Nee, Moldavië moet nog! Nu is Duitslandquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:01 schreef sportfreak het volgende:
Wel jammer zo'n recente editie, nu kan ik er er geen leuke oude krantenartikelen bijzoeken
Is Moldavie al geweest? Dat was echt mijn favoriet dat jaar.
Ik heb er drie keer op gestemdquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:01 schreef Em31 het volgende:
Omg deze postcard. Ik zou echt gewoon niet meer meedoen
Nederland is niet altijd een smakeloos landje.quote:
Die zijn 19e! Nu zijn we bij 11quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:01 schreef sportfreak het volgende:
Wel jammer zo'n recente editie, nu kan ik er er geen leuke oude krantenartikelen bijzoeken
Is Moldavie al geweest? Dat was echt mijn favoriet dat jaar.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nederland is niet altijd een smakeloos landje.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nederland is niet altijd een smakeloos landje.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:03 schreef Fred_B het volgende:
Toen ik dit liedje pas een paar keer had gehoord, zat de tekst in mijn hoofd als "We were three kids and a loving dog".
Geen idee waarom overigens
Ja, is hier wel een bescheiden hitje geweestquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:03 schreef sportfreak het volgende:
Dit lied van Duitsland is bij mij die avond niet zo blijven hangen.
Volgens mij best veel gedraaid op de Nederlandse radio daarna toch? Voor mij zo'n nummer wat ik vaker moet horen om het te waarderen.
Omdat het echt is.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
Best een standaard nummer, en toch raakt het wel een snaar
Veel airplay op Radio 2 vooralquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, is hier wel een bescheiden hitje geweest
Wordt nog steeds wel eens gedraaid jaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:03 schreef sportfreak het volgende:
Dit lied van Duitsland is bij mij die avond niet zo blijven hangen.
Volgens mij best veel gedraaid op de Nederlandse radio daarna toch? Voor mij zo'n nummer wat ik vaker moet horen om het te waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |