toch vooral echt enkel als je in een luxepositie verkeert de keuze te hebben uit je kopers en zelf geen risico op een hypotheekschuld overhoudt. Ik denk dat er betere goede doelen zijn :P
pi_193602551
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 16:19 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Zelfs klushuizen gaan op dit moment voor meer dan de vraagprijs weg hier in Spijk -O- Ik had de belangstelling ietwat onderschat helaas :{ Hopelijk horen we maandag meer :)
Ik baal dat ik zo zonder werk zit anders waren we ook huizen gaan kijken. Een huis dat we graag willen staat nu eindelijk te koop. Maar misschien niet graag genoeg :P want ik heb ook nog niet gesolliciteerd. Naja op één brief na.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 16:23:01 #267
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193602557
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 16:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vastgoedinvesteerder =/= huisjesmelker.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193602613
De pest is dat zo'n huisjesmelker nooit Piet van een straat verder is, die eens gaat proberen zn pensioen te spekken met een paar verhuurkamers, maar bijna altijd investeringspartijen waarvoor 2500 piek een lachertje is. Dus dan heb je gewoonweg geen keus.

Kennissen van me hebben (zeer) ruim een ton meegekregen, alleen om hun huurwoning (hotspotlocatie) te verlaten zodat het hele pand geflipt kon worden. Tegen dat soort geld begin je gewoon niets met je principes.

Bij de verkoop van het huis van de man waren we vrij hard. Hoogste bod hoe dan ook. Had verwacht dat het een investeerder zou worden, zeker met feyenoordcity al dan niet in de planning daar, maar het zijn enthousiaste particulieren geworden die het ook gaan pimpen (was het ook echt aan toe, blij dat we voor verhuizen hebben gekozenm anders hadden wij dat moeten doen en daar zijn we echt te lui voor :D daarnaast hebben we door de verkoop pas de financiën om dat goed aan te kunnen pakken :D) maar wel met doel om er zelf in te gaan wonen. Net een kindje gekregen. Ik zou het dan eigenlijk al weer te klein vinden, ze moeten er niet nog 1 willen, anders klappen ze er uit.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 12 juni 2020 @ 16:31:44 #269
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193602670
Zijn er, behalve Lonaa, Isabeau, FFT en wij, nog mensen die huren of is iedereen hier verder huiseigenaar?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193602702
blije koper hier. Ooit voor 155.000 gulden gekocht, laatst ging hier een appartement weg voor 199.500 euro
We have far more in common than that which devides us..
pi_193602733
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 16:35 schreef Kaatje1 het volgende:
blije koper hier. Ooit voor 155.000 gulden gekocht, laatst ging hier een appartement weg voor 199.500 euro
Dat is niet slecht :D
pi_193602783
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 16:31 schreef golfer het volgende:
Zijn er, behalve Lonaa, Isabeau, FFT en wij, nog mensen die huren of is iedereen hier verder huiseigenaar?
Ik huur :+

(als we het dan toch over huisjesmelkers hebben.... mijn huisbazen kunnen er ook wel wat van :') )
  vrijdag 12 juni 2020 @ 16:42:15 #273
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193602818
Iets zegt mij dat er iets niet klopt... ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 16:39 schreef Candaasje het volgende:

Ik huur :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:59 schreef Candaasje het volgende:

Ons huis (ok ok, appartementje van 60m2, maar wel tegen Utrecht aan dus) kostte ons 110k (zonder koopgarantregeling meer ronde 140k). :)

Nu betaal je als koper er nog een ton bovenop :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193602840
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 16:42 schreef golfer het volgende:
Iets zegt mij dat er iets niet klopt... ;)
[..]

[..]

Wij hebben twee huizen jonguh 8-)
tweedehuisje.be!

(EDIT: was een grapje hè :P Ik weet ook wel dat een kamer niet echt als huis telt. Maar ik betaal er genoeg voor :') )
  vrijdag 12 juni 2020 @ 16:46:16 #275
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193602865
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 16:43 schreef Candaasje het volgende:


Wij hebben twee huizen jonguh 8-)
tweedehuisje.be!
Rijke stinkerts! :7
En dan binnenkort nog een derde (eco)woning erbij. :s)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193602900
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 16:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Rijke stinkerts! :7
En dan binnenkort nog een derde (eco)woning erbij. :s)
Jij die vriend van mij eigenlijk vooral. Ik kost vooral veel geld (vrouw hè :P ) .
  vrijdag 12 juni 2020 @ 16:50:25 #277
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193602924
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 16:48 schreef Candaasje het volgende:


Jij die vriend van mij eigenlijk vooral. Ik kost vooral veel geld (vrouw hè :P ) .
Zoals elke vrouw natuurlijk. Je bent wel weer voordelig qua kosten van vleesgebruik. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193602932
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 16:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Jij die vriend van mij eigenlijk vooral. Ik kost vooral veel geld (vrouw hè :P ) .
Ik kost ook veel geld :Y

Vooral geld uit eigen beurs, dat wel _O-

Vanavond verse asperges. Laatste oogst waarschijnlijk ;( O+ :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193602943
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 16:50 schreef golfer het volgende:

[..]

Zoals elke vrouw natuurlijk. Je bent wel weer voordelig qua kosten van vleesgebruik. :+
Ik compenseer dat helaas ruimschoots door boodschappen in BE te doen doordeweeks vrees ik.
Los van die huur, de vervoerskosten en de studiekosten zelf. ;(
pi_193602998
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 16:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik kost ook veel geld :Y

Vooral geld uit eigen beurs, dat wel _O-

Vanavond verse asperges. Laatste oogst waarschijnlijk ;( O+ :9
Mijn beurs is echt een bodemloos gat. Ooit had ik geld. Toen dacht ik: nee, ik wil geen kunstenaar blijven (ja nee, geen HOAX, deze kunstenaar had wél geld! :P ), ik wil toch dierenarts worden!

Toen begon de ellende :D
  vrijdag 12 juni 2020 @ 16:56:59 #281
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193603028
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 16:55 schreef Candaasje het volgende:


Mijn beurs is echt een bodemloos gat. Ooit had ik geld. Toen dacht ik: nee, ik wil geen kunstenaar blijven (ja nee, geen HOAX, deze kunstenaar had wél geld! :P ), ik wil toch dierenarts worden!

Toen begon de ellende :D
Is er nog ergens kunst van jou te zien?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193603107
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 16:55 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Mijn beurs is echt een bodemloos gat. Ooit had ik geld. Toen dacht ik: nee, ik wil geen kunstenaar blijven (ja nee, geen HOAX, deze kunstenaar had wél geld! :P ), ik wil toch dierenarts worden!

Toen begon de ellende :D
Eigen schuld, dikke bult, platte beurs :6
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193603148
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 16:31 schreef golfer het volgende:
Zijn er, behalve Lonaa, Isabeau, FFT en wij, nog mensen die huren of is iedereen hier verder huiseigenaar?
nee hoor, tot nu toe nog huurder!
pi_193603315
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 16:56 schreef golfer het volgende:

[..]

Is er nog ergens kunst van jou te zien?
Heel weinig. Alleen als ik meedoe met demonstraties maak ik nog wel eens wat, maar dat is dan werk van een avond/ochtend dus dat is niet echt heel hoogstaand te noemen. Gaat dan meer om de boodschap.

Toevallig met de nertsen-demo deze week dus wel staan klooien met acryl, was lang geleden dus ik zat gelijk onder :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar verder eigenlijk nu vooral in functie van de studie; als ik van de zomer anatomie ga leren, wil ik wel een paar schetsen verder uitwerken. Ze willen er dan graag wat ophangen in de dissectiezalen :) .

Ik zou echt even terug moeten zoeken naar waar ik mijn eindfilm heb gelaten (ergens op een schijf..). Ik vond hem niet helemaal geslaagd, maar het intro was best grappig en het onderwerp vond ik ook wel tof (kat met een bochel :P omdat ik zelf een bochel had. Alleen ging mijn filmpje er dan over wat voor communicatieproblemen dat voor katten oplevert, als je er altijd boos uitziet door zo'n opgezette rug ;) )

Enige wat ik zo snel kon vinden, nog uit de HKU tijd, is dit:



Alle gebouwen die je ziet (ook de brug, het ijs en de boot) zijn 'echt', in de zin een miniatuurset. Die hadden ik en twee medestudenten gemaakt. De rest van de bewerking is niet van mijn hand. (We moesten geld binnenslepen voor het Filmfonds voor een regisseur. Dat is gelukt trouwens. De film heb ik nooit zien verschijnen helaas..)
Was wel heel gaaf om te doen dus. Eindeloos lopen kloten met houtjes, foam, verf. :)
(Ik had daar nog wel meer foto's van, want ook zonder al die effectjes voor die poster was het gaaf, maar die staan op photobucket }:| )
pi_193603361
Over een uur komt er sushi van een local *O*
Ik ben zo benieuwd. Heb van alles besteld zodat ik kan proberen wat ik lekker vind en zo beter kan bestellen de volgende keer :D
Dus straks ben ik arm :9
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 17:22:43 #286
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193603383
Best wel kunstig hoor @Candaasje.
Wel allemaal in een bepaalde semi-realistische stijl.
Ik ben zelf meer van abstract.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 12 juni 2020 @ 17:24:05 #287
63722 z80
I fink you freaky
pi_193603404
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Huis voor een ton? :o
Welkom in Duitsland. ^O^
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193603433
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 17:22 schreef golfer het volgende:
Best wel kunstig hoor @:Candaasje.
Wel allemaal in een bepaalde semi-realistische stijl.
Ik ben zelf meer van abstract.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben heel slecht in abstract. Ik vond animaties dus al moeilijk omdat je daarin al heel beperkt wordt in realisme. De achtergronden spendeerde ik meer tijd aan dan de animatie zelf, dat idee :') .
We moesten het wel proberen hoor, maar ik kreeg het niet voor elkaar. Dunno, mis het gevoel ervoor vrees ik.

Maar ik had ook een paar medestudenten die er wel goed in waren. Die echt belachelijk gave dingen konden met licht en perspectief, en dan dus ondanks het heel niet realistisch was, echt heel gaaf werk maakten. :Y
pi_193603514
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 16:35 schreef Kaatje1 het volgende:
blije koper hier. Ooit voor 155.000 gulden gekocht, laatst ging hier een appartement weg voor 199.500 euro
Ik kocht een huis voor ¤40.000
Huisjes van “mijn” formaat in mijn wijk gingen vorige zomer voor meer dan ¤125.000 over de toonbank.
Maar ja, ook met zóveel winst heb ik daar natuurlijk niks aan :’).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 12 juni 2020 @ 17:31:09 #290
63722 z80
I fink you freaky
pi_193603525
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 16:31 schreef golfer het volgende:
Zijn er, behalve Lonaa, Isabeau, FFT en wij, nog mensen die huren of is iedereen hier verder huiseigenaar?
Economisch vluchteling hier. Met eigen "Heimat". Dat is/was zeer ruim goedkoper dan huren in Nederland.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 17:36:01 #291
63722 z80
I fink you freaky
pi_193603608
Met dit weer is niet tegen de kersenboom op te eten. Zelfs het laaghangend fruit krijg ik niet op.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 17:36:26 #292
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193603617
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 17:24 schreef z80 het volgende:

[..]

Welkom in Duitsland. ^O^
Dat acht ik voor golfer onwaarschijnlijk :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 12 juni 2020 @ 17:36:36 #293
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193603620
Ik ging nog even snel kitten voor de bui kwam. Nu ben ik nat. Heel, heel nat.
Spoilers!
  vrijdag 12 juni 2020 @ 17:46:27 #294
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193603750
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 17:36 schreef derLudolf het volgende:


Dat acht ik voor golfer onwaarschijnlijk :+
Net als jouw omgeving en of N-O Groningen. 8-)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 17:52:24 #295
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193603817
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 16:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vastgoedinvesteerder =/= huisjesmelker.

En verder kan een particulier die je huis koopt net zo goed het huis gaan verhuren.
Precies.

Bovendien is een huis kopen interessanter dan geld op de bank zetten of in een pensioenfonds stoppen als je ondernemer.

Een oom van mij heeft ook wat huizen/panden. Die zou ik niet direct als huisjesmelker willen bestempelen.

Soms zijn dingen ook gewoon een tactische investering. Voor zijn hal/werkplaats (waar niet altijd iemand is, maar die vaak wel geopend is van 7-17) kwam een huis te koop aan de onderkant van de markt.

Tokkies kunnen dat betalen, hij had er liever nette mensen wonen. Voordat je allerlei gereedschap mist, kun je het dan beter zelf kopen ;)

Ik snap het wel, als je het geld kunt missen..
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 18:16:13 #296
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193604159
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 17:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Net als jouw omgeving en of N-O Groningen. 8-)
Gelukkig, wonen al genoeg westerlingen :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 12 juni 2020 @ 18:19:39 #297
63722 z80
I fink you freaky
pi_193604223
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Gelukkig, wonen al genoeg westerlingen :+
Die komen klagen over de geuren en het geluid.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 18:27:23 #298
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193604350
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:16 schreef derLudolf het volgende:

Gelukkig, wonen al genoeg westerlingen :+
Oh, dus er wordt wel flink aan ontwikkelingshulp gedaan bij jullie? *)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193604470
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wel sneu...want jomanda leeft volgens mij nog.
Ik dacht dat ze allang dood was.

Maar goed.. veranderd weinig aan het eindresultaat. Na jaren bang re zijn geweest voor de zon en de magnetron van de buren.. ging ie veel te vroeg dood. En niet eens door de straling dus.

Dat moet toch anders kunnen zou je denken.
pi_193604494
@golfer ik huur ook trouwens.
Particulier (bij een huisjesmelker dus).
Voor ongeveer de helft van het bedrag dat de woningbouw vraagt voor deze huizen.
pi_193604538
Ja hoi weekend slot rust moei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')