Dit lijkt me wat overdreven. Totaal ander type speler ook.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:06 schreef fetX het volgende:
Diemers. Onze nieuwe Marcel Meeuwis.
Wat een aanfluiting
Bedankt.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:08 schreef Mani89 het volgende:
Gefeliciteerd met de zoveelste huis tuin en keuken boerenkoolvoetballer in je selectie.
Klopt. Was volgens mij een artikel in het AD, wat nooit door Feyenoord is weerbesproken. Dat kwam verder niet heel onbetrouwbaar over.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Over het algemeen is het niet zo verstandig om alles te geloven wat in de media geschreven wordt. Linssen was aan het huilen over het openingsbod, dat min of meer gelijkwaardig was aan zijn huidige salaris.
Zal best. Maar zoals al een paar keer genoemd is dit hoogstwaarschijnlijk weer een huis, tuin en keuken voetballer.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit lijkt me wat overdreven. Totaal ander type speler ook.
Ach, alsof élke transfer een buitenlandse moet zijn.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
gratis maar toch wel een bord op schoot gevalletje, ik dacht dat yellow al weg was
we gaan het zien maar 5ton? salaris voor een bankzitter is natuurlijk best veel zeker als je 20 miljoen moet bezuinigenquote:Op maandag 15 juni 2020 10:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ach, alsof élke transfer een buitenlandse moet zijn.
Advocaat wil die gozer graag, hij is niet duur, geen zicht op een basisplek lijkt me, en mocht het toch ineens wat blijken te zijn heb je een goede goedkope kracht uit een prima leeftijdscategorie als je naar de rest van de selectie kijkt.
Ideaal gezien vul je de bank gewoon met goede jeugdspelers (die veel goedkoper zijn) en een paar routiniers. Maar de jeugd is op dit moment (nog) niet goed genoeg.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
we gaan het zien maar 5ton? salaris voor een bankzitter is natuurlijk best veel zeker als je 20 miljoen moet bezuinigen
Niet eens gratis toch.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
gratis maar toch wel een bord op schoot gevalletje, ik dacht dat yellow al weg was
Boeiend. Belangrijker is dat het gewoon een matige voetballer is waarbij je je af moet vragen of hij ook maar iets kan toevoegen.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2020 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is wel zo’n speler die je over twee seizoenen voor twintig miljoen kwijt kan
Je hebt je mening over hem wel heel snel klaar. Hoeveel volledige wedstrijden van Fortuna heb je de afgelopen seizoenen gezien?quote:Op maandag 15 juni 2020 11:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Boeiend. Belangrijker is dat het gewoon een matige voetballer is waarbij je je af moet vragen of hij ook maar iets kan toevoegen.
Hij kan dus moeiteloos de rol van Tapia overnemen.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Boeiend. Belangrijker is dat het gewoon een matige voetballer is waarbij je je af moet vragen of hij ook maar iets kan toevoegen.
ik heb ook niet veel van hem gezien, weet dat hij een aardige trap heeft maar z'n CV is niet indrukwekkend en hij komt van een club dat degradatievoetbal speelt, de kans dat het goed gaat lijkt mij daarom klein.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt je mening over hem wel heel snel klaar. Hoeveel volledige wedstrijden van Fortuna heb je de afgelopen seizoenen gezien?
Lol.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is wel zo’n speler die je over twee seizoenen voor twintig miljoen kwijt kan
Dit dus en de wedstrijden die ik van Fortuna heb gezien (beperkt, uiteraard) is hij mij niet echt opgevallen.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb ook niet veel van hem gezien, weet dat hij een aardige trap heeft maar z'n CV is niet indrukwekkend en hij komt van een club dat degradatievoetbal speelt, de kans dat het goed gaat lijkt mij daarom klein.
Met een middenveld van Toornstra - Diemers - Kökcü kom je echt niet weg hoorquote:Op maandag 15 juni 2020 13:13 schreef Haringkop het volgende:
Diemers gaat toch gewoon spelen als Fer weggaat?
Jammer dat jij en Steven Berghuis niet op 1 lijn zitten wat Diemers betreft.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit dus en de wedstrijden die ik van Fortuna heb gezien (beperkt, uiteraard) is hij mij niet echt opgevallen.
Dat moet je ook wel met een korreltje zout nemen, begreep dat die elkaar kennen van vroeger.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jammer dat jij en Steven Berghuis niet op 1 lijn zitten wat Diemers betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |