SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werken voor zn coronageldquote:Op maandag 15 juni 2020 13:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
alhoewel hij voorlopig keihard zal moeten werken.
OP NAAR HET GRONINGENTOPIC!!!quote:Op maandag 15 juni 2020 11:11 schreef Zipportal het volgende:
https://www.feyenoord.nl/teams/feyenoord-1/selectie/mark-diemers
ANNOUNCE. @:de_kraam
Er zijn inderdaad dagen dat Steven en ik niet op 1 lijn zittenquote:Op maandag 15 juni 2020 13:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jammer dat jij en Steven Berghuis niet op 1 lijn zitten wat Diemers betreft.
dus vervangt Jaap z'n mannetje of is dat al opgelost?quote:Op maandag 15 juni 2020 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Arnesen met de man die zijn nier aan Gullit zou geven.
Ja, die is Jaap alweer achterna. Jammer wel, want hoorde daar louter goede verhalen over.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus vervangt Jaap z'n mannetje of is dat al opgelost?
quote:Op maandag 15 juni 2020 17:47 schreef fetX het volgende:
Heeft die Zeljko eigenlijk ooit ergens iets toegevoegd?
Beide zijn meer Advocaat dan Arnesen natuurlijk. Al is ie er wel gewoon bij.quote:Op maandag 15 juni 2020 17:19 schreef Maastoren het volgende:
Ik ben het jarenlange wanbeleid zo zat dat ik denk: laat die Amerikanen maar komen en de boel reorganiseren. Arnesen begon veelbelovend maar Diemers en (mogelijk) Petrovic als assistent begint toch wel weer gênant te worden.
Denk dat Arnesen wel wat toezeggingen heeft moeten doen om het contract met Dick een jaar te kunnen verlengen. Daar kan je natuurlijk ook je vraagtekens bij zetten, maar in onzekere tijden heeft continuïteit wel een hoge prio.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Beide zijn meer Advocaat dan Arnesen natuurlijk. Al is ie er wel gewoon bij.
Ja idd. Ik heb er niet zo'n moeite mee allemaal eigenlijk. Perfect is het allemaal niet, maar ja, welke club heeft de boel nu wel voor elkaar? Komend jaar gewoon zo goed mogelijk presteren, en dan eens kijken hoe de voetbalwereld ervoor staat.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk dat Arnesen wel wat toezeggingen heeft moeten doen om het contract met Dick een jaar te kunnen verlengen. Daar kan je natuurlijk ook je vraagtekens bij zetten, maar in onzekere tijden heeft continuïteit wel een hoge prio.
Dick mag zijn eigen assistenten kiezen en Feyenoord kiest er één (De Wolf is vanuit de club, god knows why)quote:Op maandag 15 juni 2020 18:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Vanwege zijn uitstraling en De Wolf is een echte Feyenoorder volgens Sjaak Troostquote:Op maandag 15 juni 2020 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dick mag zijn eigen assistenten kiezen en Feyenoord kiest er één (De Wolf is vanuit de club, god knows why)
Advocaat is over een jaar weer weg. Zit je met al die rotzooi opgescheept.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Petrovic ook maximaal een jaarcontract krijgt.quote:Op maandag 15 juni 2020 18:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Vanwege zijn uitstraling en De Wolf is een echte Feyenoorder volgens Sjaak Troost![]()
[..]
Advocaat is over een jaar weer weg. Zit je met al die rotzooi opgescheept.
Petrovic en Diemers. Wat een niveau zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |