Leg dat eens uit...quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:56 schreef Nikonlover het volgende:
Het is seksistisch dat ze haar weg willen
Het grootste voordeel van dit debat is dat half FOK! vandaag heeft kunnen zien hoe verziekt die hele gemeenteraad in Amsterdam werkelijk is. Ik heb een hoop users in het liveverslag met verbazing zien reageren op wat ze hoorden van wie ik nog niet eerder klachten over Amsterdam en hun verziekte politiek heb gehoord.quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Heel veel mensen een mening hebben over Amsterdamman Amsterdam meent een vrijstaat te zijn, en je kan geen krant openen of je wordt platgegooid met het nieuws over Amsterdam. Misschien de media en politiek dan ook maar minder aandacht besteden aan Amsterdam, want vele Nederlanders zijn die vrijstaat helemaal zat.
Jezus, hoe gênant is dit dan weerquote:Op woensdag 10 juni 2020 17:56 schreef Nikonlover het volgende:
Het is seksistisch dat ze haar weg willen
Zit Geert aan tafel?quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:47 schreef thedeedster het volgende:
Ik hoor net een aankondiging dat raadslid mevrouw Simons bij het - absoluut te vermijden - programma M zit. Om heel neutraal het debat te duiden.
Ik heb zojuist mijn ogen ingespoten met zoutzuur zodat ik dit nooit meer hoef te zien.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:51 schreef tesssssssss het volgende:
Ik heb hier even een filmpje voor tijdens de schorsing.
Supporters van Femke.
https://twitter.com/tdenooijer/status/1270693446358097920
Die vrouw met dat rode haar gaat helemaal los.
...en dan zeggen ze nog dat wij Brabanders gek doen met Carnaval
Waarom Nanninga niet? Om eens een keer op TV het sentiment van het merendeel der Nederlanders te verwoorden.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:47 schreef thedeedster het volgende:
Ik hoor net een aankondiging dat raadslid mevrouw Simons bij het - absoluut te vermijden - programma M zit. Om heel neutraal het debat te duiden.
Ik zeg altijd maar; ieder mens heeft recht op een afwijking.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:51 schreef tesssssssss het volgende:
Ik heb hier even een filmpje voor tijdens de schorsing.
Supporters van Femke.
https://twitter.com/tdenooijer/status/1270693446358097920
Die vrouw met dat rode haar gaat helemaal los.
...en dan zeggen ze nog dat wij Brabanders gek doen met Carnaval
Nou, dat mogen jullie hieronder allemaal zeggen hoor, dat Brabanders gek doen met Carnaval![]()
Misschien omdat de eindredacteur (of moet ik eindredactrice zeggen, ik weet het niet meer met al dat SJW-gejank) de partner van mevrouw Olongren is?quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:53 schreef Montagui het volgende:
[..]
Waarom Nanninga niet? Om eens een keer op TV het sentiment van het merendeel der Nederlanders te verwoorden.
Allemaal diverse kruisbestuiving daar bij M.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:55 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Misschien omdat de eindredacteur (of moet ik eindredactrice zeggen, ik weet het niet meer met al dat SJW-gejank) de partner van mevrouw Olongren is?
Nanninga is zich aan het voorbereiden voor het tweede deel van het debat over een half uurtje.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:53 schreef Montagui het volgende:
[..]
Waarom Nanninga niet? Om eens een keer op TV het sentiment van het merendeel der Nederlanders te verwoorden.
Er moeten helaas nog vele eye-openers komen voordat er iets gaat veranderen aan het stemgedrag. Maar moet zeggen links is goed bezig de laatste weken, ze zijn de beer aan het porren in de westerse wereld en als het niet allemaal trollen zijn op het internet (altijd afwachtenquote:Op woensdag 10 juni 2020 18:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
grootste voordeel van dit debat is dat half FOK! vandaag heeft kunnen zien hoe verziekt die hele gemeenteraad in Amsterdam werkelijk is. Ik heb een hoop users in het liveverslag met verbazing zien reageren op wat ze hoorden van wie ik nog niet eerder klachten over Amsterdam en hun verziekte politiek heb gehoord.
Vandaag was een echte eye-opener voor velen.
Zou het?quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:59 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Er moeten helaas nog vele eye-openers komen voordat er iets gaat veranderen aan het stemgedrag. Maar moet zeggen links is goed bezig de laatste weken, ze zijn de beer aan het porren in de westerse wereld en als het niet allemaal trollen zijn op het internet (altijd afwachten) beginnen steeds meer mensen de realiteit onder ogen te zien.
Serieus, waar eindigt dit? Ik ben niet optimistisch over de komende jaren.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:59 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Er moeten helaas nog vele eye-openers komen voordat er iets gaat veranderen aan het stemgedrag. Maar moet zeggen links is goed bezig de laatste weken, ze zijn de beer aan het porren in de westerse wereld en als het niet allemaal trollen zijn op het internet (altijd afwachten) beginnen steeds meer mensen de realiteit onder ogen te zien.
Ik weet niet of jij het debat gevolgd hebt, maar zo ja: was je niet verbaasd over wat je allemaal te horen kreeg?quote:
Ik reken er zeker niet opquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Reken er niet op, hoop houden we altijd.
Ach links gaat nog wel extremer worden dus hopelijk zullen wat meer oogjes opengaan de komende jaren. Wat moeten we anders doen? Ons verlagen tot die zogenaamde "vreedzame" protesten? Ik laat mij toch niet intimideren door die racisme roepers en wat oogklepvolk.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:14 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Serieus, waar eindigt dit? Ik ben niet optimistisch over de komende jaren.
Nee, helemaal niet verbaasd. Had eigenlijk niet anders verwacht. Wel gehoopt.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij het debat gevolgd hebt, maar zo ja: was je niet verbaasd over wat je allemaal te horen kreeg?
Men gaat alleen maar verder uit elkaar staan op deze manier.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:17 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ach links gaat nog wel extremer worden dus hopelijk zullen wat meer oogjes opengaan de komende jaren. Wat moeten we anders doen? Ons verlagen tot die zogenaamde "vreedzame" protesten? Ik laat mij toch niet intimideren door die racisme roepers en wat oogklepvolk.
dat wat nu te horen is in het nelson mandelapark helpt ook niet echtquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:14 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Serieus, waar eindigt dit? Ik ben niet optimistisch over de komende jaren.
Jij misschien niet, maar deze dagen is een Powned (of was het GS) reporter gewoon keihard geïntimideerd door een groep verschillige mensen die ‘ s avonds laat even op bezoek kwam.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:17 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ach links gaat nog wel extremer worden dus hopelijk zullen wat meer oogjes opengaan de komende jaren. Wat moeten we anders doen? Ons verlagen tot die zogenaamde "vreedzame" protesten? Ik laat mij toch niet intimideren door die racisme roepers en wat oogklepvolk.
Dan was je al goed bekend met de Amsterdamse gemeenteraad. Ikzelf ben dat ook en toch heb ik wel een paar keer met verbazing naar die stream gekeken. De enige partijen die vragen stelden waren de VVD, CDA, Ouderenpartij en het FvD.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet verbaasd. Had eigenlijk niet anders verwacht. Wel gehoopt.
Dit. Alleen maar meer polariseren.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Men gaat alleen maar verder uit elkaar staan op deze manier.
Die arrogantie is werkelijk stuitend. Ze weet wel dat ze er goed vanaf zal komen. Al haar vriendjes zitten daar en degenen die kritisch tegen en over haar zijn worden makkelijk genegeerd.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan was je al goed bekend met de Amsterdamse gemeenteraad. Ikzelf ben dat ook en toch heb ik wel een paar keer met verbazing naar die stream gekeken. De enige partijen die vragen stelden waren de VVD, CDA, Ouderenpartij en het FvD.
De rest was niet eens kritisch op Halsema terwijl het voor iedereen duidelijk was dat ze over van alles aan het liegen was. Wel waren die partijen de aanval aan het zoeken op de VVD en zelfs Mark Rutte.
Zelden zo'n arrogantie gezien. Aan de benaming Republiek Amsterdam is niets overdreven.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:24 schreef S95Sedan het volgende:
Bij M hebben ze het nu over sexisme, dat vrouwen het zo moeilijk hebben in de politiek
Waar halen ze deze figuren vandaan zeg. Alsof andere bestuurders die de boel verkloten geen shit over zich heen krijgen.
En dat gaat op dit moment met wat er gaande is in een rap tempo.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:22 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dit. Alleen maar meer polariseren.
schandaligquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wellicht via het kabinet maar via de raad daar lijkt mij de kans klein.
Ze zal het zelf niet doen. Van GL en D66 valt weinig te verwachten. De PvdA is vooralsnog stil.quote:
Dat gebeurde bij ons thuis 30 jaar geleden al door bijna een honderdtal allochtonen. Er is niks veranderd in die tussentijd. Hoe rot het ook is ik heb het idee dat we even door die zure appel moeten heen bijten want vooralsnog stemt de meerderheid in Nederland en de westerse wereld nog altijd voor meer van dit soort ellende. En dat komt alleen maar doordat ze totaal niet neutraal worden geïnformeerd door de pers maar activistisch nieuws met een voorgekauwde mening krijgen opgedrongen en vele mensen te dom en lui zijn om zich eens echt in wat zaken te verdiepen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:21 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Jj misschien niet, maar deze dagen is een Powned (of was het GS) reporter gewoon keihard geïntimideerd door een groep verschillige mensen die ‘ s avonds laat even op bezoek kwamen.
Ook live bij AT5:quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:33 schreef S95Sedan het volgende:
Mochten nog mensen het restant willen volgen, ze gaan zo weer beginnen;
https://amsterdam.raadsin(...)90/RAAD%2010-06-2020
of
https://amsterdam.notustream.nl/
quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:21 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar deze dagen is een Powned (of was het GS) reporter gewoon keihard geïntimideerd door een groep verschillige mensen die ‘ s avonds laat even op bezoek kwam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |