Leg dat eens uit...quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:56 schreef Nikonlover het volgende:
Het is seksistisch dat ze haar weg willen
Het grootste voordeel van dit debat is dat half FOK! vandaag heeft kunnen zien hoe verziekt die hele gemeenteraad in Amsterdam werkelijk is. Ik heb een hoop users in het liveverslag met verbazing zien reageren op wat ze hoorden van wie ik nog niet eerder klachten over Amsterdam en hun verziekte politiek heb gehoord.quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Heel veel mensen een mening hebben over Amsterdamman Amsterdam meent een vrijstaat te zijn, en je kan geen krant openen of je wordt platgegooid met het nieuws over Amsterdam. Misschien de media en politiek dan ook maar minder aandacht besteden aan Amsterdam, want vele Nederlanders zijn die vrijstaat helemaal zat.
Jezus, hoe gênant is dit dan weerquote:Op woensdag 10 juni 2020 17:56 schreef Nikonlover het volgende:
Het is seksistisch dat ze haar weg willen
Zit Geert aan tafel?quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:47 schreef thedeedster het volgende:
Ik hoor net een aankondiging dat raadslid mevrouw Simons bij het - absoluut te vermijden - programma M zit. Om heel neutraal het debat te duiden.
Ik heb zojuist mijn ogen ingespoten met zoutzuur zodat ik dit nooit meer hoef te zien.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:51 schreef tesssssssss het volgende:
Ik heb hier even een filmpje voor tijdens de schorsing.
Supporters van Femke.
https://twitter.com/tdenooijer/status/1270693446358097920
Die vrouw met dat rode haar gaat helemaal los.
...en dan zeggen ze nog dat wij Brabanders gek doen met Carnaval
Waarom Nanninga niet? Om eens een keer op TV het sentiment van het merendeel der Nederlanders te verwoorden.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:47 schreef thedeedster het volgende:
Ik hoor net een aankondiging dat raadslid mevrouw Simons bij het - absoluut te vermijden - programma M zit. Om heel neutraal het debat te duiden.
Ik zeg altijd maar; ieder mens heeft recht op een afwijking.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:51 schreef tesssssssss het volgende:
Ik heb hier even een filmpje voor tijdens de schorsing.
Supporters van Femke.
https://twitter.com/tdenooijer/status/1270693446358097920
Die vrouw met dat rode haar gaat helemaal los.
...en dan zeggen ze nog dat wij Brabanders gek doen met Carnaval
Nou, dat mogen jullie hieronder allemaal zeggen hoor, dat Brabanders gek doen met Carnaval![]()
Misschien omdat de eindredacteur (of moet ik eindredactrice zeggen, ik weet het niet meer met al dat SJW-gejank) de partner van mevrouw Olongren is?quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:53 schreef Montagui het volgende:
[..]
Waarom Nanninga niet? Om eens een keer op TV het sentiment van het merendeel der Nederlanders te verwoorden.
Allemaal diverse kruisbestuiving daar bij M.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:55 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Misschien omdat de eindredacteur (of moet ik eindredactrice zeggen, ik weet het niet meer met al dat SJW-gejank) de partner van mevrouw Olongren is?
Nanninga is zich aan het voorbereiden voor het tweede deel van het debat over een half uurtje.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:53 schreef Montagui het volgende:
[..]
Waarom Nanninga niet? Om eens een keer op TV het sentiment van het merendeel der Nederlanders te verwoorden.
Er moeten helaas nog vele eye-openers komen voordat er iets gaat veranderen aan het stemgedrag. Maar moet zeggen links is goed bezig de laatste weken, ze zijn de beer aan het porren in de westerse wereld en als het niet allemaal trollen zijn op het internet (altijd afwachtenquote:Op woensdag 10 juni 2020 18:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
grootste voordeel van dit debat is dat half FOK! vandaag heeft kunnen zien hoe verziekt die hele gemeenteraad in Amsterdam werkelijk is. Ik heb een hoop users in het liveverslag met verbazing zien reageren op wat ze hoorden van wie ik nog niet eerder klachten over Amsterdam en hun verziekte politiek heb gehoord.
Vandaag was een echte eye-opener voor velen.
Zou het?quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:59 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Er moeten helaas nog vele eye-openers komen voordat er iets gaat veranderen aan het stemgedrag. Maar moet zeggen links is goed bezig de laatste weken, ze zijn de beer aan het porren in de westerse wereld en als het niet allemaal trollen zijn op het internet (altijd afwachten) beginnen steeds meer mensen de realiteit onder ogen te zien.
Serieus, waar eindigt dit? Ik ben niet optimistisch over de komende jaren.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:59 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Er moeten helaas nog vele eye-openers komen voordat er iets gaat veranderen aan het stemgedrag. Maar moet zeggen links is goed bezig de laatste weken, ze zijn de beer aan het porren in de westerse wereld en als het niet allemaal trollen zijn op het internet (altijd afwachten) beginnen steeds meer mensen de realiteit onder ogen te zien.
Ik weet niet of jij het debat gevolgd hebt, maar zo ja: was je niet verbaasd over wat je allemaal te horen kreeg?quote:
Ik reken er zeker niet opquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Reken er niet op, hoop houden we altijd.
Ach links gaat nog wel extremer worden dus hopelijk zullen wat meer oogjes opengaan de komende jaren. Wat moeten we anders doen? Ons verlagen tot die zogenaamde "vreedzame" protesten? Ik laat mij toch niet intimideren door die racisme roepers en wat oogklepvolk.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:14 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Serieus, waar eindigt dit? Ik ben niet optimistisch over de komende jaren.
Nee, helemaal niet verbaasd. Had eigenlijk niet anders verwacht. Wel gehoopt.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij het debat gevolgd hebt, maar zo ja: was je niet verbaasd over wat je allemaal te horen kreeg?
Men gaat alleen maar verder uit elkaar staan op deze manier.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:17 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ach links gaat nog wel extremer worden dus hopelijk zullen wat meer oogjes opengaan de komende jaren. Wat moeten we anders doen? Ons verlagen tot die zogenaamde "vreedzame" protesten? Ik laat mij toch niet intimideren door die racisme roepers en wat oogklepvolk.
dat wat nu te horen is in het nelson mandelapark helpt ook niet echtquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:14 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Serieus, waar eindigt dit? Ik ben niet optimistisch over de komende jaren.
Jij misschien niet, maar deze dagen is een Powned (of was het GS) reporter gewoon keihard geïntimideerd door een groep verschillige mensen die ‘ s avonds laat even op bezoek kwam.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:17 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ach links gaat nog wel extremer worden dus hopelijk zullen wat meer oogjes opengaan de komende jaren. Wat moeten we anders doen? Ons verlagen tot die zogenaamde "vreedzame" protesten? Ik laat mij toch niet intimideren door die racisme roepers en wat oogklepvolk.
Dan was je al goed bekend met de Amsterdamse gemeenteraad. Ikzelf ben dat ook en toch heb ik wel een paar keer met verbazing naar die stream gekeken. De enige partijen die vragen stelden waren de VVD, CDA, Ouderenpartij en het FvD.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet verbaasd. Had eigenlijk niet anders verwacht. Wel gehoopt.
Dit. Alleen maar meer polariseren.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Men gaat alleen maar verder uit elkaar staan op deze manier.
Die arrogantie is werkelijk stuitend. Ze weet wel dat ze er goed vanaf zal komen. Al haar vriendjes zitten daar en degenen die kritisch tegen en over haar zijn worden makkelijk genegeerd.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan was je al goed bekend met de Amsterdamse gemeenteraad. Ikzelf ben dat ook en toch heb ik wel een paar keer met verbazing naar die stream gekeken. De enige partijen die vragen stelden waren de VVD, CDA, Ouderenpartij en het FvD.
De rest was niet eens kritisch op Halsema terwijl het voor iedereen duidelijk was dat ze over van alles aan het liegen was. Wel waren die partijen de aanval aan het zoeken op de VVD en zelfs Mark Rutte.
Zelden zo'n arrogantie gezien. Aan de benaming Republiek Amsterdam is niets overdreven.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:24 schreef S95Sedan het volgende:
Bij M hebben ze het nu over sexisme, dat vrouwen het zo moeilijk hebben in de politiek
Waar halen ze deze figuren vandaan zeg. Alsof andere bestuurders die de boel verkloten geen shit over zich heen krijgen.
En dat gaat op dit moment met wat er gaande is in een rap tempo.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:22 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dit. Alleen maar meer polariseren.
schandaligquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wellicht via het kabinet maar via de raad daar lijkt mij de kans klein.
