Ah wie is die rare Utrecht-basher nu dan?quote:
👻quote:
WHUTquote:Op woensdag 10 juni 2020 21:51 schreef molloot200 het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)vision_Dance_Contest
Hahaha ik kom er zojuist achter dat Thomas Berge al mee heeft gedaan aan het Eurovision Dance Contest in 2008![]()
![]()
Hij heeft zijn Eurovisiedroom dus al waar weten te maken(en werd laatste)
IK JOBI IKquote:Op woensdag 10 juni 2020 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah wie is die rare Utrecht-basher nu dan?
Huu kan jij niet weer wegquote:
Precies, kunnen we die weer bashen! Utrecht heeft al genoeg klappen gehad!quote:
Je mag zeeland ook nu bashenquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Precies, kunnen we die weer bashen! Utrecht heeft al genoeg klappen gehad!
Nu is het wel makkelijk ja, want je verbinding ligt eruitquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je mag zeeland ook nu bashen
als je durft
je wil niet wten wat er net over je gezegd isquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu is het wel makkelijk ja, want je verbinding ligt eruit
OH jawel! Nu wil ik het weten ook!quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
je wil niet wten wat er net over je gezegd is
quote:
Wat wil je nou? Rijst, vis en zeewier in een deegje?quote:
Waii, waii-waii-waii, hawaaaahaaaiiiiquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Rijst, vis en zeewier in een deegje?
Jawelquote:
Kan wel. Je kan team zoute popcorn en friet tegelijk zijn.quote:
twitter:NinaJuffermans twitterde op dinsdag 26-05-2020 om 18:34:06Zie veel discussies op Twitter. Laten we het voor eens en voor altijd uitvechten. Poll duurt 7 dagen, daarna hebben we duidelijkheid. Verliezende groepen moeten voor altijd zwijgen.
(Laatste optie staat er voor de echte idioten)
Ik ben verder absoluut partijdig. #stemzout.🍿 reageer retweet
Zoute popcorn en friet zijn twee aparte discussies, dus dat is geen puntquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Kan wel. Je kan team zoute popcorn en friet tegelijk zijn.twitter:NinaJuffermans twitterde op dinsdag 26-05-2020 om 18:34:06Zie veel discussies op Twitter. Laten we het voor eens en voor altijd uitvechten. Poll duurt 7 dagen, daarna hebben we duidelijkheid. Verliezende groepen moeten voor altijd zwijgen.
Ja, zoals IKquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Kan wel. Je kan team zoute popcorn en friet tegelijk zijn.twitter:NinaJuffermans twitterde op dinsdag 26-05-2020 om 18:34:06Zie veel discussies op Twitter. Laten we het voor eens en voor altijd uitvechten. Poll duurt 7 dagen, daarna hebben we duidelijkheid. Verliezende groepen moeten voor altijd zwijgen.
Hij ging ook nog een toetje achter de huig frommelen, dus het kan wel even durenquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:36 schreef Hamlapjes het volgende:
We wachten in spanning op de skysherrifiew van de chips die @:skysherrif ging eten
quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
maar van Strani moest ik kiezenquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zoute popcorn en friet zijn twee aparte discussies, dus dat is geen punt
Klopt, maar de juiste combinatie is zoute popcorn en patat.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zoute popcorn en friet zijn twee aparte discussies, dus dat is geen punt
Ja prima, als dit je keuzes zijn in twee aparte discussiesquote:
@Guanabana had gelijk. Je hebt geen smaakquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt, maar de juiste combinatie is zoute popcorn en patat.
Nouuuu dan heeft de meerderheid maar geen smaak!quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Guanabana had gelijk. Je hebt geen smaak
Je zei net dat je opties aan het winnen zijn, dus het lijkt eropquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nouuuu dan heeft de meerderheid maar geen smaak!
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je zei net dat je opties aan het winnen zijn, dus het lijkt erop
Het blijven degenen zonder smaakquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat bedoel ikEn er zijn natuurlijk ook meer patatzeggers in Nederland dan frietzeggers.
Ik ben het wel weer eens met zoute popcorn en patat!quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Guanabana had gelijk. Je hebt geen smaak
En, wat is de skysherrifiew?quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:55 schreef skysherrif het volgende:
als julli eer zo nog zijn, sorry ik ging even toetje eten met huisgenoten
quote:
Oh ja de bisnacksuelen, ik weet het nogquote:Op woensdag 10 juni 2020 22:57 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik ben niet heel fanatiek qua patat. Strani trouwens ook niet, in betere tijden zaten we o.a. samen in het bisnacksuelen-team.
We zijn er trouwens nog!quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:55 schreef skysherrif het volgende:
als julli eer zo nog zijn, sorry ik ging even toetje eten met huisgenoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |