quote:
quote:Na afloop
Wat gebeurt er met het apparaat na het stopzetten van mijn abonnement? Coolblue haalt het apparaat bij je op en verwerkt het op een milieuvriendelijke manier.
In welk topic kreeg je die mention?quote:Op maandag 8 juni 2020 15:33 schreef GGMM het volgende:
Onterechte mention gehad om te klieren.
TR gezet.
quote:Op maandag 8 juni 2020 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zat in dit topic toen ik de mention kreeg.
Ik vind dat je wel heel veel vragen stelt eigenlijk.quote:Op maandag 8 juni 2020 15:35 schreef Coco. het volgende:
[..]![]()
In welk topic werd de mention geplaatst?
Oh, ik wilde nog vragen hoe het met je eye floaters gaat.quote:Op maandag 8 juni 2020 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel heel veel vragen stelt eigenlijk.
Ben ik wel even klaar mee voor vandaag.
quote:Op maandag 8 juni 2020 15:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Oh, ik wilde nog vragen hoe het met je eye floaters gaat.
Maar dat zal ik dan niet vragen.
extra stukje zwart in je zichtquote:Op maandag 8 juni 2020 15:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Oh, ik wilde nog vragen hoe het met je eye floaters gaat.
Maar dat zal ik dan niet vragen.
jouw verlies maat stuur ik ze wel naar muskusboktorquote:Op maandag 8 juni 2020 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh.. ander keertje misschien ben nu even druk
Flikker op met die zweettieten.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
jouw verlies maat stuur ik ze wel naar muskusboktor
via tinypic.comquote:Op maandag 8 juni 2020 16:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
jouw verlies maat stuur ik ze wel naar muskusboktor
waarom reageer je dan steeds met 🥴🤤🤤🤤quote:Op maandag 8 juni 2020 16:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Flikker op met die zweettieten.
Mooie lamp.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:14 schreef GGMM het volgende:
Verwacht bezorgmoment: dinsdag 9 juni tussen 14:00 - 18:00
@:caland @:jancees @:onlogisch @:maxi-mus @:lenny_leonard @:scrummie2.1 @:doublepain @:adames @:coco. @:muskusboktor57 @:zipportal
Ik ben een pakketje vergeten te melden hierquote:Op maandag 8 juni 2020 16:14 schreef GGMM het volgende:
Verwacht bezorgmoment: dinsdag 9 juni tussen 14:00 - 18:00
@:caland @:jancees @:onlogisch @:maxi-mus @:lenny_leonard @:scrummie2.1 @:doublepain @:adames @:coco. @:muskusboktor57 @:zipportal
Jezus janceesquote:Op maandag 8 juni 2020 16:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben een pakketje vergeten te melden hier
Dan zit je op de site van PostNL en moet het persé in het Engels. Ok.quote:Expected tomorrow between 13:30 and 16:00
Shipment is expected, but not yet in sorting process
Wat heb jij nou weer besteld (van mijn geld)?quote:Op maandag 8 juni 2020 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan zit je op de site van PostNL en moet het persé in het Engels. Ok.
Nee mn sportapparaat piepte dus toen las ik online dat dat kan komen omdat je hem regelmatig moet inspuiten met van dat spul waar ik de naam van vergeten ben. Dus ik denk nou dat verhelpt de boel misschien dus ik bestellen.quote:
BLMquote:Op maandag 8 juni 2020 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bij mij is PostNL altijd Nederlands.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh wat toevallig, ik heb precies dezelfde klacht over mijn sportapparaat.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee mn sportapparaat piepte dus toen las ik online dat dat kan komen omdat je hem regelmatig moet inspuiten met van dat spul waar ik de naam van vergeten ben. Dus ik denk nou dat verhelpt de boel misschien dus ik bestellen.
Maar toen kwam ik er later achter dat er een schroefje los zat. Ik dat weer goed vastgedraaid en toen was het verholpen.
Dus eigenlijk heb ik dit spul helemaal niet nodig.
Hopelijk val je deze week van de trap.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh wat toevallig, ik heb precies dezelfde klacht over mijn sportapparaat.
Maar na wat glijmiddel is je moeder meestal wel stil.
Ik heb wel serieus dezelfde klacht over mijn sportapparaat. Ik ga straks ook even kijken of er misschien een schroefje los zit!quote:
Heb jij dat in je polis staan?quote:Op maandag 8 juni 2020 16:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Sow. Koekoek.
Als dat echt gebeurt laat ik het je weten!
Ik ben heel benieuwd!quote:Op maandag 8 juni 2020 16:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb wel serieus dezelfde klacht over mijn sportapparaat. Ik ga straks ook even kijken of er misschien een schroefje los zit!
quote:Op maandag 8 juni 2020 16:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh wat toevallig, ik heb precies dezelfde klacht over mijn sportapparaat.
Maar na wat glijmiddel is je moeder meestal wel stil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |