Hoeveel zou Oxford zelf kunnen betalen? Gewoon de rest aanvullen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat Kelly lekker die 6 ton wil blijven opstrijken
Ik kan me niet voorstellen dat een club als Oxford 6 ton aan salaris betaalt. En aanvullen doe je alleen als je weer gaat verhuren.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoeveel zou Oxford zelf kunnen betalen? Gewoon de rest aanvullen.
Volgens mij gebeurt dat ook wel eens bij verkopen hoor. Maar als dat bedrag heel hoog is kan je net zo goed zn contract afkopenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een club als Oxford 6 ton aan salaris betaalt. En aanvullen doe je alleen als je weer gaat verhuren.
Wat heb je er dan aan?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat ook wel eens bij verkopen hoor. Maar als dat bedrag heel hoog is kan je net zo goed zn contract afkopen
Dan kan die flink inleveren.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Volgens Google krijgt een speler van Oxford United gemiddeld zo'n 2500 pond per week.
Ergo: we komen nooit meer van Kelly af. Of je moet zijn contract gaan afkopen inderdaad. Maar dan maak je alsnog miljoenen verlies.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Volgens Google krijgt een speler van Oxford United gemiddeld zo'n 2500 pond per week.
Nou, stel dat ze 3 ton konden bieden, dan heb je toch 3 ton salarisruimte gecreëerd. Maar 2.500 per week is maar 130k per jaar helaas.quote:
Nou ja, sowieso in 2022. Of tot wanneer dat sjaakcontract loopt.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ergo: we komen nooit meer van Kelly af. Of je moet zijn contract gaan afkopen inderdaad. Maar dan maak je alsnog miljoenen verlies.
Sjaakgod.
quote:
twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 16-06-2020 om 18:08:13Mark #Diemers ondergaat komende dagen zijn medische keuring bij #Feyenoord. Daarna tekent hij voor drie jaar. Zie zo @VI_nl voor meer reageer retweet
Jammer.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 18:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 16-06-2020 om 18:08:13Mark #Diemers ondergaat komende dagen zijn medische keuring bij #Feyenoord. Daarna tekent hij voor drie jaar. Zie zo @:VI_nl voor meer reageer retweet
Ken hem eigenlijk totaal nietquote:Op dinsdag 16 juni 2020 18:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Diemers. Zie het eigenlijk veel positief in.
Hoop voor hem dat ie de afgelopen maanden goed geoefend heeft op bankzittenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 18:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Komt goed, Mark gaat mondjes snoeren.
Die gaat niet veel spelen vermoed ik zo. Zal nog wel een middenvelder komen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 18:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Komt goed, Mark gaat mondjes snoeren.
Mwah, enige middenvelders die we nu nog/al onder contract hebben zijn Nieuwkoop, Burger en Toornstra?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 18:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoop voor hem dat ie de afgelopen maanden goed geoefend heeft op bankzitten
Kökcüquote:Op dinsdag 16 juni 2020 18:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Mwah, enige middenvelders die we nu nog/al onder contract hebben zijn Nieuwkoop, Burger en Toornstra?Of mis ik iemand?
Je vergeet ongeveer ons grootste talent.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 18:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Mwah, enige middenvelders die we nu nog/al onder contract hebben zijn Nieuwkoop, Burger en Toornstra?Of mis ik iemand?
Alleen in football manager toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat ook wel eens bij verkopen hoor. Maar als dat bedrag heel hoog is kan je net zo goed zn contract afkopen
Ohjaquote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kökcü
En ik verwacht dat Fer wel gaat verlengen.
Daar gebruik ik het inderdaad regelmatigquote:
Onze verdediging is ook prima. Maar tot Sini weer fit is hangt onze aanval volledig aan Berghuisquote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ohja![]()
Fer Kokcu Jens is in de Eredivisie nog wel een prima middenveld
Engelse clubs doen het wel maar dan met een terugkoopclausule in het contract.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar gebruik ik het inderdaad regelmatig
Maar bijvoorbeeld als City of PSG een speler moet lozen kan ik het me best voorstellen.
Ik las dit stukje van Kenneth ‘kankerneger’ Perezquote:
ja ik vind perez ook wel een goeiequote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik las dit stukje van Kenneth ‘kankerneger’ Perez
https://m.voetbalzone.nl/amp/doc.asp?uid=359939
Ik vind hem meestal wel een goede kijk op spelers hebben
Een flegmatieke speler met een goede trap die niet heel veel doet in balverlies en bij binnenkomst al met 1-0 achter staat bij een deel van het publiekquote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja ik vind perez ook wel een goeie
bedankt
edit: nou wat een kutstukje over een dikke nederlaag met fortuna tegen ajax
jupquote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Een flegmatieke speler met een goede trap die niet heel veel doet in balverlies en bij binnenkomst al met 1-0 achter staat bij een deel van het publiek
In principe zijn alle ingredienten voor een flop wel aanwezig
Het verschil met Vejinovic of Goossens is dat er bij hem wel een goede kop op zit en dat ie fysiek gewoon in orde isquote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Een flegmatieke speler met een goede trap die niet heel veel doet in balverlies en bij binnenkomst al met 1-0 achter staat bij een deel van het publiek
In principe zijn alle ingredienten voor een flop wel aanwezig
Is pas een optie als er geld is en volgens geruchten hebben ze hem dat ook laten weten meen ik ergens gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup
Ik hoop maar op een Schöne scenario dan ofzo
Er werd naar verluidt toch ook gekeken naar een segmentje hoger in de vorm van Veerman? Maar die was denk ik onhaalbaar
Als er echt zo'n gek 20+ bedrag voor Kokcu wordt geboden moet je dat imo gewoon doen welquote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Is pas een optie als er geld is en volgens geruchten hebben ze hem dat ook laten weten meen ik ergens gelezen te hebben.
Dan worden alle spelers waar we interesse in hebben natuurlijk wel meteen 50% duurderquote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Als er echt zo'n gek 20+ bedrag voor Kokcu wordt geboden moet je dat imo gewoon doen wel
kun je misschien nog een leuke slag slaan deze zomer..
Feyenoord zal echt moeten verkopen, want anders gaat het een karige/smalle selectie worden voor volgend jaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Als er echt zo'n gek 20+ bedrag voor Kokcu wordt geboden moet je dat imo gewoon doen wel
kun je misschien nog een leuke slag slaan deze zomer..
Welke belangrijke spelers van vorig jaar zijn weg dan? Dick deed het al prima met een matige selectiequote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord zal echt moeten verkopen, want anders gaat het een karige/smalle selectie worden voor volgend jaar.
Of het wordt opgevuld met types als Diemers.![]()
Mwah. De basiself is echt prima en nog steeds (mits Fer bijtekent en Botteghin ook al ben ik daar niet zo’n fan van), maar de selectie wordt wel smaller en onervarener.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Welke belangrijke spelers van vorig jaar zijn weg dan? Dick deed het al prima met een matige selectie
Ik denk dat Dick al blij is als hij straks een aanvaller op linksbuiten kan zetten ipv een backquote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwah. De basiself is echt prima en nog steeds (mits Fer bijtekent en Botteghin ook al ben ik daar niet zo’n fan van), maar de selectie wordt wel smaller en onervarener.
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ben al blij dat we vooralsnog met 2 spitsen het seizoen ingaan. Dat is ook wel eens anders geweest!
Ah, we hebben hier nog iemand die rekening houdt met Jorgensen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ben al blij dat we vooralsnog met 2 spitsen het seizoen ingaan. Dat is ook wel eens anders geweest!
Waar gaat ie heen dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, we hebben hier nog iemand die rekening houdt met Jorgensen.
Gelachen
Hij zei toch dat ie fit was!!!!!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, we hebben hier nog iemand die rekening houdt met Jorgensen.
Gelachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |