Zag gisteren bij Dragons Den op TV een handige bespaar-app gelanceerd worden. Werkt echt prima:quote:Op maandag 8 juni 2020 13:42 schreef Lonaa het volgende:
Ik probeer uit te rekenen hoeveel ik terug krijg van de energiemaatschappij. Dan moet ik eerst uitrekenen wat ik aan kosten gemaakt heb.
Het is toch een optelsom van leveringstarief + vaste leveringskosten + netwerkbeheer + energiebelasting = bedrag.
En daar gaat dan nog de verminderde energiebelasting/heffingskorting vanaf.
Toch?
Afscheid nemen binnenkort dus?quote:Op maandag 8 juni 2020 13:48 schreef Kreator het volgende:
"nieuwe" collega werkt er nu een half jaar. Kan nog steeds de basis taken niet. Kan niet bedenken dat je de klant kunt bellen voor meer info. Of een collega kunt vragen om meer info, die in de call heeft gezet 'bel me voor meer info'.
Ik word er knettergek van. elke dag, elk incident. "wat moet ik doen."
Iets wat ik ook niet wist. Maar Laos is door de Amerikanen gebruikt als dumpplaats voor de bommen die niet boven Vietnam afgeworpen konden worden. Het was te gevaarlijk met de bommen aan boort te landen.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De docu op Netflix: The Vietnam War: A film by Ken Burns and Lynn Novick. 10 delen van 90 minuten en deel 1 gaat over 1858 - 1961. De buurlanden zijn ook al genoemd ja.
Leuk. Lekker tegen elkaar op laten bieden?quote:Op maandag 8 juni 2020 14:02 schreef PdeHoog het volgende:
Bezichtigingen gaan lekkerDe teller staat al op 9 10
Ja, briljant goede docureeks.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:54 schreef Isabeau het volgende:
De docu op Netflix: The Vietnam War: A film by Ken Burns and Lynn Novick. 10 delen van 90 minuten en deel 1 gaat over 1858 - 1961. De buurlanden zijn ook al genoemd ja.
Bespaartips is niet per se waar ik naar op zoek was.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Zag gisteren bij Dragons Den op TV een handige bespaar-app gelanceerd worden. Werkt echt prima:
https://dyme.app/
Krijg je meteen allemaal bespaartips en zij regelen het op basis van no cure-no pay voor je (verhouding besparingsgeld: 30% voor hen en 70% voor jou).
Ik las in het Netflix topic dat de reeks van Netflix gaat per 19 juni. Vandaar dat ik nu kijk. Ik ben an sich niet zo in oorlogen geïnteresseerd, maar wel in geschiedenis en dit is wel een belangrijk stuk geschiedenis.quote:
Ja, ik las het ook. Onbegrijpelijk dat ze dit verwijderen.quote:Op maandag 8 juni 2020 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik las in het Netflix topic dat de reeks van Netflix gaat per 19 juni. Vandaar dat ik nu kijk. Ik ben an sich niet zo in oorlogen geïnteresseerd, maar wel in geschiedenis en dit is wel een belangrijk stuk geschiedenis.
Mjah, soms gaat het gewoon on hernieuwen van rechten en staat het een maand later weer op Netflix. Maar ik ga daar maar even niet vanuit.quote:Op maandag 8 juni 2020 14:46 schreef golfer het volgende:
Ja, ik las het ook. Onbegrijpelijk dat ze dit verwijderen.
Netflix heeft wel een downloadfunctie zodat je later ook offline kunt kijken, maar dat geldt niet voor alles wat ze aanbieden.
quote:Op maandag 8 juni 2020 14:02 schreef PdeHoog het volgende:
Bezichtigingen gaan lekkerDe teller staat al op 9 10
Vraagprijs en degene die het dichtstebij komt of eroverheen gaat met de beste voorwaarden krijgt hetquote:Op maandag 8 juni 2020 14:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk. Lekker tegen elkaar op laten bieden?
Is het vaste prijs of bieden vanaf?
Downloads zijn beperkt geldig en kennen ook een expiration datum. Meestal controleren ze binnen een bepaalde tijd of het ding nog geldig is. Kans is dus vrij groot dat je het na verwijderen niet meer kan bekijkenquote:Op maandag 8 juni 2020 14:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik las het ook. Onbegrijpelijk dat ze dit verwijderen.
Netflix heeft wel een downloadfunctie zodat je later ook offline kunt kijken, maar dat geldt niet voor alles wat ze aanbieden.
Met de tablet was het simpel. Zolang je niet online ging bleef het er op staanquote:Op maandag 8 juni 2020 14:53 schreef Anthraxx het volgende:
Downloads zijn beperkt geldig en kennen ook een expiration datum. Meestal controleren ze binnen een bepaalde tijd of het ding nog geldig is. Kans is dus vrij groot dat je het na verwijderen niet meer kan bekijken
Ze zullen er wel over nagedacht hebbenquote:Op maandag 8 juni 2020 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met de tablet was het simpel. Zolang je niet online ging bleef het er op staan
Gezien. Vond het wel interessant.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja skatje, whatever, ik wil jouw recept. Zoals je ziet heb ik geen ideequote:Op maandag 8 juni 2020 13:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hmm. Zoiets bestaat niet. Ik maak hem of in de slowcooker of op de BBQ. Alleen voor zwoerd gaat ie de oven in.
Goeie 👍🏼twitter:TheodorHolman twitterde op maandag 08-06-2020 om 12:02:40Waarom sturen ze zo’n NL Alert niet uit bij demonstraties die een gevaar voor de volksgezondheid vormen? reageer retweet
Echt handigquote:Op maandag 8 juni 2020 15:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:kaatje1 @:vanyel
Bedankt voor jullie aanbod maar de zegels zijn onder controle. Sarabi heeft 7 kaarten gedoneerd via de AH app. Wonderen der moderne techniek
Ik zat even te kijken, echt heel handig jaquote:
Goed gelukt. Lekker, hè?quote:
quote:Op maandag 8 juni 2020 16:44 schreef sigme het volgende:
Zonder woorden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |