haha dat dacht ik al!quote:Op woensdag 1 juli 2020 08:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Wat ik nou zo achterlijk vind, is dat hij laat zien dat het haar 'weg is' (terwijl 't helemaal niet weg is,) terwijl je bij IPL je haar gewoon moet scheren, dan moet flitsen, en je haar er helemaal niet spontaan van uitvalt,
. Wat hij zegt kán niet eens.
Volgens mij stond dat er altijd al. Dat is haar Insta naam. S hartje G staat in haar bio.quote:Op woensdag 1 juli 2020 08:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hartstikke mooi gemaakt, maar krijg je niet enorme plakken/stukken taart bij het, snijden?
En er stond toch op haar insta Samantha hartje Gerrit? Nu staat er Samantha-de-Jong-29. Hmmm..
Ja was al langer bekend. Zo heette het overleden kindje van Thea, de dochter van Gerrit.quote:Op woensdag 1 juli 2020 21:55 schreef bloempje-moi het volgende:
Djemino... het zal toch niet?
https://www.instagram.com/p/CCHBZKzBjXu/?igshid=1cltc4gdoz2g9
Even gemist. Wat verschrikkelijk weer.quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:20 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ja was al langer bekend. Zo heette het overleden kindje van Thea, de dochter van Gerrit.
Ja is eigenlijk echt ontzettend triest. Kan me voorstellen dat dit ook heel gekquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:37 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Even gemist. Wat verschrikkelijk weer.
Ik snap dat ook echt niet. Stomme Gerrit.quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:11 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ja is eigenlijk echt ontzettend triest. Kan me voorstellen dat dit ook heel gek
Is voor Thea
Gekke Gerritquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:15 schreef maily het volgende:
[..]
Ik snap dat ook echt niet. Stomme Gerrit.
Wel lekker scheef geborduurd, die naam. Check dat mutsje dan,quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thea heeft dit setje cadeau gedaan....
Dat is de Nederlandse vertaling van die naamquote:
Dat scenario had ik niet eens bedachtquote:Op donderdag 2 juli 2020 18:00 schreef Inca het volgende:
Gekke Gerrit gaat straks met het kind er vandoor word opgevoed door zijn dochter
Einde verhaal
Plottwistquote:Op donderdag 2 juli 2020 18:00 schreef Inca het volgende:
Gekke Gerrit gaat straks met het kind er vandoor word opgevoed door zijn dochter
Einde verhaal
Ik ook niet maar dat zou wat zijn zeg,quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat scenario had ik niet eens bedachtmaar zou zomaar kunnen.
Drama!quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:00 schreef Inca het volgende:
Einde verhaal
quote:Op donderdag 2 juli 2020 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is de Nederlandse vertaling van die naam
Topic kan op slotquote:Op donderdag 2 juli 2020 18:00 schreef Inca het volgende:
Einde verhaal
Nee we wachten nog op de bruiloft en de verhuizing en de bevallingquote:
Foute volgorde gok ik ... eerst bevallen, dan verhuizen dan trouwen ... maar je kunt er een poll van makenquote:Op donderdag 2 juli 2020 20:26 schreef Inca het volgende:
[..]
Nee we wachten nog op de bruiloft en de verhuizing en de bevalling
Dramaaaaaaaaaaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |