Was het dit jaar ook niet zo dat bijna alles wat hoog eindigde uit de andere semi kwam?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
Blijft wel apart dat dit de semi won toen, maar toen in de finale niet veel meer deed
twitter:ReactEurovision twitterde op zaterdag 06-06-2020 om 21:43:44I'd have preferred it if Alexander had taught us how to sell a performance, that's where his real talent lies #EurovisionAgain reageer retweet
Serieus?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar hij zat in de tweede semi, tegen echte concurrentie.
Ik heb een crush op hemquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
Oh Portugal, dit vond ik ook als een van de weinigen echt mooi
Dit en dat.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
Wel volledig kansloos, dat was van tevoren ook wel duidelijk
Ah oke. De boel omgedraaid, met wel goed herinnert dat ie van bocht won. Oke. M'n geheugen is dus gelukkig niet compleet verrot.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daarin was de concurrentie inderdaad wel heel matig.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
Oh Portugal, dit vond ik ook als een van de weinigen echt mooi
quote:
Toch medestandersquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:45 schreef Funhouse het volgende:
Dit is mijn favoriete Portugese inzending van de afgelopen paar jaar (en eigenlijk ook de enige die ik leuk vind)
Nog meer hierquote:
Twitter is het eensquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:47 schreef Fred_B het volgende:
Als het aan ons ligt gaat dit gewoon winnen
Eerste starthelft en ook nog niet gehoord in de semi nu. Dat helpt niet mee inderdaad.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:47 schreef ijs_beer het volgende:
Ik denk dat deze het in een ander jaar beter had gedaan.
Nee precies, dat blijft wel een nadeelquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eerste starthelft en ook nog niet gehoord in de semi nu. Dat helpt niet mee inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |