Dan zou het hem sieren om te zeggen dat hij een fout gemaakt heeft en Marko hier openbaar excuses voor aan te bieden. Dan is gewoon de kous af. Nu blijft er wat een nare bijsmaak aan kleven.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat ten onrechte kwam doordat die quotes wel gepubliceerd waren ook al waren ze niet waar.
En hij heeft die post dus ook weer verwijderd toen dat duidelijk was.
Uiteraard! Dat zou sowieso beter zijn geweest.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan zou het hem sieren om te zeggen dat hij een fout gemaakt heeft en Marko hier openbaar excuses voor aan te bieden. Dan is gewoon de kous af. Nu blijft er wat een nare bijsmaak aan kleven.
Eens.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan zou het hem sieren om te zeggen dat hij een fout gemaakt heeft en Marko hier openbaar excuses voor aan te bieden. Dan is gewoon de kous af. Nu blijft er wat een nare bijsmaak aan kleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Hoezo rustig, wat was er mis met mijn vraag?quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Meneer gaat ook mooi zelf nog even een racistische afbeelding posten"prioritize black women"
imo doet hij nu iets waar hij anderen van beschuldigt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All lives matter en dat betekent dat niemand verheven is boven een ander.Altijd onderweg naar het avontuur
De BLM beweert niet dat alleen het leven van gekleurde mensen telt (ook al klinkt het zo). Alleen zouden ze in de praktijk graag dezelfde rechten en vrijheden hebben als de blanken en omdat er een enorm gat zit, mag er nu wel even aandacht voor de mensen met een kleurtje zijn, want die hebben nog heel veel in te halen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
imo doet hij nu iets waar hij anderen van beschuldigt.
All lives matter en dat betekent dat niemand verheven is boven een ander.
Over 2 weken raceweekquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
Weet ik, maar vanuit mijzelf gesproken ben ik allergisch voor het 'voortrekken' van één bepaalde groep. Het is jammer dat er veel gekkies de protesten voor hun eigen parochie kapen en een deel van de groep moet ook zelf in de spiegel kijken omdat ze te pas en te onpas de discriminatiekaart trekken en hier misbruik van maken.
Dat gezegd hebbende: er is veel te veel discriminatie en racisme op deze wereld, maar om dat te veranderen kost veel tijd.
Anyway, terug naar de Formule 1. Ik smacht naar de racende bolides.
Zo!quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
Weet ik, maar vanuit mijzelf gesproken ben ik allergisch voor het 'voortrekken' van één bepaalde groep. Het is jammer dat er veel gekkies de protesten voor hun eigen parochie kapen en een deel van de groep moet ook zelf in de spiegel kijken omdat ze te pas en te onpas de discriminatiekaart trekken en hier misbruik van maken.
Dat gezegd hebbende: er is veel te veel discriminatie en racisme op deze wereld, maar om dat te veranderen kost veel tijd.
Anyway, terug naar de Formule 1. Ik smacht naar de racende bolides.
Dit dus. Hamilton heeft het helemaal NIET zwaar gehad. Het is juist de persoon die ontzettend zijn bek moet houden eigenlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2020 17:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit. Wat een pannenkoek. En maar janken en zeuren hoe zwaar hij het heeft. Ophoeren idioot, je hebt het niet zwaar met je honderden miljoenen op de bank. Je kan gaan en staan waar je wil en alles kopen wat je maar wil en als je nu stopt hoef je nooit meer 1 dag te werken.
Nounou, wat hebben we het zwaar Lewis.
Ik begin steeds meer te vinden dat Rosberg zn nickname beter bij die andersgekleurde bitch past
Die laatste is een makkelijk antwoord hoor: "if you can find qualified ones, i'll hire them " en dan er vervolgens achterkomen dat er bijna geen van rondlopen omdat de interesse onder de doelgroep er totaal niet is.quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja Lewis zou tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden door iets of iemand. Maar ik denk niet dat er mensen in zijn omgeving zijn die hem tegen durven spreken. Hij heeft nu weer een of ander plaatje gedeeld in zijn insta stories waarin een Klansman wordt opgehangen door een neger. De man is het noorden helemaal kwijt.
Ik denk dat Toto hier liever niet over in discussie gaat met Lewis omdat hij dan uit mag gaan leggen waarom er geen negers bij Petronas Mercedes-AMG werken.
Nee, iemand was posts aan het verwijderenquote:
twitter:ScuderiaFerrari twitterde op donderdag 18-06-2020 om 06:52:47Buongiorno Maranello 🇮🇹🏎 #essereFerrari 🔴 #BackOnTrack #WeGoAgain https://t.co/PPvjrNMxy1 reageer retweet
Mooie foto... maar daar mogen ze toch niet mee testen nu?quote:Op donderdag 18 juni 2020 08:56 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ScuderiaFerrari twitterde op donderdag 18-06-2020 om 06:52:47Buongiorno Maranello 🇮🇹🏎 #essereFerrari 🔴 #BackOnTrack #WeGoAgain https://t.co/PPvjrNMxy1 reageer retweet
een filmdag vandaag, dan mag 100km? geloof ikquote:Op donderdag 18 juni 2020 09:14 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Mooie foto... maar daar mogen ze toch niet mee testen nu?
Ik zei het, maar dat het nog 2 weken duurtquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:04 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik zei het, maar dat het nog 2 weken duurt
Het duurt al minder lang dat het raceweek wordt dan vorige week 😉quote:
Ja zo lust ik er nog wel 1. Morgen duurt het minder lang dan vandaagquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:20 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Het duurt al minder lang dat het raceweek wordt dan vorige week 😉
Gewoon afteltopic openenquote:Op donderdag 18 juni 2020 11:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er nog wel 1. Morgen duurt het minder lang dan vandaag
Jong, ik ben al vanaf einde vorig seizoen aan het aftellen en de tel inmiddels al maanden kwijt!quote:
Ook nog dat fucked up werd, omdat Australië werd gecanceld.quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Jong, ik ben al vanaf einde vorig seizoen aan het aftellen en de tel inmiddels al maanden kwijt!
Vettel en Kimi konden de spanning niet meer verdragen en waren al huiswaarts voordat de kogel door de kerk was.quote:
Wellicht dat Netflix toestemming krijgt om een cameraploeg rond te laten lopen? Die kunnen eenvoudig afstand houden en veel meer hebben ze ook niet nodig lijkt me.quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:03 schreef F1gamer het volgende:
Komt er een drive to survive seizoen 3? Vanwege dat er amper pers mag bij mag zijn.
Ik moet Season 2 nog af kijken hahahquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:03 schreef F1gamer het volgende:
Komt er een drive to survive seizoen 3? Vanwege dat er amper pers mag bij mag zijn.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 08:56 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ScuderiaFerrari twitterde op donderdag 18-06-2020 om 06:52:47Buongiorno Maranello 🇮🇹🏎 #essereFerrari 🔴 #BackOnTrack #WeGoAgain https://t.co/PPvjrNMxy1 reageer retweet
Rondje Maranello op de openbare weg om 6.30twitter:F1 twitterde op donderdag 18-06-2020 om 12:40:49Wakey-wakey! ⏰
@ScuderiaFerrari (🎥 nicola_marcia21/Instagram) https://t.co/SKmlK1jb6o reageer retweet
Triest inderdaadquote:Op donderdag 18 juni 2020 18:39 schreef vosss het volgende:
https://www.grandprixradi(...)arko-na-misverstand/
Eerst open en bloot iemand af fikken op al zijn socials met vele miljoenen volgers, dan verwijderen als het verkerrd blijkt te zijn en daarna de beledigde in kwestie 1 op 1 sorry tegen zeggen.
Laffe herder
Het had hem gesierd als hij gewoon open en bloot gezegd had dat ie verkeerd ingelicht was/ misverstand was en openlijk sorry had gezegd op al zn socials.
En dit is ook triest, maar toch weer net andersquote:Maarja, zo rollen die BLM-ers dus niet.
Bah bah
Dat bleek later ook behoorlijk uit z’n verband getrokken te zijn. Er was geen ‘plan’ om Max en Alex te besmetten.quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:04 schreef shiz het volgende:
Volgens hem mag je dat vast niet wijten aan het feit dat hij dat een beetje onder een kleedje probeert te vegen... maar hij heeft natuurlijk het smoesje dat hij niet wil dat er zoveel aandacht uitgaat naar een vergissinkje als het nu allemaal om BLM moet draaien en niet hem.
Op zich trouwens wel redelijk believable, zo'n uitspraak van Marko. Die wilde ook Max in een coronabesmettingskamp sturen.
"Marko neemt het de zesvoudig wereldkampioen niet kwalijk. ‘Dit onderwerp zit hem heel diep"quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:39 schreef vosss het volgende:
https://www.grandprixradi(...)arko-na-misverstand/
Eerst open en bloot iemand af fikken op al zijn socials met vele miljoenen volgers, dan verwijderen als het verkerrd blijkt te zijn en daarna de beledigde in kwestie 1 op 1 sorry tegen zeggen.
Laffe herder
Het had hem gesierd als hij gewoon open en bloot gezegd had dat ie verkeerd ingelicht was/ misverstand was en openlijk sorry had gezegd op al zn socials.
Maarja, zo rollen die BLM-ers dus niet.
Bah bah
Lewis moet even na denken. Hij slingert via miljoenen volgers beschuldigingen aan iemands adres en als dan blijkt dat ie het mis had dan zegt ie dat niet tegen die miljoenen volgers, want daar is hij niet mans genoeg voor zo blijkt, maar zegt hij het slechts tegen diegene die hij onterecht beschuldigd heeft.quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:49 schreef APK het volgende:
Serieus man, denk even na en doe gewoon een beetje normaal.
Nog 2 weekjes.quote:
Pff.. kan niemand hem tegen zichzelf beschermen, met zijn God-complex? Hoop eigenlijk dat Bottas hem dit seizoen links en rechts voorbij komt knallen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 00:10 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Nog 2 weekjes.
Hier nog een mooi interview met Hamilton voor je.
https://www.menshealth.co(...)out-nutrition-vegan/
Spoiler
Hamiltons latestest blunder: "I was the first working-class F1 champion."
Is he really that ignorant or is he trying to rewrite 70 years of F1 history? Just from the past 20 years comes to mind: Hakkinen's father was a taxi-driver, Schumi's father was a bricklayer, Alonso's father was a factory worker, Kimi didn't have an indoor toilet and his parents needed to work multiple jobs to get him into professional racing
Gejat van reddit
Dat was ook een goeie ja. En het ergste van alles is dat hij dat zelf ook nog gewoon allemaal geloofd!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 00:10 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik proef overal wel enige frustratie, mogelijk voortkomend uit het feit dat er al meer dan een half jaar niet geracet wordt.quote:
Misschien ben ik nu naief, maar ergens denk ik dat dit een Robin Frijnsje is. Een uitspraak die door een journalist nog wat meer sjeu meekrijgt. Als ie het echt zo gezegd heeft, laat hem dan eens met Mario Andretti gaan praten. Geboren in Kroatië, gerepatrieerd naar Italië na WO2, opgegroeid in vluchtelingenkampen voor de familie naar USA emigreerde. En de voorbeelden die Reddit noemt zijn idd Schumacher, Hakkinen, Alonso. Vettel staat er trouwens nog niet bij, zijn vader Norbert was een timmerman (edit: hoort er ook niet bij, Hamilton was eerder kampioen, wel blijven opletten)quote:https://www.menshealth.co(...)out-nutrition-vegan/
Spoiler
Vettel werd pas kampioen na Hamilton hequote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:04 schreef Sabata het volgende:
[..]
Misschien ben ik nu naief, maar ergens denk ik dat dit een Robin Frijnsje is. Een uitspraak die door een journalist nog wat meer sjeu meekrijgt. Als ie het echt zo gezegd heeft, laat hem dan eens met Mario Andretti gaan praten. Geboren in Kroatië, gerepatrieerd naar Italië na WO2, opgegroeid in vluchtelingenkampen voor de familie naar USA emigreerde. En de voorbeelden die Reddit noemt zijn idd Schumacher, Hakkinen, Alonso. Vettel staat er trouwens nog niet bij, zijn vader Norbert was een timmerman.
PS: de eerste echte working class F1 champion heet Jack Brabham
*Schaterlach* mén maar goed dat ik geen fanatieke Hamilton dan ben dan, want dan had ik nu zonder m'n excuses te maken de hele post weer moeten deletenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vettel werd pas kampioen na Hamilton he
Maar verder eens ja
DAS bullshit begins zhenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:41 schreef VacaLoca het volgende:
Aaaaaahhhhhhherrrrggggggg
Nog 16 dagen until the bullshit stops
Ik ben bang dat Hamilton zijn BLM-propaganda juist naar een hogere versnelling gaat schakelen zodra het racen weer begint. Dan heeft ie een mooi platform en weet hij alle camera's op zich gericht. Hij gaat 'knielen' heb ik gelezen om een of ander statement te maken? Ik ga proberen om alle interviews en podiumceremonies zo veel mogelijk over te slaan want ik kan oprecht niet tegen het amateurtoneel van die over het paard getilde kleuter.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:41 schreef VacaLoca het volgende:
Aaaaaahhhhhhherrrrggggggg
Nog 16 dagen until the bullshit stops
Stinkend rijk was die ene M. Schumacher.quote:To support his son's racing, Rolf Schumacher took on a second job renting and repairing karts, while his wife worked at the track's canteen. Nevertheless, when Michael needed a new engine costing 800 DM, his parents were unable to afford it; he was able to continue racing with support from local businessmen.
quote:Hij groeide op in een zeer arm gezin en toen hij eenmaal ontdekt werd als karttalent verbleef hij zelfs enige tijd bij Racing team Peter de Bruijn in Vlaardingen. Naar verluidt kocht Kimi van zijn eerste salaris een WC-pot voor zijn arme ouders.
Allebei de wielen die bij het aanremmen finaal afbreken Toro Rosso stylequote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat het plots stuk gaat in de kwalificatie ja.
Not gonna happen, want ze moeten vast aan kabels zitten als ze los schieten.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Allebei de wielen die bij het aanremmen finaal afbreken Toro Rosso style![]()
Dit, dit, dit en dit. En daarom moet ie zich weg houden van zulke discussies.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:29 schreef VacaLoca het volgende:
Dan toch mij er ook maar over uit laten. Ik irriteer me op drie vlakken:
- Ik heb Hamilton nooit als gekleurd persoon gezien maar altijd simpelweg als Lewis 'great crowd' Hamilton, the guy to beat.
Nu associeer ik 'm wel met z'n ras omdat ie er zelf zoveel nadruk op legt, en bovenal zelf zo graag onderscheid wil maken tussen huidskleur. Ik wil gewoon genieten van de sport zonder te letten op iemands huidskleur.
- Ik vind het beledigend naar de gekleurde in voornamelijk Amerika die wel de echte problemen ondervinden en hij zichzelf daar nu onder gaat scharen terwijl hij een van de meest privileged personen in de wereld is.
- Hij beroept zich daarbij op z'n huidskleur waarmee ik hem zelf het meest discriminerend vind, vooral als ie ook nog vinger gaat wijzen naar de 'blanken' in de sport.
Dan kunnen ze nog wel afbrekenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:23 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Not gonna happen, want ze moeten vast aan kabels zitten als ze los schieten.
Omdat jij hem niet als zwart ziet wil niet zeggen dat anderen dat ook doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:29 schreef VacaLoca het volgende:
Dan toch mij er ook maar over uit laten. Ik irriteer me op drie vlakken:
- Ik heb Hamilton nooit als gekleurd persoon gezien maar altijd simpelweg als Lewis 'great crowd' Hamilton, the guy to beat.
Nu associeer ik 'm wel met z'n ras omdat ie er zelf zoveel nadruk op legt, en bovenal zelf zo graag onderscheid wil maken tussen huidskleur. Ik wil gewoon genieten van de sport zonder te letten op iemands huidskleur.
- Ik vind het beledigend naar de gekleurde in voornamelijk Amerika die wel de echte problemen ondervinden en hij zichzelf daar nu onder gaat scharen terwijl hij een van de meest privileged personen in de wereld is.
- Hij beroept zich daarbij op z'n huidskleur waarmee ik hem zelf het meest discriminerend vind, vooral als ie ook nog vinger gaat wijzen naar de 'blanken' in de sport.
ben ik niet met je eens, natuurlijk mag hij er wat over zeggen maar het is een moeilijk onderwerp om genuanceerd over te blijven als er emotie bij komt kijken.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dit, dit, dit en dit. En daarom moet ie zich weg houden van zulke discussies.
Nogmaals, bekende mensen wonen in een heel andere wereld dan de gewone burger. Hun mening is leuk, maar die kunnen ze gewoon voor zich houden, want het sluit bij niemand aan. Niemand vraagt ze erom, en ze zijn bekend om hun werk, doe dát dan.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens, natuurlijk mag hij er wat over zeggen maar het is een moeilijk onderwerp om genuanceerd over te blijven als er emotie bij komt kijken.
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nogmaals, bekende mensen wonen in een heel andere wereld dan de gewone burger. Hun mening is leuk, maar die kunnen ze gewoon voor zich houden, want het sluit bij niemand aan. Niemand vraagt ze erom, en ze zijn bekend om hun werk, doe dát dan.
Dat mag, het is (nog) een vrij landquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]interessante theorie maar niet met je eens
De schade voor een merk is irrelevant in deze discussie. Het siert Hamilton juist dat hij zijn bek open trekt en niet bang is nat te gaan. En dat is nodig ook...quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij beschadigt hiermee wel een merk en alles wat erbij betrokken is. Die schade moet je niet onderschatten.
Nee, er wordt nu gepolariseerd en het probleem wordt groter, want er worden 2 kampen gemaakt.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:17 schreef maniack28 het volgende:
En mensen die vinden dat politiek niet thuis hoort op de werkvloer zijn niet goed. Politiek is overal en je moet je juist op de werkvloer uitspreken tegen dingen waar je het niet mee eens bent. En als je daarmee op zere teentjes trapt en mensen even gekwetst zijn so be it. De wereld is niet van slavernij/vrouwenhaat/homofobie af aan het komen omdat iedereen netjes zijn mond hield.
Het siert Hamilton dan niet dat hij iemand publiekelijk beschuldigd (miljoenen volgers) maar niet publiekelijk zijn fout toegeeft.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
De schade voor een merk is irrelevant in deze discussie. Het siert Hamilton juist dat hij zijn bek open trekt en niet bang is nat te gaan. En dat is nodig ook...
In een F3-auto, leuk om te zien. Wel jammer dat ze niet gewoon YouTube gebruiken voor zo'n livestream.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:50 schreef TjjWester het volgende:
Lando is nu live testrondjes aan het maken op zijn twitchkanaal. Pov
Is het een georganiseerd event dan?? Ik dacht dat lando gewoon een gopro op zijn camera heeft gemonteerd, backpack mee. En toestemming heeft heeft gevraagd van te voren.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In een F3-auto, leuk om te zien. Wel jammer dat ze niet gewoon YouTube gebruiken voor zo'n livestream.
Dat lijkt me ook, maar elke leuke livestream die niet op YouTube is, maar op iets als Twitch, is een beetje jammerquote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Is het een georganiseerd event dan?? Ik dacht dat lando gewoon een gopro op zijn camera heeft gemonteerd, backpack mee. En toestemming heeft heeft gevraagd van te voren.
Kun je op twitch ook, de VOD is live beschikbaar en kun je pauzeren/terugspoelen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, maar elke leuke livestream die niet op YouTube is, maar op iets als Twitch, is een beetje jammer
Met name omdat je op YT gewoon kunt pauzeren/terugspoelen, etc.
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zie het anders. Die polarisatie is er al, alleen wordt het nu voor de witte persoon pijnlijk duidelijk bloot gelegd. En dat is ff oncomfortabel he!
dit vind ik ook heel moeilijk, want als je zie hoe bijvoorbeeld joden behandelt worden. Daar lusten de honden vaak geen brood vanquote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:29 schreef VacaLoca het volgende:
die nuance is super moeilijk in dit hele gebeurenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens, natuurlijk mag hij er wat over zeggen maar het is een moeilijk onderwerp om genuanceerd over te blijven als er emotie bij komt kijken.
Jeetje, zoooo erg was mijn reactie toch niet? Wat zijn we toch kleinzerig geworden in ons kleine kikkerlandje het afgelopen jaar.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die nuance is super moeilijk in dit hele gebeuren
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:13 schreef Starflyer het volgende:
Voormalig F1 en IndyCar coureur zou ernstig gewond zijn geraakt tijdens een race met zijn handbike. Hij zou geraakt zijn door een zwaar voertuig.
Hij zou met een helikopter naar het ziekenhuis gebracht zijn.
https://motorsports.nbcsp(...)-accident-italy/amp/
Wou het net plaatsen: https://racingnews365.nl/(...)aargewond-na-ongevalquote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:13 schreef Starflyer het volgende:
Voormalig F1 en IndyCar coureur zou ernstig gewond zijn geraakt tijdens een race met zijn handbike. Hij zou geraakt zijn door een zwaar voertuig.
Hij zou met een helikopter naar het ziekenhuis gebracht zijn.
https://motorsports.nbcsp(...)-accident-italy/amp/
https://apnews.com/a548282b12809d585bb1e6c678037764quote:“It happened on a slightly downhill straightaway just before a slight curve in the road,” national team coach Mario Valentini, who was following the race, told La Repubblica Florence. “Alex veered slightly into the oncoming lane just when a truck came. (The truck) tried to swerve but couldn’t avoid the crash.”
Repubblica said Zanardi remained conscious until medical personnel arrived, and that he was breathing by himself.
ik wilde me aansluiten bij je postquote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Jeetje, zoooo erg was mijn reactie toch niet? Wat zijn we toch kleinzerig geworden in ons kleine kikkerlandje het afgelopen jaar.
Erg jammer
Ook wel mee eens hoor, maar om nou te zeggen dat zwarten niet mogen racen slaat natuurlijk nergens op.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wilde me aansluiten bij je post
Dat zei ik niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ook wel mee eens hoor, maar om nou te zeggen dat zwarten niet mogen racen slaat natuurlijk nergens op.
twitter:ZamunerB twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 20:15:24Reports from Italy claim that Zanardi is currently undergoing neurosurgery after suffering serious head trauma. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |