Ik heb de weloverwogen keuze gemaakt om hier niet op te klikken.quote:
quote:
Gefeliciteerd.quote:
Denk dat het van zijn werk moetquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Examens moeten maken NA je schoolcarriere
Bedanktquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Ik zou zeggen trakteer jezelf op een vers visje
Ben nu vrijwel volledig wft proof. Basis, schade zakelijk, schade particulier, hypothecair krediet en vermogen allemaal behaald. Daarmee kan je in de financiele sector overal wel terecht eigenlijk. Daarom wel blij meequote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Examens moeten maken NA je schoolcarriere
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:49 schreef Caland het volgende:
Bedankt vrienden
[..]
BedanktVrijdag pas he.
[..]
Ben nu vrijwel volledig wft proof. Basis, schade zakelijk, schade particulier, hypothecair krediet en vermogen allemaal behaald. Daarmee kan je in de financiele sector overal wel terecht eigenlijk. Daarom wel blij meeNu moet ik alleen om de 2 jaar die WFT's 'opnieuw behalen', maar dat gaat via een veel beknopter examen. Soort opfriscursus.
Interessant, mijn broer heeft ook die WFT's behalve hypothecair/vermogen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:49 schreef Caland het volgende:
Bedankt vrienden
[..]
BedanktVrijdag pas he.
[..]
Ben nu vrijwel volledig wft proof. Basis, schade zakelijk, schade particulier, hypothecair krediet en vermogen allemaal behaald. Daarmee kan je in de financiele sector overal wel terecht eigenlijk. Daarom wel blij meeNu moet ik alleen om de 2 jaar die WFT's 'opnieuw behalen', maar dat gaat via een veel beknopter examen. Soort opfriscursus.
Nu nog een spoedcursus bitcoinquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:49 schreef Caland het volgende:
Bedankt vrienden
[..]
BedanktVrijdag pas he.
[..]
Ik weet niet eens wat een WFT is, maar erg leuk voor je!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:49 schreef Caland het volgende:
Bedankt vrienden
[..]
BedanktVrijdag pas he.
[..]
Wet op het financieel toezichtquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een WFT is, maar erg leuk voor je!
Geen WFT hypothecair/vermogen hebbenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
Interessant, mijn broer heeft ook die WFT's behalve hypothecair/vermogen.
Ikzelf heb WFT zorg, die opfris (PE) is inderdaad stuk kleiner en stelt niet veel voor alleen is dat niet iedere 2 jaar, ik meen 3 en ligt eraan wanneer je de originele behaald had kan er zelfs 5 jaar tussen zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |