Volgende week dan ?quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:25 schreef Guanabana het volgende:
Ah ik had vandaag misschien wel willen meedoen met Jitsi maar ik ben sinds gisteren ziekig
Snap er niks van, want met al die coronamaatregelen kom ik helemaal niet in contact met mensen die me kunnen aansteken, dus geen idee hoe ik eraan kom.
Heb je de verschijnselen als hoesten enzo? Hopelijk volgende week welquote:Op woensdag 10 juni 2020 21:25 schreef Guanabana het volgende:
Ah ik had vandaag misschien wel willen meedoen met Jitsi maar ik ben sinds gisteren ziekig
Snap er niks van, want met al die coronamaatregelen kom ik helemaal niet in contact met mensen die me kunnen aansteken, dus geen idee hoe ik eraan kom.
Ik hou het in gedachten in ieder geval, je weet maar nooit wat er dan weer tussen kan komenquote:
Mobiel werktquote:Op woensdag 10 juni 2020 21:22 schreef Momo het volgende:
[..]
En op een andere plek of ander internet?
Keelpijn-achtig, en een beetje moe ziek gevoel. Lijkt het begin van een verkoudheid. Valt verder wel mee. Maar wel apart.quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb je de verschijnselen als hoesten enzo? Hopelijk volgende week wel
Beterschap!quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:25 schreef Guanabana het volgende:
Zij we zo erg?quote:
Hoe kom je aan een mondkapje met ananasjesquote:
Je bent fantastisch!quote:
Ik weet allang hoe erg iedereen is!quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel maar ik wil guana nu niet bang maken
Je bereidt haar juist voor!quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel maar ik wil guana nu niet bang maken
https://www.bol.com/nl/p/(...)0_29.52.ProductTitlequote:Op woensdag 10 juni 2020 21:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een mondkapje met ananasjes
Ik heb zelf die standaard medische-achtig, maar vond dat echt niks. Zijn ook gemaakt voor iemand met een reuzenhoofd volgens mij.
Hoewel ik niet van plan ben om nog met het OV te gaan eigenlijk.
Oja wel leuk!quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)0_29.52.ProductTitle
Mondkapje kan ook in de auto!quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja wel leuk!
@:Cee
Maar Cee gaat vast niet vaak met het OV, zoals wij, het voetvolk zonder auto/rijbewijs
Hij schrok gewoon van jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |