abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193519184
-insert plaatje-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193519202
Dekt de lading wel :7

Net bloemetjes gepoot en verpoot en water gegeven en nu is mijn bad vol aan het lopen zodat ik kan weken O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193520035
Doe de groetjes aan CF (als je coldfeet bedoeld althans?) @Jagartrut
pi_193520158
Nou, ik zie nog niet veel tips voor het buikspek, dus ik heb in arren moede dan maar een internetrecept gezocht. Ik denk dat ik deze maar eens ga proberen: https://dekeukenvanmartin(...)-krokant-zwoerd.html

Dat zou dan zoiets moeten opleveren:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 7 juni 2020 @ 12:08:53 #5
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193520177
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 08:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je mag het wel hier brengen?

Of @:fietsie vragen.. die is goed met buikspek
Mompelt iets over hoe ie dit moet lezen...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 7 juni 2020 @ 12:13:05 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193520219
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 12:06 schreef sigme het volgende:
Nou, ik zie nog niet veel tips voor het buikspek, dus ik heb in arren moede dan maar een internetrecept gezocht. Ik denk dat ik deze maar eens ga proberen: https://dekeukenvanmartin(...)-krokant-zwoerd.html

Dat zou dan zoiets moeten opleveren:
[ afbeelding ]
Dat is exact het recept waarmee ik het nu al tig keer heb gemaakt. Bevalt erg goed en is heel lekker! :Y)
Vorige week nog gemaakt CUL / Wat eten en drinken we vandaag #467 Van alles...
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 7 juni 2020 @ 12:22:04 #7
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193520321
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 10:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Er zijn complete scripts over hoe je zo’n spammer zo lang mogelijk aan de praat kunt houden. Doe es? En hier delen? O+ O-)
ik had van de week een vrolijk meiske aan de telefoon van de staatsloterij. heb ik ooit een lot online bij bestelt. zij een heel verhaal dat ze nu een fantastische aanbieding had en ik dacht, ok, ik ga eens kijken hoe lang ik haar aan de praat kan houden. dus zij langer verhaal, klonk dat goed, ja hoor!, ok.. dan konden we dat allemaal nu afhandelen.. ok. hoe dan, nou telefonisch. eh. nee. dat wil ik alleen online doen, maar dat kan niet, waarom niet, blablabla. en uiteindelijk 6 minute later heeft ze niks verkocht :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193520333
quote:
14s.gif Op zondag 7 juni 2020 12:13 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat is exact het recept waarmee ik het nu al tig keer heb gemaakt. Bevalt erg goed en is heel lekker! :Y)
Vorige week nog gemaakt CUL / Wat eten en drinken we vandaag #467 Van alles...
[ afbeelding ]
Oh, goed om te horen, thanx!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193520556
Hebben jullie ook wel eens dat je in de supermarkt loopt, en ze opeens de themesong van The Neverending Story draaien? En je dus nu de hele tijd Neverendinggg stoooooohoooooory in je hoofd hebt? :+
  Moderator zondag 7 juni 2020 @ 12:40:58 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193520583
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 12:39 schreef Candaasje het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je in de supermarkt loopt, en ze opeens de themesong van The Neverending Story draaien? En je dus nu de hele tijd Neverendinggg stoooooohoooooory in je hoofd hebt? :+
nee
Geen idee, ik ken desbetreffende plaat niet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193520609
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 12:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]

nee
Geen idee, ik ken desbetreffende plaat niet.
pi_193520619
quote:
Nee, maar sinds wij (maanden geleden) de betreffende aflevering van Stranger Things hebben gezien, zingt een van ons het elke week wel eens :') En aangezien we daarna Het Oneindige Verhaal hebben voorgelezen en kind geïnteresseerd was in de film en we daarom het een en ander op YT hebben gekeken, doet hij gezellig mee *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator zondag 7 juni 2020 @ 12:44:23 #13
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193520630
quote:
Oh die, ja die heb ik wel eens gehoord. Nooit geweten dat ie neverending story heet.
pi_193520631
Man lokte me uit bed met koffie en pspspsps O+ naar gedekte brunchtafel O+

Misschien zo nog even naar oud huis voor illegaal bij de container dumpen van de laatste meubels die zelfs voor de kringloop te ver heen zijn en een laatste soppie. Misschien ook niet.

* DancingPhoebe spint tevree
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193520644
pi_193520648
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 12:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oh die, ja die heb ik wel eens gehoord. Nooit geweten dat ie neverending story heet.
Dat is ook best makkelijk te missen ja.
pi_193520655
quote:
Nee, ik heb nog nooit gehoord dat dat gedraaid werd.
Ik denk dat ik dat rond '85 voor het laatst echt van buitenaf gehoord heb :D
Gelukkig(?) heeft mijn hoofd dat ook helemaal niet nodig om toch met enige regelmaat the Neverendinggg stoooooohoooooory te laten rondzingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 07-06-2020 12:47:23 (smiley op nieuwe regel grrrrr) ]
pi_193520666
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 12:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Nee, maar sinds wij (maanden geleden) de betreffende aflevering van Stranger Things hebben gezien, zingt een van ons het elke week wel eens :') En aangezien we daarna Het Oneindige Verhaal hebben voorgelezen en kind geïnteresseerd was in de film en we daarom het een en ander op YT hebben gekeken, doet hij gezellig mee *O*
:D

Er zijn maar weinig boeken/films die ik zo mooi en zo treurig tegelijkertijd vond O+ ;(

Ik keek trouwens ook altijd de tekenfilmserie (volgens mij was dat nog op Kindernet ofzo, toen dat nog bestond).
pi_193520669
Natuurfoto van de ochtendwandeling!
pi_193520703
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 12:47 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig boeken/films die ik zo mooi en zo treurig tegelijkertijd vond O+ ;(

Ik keek trouwens ook altijd de tekenfilmserie (volgens mij was dat nog op Kindernet ofzo, toen dat nog bestond).
Ik heb het boek 30 jaar geleden gekregen maar nooit gelezen. Nu dus voorgelezen (duurt lang, zo'n enorme tekstdichtheid). Kind was wel een aantal keer heel verdrietig en verontwaardigd bij het lezen. Film niet gezien, gaat ook niet gebeuren vermoed ik want mijn wederhelft gaat al briesen bij de gedáchte :P :P
pi_193520716
quote:
Haha, ja dat is waar ja, was ik alweer vergeten :D

quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 12:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

quote:
11s.gif Op zondag 7 juni 2020 12:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, ik heb nog nooit gehoord dat dat gedraaid werd.
Ik denk dat ik dat rond '85 voor het laatst echt van buitenaf gehoord heb :D
Gelukkig(?) heeft mijn hoofd dat ook helemaal niet nodig om toch met enige regelmaat the Neverendinggg stoooooohoooooory te laten rondzingen.
Dit was ook echt de eerste keer dat ik hem in jaren (buiten Stranger Things dan) hoorde.
Hij zit nu alleen wel hopeloos vast in mijn hoofd.
pi_193520768
quote:
Oh ja! Tx voor de oorwurm! :D
  Moderator zondag 7 juni 2020 @ 12:57:35 #23
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193520772
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2020 12:45 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dat is ook best makkelijk te missen ja.
Ik luister eigenlijk nooit bewust naar wat ze zingen :N
Weet jij van alle muziek hoe het heet? Ik van heel veel niet, maar dat wil niet zeggen dat ik het nummer niet ken.
pi_193520813
quote:
De eerste keer dat ik het nummer hoorde :@
Volgens mij ben ik de enige van mijn generatie die de film niet gezien heeft.
pi_193520867
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 12:50 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik heb het boek 30 jaar geleden gekregen maar nooit gelezen. Nu dus voorgelezen (duurt lang, zo'n enorme tekstdichtheid). Kind was wel een aantal keer heel verdrietig en verontwaardigd bij het lezen. Film niet gezien, gaat ook niet gebeuren vermoed ik want mijn wederhelft gaat al briesen bij de gedáchte :P :P
Ik keek eerst de animatieserie, daarna het boek gelezen (dat was toch even anders, de animatieserie is wat minder deprimerend) en daarna de film.
pi_193521040
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

De eerste keer dat ik het nummer hoorde :@
Volgens mij ben ik de enige van mijn generatie die de film niet gezien heeft.
Nee hoor ;) Ik heb het boek dus nooit gelezen, omdat ik bij Het Oneindige Verhaal me een heel dik boek voorstellen en ik begreep niet hoe zo'n relatief bescheiden boek zogenaam oneindig moest zijn. Dus uit nijd ben ik er nooit aan begonnen en ook niet aan de film. Net als Kruistocht Spijkerbroek, daar snapte ik helemaal niets van, dus dat las ik ook niet. Ik was ben soms een beetje koppig :')
pi_193521111
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:18 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Nee hoor ;) Ik heb het boek dus nooit gelezen, omdat ik bij Het Oneindige Verhaal me een heel dik boek voorstellen en ik begreep niet hoe zo'n relatief bescheiden boek zogenaam oneindig moest zijn. Dus uit nijd ben ik er nooit aan begonnen en ook niet aan de film. Net als Kruistocht Spijkerbroek, daar snapte ik helemaal niets van, dus dat las ik ook niet. Ik was ben soms een beetje koppig :')
Die laatste heb ik ook nooit gelezen :D
pi_193521156
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:18 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Het is inderdaad wat dun ja, ik had me ook een gigantisch dik (en oud) gebonden boek voorgesteld :Y

(En goffer, ik klik nu al bijna drie 3 keer op een advertentie die opeens omhoog schiet als je op het kruisje wil klikken. Wat is dat? }:| )
pi_193521174
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die laatste heb ik ook nooit gelezen :D
Oh, die heb ik ook nog vaak herlezen. En dan met een “vragenlijstje” naar de bieb om daar van alles wat ik niet wist daarover en wel wilde weten op te zoeken, over te schrijven om thuis nog eens na te lezen (pre computer tijdperk en geen kopieerapparaat in de bieb voor bezoekers)
We have far more in common than that which devides us..
pi_193521214
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oh, die heb ik ook nog vaak herlezen. En dan met een “vragenlijstje” naar de bieb om daar van alles wat ik niet wist daarover en wel wilde weten op te zoeken, over te schrijven om thuis nog eens na te lezen (pre computer tijdperk en geen kopieerapparaat in de bieb voor bezoekers)
Misschien moet ik die + never ending story nu gewoon eens gaan lezen.
pi_193521248
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

de neverending story heb ik ook nooit gelezen (genre sprak mij toen al niet aan blijkbaar 😉)
pi_193521633
Fok is mijn 'never ending story' geworden. Een verhaal dat zich ontvouwt, steeds maar doorgroeit, en waarin ik zelf een rol speel. Alleen dat van die wensen zit er niet in..
pi_193521889
:O Game-dag :7 Cities Skylines maar eens opstarten :7 De kleine zit te minecraften :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193521907
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2020 14:07 schreef sigme het volgende:
Fok is mijn 'never ending story' geworden. Een verhaal dat zich ontvouwt, steeds maar doorgroeit, en waarin ik zelf een rol speel. Alleen dat van die wensen zit er niet in..
:D mooi gezegd O+
pi_193521919
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het Oneindige Verhaal (of Unendliche Geschichte, als we het graag bij de originele titel houden ;) ) is mooi hoor. Filosofisch ook. Sommige stukken wel wat langdradig en het is een beetje pretentieus af en toe. Dezelfde schrijver schreef ook Momo en de Tijdspaarders, die schijnt nog mooier te zijn.
pi_193521954
Ik ben bezig voor de coll & artsen als ik morgen weer ga werken na vakantie en verjaardag. Belofte maakt spritsen. :P
Afkoelen en dan straks weer diagonaal in de gesmolten choco dopen :9

pi_193521968
Mijn artrosehandjes vinden opspuiten met wat kracht niet meer fijn }:| dus g heeft geholpen w/
pi_193521970
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2020 14:07 schreef sigme het volgende:
Dat is maar goed ook, dat je jezelf niet vergeet al fok!kend :o
pi_193522137
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 14:33 schreef Blues het volgende:
Ik ben bezig voor de coll & artsen als ik morgen weer ga werken na vakantie en verjaardag. Belofte maakt spritsen. :P
Afkoelen en dan straks weer diagonaal in de gesmolten choco dopen :9
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh wauw wat netjes! Het lijkt echt op spritsen!
pi_193522155
Ik ga panna cotta maken. Met gister geplukte honingsbessen (die naam moet een sadist verzonnen hebben).
  zondag 7 juni 2020 @ 14:52:27 #41
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193522179
Ik werd vanmorgen wakker om 8:00, pakte een boek, last een aantal pagina’s en ehm, reageerde rond 12:00 op iets op Fok en ehm, nou ja, goedemorgen Fok.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193522185
Blues, je spritsen _O_ Onze spritsenkoningin O+

Neverending Story als kind gelezen. Nu las ik sowieso alles wat los en vast zat. Ook Thea Beckman :Y En Evert Hartman - dat was mijn aardrijkskundeleraar en de leraar die de schoolmusical in de eindexamenklas deed met ons. Soms ging een hele les alleen maar over zijn volgende boek en of wij iets ook zo zouden zeggen etc :7 Heb nog een boek van hem met een persoonlijke boodschap voorin.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193522339
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 14:52 schreef Isabeau het volgende:
Evert Hartman
Van die koe die 'het scherp in heeft' !
(het onzichtbare licht)
  zondag 7 juni 2020 @ 15:07:46 #44
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193522358
Oh wow. Ik doe boodschappen in de AH XL.. nou als ik tel hoeveel mensen 1.5 m afstand hebben gehouden... heb ik 2 vingers nodig..
Ik denk dat ik zo maar mn mondkapje op doe.. dan ben ik misschien nog afschrikwekkend....
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193522488
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 15:07 schreef Barreltje het volgende:
Oh wow. Ik doe boodschappen in de AH XL.. nou als ik tel hoeveel mensen 1.5 m afstand hebben gehouden... heb ik 2 vingers nodig..
Ik denk dat ik zo maar mn mondkapje op doe.. dan ben ik misschien nog afschrikwekkend....
Tja.. het is al gewoon geworden, die covid, de opnames en besmettingen dalen en steeds meer mensen op straat en in de winkels..ik heb t idee dat iedereen het met een korrel of meer zout gaat nemen allemaal.
pi_193522527
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 15:19 schreef Blues het volgende:

Tja.. het is al gewoon geworden, die covid, de opnames en besmettingen dalen en steeds meer mensen op straat en in de winkels..ik heb t idee dat iedereen het met een korrel of meer zout gaat nemen allemaal.
Ik had vrijdag feestje van mijn ouders wegens 50 jarig huwelijk. Klein, besloten feestje, maar oh boy. Corona bestond bij niemand meer, echt :X :X Dus ik geef mijn ouders geen hand, knuffel of kus om ze te feliciteren. Maar een paar uur later hing ieder ander wel om hun nek. En hoorde iemand roepen: 'Oh, als X je knuffelt, dan mag ik ook!' Dus ik zei nog hardop 'Nou, dan juist niet dus'. Maar toen keek ze me met een glazige blik schaapachtig aan :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 7 juni 2020 @ 15:25:13 #47
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193522543
Toch nog, op afstand, gefeliciteerd met het 50-jarige jubileum van jouw ouders! :*

Voel je jezelf nou niet opeens oud, als je beseft dat jouw ouders al zo lang bij elkaar zijn?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193522592
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 15:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had vrijdag feestje van mijn ouders wegens 50 jarig huwelijk. Klein, besloten feestje, maar oh boy. Corona bestond bij niemand meer, echt :X :X Dus ik geef mijn ouders geen hand, knuffel of kus om ze te feliciteren. Maar een paar uur later hing ieder ander wel om hun nek. En hoorde iemand roepen: 'Oh, als X je knuffelt, dan mag ik ook!' Dus ik zei nog hardop 'Nou, dan juist niet dus'. Maar toen keek ze me met een glazige blik schaapachtig aan :{
Gefeliciteerd *O* was het verder wel een leuk feestje?
Heb een kennis (Die ik het komende jaar niet in mijn buurt wil) die van mening is dat het allemaal maar een hoax is. Ja, er gaan mensen dood aan de griep..ieder jaar toch. Niet aan het verstand te peuteren dat het wat anders is. Spreekt wel met hooguit 5 (!) anderen af in huis (maar dat dan wel 4 keer per week en die anderen doen dat ook. Plus dat ze er flink op los knuffelen o|O
pi_193522657
quote:

[..]

Wij deden gister een zoom-feestje.

Was heel gezellig... maar toch geen echt feestje hoor.

Verder sinds begin maart nog nauwelijks mensen gezien...
1 vriendin... was nodig.
En verder mn exschoonouders.

En dan komend weekend halen we mijn moeder op met de auto voor het weekend.

En ik voorzie weinig knuffels :)
pi_193522855
quote:

[..]

Felies!

En je beschrijft de reden waarom ik feestjes mijd. Ook als die -met de beste intenties- op afstand ingericht worden. Want zo werkt het gewoon, als meerdere mensen (en drank) bij elkaar zijn.

Sinds maart één keer met drie vriendinnen afgesproken, één van die vriendinnen is af en toe hier op bezoek geweest en ik kom af en toe bij mijn ouders. Waar ik gisteren nota bene bij mijn moeder moest wegschuiven omdat die te dichtbij aan tafel kwam zitten :') Sinds mijn afdeling niet meer besmet is ben ik opeens superveilig gebied geworden of zo :|W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')