Ze zal het zelf niet doen. Van GL en D66 valt weinig te verwachten. De PvdA is vooralsnog stil.quote:
Dat gebeurde bij ons thuis 30 jaar geleden al door bijna een honderdtal allochtonen. Er is niks veranderd in die tussentijd. Hoe rot het ook is ik heb het idee dat we even door die zure appel moeten heen bijten want vooralsnog stemt de meerderheid in Nederland en de westerse wereld nog altijd voor meer van dit soort ellende. En dat komt alleen maar doordat ze totaal niet neutraal worden geïnformeerd door de pers maar activistisch nieuws met een voorgekauwde mening krijgen opgedrongen en vele mensen te dom en lui zijn om zich eens echt in wat zaken te verdiepen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:21 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Jj misschien niet, maar deze dagen is een Powned (of was het GS) reporter gewoon keihard geïntimideerd door een groep verschillige mensen die ‘ s avonds laat even op bezoek kwamen.
Ook live bij AT5:quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:33 schreef S95Sedan het volgende:
Mochten nog mensen het restant willen volgen, ze gaan zo weer beginnen;
https://amsterdam.raadsin(...)90/RAAD%2010-06-2020
of
https://amsterdam.notustream.nl/
quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:21 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar deze dagen is een Powned (of was het GS) reporter gewoon keihard geïntimideerd door een groep verschillige mensen die ‘ s avonds laat even op bezoek kwam.
'Onderzoek' van Sunny Bergmanquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:37 schreef S95Sedan het volgende:
Denk weer bezig, nee laten we het over BLM en racisme hebben wat al minimaal is dan over de inhoud.
“Ik heb een opinie en nu ga ik alleen maar beeldmateriaal verzamelen dat het bevestigt.”quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
Ik heb haar nog geen enkele keer verantwoording af zien leggen maargoed, het zal wel aan mij liggen.
Tja als je een ervaren bestuurder zoekt die kan verbinden, moet je niet met Halsema komen aanzetten.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:54 schreef thedeedster het volgende:
De profielschets. Voor wat het waard is.
alleen ze hebben geen poot om op te staan , tussen een partijvoorzitter en een burgermeester is wel even een heel verschilquote:Op woensdag 10 juni 2020 20:02 schreef Jemoederniet het volgende:
Even een rondje Baudet bashen![]()
D66 en GL kunnen beter fuseren, van hetzelfde laken een pak.
Beroepsouwehoeren mogen graag praten.quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:05 schreef Dimachaerus het volgende:
ik schakel net ff in en waarom gaat het daar over #BLM ()
en niet over femke?
Doen bijna alle partijen, ze blijven het aanhalen. Sentiment kweken.quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:05 schreef Dimachaerus het volgende:
en niet over femke?
We moeten allen diep rouwen om de barmhartige samaritaan George Floyd, een van de meest nobele menschen die onze wereldbol rijk is geweestquote:Op woensdag 10 juni 2020 20:05 schreef Dimachaerus het volgende:
en niet over femke?
Aldus niemand ooitquote:Op woensdag 10 juni 2020 20:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
We moeten allen diep rouwen om de barmhartige samaritaan George Floyd, een van de meest nobele menschen die onze wereldbol rijk is geweest
Halsema volgt dan schietlessen!quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:22 schreef Jemoederniet het volgende:
Van Soest ergert zich al langer aan Halsema, omdat zij vaak afwezig is tijdens raadsvergaderingen.
Sterker nog, ze is nog maar een paar keer geweest.quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:22 schreef Jemoederniet het volgende:
Van Soest ergert zich al langer aan Halsema, omdat zij vaak afwezig is tijdens raadsvergaderingen.
Er zit nog wel progressie in...quote:
Het enige wat ik over het karakter van Floyd hoor is dat hij een 'good man' was. Op zich niet heel gek om dat op iemands begrafenis te zeggenquote:Op woensdag 10 juni 2020 20:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de toekomstige POTUS?
https://www.ad.nl/buitenl(...)-veranderd~aa70693f/
Handhaven had geleid tot rellen, stad in puin, verbrandde panden, misschien wel honderden doden...quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:32 schreef Jemoederniet het volgende:
Goed punt.
Waarom heeft Halsema besloten niet te handhaven, terwijl dat een bevoegdheid is van de Officier van Justitie?
Hoe kon ze zijn toestemming veronderstellen doordat hij niet terugge-appt heeft?
Het is me wel vaker opgevallen dat Halsema zich gedraagt als OvJ, bijvoorbeeld toen ze gelijk riep het boerkaverbod niet te handhaven.
Lijkt me sterk dat je daar een boete voor krijgtquote:Op woensdag 10 juni 2020 20:33 schreef Jemoederniet het volgende:
Natuurlijk ga je klagen over een boete als je met 2 man op een bankje zit,
Dat gaat niet op met wat ze zegt, het zouden namelijk zulke vredelievende demonstraties zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Handhaven had geleid tot rellen, stad in puin, verbrandde panden, misschien wel honderden doden...
Maar de politie zijn moordenaars zie George Floyd.quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat gaat niet op met wat ze zegt, het zouden namelijk zulke vredelievende demonstraties zijn.
Even dompopulistisch en hoogdravend als een Nanninga of Wildersquote:Op woensdag 10 juni 2020 20:37 schreef Jemoederniet het volgende:
Syl...
Valse voorwendselen
Schijndebat
Potje pesten
Ruik het op km afstand
Haalt nog even haar eigen blunder aan waarover de voltallige raad walging uitspraak.
Er zitten vooral veel die er alleen voor hun eigen agenda zitten.quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:39 schreef Bocaj het volgende:
Man man man, wat zitten er in de Amsterdamse raad veel botsende karakters... Vermoeiend...
Dit is niet okéquote:Op woensdag 10 juni 2020 20:36 schreef timmmmm het volgende:
Komt omdat negers zo'n grote neus hebben, dan ruik je dingen van een kilometer afstand
eeeeeeeehm....quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:38 schreef thedeedster het volgende:
Maar over wie gaat dit debat ook al weer?
quote:
Thxquote:Op woensdag 10 juni 2020 20:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze blijft toch wel, gezien de zetelverdeling.
Bij Sylvana gaat het in ieder geval altijd om Sylvanaquote:Op woensdag 10 juni 2020 20:38 schreef thedeedster het volgende:
Maar over wie gaat dit debat ook al weer?
en haar eerdere blunders danquote:Op woensdag 10 juni 2020 20:42 schreef mosred het volgende:
[..]
[..]
Thx
Van mij mag ze wieberen. Maar eerlijk is eerlijk; Dit incident is daar niet genoeg voor imo
Sylvana is nog ergere narcist dan Halsema.quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij Sylvana gaat het in ieder geval altijd om Sylvana
Net als in de Tweede Kamer.quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:45 schreef Dimachaerus het volgende:
waarom moeten ze via de voorzitten praten?
niet handhaven boerkaverbodquote:Op woensdag 10 juni 2020 20:46 schreef mosred het volgende:
[..]
Is niet blijven hangen.. welke blunders ook al weer?
Tja, Little Brittain schijnt nu verboden te zijn.quote:
Je was me net voorquote:Op woensdag 10 juni 2020 20:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helaas geen Little Brittain want dat mag ook niet meer.
Nope, dit is hoe de Amsterdamse gemeenteraad in het echt is.quote:
Lol ohja dat laatste was wel wat iddquote:Op woensdag 10 juni 2020 20:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niet handhaven boerkaverbod
pistoolgate van haar zoon/partner
quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:48 schreef Dimachaerus het volgende:
hoeveel salaris pakken ze daar in de amsterdamse gemeenteraad?
en hoe kom ik daar?
Als dat geen goede memes gaat opleveren.quote:
Triest, wat een vertoning. Je zei het al eerder, maar ik ben deze dag werkelijk geschrokken.quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nope, dit is hoe de Amsterdamse gemeenteraad in het echt is.
Als het niet zo belangrijk zou zijn dan was het wel goede humor. Maar helaas besturen zij onze hoofdstad.
je gata je toch niet verlagen tot dat soort mensen ... omgaan met dat soort mensen is schadelijke voor je carrierequote:Op woensdag 10 juni 2020 20:48 schreef Dimachaerus het volgende:
hoeveel salaris pakken ze daar in de amsterdamse gemeenteraad?
en hoe kom ik daar?
Wat mij betreft blijft ze nog een jaar of 12, met hetzelfde gemeentebestuur.quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:50 schreef Bocaj het volgende:
Als Hal mag blijven dan kun je gewoon wachten op de volgende miskleun van haar!
Jij woont zeker niet in Amsterdam?quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:50 schreef Bocaj het volgende:
Als Hal mag blijven dan kun je gewoon wachten op de volgende miskleun van haar!
wanneer moeten de corona medicatie getest worden , ik heb nu wel een paar dummies gevondenquote:Op woensdag 10 juni 2020 20:51 schreef Selqae het volgende:
[..]
Wat mij betreft blijft ze nog een jaar of 12, met hetzelfde gemeentebestuur.
Leuk experiment.
En ze hebben de beschikking over belastinggelden om uit te geven naar believen...quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nope, dit is hoe de Amsterdamse gemeenteraad in het echt is.
Als het niet zo belangrijk zou zijn dan was het wel goede humor. Maar helaas besturen zij onze hoofdstad.
Neen...quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:52 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Jij woont zeker niet in Amsterdam?
Raar na al dat gezeik van Simons.quote:
Haha, scherp!quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:27 schreef thedeedster het volgende:
Mevrouw Simons wil onderscheid maken in soorten relschoppers.
Je begrijpt na zo’n uitzending wél dat de mensen hiervoor betaald moeten worden. Stel je voor dat je dit elke week hebt. (Of elke dag!)quote:
Oey.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:20 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
zou er een gun in een bureaulade van de stopera liggen?
quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:50 schreef the-eye het volgende:
Ze zat dus met wat kete kotti lui een beetje te chillen in de ambtswoning terwijl op de dam het virus werd uitgedeeld
quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:50 schreef the-eye het volgende:
Ze zat dus met wat kete kotti lui een beetje te chillen in de ambtswoning terwijl op de dam het virus werd uitgedeeld
Maakt niet uit. Ze komt overal mee wegquote:Op woensdag 10 juni 2020 23:28 schreef Scorpie het volgende:
Halsema is sowieso nu aangeschoten wild. 2 blunders in een jaar tijd.
Ben benieuwd naar de namen van die onderzoekers. Ik vrees met grote vreze dat het mensen zijn van WC-eend.quote:Op donderdag 11 juni 2020 07:49 schreef thedeedster het volgende:
Politiek is politiek en heeft niet met logica te maken. Dat ze deze motie heeft overleefd betekent niet dat ze gelijk heeft en alles goed gedaan heeft.
Dat ze herhaaldelijk heeft gezegd dat ze burgemeester van álle Amsterdammers is, is een farce.
Benieuwd wat er gebeurt na de externe onderzoeken.
Gloria Wekker natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2020 07:59 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de namen van die onderzoekers. Ik vrees met grote vreze dat het mensen zijn van WC-eend.
Dat is natuurlijk onzin. Gezien haar positie staat ze over het algemeen al 2-0 achter en wordt alles rondom haar gigantisch breed uitgemeten. Dat maakt haar een stuk kwetsbaarder dan mensen in vergelijkbare posities.quote:Op woensdag 10 juni 2020 23:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ze komt overal mee weg.
Het is voor een flinke groep toch alleen maar goed als Telegraafjournalisten als onderzoekers worden aangewezen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 07:59 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de namen van die onderzoekers. Ik vrees met grote vreze dat het mensen zijn van WC-eend.
Ik vermoed zomaar dat de grootste groep een onderzoek wil door onbevooroordeelden.quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:05 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het is voor een flinke groep toch alleen maar goed als Telegraafjournalisten als onderzoekers worden aangewezen.
Uiteraard, Femke Halsema voorop. Daarom slaat je opmerking ook nergens op.quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:09 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik vermoed zomaar dat de grootste groep een onderzoek wil door onbevooroordeelden.
Wat ik wil en wat ik verwacht (maar niet op hoop) zijn 2 verschillende dingen. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:14 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Uiteraard, Femke Halsema voorop. Daarom slaat je opmerking ook nergens op.
Haha, er is inderdaad weinig wat ze zo boos maakt als een progressieve vrouw op een belangrijke positiequote:Op donderdag 11 juni 2020 10:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Dit draadje is wel hilarisch.
Als het hele Corona gebeuren de meeste Fokkers niet depressief maakt dan is het wel BLM of Femke
Tja, als je jeuk krijgt, dan ga je krabben.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Dit draadje is wel hilarisch.
Als het hele Corona gebeuren de meeste Fokkers niet depressief maakt dan is het wel BLM of Femke
Ze is er toch mee weggekomen? Een feit.quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:04 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Gezien haar positie staat ze over het algemeen al 2-0 achter en wordt alles rondom haar gigantisch breed uitgemeten. Dat maakt haar een stuk kwetsbaarder dan mensen in vergelijkbare posities.
Omdat ze hier mee wegkomt (waar vermoedelijk geen burgemeester over gestruikeld zou zijn), komt ze overal mee weg?quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze is er toch mee weggekomen? Een feit.
Ja, misschien wel. Het is voor de partijen in de gemeenteraad die haar nu de hand boven het hoofd gehouden hebben ook weer ongeloofwaardig om haar later over iets kleiners te laten struikelen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:19 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Omdat ze hier mee wegkomt (waar vermoedelijk geen burgemeester over gestruikeld zou zijn), komt ze overal mee weg?
Dat denk ik wel.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:29 schreef LC01 het volgende:
Zou ze het hele debat er zo arrogang en smalend bij hebben gezeten omdat er vooraf al handjeklap was gedaan en wist ze allang al dat ze nu even voor de vorm (lees: voor het Nederlandse gepeupel) dit moest ondergaan maar gewoon zou aanblijven?
Duhquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:29 schreef LC01 het volgende:
Zou ze het hele debat er zo arrogang en smalend bij hebben gezeten omdat er vooraf al handjeklap was gedaan en wist ze allang al dat ze nu even voor de vorm (lees: voor het Nederlandse gepeupel) dit moest ondergaan maar gewoon zou aanblijven?
twitter:_MikeMuller twitterde op donderdag 18-06-2020 om 16:11:11Het is weer gezellig in de #raad020. Burgemeester Halsema zegt dat @ANanninga in de Eerste Kamer regels kan bedenken om bepaalde geloven meer vrijheden te geven dan anderen... Dat zei Nanninga niet. Nanninga noemt die woorden van Halsema daarom 'laf'. reageer retweet
twitter:ANanninga twitterde op donderdag 18-06-2020 om 16:16:51Strikt genomen, ik noemde het laf dat de BM mij aanspreekt op een ándere functie (dat heurt niet) en een zware, onjuiste beschuldiging uit terwijl zij wist dat ik volgens de regels niet meer mocht reageren. Dat trucje haalt ze vaak uit en dat is een laf trucje. https://t.co/oa99dOCpFu reageer retweet
twitter:_MikeMuller twitterde op donderdag 18-06-2020 om 16:12:50Halsema wilde dat andere leden en kennelijk voorzitter Vroege zich daarover zouden uitspreken. Voorzitter @jan_bert is 'niet van plan om taalpolitie te gaan spelen'. Halsema is zichtbaar boos de zaal uitgebeend. #raad020 reageer retweet
Dat lees ik niet uit deze tweets af. We wachten op de beeldenquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:57 schreef Montagui het volgende:
Als Halsema haar zin niet krijgt loopt ze gewoon weg....echt.....hoe sneu ben je dan.![]()
Het burgemeesterschap onwaardig.twitter:_MikeMuller twitterde op donderdag 18-06-2020 om 16:11:11Het is weer gezellig in de #raad020. Burgemeester Halsema zegt dat @:ANanninga in de Eerste Kamer regels kan bedenken om bepaalde geloven meer vrijheden te geven dan anderen... Dat zei Nanninga niet. Nanninga noemt die woorden van Halsema daarom 'laf'. reageer retweet
twitter:ANanninga twitterde op donderdag 18-06-2020 om 16:16:51Strikt genomen, ik noemde het laf dat de BM mij aanspreekt op een ándere functie (dat heurt niet) en een zware, onjuiste beschuldiging uit terwijl zij wist dat ik volgens de regels niet meer mocht reageren. Dat trucje haalt ze vaak uit en dat is een laf trucje. https://t.co/oa99dOCpFu reageer retweet
twitter:_MikeMuller twitterde op donderdag 18-06-2020 om 16:12:50Halsema wilde dat andere leden en kennelijk voorzitter Vroege zich daarover zouden uitspreken. Voorzitter @:jan_bert is 'niet van plan om taalpolitie te gaan spelen'. Halsema is zichtbaar boos de zaal uitgebeend. #raad020 reageer retweet
Ja, gewond en al.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze is er toch mee weggekomen? Een feit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |