Die is wel mooi jaquote:
Vier presentatoren vind ik sowieso altijd teveelquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:15 schreef Nexum het volgende:
Daniela & Filomena hadden alleen moeten hosten
Eens.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:15 schreef Nexum het volgende:
Daniela & Filomena hadden alleen moeten hosten
ik vind het zo druk op de achtergond in een closeup. Als je het op een afstandje ziet vind ik hem prima, maar ik vind het echt afleiden dat je zo veel apparatuur kan zien tussen die balken.quote:
fakenews.quote:
2 keer volgens mij, en de rest bijna altijd in de tweede helft?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:16 schreef ijs_beer het volgende:
Oekraïne mag ook wel vaak beginnen, eigenlijk.
Dat is best vaak in in 6 jaar, met 40 deelnemers.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
2 keer volgens mij, en de rest bijna altijd in de tweede helft?
Maar dat vond ik ook serieus wel onterechtquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:17 schreef Nexum het volgende:
Op Twitter was er echt een massale wave van boze Melovin fans toen dit laatste werd met de juries. Echt nog nooit zoveel explosieve reacties in 1 keer gezien
ik ook eigenlijk! Flopte bij de jury vooral.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:18 schreef Fred_B het volgende:
Ik had dit iets hoger in de uitslag verwacht.
Gezellig!quote:
Dan liever de Griek van Greys!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:19 schreef ijs_beer het volgende:
Sowieso die blauwe lens in een oog. Zo fake.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |