abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 juni 2020 @ 17:27:02 #1
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_193539500

Na het legendarische OH OH CHERSO was haar naam voorgoed gevestigd en maakte Haagse realityster BARBIE samen met haar MICHAEL een tv-carrière op eigen benen. Jarenlang volgden honderdduizenden RTL-kijkers hun bizarre leven, dat door hun scheiding nu compleet op zijn kop staat…


Het Laatste nieuws (April 2020): Barbie betrokken bij ernstig ongeval:


Oud nieuws
SPOILER: September 2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: November 2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Augustus 2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Augustus 2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: April 2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Juli & Augustus 2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: December 2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De diverse Instagrams:
Samantha: https://www.instagram.com/samantha_de_jong29/
Michael: https://www.instagram.com/michaelvanderplas/
Michaels vriendin Naomi: https://www.instagram.com/naomicollinda/

Samantha's Vriendje van dienst
Maart 2020: Het is Gerrit, Gerrit is hét.

SPOILER: Exen aka de ware
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: I'm a Barbie girl, in a Barbie world
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_193539665
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knuffel voor jou :*
pi_193539875
quote:
Waarom steekt het ik denk niet dat ze erg gelukkig is.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 8 juni 2020 @ 18:16:43 #4
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_193540168
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 18:00 schreef Soury het volgende:

[..]

Waarom steekt het ik denk niet dat ze erg gelukkig is.
Omdat ze bewijst dat dom en roekeloos gedrag beloont wordt. En er straks weer een stel kids is wat problemen heeft omdat ma nket nadebkt over waar ze mee bezig is.
With love :*
  maandag 8 juni 2020 @ 18:16:56 #5
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_193540172
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 17:43 schreef praadje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knuffel voor jou :*
Tnx :*
With love :*
pi_193540196
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2020 18:16 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Omdat ze bewijst dat dom en roekeloos gedrag beloont wordt. En er straks weer een stel kids is wat problemen heeft omdat ma nket nadebkt over waar ze mee bezig is.
Ach dat zijn er zoveel.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_193540243
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 18:18 schreef Soury het volgende:

[..]

Ach dat zijn er zoveel.
Gelukkig nog veel en veel meer die wel redelijk normaal zijn. Anders hadden we een totaal ontspoorde en niet functionerende maatschappij. :D
pi_193540258
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 18:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Gelukkig nog veel en veel meer die wel redelijk normaal zijn. Anders hadden we een totaal ontspoorde en niet functionerende maatschappij. :D
Kuch !!! Neem vooral kinderen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 8 juni 2020 @ 19:27:25 #9
491278 iseriets
IS ER IETS?!
pi_193541278
Denk dat de mensen Barbie ein-de-lijk zat worden omdat ze laat zien dat ze nooit van haar fouten leert. Net een ongeluk gehad? Paar dagen later zit ze zonder helm bij iemand achter op. Kinderen bij haar afgenomen vanwege haar drugsgebruik en haar mentale problemen? Dan steek ik toch gewoon een jointje op en drink ik een wijntje terwijl ik zwanger ben?

Oh wacht.. Ik ben ZWANGER? Dan trap ik toch gewoon een deur in? :') Het zijn verschillende factoren die meespelen, in het begin was het nog wel geinig, oh kijk iemand van een sociale klasse die wij anders normaal nooit zouden zien, het tokkie gehalte spat er van af etc etc. Maar de laatste paar maanden laat ze gewoon een duidelijk gebrek aan denk/doevermogen zien.

Haar IQ? Ik schat het niet veel hoger in dan 85-90 gezien de constante stroming aan rare dingen die ze uithaalt nadat ze al meerdere malen op haar plaat is gegaan. Oh en van bindingsangst is geen sprake, en van verlatingsangst óók niet, haar angst is om alleen te zijn, dit maakt haar een soort duracell konijn, springt van hot naar her maar stopt nooit.

Om nog maar te zwijgen over het zoveelste "Ik hou zo van hem, ik wil gaan trouwen met hem, hij is muh lievvie" verhaal, elke man waar ze langer dan 36 seconden mee samen is heeft ze al een hele toekomst voor uitgestippeld, kinderen, trouwerij, vakanties, noem het maar op.

We kunnen allemaal concluderen dat het helaas nooit iets gaat worden. Ze heeft hulp gehad, ze is in een kliniek verbleven in Schotland. Wat doet ze daar? Masturbatiefilmpjes opnemen. Ze was helemaal herboren en fris en nieuw en van een oud dametje gewee... Oh nee :') Ze was in elk geval weer in top shape en had alle ellende achter zich gelaten... Om zich een paar dagen later weer te begeven bij Tangel en bijbehorende filmpjes en toen dat nog niet genoeg was kwamen er opeens Habibi's in het spel en nieuwe zelfmoordpogingen.

Ze moet oprecht minimaal 3 maanden in een gesloten inrichting. TV? Uurtje per dag. Wandelen? Is oke, maar met begeleiding. Wekelijks 2 praatsessies met een psycholoog van 1 uur. Drank? Water. Drugs? Doe je ogen maar dicht, beetje dat idee. Alleen dan is er een kans dat ze haar gedrag gaat omkeren mits ze zich niet meer begeeft met de types waar ze mee om gaat, met alle respect, zullen vast aardige mensen zijn, maar Barbie is erg makkelijk beinvloedbaar en te manipuleren, en die mensen zijn zich daar A, van op de hoogte en gebruiken dit ook of B, van hetzelfde kaliber als Barbie en zijn lang leven de lol hihihihihi en zo :')

Echt Barbie/Samantha/Whatever, doe wat met hulp. Gooi niet wekelijks je Instagram op slot, accepteer niet alleen maar berichten die je aanstaan. Stel je voor dat er eens iemand tussenzit met inzichten en die bij jou opeens een gevoelige snaar raken die er voor zorgen dat jij gaat nadenken over zaken...

Hoop oprecht dat dit meissie zichzelf gaat herontdekken op een dag. Sorry voor deze uitgeschreven rant. Kan'm wel uitprinten, maar heb niet genoeg papier :D
  maandag 8 juni 2020 @ 19:57:02 #10
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_193541869
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 19:27 schreef iseriets het volgende:
Denk dat de mensen Barbie ein-de-lijk zat worden omdat ze laat zien dat ze nooit van haar fouten leert. Net een ongeluk gehad? Paar dagen later zit ze zonder helm bij iemand achter op. Kinderen bij haar afgenomen vanwege haar drugsgebruik en haar mentale problemen? Dan steek ik toch gewoon een jointje op en drink ik een wijntje terwijl ik zwanger ben?

Oh wacht.. Ik ben ZWANGER? Dan trap ik toch gewoon een deur in? :') Het zijn verschillende factoren die meespelen, in het begin was het nog wel geinig, oh kijk iemand van een sociale klasse die wij anders normaal nooit zouden zien, het tokkie gehalte spat er van af etc etc. Maar de laatste paar maanden laat ze gewoon een duidelijk gebrek aan denk/doevermogen zien.

Haar IQ? Ik schat het niet veel hoger in dan 85-90 gezien de constante stroming aan rare dingen die ze uithaalt nadat ze al meerdere malen op haar plaat is gegaan. Oh en van bindingsangst is geen sprake, en van verlatingsangst óók niet, haar angst is om alleen te zijn, dit maakt haar een soort duracell konijn, springt van hot naar her maar stopt nooit.

Om nog maar te zwijgen over het zoveelste "Ik hou zo van hem, ik wil gaan trouwen met hem, hij is muh lievvie" verhaal, elke man waar ze langer dan 36 seconden mee samen is heeft ze al een hele toekomst voor uitgestippeld, kinderen, trouwerij, vakanties, noem het maar op.

We kunnen allemaal concluderen dat het helaas nooit iets gaat worden. Ze heeft hulp gehad, ze is in een kliniek verbleven in Schotland. Wat doet ze daar? Masturbatiefilmpjes opnemen. Ze was helemaal herboren en fris en nieuw en van een oud dametje gewee... Oh nee :') Ze was in elk geval weer in top shape en had alle ellende achter zich gelaten... Om zich een paar dagen later weer te begeven bij Tangel en bijbehorende filmpjes en toen dat nog niet genoeg was kwamen er opeens Habibi's in het spel en nieuwe zelfmoordpogingen.

Ze moet oprecht minimaal 3 maanden in een gesloten inrichting. TV? Uurtje per dag. Wandelen? Is oke, maar met begeleiding. Wekelijks 2 praatsessies met een psycholoog van 1 uur. Drank? Water. Drugs? Doe je ogen maar dicht, beetje dat idee. Alleen dan is er een kans dat ze haar gedrag gaat omkeren mits ze zich niet meer begeeft met de types waar ze mee om gaat, met alle respect, zullen vast aardige mensen zijn, maar Barbie is erg makkelijk beinvloedbaar en te manipuleren, en die mensen zijn zich daar A, van op de hoogte en gebruiken dit ook of B, van hetzelfde kaliber als Barbie en zijn lang leven de lol hihihihihi en zo :')

Echt Barbie/Samantha/Whatever, doe wat met hulp. Gooi niet wekelijks je Instagram op slot, accepteer niet alleen maar berichten die je aanstaan. Stel je voor dat er eens iemand tussenzit met inzichten en die bij jou opeens een gevoelige snaar raken die er voor zorgen dat jij gaat nadenken over zaken...

Hoop oprecht dat dit meissie zichzelf gaat herontdekken op een dag. Sorry voor deze uitgeschreven rant. Kan'm wel uitprinten, maar heb niet genoeg papier :D
_O_

Sowieso, dat FOK! Barbie zat aan het worden is. Dat zegt heel veel.
With love :*
pi_193541993
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2020 19:57 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

_O_

Sowieso, dat FOK! Barbie zat aan het worden is. Dat zegt heel veel.
Niet naar die blog en dat insta account kijken is de beste boodschap volgens mij. Ramptoerisme is haar verdienmodel
  maandag 8 juni 2020 @ 20:21:38 #12
491278 iseriets
IS ER IETS?!
pi_193542325
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2020 20:02 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Niet naar die blog en dat insta account kijken is de beste boodschap volgens mij. Ramptoerisme is haar verdienmodel
Ja maar HMK, het hele probleem is dat je dan ook nog FOK! hebt he. Dus die vlog en dat Insta account kom je hier in mindere mate ook tegen, iemand deelt wel weer een foto of het linkje naar haar video, en eerlijk is eerlijk dan ben je meteen geneigder te klikken omdat het ergens staat waar je fijn met mensen kan discussiëren en je wil toch niet achterblijven.
  maandag 8 juni 2020 @ 20:22:19 #13
491278 iseriets
IS ER IETS?!
pi_193542338
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2020 19:57 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

_O_

Sowieso, dat FOK! Barbie zat aan het worden is. Dat zegt heel veel.
Dat zegt écht heel veel. De mensen op FOK! Zijn vaak een slag apart, maar hebben een bizar hoog tolerantieniveau,
pi_193542339
Barbie zegt ook steeds dat haar altijd de gekste dingen overkomen maar ze zoekt ze ook iedere keer weer op.
In die vlog ligt ze op de massagetafel te miauwen dat ze toch wel zó toe is aan een massage omdat ze wel zo’n ernstig auto-ongeluk heeft gehad maar zij is wel degene die zwanger in een auto stapt met een beschonken bestuurder (Gerrit) en dan ook nog weigert een gordel om te doen. Dat gebrek aan zelfinzicht is gewoon tenenkrommend
pi_193542494
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 20:21 schreef iseriets het volgende:

[..]

Ja maar HMK, het hele probleem is dat je dan ook nog FOK! hebt he. Dus die vlog en dat Insta account kom je hier in mindere mate ook tegen, iemand deelt wel weer een foto of het linkje naar haar video, en eerlijk is eerlijk dan ben je meteen geneigder te klikken omdat het ergens staat waar je fijn met mensen kan discussiëren en je wil toch niet achterblijven.
Ik probeer echt niet te klikken, ik gun haar de views niet gewoon
Ik snap de entertainment waarde wel hoor
  maandag 8 juni 2020 @ 22:10:30 #16
491278 iseriets
IS ER IETS?!
pi_193544089
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 20:22 schreef PerpetualGrace het volgende:
Barbie zegt ook steeds dat haar altijd de gekste dingen overkomen maar ze zoekt ze ook iedere keer weer op.
In die vlog ligt ze op de massagetafel te miauwen dat ze toch wel zó toe is aan een massage omdat ze wel zo’n ernstig auto-ongeluk heeft gehad maar zij is wel degene die zwanger in een auto stapt met een beschonken bestuurder (Gerrit) en dan ook nog weigert een gordel om te doen. Dat gebrek aan zelfinzicht is gewoon tenenkrommend
Dat dus. Er overkomen haar altijd de gekste dingen, maar die dingen heeft zij totaal zelf in de hand.
Ze loopt de schuld op alles en iedereen te schuiven terwijl ze zelf de domme doos is die het opzoekt.
pi_193548812
Ik vraag me ook af of je iemand met zo’n laag IQ überhaupt iets kunt leren op het gebied van zelfreflectie.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 10:45:03 #18
40566 Ericr
Livewrong
pi_193548911
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 10:35 schreef Slacentrifuge het volgende:
Ik vraag me ook af of je iemand met zo’n laag IQ überhaupt iets kunt leren op het gebied van zelfreflectie.
Onmogelijk, ook al werkt haar omgeving natuurlijk ook niet mee. Hele verzameling laag begaafden aan de zelfkant van de samenleving. Kijk naar de filmpjes die ze post, ze is atlijd omringd met een bende halve tammen.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 10:49:44 #19
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_193548976
Ik wacht nog steeds op een nieuwe sextape.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_193549878
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 20:22 schreef PerpetualGrace het volgende:
Barbie zegt ook steeds dat haar altijd de gekste dingen overkomen maar ze zoekt ze ook iedere keer weer op.
In die vlog ligt ze op de massagetafel te miauwen dat ze toch wel zó toe is aan een massage omdat ze wel zo’n ernstig auto-ongeluk heeft gehad maar zij is wel degene die zwanger in een auto stapt met een beschonken bestuurder (Gerrit) en dan ook nog weigert een gordel om te doen. Dat gebrek aan zelfinzicht is gewoon tenenkrommend
ja alleen wist ze niet dat ze zwanger was he, dat vergeet je voor het gemak ff :')
  dinsdag 9 juni 2020 @ 11:50:57 #21
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_193549898
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 10:45 schreef Ericr het volgende:

[..]

Onmogelijk, ook al werkt haar omgeving natuurlijk ook niet mee. Hele verzameling laag begaafden aan de zelfkant van de samenleving. Kijk naar de filmpjes die ze post, ze is atlijd omringd met een bende halve tammen.
Ik vraag me dan wel weer af wanneer je haar uit die omgeving haalt, of er wel kans van slagen is. Als zij zo beïnvloedbaar is, en je zou haar tussen normaal volk zetten, zou ze er dan in meegaan?
With love :*
pi_193550188
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 11:49 schreef boik het volgende:

[..]

ja alleen wist ze niet dat ze zwanger was he, dat vergeet je voor het gemak ff :')
Klopt, maar ze slikte wel foliumzuur om sneller zwanger te raken. |:( Dus ze had kunnen weten dat die mogelijkheid erin zat.
pi_193556291
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 12:10 schreef praadje het volgende:

[..]

Klopt, maar ze slikte wel foliumzuur om sneller zwanger te raken. |:( Dus ze had kunnen weten dat die mogelijkheid erin zat.
Ze bleek ook al 8 weken zwanger te zijn toch nadat ze uit haar ‘coma’ ontwaakte.
Lijkt me sterk dat je als vrouw dan niet in de gaten hebt dat je al weken overtijd bent, alhoewel het is natuurlijk wel Barbie...
pi_193556425
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:30 schreef PerpetualGrace het volgende:

[..]

Ze bleek ook al 8 weken zwanger te zijn toch nadat ze uit haar ‘coma’ ontwaakte.
Lijkt me sterk dat je als vrouw dan niet in de gaten hebt dat je al weken overtijd bent, alhoewel het is natuurlijk wel Barbie...
Dat ook inderdaad. Maar net wat je zegt, het is wel Barbie.
  zaterdag 13 juni 2020 @ 12:43:39 #25
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193613505
Dit is dus waarom je niet verticaal moet filmen.


Bonus: afgezakte pruik
  † In Memoriam † zondag 14 juni 2020 @ 09:12:07 #26
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_193624018
Image not found. ;(
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_193629386
Het wordt een jongetje...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_193629468
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 18:07 schreef Vicky het volgende:
Het wordt een jongetje...
Zit net naar het Filmpje te kijken op het kamp word het gevierd
  Spellchecker zondag 14 juni 2020 @ 18:15:01 #29
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193629486
Oke, wat voor schaamnaam zou het jochie krijgen?
  zondag 14 juni 2020 @ 18:20:30 #30
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193629536
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 18:15 schreef maily het volgende:
Oke, wat voor schaamnaam zou het jochie krijgen?
Romántico. Daar waren we toch al uit?
Of Ricardo.
  zondag 14 juni 2020 @ 20:20:45 #31
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_193631112
Djromantico. Of iets met dj erin.
With love :*
pi_193631350
Djayvano
pi_193631361
Sjonnie
  Spellchecker zondag 14 juni 2020 @ 20:46:47 #34
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zondag 14 juni 2020 @ 21:15:06 #35
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_193631900
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 20:39 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Sjonnie
Djonnie
With love :*
  zondag 14 juni 2020 @ 21:17:09 #36
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_193631929
Die hele insta staat tegenwoordig vol met nepspul.
Ik dacht dat dat in nederland niet mocht. En waarom zou je willen pronken met je neppe dior schoenen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_193632135
Dadelijk heet het mormel gewoon Gerrit jr. :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_193632396
Barend denk ik naar die vader en overleden broer van Gerrit
pi_193632433
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 21:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Dadelijk heet het mormel gewoon Gerrit jr. :D
Ohja, ik zie dat helemaal gebeuren ja!
  Spellchecker zondag 14 juni 2020 @ 21:49:10 #40
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193632470
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 21:44 schreef Kupelu het volgende:
Barend denk ik naar die vader en overleden broer van Gerrit
Barger .... :{
pi_193632515
Ik denk niet dat de naam gelinkt gaat worden aan Gerrit. Heb zo'n vermoeden dat hij straks met de noorderzon vertrokken is.

Ik denk iets als Antonio, roepnaam Tony *O*

[ Bericht 26% gewijzigd door Sunshine1982 op 14-06-2020 21:58:32 ]
  zondag 14 juni 2020 @ 22:06:52 #42
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193632734
Lionnell
pi_193633051
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 21:49 schreef maily het volgende:

[..]

Barger .... :{
Djabarger |:(
pi_193633088
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:06 schreef amaranta het volgende:
Lionnell
Of Tiger.
  zondag 14 juni 2020 @ 23:15:19 #45
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_193634003
Omg, deze reeks was uit mijn lijstje gevallen. Maar jullie hebben dit natuurlijk vast al gezien: Samantha de Jong in verwachting van zoontje

https://www.ad.nl/show/sa(...)an-zoontje~a0429e87/
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_193634057
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 23:15 schreef hierissieweer het volgende:
Omg, deze reeks was uit mijn lijstje gevallen. Maar jullie hebben dit natuurlijk vast al gezien: Samantha de Jong in verwachting van zoontje

https://www.ad.nl/show/sa(...)an-zoontje~a0429e87/
Offfff je leest deze pagina even waar het er alleen maar over gaat :)

[ Bericht 0% gewijzigd door mascara-klodder op 14-06-2020 23:48:34 ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Spellchecker zondag 14 juni 2020 @ 23:21:17 #47
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193634080
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 23:15 schreef hierissieweer het volgende:
Omg, deze reeks was uit mijn lijstje gevallen. Maar jullie hebben dit natuurlijk vast al gezien: Samantha de Jong in verwachting van zoontje

https://www.ad.nl/show/sa(...)an-zoontje~a0429e87/
Omg ... 😱
pi_193634383
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 23:21 schreef maily het volgende:

[..]

Omg ... 😱
:D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_193634633
Het AD heeft ook de meest mooie foto gebruikt _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_193634839
Milano Ronnie :') wat een combinatie. Arm kind.
Tap tap tap
pi_193635676
Je zal maar kind zijn van Samantha. Wordt niet alleen je moeder, maar ook jouw namen belachelijk gemaakt door een stelletje huisvrouwen... ;(
Je raekt an de dinge geweun.
pi_193635917
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 07:42 schreef Messina het volgende:
Je zal maar kind zijn van Samantha. Wordt niet alleen je moeder, maar ook jouw namen belachelijk gemaakt door een stelletje huisvrouwen... ;(
Ik was gister ff te moe om nog te typen maar wilde over die rare namen die velen op de vorige pagina al wat van zeggen.

Namelijk dat ze haar eerste 2 kinderen eigenlijk vrij normale namen heeft gegeven.

Milano, ja ach, mijn type naam is het ook niet maar lang niet zo vreselijk wat ik bijv op fb ofzo tegenkom.

Zelfde heb ik dus met Angelina, vind het best een vreselijke naam, maar damzzzz echt veel beter dan wat je zou verwachten bij een Samantha. Daarbij korten ze het ook nog af naar Lien geloof ik, en dat vind ik best lief klinken eigenlijk.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_193635996
Kijk dat er bij een PJR en Virginia zo op die manier gespeculeerd werd nadat ze hun eerste Djelisa hadden genoemd, dat begrijp ik dan weer wel.
Maar bij Samantha dus niet zo :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_193636248
En dat de 2e of 3e naam niet bij de eerste "past". :?
Vernoemingen, is lief.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_193636382
Angelina vind ik best een mooie naam maar moet als mens gewoon bij je passen.
Ik vind Sanne of Sem ook allemaal niks terwijl dat hee populair is onder allerlei lagen van de bevolking.
Ieder zijn ding.
  maandag 15 juni 2020 @ 12:32:22 #56
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_193638593
AG Maanzaad, Krokkedillentraan en Wisselstroom zijn tegenwoordig hele normale namen bij de hippe ouders...

Dan vind ik zeker Milano en Angelina nog enrom beschaafd.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_193667666
Bron
Vernoemd
Gerrit had al besloten dat als het een jongetje zou zijn, hij zou worden vernoemd. ‘Een paar jaar geleden was mijn dochter Thea zwanger en na ruim vier maanden kwam ze erachter dat hun kindje eigenlijk niet levensvatbaar was,’ vertelt Gerrit. ‘Dat was ontzettend moeilijk voor haar. Het beste was om de zwangerschap af te breken. Maar dat is een zwaar proces om te accepteren. Uiteindelijk is Thea voortijdig bevallen van een zoontje. Ze heeft hem de naam Djemino Marco gegeven en zo gaat het zoontje van Samantha en mij ook heten. We hebben daar lang over nagedacht, maar ik zou niet anders willen dan dat onze zoon diezelfde naam krijgt. Hij gaat dus Djemino Marco Meerts heten.’
  woensdag 17 juni 2020 @ 10:42:25 #58
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193667807
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 20:20 schreef girlnextdoor. het volgende:
Djromantico. Of iets met dj erin.
Goed zo!
  woensdag 17 juni 2020 @ 11:41:22 #59
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_193668555
Iemand al de nieuwe Story in zijn of haar bezit? Iets met een keizersnede op 6 december? Knap dat ze het nu al weet welke datum ze bevalt. :S
  Spellchecker woensdag 17 juni 2020 @ 12:03:24 #60
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193668901
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 10:28 schreef Woonbootjes het volgende:
Bron
Vernoemd
Gerrit had al besloten dat als het een jongetje zou zijn, hij zou worden vernoemd. ‘Een paar jaar geleden was mijn dochter Thea zwanger en na ruim vier maanden kwam ze erachter dat hun kindje eigenlijk niet levensvatbaar was,’ vertelt Gerrit. ‘Dat was ontzettend moeilijk voor haar. Het beste was om de zwangerschap af te breken. Maar dat is een zwaar proces om te accepteren. Uiteindelijk is Thea voortijdig bevallen van een zoontje. Ze heeft hem de naam Djemino Marco gegeven en zo gaat het zoontje van Samantha en mij ook heten. We hebben daar lang over nagedacht, maar ik zou niet anders willen dan dat onze zoon diezelfde naam krijgt. Hij gaat dus Djemino Marco Meerts heten.’
:|W :X :'(
  woensdag 17 juni 2020 @ 12:14:34 #61
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_193669050
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 10:28 schreef Woonbootjes het volgende:
Bron
Vernoemd
Gerrit had al besloten dat als het een jongetje zou zijn, hij zou worden vernoemd. ‘Een paar jaar geleden was mijn dochter Thea zwanger en na ruim vier maanden kwam ze erachter dat hun kindje eigenlijk niet levensvatbaar was,’ vertelt Gerrit. ‘Dat was ontzettend moeilijk voor haar. Het beste was om de zwangerschap af te breken. Maar dat is een zwaar proces om te accepteren. Uiteindelijk is Thea voortijdig bevallen van een zoontje. Ze heeft hem de naam Djemino Marco gegeven en zo gaat het zoontje van Samantha en mij ook heten. We hebben daar lang over nagedacht, maar ik zou niet anders willen dan dat onze zoon diezelfde naam krijgt. Hij gaat dus Djemino Marco Meerts heten.’
Oh wow :{

Arme dochter..
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 17 juni 2020 @ 12:16:05 #62
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_193669072
Ben ook wel benieuwd wat dochter ervan vindt, :{.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_193669467
Dje mi no :{ :{
Twinning = boring
pi_193669533
Ik dacht dat wij huisvrouwen geen kindernamen meer mochten afzeiken?
Tap tap tap
  Spellchecker woensdag 17 juni 2020 @ 13:03:41 #65
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193669574
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door maily op 17-06-2020 13:44:55 ]
  woensdag 17 juni 2020 @ 13:05:45 #66
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_193669596
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 11:41 schreef Didala het volgende:
Iemand al de nieuwe Story in zijn of haar bezit? Iets met een keizersnede op 6 december? Knap dat ze het nu al weet welke datum ze bevalt. :S
Kan niet kloppen, dan is ze toch al veel tenlang zwanger?)
With love :*
pi_193669876
quote:
11s.gif Op woensdag 17 juni 2020 12:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ook wel benieuwd wat dochter ervan vindt, :{.
Er is geen reden te denken dat dit niet gewoon met haar besproken is, toch?
Het kwam in ieder geval niet bij mij op dat je hier sceptisch om moet zijn. :P
pi_193669934
De kinderen van Thea (dochter van Gerrit en moeder van dat overleden jongetje) heten Djelino en Djavina. :o

Bron; Facebook
pi_193669986
Djemino ...
Djonge djonge wat djorgineel.
Waar komt dje ‘DJ’ trend eigenlijk vandjaan?
pi_193670029
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 13:03 schreef maily het volgende:

[..]

En Djemino Marco I ....
Nou die is dood op zich
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  Spellchecker woensdag 17 juni 2020 @ 13:45:36 #71
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193670038
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 13:45 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nou die is dood op zich
Ja daar kwam ik net achter. :{
pi_193670104
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 13:45 schreef maily het volgende:

[..]

Ja daar kwam ik net achter. :{
Het zou nog raarder zijn als hij nog leefde op zich :P
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 17 juni 2020 @ 14:01:50 #73
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_193670176
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 13:40 schreef Kupelu het volgende:
Djemino ...
Djonge djonge wat djorgineel.
Waar komt dje ‘DJ’ trend eigenlijk vandjaan?
Vanuit die andere gate natuurlijk, 8-). Peter Jan Rens en zijn dochter Djelisa Annieta, :D.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 17 juni 2020 @ 14:02:57 #74
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_193670186
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 13:29 schreef vencodark het volgende:

[..]

Er is geen reden te denken dat dit niet gewoon met haar besproken is, toch?
Het kwam in ieder geval niet bij mij op dat je hier sceptisch om moet zijn. :P
True, maar toch. Er staat dat hij en Samantha er lang over hebben nagedacht, niets over de dochter (hoeft ook niet per se gemeld te worden natuurlijk), :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 17 juni 2020 @ 14:36:59 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193670669
quote:
17s.gif Op woensdag 17 juni 2020 14:01 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Vanuit die andere gate natuurlijk, 8-). Peter Jan Rens en zijn dochter Djelisa Annieta, :D.
Niet dat zij die pauperhype begonnen zijn trouwens, dit is al jaren in gebruik in bepaalde kringen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193670675
quote:
17s.gif Op woensdag 17 juni 2020 14:02 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

True, maar toch. Er staat dat hij en Samantha er lang over hebben nagedacht, niets over de dochter (hoeft ook niet per se gemeld te worden natuurlijk), :+.
Maar dat is een beetje mierenneuken hè. :+
pi_193670718
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 14:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niet dat zij die pauperhype begonnen zijn trouwens, dit is al jaren in gebruik in bepaalde kringen.
In ‘Vier handen op één buik’ is het ook bijna altijd raak met de Djanissa’s en Djaylano’s... Waarschijnlijk begrijpt de gemiddelde tokkie niet dat je een Engelse J uitspreekt als ‘DH’.
  woensdag 17 juni 2020 @ 14:41:17 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193670731
Ik krijg er iig een hoog "Djeminé" gevoel van, iets wat "Asjemenou" Loekie de Leeuw had kunnen zeggen.

Misschien kunnen ze de volgende "Djemigdepemig" noemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 17 juni 2020 @ 14:42:40 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193670751
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 14:40 schreef Slacentrifuge het volgende:

[..]

In ‘Vier handen op één buik’ is het ook bijna altijd raak met de Djanissa’s en Djaylano’s... Waarschijnlijk begrijpt de gemiddelde tokkie niet dat je een Engelse J uitspreekt als ‘DH’.
Idd, ik zie ze nog in staat een kind Djeemz te noemen :')

En dan verontwaardigd zijn dat mensen het verkeerd spellen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193670753
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 14:41 schreef Leandra het volgende:
Ik krijg er iig een hoog "Djeminé" gevoel van, iets wat "Asjemenou" Loekie de Leeuw had kunnen zeggen.

Misschien kunnen ze de volgende "Djemigdepemig" noemen.
:D
  Spellchecker woensdag 17 juni 2020 @ 14:47:08 #81
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193670815
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 14:41 schreef Leandra het volgende:
Ik krijg er iig een hoog "Djeminé" gevoel van, iets wat "Asjemenou" Loekie de Leeuw had kunnen zeggen.

Misschien kunnen ze de volgende "Djemigdepemig" noemen.
_O_
  Moderator woensdag 17 juni 2020 @ 14:49:54 #82
184769 crew  Deisyy
pi_193670859
Als je denkt dat de naam niet erger kan dan hier al gesuggereerd is :{
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_193671736
Wat een naam. En die dochter van Gerrit heet Thea :')
Alius aliud dicit
  Spellchecker woensdag 17 juni 2020 @ 16:07:08 #84
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193671755
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 16:04 schreef Mrmime het volgende:
Wat een naam. En die dochter van Gerrit heet Thea :')
Wie weet hoe haar moeder heet?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 17 juni 2020 @ 16:13:34 #85
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_193671811
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 14:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niet dat zij die pauperhype begonnen zijn trouwens, dit is al jaren in gebruik in bepaalde kringen.
I know, :+.
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 14:37 schreef vencodark het volgende:

[..]

Maar dat is een beetje mierenneuken hè. :+
True, maar het had me niet verbaasd in elk geval als er dan ineens zo'n Story-artikel uitkwam met een interview waarin 'de dochter van' relt dat zij het er niet mee eens was oid.

Misschien inderdaad wat vergezocht, :D.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Spellchecker woensdag 17 juni 2020 @ 16:15:42 #86
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193671835
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juni 2020 16:13 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

I know, :+.
[..]

True, maar het had me niet verbaasd in elk geval als er dan ineens zo'n Story-artikel uitkwam met een interview waarin 'de dochter van' relt dat zij het er niet mee eens was oid.

Misschien inderdaad wat vergezocht, :D.
Komt misschien wel als die kleine er eenmaal is. Dan wordt Thea er nog erger mee geconfronteerd.
pi_193671847
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 14:49 schreef Deisyy het volgende:
Als je denkt dat de naam niet erger kan dan hier al gesuggereerd is :{
Nou, das niet lief, Djeissy :P
Je raekt an de dinge geweun.
  Spellchecker woensdag 17 juni 2020 @ 16:17:30 #88
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Moderator woensdag 17 juni 2020 @ 16:25:59 #89
184769 crew  Deisyy
pi_193671972
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 16:16 schreef Messina het volgende:

[..]

Nou, das niet lief, Djeissy :P
Djiezus ;(
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_193672166
Django...ook een mooie kampnaam
  woensdag 17 juni 2020 @ 17:46:43 #91
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193672850
KleinZoon van mijn collega heet Djy....ro
Ivm waarschijnlijk unieke naam niet volledig. Maar die jongen moet minstens 14 zijn al.
Moeder is opzeker een “van dat soort” mensen.
pi_193674711
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 16:15 schreef maily het volgende:

[..]

Komt misschien wel als die kleine er eenmaal is. Dan wordt Thea er nog erger mee geconfronteerd.
Thea is die vrouw in het: onthulling van geslacht filmpje. Lijkt mij een ontzettend lieve vrouw. Alleen is ze dol op dj’s.
pi_193674722
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 14:41 schreef Leandra het volgende:
Ik krijg er iig een hoog "Djeminé" gevoel van, iets wat "Asjemenou" Loekie de Leeuw had kunnen zeggen.

Misschien kunnen ze de volgende "Djemigdepemig" noemen.
_O-
  Spellchecker woensdag 17 juni 2020 @ 19:46:49 #94
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193674777
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 19:41 schreef Kupelu het volgende:

[..]

Thea is die vrouw in het: onthulling van geslacht filmpje. Lijkt mij een ontzettend lieve vrouw. Alleen is ze dol op dj’s.
Ik heb dat filmpje niet gezien.
Maar zo lijkt het een soort van rebound-babynaam ...
pi_193675747
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 19:46 schreef maily het volgende:

[..]

Ik heb dat filmpje niet gezien.
Maar zo lijkt het een soort van rebound-babynaam ...
Dja daar heb je een punt.
  Spellchecker woensdag 17 juni 2020 @ 21:40:03 #96
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193678362
Dus de vriend van Barbie heeft een dochter die ook al twee kinderen heeft? Wat een spektakel allemaal.
٩๏̯͡๏)۶
pi_193687805
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 12:53 schreef Inca het volgende:
Dje mi no :{ :{
Jeminee!
pi_193687952
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 00:10 schreef Soury het volgende:
Het AD heeft ook de meest mooie foto gebruikt _O-
Dit is nog één van de betere...
pi_193688761
Djongejonge wat een toestand.

Ik wil Barbie helemaal niet meer volgen enzo, maar je blijft gewoon kijken naar zo’n exemplaar :{
Alius aliud dicit
  donderdag 18 juni 2020 @ 20:11:39 #101
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_193689220
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 19:45 schreef Mrmime het volgende:
Djongejonge wat een toestand.

Ik wil Barbie helemaal niet meer volgen enzo, maar je blijft gewoon kijken naar zo’n exemplaar :{
Dit.
With love :*
pi_193689472
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 19:45 schreef Mrmime het volgende:
Djongejonge wat een toestand.

Ik wil Barbie helemaal niet meer volgen enzo, maar je blijft gewoon kijken naar zo’n exemplaar :{
Dit inderdaad!
pi_193693683
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 19:45 schreef Mrmime het volgende:
Djongejonge wat een toestand.

Ik wil Barbie helemaal niet meer volgen enzo, maar je blijft gewoon kijken naar zo’n exemplaar :{
T is net een verkeersongeluk hè; je wil niet kijken maar je doet het toch.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 08:34:52 #104
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_193694183
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 16:15 schreef maily het volgende:

[..]

Komt misschien wel als die kleine er eenmaal is. Dan wordt Thea er nog erger mee geconfronteerd.
Inderdaad. Ik snap ergens de behoefte aan vernoemen wel, maar om de naam 1 op 1 over te nemen is toch wel van hele andere orde.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_193703746
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 19:45 schreef Mrmime het volgende:
Djongejonge wat een toestand.

Ik wil Barbie helemaal niet meer volgen enzo, maar je blijft gewoon kijken naar zo’n exemplaar :{
Dit ook ook
  vrijdag 19 juni 2020 @ 23:27:09 #106
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_193706057
En haar ex bff Kimberley is weer in the picture!!
pi_193706666
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:27 schreef Didala het volgende:
En haar ex bff Kimberley is weer in the picture!!
Huh? Na alles wat ze over elkaar gezegd hebben? :X
  zaterdag 20 juni 2020 @ 09:46:45 #108
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_193708887
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 00:09 schreef Kupelu het volgende:

[..]

Huh? Na alles wat ze over elkaar gezegd hebben? :X
Ze blijft ons verbazen!
  Spellchecker zaterdag 20 juni 2020 @ 10:10:26 #109
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193709191
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 08:34 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik snap ergens de behoefte aan vernoemen wel, maar om de naam 1 op 1 over te nemen is toch wel van hele andere orde.
De biologische vader van mijn man (geen contact mee) heeft zijn 3e zoon met vrouw 2 ook vernoemd naar zijn overleden zoon van vrouw 1.
Ook nogal een aparte keuze. :{
  zaterdag 20 juni 2020 @ 10:38:21 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193709379
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:27 schreef Didala het volgende:
En haar ex bff Kimberley is weer in the picture!!
Het is wachten op het moment dat Kimberley en Gerrit het een keer te gezellig hebben...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 20 juni 2020 @ 11:17:54 #112
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193709853
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 10:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is wachten op het moment dat Kimberley en Gerrit het een keer te gezellig hebben...
Waarom? Gerrit is niet bepaald Brad Pitt
  zaterdag 20 juni 2020 @ 11:56:41 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193710212
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 11:17 schreef amaranta het volgende:

[..]

Waarom? Gerrit is niet bepaald Brad Pitt
Omdat die dames zo rollen als ze (weer eens) een fittie hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 20 juni 2020 @ 12:35:30 #114
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_193710569
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 11:17 schreef amaranta het volgende:

[..]

Waarom? Gerrit is niet bepaald Brad Pitt
Samantha denkt dat iedereen die te dicht in de buurt van haar vent komt die vent van dr wil afpakken. Of dat hij vreemdgaat.
With love :*
pi_193773565
Haar insta is een reclamezuil *) geworden. Hopelijk ten goede. Alle goeds voor die baby. Dat hoop ik echt.
  woensdag 24 juni 2020 @ 20:33:02 #116
40566 Ericr
Livewrong
pi_193773671
Twee dagen terug nog gezien bij de Lidl met Gerrit. Tijd voor een nieuwe pruik, was eerste wat me opviel toen ze langs liep.
pi_193774542
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 20:33 schreef Ericr het volgende:
Twee dagen terug nog gezien bij de Lidl met Gerrit. Tijd voor een nieuwe pruik, was eerste wat me opviel toen ze langs liep.
Ik vind haar op hasr laatste foto’s ook niet heel fris en goed uitzien. En die pruik maakt alles zo armoedig.
pi_193776600


Geen filter deze keer.
  donderdag 25 juni 2020 @ 02:23:50 #119
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_193777516
quote:
15s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:48 schreef DavidTwente het volgende:
[ afbeelding ]

Geen filter deze keer.
Allejezus.. 30 is ze. Hier lijkt ze 55.
With love :*
  Spellchecker donderdag 25 juni 2020 @ 07:01:56 #120
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193777878
quote:
15s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:48 schreef DavidTwente het volgende:
[ afbeelding ]

Geen filter deze keer.
Heerlijk genieten van het mooie weer. Hoe dan? Met een dik vest aan? En die pruik lijkt me ook afschuwelijk warm.
pi_193777940
En die zielige Gerrit die maar op elke foto erbij moet staan waarbij het steeds lijkt of hij dat niet wilt. :D
  donderdag 25 juni 2020 @ 08:36:01 #122
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193778394
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 07:01 schreef maily het volgende:

[..]

Heerlijk genieten van het mooie weer. Hoe dan? Met een dik vest aan? En die pruik lijkt me ook afschuwelijk warm.
Sommige mensen noemen zo’n vest een badjas.
  donderdag 25 juni 2020 @ 08:38:50 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193778421
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 07:18 schreef Basp1 het volgende:
En die zielige Gerrit die maar op elke foto erbij moet staan waarbij het steeds lijkt of hij dat niet wilt. :D
Een kamper van bijna 50 uit een behoorlijk beruchte familie.
Ik weet niet hoor, maar het lijkt me niet het type dat dingen doet waar hij geen zin in heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193778463
Gekke Gerrit is higher than the Empire state, 24/7
  Spellchecker donderdag 25 juni 2020 @ 08:53:13 #125
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193778516
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 08:36 schreef amaranta het volgende:

[..]

Sommige mensen noemen zo’n vest een badjas.
Nog niks voor haar om in te poseren met 30°C.
pi_193778543
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 02:23 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Allejezus.. 30 is ze. Hier lijkt ze 55.
Hij lijkt daarentegen hier 39
  donderdag 25 juni 2020 @ 10:31:05 #127
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193779459
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 08:53 schreef maily het volgende:

[..]

Nog niks voor haar om in te poseren met 30°C.
Samanta interesseert dat geen drol. Als zij met -4 met dr blote tieten in de sneeuw wil liggen doet ze dat ook
pi_193799026
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 08:45 schreef 1Noek1 het volgende:
Gekke Gerrit is higher than the Empire state, 24/7
Ja echt he
  vrijdag 26 juni 2020 @ 12:49:15 #129
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_193799437
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 12:32 schreef hierissieweer het volgende:
AG Maanzaad, Krokkedillentraan en Wisselstroom zijn tegenwoordig hele normale namen bij de hippe ouders...

Ja hoor :')
pi_193800692
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 10:31 schreef amaranta het volgende:

[..]

Samanta interesseert dat geen drol. Als zij met -4 met dr blote tieten in de sneeuw wil liggen doet ze dat ook
Juist... om dan achteraf te gaan klagen dat haar billen vast aan elkaar gevroren zijn, waar ze zelf dan niets aan kan doen omdat haar altijd HELE maffe dingen overkomen.
Goh, hoe kan dat nou?
pi_193807821
Zou het wel goed gaan?
Dat verhaal op insta over dat haar account gehacked was is natuurlijk onzin. En die foto’s vind ik iets heel treurigs hebben. Barbie in de zee met een tuniekje aan met 30 graden?? Ze laat normaal geen gelegenheid voorbij gaan om ‘sexy’ te zijn. Ze heeft iets verdrietigs in haar gezicht. :{
  zaterdag 27 juni 2020 @ 00:16:42 #132
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_193809859
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 22:09 schreef Kupelu het volgende:
Zou het wel goed gaan?
Dat verhaal op insta over dat haar account gehacked was is natuurlijk onzin. En die foto’s vind ik iets heel treurigs hebben. Barbie in de zee met een tuniekje aan met 30 graden?? Ze laat normaal geen gelegenheid voorbij gaan om ‘sexy’ te zijn. Ze heeft iets verdrietigs in haar gezicht. :{
Zwangerschapshormonen? Ernst omdat ze weet dat je moeder wordt en volwassen moet doen?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_193809892
Deze topictitel.... de meesten hier zitten hier juist te wachten op alle rampen. Als je het echt zat bent blijf je hier weg.
Fatsoen zou je ook weg doen blijven in topics als dit.

Van die mensen die staan kijken te bij een ongeluk.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 27 juni 2020 @ 06:59:53 #134
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_193811653
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 22:09 schreef Kupelu het volgende:
Zou het wel goed gaan?
Dat verhaal op insta over dat haar account gehacked was is natuurlijk onzin. En die foto’s vind ik iets heel treurigs hebben. Barbie in de zee met een tuniekje aan met 30 graden?? Ze laat normaal geen gelegenheid voorbij gaan om ‘sexy’ te zijn. Ze heeft iets verdrietigs in haar gezicht. :{
Ik denk dat het al een lange tijd niet goed gaat en dat zal niet weggaan voorlopig, gok ik zo.

Misschien voelt ze zich niet sexy omdat ze dikker is nu en dat ze daarom d’r jurkje niet uit doet.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 27 juni 2020 @ 10:00:03 #135
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_193812586
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 06:59 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik denk dat het al een lange tijd niet goed gaat en dat zal niet weggaan voorlopig, gok ik zo.

Misschien voelt ze zich niet sexy omdat ze dikker is nu en dat ze daarom d’r jurkje niet uit doet.
Logisch, meer uiterlijk gedreven. Al hoor ik wel dat mannen zwangere vrouwen best seksy vinden.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_193813840
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 06:59 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik denk dat het al een lange tijd niet goed gaat en dat zal niet weggaan voorlopig, gok ik zo.

Misschien voelt ze zich niet sexy omdat ze dikker is nu en dat ze daarom d’r jurkje niet uit doet.
Nee dat denk ik ook niet. Jammer want ze heeft eigenlijk zo veel: Lieve ouders die haar niet laten vallen; leuke kinderen, aardige vrouw van ex die lief is voor haar kinderen; uitkering; aardige vriend, die niet slim maar wel lief voor haar is; Fans. Eigenlijk heeft ze een heel fijn leven zonder al teveel zorgen.
Maar je ziet de sipheid in haar ogen. Jammer. Dit gaat natuurlijk niet goed.
pi_193813855
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 10:00 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Logisch, meer uiterlijk gedreven. Al hoor ik wel dat mannen zwangere vrouwen best seksy vinden.
Ik weet nog dat mijn vrouw voor het eerst in verwachting was en voor de spiegel stond te klagen dat haar taille verdween en ze dik en lelijk werd en ik kon alleen maar bij mezelf denken dat ik een smerige fetisjist was geworden die haar en haar opgezwollen tieten helemaal suf wilde naaien :@
-nee-
  zaterdag 27 juni 2020 @ 14:38:48 #138
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_193815044
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 12:25 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik weet nog dat mijn vrouw voor het eerst in verwachting was en voor de spiegel stond te klagen dat haar taille verdween en ze dik en lelijk werd en ik kon alleen maar bij mezelf denken dat ik een smerige fetisjist was geworden die haar en haar opgezwollen tieten helemaal suf wilde naaien :@
Haha, denk geen fetisj eerder de natuur die zijn werk doet.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_193817156
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 12:25 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik weet nog dat mijn vrouw voor het eerst in verwachting was en voor de spiegel stond te klagen dat haar taille verdween en ze dik en lelijk werd en ik kon alleen maar bij mezelf denken dat ik een smerige fetisjist was geworden die haar en haar opgezwollen tieten helemaal suf wilde naaien :@
_O- _O-
pi_193817195
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 12:25 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik weet nog dat mijn vrouw voor het eerst in verwachting was en voor de spiegel stond te klagen dat haar taille verdween en ze dik en lelijk werd en ik kon alleen maar bij mezelf denken dat ik een smerige fetisjist was geworden die haar en haar opgezwollen tieten helemaal suf wilde naaien :@
Bij de tweede was het over :')
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_193825880
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 00:16 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Zwangerschapshormonen? Ernst omdat ze weet dat je moeder wordt en volwassen moet doen?
Het is haar 3e. Je zou zeggen dat dit besef al eerder moet zijn gekomen.

Persoonlijk geloof ik er geen reet van dat ze oprecht blij is met deze zwangerschap.
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 12:24 schreef Kupelu het volgende:

[..]

Nee dat denk ik ook niet. Jammer want ze heeft eigenlijk zo veel: Lieve ouders die haar niet laten vallen; leuke kinderen, aardige vrouw van ex die lief is voor haar kinderen; uitkering; aardige vriend, die niet slim maar wel lief voor haar is; Fans. Eigenlijk heeft ze een heel fijn leven zonder al teveel zorgen.
Maar je ziet de sipheid in haar ogen. Jammer. Dit gaat natuurlijk niet goed.
Je kunt op papier wel dit soort ‘plusjes’ hebben maar persoonlijke issues staan daar toch apart van. Somberheid, depressie en bijv. faalangst of onzekerheid rondom je uiterlijk.
Daarbij: dat er een schroefje los zit bij Samantha is al meer dan eens duidelijk geworden.
Zet de negatieve daar eens tegenover:
- Eeuwige onzekerheid over haar uiterlijk (gezien die ingrepen).
- zelfmoordpogingen.
- geen talent voor tv hebben om werkelijk carrière mee te maken.
- van vriendje naar vriendje hupsen.
- voogdij over haar kinderen kwijt.
- gescheiden.
- verslavingen (gehad?)

Ik vind het echt niet zo vreemd dat ze sip uit haar ogen kijkt. Ze maakt keuzes en nu zit ze op de blaren. Ik zou haar graag een beetje extra verstand willen geven en peper in haar reet zodat ze iets goeds kan doen en het leven beter in kan richten. :N
pi_193830419
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 05:53 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het is haar 3e. Je zou zeggen dat dit besef al eerder moet zijn gekomen.

Persoonlijk geloof ik er geen reet van dat ze oprecht blij is met deze zwangerschap.
[..]

Je kunt op papier wel dit soort ‘plusjes’ hebben maar persoonlijke issues staan daar toch apart van. Somberheid, depressie en bijv. faalangst of onzekerheid rondom je uiterlijk.
Daarbij: dat er een schroefje los zit bij Samantha is al meer dan eens duidelijk geworden.
Zet de negatieve daar eens tegenover:
- Eeuwige onzekerheid over haar uiterlijk (gezien die ingrepen).
- zelfmoordpogingen.
- geen talent voor tv hebben om werkelijk carrière mee te maken.
- van vriendje naar vriendje hupsen.
- voogdij over haar kinderen kwijt.
- gescheiden.
- verslavingen (gehad?)

Ik vind het echt niet zo vreemd dat ze sip uit haar ogen kijkt. Ze maakt keuzes en nu zit ze op de blaren. Ik zou haar graag een beetje extra verstand willen geven en peper in haar reet zodat ze iets goeds kan doen en het leven beter in kan richten. :N
Je hebt gelijk. Zonde. Ze had echt wat van haar leven kunnen maken.
Maar ja nu weer stilte voor de storm. Altijd als het lang stil is, komt erna weer een ramp.
  maandag 29 juni 2020 @ 21:15:58 #143
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_193850107
Ze zal misschien niet meer haar medicatie kunnen innemen ivm haar zwangerschap. Ze oogt niet heel happy.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 29 juni 2020 @ 21:18:36 #144
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_193850143
Hoop wel oprecht voor d'r dat Gerrit nog lang blijft hangen. Sowieso lang genoeg dat ze niet alleen de zwangerschap door moet.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_193850304
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 12:24 schreef Kupelu het volgende:

[..]

Nee dat denk ik ook niet. Jammer want ze heeft eigenlijk zo veel: Lieve ouders die haar niet laten vallen; leuke kinderen, aardige vrouw van ex die lief is voor haar kinderen; uitkering; aardige vriend, die niet slim maar wel lief voor haar is; Fans. Eigenlijk heeft ze een heel fijn leven zonder al teveel zorgen.
Maar je ziet de sipheid in haar ogen. Jammer. Dit gaat natuurlijk niet goed.
Jij noemt nu dingen op waarvan we helemaal niet weten of het wel zo is.

En laten we wel zijn, die vrouw heeft zoveel negativiteit over haar heen te kregen omtrent haar uiterlijk en haar leven, dat dat heel moeilijk is om dat weer recht te breien naar het positieve. Ik hoop echt van harte dat ze niet zoveel heeft gelezen van dat soort reacties (op o.a. FB van Boulevard) want daar werden enorm kwetsende dingen geroepen door mensen die geen benul hebben wat voor een impact het op iemand kan hebben.

Ja, ze heeft een zooitje van haar leven gemaakt en nee, ik vind niet dat ze dat verdiend heeft. Iets met actie reactie.
pi_193860162
De taart voor Milano zijn verjaardag https://www.instagram.com/p/CCDyGA_B5_B/

En in haar story staat dat de telefoon kapot was (en de tv ook btw.) Morgen weer een vlogje.
  woensdag 1 juli 2020 @ 07:40:04 #147
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_193868235
die reclame voor die lasergun :') ze heeft m helemaal niet aan, dat zie je doordat Gerrit m duidelijk wel aan heeft als hij het laat zien op zijn been |:(
pi_193868394
Als je zwanger bent mag je volgens mij zo’n apparaat niet gebruiken. Dat zou het kunnen verklaren :P
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 1 juli 2020 @ 08:37:22 #149
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_193868630
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 08:07 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Als je zwanger bent mag je volgens mij zo’n apparaat niet gebruiken. Dat zou het kunnen verklaren :P
Klopt
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 07:40 schreef scrub_nurse het volgende:
die reclame voor die lasergun :') ze heeft m helemaal niet aan, dat zie je doordat Gerrit m duidelijk wel aan heeft als hij het laat zien op zijn been |:(
Wat ik nou zo achterlijk vind, is dat hij laat zien dat het haar 'weg is' (terwijl 't helemaal niet weg is, _O-) terwijl je bij IPL je haar gewoon moet scheren, dan moet flitsen, en je haar er helemaal niet spontaan van uitvalt, :'). Wat hij zegt kán niet eens.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_193868654
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 15:46 schreef praadje het volgende:
De taart voor Milano zijn verjaardag https://www.instagram.com/p/CCDyGA_B5_B/

En in haar story staat dat de telefoon kapot was (en de tv ook btw.) Morgen weer een vlogje.
Hartstikke mooi gemaakt, maar krijg je niet enorme plakken/stukken taart bij het, snijden?


En er stond toch op haar insta Samantha hartje Gerrit? Nu staat er Samantha-de-Jong-29. Hmmm..
  woensdag 1 juli 2020 @ 09:02:14 #151
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193868911
Ik zou sowieso niet een “lasergun” van een onbekend merk kopen
  woensdag 1 juli 2020 @ 11:21:34 #152
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_193870799
quote:
17s.gif Op woensdag 1 juli 2020 08:37 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Klopt
[..]

Wat ik nou zo achterlijk vind, is dat hij laat zien dat het haar 'weg is' (terwijl 't helemaal niet weg is, _O-) terwijl je bij IPL je haar gewoon moet scheren, dan moet flitsen, en je haar er helemaal niet spontaan van uitvalt, :'). Wat hij zegt kán niet eens.
haha dat dacht ik al!
pi_193870803
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 08:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hartstikke mooi gemaakt, maar krijg je niet enorme plakken/stukken taart bij het, snijden?

En er stond toch op haar insta Samantha hartje Gerrit? Nu staat er Samantha-de-Jong-29. Hmmm..
Volgens mij stond dat er altijd al. Dat is haar Insta naam. S hartje G staat in haar bio.
  woensdag 1 juli 2020 @ 11:48:52 #154
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193871279
Op de instagram van dat ipl apparaat staat ook gewoon een faq
pi_193880748
quote:
Ja was al langer bekend. Zo heette het overleden kindje van Thea, de dochter van Gerrit. :')
Alius aliud dicit
pi_193881115
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 22:20 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Ja was al langer bekend. Zo heette het overleden kindje van Thea, de dochter van Gerrit. :')
Even gemist. Wat verschrikkelijk weer.
pi_193881208
Djeeminee...
pi_193881760
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 22:37 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Even gemist. Wat verschrikkelijk weer.
Ja is eigenlijk echt ontzettend triest. Kan me voorstellen dat dit ook heel gek
Is voor Thea :{
Alius aliud dicit
  Spellchecker woensdag 1 juli 2020 @ 23:15:59 #160
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193881842
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 23:11 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Ja is eigenlijk echt ontzettend triest. Kan me voorstellen dat dit ook heel gek
Is voor Thea :{
Ik snap dat ook echt niet. Stomme Gerrit.
pi_193881921
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 23:15 schreef maily het volgende:

[..]

Ik snap dat ook echt niet. Stomme Gerrit.
Gekke Gerrit :+
  woensdag 1 juli 2020 @ 23:39:44 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193882196
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 23:11 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Ja is eigenlijk echt ontzettend triest. Kan me voorstellen dat dit ook heel gek
Is voor Thea :{
Thea heeft dit setje cadeau gedaan....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 juli 2020 @ 13:56:03 #163
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_193889135
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 23:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Thea heeft dit setje cadeau gedaan....
Wel lekker scheef geborduurd, die naam. Check dat mutsje dan, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Moderator donderdag 2 juli 2020 @ 15:12:24 #164
184769 crew  Deisyy
pi_193890109
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 22:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Djeeminee...
Dat is de Nederlandse vertaling van die naam ;(
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_193892245
Gekke Gerrit gaat straks met het kind er vandoor word opgevoed door zijn dochter

Einde verhaal
Twinning = boring
  donderdag 2 juli 2020 @ 18:10:42 #166
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_193892398
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 18:00 schreef Inca het volgende:
Gekke Gerrit gaat straks met het kind er vandoor word opgevoed door zijn dochter

Einde verhaal
Dat scenario had ik niet eens bedacht :o maar zou zomaar kunnen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Spellchecker donderdag 2 juli 2020 @ 18:12:15 #167
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193892414
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 18:00 schreef Inca het volgende:
Gekke Gerrit gaat straks met het kind er vandoor word opgevoed door zijn dochter

Einde verhaal
Plottwist :o
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 juli 2020 @ 18:13:02 #168
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_193892422
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 18:10 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Dat scenario had ik niet eens bedacht :o maar zou zomaar kunnen.
Ik ook niet maar dat zou wat zijn zeg, :o .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 2 juli 2020 @ 18:50:45 #169
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_193892979
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 18:00 schreef Inca het volgende:
Gekke Gerrit gaat straks met het kind er vandoor word opgevoed door zijn dochter

Einde verhaal
Drama!
  donderdag 2 juli 2020 @ 19:34:22 #170
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_193893664
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 15:12 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat is de Nederlandse vertaling van die naam ;(
_O-
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_193893905
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 18:00 schreef Inca het volgende:
Gekke Gerrit gaat straks met het kind er vandoor word opgevoed door zijn dochter

Einde verhaal
Topic kan op slot
pi_193894306
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 19:54 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Topic kan op slot
Nee we wachten nog op de bruiloft en de verhuizing en de bevalling
Dramaaaaaaaaaaaaa
Twinning = boring
  Spellchecker donderdag 2 juli 2020 @ 20:32:19 #173
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193894378
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:26 schreef Inca het volgende:

[..]

Nee we wachten nog op de bruiloft en de verhuizing en de bevalling
Dramaaaaaaaaaaaaa
Foute volgorde gok ik ... eerst bevallen, dan verhuizen dan trouwen ... maar je kunt er een poll van maken :D
Maar drama sowieso :9
pi_194119135
Wordt daar even het bedrijf wat de muren zou doen flink afgezeken in drie filmpjes. Oke, het is misschien niet netjes gedaan maar om dat zo op Insta te pleuren vind ik dan ook weer niet nodig.
Nu vraagt ze of iemand een goede schilder weet. Kan Gerrit zelf niet zijn poten gebruiken.
  donderdag 16 juli 2020 @ 20:45:46 #175
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_194120303
quote:
Wat stond daar want de pagina is verdwenen.
  donderdag 16 juli 2020 @ 22:48:03 #177
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_194121382
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 21:33 schreef praadje het volgende:

[..]

Wat stond daar want de pagina is verdwenen.
In haar story maakte ze het klusbedrijf zwart met een tag naar hem (de man die gratis hun muren deed stuccen etc)
Op zijn foto (waar zij ook op stond) brak een hele rel uit. Dat Sam een ondankbaar kreng was (gratis in ruil voor reclame) en dat ze ontevreden zou zijn omdat ze ruzie had met de vrouw van de klusjesman.
Oa schreef zijn vrouw dat Sam nog steeds snuift tijdens haar zwangerschap...
  donderdag 16 juli 2020 @ 22:48:24 #178
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_194121387


[ Bericht 100% gewijzigd door Didala op 16-07-2020 22:48:57 (Fout ) ]
  Spellchecker donderdag 16 juli 2020 @ 22:59:06 #179
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194121550
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 22:48 schreef Didala het volgende:

[..]

In haar story maakte ze het klusbedrijf zwart met een tag naar hem (de man die gratis hun muren deed stuccen etc)
Op zijn foto (waar zij ook op stond) brak een hele rel uit. Dat Sam een ondankbaar kreng was (gratis in ruil voor reclame) en dat ze ontevreden zou zijn omdat ze ruzie had met de vrouw van de klusjesman.
Oa schreef zijn vrouw dat Sam nog steeds snuift tijdens haar zwangerschap...
:o
Ondankbare doos ....
pi_194121694
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 22:48 schreef Didala het volgende:

[..]

In haar story maakte ze het klusbedrijf zwart met een tag naar hem (de man die gratis hun muren deed stuccen etc)
Op zijn foto (waar zij ook op stond) brak een hele rel uit. Dat Sam een ondankbaar kreng was (gratis in ruil voor reclame) en dat ze ontevreden zou zijn omdat ze ruzie had met de vrouw van de klusjesman.
Oa schreef zijn vrouw dat Sam nog steeds snuift tijdens haar zwangerschap...
Dankje. Dat van die schilder afzeiken had ik nog gezien. En ja, als je met stront gooit kun je stront terugkrijgen.
  donderdag 16 juli 2020 @ 23:36:21 #181
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_194122174
Eerlijk. Verbazen we ons hier over?
With love :*
pi_194123046
quote:
en weg is de sensatie weer :'(
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_194124094
Ja, screenshots van sappig nieuws svp :P
Je raekt an de dinge geweun.
  vrijdag 17 juli 2020 @ 08:07:06 #184
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_194124275
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 07:33 schreef Messina het volgende:
Ja, screenshots van sappig nieuws svp :P
Heb er maar een. Linkje, plaatst jij hem dan even goed hier? https://imgur.com/gallery/XdliF8r
pi_194124321
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 08:07 schreef Didala het volgende:

[..]

Heb er maar een. Linkje, plaatst jij hem dan even goed hier? https://imgur.com/gallery/XdliF8r
_O_

Je raekt an de dinge geweun.
pi_194127545
Mensen die op deze manier een ander, al dan niet terecht, afbranden en zwart maken, zijn meestal zelf ook niet van een al te hoog niveau, zuiver en classy. :')
  vrijdag 17 juli 2020 @ 16:55:01 #187
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_194130841
Dit soort zwartmakerij maakt een bedrijf potentieel kapot en treft een heel gezin. Bij Barbie is er niets meer kapot te maken wat ze zelf niet verpest. Sterker nog, alleen maar goed dat ergens neergelegd wordt dat madam nog steeds aan de drugs zit, alhoewel dat natuurlijk eigenlijk bij Veilig Thuis neergelegd moet worden.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_194132115
Persoonlijk zou ik dat geklaag van Barbie over een bedrijf met een kilo zout nemen, want Barbie.
Die vuilbekkerij van die vrouw van dat bedrijf, dat vind ik nou echt geen reclame. Zou geen zaken met zo'n bedrijf doen. Door die echtgenoot dus, niet door dat geklaag van Barbie.
  vrijdag 17 juli 2020 @ 18:39:02 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194132315
Zat Barbie ook ergens over te bitchen dan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194132345
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 18:25 schreef NedKelly het volgende:
Persoonlijk zou ik dat geklaag van Barbie over een bedrijf met een kilo zout nemen, want Barbie.
Die vuilbekkerij van die vrouw van dat bedrijf, dat vind ik nou echt geen reclame. Zou geen zaken met zo'n bedrijf doen. Door die echtgenoot dus, niet door dat geklaag van Barbie.
Ik denk eerder dat het positieve reclame is :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_194149051
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 22:48 schreef Didala het volgende:

...Oa schreef zijn vrouw dat Sam nog steeds snuift tijdens haar zwangerschap...
Dat is geen misselijke beschuldiging zeg :o
  zondag 19 juli 2020 @ 20:13:46 #192
245288 superpro
Maastricht
pi_194165869
Is Gerrit de broer van barend? Die wat overleden is en in de Satudarah film zat?
pi_194166106
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 20:15 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Dat is geen misselijke beschuldiging zeg :o
Inderdaad. Maar het strookt wel met dat filmpje wat ze een tijdje geleden postte. Ze leek daar totaal van de wereld en wij hadden discussies welke medicijnen ze slikte.
  zondag 19 juli 2020 @ 21:28:10 #194
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_194167446
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:13 schreef superpro het volgende:
Is Gerrit de broer van barend? Die wat overleden is en in de Satudarah film zat?
In een eerder deel stond dit:
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:20 schreef Basp1 het volgende:
Is gekke Gerrit dan een zoon van Piet pronk? :?
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:35 schreef Kim-Holland het volgende:

Nee, de broer van Barend Meerts, de man die zich na Piet P de vriend mocht noemen van C. en ook niet lang daarna overleed.
https://www.parool.nl/col(...)%2Fwww.google.com%2F


[ Bericht 9% gewijzigd door Pippi op 19-07-2020 21:33:31 ]
  zondag 19 juli 2020 @ 21:40:53 #195
245288 superpro
Maastricht
pi_194167690
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2020 21:28 schreef Pippi het volgende:

[..]

In een eerder deel stond dit:
[..]


[..]

Barbie houd de lijnen met Satudarah wel lekker kort, Michael is ook weer lid, oude café in Spanje was ook van Satudarah, denk dat de baby een pw50 krijgt als geboortekado
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 20 juli 2020 @ 10:13:04 #196
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194173031
Keek die Barend ook constant stoned uit zijn ogen?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 20 juli 2020 @ 12:20:04 #197
245288 superpro
Maastricht
pi_194174842
quote:
10s.gif Op maandag 20 juli 2020 10:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Keek die Barend ook constant stoned uit zijn ogen?
ik zou zeggen kijk op YouTube ff de docu over Satudarah, je ziet gelijk dat het familie is....
  maandag 20 juli 2020 @ 12:24:39 #198
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_194174911
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 16:55 schreef Andromache het volgende:
Dit soort zwartmakerij maakt een bedrijf potentieel kapot en treft een heel gezin. Bij Barbie is er niets meer kapot te maken wat ze zelf niet verpest. Sterker nog, alleen maar goed dat ergens neergelegd wordt dat madam nog steeds aan de drugs zit, alhoewel dat natuurlijk eigenlijk bij Veilig Thuis neergelegd moet worden.
Dit. Als je publiek in de belangstelling staat, is dit trouwens ook gewoon zichtbaar. Ik snap niet dat, nav die vorige twee kinderen, er nog geen instantie op de stoep staat. Waarom zijn die instellingen er dan, vraag ik me af.

Edit: zou Samantha niet gewoon begonnen zijn met die zwartmakerij nadat de vrouw van de klusser naar instanties dreigde te stappen ivm drugsgebruik, oid?
With love :*
pi_194175657
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2020 12:24 schreef girlnextdoor. het volgende:

Edit: zou Samantha niet gewoon begonnen zijn met die zwartmakerij nadat de vrouw van de klusser naar instanties dreigde te stappen ivm drugsgebruik, oid?
Kan natuurlijk ook inderdaad
pi_194175693
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar het strookt wel met dat filmpje wat ze een tijdje geleden postte. Ze leek daar totaal van de wereld en wij hadden discussies welke medicijnen ze slikte.
Zou je als zwangere überhaupt anti depressiva of wat dan ook mogen slikken als het echt nodig is? Liever niet natuurlijk, maar wat als het niet anders kan?
Ik weet dat Katja Schuurman moest stoppen met haar medicatie voor haar bipolaire stoornis.
  maandag 20 juli 2020 @ 13:32:24 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194175704
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2020 13:31 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Zou je als zwangere überhaupt anti depressiva of wat dan ook mogen slikken als het echt nodig is? Liever niet natuurlijk, maar wat als het niet anders kan?
Ik weet dat Katja Schuurman moest stoppen met haar medicatie voor haar bipolaire stoornis.
Als het echt nodig is kan het best zijn dat voorgeschreven wordt dat je AD blijft gebruiken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194175721
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2020 13:31 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Zou je als zwangere überhaupt anti depressiva of wat dan ook mogen slikken als het echt nodig is? Liever niet natuurlijk, maar wat als het niet anders kan?
Ik weet dat Katja Schuurman moest stoppen met haar medicatie voor haar bipolaire stoornis.
Ja hoor, je hebt AD die je tijdens de zwangerschap mag slikken en zelfs borstvoeding mag geven :)
  maandag 20 juli 2020 @ 13:36:51 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194175759
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194200377
En ze gooit doodleuk filmpje en foto's van dr kids online...🙈
Hebben die kinderen eindelijk rust en waren ze wat gegroeid en daardoor minder herkenbaar..Is dat weer teniet gedaan. 👎😯
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 22 juli 2020 @ 06:43:29 #205
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194202103
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 00:22 schreef cindy11 het volgende:
En ze gooit doodleuk filmpje en foto's van dr kids online...🙈
Hebben die kinderen eindelijk rust en waren ze wat gegroeid en daardoor minder herkenbaar..Is dat weer teniet gedaan. 👎😯
Zal wel meevallen toch? Denk niet dat die kinderen nu spontaan op straat worden lastiggevallen als Barbie er niet bij is, :+.

Mike gooide Milano ook al steeds online en hij had zijn ‘eigen’ Insta-pagina. Daar nam iedereen het ook niet zo nauw mee.

Je kan d’r van veel beschuldigen maar deze zie ik dan weer niet zo.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_194228718
Nu jeugdzorg aan het affakkelen in een filmpje..😮
In het kort..Er werd gezegd dat ze voor haar kinderen een brief moest maken met uitleg dat ze niet meer bij haar komen wonen , het nieuwe kindje willen ze ook onder toezicht plaatsen.
Dit kon ik opmaken uit het nogal verwarde verhaal.😯
  donderdag 23 juli 2020 @ 20:40:10 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194228829
Dom hoor, proberen te namen en shamen, dit gaat ze absoluut tegen zich krijgen als het er op aankomt.
En dan heb ik niet eens de moeite genomen het filmpje te beluisteren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker donderdag 23 juli 2020 @ 20:40:48 #208
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194228842
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 20:34 schreef cindy11 het volgende:
Nu jeugdzorg aan het affakkelen in een filmpje..😮
In het kort..Er werd gezegd dat ze voor haar kinderen een brief moest maken met uitleg dat ze niet meer bij haar komen wonen , het nieuwe kindje willen ze ook onder toezicht plaatsen.
Dit kon ik opmaken uit het nogal verwarde verhaal.😯
Echt he ... zo zonde voor die kleintjes ...
  donderdag 23 juli 2020 @ 21:11:04 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194229382
Overigens verbaast die OTS voor het ongeboren kind me ook niet, en dat ze daar boze/agressieve filmpjes over online gaan zetten helpt niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194229395
Dat word een uitbuikplaatsing
pi_194229442
Ik ben blij met die OTS ook, dat broedt maar door, schandalig is het natuurlijk. Ze neemt weer een kind zonder in de gaten te hebben dat ze daarmee allebei beschadigd raken. Tja.
-nee-
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 23 juli 2020 @ 22:05:21 #212
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194230123
De situatie is natuurlijk voor echt niemand leuk. Maar namen en shamen zal haar niet in dank worden afgenomen. En ik heb alleen de eerste 2 minuten gezien ofzo maar het lijkt alsof ze het erg kwalijk neemt dat haar wordt gezegd dat haar kinderen sowieso nooit meer bij haar komen wonen.

Ik kan me voorstellen dat je dat als Jeugdzorg zegt. De kans is natuurlijk nihil met hoe het nu gaat. Misschien is een dosis realisme en ‘laten schrikken’ wel wat nodig is. Maar idk. Wel snap ik dat het Samantha erg raakt en emotioneel maakt. Wellicht dat ze daarom zo om zich heen slaat.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 23 juli 2020 @ 22:07:21 #213
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194230147
Ze zegt dat ze wekelijks drugstesten krijgt en die steeds goed zijn. Maar ik heb het idee dat ze denkt dat je je kinderen meteen terugkrijgt als het een paar weekjes of maandjes ‘goed gaat’.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 23 juli 2020 @ 23:09:01 #214
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_194231445
Triest maar noodzakelijk. Hopelijk weten Mike en Naomi dit goed op te vangen. En blij dat het volgende kindje direct onder toezicht komt. Waar moet men straks heen met het ventje?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_194231571
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2020 20:40 schreef maily het volgende:

[..]

Echt he ... zo zonde voor die kleintjes ...
Dat dus ja... Hier wordt niemand gelukkig van uiteindelijk, al had Samant het kunnen weten toen ze weer zwanger raakte.

Wonen haar 2 kinders nog bij Mike en vriendin?
pi_194231838
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 23:16 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat dus ja... Hier wordt niemand gelukkig van uiteindelijk, al had Samant het kunnen weten toen ze weer zwanger raakte.

Wonen haar 2 kinders nog bij Mike en vriendin?
Het zoontje woont bij Mike en Naomi, de dochter bij oma volgens mij. Ik snap niet zo goed waarom Mike zijn dochter ook niet bij hem laat wonen, broertje en zusje horen toch bij elkaar?
En het is een hele grote fout van Samantha om het evaluatierapport van Jeugdzorg zo openbaar op Insta te zetten, dit gaat tegen haar gebruikt worden.
pi_194232026
Oh wat dom. Die Gerrit gaat helemaal los over die voogd. “Ze loopt alsof ze twee weken lang in dr reet is geneukt”.
pi_194232222
Wat ongelofelijk triest. Ondanks dat het heel Heel heel dom is dit filmpje, zag je wel even haar echte verdriet. Heel treurig. Heeeeeeeeeel dom.
Gerit is een lul zeg! |:( djonge djonge zo dom. Zou hij wel toerekeningsvatbaar zijn?
Hoe rot het ook is, wel heel goed dat er supervisie is, ook voor het ongeboren kindje. Geeft weer wat vertrouwen.
Het plaatsen van dat document ook weer zo dom. Wel duidelijk verhaal van jeugdzorg. Zouden ze barbiegate gelezen hebben?
Wij hadden hem hier al lang door! *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Kupelu op 24-07-2020 00:22:14 ]
pi_194232232
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 23:51 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Oh wat dom. Die Gerrit gaat helemaal los over die voogd. “Ze loopt alsof ze twee weken lang in dr reet is geneukt”.
Jep, uit frustratie roepen ze nu echt de meest foute dingen die je maar kunt zeggen en wrijven ze Jeugdzorg tegen de haren in. Ze laten weer even een hele onvolwassen, labiele kant zien en gooien weer even alles met naam en toenaam op internet.
Dit lokt natuurlijk ook weer reacties uit van volgers waar Samantha dadelijk weer niet mee kan dealen en voilà, ze is weer terug bij af.
Zo dom dit, echt oer- en oerdom!
pi_194232305
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 00:10 schreef Kupelu het volgende:
Wat ongelofelijk triest. Ondanks dat het heel Heel heel dom is dit filmpje, zie je wel haar echte verdriet. Heel treurig.
Gerit is een lul zeg! |:( djonge djonge zo dom. Zou hij wel toerekeningsvatbaar zijn?
Hoe rot het ook is, wel heel goed dat er supervisie is, ook voor het ongeboren kindje. Geeft weer wat vertrouwen.
Het plaatsen van dat document ook weer zo dom. Wel duidelijk verhaal van jeugdzorg. Zouden ze barbiegate gelezen hebben?
Wij hadden hem hier al lang door! *O*
Gerrit is zeker niet de slimste, past daarom ook heel goed bij Samantha maar ik zie wel dat ze gek op elkaar zijn. En ik zie ook de liefde van Samantha voor haar kinderen alleen hadden zij en Gerrit gewoon ja en amen moeten zeggen en beleefd en beheerst hun zegje moeten doen in oktober bij de rechtbank tijdens het indienen van de verlenging van de OTS.
Op deze manier bereiken ze alleen maar het tegenovergestelde en doen ze meer kwaad dan goeds.
  vrijdag 24 juli 2020 @ 00:17:48 #221
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_194232307
Zeer triest dit, plaats ze een jaar onder begeleiding in een dorpje, zonder media-aandacht. Misschien komt het dan goed...

Anders dient zij gewoon preventief gesteriliseerd te worden. Met een complete body make over als cadeautje zal ze er wel voor tekenen...:
pi_194232355
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 00:17 schreef PerpetualGrace het volgende:

[..]

Gerrit is zeker niet de slimste, past daarom ook heel goed bij Samantha maar ik zie wel dat ze gek op elkaar zijn. En ik zie ook de liefde van Samantha voor haar kinderen alleen hadden zij en Gerrit gewoon ja en amen moeten zeggen en beleefd en beheerst hun zegje moeten doen in oktober bij de rechtbank tijdens het indienen van de verlenging van de OTS.
Op deze manier bereiken ze alleen maar het tegenovergestelde en doen ze meer kwaad dan goeds.
Ja helemaal waar. Zoooooooo dom. Met stroop vang je nu eenmaal meer vliegen dan met azijn.
pi_194232361
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 00:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Zeer triest dit, plaats ze een jaar onder begeleiding in een dorpje, zonder media-aandacht. Misschien komt het dan goed...

Anders dient zij gewoon preventief gesteriliseerd te worden. Met een complete body make over als cadeautje zal ze er wel voor tekenen...:
Komt nooit meer goed...
pi_194232743
Ik hou m'n hart vast voor dit kindje. Heb er oprecht nu al medelijden mee
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_194233221
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 23:33 schreef PerpetualGrace het volgende:

[..]

Het zoontje woont bij Mike en Naomi, de dochter bij oma volgens mij. Ik snap niet zo goed waarom Mike zijn dochter ook niet bij hem laat wonen, broertje en zusje horen toch bij elkaar?
En het is een hele grote fout van Samantha om het evaluatierapport van Jeugdzorg zo openbaar op Insta te zetten, dit gaat tegen haar gebruikt worden.
Ik meen dat die dochter het beter naar haar zin had bij oma en haar omgeving ivm school en vriendjes/vriendinnetjes. Mike wilde haar daar niet vandaan halen en beide kinderen bij oma zou teveel voor haar zijn.
Dat heeft Mike eens ergens vertelt. Heb zo gauw geen linkje. :)

Ah, kijk. Interview van de Jeffrey Lake-tijd.
https://www.ditjesendatje(...)e-mens-kwijtgeraakt/
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 24 juli 2020 @ 09:08:00 #226
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194234408
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 00:17 schreef PerpetualGrace het volgende:

[..]

Gerrit is zeker niet de slimste, past daarom ook heel goed bij Samantha maar ik zie wel dat ze gek op elkaar zijn. En ik zie ook de liefde van Samantha voor haar kinderen alleen hadden zij en Gerrit gewoon ja en amen moeten zeggen en beleefd en beheerst hun zegje moeten doen in oktober bij de rechtbank tijdens het indienen van de verlenging van de OTS.
Op deze manier bereiken ze alleen maar het tegenovergestelde en doen ze meer kwaad dan goeds.
Dit inderdaad. Je ziet daarnaast wel echt hoeveel pijn het haar doet. Ik vraag me af hoe vaak uit huis geplaatste kinderen weer terug gaan (fulltime) naar hun biologische ouders? Je hoort wel eens verhalen dat het inderdaad extreem moeilijk is om ze weer terug te krijgen en je basically gedoemd bent als je ze eenmaal kwijt bent.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_194234669
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 09:08 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Je ziet daarnaast wel echt hoeveel pijn het haar doet. Ik vraag me af hoe vaak uit huis geplaatste kinderen weer terug gaan (fulltime) naar hun biologische ouders? Je hoort wel eens verhalen dat het inderdaad extreem moeilijk is om ze weer terug te krijgen en je basically gedoemd bent als je ze eenmaal kwijt bent.
De Jeugdwet, de wetgeving om kinderen uit huis te plaatsen is in 2016 of 2017 (geloof ik) zo aangepast dat er minder stappen nodig zijn om een kind uit huis te plaatsen, maar veel meer om het weer terug te plaatsen inderdaad. Past natuurlijk wel bij het beeld dat iedere debiel een kind kan krijgen, maar dat voogdij winnen een enorme strijd is.

Er was toen veel kritiek op de Jeugdwet vanuit Jeugdzorg, veel gezinnen zagen hun kinderen tussen de scheuren van het systeem vallen, maar in deze situatie is het we reëel, denk ik.
-nee-
pi_194234777
Poeh heb dat filmpje net gezien. Haar verdriet doet mij ook wel wat hoor. Ik moet er niet aan denken dat jij je kind maar 1 keer per week maar 2 uur mag zien.
Ik snap de boosheid van die Gerrit wel moet ik zeggen, het gaat nu ook om zijn kind en hij komt op voor haar. Dat vind ik wel weer goed om te zien. Maar door haar komt zijn kind dus onder toezicht. Al had hij dit natuurlijk ook van te voren kunnen voorspellen.

En op zich zijn de negatieve verhalen niet heel vreemd over jeugdzorg al hoewel zullen de mensen die er mee te maken hebben al snel negatief erover spreken zodra er dingen gebeuren die ze niet willen. Wat ook weer logisch is ergens. Maar ik denk toch dat hier een kern van waarheid in zit. Ik ga er vanuit dat jeugdzorg vanuit de kinderen denkt. Maar nu hoor je natuurlijk wel 1 kant van het verhaal. Al is het gedreig en gescheld ook niet echt bevorderlijk voor de toekomstige gesprekken met jeugdzorg.
pi_194234840
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 09:08 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Je ziet daarnaast wel echt hoeveel pijn het haar doet. Ik vraag me af hoe vaak uit huis geplaatste kinderen weer terug gaan (fulltime) naar hun biologische ouders? Je hoort wel eens verhalen dat het inderdaad extreem moeilijk is om ze weer terug te krijgen en je basically gedoemd bent als je ze eenmaal kwijt bent.
Er staat een reactie bij haar van iemand die na een jaar haar kind weer bij zich had. Had ze keihard voor gewerkt schrijft ze. Ik denk dat dat vooral inhoudt dat je met alles wat Jeugdzorg wil meegaat. Nooit reageren met verheven stem lijkt me bijv ook.

Ik heb een kwartier van het filmpje gekeken. Ik vond het triest,deze mensen zijn niet eens in staat te begrijpen dat dit tegen ze zal werken.
  vrijdag 24 juli 2020 @ 09:43:56 #230
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_194234846
Ik vind dat ze allebei vreemd uit hun ogen kijken, alsof ze stoned zijn. Ze is ook vaak woorden kwijt of gebruikt verkeerde woorden. Ontzettend sneu maar een goede beslissing van jeugdzorg. Zolang is het nog niet terug dat ze besloot bij haar dronken kerel in de auto te gaan zitten.
  vrijdag 24 juli 2020 @ 09:47:25 #231
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_194234887
Die zijn echt helemaal de weg kwijt, zo achterlijk dit :{
pi_194234923
Jeetje zeg en dus ook gewoon informatie over Angelina haar behandeling online gooien. Wat een achterlijkheid weer. Gerrit hitst haar ook nog eens extra op...

Dit kindje gaat ze ook niet mogen houden verwacht ik.
pi_194235046
‘Stilzitten als je geschoren wordt’ had iemand even tegen dr moeten zeggen.
-nee-
pi_194235056
Ze geven af op jeugdzorg, maar ze zien absoluut niet in dat ze (of in ieder geval Samant) het er zelf naar gemaakt hebben.

Ik vind het zo sneu voor de kinderen... Ik kan alleen maar hopen dat ze alledrie goed terecht komen later...
  vrijdag 24 juli 2020 @ 10:03:23 #235
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_194235140
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 09:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze geven af op jeugdzorg, maar ze zien absoluut niet in dat ze (of in ieder geval Samant) het er zelf naar gemaakt hebben.
.
Dat is typisch gedrag voor tokkies.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_194235154
Volgens Gerrit is de voogd gewoon jaloers op Suhmantha... Och och och

En even wereldkundig maken dat Naomi een kinderwens heeft naar dat het niet wil lukken. Jezus
pi_194235212
:{ ik heb niet heel het filmpje gezien, ik vind ruim 40 minuten wat te gortig :+ Maar ze brengen wel het beste in elkaar naar boven zeg :{
  vrijdag 24 juli 2020 @ 10:10:48 #238
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194235239
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 10:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat is typisch gedrag voor tokkies.
Dit dus. Zo kortzichtig.
Zijn ook van die mensen die op Facebook bepaalde plaatjes of “stellingen” van andere kortzichtigen delen.
pi_194235512
jeugd Zorg moet gwn met de gore poten van haar gezinnetje af blijven!!!! Je kan wel aan de gan blijven met paten over iemand zijn verleden maar mense kunen ook veranderen!! We maken allemaal fouten in ons leven!! De kindjes moeten terug naar Sam ze is al maanden van de drugs af!!! Maar dat snappe ze bijk baar niet bij de instanties. Nou ik vind het een grofe schande dat kan ik jullie wel vertellen. Sam hou je taai meis en denk aan de baby!!!!!!!!!!!!!!!!
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  vrijdag 24 juli 2020 @ 10:31:03 #240
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_194235555
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 10:04 schreef JaneDoe het volgende:
Volgens Gerrit is de voogd gewoon jaloers op Suhmantha... Och och och

Waarschijnlijk te simpel om in te zien dat eigen handelen een oorzaak kan zijn. Hullie van Jeugdzorg zijn de root of all evil, dat zij vermoedelijk drugs gebruiken in bijzijn van kinderen wordt voor het gemak vergeten. Misschien wel een beperkte intelligentie, die Gerrit. Dan zijn zwakteboden het enige wat je kunt uiten als je boos bent.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 24 juli 2020 @ 10:31:07 #241
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194235557
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 10:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
jeugd Zorg moet gwn met de gore poten van haar gezinnetje af blijven!!!! Je kan wel aan de gan blijven met paten over iemand zijn verleden maar mense kunen ook veranderen!! We maken allemaal fouten in ons leven!! De kindjes moeten terug naar Sam ze is al maanden van de drugs af!!! Maar dat snappe ze bijk baar niet bij de instanties. Nou ik vind het een grofe schande dat kan ik jullie wel vertellen. Sam hou je taai meis en denk aan de baby!!!!!!!!!!!!!!!!
Bijna goed. Volgende keer geen hoofdletters en interpunctie gebruiken en dan lijkt het net echt
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 24 juli 2020 @ 11:50:23 #242
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194236835
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 09:43 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik vind dat ze allebei vreemd uit hun ogen kijken, alsof ze stoned zijn. Ze is ook vaak woorden kwijt of gebruikt verkeerde woorden. Ontzettend sneu maar een goede beslissing van jeugdzorg. Zolang is het nog niet terug dat ze besloot bij haar dronken kerel in de auto te gaan zitten.
To be fair, hij kijkt altijd zo uit zijn ogen en bij haar weet ik 't niet. Die halve gare te grote en zware afzakkende wimpers helpen niet voor een 'frisse kijk' (letterlijk) namelijk.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 24 juli 2020 @ 11:52:40 #243
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194236865
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 09:29 schreef Marsenal het volgende:

[..]

De Jeugdwet, de wetgeving om kinderen uit huis te plaatsen is in 2016 of 2017 (geloof ik) zo aangepast dat er minder stappen nodig zijn om een kind uit huis te plaatsen, maar veel meer om het weer terug te plaatsen inderdaad. Past natuurlijk wel bij het beeld dat iedere debiel een kind kan krijgen, maar dat voogdij winnen een enorme strijd is.

Er was toen veel kritiek op de Jeugdwet vanuit Jeugdzorg, veel gezinnen zagen hun kinderen tussen de scheuren van het systeem vallen, maar in deze situatie is het we reëel, denk ik.
Ah ok. Ik denk ook wel dat er situaties zijn waarin JZ 'tegenwerkt' of gewoon te moeilijk doet. Of dat bij Sam zo is weet ik natuurlijk niet (zal wel niet). Wel ben ik benieuwd waarom ze ze maar 2 uur mag zien. Is dit onder begeleiding trouwens? In dat rapport staat wel dat het bij verjaardagen of in de vakantie langer mag, ook al zegt ze in de video van niet. Zou zoiets niet gewoon uit te breiden zijn naar bijvoorbeeld 3 of 4 uur per week? Als ze bijvoorbeeld inderdaad al weken/maanden voor de wekelijkse drugtesten slaagt, :@.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 24-07-2020 11:59:38 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 24 juli 2020 @ 11:54:43 #244
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194236896
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 09:50 schreef JaneDoe het volgende:
Jeetje zeg en dus ook gewoon informatie over Angelina haar behandeling online gooien. Wat een achterlijkheid weer. Gerrit hitst haar ook nog eens extra op...

Dit kindje gaat ze ook niet mogen houden verwacht ik.
Vraag me af wat dit voor invloed gaat hebben op Samantha haar mentale toestand, :{. Dat kan wel eens goed fout gaan.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_194236907
Wat ik niet begrijp is dat ze steeds maar zegt dat ze een brief aan haar kinderen moet schrijven dat ze nooit meer bij hun moeder mogen wonen. Die kinderen kunnen amper lezen of de inhoud van zo'n brief begrijpen.
Volgens mij heeft ze daarin iets verkeerd begrepen. Of dat zit in haar hoofd en dan krijgt niemand dat eruit.

Heb ook een paar keer in een filmpje gezien dat ze aan haar kinderen vraagt, vinden jullie mama lief enz. Kan me voorstellen dat ze ook regelmatig vraagt aan de kinderen of ze weer bij mama willen wonen. Drama dus die ze zelf creëert.
pi_194236922
Waar staat dat filmpje joh?
Tap tap tap
pi_194236938
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Waar staat dat filmpje joh?
Is weggehaald.
pi_194236951
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 11:52 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ah ok. Ik denk ook wel dat er situaties zijn waarin JZ 'tegenwerkt' of gewoon te moeilijk doet. Of dat bij Sam zo is weet ik natuurlijk niet (zal wel niet). Wel ben ik benieuwd waarom ze ze maar 2 uur mag zien. Is dit onder begeleiding trouwens? In dat rapport staat wel dat het bij verjaardagen of in de vakantie langer mag, ook al zegt ze in de video van niet. Zou zoiets niet gewoon uit te breiden zijn naar bijvoorbeeld 3 of 4 uur per dag? Als ze bijvoorbeeld inderdaad al weken/maanden voor de wekelijkse drugtesten slaagt, :@.
Volgens mij vallen die specifieke beleid-dingen allemaal onder de paraplu van de dienstdoende kinderrechter en kunnen daardoor allemaal per geval verschillen, maar misschien dat iemand mij hier kan verbeteren. Wel weet ik dat dit absoluut onder toezicht en begeleiding mogelijk is, als er vermoedens zijn van ontoereikende zorg of mishandeling, maar ik denk dat ze in die paar uurtjes Samantha niet gevaarlijk vinden, dus ze zal wel met ze naar de speeltuin mogen ofzo. Maar ja, dat afscheid iedere keer, dat lijkt me ook ontzettend schadelijk voor de relatie, dat moet je dan op de koop toe nemen, dat zal ze wel moeilijk kunnen.
-nee-
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 24 juli 2020 @ 12:00:47 #249
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194236991
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 11:58 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Volgens mij vallen die specifieke beleid-dingen allemaal onder de paraplu van de dienstdoende kinderrechter en kunnen daardoor allemaal per geval verschillen, maar misschien dat iemand mij hier kan verbeteren. Wel weet ik dat dit absoluut onder toezicht en begeleiding mogelijk is, als er vermoedens zijn van ontoereikende zorg of mishandeling, maar ik denk dat ze in die paar uurtjes Samantha niet gevaarlijk vinden, dus ze zal wel met ze naar de speeltuin mogen ofzo. Maar ja, dat afscheid iedere keer, dat lijkt me ook ontzettend schadelijk voor de relatie, dat moet je dan op de koop toe nemen, dat zal ze wel moeilijk kunnen.
Hmmm. Je ziet haar vaak met ze in de speeltuin, dus dan zal ze wel alleen zijn. Ik snap haar verdriet wel, maar ja. Ligt het trouwens aan mij; ik vind dat online geplaatste rapport helemaal niet zo negatief klinken, :@.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_194237141
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 12:00 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hmmm. Je ziet haar vaak met ze in de speeltuin, dus dan zal ze wel alleen zijn. Ik snap haar verdriet wel, maar ja. Ligt het trouwens aan mij; ik vind dat online geplaatste rapport helemaal niet zo negatief klinken, :@.
Is het ook niet maar zij ziet alleen maar dat stukje van dat Angelina en Milano die niet bij haar mogen wonen en dat onderzoek voor ongeboren kind.
Wat allemaal niet meer dan logisch is.

Ze doet alsof het meer dan 10 jaar geleden is ofzo dat ze zowat elke maand een zelfmoordpoging deed, nota bene in bijzijn van die kinderen. Met d'r ik word gestraft voor m'n verleden. Niemand wordt er gestraft, die kinderen worden beschermd!
pi_194237246
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 23:33 schreef PerpetualGrace het volgende:

[..]

Het zoontje woont bij Mike en Naomi, de dochter bij oma volgens mij. Ik snap niet zo goed waarom Mike zijn dochter ook niet bij hem laat wonen, broertje en zusje horen toch bij elkaar?
En het is een hele grote fout van Samantha om het evaluatierapport van Jeugdzorg zo openbaar op Insta te zetten, dit gaat tegen haar gebruikt worden.
Mike woonde toen in Spanje en Angelina kon daar niet aarden. Die is naar oma in Nederland gegaan en om haar stabiliteit te geven is ze daar gebleven toen Mike terug kwam.
pi_194237355
Filmpje staat op Instagram tv, is dat 'm?
Tap tap tap
pi_194237579
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 11:54 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Vraag me af wat dit voor invloed gaat hebben op Samantha haar mentale toestand, :{. Dat kan wel eens goed fout gaan.
En op het ongeboren kind. :{
pi_194237726
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 12:11 schreef JaneDoe het volgende:

[..]



Ze doet alsof het meer dan 10 jaar geleden is ofzo dat ze zowat elke maand een zelfmoordpoging deed, nota bene in bijzijn van die kinderen. Met d'r ik word gestraft voor m'n verleden. Niemand wordt er gestraft, die kinderen worden beschermd!
Ja, dat!
En dan zegt Gerrit dat ze weer helemaal terug is, weer met beide benen op de grond. Hoe vaak heeft ze dat al gezegd?
En ongeveer net zo lang zwanger zijn van je vent als dat je met hem samen bent is ook niet bepaald laten zien dat het al langdurig goed gaat.

Er is totaal geen inzicht in hoe je laat zien dat je voor je kinderen kunt zorgen.
pi_194238352
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 20:34 schreef cindy11 het volgende:
Nu jeugdzorg aan het affakkelen in een filmpje..😮
In het kort..Er werd gezegd dat ze voor haar kinderen een brief moest maken met uitleg dat ze niet meer bij haar komen wonen , het nieuwe kindje willen ze ook onder toezicht plaatsen.
Dit kon ik opmaken uit het nogal verwarde verhaal.😯
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juli 2020 21:14 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben blij met die OTS ook, dat broedt maar door, schandalig is het natuurlijk. Ze neemt weer een kind zonder in de gaten te hebben dat ze daarmee allebei beschadigd raken. Tja.
Is het al zeker dat het kindje uit huis geplaatst gaat worden?
pi_194238450
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 13:40 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]


[..]

Is het al zeker dat het kindje uit huis geplaatst gaat worden?
oh dat weet ik niet, ik ga een beetje af op wat ik hier lees, ik wil die filmpjes niet zien :+
-nee-
pi_194239055
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Filmpje staat op Instagram tv, is dat 'm?
Ze heeft alles verwijderd, goddank
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 24 juli 2020 @ 14:38:52 #258
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_194239192
Jammer, heb het gemist. Dat rapport staat nog wel online?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_194239291
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 14:29 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ze heeft alles verwijderd, goddank
Nee, het staat nog op insta tv
  vrijdag 24 juli 2020 @ 14:48:27 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194239309
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 14:29 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ze heeft alles verwijderd, goddank
Daar had ze ook wel tig reacties voor nodig, die allemaal zeiden "Haal het nou weg...."
Ik heb gisteravond nog overwogen een printscreen te maken, maar niet gedaan.

De jeugdzorgmedewerker heeft gelukkig een voor- en achternaam die allerlei andere hits geven :D
Een beetje zoals wanneer je Wolf Koning heet :')
Edit: slecht voorbeeld want die persoon bestaat kennelijk wel en is ook gelijk de eerste hit :D _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 24 juli 2020 @ 14:55:16 #261
40566 Ericr
Livewrong
pi_194239413
https://www.instagram.com/tv/CC_n2KeFPTQ/?utm_source=ig_embed

Schat zo in dat het aantal aantekeningen in haar dossier inmiddels een extra database is bij jeugdzorg
  vrijdag 24 juli 2020 @ 14:59:43 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194239457
Eigenlijk vond ik wat er in het dossier stond en door Samantha online gezet is nog wel meevallen.... daar waar ik zou neerzetten "Moeder gaat tekeer als een bezetene en schreeuwt de heleboel bij elkaar" staat daar dan netjes "Moeder is ontstemd en spreekt met stemverheffing".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 24 juli 2020 @ 15:32:29 #263
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194239863
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 14:59 schreef Leandra het volgende:
Eigenlijk vond ik wat er in het dossier stond en door Samantha online gezet is nog wel meevallen.... daar waar ik zou neerzetten "Moeder gaat tekeer als een bezetene en schreeuwt de heleboel bij elkaar" staat daar dan netjes "Moeder is ontstemd en spreekt met stemverheffing".
Zo moeten wij dat ook doen. Als wij ouderverslagen typen.

Moeder gaat hysterisch tekeer en noemt leerkracht kutwijf -> moeder is zichtbaar aangedaan en spreekt haar teleurstelling richting leerkracht uit. (Of iets in die strekking)
  Spellchecker vrijdag 24 juli 2020 @ 15:36:30 #264
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194239913
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 14:55 schreef Ericr het volgende:
https://www.instagram.com/tv/CC_n2KeFPTQ/?utm_source=ig_embed

Schat zo in dat het aantal aantekeningen in haar dossier inmiddels een extra database is bij jeugdzorg
Niet alles gekeken maar
wat een ordinaire griet is het toch :r
  vrijdag 24 juli 2020 @ 15:58:43 #265
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194240257
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 15:36 schreef maily het volgende:

[..]

Niet alles gekeken maar
wat een ordinaire griet is het toch :r
Ik heb ong 3 minuten gezien. Maar wat moet die FP dan zeggen?
Dat ze wel bij haar mogen wonen? Terwijl dat niet zo us? De waarheid is inderdaad hard en pijnlijk soms.
pi_194241435
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 14:46 schreef aeaeae het volgende:

[..]

Nee, het staat nog op insta tv
Wat is insta tv en waar kan ik dat vinden? :@
  vrijdag 24 juli 2020 @ 17:44:47 #267
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_194241533
Prima verhaal van Jeugdzorg, helder, nergens suggestief of wat dan ook. En wat zal Mike terecht weer boos zijn dat dit mormel de privacy van zijn kinderen op straat gooit. Bah.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 24 juli 2020 @ 17:46:05 #268
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_194241554
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 15:58 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik heb ong 3 minuten gezien. Maar wat moet die FP dan zeggen?
Dat ze wel bij haar mogen wonen? Terwijl dat niet zo us? De waarheid is inderdaad hard en pijnlijk soms.
FP?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_194241570
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 14:55 schreef Ericr het volgende:
https://www.instagram.com/tv/CC_n2KeFPTQ/?utm_source=ig_embed

Schat zo in dat het aantal aantekeningen in haar dossier inmiddels een extra database is bij jeugdzorg
Na 10 seconden weer weggeklikt :r
pi_194241583
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 17:46 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

FP?
Initialen van medewerker van Jeugdzorg waarvan we de naam hier niet even gaan herhalen.
Tap tap tap
  Spellchecker vrijdag 24 juli 2020 @ 17:58:16 #271
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194241694
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 17:46 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

FP?
Je kunt het filmpje kijken, dan weet je het.
  vrijdag 24 juli 2020 @ 17:59:39 #272
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194241708
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 17:46 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

FP?
Frans Pieter. Frederik Paul. Ferdinand Patricio.
Fleur Paula. Front Page.
  vrijdag 24 juli 2020 @ 18:00:41 #273
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_194241728
Ah, ja, ik hoor het net/
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_194241836
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 17:34 schreef praadje het volgende:

[..]

Wat is insta tv en waar kan ik dat vinden? :@
  Spellchecker vrijdag 24 juli 2020 @ 18:13:44 #275
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194241895
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 18:13 schreef maily het volgende:

[..]

#136 ;)
Danku danku _O_
pi_194241923
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 18:14 schreef praadje het volgende:

[..]

Danku danku _O_
Edit; Er staat niets over in #136 -O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 18:16 schreef praadje het volgende:

[..]

Edit; Er staat niets over in #136 -O-
Insta tv gevonden, had er nog nooit van gehoord. Maar dat verslag is blijkbaar weg, alleen het filmpje staat er nog.

[ Bericht 33% gewijzigd door praadje op 24-07-2020 18:25:44 ]
  vrijdag 24 juli 2020 @ 18:22:14 #278
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194241980
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 18:16 schreef praadje het volgende:

[..]

Edit; Er staat niets over in #136 -O-
261
pi_194242195
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 14:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daar had ze ook wel tig reacties voor nodig, die allemaal zeiden "Haal het nou weg...."
Ik heb gisteravond nog overwogen een printscreen te maken, maar niet gedaan.

De jeugdzorgmedewerker heeft gelukkig een voor- en achternaam die allerlei andere hits geven :D
Een beetje zoals wanneer je Wolf Koning heet :')
Edit: slecht voorbeeld want die persoon bestaat kennelijk wel en is ook gelijk de eerste hit :D _O-
Ik had haar ook een privé-berichtje gestuurd :@
Heb trouwens wel screenshots gemaakt maar heb de verslagen niet gelezen.
Vind het te privé. Ik word nog mild op mijn oude dag :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 25 juli 2020 @ 10:34:19 #280
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_194250976
Kansloos. Man man man.

De andere kinderen zijn wel groot alweer. En wat droogt dat meiske leuk op.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_194251143
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 18:40 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik had haar ook een privé-berichtje gestuurd :@
Heb trouwens wel screenshots gemaakt maar heb de verslagen niet gelezen.
Vind het te privé. Ik word nog mild op mijn oude dag :+
Wat had je haar gestuurd?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 25 juli 2020 @ 11:13:13 #282
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194251440
Mensen hebben het steeds over ‘verslagen’ maar er was toch maar een halve pagina?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_194253398
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 11:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Mensen hebben het steeds over ‘verslagen’ maar er was toch maar een halve pagina?
Er was Idd een halve pagina het is gelukkig weggehaald werkt niet in je voordeel
  dinsdag 28 juli 2020 @ 11:21:18 #284
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_194291765
Gisteren via VK Mag stukje van het jeugdzorg filmpje gezien, man man 🤦🏼♀

Na al die zwangerschappen van verschillende kerels (en alle abortussen), zelfmoordpogingen en drugsgebruik het gek vinden dat ze naar je verleden kijken.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 28 juli 2020 @ 11:33:08 #285
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194291975
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 15:32 schreef amaranta het volgende:

[..]

Zo moeten wij dat ook doen. Als wij ouderverslagen typen.

Moeder gaat hysterisch tekeer en noemt leerkracht kutwijf -> moeder is zichtbaar aangedaan en spreekt haar teleurstelling richting leerkracht uit. (Of iets in die strekking)
Mag je daar niet eens bij benoemen dat moeder scheldwoorden gebruikt?
Zoals jij het beschrijft klinkt het echt zo anders...
Sterker nog, een leerkracht mag zich in zo’n geval best geïntimideerd voelen!
Dat ga je toch niet zo verzachtend omschrijven?
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 29 juli 2020 @ 12:11:10 #286
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194305712
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 11:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Mag je daar niet eens bij benoemen dat moeder scheldwoorden gebruikt?
Zoals jij het beschrijft klinkt het echt zo anders...
Sterker nog, een leerkracht mag zich in zo’n geval best geïntimideerd voelen!
Dat ga je toch niet zo verzachtend omschrijven?
Zeker wel, maar je moet in je achterhoofd houden dat een ouder ten alle tijde inzage heeft in het dossier van zijn kind. dus als jij opschrijft dat moeder als een smerig viswijf stond te schreeuwen alsof ze op de markt stond is niet zo netjes.
Moeder is boos en scheldt daarbij. Dat kan prima.
pi_194306005
Smerig viswijf of zeggen dat moeder vh kind enorm tekeer ging met de nodige scheldwoorden is wel een verschil. Dat laatste is gewoon objectief. Dat is nog heel wat anders dan dat moeders haar teleurstelling uitsprak. Dat klinkt wel heel zalvend wanneer ze wél als een viswijf stampij loopt te maken.
Go hard or go home
  woensdag 29 juli 2020 @ 14:03:36 #288
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194307215
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 12:37 schreef Noek het volgende:
Smerig viswijf of zeggen dat moeder vh kind enorm tekeer ging met de nodige scheldwoorden is wel een verschil. Dat laatste is gewoon objectief. Dat is nog heel wat anders dan dat moeders haar teleurstelling uitsprak. Dat klinkt wel heel zalvend wanneer ze wél als een viswijf stampij loopt te maken.
Precies, dat bedoel ik.
Werk zelf in de zorg, en daar moet je het ook zo omschrijven. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 29 juli 2020 @ 14:14:18 #289
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194307393
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 12:37 schreef Noek het volgende:
Smerig viswijf of zeggen dat moeder vh kind enorm tekeer ging met de nodige scheldwoorden is wel een verschil. Dat laatste is gewoon objectief. Dat is nog heel wat anders dan dat moeders haar teleurstelling uitsprak. Dat klinkt wel heel zalvend wanneer ze wél als een viswijf stampij loopt te maken.
Hoe denk jij dat samant tekeer is gegaan? Ik denk behoorlijk. En dat het in het verslag het mild erin staat
pi_194399184
https://www.instagram.com/p/CDdrTZOJfJa/?hl=nl

Ach.. Zien we Gerrit eens van een softe kant, wordt daar weer misbruik van gemaakt :+

Ik vind wel dat ie sportief reageert. Mijn vriend zou flink pissig zijn denk ik :D
pi_194399624
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 15:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CDdrTZOJfJa/?hl=nl

Ach.. Zien we Gerrit eens van een softe kant, wordt daar weer misbruik van gemaakt :+

Ik vind wel dat ie sportief reageert. Mijn vriend zou flink pissig zijn denk ik :D
Dat kun je wel zeggen wat blijft hij kalm zeg zou dat niet hoeven flikken😴
  Spellchecker dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:09:10 #292
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194399682
Moet hij maar geen brood voeren aan die beesten. :(

Heb niet geluisterd maar wie gooide hem erin?
En zou zijn foon waterdicht zijn?

En in dat smerige water :X
pi_194399711
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:09 schreef maily het volgende:
Moet hij maar geen brood voeren aan die beesten. :(

Heb niet geluisterd maar wie gooide hem erin?
En zou zijn foon waterdicht zijn?

En in dat smerige water :X
Samant.
pi_194399851
https://www.instagram.com/p/CDcCt9YBKNi/?hl=nl

Pakt ie hier nou een fiets die bij de andere fietsen stond? ;(
pi_194399971
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CDcCt9YBKNi/?hl=nl

Pakt ie hier nou een fiets die bij de andere fietsen stond? ;(
dat is niet te zien en al was dat zo waar slaat je smiley dan op :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_194400019
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:24 schreef tombolafan het volgende:

[..]

dat is niet te zien en al was dat zo waar slaat je smiley dan op :')
Misschien dat ie een kind zijn fiets zo molt?
pi_194400048
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 15:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CDdrTZOJfJa/?hl=nl

Ach.. Zien we Gerrit eens van een softe kant, wordt daar weer misbruik van gemaakt :+

Ik vind wel dat ie sportief reageert. Mijn vriend zou flink pissig zijn denk ik :D
Arme eenden. Eerst brood wat slecht is en dan zo'n kerel in je nek.
Tap tap tap
pi_194400702
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:27 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Misschien dat ie een kind zijn fiets zo molt?
Want jij weet sowieso dat hij niet van hem/hun zelf is?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 17:59:02 #299
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_194401284
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:09 schreef maily het volgende:
Moet hij maar geen brood voeren aan die beesten. :(
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Arme eenden. Eerst brood wat slecht is en dan zo'n kerel in je nek.
Dramaqueens

https://www.libelle.nl/hu(...)gt-uit-eenden-brood/
pi_194401556
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CDcCt9YBKNi/?hl=nl

Pakt ie hier nou een fiets die bij de andere fietsen stond? ;(
Nee in het filmpje zei hij geleend maar nog niet terug gevraagd??
pi_194401626
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:19 schreef Woonbootjes het volgende:

[..]

Nee in het filmpje zei hij geleend maar nog niet terug gevraagd??
Klopt, hij zei dat het fietsje niet gestolen is maar dat hij het heeft geleend. Maar dat het nog niet teruggevraagd is. Kun je natuurlijk op twee manieren opvatten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')