quote:'FC Barcelona informeert naar Kökcü'
De interesse voor Orkun Kökcü neemt grote vormen aan. Ook FC Barcelona is concreet geïnteresseerd in de 19-jarige middenvelder van Feyenoord. De Spaanse topclub heeft onlangs geïnformeerd naar hem.
Dit meldt RTV Rijnmond. De regionale omroep heeft gisteren uitgebreid gesproken met Kökcü. De talentvolle middenvelder heeft geen haast met het maken van een overstap en focust zich voorlopig op het nieuwe seizoen met Feyenoord. Bij de stadionclub leeft steeds meer de gedachte dat een recordtransfer mogelijk is.
Ook Arsenal en Sevilla willen niks liever dan Kökcü toevoegen aan de selectie. De middenvelder zelf gaf onlangs aan geen haast te hebben Feyenoord te verlaten. "Ik wil er het beste van maken volgend seizoen en wil zo fit mogelijk zijn als de competitie weer start. Voor nu ben ik alleen met Feyenoord bezig. Ik heb nog een contract tot 2023, dus ik heb geen haast.''
prima talentje hoorquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]kijken die scouts met drank op oid.
met een beetje pech speelt hij volgend seizoen weer voor plek 4 in Nederlandquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ie naar Barça gaat gooit ie natuurlijk wel een paar jaar van z'n carrière weg
qua geld wel maar bij Arsenal geef ik hem meer kans op speeltijd en daar zal hij toch wel hetzelfde kunnen verdienenquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
met een beetje pech speelt hij volgend seizoen weer voor plek 4 in Nederland
als hij graag wil en de financiën zijn goed voor hem zou hij wel gek zijn om niet te gaan
oh ja, bedoel meer gewoon die stap maken als de kans voorbij komtquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
qua geld wel maar bij Arsenal geef ik hem meer kans op speeltijd en daar zal hij toch wel hetzelfde kunnen verdienen
Zelfs als ie niet bijtekent kan ie prima nog een jaartje blijven. Hij ligt nog tot 2023 vast. Hij zal nu alleen wel nog erg weinig verdienen, zou het begrijpen als ie op wil waarderen zonder verlenging.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oh ja, bedoel meer gewoon die stap maken als de kans voorbij komt
hij is ook totaal geen clubspeler en heeft al eerder op het punt van vertrekken naar galatasaray gestaan toen hij er even naast stond
al hoop ik natuurlijk dat hij gewoon bijtekent, is er in ieder geval iets om naar te kijken aanstaand seizoen
quote:De scheiding van zijn vrouw na een relatie van 22 jaar zorgt ervoor dat Dirk Kuyt (39) een stap terugdoet in de voetbalwereld, maar niet van de liefde. De oud-voetballer zou namelijk troost gevonden hebben bij een nieuwe vrouw in zijn leven.
Het zou gaan om Nathalie Barnhoorn, een naam die ook al in weekblad Privé werd genoemd. De twee zouden steeds vaker samen worden gespot, terwijl Dirk vorige week pas zijn scheiding bekendmaakte tegenover De Telegraaf.
Ik had me wel verheugd op Petrovic eigenlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:36 schreef hhh38 het volgende:
Rini Coolen wordt de trainer van de O21.
Goed nieuws?
sow koekoektwitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 11-06-2020 om 19:05:07🎫 | Dick Advocaat spoort fans aan om meer seizoenskaarten te kopen.
"Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar wij staan nu op 17.000. Wij zeggen dat Feyenoord de grootste club van Nederland is. En Ajax heeft er 30.000 verkocht. Dat begrijp ik niet."
https://t.co/F4uRnHx5Yi reageer retweet
Volgens mij hebben we voor een startperiode nu meer seizoenskaarten verkocht dan vorig seizoenquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:08 schreef Bolasie het volgende:
sow koekoektwitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 11-06-2020 om 19:05:07🎫 | Dick Advocaat spoort fans aan om meer seizoenskaarten te kopen.
"Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar wij staan nu op 17.000. Wij zeggen dat Feyenoord de grootste club van Nederland is. En Ajax heeft er 30.000 verkocht. Dat begrijp ik niet."
https://instagram.com/nathaliebarnhoorn?igshid=sskr2epfczwcquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:58 schreef Generationalpha het volgende:
Dit zag niemand aankomen!!!!!
[..]
Vind het niet eens zo'n hele mooie vrouw.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://instagram.com/nathaliebarnhoorn?igshid=sskr2epfczwc
Wij zeggen dat Feyenoord de grootste club van Nederland is.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:08 schreef Bolasie het volgende:
Ik snap dat als je op de leeftijd van Dirk komt je wel eens wat anders dan familie wil neuken.quote:
Tja, Feyenoord is natuurlijk een aantal supporters kwijt geraakt na de dramatische seizoensstart van vorig jaar onder Jaap Stam. Die krijg je niet binnen een paar maanden terug.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:08 schreef Bolasie het volgende:
Er zijn meer seizoenskaarten in dezelfde periode als vorig jaar verkocht.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tja, Feyenoord is natuurlijk een aantal supporters kwijt geraakt na de dramatische seizoensstart van vorig jaar onder Jaap Stam. Die krijg je niet binnen een paar maanden terug.
Oei, daar valt user @aTypisch behoorlijk door de mandquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Genoeg voor jou om haar op te zoeken gezien enkel haar naam is meegekomen in de quote
quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Genoeg voor jou om haar op te zoeken gezien enkel haar naam is meegekomen in de quote
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Oei, daar valt user @:atypisch behoorlijk door de mand
[..]
[..]
altijd mooi als spelers met transferwaarde gratis vertrekkenquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:21 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zo, eindelijk verlost van die kansloze knoest Tapia. Opgetaft staat netjes 😃
quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:25 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Vind het niet eens zo'n hele mooie vrouw.
Koekoek.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Koekoek.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
SODEJU!quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:46 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Erg jammer.quote:Sven van Beek heeft nog altijd de ambitie om te slagen bij Feyenoord. De inmiddels 25-jarige verdediger wil niet meer terugkijken naar het verleden en ziet zichzelf aankomend seizoen gewoon in De Kuip voetballen. ''Feyenoord is mijn club'', vertelt Van Beek in gesprek met FSV De Feijenoorder.
''Als achttienjarige maakte ik mijn debuut voor deze club en nog steeds heb ik het gevoel dat ik hier niet klaar ben. Dat ik nog altijd van waarde kan zijn voor Feyenoord. Natuurlijk had het anders kunnen zijn als ik niet telkens door blessures werd achtervolgd. Als Als Als,.. Daar wil ik niet meer aan denken. Ik ben klaar met terugkijken, ik wil vooruit.''
Van Beek heeft een contract tot medio 2021. ''Ik ben gelukkig bij de club, heb het uitstekend naar mijn zin en ik zie het zeker als een optie om mijn contract nogmaals te verlengen. Ik heb geen reden om te vertrekken. Ik hoop met Feyenoord nog vele successen te vieren, samen met de supporters die we hopelijk volgend seizoen in goede gezondheid weer terugzien in De Kuip.''
Nou inderdaad. Ik ben geen fan van Tapia hoor, maar daar had je best wat centjes voor kunnen vangen. Jammer hoe dat gelopen is.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
altijd mooi als spelers met transferwaarde gratis vertrekken
Psv mag hem hebbenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:34 schreef PSVCL het volgende:
Van Beek wordt onderschat ,zou hem nog niet afschrijven
Monaco wil er wel 8 miljoen voor betalen hoorde ikquote:Op zaterdag 13 juni 2020 08:31 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zou willen dat ik zo makkelijk mijn geld verdiende als knoest van Beek. Optaffen met die gozer.
Hij plaatst wel eens filmpjes op instagram. Volgens mij duurt het nog wel even voordat ie weer op het veld kan trainen. Maar dat was ook niet verwacht natuurlijk.quote:Op zondag 14 juni 2020 08:18 schreef Antaris het volgende:
Is er al iets bekend betreft herstel van Sinisterra?
Gaf zelf aan dat het tot december gaat duren.quote:Op zondag 14 juni 2020 08:18 schreef Antaris het volgende:
Is er al iets bekend betreft herstel van Sinisterra?
quote:'Barcelona betaalt recordbedrag voor Kökcü en verhuurt spelmaker terug aan Feyenoord'
14 juni 2020 18:12
De laatste weken is er veel nieuws rondom Feyenoorders wat betreft transfergeruchten. Zo worden onder andere Eric Botteghin, Leroy Fer en Orkun Kökcü hevig gelinkt aan meerdere clubs in het buitenland.
Orkun Kökcü staat in de belangstelling van vele topclubs in Europa, waar FC Barcelona en Arsenal het meest geïnteresseerd zouden zijn. Er zijn bedragen genoemd tussen de 20 en 35 miljoen euro. FR-Fans.nl weet namelijk te melden dat FC Barcelona Feyenoorder Orkun Kökcü wil kopen voor een recordbedrag en vervolgens één seizoen wil terughuren aan de Rotterdammers.
Naast FC Barcelona en Arsenal zijn ook Chelsea, Valencia, Sevilla en Real Betis de afgelopen tijd in de markt geweest voor de middenvelder. Zij zullen ongetwijfeld de zaken tussen Kökcü en FC Barcelona op de voet volgen.
quote:Drie partijen willen in zee met Feyenoord
Door MARCEL VAN DER KRAAN
13 min geleden in VOETBAL
ROTTERDAM - Amerikaanse investeerders zijn teruggekeerd bij Feyenoord. Volgens goed ingevoerde bronnen willen maar liefst drie
investeringsmaatschappijen miljoenen investeren in de Rotterdamse club. Mike Forde, onder Roman Abramovich jarenlang directeur van Chelsea en nu als adviseur in New York werkzaam voor diverse grote investeerders, bevestigt tegenover De Telegraaf dat er grote interesse is voor Feyenoord.
„De rol die wij hebben is het identificeren van clubs voor grote partijen. Hoe komt de investering tot stand? Het Nederlandse model van voetbalclubs is heel aantrekkelijk. Niet alle clubs komen daarvoor in aanmerking. Maar Ajax, Feyenoord en PSV zijn clubs met een sterke opleiding, daar wordt veel talent ontwikkeld en alle drie zijn ze in staat om de sprong naar de Champions League te maken. Een sterke kant van Feyenoord is de enorme hard core fan-base. De club heeft een gigantische achterban, weten we.”
Kroonjuweel
De betrokken investeringsmaatschappijen in de Verenigde Staten hebben zich ook laten informeren over de grootse nieuwbouwplannen van Feyenoord. „Dat stadion is het kroonjuweel. Maar het is vooral de club waar het om gaat. Daar zit bij Feyenoord een enorme groeipotentie in.”
Forde werkte, toeval of niet, van 2007 tot 2011 samen met Frank Arnesen bij Chelsea, de huidige technisch directeur van Feyenoord. In die periode steeg de waarde van de club met meer dan 200 miljoen euro. TV-gelden zorgen in Engeland voor een extreme bron van inkomsten. „Daarentegen zijn zijn de kosten van aanschaf bij een Eredivisie-club significant lager dan bij een Premier League-club in Engeland”, legt Forde uit.
20 miljoen bezuinigen
Voor Feyenoord kan een mogelijke financiële injectie van grote waarde zijn. De club moet 20 miljoen bezuinigen door de coronacrisis en heeft geen geld om spelers te kopen. Maar coach Dick Advocaat wil meestrijden om de landstitel.
Het feit dat Nederlanders naast hun moedertaal nagenoeg allemaal Engels sprekend zijn, maakt het voor Amerikanen ook interessanter en comfortabeler om zich op onze markt te begeven. Forde: „Amerikanen willen dezelfde taal spreken. Maar de kwaliteit van spelers, het ontwikkelen van zoveel talent in een relatief klein land spreekt ook zeer in het voordeel van Nederland.”
Andere vormen van investeerders
In de meeste Noord-Amerikaanse leagues kunnen partijen nauwelijks investeren, legt Forde uit. Daarom ligt de blik meer en meer op Europa. „Olympique Lyon is een voorbeeld van een club die bij andere bronnen geld heeft gevonden. Er zijn slechts weinig clubs waar mensen met eigen middelen instappen. De eigenaren van AS Roma en Olympique Marseille hebben dat gedaan. Andere vormen van investeerders komen nu vaker voor. Kijk naar AC Milan dat met behulp van een hedge fund nu omhoog klimt.”
Wat een kutartikel. Na de kop word je totaal niks wijzer van de lap tekst die eronder staat.quote:
Het is een interview met een tussenpersoon. Wat had je verwacht?quote:Op zondag 14 juni 2020 21:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat een kutartikel. Na de kop word je totaal niks wijzer van de lap tekst die eronder staat.
Nou, wat meer informatie. Wie en wat en waarom bijvoorbeeld.quote:Op zondag 14 juni 2020 21:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is een interview met een tussenpersoon. Wat had je verwacht?
Dit geeft in ieder geval aan dat dat idee zeker niet weg is.
Titel is wat sensationeel, maar dat is de Telegraaf. Over het waarom staat er genoeg. En wat: geen suikeroom die er flink veel geld in gaat pompen, maar een investeringscollectief wat waarschijnlijk zeer economisch denkt. Dat kan je lezen toch? Dan maakt het wie ook niet meer zoveel uit.quote:Op zondag 14 juni 2020 21:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nou, wat meer informatie. Wie en wat en waarom bijvoorbeeld.
De T is de T.quote:Op zondag 14 juni 2020 21:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Titel is wat sensationeel, maar dat is de Telegraaf. Over het waarom staat er genoeg. En wat: geen suikeroom die er flink veel geld in gaat pompen, maar een investeringscollectief wat waarschijnlijk zeer economisch denkt. Dat kan je lezen toch? Dan maakt het wie ook niet meer zoveel uit.
Het is alleen onduidelijk hoe concreet dit is. Dat is vrij essentiële info natuurlijk.
Ah, jij wilde meteen het hele verdienmodel op straat hebben. Ja logisch.quote:Op zondag 14 juni 2020 21:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
De T is de T.
Had graag wat meer achtergrondinformatie gehad. Om welke investeringsmaatschappijen gaat het. Hoeveel aandelen willen ze kopen? Wat voor een rendement willen ze behalen? Hoeveel zeggenschap willen ze?
Maar dat zullen we in de komende dagen allemaal wel lezen verwacht ik.
Dat zou wel fijn zijn ja.quote:Op zondag 14 juni 2020 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, jij wilde meteen het hele verdienmodel op straat hebben. Ja logisch.
Gelukkig kun je bij Feyenoord nog altijd een mooi salaris verdienen.quote:Op maandag 15 juni 2020 08:24 schreef Caland het volgende:
Volgens dagblad van het noorden (dat kent niemand) kiest Diemers voor Feyenoord
quote:Er werd vervolgens een akkoord gemeld tussen Fortuna en FC Groningen, waardoor alleen een persoonlijk akkoord het afronden van de transfer nog in de weg stond. Diemers had echter zijn zinnen gezet op een overgang naar Feyenoord, wat er voor zorgt dat FC Groningen het nakijken heeft. Hij had bij de Trots van het Noorden een jaarsalaris van 350.000 euro kunnen opstrijken, maar bij Feyenoord ligt een ‘aanzienlijk hoger’ bedrag in het vooruitzicht.
de kans op dat laatste is uiteraard veel groterquote:Op maandag 15 juni 2020 09:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Mark Diemers, de nieuwe Patrick Paauwe? Of de nieuwe John Goossens / Ruud Vormer / Vejinovic / Jan de Visser?
is dat zo? Hij zal bij Feyenoord minimaal een ton meer verdienen dan bij Groningen dus die ben je niet zomaar weer kwijt aan zo'n clubquote:Op maandag 15 juni 2020 09:40 schreef Rocket Ride het volgende:
Of de nieuwe Kees van Wonderen of zelfs Paul Bosvelt.
Kans is niet echt groot, maar volgens mij is het gokje niet al te gevaarlijk. Je kan er altijd weer vanaf, zonder veel verlies.
Misschien waren ze wel bereid Linssen 600-700k te geven maar hadden ze niet verwacht dat Linssen zo ver van hun openingsbod af zou zitten. Hij wilde boven het miljoen toch?quote:Op maandag 15 juni 2020 09:55 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap het salarisbeleid van Feyenoord echt niet. Diemers gaat aanzienlijk meer dan 350 k verdienen. Dan denk ik minimaal 500/600 k. Ze hadden Linssen een voorstel van 400k gedaan. Dat is best krom toch?
'Je kan er altijd weer van af'. Ja dat zeiden we bij Tapia en Liam Kelly ook.quote:Op maandag 15 juni 2020 09:40 schreef Rocket Ride het volgende:
Of de nieuwe Kees van Wonderen of zelfs Paul Bosvelt.
Kans is niet echt groot, maar volgens mij is het gokje niet al te gevaarlijk. Je kan er altijd weer vanaf, zonder veel verlies.
Over het algemeen is het niet zo verstandig om alles te geloven wat in de media geschreven wordt. Linssen was aan het huilen over het openingsbod, dat min of meer gelijkwaardig was aan zijn huidige salaris.quote:Op maandag 15 juni 2020 09:55 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap het salarisbeleid van Feyenoord echt niet. Diemers gaat aanzienlijk meer dan 350 k verdienen. Dan denk ik minimaal 500/600 k. Ze hadden Linssen een voorstel van 400k gedaan. Dat is best krom toch?
Dit lijkt me wat overdreven. Totaal ander type speler ook.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:06 schreef fetX het volgende:
Diemers. Onze nieuwe Marcel Meeuwis.
Wat een aanfluiting
Bedankt.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:08 schreef Mani89 het volgende:
Gefeliciteerd met de zoveelste huis tuin en keuken boerenkoolvoetballer in je selectie.
Klopt. Was volgens mij een artikel in het AD, wat nooit door Feyenoord is weerbesproken. Dat kwam verder niet heel onbetrouwbaar over.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Over het algemeen is het niet zo verstandig om alles te geloven wat in de media geschreven wordt. Linssen was aan het huilen over het openingsbod, dat min of meer gelijkwaardig was aan zijn huidige salaris.
Zal best. Maar zoals al een paar keer genoemd is dit hoogstwaarschijnlijk weer een huis, tuin en keuken voetballer.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit lijkt me wat overdreven. Totaal ander type speler ook.
Ach, alsof élke transfer een buitenlandse moet zijn.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
gratis maar toch wel een bord op schoot gevalletje, ik dacht dat yellow al weg was
we gaan het zien maar 5ton? salaris voor een bankzitter is natuurlijk best veel zeker als je 20 miljoen moet bezuinigenquote:Op maandag 15 juni 2020 10:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ach, alsof élke transfer een buitenlandse moet zijn.
Advocaat wil die gozer graag, hij is niet duur, geen zicht op een basisplek lijkt me, en mocht het toch ineens wat blijken te zijn heb je een goede goedkope kracht uit een prima leeftijdscategorie als je naar de rest van de selectie kijkt.
Ideaal gezien vul je de bank gewoon met goede jeugdspelers (die veel goedkoper zijn) en een paar routiniers. Maar de jeugd is op dit moment (nog) niet goed genoeg.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
we gaan het zien maar 5ton? salaris voor een bankzitter is natuurlijk best veel zeker als je 20 miljoen moet bezuinigen
Niet eens gratis toch.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
gratis maar toch wel een bord op schoot gevalletje, ik dacht dat yellow al weg was
Boeiend. Belangrijker is dat het gewoon een matige voetballer is waarbij je je af moet vragen of hij ook maar iets kan toevoegen.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2020 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is wel zo’n speler die je over twee seizoenen voor twintig miljoen kwijt kan
Je hebt je mening over hem wel heel snel klaar. Hoeveel volledige wedstrijden van Fortuna heb je de afgelopen seizoenen gezien?quote:Op maandag 15 juni 2020 11:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Boeiend. Belangrijker is dat het gewoon een matige voetballer is waarbij je je af moet vragen of hij ook maar iets kan toevoegen.
Hij kan dus moeiteloos de rol van Tapia overnemen.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Boeiend. Belangrijker is dat het gewoon een matige voetballer is waarbij je je af moet vragen of hij ook maar iets kan toevoegen.
ik heb ook niet veel van hem gezien, weet dat hij een aardige trap heeft maar z'n CV is niet indrukwekkend en hij komt van een club dat degradatievoetbal speelt, de kans dat het goed gaat lijkt mij daarom klein.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt je mening over hem wel heel snel klaar. Hoeveel volledige wedstrijden van Fortuna heb je de afgelopen seizoenen gezien?
Lol.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is wel zo’n speler die je over twee seizoenen voor twintig miljoen kwijt kan
Dit dus en de wedstrijden die ik van Fortuna heb gezien (beperkt, uiteraard) is hij mij niet echt opgevallen.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb ook niet veel van hem gezien, weet dat hij een aardige trap heeft maar z'n CV is niet indrukwekkend en hij komt van een club dat degradatievoetbal speelt, de kans dat het goed gaat lijkt mij daarom klein.
Met een middenveld van Toornstra - Diemers - Kökcü kom je echt niet weg hoorquote:Op maandag 15 juni 2020 13:13 schreef Haringkop het volgende:
Diemers gaat toch gewoon spelen als Fer weggaat?
Jammer dat jij en Steven Berghuis niet op 1 lijn zitten wat Diemers betreft.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit dus en de wedstrijden die ik van Fortuna heb gezien (beperkt, uiteraard) is hij mij niet echt opgevallen.
Dat moet je ook wel met een korreltje zout nemen, begreep dat die elkaar kennen van vroeger.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jammer dat jij en Steven Berghuis niet op 1 lijn zitten wat Diemers betreft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werken voor zn coronageldquote:Op maandag 15 juni 2020 13:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
alhoewel hij voorlopig keihard zal moeten werken.
OP NAAR HET GRONINGENTOPIC!!!quote:Op maandag 15 juni 2020 11:11 schreef Zipportal het volgende:
https://www.feyenoord.nl/teams/feyenoord-1/selectie/mark-diemers
ANNOUNCE. @:de_kraam
Er zijn inderdaad dagen dat Steven en ik niet op 1 lijn zittenquote:Op maandag 15 juni 2020 13:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jammer dat jij en Steven Berghuis niet op 1 lijn zitten wat Diemers betreft.
dus vervangt Jaap z'n mannetje of is dat al opgelost?quote:Op maandag 15 juni 2020 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Arnesen met de man die zijn nier aan Gullit zou geven.
Ja, die is Jaap alweer achterna. Jammer wel, want hoorde daar louter goede verhalen over.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus vervangt Jaap z'n mannetje of is dat al opgelost?
quote:Op maandag 15 juni 2020 17:47 schreef fetX het volgende:
Heeft die Zeljko eigenlijk ooit ergens iets toegevoegd?
Beide zijn meer Advocaat dan Arnesen natuurlijk. Al is ie er wel gewoon bij.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:19 schreef Maastoren het volgende:
Ik ben het jarenlange wanbeleid zo zat dat ik denk: laat die Amerikanen maar komen en de boel reorganiseren. Arnesen begon veelbelovend maar Diemers en (mogelijk) Petrovic als assistent begint toch wel weer gênant te worden.
Denk dat Arnesen wel wat toezeggingen heeft moeten doen om het contract met Dick een jaar te kunnen verlengen. Daar kan je natuurlijk ook je vraagtekens bij zetten, maar in onzekere tijden heeft continuïteit wel een hoge prio.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Beide zijn meer Advocaat dan Arnesen natuurlijk. Al is ie er wel gewoon bij.
Ja idd. Ik heb er niet zo'n moeite mee allemaal eigenlijk. Perfect is het allemaal niet, maar ja, welke club heeft de boel nu wel voor elkaar? Komend jaar gewoon zo goed mogelijk presteren, en dan eens kijken hoe de voetbalwereld ervoor staat.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk dat Arnesen wel wat toezeggingen heeft moeten doen om het contract met Dick een jaar te kunnen verlengen. Daar kan je natuurlijk ook je vraagtekens bij zetten, maar in onzekere tijden heeft continuïteit wel een hoge prio.
Dick mag zijn eigen assistenten kiezen en Feyenoord kiest er één (De Wolf is vanuit de club, god knows why)quote:Op maandag 15 juni 2020 18:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Vanwege zijn uitstraling en De Wolf is een echte Feyenoorder volgens Sjaak Troostquote:Op maandag 15 juni 2020 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dick mag zijn eigen assistenten kiezen en Feyenoord kiest er één (De Wolf is vanuit de club, god knows why)
Advocaat is over een jaar weer weg. Zit je met al die rotzooi opgescheept.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Petrovic ook maximaal een jaarcontract krijgt.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Vanwege zijn uitstraling en De Wolf is een echte Feyenoorder volgens Sjaak Troost![]()
[..]
Advocaat is over een jaar weer weg. Zit je met al die rotzooi opgescheept.
Petrovic en Diemers. Wat een niveau zeg.
Je gaat er in ieder geval niet op vooruit met middelmaat.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ja klopt, we zijn voor jaren teruggeworpen door een breedte aankoop en een assistent trainer.
quote:Orkun Kökcü is op dit moment de meest besproken Feyenoorder. De 19-jarige middenvelder staat in concrete belangstelling van Arsenal en Sevilla en ook de Spaanse media linken FC Barcelona aan Kökcü. De talentvolle Feyenoorder wil zelf niets liever in De Kuip blijven. ''k ben nog niet klaar hier, ik heb het naar mijn zin, ik wil volgend jaar kampioen worden.''
Kökcü mist wel waardering van de club. ''Maar ik heb nu twee keer een aanbieding gehad die – met alle respect – niet was wat ik had gehoopt. En nu is het stil'', vertelt hij in gesprek met Voetbal International. ''Ik weet niet of het bewust is, maar het voelt soms alsof de club tijdrekt om me straks alsnog te verkopen. Dat er dan geen weg terug meer is. Het voelt een beetje ongemakkelijk. Wil Feyenoord wel dat ik blijf?''
De middenvelder sluit zijn ogen niet voor de huidige wereld en beseft dat de tijden zijn veranderd. ''Ik weet het, clubs hebben het moeilijk, Feyenoord ook. Maar in principe lever ik de club straks geld op, als alles goed blijft gaan. En ik hoef echt niet de best betaalde speler hier te worden, bij lange na niet zelfs. Geef me gewoon het gevoel dat ik in álle opzichten écht een basisspeler ben.''
Ik zou niet teveel vooruitgang verwachten in deze tijd.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:29 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Je gaat er in ieder geval niet op vooruit met middelmaat.
Vind ik wel erg makkelijk. Ook in deze tijden kan je met weinig geld verstandige dingen doen.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou niet teveel vooruitgang verwachten in deze tijd.
Hij heeft natuurlijk een punt.quote:
Voor wat hij kost haal je geen zekerheidjes. Je kan hopen dat je de nieuwe Sinisterra te pakken hebt, maar die kans is heel klein. Normaal ben ik daar zeker voor, maar deze zomer snap ik wel dat je het wat dichter bij huis zoekt.quote:Op maandag 15 juni 2020 22:06 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Vind ik wel erg makkelijk. Ook in deze tijden kan je met weinig geld verstandige dingen doen.
KrabbyGod.quote:Dick Advocaat kan goed nieuws verwachten deze week. De trainer krijgt de beschikking over een extra middenvelder: de 26-jarige Mark Diemers gaat een meerjarig contract ondertekenen in De Kuip. Ook Leroy Fer en Eric Botteghin zijn nog altijd in onderhandeling met de club en men verwacht snel witte rook.
''Ja, die gaan verlengen'', vertelt Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam in Veronica Inside. ''Het is de bedoeling dat het misschien deze week gaat gebeuren.'' Ook Diemers is binnen. ''Hij gaat gewoon naar Feyenoord. Volgens mij een driejarig contract. Dick is er wel blij mee.''
''Je moet niet vergeten dat er een aantal middenvelders is vertrokken. Tapia is weg, Özyakup vertrokken. Ayoub al in de winter. Je moet die spelers wel vervangen. Kelly komt niet meer terug. Het is ook niet meer het beleid om met bord op schoot te scouten. Feyenoord krijgt een druk programma met de Europa League, beker en de competitie. Dan heb je meer dan drie middenvelders nodig.''
Indekgenotquote:
Kan hij ook als tolk fungeren?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 10:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dus Diemers wordt de nieuwe Taap.
twitter:FeyenoordTM twitterde op dinsdag 16-06-2020 om 12:16:50Leroy Fer wilt zich langer aan #Feyenoord verbinden. Vooralsnog komen club en speler er nog altijd niet uit. Feyenoord wilt verlengen voor één seizoen, Leroy Fer voor drie. Feyenoord neemt dit standpunt omdat Dick Advocaat ook slechts voor alleen volgend seizoen vastligt. reageer retweet
Wat een rare redenatie, hij is geen 35. Geef 'm gewoon een driejarig contract.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:18 schreef Caland het volgende:
twitter:FeyenoordTM twitterde op dinsdag 16-06-2020 om 12:16:50Leroy Fer wilt zich langer aan #Feyenoord verbinden. Vooralsnog komen club en speler er nog altijd niet uit. Feyenoord wilt verlengen voor één seizoen, Leroy Fer voor drie. Feyenoord neemt dit standpunt omdat Dick Advocaat ook slechts voor alleen volgend seizoen vastligt. reageer retweet
Zijn laatste half jaar was wel zo prima dat ik ook geen reden zie om hem geen 3 jaar te geven eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat een rare redenatie, hij is geen 35. Geef 'm gewoon een driejarig contract.
Maar de 5 jaar daarvoor was hij eigenlijk altijd geblesseerdquote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zijn laatste half jaar was wel zo prima dat ik ook geen reden zie om hem geen 3 jaar te geven eigenlijk.
Hm ja. Dat klopt ook weer.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar de 5 jaar daarvoor was hij eigenlijk altijd geblesseerd
Valt wel mee. Hij heeft sinds de zomer van 2015 2x ongeveer een half seizoen gemist. Ongeveer 20% van de tijd dus. Weet niet of ie buiten die periode vaak wedstrijdfit was weet ik niet, maar volgens mij was ie op een gegeven moment ook geen basisspeler meer.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar de 5 jaar daarvoor was hij eigenlijk altijd geblesseerd
Begin was uiterst moeizaam. Na de winterstop begon hij wel belangrijk te worden. Snap niet dat ze het zo erg aan Dick hangen. Is toch gewoon een nuttige speler?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zijn laatste half jaar was wel zo prima dat ik ook geen reden zie om hem geen 3 jaar te geven eigenlijk.
Prima deal.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hm ja. Dat klopt ook weer.
1 jaar dan, met automatische verlenging van 2 jaar indien hij 85% van de wedstrijden kan spelen. Ik app Arnesen even.
Toetersquote:Liam Kelly keert deze zomer niet meer terug bij Feyenoord. Oxford United heeft zich inmiddels gemeld bij de Rotterdammers om de middenvelder langer te huren om ook tijdens de play-offs van de League One te kunnen beschikken over hem. Manager Karl Robinson hoopt zelf Kelly daarna definitief te kunnen overnemen.
"We staan op het punt om de deal te verlengen", geeft Robinson aan in gesprek met Oxford Mail. Kelly begon met een blessure bij zijn nieuwe club, maar is inmiddels helemaal fit. "Als ik nu een foto van hem zou maken, vragen mensen zich af wie hij is. Hij is weer de Liam Kelly die zo goed speelde bij Reading. Ik wil hem dolgraag hier houden, zeker als hij blijft presteren zoals hij nu doet. Hij is echt een goede speler.''
Denk dat Kelly lekker die 6 ton wil blijven opstrijkenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
600k extra voor salarissen van spelers die wel iets kunnen
Hoeveel zou Oxford zelf kunnen betalen? Gewoon de rest aanvullen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat Kelly lekker die 6 ton wil blijven opstrijken
Ik kan me niet voorstellen dat een club als Oxford 6 ton aan salaris betaalt. En aanvullen doe je alleen als je weer gaat verhuren.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoeveel zou Oxford zelf kunnen betalen? Gewoon de rest aanvullen.
Volgens mij gebeurt dat ook wel eens bij verkopen hoor. Maar als dat bedrag heel hoog is kan je net zo goed zn contract afkopenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een club als Oxford 6 ton aan salaris betaalt. En aanvullen doe je alleen als je weer gaat verhuren.
Wat heb je er dan aan?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat ook wel eens bij verkopen hoor. Maar als dat bedrag heel hoog is kan je net zo goed zn contract afkopen
Dan kan die flink inleveren.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Volgens Google krijgt een speler van Oxford United gemiddeld zo'n 2500 pond per week.
Ergo: we komen nooit meer van Kelly af. Of je moet zijn contract gaan afkopen inderdaad. Maar dan maak je alsnog miljoenen verlies.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Volgens Google krijgt een speler van Oxford United gemiddeld zo'n 2500 pond per week.
Nou, stel dat ze 3 ton konden bieden, dan heb je toch 3 ton salarisruimte gecreëerd. Maar 2.500 per week is maar 130k per jaar helaas.quote:
Nou ja, sowieso in 2022. Of tot wanneer dat sjaakcontract loopt.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ergo: we komen nooit meer van Kelly af. Of je moet zijn contract gaan afkopen inderdaad. Maar dan maak je alsnog miljoenen verlies.
Sjaakgod.
quote:
twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 16-06-2020 om 18:08:13Mark #Diemers ondergaat komende dagen zijn medische keuring bij #Feyenoord. Daarna tekent hij voor drie jaar. Zie zo @VI_nl voor meer reageer retweet
Jammer.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 18:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 16-06-2020 om 18:08:13Mark #Diemers ondergaat komende dagen zijn medische keuring bij #Feyenoord. Daarna tekent hij voor drie jaar. Zie zo @:VI_nl voor meer reageer retweet
Ken hem eigenlijk totaal nietquote:Op dinsdag 16 juni 2020 18:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Diemers. Zie het eigenlijk veel positief in.
Hoop voor hem dat ie de afgelopen maanden goed geoefend heeft op bankzittenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 18:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Komt goed, Mark gaat mondjes snoeren.
Die gaat niet veel spelen vermoed ik zo. Zal nog wel een middenvelder komen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 18:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Komt goed, Mark gaat mondjes snoeren.
Mwah, enige middenvelders die we nu nog/al onder contract hebben zijn Nieuwkoop, Burger en Toornstra?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 18:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoop voor hem dat ie de afgelopen maanden goed geoefend heeft op bankzitten
Kökcüquote:Op dinsdag 16 juni 2020 18:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Mwah, enige middenvelders die we nu nog/al onder contract hebben zijn Nieuwkoop, Burger en Toornstra?Of mis ik iemand?
Je vergeet ongeveer ons grootste talent.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 18:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Mwah, enige middenvelders die we nu nog/al onder contract hebben zijn Nieuwkoop, Burger en Toornstra?Of mis ik iemand?
Alleen in football manager toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat ook wel eens bij verkopen hoor. Maar als dat bedrag heel hoog is kan je net zo goed zn contract afkopen
Ohjaquote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kökcü
En ik verwacht dat Fer wel gaat verlengen.
Daar gebruik ik het inderdaad regelmatigquote:
Onze verdediging is ook prima. Maar tot Sini weer fit is hangt onze aanval volledig aan Berghuisquote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ohja![]()
Fer Kokcu Jens is in de Eredivisie nog wel een prima middenveld
Engelse clubs doen het wel maar dan met een terugkoopclausule in het contract.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar gebruik ik het inderdaad regelmatig
Maar bijvoorbeeld als City of PSG een speler moet lozen kan ik het me best voorstellen.
Ik las dit stukje van Kenneth ‘kankerneger’ Perezquote:
ja ik vind perez ook wel een goeiequote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik las dit stukje van Kenneth ‘kankerneger’ Perez
https://m.voetbalzone.nl/amp/doc.asp?uid=359939
Ik vind hem meestal wel een goede kijk op spelers hebben
Een flegmatieke speler met een goede trap die niet heel veel doet in balverlies en bij binnenkomst al met 1-0 achter staat bij een deel van het publiekquote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja ik vind perez ook wel een goeie
bedankt
edit: nou wat een kutstukje over een dikke nederlaag met fortuna tegen ajax
jupquote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Een flegmatieke speler met een goede trap die niet heel veel doet in balverlies en bij binnenkomst al met 1-0 achter staat bij een deel van het publiek
In principe zijn alle ingredienten voor een flop wel aanwezig
Het verschil met Vejinovic of Goossens is dat er bij hem wel een goede kop op zit en dat ie fysiek gewoon in orde isquote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Een flegmatieke speler met een goede trap die niet heel veel doet in balverlies en bij binnenkomst al met 1-0 achter staat bij een deel van het publiek
In principe zijn alle ingredienten voor een flop wel aanwezig
Is pas een optie als er geld is en volgens geruchten hebben ze hem dat ook laten weten meen ik ergens gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup
Ik hoop maar op een Schöne scenario dan ofzo
Er werd naar verluidt toch ook gekeken naar een segmentje hoger in de vorm van Veerman? Maar die was denk ik onhaalbaar
Als er echt zo'n gek 20+ bedrag voor Kokcu wordt geboden moet je dat imo gewoon doen welquote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Is pas een optie als er geld is en volgens geruchten hebben ze hem dat ook laten weten meen ik ergens gelezen te hebben.
Dan worden alle spelers waar we interesse in hebben natuurlijk wel meteen 50% duurderquote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Als er echt zo'n gek 20+ bedrag voor Kokcu wordt geboden moet je dat imo gewoon doen wel
kun je misschien nog een leuke slag slaan deze zomer..
Feyenoord zal echt moeten verkopen, want anders gaat het een karige/smalle selectie worden voor volgend jaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Als er echt zo'n gek 20+ bedrag voor Kokcu wordt geboden moet je dat imo gewoon doen wel
kun je misschien nog een leuke slag slaan deze zomer..
Welke belangrijke spelers van vorig jaar zijn weg dan? Dick deed het al prima met een matige selectiequote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord zal echt moeten verkopen, want anders gaat het een karige/smalle selectie worden voor volgend jaar.
Of het wordt opgevuld met types als Diemers.![]()
Mwah. De basiself is echt prima en nog steeds (mits Fer bijtekent en Botteghin ook al ben ik daar niet zo’n fan van), maar de selectie wordt wel smaller en onervarener.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Welke belangrijke spelers van vorig jaar zijn weg dan? Dick deed het al prima met een matige selectie
Ik denk dat Dick al blij is als hij straks een aanvaller op linksbuiten kan zetten ipv een backquote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwah. De basiself is echt prima en nog steeds (mits Fer bijtekent en Botteghin ook al ben ik daar niet zo’n fan van), maar de selectie wordt wel smaller en onervarener.
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ben al blij dat we vooralsnog met 2 spitsen het seizoen ingaan. Dat is ook wel eens anders geweest!
Ah, we hebben hier nog iemand die rekening houdt met Jorgensen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ben al blij dat we vooralsnog met 2 spitsen het seizoen ingaan. Dat is ook wel eens anders geweest!
Waar gaat ie heen dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, we hebben hier nog iemand die rekening houdt met Jorgensen.
Gelachen
Hij zei toch dat ie fit was!!!!!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, we hebben hier nog iemand die rekening houdt met Jorgensen.
Gelachen
Momenteel is ie drukker met luiers verschonenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer het hele seizoen z’n wijf aanduwen.
Dat duurt dan ook drie wedstrijden want dan zal hij wel weer één of andere vreemde blessure krijgenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk dat Advocaat als het er op aan komt wel gaat kiezen voor Jĝrgensen boven Bozenik.
Ik verwacht (en hoop) dat Bozenik het beter gaat doen dan de Jörg.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk dat Advocaat als het er op aan komt wel gaat kiezen voor Jĝrgensen boven Bozenik.
Dit kan echt van alles betekenen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:25 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik verwacht (en hoop) dat Bozenik het beter gaat doen dan de Jörg.
Minder blessuregevoelig dus sowieso meer kans op meer optredens en doelpunten, lijkt mij?quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit kan echt van alles betekenen.
Bedoel je dat ie komend seizoen vaker gaat scoren dan Jorgensen komend seizoen gaat scoren?
Ik vind Jĝrgensen vooralsnog als ie fit is nog steeds een betere speler. Vooral meevoetballend en als aanspeelpunt. Bijna iedere bal die Bozenik buiten de 16 krijgt is balverlies. Alleen een fitte Jĝrgensen is wel heel zeldzaam geworden de afgelopen 2 jaar.quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:50 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Minder blessuregevoelig dus sowieso meer kans op meer optredens en doelpunten, lijkt mij?
Dit is gewoon koffiedik kijken hoor. Ik heb gewoon alle vertrouwen in Nico verloren en kijk liever naar de toekomst.
Jij mag Nico zeggen? Ik wist niet dat jullie elkaar persoonlijk kennenquote:Op woensdag 17 juni 2020 10:50 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Minder blessuregevoelig dus sowieso meer kans op meer optredens en doelpunten, lijkt mij?
Dit is gewoon koffiedik kijken hoor. Ik heb gewoon alle vertrouwen in Nico verloren en kijk liever naar de toekomst.
Kuyt moet nog ff z’n nummer doorgeven denk ik, maar die heeft wat anders aan zijn hoofd.quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:59 schreef Caland het volgende:
Is Bozenik inmiddels al naar de tandarts geweest?
Hahahaha!quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij mag Nico zeggen? Ik wist niet dat jullie elkaar persoonlijk kennen
Gisteren nog met hem en De Teen gesjoeld.quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij mag Nico zeggen? Ik wist niet dat jullie elkaar persoonlijk kennen
Krabbygod.quote:Trainer Dick Advocaat overtuigde direct, zo weet Voetbal International. ''Hij schetst het beeld van zijn manier van werken, welke plannen hij heeft met de club en het elftal, en doet dat met zoveel geestdrift dat Diemers de adrenaline voelt stromen.''
De Teen I of De Teen II (Van Beek)quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:27 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Gisteren nog met hem en De Teen gesjoeld.
WimlexGODquote:Koning Willem-Alexander bezoekt De Kuip: ''Was echt geïnteresseerd''
Vandaag was er een speciale gast aanwezig in De Kuip. Niemand minder dan Koning Willem-Alexander bracht een werkbezoek aan Feyenoord. Algemeen directeur Jan van Merwijk en financieel directeur Carl Berg verwelkomden de koning bij het Maasgebouw.
Dit meldt het Algemeen Dagblad. Na een gesprek volgde een uitgebreide rondleiding door het stadion van Feyenoord. Het gesprek ging vooral over de gevolgen van de coronapandemie en de inzet van maatregelen ter bestrijding van het coronavirus. Willem-Alexander sprak met diverse medewerkers van de club.
Ook aanvoerder Berghuis maakte een kort praatje. ''Een eer, in deze tijd van corona onze Koning in de Kuip, heel mooi. Hij was echt geïnteresseerd. We hebben hem een shirt cadeau gedaan en Mark Koevermans heeft gevraagd of hij nog eens komt kijken.''
quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik las al dat hij van de F-side niet meer boven de N201 mag komen
twitter:FR1908_Max twitterde op woensdag 17-06-2020 om 14:14:54@KuipTalk Ook jij werken voor je kankergeld reageer retweet
quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:31 schreef Haringkop het volgende:
twitter:FR1908_Max twitterde op woensdag 17-06-2020 om 14:14:54@:KuipTalk Ook jij werken voor je kankergeld reageer retweet
Ik zeg niets, anders wordt Typisch weer heel erg boos.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:38 schreef De_Kraam het volgende:
Weer een Ajacied in de Kuip.
@:Rickertman
quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:45 schreef Maastoren het volgende:
Vandaag wordt toch bekend of Feyenoord definitief geplaatst is voor Europees voetbal?
Maar goed ook gezien deze opzetquote:De voorronden van de Champions League en Europa League zullen al in augustus beginnen, hetgeen grote gevolgen kan hebben voor de Eredivisie-clubs.
In Nederland is het immers tot 1 september verboden om voetbalwedstrijden te organiseren. Als deze datum niet naar voren wordt gehaald, kan er in Nederland niet gevoetbald worden. Er is overigens geen sprake van een tweeluik. De confrontaties in de voorrondes van de Europese toernooien worden over één duel beslist, met uitzondering van de play-offs voor de Champions League.
Van de clubs die de KNVB inschreef, hoeft alleen Feyenoord sowieso geen voorronden te spelen. De Rotterdammers zullen rechtstreeks deelnemen aan de groepsfase van de Europa League. Ajax mag de voorronden van de Champions League overslaan als de winnaar van de huidige editie van het kampioenenbal zich ook via de eigen competitie plaatst voor het elitetoernooi.
AZ (Champions League), PSV (Europa League) en Willem II (Europa League) moeten hoe dan ook de voorronden in.
Waarschijnlijk heeft de geplaatste club dan het thuisvoordeel? Tenzij het niet mag van de overheid inderdaadquote:
Heeft de F-side al een statement gemaakt?quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:38 schreef De_Kraam het volgende:
Weer een Ajacied in de Kuip.
@:Rickertman
Geen idee, maar de regering moet sowieso die datum naar voren halen anders liggen straks alle Nederlandse clubs er al uit.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de geplaatste club dan het thuisvoordeel?
denk het ook maar als PSV bijvoorbeeld nog niet mag thuis voetballen en een Krasnodar wel dan switchen ze dat misschien?quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de geplaatste club dan het thuisvoordeel?
Ja dat zou goed kunnen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk het ook maar als PSV bijvoorbeeld nog niet mag thuis voetballen en een Krasnodar wel dan switchen ze dat misschien?
Willem II ook denk ik?quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
het schijnt mee te vallen, alleen AZ zal een thuiswedstrijd eind augustus hebben
Hopelijk dat spaargeld de laatste maanden niet voor niets weggezet.twitter:FeyenoordEuropa twitterde op woensdag 17-06-2020 om 16:04:1422 Oktober 2020 inderdaad de eerste wedstrijd van de groepsfase Europa League. De loting zal 2 oktober plaatsvinden in Athene. reageer retweet
schijnt van nietquote:
quote:AZ heeft het grootste probleem. De Alkmaarders stromen op weg naar de groepsfase van de Champions League in de tweede voorronde in. Dat betekent dat AZ op 25 of 26 augustus moet spelen. Zoals de situatie nu is in Nederland, kan de ploeg van Arne Slot dan sowieso niet in eigen land spelen.
Willem II komt ook in het nauw. De Tilburgers stromen in bij de tweede voorronde van de Europa League en spelen op 17 september al. Het is de vraag in hoeverre Willem II zich goed op dat duel kan voorbereiden. PSV komt op 24 september voor het eerst Europees in actie.
dit is het schemaquote:Op woensdag 17 juni 2020 16:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus de Europa League voorrondes beginnen 3 weken later? Waarom?
Wat een flutstuk weer, had gewoon afgedaan kunnen worden met ;meer geld en sportieve verbetering. Ook alweer een stukje over WimLex, tropendagen voor Krabby.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door maxi-mus op 17-06-2020 17:46:52 ]
Belangrijkste verschil is dat laatste voorronde CL 2 wedstrijden is, terwijl deze bij EL (net als de overige voorrondes) maar 1 wedstrijd is.quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus de Europa League voorrondes beginnen 3 weken later? Waarom?
Ja dat verklaarde een deel, maar ik wist niet dat er ook een gat van 2 weken in het schema zit door de interlandbreak. Anders had je de EL voorrondes al af kunnen ronden voor de 2e voorronde van de CL.quote:Op woensdag 17 juni 2020 17:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Belangrijkste verschil is dat laatste voorronde CL 2 wedstrijden is, terwijl deze bij EL (net als de overige voorrondes) maar 1 wedstrijd is.
Dit is het belangrijkste nieuws van vandaag.quote:Op woensdag 17 juni 2020 17:54 schreef hhh38 het volgende:
Maar goed, Feyenoord kan lekker achterover leunen en wachten tot de loting op 2 oktober
VIES MAD HIERquote:Op woensdag 17 juni 2020 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je echt tijd teveel, als je zoiets gaat vervalsen voor de views
@:paul
Als Jong Oranje enzo ook nog interlands speelt kan je er Bijlow, Malacia, Geertruida en Burger nog wel bijtellen. Maar daar heeft de concurrentie ook last van.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat ik persoonlijk wel vervelend vind is dat de Nations League valt in de week voor de start van de Eredivisie. We hebben al een gebroken voorbereiding, als we dan de twee weken voordat we mogen starten Berghuis, Bozenik, Kökcü, Jĝrgensen en mogelijk Senesi en Fer missen is dat best vervelend.
als je ze maar niet geblesseerd terug krijgt maar wel met je eens verderquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat ik persoonlijk wel vervelend vind is dat de Nations League valt in de week voor de start van de Eredivisie. We hebben al een gebroken voorbereiding, als we dan de twee weken voordat we mogen starten Berghuis, Bozenik, Kökcü, Jĝrgensen en mogelijk Senesi en Fer missen is dat best vervelend.
Je hebt gelijk. Komt nog eens bij dat al die jongens op Bozenik en Bijlow na waarschijnlijk banken dus dat ze niet eens op zijn minst wat officiële minuten maken zo voor de start. Denk dat Koeman sowieso die wedstrijden niet gaat kiezen voor de jongens die Eredivisie spelen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Jong Oranje enzo ook nog interlands speelt kan je er Bijlow, Malacia, Geertruida en Burger nog wel bijtellen. Maar daar heeft de concurrentie ook last van.
Ze kunnen oefenwedstrijden buiten NL spelen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 00:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Komt nog eens bij dat al die jongens op Bozenik en Bijlow na waarschijnlijk banken dus dat ze niet eens op zijn minst wat officiële minuten maken zo voor de start. Denk dat Koeman sowieso die wedstrijden niet gaat kiezen voor de jongens die Eredivisie spelen.
Hopelijk wordt de beslissing gewoon nog ingetrokken zodat we op zijn minst augustus kunnen starten met oefenwedstrijden, gaat echt nergens over dat dat niet mag. Alhoewel daar sowieso wel oplossingen voor zijn te vinden natuurlijk.
Wow dus ze gingen elke wedstrijd in met het doel te winnen?quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:54 schreef Rocket Ride het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)DWQe?ocid=spartanntp
Wat een verhaal van Kokcu. Ze gingen dus stiekem ook voor de titel. Damn, we zijn dus eigenlijk de dubbel misgelopen door die corona.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:54 schreef Rocket Ride het volgende:
Wat een verhaal van Kokcu. Ze gingen dus stiekem ook voor de titel. Damn, we zijn dus eigenlijk de dubbel misgelopen door die corona.
twitter:FeyenoordTM twitterde op donderdag 18-06-2020 om 15:58:56Kökçü en #Feyenoord staan op het punt van verlengen; beide partijen liggen niet ver uit elkaar na een derde aanbieding. De bal ligt nog bij de RvC. Mocht Kökçü verlengen (tot vermoedelijk 2025) heeft Dick Advocaat zijn selectie tot dusver nagenoeg bij elkaar weten te houden. reageer retweet
Zou fantastisch zijnquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:FeyenoordTM twitterde op donderdag 18-06-2020 om 15:58:56Kökçü en #Feyenoord staan op het punt van verlengen; beide partijen liggen niet ver uit elkaar na een derde aanbieding. De bal ligt nog bij de RvC. Mocht Kökçü verlengen (tot vermoedelijk 2025) heeft Dick Advocaat zijn selectie tot dusver nagenoeg bij elkaar weten te houden. reageer retweet
quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:54 schreef Rocket Ride het volgende:
genotquote:Op donderdag 18 juni 2020 16:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Kökçü en #Feyenoord staan op het punt van verlengen; beide partijen liggen niet ver uit elkaar na een derde aanbieding. De bal ligt nog bij de RvC. Mocht Kökçü verlengen (tot vermoedelijk 2025) heeft Dick Advocaat zijn selectie tot dusver nagenoeg bij elkaar weten te houden
Jaar of 2 PSV zou hem goed doen, daarna de stap naar de buitenlandse top.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ben bang dat een middenveld met Hendrikx en Rosario nog wel een niveautje te hoog gegrepen is voor Kökcü.quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Jaar of 2 PSV zou hem goed doen, daarna de stap naar de buitenlandse top.
Kokcu-Hendrixquote:Op donderdag 18 juni 2020 18:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben bang dat een middenveld met Hendrikx en Rosario nog wel een niveautje te hoog gegrepen is voor Kökcü.
Denk niet dat hij nu een stap achteruit wil doen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Jaar of 2 PSV zou hem goed doen, daarna de stap naar de buitenlandse top.
Voor het kampioenschap spelen is geen stap terugquote:Op donderdag 18 juni 2020 18:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk niet dat hij nu een stap achteruit wil doen.
Dan mogen jullie nog wel wat versterkingen halen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Voor het kampioenschap spelen is geen stap terug
Klopt..anders eindigen ze waarschijnlijk weer achter Feyenoordquote:Op donderdag 18 juni 2020 18:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan mogen jullie nog wel wat versterkingen halen.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt..anders eindigen ze waarschijnlijk weer achter Feyenoord
zou je wel denken inderdaad, even afwachten hoe die andere gegadigden in en en verkopen maar een voordeel tov PSV en AZ is wel een normale voorbereiding, zo'n maand extra in een zwaar seizoen kan opbrekenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:28 schreef Generationalpha het volgende:
Moet zeggen dat Feyenoord toch een vrij aardige selectie op de been houdt met Kökçü, Bergosso en Fer als het er zo uitziet. Titelkandidaat?
En ten opzichte van Ajax?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou je wel denken inderdaad, even afwachten hoe die andere gegadigden in en en verkopen maar een voordeel tov PSV en AZ is wel een normale voorbereiding, zo'n maand extra in een zwaar seizoen kan opbreken
Ajax zal ook laat beginnen denk ik, de kans dat die rechtstreeks de CL instromen lijkt me 95%, dan is het afwachten wie er blijft of komt etc. maar Ajax is altijd titelkandidaatquote:
Nee uiteraard maar als je het spelersmateriaal (basis elf) van Feyenoord met dat van Ajax vergelijkt.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax zal ook laat beginnen denk ik, de kans dat die rechtstreeks de CL instromen lijkt me 95%, dan is het afwachten wie er blijft of komt etc. maar Ajax is altijd titelkandidaat
Met het huidige materiaal is Ajax beterquote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:58 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nee uiteraard maar als je het spelersmateriaal (basis elf) van Feyenoord met dat van Ajax vergelijkt.
Nog even afwachten of het meteen een voordeel is. Feyenoord heeft straks aan het begin van de competitie 6 maanden niet competitief gevoetbald, terwijl AZ en PSV dan al officiële wedstrijden achter de rug hebben.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou je wel denken inderdaad, even afwachten hoe die andere gegadigden in en en verkopen maar een voordeel tov PSV en AZ is wel een normale voorbereiding, zo'n maand extra in een zwaar seizoen kan opbreken
zit ook wat in maar beginnen met KO wedstrijden is ook geen top voorbereiding denk ikquote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nog even afwachten of het meteen een voordeel is. Feyenoord heeft straks aan het begin van de competitie 6 maanden niet competitief gevoetbald, terwijl AZ en PSV dan al officiële wedstrijden achter de rug hebben.
twitter:fr12nl twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 13:08:11Feyenoord City maakt nieuwe beelden bekend https://t.co/THT3O5diNw reageer retweet
Vind het wel aardig.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:46 schreef Caland het volgende:
twitter:fr12nl twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 13:08:11Feyenoord City maakt nieuwe beelden bekend https://t.co/THT3O5diNw reageer retweet
ik vind het wel watquote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:46 schreef Caland het volgende:
Mooi, al blijft het angstvallig stil rondom de financiering.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:46 schreef Caland het volgende:
Ziet er echt prachtig uit, maar zoals @Scrummie2.1 al zei vraag ik me ook sterk af of het er gaat komen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:46 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |