Mompelt iets over hoe ie dit moet lezen...quote:Op zondag 7 juni 2020 08:10 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Je mag het wel hier brengen?
Of @:fietsie vragen.. die is goed met buikspek
Dat is exact het recept waarmee ik het nu al tig keer heb gemaakt. Bevalt erg goed en is heel lekker!quote:Op zondag 7 juni 2020 12:06 schreef sigme het volgende:
Nou, ik zie nog niet veel tips voor het buikspek, dus ik heb in arren moede dan maar een internetrecept gezocht. Ik denk dat ik deze maar eens ga proberen: https://dekeukenvanmartin(...)-krokant-zwoerd.html
Dat zou dan zoiets moeten opleveren:
[ afbeelding ]
ik had van de week een vrolijk meiske aan de telefoon van de staatsloterij. heb ik ooit een lot online bij bestelt. zij een heel verhaal dat ze nu een fantastische aanbieding had en ik dacht, ok, ik ga eens kijken hoe lang ik haar aan de praat kan houden. dus zij langer verhaal, klonk dat goed, ja hoor!, ok.. dan konden we dat allemaal nu afhandelen.. ok. hoe dan, nou telefonisch. eh. nee. dat wil ik alleen online doen, maar dat kan niet, waarom niet, blablabla. en uiteindelijk 6 minute later heeft ze niks verkochtquote:Op zondag 7 juni 2020 10:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Er zijn complete scripts over hoe je zo’n spammer zo lang mogelijk aan de praat kunt houden. Doe es? En hier delen?![]()
Oh, goed om te horen, thanx!quote:Op zondag 7 juni 2020 12:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is exact het recept waarmee ik het nu al tig keer heb gemaakt. Bevalt erg goed en is heel lekker!
Vorige week nog gemaakt CUL / Wat eten en drinken we vandaag #467 Van alles...
[ afbeelding ]
neequote:Op zondag 7 juni 2020 12:39 schreef Candaasje het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je in de supermarkt loopt, en ze opeens de themesong van The Neverending Story draaien? En je dus nu de hele tijd Neverendinggg stoooooohoooooory in je hoofd hebt?
quote:Op zondag 7 juni 2020 12:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
nee
Geen idee, ik ken desbetreffende plaat niet.
Nee, maar sinds wij (maanden geleden) de betreffende aflevering van Stranger Things hebben gezien, zingt een van ons het elke week wel eensquote:Op zondag 7 juni 2020 12:39 schreef Candaasje het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je in de supermarkt loopt, en ze opeens de themesong van The Neverending Story draaien? En je dus nu de hele tijd Neverendinggg stoooooohoooooory in je hoofd hebt?
Oh die, ja die heb ik wel eens gehoord. Nooit geweten dat ie neverending story heet.quote:
Dat is ook best makkelijk te missen ja.quote:Op zondag 7 juni 2020 12:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh die, ja die heb ik wel eens gehoord. Nooit geweten dat ie neverending story heet.
Nee, ik heb nog nooit gehoord dat dat gedraaid werd.quote:Op zondag 7 juni 2020 12:39 schreef Candaasje het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2020 12:43 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, maar sinds wij (maanden geleden) de betreffende aflevering van Stranger Things hebben gezien, zingt een van ons het elke week wel eensEn aangezien we daarna Het Oneindige Verhaal hebben voorgelezen en kind geïnteresseerd was in de film en we daarom het een en ander op YT hebben gekeken, doet hij gezellig mee
Ik heb het boek 30 jaar geleden gekregen maar nooit gelezen. Nu dus voorgelezen (duurt lang, zo'n enorme tekstdichtheid). Kind was wel een aantal keer heel verdrietig en verontwaardigd bij het lezen. Film niet gezien, gaat ook niet gebeuren vermoed ik want mijn wederhelft gaat al briesen bij de gedáchtequote:Op zondag 7 juni 2020 12:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Er zijn maar weinig boeken/films die ik zo mooi en zo treurig tegelijkertijd vond![]()
![]()
Ik keek trouwens ook altijd de tekenfilmserie (volgens mij was dat nog op Kindernet ofzo, toen dat nog bestond).
Haha, ja dat is waar ja, was ik alweer vergetenquote:
quote:Op zondag 7 juni 2020 12:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh die, ja die heb ik wel eens gehoord. Nooit geweten dat ie neverending story heet.
Dit was ook echt de eerste keer dat ik hem in jaren (buiten Stranger Things dan) hoorde.quote:Op zondag 7 juni 2020 12:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit gehoord dat dat gedraaid werd.
Ik denk dat ik dat rond '85 voor het laatst echt van buitenaf gehoord heb
Gelukkig(?) heeft mijn hoofd dat ook helemaal niet nodig om toch met enige regelmaat the Neverendinggg stoooooohoooooory te laten rondzingen.
Ik luister eigenlijk nooit bewust naar wat ze zingenquote:Op zondag 7 juni 2020 12:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat is ook best makkelijk te missen ja.
De eerste keer dat ik het nummer hoordequote:
Ik keek eerst de animatieserie, daarna het boek gelezen (dat was toch even anders, de animatieserie is wat minder deprimerend) en daarna de film.quote:Op zondag 7 juni 2020 12:50 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb het boek 30 jaar geleden gekregen maar nooit gelezen. Nu dus voorgelezen (duurt lang, zo'n enorme tekstdichtheid). Kind was wel een aantal keer heel verdrietig en verontwaardigd bij het lezen. Film niet gezien, gaat ook niet gebeuren vermoed ik want mijn wederhelft gaat al briesen bij de gedáchte![]()
Nee hoorquote:Op zondag 7 juni 2020 13:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik het nummer hoorde![]()
Volgens mij ben ik de enige van mijn generatie die de film niet gezien heeft.
Die laatste heb ik ook nooit gelezenquote:Op zondag 7 juni 2020 13:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee hoorIk heb het boek dus nooit gelezen, omdat ik bij Het Oneindige Verhaal me een heel dik boek voorstellen en ik begreep niet hoe zo'n relatief bescheiden boek zogenaam oneindig moest zijn. Dus uit nijd ben ik er nooit aan begonnen en ook niet aan de film. Net als Kruistocht Spijkerbroek, daar snapte ik helemaal niets van, dus dat las ik ook niet. Ik was ben soms een beetje koppig
quote:Op zondag 7 juni 2020 13:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee hoorIk heb het boek dus nooit gelezen, omdat ik bij Het Oneindige Verhaal me een heel dik boek voorstellen en ik begreep niet hoe zo'n relatief bescheiden boek zogenaam oneindig moest zijn. Dus uit nijd ben ik er nooit aan begonnen en ook niet aan de film. Net als Kruistocht Spijkerbroek, daar snapte ik helemaal niets van, dus dat las ik ook niet. Ik was ben soms een beetje koppig
Oh, die heb ik ook nog vaak herlezen. En dan met een “vragenlijstje” naar de bieb om daar van alles wat ik niet wist daarover en wel wilde weten op te zoeken, over te schrijven om thuis nog eens na te lezen (pre computer tijdperk en geen kopieerapparaat in de bieb voor bezoekers)quote:
Misschien moet ik die + never ending story nu gewoon eens gaan lezen.quote:Op zondag 7 juni 2020 13:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh, die heb ik ook nog vaak herlezen. En dan met een “vragenlijstje” naar de bieb om daar van alles wat ik niet wist daarover en wel wilde weten op te zoeken, over te schrijven om thuis nog eens na te lezen (pre computer tijdperk en geen kopieerapparaat in de bieb voor bezoekers)
de neverending story heb ik ook nooit gelezen (genre sprak mij toen al niet aan blijkbaar 😉)quote:Op zondag 7 juni 2020 13:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien moet ik die + never ending story nu gewoon eens gaan lezen.
quote:Op zondag 7 juni 2020 14:07 schreef sigme het volgende:
Fok is mijn 'never ending story' geworden. Een verhaal dat zich ontvouwt, steeds maar doorgroeit, en waarin ik zelf een rol speel. Alleen dat van die wensen zit er niet in..
Het Oneindige Verhaal (of Unendliche Geschichte, als we het graag bij de originele titel houdenquote:Op zondag 7 juni 2020 13:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien moet ik die + never ending story nu gewoon eens gaan lezen.
Dat is maar goed ook, dat je jezelf niet vergeet al fok!kendquote:Op zondag 7 juni 2020 14:07 schreef sigme het volgende:
Fok is mijn 'never ending story' geworden. Een verhaal dat zich ontvouwt, steeds maar doorgroeit, en waarin ik zelf een rol speel. Alleen dat van die wensen zit er niet in..
Oh wauw wat netjes! Het lijkt echt op spritsen!quote:Op zondag 7 juni 2020 14:33 schreef Blues het volgende:
Ik ben bezig voor de coll & artsen als ik morgen weer ga werken na vakantie en verjaardag. Belofte maakt spritsen.![]()
Afkoelen en dan straks weer diagonaal in de gesmolten choco dopen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van die koe die 'het scherp in heeft' !quote:
Tja.. het is al gewoon geworden, die covid, de opnames en besmettingen dalen en steeds meer mensen op straat en in de winkels..ik heb t idee dat iedereen het met een korrel of meer zout gaat nemen allemaal.quote:Op zondag 7 juni 2020 15:07 schreef Barreltje het volgende:
Oh wow. Ik doe boodschappen in de AH XL.. nou als ik tel hoeveel mensen 1.5 m afstand hebben gehouden... heb ik 2 vingers nodig..
Ik denk dat ik zo maar mn mondkapje op doe.. dan ben ik misschien nog afschrikwekkend....
Ik had vrijdag feestje van mijn ouders wegens 50 jarig huwelijk. Klein, besloten feestje, maar oh boy. Corona bestond bij niemand meer, echtquote:Op zondag 7 juni 2020 15:19 schreef Blues het volgende:
Tja.. het is al gewoon geworden, die covid, de opnames en besmettingen dalen en steeds meer mensen op straat en in de winkels..ik heb t idee dat iedereen het met een korrel of meer zout gaat nemen allemaal.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 7 juni 2020 15:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had vrijdag feestje van mijn ouders wegens 50 jarig huwelijk. Klein, besloten feestje, maar oh boy. Corona bestond bij niemand meer, echt![]()
Dus ik geef mijn ouders geen hand, knuffel of kus om ze te feliciteren. Maar een paar uur later hing ieder ander wel om hun nek. En hoorde iemand roepen: 'Oh, als X je knuffelt, dan mag ik ook!' Dus ik zei nog hardop 'Nou, dan juist niet dus'. Maar toen keek ze me met een glazige blik schaapachtig aan
Wij deden gister een zoom-feestje.quote:Op zondag 7 juni 2020 15:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had vrijdag feestje van mijn ouders wegens 50 jarig huwelijk. Klein, besloten feestje, maar oh boy. Corona bestond bij niemand meer, echt![]()
Dus ik geef mijn ouders geen hand, knuffel of kus om ze te feliciteren. Maar een paar uur later hing ieder ander wel om hun nek. En hoorde iemand roepen: 'Oh, als X je knuffelt, dan mag ik ook!' Dus ik zei nog hardop 'Nou, dan juist niet dus'. Maar toen keek ze me met een glazige blik schaapachtig aan
Felies!quote:Op zondag 7 juni 2020 15:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |