quote:
quote:Na afloop
Wat gebeurt er met het apparaat na het stopzetten van mijn abonnement? Coolblue haalt het apparaat bij je op en verwerkt het op een milieuvriendelijke manier.
In welk topic kreeg je die mention?quote:Op maandag 8 juni 2020 15:33 schreef GGMM het volgende:
Onterechte mention gehad om te klieren.
TR gezet.
quote:Op maandag 8 juni 2020 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zat in dit topic toen ik de mention kreeg.
Ik vind dat je wel heel veel vragen stelt eigenlijk.quote:Op maandag 8 juni 2020 15:35 schreef Coco. het volgende:
[..]![]()
In welk topic werd de mention geplaatst?
Oh, ik wilde nog vragen hoe het met je eye floaters gaat.quote:Op maandag 8 juni 2020 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel heel veel vragen stelt eigenlijk.
Ben ik wel even klaar mee voor vandaag.
quote:Op maandag 8 juni 2020 15:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Oh, ik wilde nog vragen hoe het met je eye floaters gaat.
Maar dat zal ik dan niet vragen.
extra stukje zwart in je zichtquote:Op maandag 8 juni 2020 15:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Oh, ik wilde nog vragen hoe het met je eye floaters gaat.
Maar dat zal ik dan niet vragen.
jouw verlies maat stuur ik ze wel naar muskusboktorquote:Op maandag 8 juni 2020 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh.. ander keertje misschien ben nu even druk
Flikker op met die zweettieten.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
jouw verlies maat stuur ik ze wel naar muskusboktor
via tinypic.comquote:Op maandag 8 juni 2020 16:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
jouw verlies maat stuur ik ze wel naar muskusboktor
waarom reageer je dan steeds met 🥴🤤🤤🤤quote:Op maandag 8 juni 2020 16:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Flikker op met die zweettieten.
Mooie lamp.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:14 schreef GGMM het volgende:
Verwacht bezorgmoment: dinsdag 9 juni tussen 14:00 - 18:00
@:caland @:jancees @:onlogisch @:maxi-mus @:lenny_leonard @:scrummie2.1 @:doublepain @:adames @:coco. @:muskusboktor57 @:zipportal
Ik ben een pakketje vergeten te melden hierquote:Op maandag 8 juni 2020 16:14 schreef GGMM het volgende:
@:caland @:jancees @:onlogisch @:maxi-mus @:lenny_leonard @:scrummie2.1 @:doublepain @:adames @:coco. @:muskusboktor57 @:zipportal
Jezus janceesquote:Op maandag 8 juni 2020 16:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben een pakketje vergeten te melden hier
Dan zit je op de site van PostNL en moet het persé in het Engels. Ok.quote:Expected tomorrow between 13:30 and 16:00
Shipment is expected, but not yet in sorting process
Wat heb jij nou weer besteld (van mijn geld)?quote:Op maandag 8 juni 2020 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan zit je op de site van PostNL en moet het persé in het Engels. Ok.
Nee mn sportapparaat piepte dus toen las ik online dat dat kan komen omdat je hem regelmatig moet inspuiten met van dat spul waar ik de naam van vergeten ben. Dus ik denk nou dat verhelpt de boel misschien dus ik bestellen.quote:
BLMquote:Op maandag 8 juni 2020 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bij mij is PostNL altijd Nederlands.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh wat toevallig, ik heb precies dezelfde klacht over mijn sportapparaat.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee mn sportapparaat piepte dus toen las ik online dat dat kan komen omdat je hem regelmatig moet inspuiten met van dat spul waar ik de naam van vergeten ben. Dus ik denk nou dat verhelpt de boel misschien dus ik bestellen.
Maar toen kwam ik er later achter dat er een schroefje los zat. Ik dat weer goed vastgedraaid en toen was het verholpen.
Dus eigenlijk heb ik dit spul helemaal niet nodig.
Hopelijk val je deze week van de trap.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh wat toevallig, ik heb precies dezelfde klacht over mijn sportapparaat.
Maar na wat glijmiddel is je moeder meestal wel stil.
Ik heb wel serieus dezelfde klacht over mijn sportapparaat. Ik ga straks ook even kijken of er misschien een schroefje los zit!quote:
Heb jij dat in je polis staan?quote:Op maandag 8 juni 2020 16:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Sow. Koekoek.
Als dat echt gebeurt laat ik het je weten!
Ik ben heel benieuwd!quote:Op maandag 8 juni 2020 16:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb wel serieus dezelfde klacht over mijn sportapparaat. Ik ga straks ook even kijken of er misschien een schroefje los zit!
quote:Op maandag 8 juni 2020 16:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Leuke maatquote:Op maandag 8 juni 2020 16:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat kun jij goed multitasken.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik eet je moeders rosbief, nu.
Dit even ter info
Goeiequote:Op maandag 8 juni 2020 16:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hmmmm...ik weet het niet, heupen van een mannelijke snelwandelaar, zichtbare ribben. Een ding weet ik wel.quote:
Ik hoef hier in de toekomst geen mention meer voor.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:14 schreef GGMM het volgende:
Graag wil ik uit deze mention lijst.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:14 schreef GGMM het volgende:
No thanks.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
Graag wil ik uit deze mention lijst.
Mijn vervanger wordt @:Elan
Dat is prima.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoef hier in de toekomst geen mention meer voor.
Lol fysieke formulierquote:Op maandag 8 juni 2020 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is prima.
Graag bijgaand opzegformulier invullen.
[ afbeelding ]
@Lenny_Leonardquote:Op maandag 8 juni 2020 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee mn sportapparaat piepte dus toen las ik online dat dat kan komen omdat je hem regelmatig moet inspuiten met van dat spul waar ik de naam van vergeten ben. Dus ik denk nou dat verhelpt de boel misschien dus ik bestellen.
Maar toen kwam ik er later achter dat er een schroefje los zat. Ik dat weer goed vastgedraaid en toen was het verholpen.
Dus eigenlijk heb ik dit spul helemaal niet nodig.
Gewoon opkanjeren, anders klappen.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is prima.
Graag bijgaand opzegformulier invullen.
[ afbeelding ]
Ik hoef hier in de toekomst geen quotemelding meer voor.quote:
Jeetje Lennyquote:Op maandag 8 juni 2020 17:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon opkanjeren, anders klappen.
@Lenny_Leonardquote:Op maandag 8 juni 2020 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoef hier in de toekomst geen quotemelding meer voor.
Sorry Renee, liet me even gaan.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoef hier in de toekomst geen quotemelding meer voor.
[..]
Jeetje LennyJe doet me een beetje denken aan meltdown-Lenny nu.
Renéquote:
Ja.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
René
Renee komt nogal denigrerend over vind je zelf ook niet?
Alsof ik een of ander wegwerpartikel ben.
quote:Op maandag 8 juni 2020 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
René
Renee komt nogal denigrerend over vind je zelf ook niet?
Alsof ik een of ander wegwerpartikel ben.
Waar is zijn haarquote:Op maandag 8 juni 2020 17:17 schreef GGMM het volgende:
@:caland
Braddie heeft een airfryer gekocht.![]()
Wat dit over mensen met een airfryer zegt laat ik maar even in het midden!
Graag ontvangen @Lenny_Leonard en ik hier in de toekomst ook een mention van.quote:
Kan je heerlijk mee punterenquote:
Leukquote:
Goed gedaan maatquote:Op maandag 8 juni 2020 17:22 schreef Caland het volgende:
Sale van 75K op de valreep van een MAANDAG zelfs gescoord![]()
(nee, ik krijg daar niks van)
Open die kroegenquote:Op maandag 8 juni 2020 17:33 schreef Doublepain het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)ing-coronavirus.html
GEEN EFFECT #JAAPED
@:Caland
@:Kyran
@:Jancees
@:Madame_Paon
@:Braddie
Bedankt, dit kwartaal al 1.2mio weggezet (target is 750k)quote:
En die leraren maar klagen ondertussenquote:Op maandag 8 juni 2020 17:33 schreef Doublepain het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)ing-coronavirus.html
GEEN EFFECT #JAAPED
@:Caland
@:Kyran
@:Jancees
@:Madame_Paon
@:Braddie
Goed gedaan hoor maatquote:Op maandag 8 juni 2020 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt, dit kwartaal al 1.2mio weggezet (target is 750k)
Ik verwacht een STEVIGE opslag.
(dat laatste gaat natuurlijk niet gebeuren, werkslaafgenot)
Walgelijk gifje TR gezetquote:
@Jojoortjequote:Op maandag 8 juni 2020 17:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En die leraren maar klagen ondertussen
Pannenkoekenquote:Op maandag 8 juni 2020 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Zelfgemaakte pizzaquote:Op maandag 8 juni 2020 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zoete aardappel, tomaat, paprika en courgette, lamskarbonade.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wordt hier zo beslist. Ik denk kip met bonen.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat is toevallig dat heb ik ook gegetenquote:Op maandag 8 juni 2020 17:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wordt hier zo beslist. Ik denk kip met bonen.
Befhontje wordt totaal niet serieus genomen.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is toevallig dat heb ik ook gegeten
Alleen dan in plaats van de kip: vis.
En in plaats van de bonen: wortels.
Wanneer?quote:Op maandag 8 juni 2020 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kleine glimlach.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee oké daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja niet mijn taalgebruik, kijk dan.
Als ik van een brug spring, doe jij het dan ook?quote:Op maandag 8 juni 2020 17:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja niet mijn taalgebruik, kijk dan.
Jazeker.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik van een brug spring, doe jij het dan ook?
De hele centrum door om te plunderen. TILBURGEDtwitter:TvanGroningen twitterde op maandag 08-06-2020 om 16:14:50Een oproep om vanavond massaal winkels te plunderen in Tilburg gaat rond op internet. Politie zegt tegen @omroeptilburg dat ze vanavond extra waakzaam zijn.
https://t.co/Gfzn2yjrY7 https://t.co/0Reon8E1Na reageer retweet
Wat valt daar nou te plunderen, slechte smaak?quote:Op maandag 8 juni 2020 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De hele centrum door om te plunderen. TILBURGEDtwitter:TvanGroningen twitterde op maandag 08-06-2020 om 16:14:50Een oproep om vanavond massaal winkels te plunderen in Tilburg gaat rond op internet. Politie zegt tegen @:omroeptilburg dat ze vanavond extra waakzaam zijn.
Masaal.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De hele centrum door om te plunderen. TILBURGEDtwitter:TvanGroningen twitterde op maandag 08-06-2020 om 16:14:50Een oproep om vanavond massaal winkels te plunderen in Tilburg gaat rond op internet. Politie zegt tegen @:omroeptilburg dat ze vanavond extra waakzaam zijn.
Gewoon masaal alles, wollahquote:Op maandag 8 juni 2020 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat valt daar nou te plunderen, slechte smaak?
quote:
quote:Ook bepaalde overduidelijke scheldwoorden voor mensen van een bepaalde afkomst zijn niet toegestaan als ze als zodanig bedoeld zijn
Bijvoorbeeld woorden als 'makaak', 'aap', 'chimpansee', 'nikker', 'roetmop', 'zwartjoekel', 'zwarte (behalve als er man of vrouw achter staat en er geen scheldwoord direct voor staat)'
Wel oke zijn dus:
neger, zwarte, gekleurde, donkere, getinte
ook land van herkomst is ok:
turk, belg, marokkaan, afrikaan, amerikaan
Roethof mag ook itt roetmop, gelukkig... Op1 vanavond.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Goeiste hoofdletters in de policy weer.
Dumfries noem ik gewoon Dumbjoekel.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Roethof mag ook itt roetmop, gelukkig... Op1 vanavond.
*Hetquote:Op maandag 8 juni 2020 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Op je piepende apparaat.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:51 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:caland @:onlogisch @:jojoortje @:jancees
quote:Op maandag 8 juni 2020 18:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik begin een beetje dunne spetterpoep te krijgen van die BLM mongolen. Met Kotsvana en Airfryer voorop. Donderstraal toch lekker een eind op met je gejank.
Belg, dat is pas een scheldwoord.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Goeiste hoofdletters in de policy weer.
Ik had toch gezegd dat ik dat opgelost had?quote:Op maandag 8 juni 2020 20:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op je piepende apparaat.
Check dit: @:lenny_leonard
quote:Op maandag 8 juni 2020 20:28 schreef Coco. het volgende:
Hoe is de situatie in Tilburg @:lenny_leonard ?
Er was zelfs een live stream voor de rellen. Helaas niks gezien.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:28 schreef Coco. het volgende:
Hoe is de situatie in Tilburg @:lenny_leonard ?
quote:Op maandag 8 juni 2020 20:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er was zelfs een live stream voor de rellen. Helaas niks gezien.
Zelfs dat kunnen we niet.
TILBURGED
Niet gelezenquote:Op maandag 8 juni 2020 21:20 schreef Caland het volgende:
Beste mevrouw / meneer,
U bent deelnemer aan het onderzoek Infectieradar van het RIVM. Met deze e-mail willen wij u persoonlijk informeren over een datalek in het systeem van de vragenlijsten van Infectieradar en de vervolgstappen.
Op zaterdag 6 juni kregen wij een melding van een NOS journalist dat privacygevoelige informatie vindbaar was door een aantal handelingen uit te voeren in het systeem waarmee wij de vragenlijsten afnemen. Dit bleek inderdaad het geval, ondanks de verschillende veiligheidschecks die van te voren waren uitgevoerd op de software.
Zodra de melding bij ons binnenkwam hebben wij de vragenlijsten offline gehaald en de situatie onderzocht. Op het moment dat het nieuws naar buiten werd gebracht, waren de gegevens veiliggesteld.
De leverancier en het RIVM hebben bevestigd dat niemand anders dan de journalist en de aan hen meldende beveiligingsexpert gegevens in hebben kunnen zien. Het ging om 49 aanmeldformulieren.
Uit onze gegevens blijkt dat uw aanmeldformulier niet is bekeken door andere mensen dan uzelf en onze onderzoekers. De mensen waarvan het aanmeldformulier mogelijk wel is ingezien, krijgen een apart bericht van ons. Het RIVM heeft melding gedaan bij de Autoriteit Persoonsgegevens van dit datalek.
De leverancier van de software heeft inmiddels een oplossing doorgevoerd. Deze oplossing wordt nu door het RIVM en een externe partij getest. Zodra we zeker weten dat de vragenlijsten veilig worden opgeslagen, gaan we verder met Infectieradar.
Wij betreuren ten zeerste de situatie die is ontstaan. Maar zijn ook opgelucht dat er geen misbruik is gemaakt van de gegevens. Natuurlijk hopen we dat u mee blijft doen met het onderzoek. Mocht u zich toch willen afmelden, dan kunt u dat doen zodra het systeem weer operationeel is.
Met vriendelijke groet,
Mede namens het projectteam infectieradar,
Susan van den Hof
Hoofd Centrum Epidemiologie en Surveillance van Infectieziekten RIVM
Wtf, niet eens een mail van Jaap
IK BEN WOEDEND
Niet 1 van de 49 zijnquote:Op maandag 8 juni 2020 21:20 schreef Caland het volgende:
Beste mevrouw / meneer,
U bent deelnemer aan het onderzoek Infectieradar van het RIVM. Met deze e-mail willen wij u persoonlijk informeren over een datalek in het systeem van de vragenlijsten van Infectieradar en de vervolgstappen.
Op zaterdag 6 juni kregen wij een melding van een NOS journalist dat privacygevoelige informatie vindbaar was door een aantal handelingen uit te voeren in het systeem waarmee wij de vragenlijsten afnemen. Dit bleek inderdaad het geval, ondanks de verschillende veiligheidschecks die van te voren waren uitgevoerd op de software.
Zodra de melding bij ons binnenkwam hebben wij de vragenlijsten offline gehaald en de situatie onderzocht. Op het moment dat het nieuws naar buiten werd gebracht, waren de gegevens veiliggesteld.
De leverancier en het RIVM hebben bevestigd dat niemand anders dan de journalist en de aan hen meldende beveiligingsexpert gegevens in hebben kunnen zien. Het ging om 49 aanmeldformulieren.
Uit onze gegevens blijkt dat uw aanmeldformulier niet is bekeken door andere mensen dan uzelf en onze onderzoekers. De mensen waarvan het aanmeldformulier mogelijk wel is ingezien, krijgen een apart bericht van ons. Het RIVM heeft melding gedaan bij de Autoriteit Persoonsgegevens van dit datalek.
De leverancier van de software heeft inmiddels een oplossing doorgevoerd. Deze oplossing wordt nu door het RIVM en een externe partij getest. Zodra we zeker weten dat de vragenlijsten veilig worden opgeslagen, gaan we verder met Infectieradar.
Wij betreuren ten zeerste de situatie die is ontstaan. Maar zijn ook opgelucht dat er geen misbruik is gemaakt van de gegevens. Natuurlijk hopen we dat u mee blijft doen met het onderzoek. Mocht u zich toch willen afmelden, dan kunt u dat doen zodra het systeem weer operationeel is.
Met vriendelijke groet,
Susan van den Hof
IK BEN WOEDEND
Overheid en ITquote:Op maandag 8 juni 2020 21:20 schreef Caland het volgende:
Beste mevrouw / meneer,
Met vriendelijke groet,
Susan van den Hof
IK BEN WOEDEND
surprise surprisequote:Op maandag 8 juni 2020 21:20 schreef Caland het volgende:
Beste mevrouw / meneer,
Met vriendelijke groet,
Susan van den Hof
IK BEN WOEDEND
eens!quote:Op maandag 8 juni 2020 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ahja boeiend
Ik heb toch niks te verbergen
Denk dat je iemand anders bedoeltquote:Op maandag 8 juni 2020 22:16 schreef Buitendam het volgende:
Allied missies afgerond op Normal @:Drizzt_Dourden @:3rr0r
zometeen als programma op TV is afgelopenquote:Op maandag 8 juni 2020 23:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kan je aanraden die Moodymann-plaat uit de OP eens te luisteren.
Hilarisch.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 08:41 schreef onlogisch het volgende:
Denken we allemaal even aan @:Caland ? Die jongen is nu bezig voor zijn veterstrikdiploma
Geestig zeg.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 08:41 schreef onlogisch het volgende:
Denken we allemaal even aan @:Caland ? Die jongen is nu bezig voor zijn veterstrikdiploma
Kan iemand mij deze "grap" uitleggen?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 08:41 schreef onlogisch het volgende:
geen idee maatquote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gister S3 afgekeken, beter niet kunnen doen..
Oh ja dat had ik half meegekregen, dan duim ik voor hemquote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
@:Caland heeft vandaag een examen voor een bedrijfsdingetje.
Duimen is niet genoeg.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Oh ja dat had ik half meegekregen, dan duim ik voor hem
Ik duim met je mee.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Oh ja dat had ik half meegekregen, dan duim ik voor hem
Natuurlijkquote:
Stevige diss makker!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Natuurlijk. @:Coco. en ik zijn heel inclusief, vooral voor de zwakke medemens in onze samenleving.
Benieuwd of @GGMM een kwieke reactie heeft of dat hij kribbig wordt.quote:
van?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gister S3 afgekeken, beter niet kunnen doen..
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Natuurlijk. @:Coco. en ik zijn heel inclusief, vooral voor de zwakke medemens in onze samenleving.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Benieuwd of @:GGMM een kwieke reactie heeft of dat hij kribbig wordt.
quote:
Debbie Callahanquote:Op dinsdag 9 juni 2020 08:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dit een vrouw?
@:coco.
@:nober
@:rambodirk
Ik heb de weloverwogen keuze gemaakt om hier niet op te klikken.quote:
quote:
Gefeliciteerd.quote:
Denk dat het van zijn werk moetquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Examens moeten maken NA je schoolcarriere
Bedanktquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Ik zou zeggen trakteer jezelf op een vers visje
Ben nu vrijwel volledig wft proof. Basis, schade zakelijk, schade particulier, hypothecair krediet en vermogen allemaal behaald. Daarmee kan je in de financiele sector overal wel terecht eigenlijk. Daarom wel blij meequote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Examens moeten maken NA je schoolcarriere
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:49 schreef Caland het volgende:
Bedankt vrienden
[..]
BedanktVrijdag pas he.
[..]
Ben nu vrijwel volledig wft proof. Basis, schade zakelijk, schade particulier, hypothecair krediet en vermogen allemaal behaald. Daarmee kan je in de financiele sector overal wel terecht eigenlijk. Daarom wel blij meeNu moet ik alleen om de 2 jaar die WFT's 'opnieuw behalen', maar dat gaat via een veel beknopter examen. Soort opfriscursus.
Interessant, mijn broer heeft ook die WFT's behalve hypothecair/vermogen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:49 schreef Caland het volgende:
Bedankt vrienden
[..]
BedanktVrijdag pas he.
[..]
Ben nu vrijwel volledig wft proof. Basis, schade zakelijk, schade particulier, hypothecair krediet en vermogen allemaal behaald. Daarmee kan je in de financiele sector overal wel terecht eigenlijk. Daarom wel blij meeNu moet ik alleen om de 2 jaar die WFT's 'opnieuw behalen', maar dat gaat via een veel beknopter examen. Soort opfriscursus.
Nu nog een spoedcursus bitcoinquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:49 schreef Caland het volgende:
Bedankt vrienden
[..]
BedanktVrijdag pas he.
[..]
Ik weet niet eens wat een WFT is, maar erg leuk voor je!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:49 schreef Caland het volgende:
Bedankt vrienden
[..]
BedanktVrijdag pas he.
[..]
Wet op het financieel toezichtquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een WFT is, maar erg leuk voor je!
Geen WFT hypothecair/vermogen hebbenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
Interessant, mijn broer heeft ook die WFT's behalve hypothecair/vermogen.
Ikzelf heb WFT zorg, die opfris (PE) is inderdaad stuk kleiner en stelt niet veel voor alleen is dat niet iedere 2 jaar, ik meen 3 en ligt eraan wanneer je de originele behaald had kan er zelfs 5 jaar tussen zitten.
Joh hij zit in de schadeverzekeringen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen WFT hypothecair/vermogen hebben
@:caland check deze gast
Oh ik dacht altijd 2 jaar. Maar eens opzoeken straks. Heb op de basis na die overige 4 in krap een jaartje gehaald dus die PE's zouden dan ook vrij vlot na elkaar komen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
Interessant, mijn broer heeft ook die WFT's behalve hypothecair/vermogen.
Ikzelf heb WFT zorg, die opfris (PE) is inderdaad stuk kleiner en stelt niet veel voor alleen is dat niet iedere 2 jaar, ik meen 3 en ligt eraan wanneer je de originele behaald had kan er zelfs 5 jaar tussen zitten.
Staat als het goed is op je WFT diploma tot wanneer die geldig is.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik dacht altijd 2 jaar. Maar eens opzoeken straks. Heb op de basis na die overige 4 in krap een jaartje gehaald dus die PE's zouden dan ook vrij vlot na elkaar komen.
Zorg heb ik ook ooit gehaald, maar dat is alweer 4 jaar geleden ofzo toen ik een blauwe maandag bij de ohra ging werken.Die is vrij makkelijk staat me nog iets van bij.
Nu ben je dus volledig opgeleid om mensen wurgcontracten aan te smerenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:49 schreef Caland het volgende:
Bedankt vrienden
[..]
BedanktVrijdag pas he.
[..]
Betwijfel het, anders was dat me wel eerder opgevallen denk ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Staat als het goed is op je WFT diploma tot wanneer die geldig is.
Kan zijn dat het anders is voor WFT basis/schade etc.
Precies. En met vermogen en hypothecair krediet kan je volwaardig hypotheekadviseur worden, en dat is uiteindelijk wel een kant die me ook interessant lijkt. Vandaarquote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu ben je dus volledig opgeleid om mensen wurgcontracten aan te smeren
Goed bezig
Dirk Scheringa vindt dit leuk.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Betwijfel het, anders was dat me wel eerder opgevallen denk ik.
[..]
Precies. En met vermogen en hypothecair krediet kan je volwaardig hypotheekadviseur worden, en dat is uiteindelijk wel een kant die me ook interessant lijkt. Vandaar
Als het geld maar blijft rollen ouwe reusquote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Betwijfel het, anders was dat me wel eerder opgevallen denk ik.
[..]
Precies. En met vermogen en hypothecair krediet kan je volwaardig hypotheekadviseur worden, en dat is uiteindelijk wel een kant die me ook interessant lijkt. Vandaar
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:09 schreef Coco. het volgende:
@:Caland zou jij klanten adviseren te beleggen in bitcoins?
Geloof dat wij het nog niet aanbieden als belegging. Dus nee.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:09 schreef Coco. het volgende:
@:Caland zou jij klanten adviseren te beleggen in bitcoins?
Je moeder heeft wel haar eigen coin.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:13 schreef Doublepain het volgende:
Hebben banken niet hun eigen coin ofzo?
quote:
Lekker man.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:12 schreef onlogisch het volgende:
@:Caland is verstandig. Die zou vast Vechain adviseren.
@:Wereldgozer
Niet geklikt.quote:
Weer niet geklikt.quote:
Vorige week alquote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is je 13 inch () computertje nu al binnen?
Dipje????quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
GENOT
[..]
Lekker man.
Volgend dipje weer wat bijkopen.
Dat verlies is wel op te vangen met je minimumloon palletsoorteer baantjequote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dipje????
Volgende dipje is van 3 cent naar 2,9 cent.
Wat een zoektermquote:Uit onderzoek in het Pieter Baan Centrum (PBC) zou blijken dat H. volledig ontoerekeningsvatbaar moet worden geacht. De 28-jarige man zou stemmen in zijn hoofd horen en die zouden hem opdracht hebben gegeven om de slachtoffers om te brengen.
Justitie heeft haar twijfels bij dit verhaal, omdat op de computer van H. zoektermen als 'hoe gedraag ik me als psychopaat' zijn aangetroffen.
Geklikt. Verschrikkelijk mens. Jaspersquote:
Ik denk in delen verspreid over Utrechtquote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
en je kast dan, of staat die nu thuis bij een dynalogic medewerker?
@Calandtwitter:marian070249 twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 08:06:37Poort 1 was open vanmorgen, wat een bouwwerk!
#zalmhaventoren 3 @Kraan_Zalmhaven https://t.co/9xxAxt3d3y reageer retweet
vuurtje mee gestookt door Antifa wellichtquote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk in delen verspreid over Utrecht
Marian maakt haar move.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:25 schreef Coco. het volgende:
@:Calandtwitter:marian070249 twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 08:06:37Poort 1 was open vanmorgen, wat een bouwwerk!
#zalmhaventoren 3 @:Kraan_Zalmhaven https://t.co/9xxAxt3d3y reageer retweet
Gelukkig zien jullie mijn zoektermen nooitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Muskusboktor57
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig zien jullie mijn zoektermen nooitIk vind jouw grappen de laatste tijd wat minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:muskusboktor57
?????quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jouw grappen de laatste tijd wat minder.
Alleen de laatste tijd?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jouw grappen de laatste tijd wat minder.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig zien jullie mijn zoektermen nooitIn het infrarood tijdperk ging er een filmpje rond op school van een vrouw die voor een geldbedrag door een paard werd genomen. Ze had het niet overleeft alleen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:muskusboktor57
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2020 12:31:49 ]
Wat vond je ervan dat je hele school kon meegenieten van de capriolen van je moeder?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In het infrarood tijdperk ging er een filmpje rond op school van een vrouw die voor een geldbedrag door een paard werd genomen. Ze had het niet overleeft alleen.
overleeftquote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In het infrarood tijdperk ging er een filmpje rond op school van een vrouw die voor een geldbedrag door een paard werd genomen. Ze had het niet overleeft alleen.
Dat interesseert me niet zoveel.quote:
Die scheurde van alles binnen, wat een penis ging daar in en niet rustig ookquote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat vond je ervan dat je hele school kon meegenieten van de capriolen van je moeder?
linkquote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die scheurde van alles binnen, wat een penis ging daar in en niet rustig ook
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat interesseert me niet zoveel.
Maar aangezien niemand zich als zwarte piet verkleedt om racistisch te zijn hoeft het wmb ook niet verboden te worden!
Dat heb ik ook bij Scrummiequote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
zonde van het geld zulke mensen in leven houden
Dit heb ik ook met je moeder.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:38 schreef Doublepain het volgende:
Als je je koffie iets te lang laat afkoelen is het meteen smerig he
jij drinkt toch geen echte koffiequote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:38 schreef Doublepain het volgende:
Als je je koffie iets te lang laat afkoelen is het meteen smerig he
Deze grap wilde ik ook maken.quote:
Niks makker. Niet zo onzeker doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze grap wilde ik ook maken.
Ik weet niet wat dit over mij zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |