Sorry. Ik werd elders beziggehoudenquote:Op zondag 7 juni 2020 12:06 schreef sigme het volgende: Nou, ik zie nog niet veel tips voor het buikspek, dus ik heb in arren moede dan maar een internetrecept gezocht. Ik denk dat ik deze maar eens ga proberen: https://dekeukenvanmartin(...)-krokant-zwoerd.html Dat zou dan zoiets moeten opleveren: [ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 7 juni 2020 14:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het Oneindige Verhaal (of Unendliche Geschichte, als we het graag bij de originele titel houden) is mooi hoor. Filosofisch ook. Sommige stukken wel wat langdradig en het is een beetje pretentieus af en toe. Dezelfde schrijver schreef ook Momo en de Tijdspaarders, die schijnt nog mooier te zijn.
Je zal het ongetwijfeld tegen mij hebben.quote:
Als eenmanszaak (of vof) maakt het geen zak uit van welke rekening je wat betaalt omdat het voor de Belastingdienst toch allemaal op één hoop ligt. Veel ondernemers houden zelfs maar 1 rekening aan voor zakelijk en privé. Dat is wel enorm onhandig natuurlijk.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mensen met een eigen zaak, de man is in 2019 een eenmanszaak begonnen, naast loondienst. In 2019 vooral inkomsten, nauwelijks kosten, maar ook geen giga bedragen. De inkomsten zijn nu nihil ivm corona, de uitgaven zijn nu wat hoger, omdat hij wel dingen aanschaft ed. Nu is het geld op, dus hij zegt "doe ik dus van eigen rekening". Ik zeg, maak geld als lening van prive over naar zakelijk, zodra er inkomsten zijn betaal je die terug". Werkt dat zo? En is het slim?
Dat magquote:
En dus ook ongegeneerd weer terug?quote:Op maandag 8 juni 2020 13:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als eenmanszaak (of vof) maakt het geen zak uit van welke rekening je wat betaalt omdat het voor de Belastingdienst toch allemaal op één hoop ligt. Veel ondernemers houden zelfs maar 1 rekening aan voor zakelijk en privé. Dat is wel enorm onhandig natuurlijk.
Een lening is dus niet nodig. Over een lening moet ook marktconforme rente worden betaald. Gewoon overmaken is voldoende.
Ja hoor, schuif zo veel je wilt.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En dus ook ongegeneerd weer terug?
Wespen geen last van. Af en toe komt er eentje lang. Maar blijkbaar zijn ze ook een smakelijk hapje voor de gevederde brigade. Er komt hier meerdere keren per dag een zwerm mussen langs. Ergens rond de 30 vogels. Die alles spinnetjes en zaadjes op komen eten. Een aantal mezen die door de fruitbomen scharrelen. 2 Roodborstjes met wel een nest maar geen jongen die de rupsjes uit de bomen halen. En de merels voor alles wat op de grond leeft.quote:Op maandag 8 juni 2020 12:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ook een dubbele dosis ja, het is anders echt niet te doen. Nou ja, nog een paar weken.
En dan hebben we buiten alleen nog de eikenprocessierupsen, later de wespen en stapels kwallen in zee#zomerpret
Discutabel. Je hoort hier ook thuis, pfff. Zomaar wegblijven.quote:
Ik haal straks nog een bakje, en dan kijk ik wat ik over heb.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft er iemand toevallig zegels voor de plastic bakjes van AH voor me?
Welke docu? over welke periode? En indien over de Indochina oorlog en 1955-1975 oorlog pakken ze dan ook Laos mee?quote:Op maandag 8 juni 2020 13:43 schreef Isabeau het volgende:
Ben wel iets te veel aan het multitasken zeg.
Ben een docu over Vietnam aan het kijken, een youtube instructiefilmpje voor een game, een artikel aan het lezen over ijzer in spinazie, een artikel aan het lezen over het coronavirus en verspreiding, een whatsapp gesprek met nichtje, een whatsapp gesprek om iets te regelen, hier aan het lezen, een DM gesprek en....dat was het geloof ik wel.
Thanks. Ik geloof ook niet zo in dat vacuumding. Ik wil vooral grote bakjes.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik haal straks nog een bakje, en dan kijk ik wat ik over heb.
Het vacuum werkt (in ieder geval bij het bakje dat ik heb) voor geen meter. Na een uur is het vacuum er al weer uit. Maar het is wel een lekker groot bakje
Ik kom toch niet meer voor die tijd in een AH dus je mag mijn zegels wel hebben. Ik weet niet of ik het vanuit de app met jou kan delen?quote:Op maandag 8 juni 2020 13:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het viel me net ook op dat er al veel kersen rijp zijnquote:Op maandag 8 juni 2020 13:49 schreef z80 het volgende:
De eerste kersen uit eigen tuin dit jaar op. Nog een beetje zon en ik kan elke dag even langs de boom voor een maaltje. De perziken wordt niets. Wat er aan vrucht aan hing is inmiddels compleet verdroogd.
De kinderen moesten nogal veel aandachtquote:Op maandag 8 juni 2020 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Discutabel. Je hoort hier ook thuis, pfff. Zomaar wegblijven.
Mogelijk. Zoek je veel? Ik moet ff checken of we ze al weggemikt hebben.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
De docu op Netflix: The Vietnam War: A film by Ken Burns and Lynn Novick. 10 delen van 90 minuten en deel 1 gaat over 1858 - 1961. De buurlanden zijn ook al genoemd ja.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:47 schreef z80 het volgende:
Welke docu? over welke periode? En indien over de Indochina oorlog en 1955-1975 oorlog pakken ze dan ook Laos mee?
Oh, wel tijd besteed aan belangrijke dingenquote:Op maandag 8 juni 2020 13:51 schreef Vanyel het volgende:
De kinderen moesten nogal veel aandacht![]()
En de pgb-oppas-vakantieplanning. En de vrouw.
Toen was de tijd op.
Vond ik zelf ook best treurig.
Hmm. Zoiets bestaat niet. Ik maak hem of in de slowcooker of op de BBQ. Alleen voor zwoerd gaat ie de oven in.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat mag. Ik heb nog een stuk buikspek, dus ik hoop nog op jouw 85-uur-in-de-oven recept
.
*kijkt lief*
Rijp is een groot woord. Ze beginnen nu goed te kleuren. Er zitten wel wat rijpe kersen tussen. Nog een paar dagen zon nodig.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het viel me net ook op dat er al veel kersen rijp zijnsnel plukken
Zag gisteren bij Dragons Den op TV een handige bespaar-app gelanceerd worden. Werkt echt prima:quote:Op maandag 8 juni 2020 13:42 schreef Lonaa het volgende:
Ik probeer uit te rekenen hoeveel ik terug krijg van de energiemaatschappij. Dan moet ik eerst uitrekenen wat ik aan kosten gemaakt heb.
Het is toch een optelsom van leveringstarief + vaste leveringskosten + netwerkbeheer + energiebelasting = bedrag.
En daar gaat dan nog de verminderde energiebelasting/heffingskorting vanaf.
Toch?
Afscheid nemen binnenkort dus?quote:Op maandag 8 juni 2020 13:48 schreef Kreator het volgende:
"nieuwe" collega werkt er nu een half jaar. Kan nog steeds de basis taken niet. Kan niet bedenken dat je de klant kunt bellen voor meer info. Of een collega kunt vragen om meer info, die in de call heeft gezet 'bel me voor meer info'.
Ik word er knettergek van. elke dag, elk incident. "wat moet ik doen."
Iets wat ik ook niet wist. Maar Laos is door de Amerikanen gebruikt als dumpplaats voor de bommen die niet boven Vietnam afgeworpen konden worden. Het was te gevaarlijk met de bommen aan boort te landen.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De docu op Netflix: The Vietnam War: A film by Ken Burns and Lynn Novick. 10 delen van 90 minuten en deel 1 gaat over 1858 - 1961. De buurlanden zijn ook al genoemd ja.
Leuk. Lekker tegen elkaar op laten bieden?quote:Op maandag 8 juni 2020 14:02 schreef PdeHoog het volgende:
Bezichtigingen gaan lekkerDe teller staat al op 9 10
Ja, briljant goede docureeks.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:54 schreef Isabeau het volgende:
De docu op Netflix: The Vietnam War: A film by Ken Burns and Lynn Novick. 10 delen van 90 minuten en deel 1 gaat over 1858 - 1961. De buurlanden zijn ook al genoemd ja.
Bespaartips is niet per se waar ik naar op zoek was.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Zag gisteren bij Dragons Den op TV een handige bespaar-app gelanceerd worden. Werkt echt prima:
https://dyme.app/
Krijg je meteen allemaal bespaartips en zij regelen het op basis van no cure-no pay voor je (verhouding besparingsgeld: 30% voor hen en 70% voor jou).
Ik las in het Netflix topic dat de reeks van Netflix gaat per 19 juni. Vandaar dat ik nu kijk. Ik ben an sich niet zo in oorlogen geïnteresseerd, maar wel in geschiedenis en dit is wel een belangrijk stuk geschiedenis.quote:
Ja, ik las het ook. Onbegrijpelijk dat ze dit verwijderen.quote:Op maandag 8 juni 2020 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik las in het Netflix topic dat de reeks van Netflix gaat per 19 juni. Vandaar dat ik nu kijk. Ik ben an sich niet zo in oorlogen geïnteresseerd, maar wel in geschiedenis en dit is wel een belangrijk stuk geschiedenis.
Mjah, soms gaat het gewoon on hernieuwen van rechten en staat het een maand later weer op Netflix. Maar ik ga daar maar even niet vanuit.quote:Op maandag 8 juni 2020 14:46 schreef golfer het volgende:
Ja, ik las het ook. Onbegrijpelijk dat ze dit verwijderen.
Netflix heeft wel een downloadfunctie zodat je later ook offline kunt kijken, maar dat geldt niet voor alles wat ze aanbieden.
quote:Op maandag 8 juni 2020 14:02 schreef PdeHoog het volgende:
Bezichtigingen gaan lekkerDe teller staat al op 9 10
Vraagprijs en degene die het dichtstebij komt of eroverheen gaat met de beste voorwaarden krijgt hetquote:Op maandag 8 juni 2020 14:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk. Lekker tegen elkaar op laten bieden?
Is het vaste prijs of bieden vanaf?
Downloads zijn beperkt geldig en kennen ook een expiration datum. Meestal controleren ze binnen een bepaalde tijd of het ding nog geldig is. Kans is dus vrij groot dat je het na verwijderen niet meer kan bekijkenquote:Op maandag 8 juni 2020 14:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik las het ook. Onbegrijpelijk dat ze dit verwijderen.
Netflix heeft wel een downloadfunctie zodat je later ook offline kunt kijken, maar dat geldt niet voor alles wat ze aanbieden.
Met de tablet was het simpel. Zolang je niet online ging bleef het er op staanquote:Op maandag 8 juni 2020 14:53 schreef Anthraxx het volgende:
Downloads zijn beperkt geldig en kennen ook een expiration datum. Meestal controleren ze binnen een bepaalde tijd of het ding nog geldig is. Kans is dus vrij groot dat je het na verwijderen niet meer kan bekijken
Ze zullen er wel over nagedacht hebbenquote:Op maandag 8 juni 2020 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met de tablet was het simpel. Zolang je niet online ging bleef het er op staan
Gezien. Vond het wel interessant.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja skatje, whatever, ik wil jouw recept. Zoals je ziet heb ik geen ideequote:Op maandag 8 juni 2020 13:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hmm. Zoiets bestaat niet. Ik maak hem of in de slowcooker of op de BBQ. Alleen voor zwoerd gaat ie de oven in.
Goeie 👍🏼twitter:TheodorHolman twitterde op maandag 08-06-2020 om 12:02:40Waarom sturen ze zo’n NL Alert niet uit bij demonstraties die een gevaar voor de volksgezondheid vormen? reageer retweet
Echt handigquote:Op maandag 8 juni 2020 15:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:kaatje1 @:vanyel
Bedankt voor jullie aanbod maar de zegels zijn onder controle. Sarabi heeft 7 kaarten gedoneerd via de AH app. Wonderen der moderne techniek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |