abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193591141

[ Bericht 92% gewijzigd door Tele6 op 11-06-2020 21:43:41 ]
pi_193591236
:9~ :9~ :9~ :9~
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193591273
Boah Tel, dat ziet er heerlijk uit
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 juni 2020 @ 21:46:12 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193591286
:9.
Beetje ook vast een soort van planning aan het maken voor Limburg. Temperatuur wordt goed. Zal wrs niet helemaal droog blijven.

@z80 hoe zit het nu met mondkapjes in Duitsland. Ze zijn geloof ik wat strenger dan hier. Wil evt ook wel een dagje naar Aachen, maar ja ik ga niet de hele dag (of flink deel ervan) met een mondkapje op lopen.

[ Bericht 40% gewijzigd door borisz op 11-06-2020 21:54:14 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193591415
Wij hadden ook een heerlijk verjaardagsijsje O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_193591519
Mijn moeder trapte niet in een WhatsApp-scam *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193591522
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 21:53 schreef Tally het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een indrukwekkend ijsje, Tally :D
pi_193591552
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 21:59 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat is een indrukwekkend ijsje, Tally :D
We hadden ons er ook op verkeken eerlijk gezegd :D
Was voor 2 personen maar we kregen hem niet op met zn 3
pi_193591562
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juni 2020 21:58 schreef Lonaa het volgende:
Mijn moeder trapte niet in een WhatsApp-scam *O*
*O*
Welke was het? Kennis in nood en of ze even geld kon overmaken? Of de giftcard scam?

quote:
[ afbeelding ]
Dat is een beste bak _O_ Mag je best serieus bij kijken :Y
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193591597
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

*O*
Welke was het? Kennis in nood en of ze even geld kon overmaken? Of de giftcard scam?
[..]

Dat is een beste bak _O_ Mag je best serieus bij kijken :Y
Iets daar tussen in, geloof ik. Wel iets met openstaande rekeningen en een webshop toen ging ze me bellen want het klonk niet als Lonaa. :7
pi_193591683
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Iets daar tussen in, geloof ik. Wel iets met openstaande rekeningen en een webshop toen ging ze me bellen want het klonk niet als Lonaa. :7
Knappe mamma ^O^
Misschien moet ik mijn ouders ook eens van die scam op de hoogte brengen. Denk dat ze mij ook wel zouden bellen, maar wat internet betreft kunnen ze ook best naïef zijn.
pi_193591845
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Knappe mamma ^O^
Misschien moet ik mijn ouders ook eens van die scam op de hoogte brengen. Denk dat ze mij ook wel zouden bellen, maar wat internet betreft kunnen ze ook best naïef zijn.
Het viel me alles mee, ook in het gesprek, dat ze daar dus best wel op let enzo. :Y

Stelde me wel een beetje gerust. O+
pi_193592240
quote:
Nooit van gehoord :o

Moet ik heen! Diner of lunch? Twijfel twijfel.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_193592309
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 21:38 schreef Tele6 het volgende:
[ afbeelding ]
:9
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 21:07 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Over open grenzen gesproken. Ik heb vandaag de definitieve kennisgeving gehad dat mijn move doorgaat.. *O*
Was nog even spannend vanwege corona en olieprijzen..
*G*
pi_193592324
quote:
[ afbeelding ]
Kloontje!
pi_193592394
Na een heavy duty dag op het werk
Gewerkt sinds vannacht half 4 tot een uur of 7 vanavond.

Maar pizza bestelt.. want gaar.

Roept mijn 12-jarige net ineens vanuit bed: “mam.. ik heb ik eigenlijk al een testament?”

Nu ben ik wel echt op hoor.
Inmiddels Uitgelegd hoe dat werkt met een testament en al dochters bezittingen verdeeld...
inclusief dat als ik dood ga.. wie de muizen en katten gaat erfen O+
Want die zijn belangrijk O+
Morgen gaat ze alles opschrijven en dan moet ik het goed bewaren.

Nu glaasje wodka.. zo maar eens slapen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Uhmmpie op 11-06-2020 22:42:19 ]
pi_193592445
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:28 schreef Blues het volgende:

[..]

Kloontje!
Inderdaad. De oudste lijkt niks op mij :D
  Moderator donderdag 11 juni 2020 @ 22:34:54 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193592521
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 21:46 schreef borisz het volgende:

@:z80 hoe zit het nu met mondkapjes in Duitsland. Ze zijn geloof ik wat strenger dan hier. Wil evt ook wel een dagje naar Aachen, maar ja ik ga niet de hele dag (of flink deel ervan) met een mondkapje op lopen.
Alle winkels en in het OV. Op stations word je verzocht maar verplicht is het niet. Op straat is is het niet verplicht.

In restaurants ook, maar aan tafel niet :+ Ik denk dat je in hotels ook buiten je kamer een mondkapje op moet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 11 juni 2020 @ 22:39:15 #19
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193592667
Was vandaag even naar de Edeka geweest. Auto mee van m'n ouders want die moest getankt worden. Scheelt 20 cent. Oftewel ¤10 op een tank.

Daar zitten allerlei veiligheidsdingen in (BMW van 2019). Ik kreeg ineens een waarschuwing "objecten op de weg - 1500m"

De "voorwerpen" waren agenten van de Bundespolizei. Niet staande gehouden overigens. Voor het eerst in tijden dat ik ze zeg.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 juni 2020 @ 23:03:03 #20
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193593456
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Alle winkels en in het OV. Op stations word je verzocht maar verplicht is het niet. Op straat is is het niet verplicht.

In restaurants ook, maar aan tafel niet :+ Ik denk dat je in hotels ook buiten je kamer een mondkapje op moet.
Zo iets begreep ik idd. En ook als je de Dom & Musea in wil moet je een mondkapje op... Nou daar heb ik niet zo'n zin in :s). Ik zie ter plekke wel wat ik ga doen. Iig 1 dag Maastricht en een wandeling Heerlen (standplaats) Schin op Geul a 16,5 km. Verder beetje het weer in de gaten houden bij mooi weer gewoon een fiets/mtb huren en de omgeving in.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193593601
@borisz...wat mij tegenviel met fietsen, waren de heuvels op🤪 in de tijd dat electr. fietsen nog niet bestonden.
Ach, jij bent duinen gewend. B-)

Succes nog P. met verkoop én bieden!
Contract heb je in de pocket. w/

Uhmmpie...wat zul je je afgedraaid voelen. En dan zo’n vraag van je dochter!
pi_193593995
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 23:07 schreef AnneX het volgende:
@:borisz...wat mij tegenviel met fietsen, waren de heuvels op🤪 in de tijd dat electr. fietsen nog niet bestonden.

Succes nog P. met verkoop én bieden!
Contract heb je in de pocket. w/

Uhmmpie...wat zul je je afgedraaid voelen. En dan zo’n vraag van je dochter!
Redelijk afgedraaid maar nog geen zin om naar bed te gaan.. anders heb ik vandaag echt alleen gewerkt.

Dochterlief had er wel Al aardig over nagedacht bleek..
Inclusief dat ik vooral niet moest vergeten In mijn testament dat mijn lief de huisdieren moet erven.
Want die mag ze zelf vast Niet houden en straks moeten ze misschien naar het asiel.. dus dan beter zo.

En ik mag dr favoriete boekenserie hebben O+

Geopperd dat ze het morgen anders maar gewoon uit moet schrijven en dat ik het dan wel bewaar voor dr O+

Als dat ineens belangrijk is.. dan regelen we dat gewoon.

Nu toch maar richting bed :)
Bijzondere dag zo.
pi_193594033
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juni 2020 23:03 schreef borisz het volgende:

[..]

Zo iets begreep ik idd. En ook als je de Dom & Musea in wil moet je een mondkapje op... Nou daar heb ik niet zo'n zin in :s). Ik zie ter plekke wel wat ik ga doen. Iig 1 dag Maastricht en een wandeling Heerlen (standplaats) Schin op Geul a 16,5 km. Verder beetje het weer in de gaten houden bij mooi weer gewoon een fiets/mtb huren en de omgeving in.
Kijk eens op escapetours.nl

Die hebben ook een escapetour in maastricht.
En wij vonden het best heel leuk.
Nadeel is wel dat je eigenlijk door wil lopen ipv overal even blijven hangen en rondkijken.
Dat kan natuurlijk de volgende dag alsnog.
pi_193594134
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:30 schreef Uhmmpie het volgende:
Na een heavy duty dag op het werk
Gewerkt sinds vannacht half 4 tot een uur of 7 vanavond.

Maar pizza bestelt.. want gaar.

Roept mijn 12-jarige net ineens vanuit bed: “mam.. ik heb ik eigenlijk al een testament?”

Nu ben ik wel echt op hoor.
Inmiddels Uitgelegd hoe dat werkt met een testament en al dochters bezittingen verdeeld...
inclusief dat als ik dood ga.. wie de muizen en katten gaat erfen O+
Want die zijn belangrijk O+
Morgen gaat ze alles opschrijven en dan moet ik het goed bewaren.

Nu glaasje wodka.. zo maar eens slapen.
Lekkere uren werk jij. Slaap lekker, als je dat al niet doet
Spoilers!
pi_193594312
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 23:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Lekkere uren werk jij. Slaap lekker, als je dat al niet doet
Bijna... en niet structureel hoor.
Maar heb storingsdienst dus dan kun je weleens pech hebben.

Weltruste mensjes O+
pi_193594641
Wel grappig om Queer Eye te bingen met de discussie van gisteren (was het gisteren :? ) er bij O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193594646
quote:
[ afbeelding ]
Omg minijij!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193595160
@Cat-astrophe Ik ben in het kader van vergelijkend warenonderzoek al véél vaker in Toverland geweest dan me lief is. *)

quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 20:35 schreef fietsie het volgende:
@:Sigme mag ik dan Valkenburg aanbevelen, grofweg een maand voor kerst? :P

Met de grotten vol kerstballen?
Nee, dat mag je niet. }:|
Let me see you stripped down to the bone
pi_193595164
IJs O+ Ik wil het O+
pi_193595187
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 21:35 schreef Tele6 het volgende:

[..]

IJs bij ijssalon Clevers. Zit op heel veel plaatsen in die hoek (o.a. Overloon, Arcen, Grubbenvorst) en heeft hemels ijs en een gigantisch assortiment ijscoupes die ook daadwerkelijk interessant en de moeite waard zijn O+
Yes! Dankzij jou telt Limburg.txt nu één agendapunt *O*

@Cat-astrophe Ik Google je Limburgs Museum morgen even. Of Günther er te klein voor is boeit niet - die is allang blij met takjes en gras en op een luchtbed slapen ^O^
Bessen plukken doen we al meermaals per dag in de achtertuin 's zomers, even kijken wat zo'n boerderij aan meerwaarde biedt :)

In het kader van aanstaande reis verder nog: wáár in Limburg vind ik de beste vlaai? :Y)

[ Bericht 7% gewijzigd door minilot op 12-06-2020 01:59:43 ]
pi_193595188
Barrel, wat tof dat het zeker weten doorgaat! *O*
pi_193595596
Mogguh :O Wakker -O- Zoveel dingen in mijn hoofd -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 12 juni 2020 @ 06:59:02 #33
63722 z80
I fink you freaky
pi_193595711
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 21:46 schreef borisz het volgende:
:9.
Beetje ook vast een soort van planning aan het maken voor Limburg. Temperatuur wordt goed. Zal wrs niet helemaal droog blijven.

@:z80 hoe zit het nu met mondkapjes in Duitsland. Ze zijn geloof ik wat strenger dan hier. Wil evt ook wel een dagje naar Aachen, maar ja ik ga niet de hele dag (of flink deel ervan) met een mondkapje op lopen.
Grof gezegd overal binnen wat niet een woonhuis is, mondkapje.
In winkels dus op zodra je over de drempel stapt. en weer al als je buiten bent.
In eet gelegenheden bij binnenkomst op. Aan tafel weer af.

En Elke mondbedekking is goed. Maakt niet uit wat. De grof gebreide das van oma of een papierenzakdoekje voldoen ook volgens de wet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193595776
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 22:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nooit van gehoord :o

Moet ik heen! Diner of lunch? Twijfel twijfel.
Ik ook niet, maar ik heb 'm van exode hier van fok en later hoorde ik een collega die in de buurt woont en het ook tipte. Schijnt ook een mooie entourage te zijn, daar weet ik verder niets van want ik kom alleen maar in de keuken in de kelder om af te halen :+ En qua keuze, geen idee, klinkt allebei goed :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193595797
Wat een heerlijke verjaardagsijsjes :9~

Zeker vandaag wel tijd om een ijsje te halen. Vanaf werk van plan even een wandeling te maken en hopelijk langs ijssalon.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_193595894
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 23:07 schreef AnneX het volgende:
@:borisz...wat mij tegenviel met fietsen, waren de heuvels op🤪 in de tijd dat electr. fietsen nog niet bestonden.
Andersom is ook niet makkelijk. De eerste keer dat ik na opgroeien in die heuvels een stuk moest fietsen in plat Holland, dacht ik halverwege al dat ik in katzwijm viel. Weg was het welverdiend achterover leunen na een bergje pompen. Moet je opeens de hele weg werken voor je meters :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_193595932
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 01:51 schreef minilot het volgende:
In het kader van aanstaande reis verder nog: wáár in Limburg vind ik de beste vlaai? :Y)
Bekkerie ut bruêdje.
Het is geen vlaai, maar eigenlijk moet je de progrestaart proberen als je er toch bent. Kleintje gelinkt want ze tellen deze zelfs vrij ruim voor Limburgse portiebegrippen.
Wordt bevroren geleverd als je wil, dus je kunt m zelfs gekoeld meenemen en thuis pas eten.
pi_193595937
}:| :O
pi_193595970
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 08:05 schreef Lonaa het volgende:
}:| :O
Waarom boos?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193595976
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 08:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom boos?
Geergerd. Abby heeft me de hele nacht op en af wakker gehouden. Mauwen, niezen, hoesten, staart in mn gezicht drukken.
pi_193595996
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 08:13 schreef Lonaa het volgende:

Geergerd. Abby heeft me de hele nacht op en af wakker gehouden. Mauwen, niezen, hoesten, staart in mn gezicht drukken.
Ik vraag me wel eens af of een kat niet heel slecht voor mijn gezondheid is. Want hoe vaak mijn nachtrust er ook niet door verstoord is :{ En deur dicht houden werkt niet, want dan zit hij buiten te miauwen en te krabben en paniekerig te doen dat hij afgesneden is van ons.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193596026
Kan ik nog een spuit 11 doen? Ik vind de nadruk van onze samenleving op uiterlijk, op mooi zijn echt weerzinwekkend. Want op de basis hygiëne/verzorging na heb je er doorgaans zelf nooit echt iets voor hoeven doen als je heel knap bent. En toch ervaar ik ook wat Barrel al schreef: als ik wel mijn best doe, me wel opmaak etc, dan krijg ik meer voor elkaar, zijn mensen domweg vriendelijker. Dat voelt dubbel.

Mijn aversie komt ook een klein beetje uit het feit dat ik niet als super mooi mens geboren ben en dat ik op mijn slankst was toen ik in een depressie zat. Mensen bleven me maar complimenteren met hoe moooooi ik was, terwijl het ongelukkig zijn van me afspatte. Wrang :')
pi_193596108
Goedemorgen :W

Ijs van Clevers :9
pi_193596110
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 08:23 schreef Isabeau het volgende:
Kan ik nog een spuit 11 doen? Ik vind de nadruk van onze samenleving op uiterlijk, op mooi zijn echt weerzinwekkend. Want op de basis hygiëne/verzorging na heb je er doorgaans zelf nooit echt iets voor hoeven doen als je heel knap bent. En toch ervaar ik ook wat Barrel al schreef: als ik wel mijn best doe, me wel opmaak etc, dan krijg ik meer voor elkaar, zijn mensen domweg vriendelijker. Dat voelt dubbel.

Mijn aversie komt ook een klein beetje uit het feit dat ik niet als super mooi mens geboren ben en dat ik op mijn slankst was toen ik in een depressie zat. Mensen bleven me maar complimenteren met hoe moooooi ik was, terwijl het ongelukkig zijn van me afspatte. Wrang :')
Denk dat dat bij veel mensen onbewust gaat...

Maar dan is het wel zuur ja..
pi_193596393
Goedemorgen!

Katten..daar moeten ze nog wat aan aanpassen. Hele dag slapen en ‘s nachts willen spelen en dan tegen de tijd dat je zelf uit bed wilt ligt er één zo gezellig tegen je aan.

Best raar Isa die opmerkingen, of was het de bedoeling om je daarmee uit de depressie te krijgen
  vrijdag 12 juni 2020 @ 09:02:02 #46
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193596396
quote:

Ik vind het soms ook wel mooi om mensen daarmee te confronteren.. naar een auto gaan kijken in je oude kloffie en dat ze dan vragen of je het kan betalen..

Aan de andere kant vind ik het heerlijk om mijn nagels te laten doen.. even een uurtje , anderhalf gewoon ouwehoeren.. of om naar de schoonheidsspecialiste te gaan en even in de watten gelegd te worden.. heerlijk!

Naar de kapper ga ik dan weer 2 keer per jaar.. O-)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 12 juni 2020 @ 09:02:54 #47
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193596405
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedemorgen!

Katten..daar moeten ze nog wat aan aanpassen. Hele dag slapen en ‘s nachts willen spelen en dan tegen de tijd dat je zelf uit bed wilt ligt er één zo gezellig tegen je aan.

Best raar Isa die opmerkingen, of was het de bedoeling om je daarmee uit de depressie te krijgen
Ik denk dat het gros van de mensen helemaal niet
1. Doorheeft dat iemand een depressie heeft
2. Doorheeft wat het inhoudt om een depressie te hebben
pi_193596418
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 08:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vraag me wel eens af of een kat niet heel slecht voor mijn gezondheid is. Want hoe vaak mijn nachtrust er ook niet door verstoord is :{ En deur dicht houden werkt niet, want dan zit hij buiten te miauwen en te krabben en paniekerig te doen dat hij afgesneden is van ons.
katten en kinderen...

Vannacht voor het eerst in heel lang de hele nacht doorgeslapen, tot kwart voor zes. Ik teken ervoor, dat doet een mens goed....
pi_193596443
quote:

Compleet met je eens. Behalve dan dat ik jou altijd een heel mooi mens gevonden heb.

Hier vind ik ook nog een groot verschil tussen mannen en vrouwen zitten, en de verwachtingen die bij vrouwen liggen. Om je inderdaad op te maken (doe ik vrijwel nooit), je benen te scheren, je oksels te scheren, etc.

Ik geloof ook niet dat ik anders met mensen omga om hoe ze er in de basis uit zien. Waar ik wel waarde aan hecht is dat mensen er verzorgd uitzien. Dit betekend geen make-up, maar wel de haren geborsteld, zeg maar. Wel gewassen, etc. Dat maakt toch wel een groot verschil...
pi_193596463
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 08:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Bekkerie ut bruêdje.
Het is geen vlaai, maar eigenlijk moet je de progrestaart proberen als je er toch bent. Kleintje gelinkt want ze tellen deze zelfs vrij ruim voor Limburgse portiebegrippen.
Wordt bevroren geleverd als je wil, dus je kunt m zelfs gekoeld meenemen en thuis pas eten.
Yay! Zeer bedankt! O+
pi_193596493
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 07:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Andersom is ook niet makkelijk. De eerste keer dat ik na opgroeien in die heuvels een stuk moest fietsen in plat Holland, dacht ik halverwege al dat ik in katzwijm viel. Weg was het welverdiend achterover leunen na een bergje pompen. Moet je opeens de hele weg werken voor je meters :'(
Gossie, nooit zo over nagedacht. Altijd ervanuit gegaan dat ons knetterplatte landschap sowieso prettiger fietst dan dat heuvelige! :)
pi_193596500
oh jongens, ik vind het zo spannend. Als alles goed gaat gaan we denk ik een huis kopen zeer binnenkort! Eindelijk, een grote mensen huis! Nu maar hopen dat we een hypotheek krijgen, en dat niemand ons voor is....
pi_193596523
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:13 schreef Jagärtrut het volgende:
oh jongens, ik vind het zo spannend. Als alles goed gaat gaan we denk ik een huis kopen zeer binnenkort! Eindelijk, een grote mensen huis! Nu maar hopen dat we een hypotheek krijgen, en dat niemand ons voor is....
Oh duimen dat het allemaal goed en snel gaat. Dat huis waar je het laatst over had? Moet dat nog gebouwd worden?
pi_193596525
quote:
Dat moest vast raar en vervelend gevoeld hebben! :Y Om voor mezelf te spreken: ik vind mensen die niet al te gelukkig ogen juist vaak wel heel mooi, maar over het algemeen zitten die ongelukkige lui dan weer niet op mijn creepy bewondering te wachten :+
  vrijdag 12 juni 2020 @ 09:15:21 #55
63722 z80
I fink you freaky
pi_193596526
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:12 schreef minilot het volgende:

[..]

Gossie, nooit zo over nagedacht. Altijd ervanuit gegaan dat ons knetterplatte landschap sowieso prettiger fietst dan dat heuvelige! :)
Platteland zonder beschutting wind tegen. Is niet te doen. Hier is het heuvelachtig en bijna altijd wel beschutting tegen de wind.
Enkel tussen de weilanden in is het vlak zonder beschutting.
pi_193596539
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Oooo, spannend joh! Een huis met een.. TUIN ook? *O*
pi_193596557
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:15 schreef z80 het volgende:

[..]

Platteland zonder beschutting wind tegen. Is niet te doen. Hier is het heuvelachtig en bijna altijd wel beschutting tegen de wind.
Enkel tussen de weilanden in is het vlak zonder beschutting.
Heh, weer wat geleerd! Ik denk dat ik wat murw geworden ben door vanaf mijn kindertijd meer dan wekelijks platteland zonder beschutting wind tegen en dat ik al 'oef' denk bij een zichtbare helling van anderhalf procent. :')
pi_193596561
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oh duimen dat het allemaal goed en snel gaat. Dat huis waar je het laatst over had? Moet dat nog gebouwd worden?
Nee, het staat er al. Ik denk eigenlijk dat we binnen een paar maand kunnen verhuizen dan...
pi_193596571
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:16 schreef minilot het volgende:

[..]

Oooo, spannend joh! Een huis met een.. TUIN ook? *O*
ja, zeker weten! Voor Belgische begrippen niet erg groot, maar voor NL'se wel. Hele grondstuk is 450 m2 ...
  vrijdag 12 juni 2020 @ 09:19:26 #60
63722 z80
I fink you freaky
pi_193596584
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:06 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Compleet met je eens. Behalve dan dat ik jou altijd een heel mooi mens gevonden heb.

Hier vind ik ook nog een groot verschil tussen mannen en vrouwen zitten, en de verwachtingen die bij vrouwen liggen. Om je inderdaad op te maken (doe ik vrijwel nooit), je benen te scheren, je oksels te scheren, etc.

Ik geloof ook niet dat ik anders met mensen omga om hoe ze er in de basis uit zien. Waar ik wel waarde aan hecht is dat mensen er verzorgd uitzien. Dit betekend geen make-up, maar wel de haren geborsteld, zeg maar. Wel gewassen, etc. Dat maakt toch wel een groot verschil...
Ook er wel/niet verzorgd uitzien is voor mij niet echt een punt. Wel schoon en niet stinken.
Als je net van de fiets komt zit je kapsel toch anders dan dat je met de auto bent gekomen.
Maar mogelijk maakt het ook uit dat ik inmiddels behoorlijk wat tijd heb doorgebracht in minder luxe omgevingen.
pi_193596585
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:18 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, zeker weten! Voor Belgische begrippen niet erg groot, maar voor NL'se wel. Hele grondstuk is 450 m2 ...
Wat gaaf *O* ik duim voor je
pi_193596586
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:18 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

TUIIIIIIIN! *O* Je zo gegund! O+
pi_193596614
Ik waardeer schoongewassen haar wel erg bij andere mensen, en dat is het geloof ik wel. Geen punt als het ongekamd in de war zit, als het maar niet vet is. :) Ik trek vettig haar niet zo goed, maar vind wel dat die weerstand meer bij mij ligt dan dat andere lui zich er per se wat van aan moeten trekken.
pi_193596617
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:15 schreef minilot het volgende:

Dat moest vast raar en vervelend gevoeld hebben! :Y Om voor mezelf te spreken: ik vind mensen die niet al te gelukkig ogen juist vaak wel heel mooi, maar over het algemeen zitten die ongelukkige lui dan weer niet op mijn creepy bewondering te wachten :+
Ik moet nu aan iets stoms denken :') Zat ooit de ogen uit mijn kop te janken en had zwaar de behoefte aan een fysieke arm om me heen. Dus ik naar mijn toenmalige buurmeisje. Dus ik met rood omrande ogen, uitgelopen mascara en sniffend voor haar deur. Ze doet open en het éérste wat ze er uitfloept was "Jezus Sas, wat ben jij mooi als je huilt" :')

Wat een huizen perikelen hier *O* Verkopen, kopen, bouwen *O* Spannend :Y Succes, Jagar! (en ik vond jou één van de leukste mensen die ik ooit ontmoet heb, waar het direct zo goed mee klikte en dat heb ik zelden ervaren in mijn leven :o )
pi_193596645
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moet nu aan iets stoms denken :') Zat ooit de ogen uit mijn kop te janken en had zwaar de behoefte aan een fysieke arm om me heen. Dus ik naar mijn toenmalige buurmeisje. Dus ik met rood omrande ogen, uitgelopen mascara en sniffend voor haar deur. Ze doet open en het éérste wat ze er uitfloept was "Jezus Sas, wat ben jij mooi als je huilt" :')
:D Oei! Herkenbaar soort compliment. Me daar ook wel schuldig aan gemaakt. :') :@
Maar Sas, kreeg je die arm uiteindelijk wel? :)
pi_193596655
Niet stinken is wel het voornaamste. Daar kan je direct zo op afknappen, terwijl de persoon die (bij uitzondering misschien) toevallig stinkt de eerste keer dat je hem/haar ziet misschien super leuk/interessant is.
pi_193596669
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:22 schreef minilot het volgende:

:D Oei! Herkenbaar soort compliment. Me daar ook wel schuldig aan gemaakt. :') :@
Maar Sas, kreeg je die arm uiteindelijk wel? :)
Tuurlijk *) Dat was een super leuk buurmeisje. Ze woont nu helaas bij het Lauwersmeer waar ze met haar man een camping beheert.
pi_193596683
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tuurlijk *)

Phew! *O*
pi_193596690
Ik vind verzorgde handen heel belangrijk.
pi_193596699
Goed, naar mijn moeder..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193596705
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:25 schreef Myraela het volgende:
Gaat dat nog verder dan schone nagels? :) #benieuwd
pi_193596710
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat een huizen perikelen hier *O* Verkopen, kopen, bouwen *O* Spannend :Y Succes, Jagar! (en ik vond jou één van de leukste mensen die ik ooit ontmoet heb, waar het direct zo goed mee klikte en dat heb ik zelden ervaren in mijn leven :o )
O+ :o
pi_193596714
Maar ik kijk sowieso heel veel naar uiterlijk. Ik kan me bijna niet voorstellen dat er écht mensen zijn die dat niet doen. Maar bij mij is de benadering richting die mensen niet per definitie positief, ik word er juist heel onzeker van.
pi_193596715
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:25 schreef minilot het volgende:
Goed, naar mijn moeder..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jee, daar werd ik meer dan 10 jaar geleden heel agressief van :X En dat was niet eens voor mezelf, maar voor een vriendin die al maanden lang weigerde haar hand op te houden, maar inmiddels toch echt diep in de schulden was geraakt daardoor.
pi_193596724
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:27 schreef Myraela het volgende:
Maar ik kijk sowieso heel veel naar uiterlijk. Ik kan me bijna niet voorstellen dat er écht mensen zijn die dat niet doen. Maar bij mij is de benadering richting die mensen niet per definitie positief, ik word er juist heel onzeker van.
Iedereen doet het. Dat is ons van kleins af aan aangeleerd. Knappe (als in mooi van uiterlijk :+ ) mensen hebben bewezen een enorme voorsprong in de samenleving.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 09:28:37 #76
63722 z80
I fink you freaky
pi_193596730
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:25 schreef Myraela het volgende:
In een groot aantal beroepen toch een grote uitdaging. Iemand die met zijn handen zijn geld verdient zal er een stuk minder omgeven of zijn handen mooi glimmen zonder wondjes.
pi_193596739
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh jee, daar werd ik meer dan 10 jaar geleden heel agressief van :X En dat was niet eens voor mezelf, maar voor een vriendin die al maanden lang weigerde haar hand op te houden, maar inmiddels toch echt diep in de schulden was geraakt daardoor.
Oei. Nou ja, ik heb mijn broertje twee jaar geleden al zonder kleerscheuren het traject doorgeleid, dus met mijn moeder is het vast semi-zen :7
pi_193596752
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:26 schreef minilot het volgende:
Gaat dat nog verder dan schone nagels? :) #benieuwd
Dat is wel het belangrijkste, en geen uitgedroogde handen. Maar ook gewoon dingen waar mensen geen invloed op hebben, bij vrouwen mooie slanke vingers. Bij mannen juist wat bredere handen.
pi_193596788
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat is wel het belangrijkste, en geen uitgedroogde handen. Maar ook gewoon dingen waar mensen geen invloed op hebben
Er zijn anders weersomstandigheden waarbij ik echt geen enkele invloed op uitgedroogde handen heb. Ik kan er een kilo per dag aan vochtinbrengende shizzle op klatsen, maar is zinloos: beter gewoon uitzitten en wachten op ander weer. :)
pi_193596790
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:29 schreef minilot het volgende:

Oei. Nou ja, ik heb mijn broertje twee jaar geleden al zonder kleerscheuren het traject doorgeleid, dus met mijn moeder is het vast semi-zen :7
Het ligt ook vast aan de gemeente waar je de aanvraag doet :Y Dit was in Hengelo.
pi_193596798
Wat maakte dat je er zo aggresief van werd, Isa? :)
pi_193596811
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Er zijn anders weersomstandigheden waarbij ik echt geen enkele invloed op uitgedroogde handen heb. Ik kan er een kilo per dag aan vochtinbrengende shizzle op klatsen, maar is zinloos: beter gewoon uitzitten en wachten op ander weer. :)
Zo erg dat je het ziet? Want ik voel het bij mezelf wel, maar om het te zien, moet het wel heel extreem zijn.
pi_193596826
Ik vind overigens slanke handen bij mannen juist wel een heel aantrekkelijk iets, maar dan hebben we het meer over waar je het warm van krijgt dan wat je in algemeenheid hoopt in de mensen om je heen, zoals bijvoorbeeld schoon haar en niet stinken :)
pi_193596835
Ik wil ook slanke handen. ;(

Oh en even een jompel voor Jagar *O* *O* *O*
  vrijdag 12 juni 2020 @ 09:35:20 #85
63722 z80
I fink you freaky
pi_193596838
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat is wel het belangrijkste, en geen uitgedroogde handen. Maar ook gewoon dingen waar mensen geen invloed op hebben, bij vrouwen mooie slanke vingers. Bij mannen juist wat bredere handen.
Dan val ik af. Mijn handen zijn geregeld wit door uitdroging van de huid. Smeren helpt enkel tot de volgende wasbeurt.
pi_193596844
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zo erg dat je het ziet?
Yup! Boeit me nooit zo. Toen ik opgroeide had mijn moeder zwaaaaaaaaaar psoriasis dus als het gaat om handen waar de vellen aanhanhen moet het wel heel erg zijn wil het me uberhaupt opvallen, ook bij mezelf.
pi_193596849
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:33 schreef minilot het volgende:
Wat maakte dat je er zo aggresief van werd, Isa? :)
De énorme hoeveelheid vragen, de onmenselijke manier van behandelen (dat lag natuurlijk aan de medewerkster die daar werkte). Dat laatste uitte zich in een neerbuigende houding waardoor er direct al een onaangenaam spanningsveld ontstond. Oh, en ze had het over referenties van haar voorgaande werk. Terwijl er op papier duidelijk stond dat dat de prostitutie was geweest :')
pi_193596850
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:35 schreef z80 het volgende:

[..]

Dan val ik af. Mijn handen zijn geregeld wit door uitdroging van de huid. Smeren helpt enkel tot de volgende wasbeurt.
*boks*
*dwarrel, dwarrel*
  vrijdag 12 juni 2020 @ 09:36:30 #89
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193596857
Hebben jullie dan ook meteen een gevoel bij mensen?dat je weet of het goed zit of dat get een lastig traject gaat worden zeg maar?
pi_193596865
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh, en ze had het over referenties van haar voorgaande werk. Terwijl er op papier duidelijk stond dat dat de prostitutie was geweest :')
Wat een blijde wereld zou het zijn als dat laatste geen hindernis zou wezen voor goeie referenties! O+
pi_193596867
Nouja, niet stinken en schoon haar is natuurlijk wel een beetje basis. Maar ik merk bij mezelf dat ik mensen met mooie handen toch snel professioneler inschat dan mensen met minder mooie handen. Beetje hetzelfde als twee mensen in dezelfde functie, maar die met het betere pak schat ik toch hoger in.
pi_193596875
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:36 schreef Barreltje het volgende:
Hebben jullie dan ook meteen een gevoel bij mensen?dat je weet of het goed zit of dat get een lastig traject gaat worden zeg maar?
....jaaaa.....maar ik zit er heel vaak ook naast. Dus dat gevoel vind ik eigenlijk niet zo belangrijk, maar het is er natuurlijk wel.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 09:38:14 #93
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193596889
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De énorme hoeveelheid vragen, de onmenselijke manier van behandelen (dat lag natuurlijk aan de medewerkster die daar werkte). Dat laatste uitte zich in een neerbuigende houding waardoor er direct al een onaangenaam spanningsveld ontstond. Oh, en ze had het over referenties van haar voorgaande werk. Terwijl er op papier duidelijk stond dat dat de prostitutie was geweest :')
Ik moest stiekem wel een beetje gniffelen hierom :@
pi_193596890
quote:
Als het gaat om nieuwe mensen, dan vind ik het bij voorbaat al een lastig traject. :+ #kluizenaar
pi_193596891
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:36 schreef minilot het volgende:

Wat een blijde wereld zou het zijn als dat laatste geen hindernis zou wezen voor goeie referenties! O+
Ze zei ook dat ze heel goed was geweest in dat werk, maar dat het voor haar geestelijk welzijn beter was die carriere niet voort te zetten en dat ze er niet om zat te springen om exwerkgevers en cliënten tebenaderen voor referenties.
pi_193596903
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze zei ook dat ze heel goed was geweest in dat werk, maar dat het voor haar geestelijk welzijn beter was die carriere niet voort te zetten en dat ze er niet om zat te springen om exwerkgevers en cliënten tebenaderen voor referenties.
Sounds legit.
pi_193596908
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heh! :D

Goed, weg. :W Laters!
pi_193596909
quote:
Tuurlijk, op een borrel probeer je ook maar net bij de 'juiste' mensen te gaan staan.
pi_193596929
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:39 schreef Myraela het volgende:

Tuurlijk, op een borrel probeer je ook maar net bij de 'juiste' mensen te gaan staan.
Wat zijn dan in jouw ogen de juiste mensen?

Succes mini :W
  vrijdag 12 juni 2020 @ 09:42:21 #100
221912 minilot
Nancy boy
pi_193596962
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 09:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

*trekt jas aan*

Neeeeeee, bij een borrel sta je buiten bij de rokers van de smoezelige IT-afdeling, hopend dat iemand iets geestverruimends bij zich heeft! Borrels: :{w
pi_193596978
quote:
Zeker, maar zit ook vaak genoeg fout.
En dan worden mensen waar je eerst niets van moest hebben opeens je beste vriend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')