Zo dom, gaan ze werken terwijl hun land naar de klote gaat.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Omdat blanken wel moeten werken natuurlijk en geen uitkeringen hebben![]()
Het lijken wel Molukers. Beetje janken in Nederland ipv er wat aan te doen op de Molukken.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:06 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Zo dom, gaan ze werken terwijl hun land naar de klote gaat.
De éne groep wordt als helden door de media op een voetstuk gezet en de andere groep wordt door die zelfde media dan geportreteerd als extreem rechts / Nazi's en de voorgedrukte aangifteformulieren zullen alweer klaar liggen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:59 schreef Oceanier het volgende:
De mensen die klagen over blanken die worden lastiggevallen, en ondertussen in een andere topic zwarten die worden lastiggevallen als zeurders wegzetten vragen zich af waarom er niks tegen vervelend gedrag of racisme jegens blanken gedaan wordt. Ik zou zeggen, neem het voortouw, start iets.
Je kan zeggen wat je wilt, maar die lui van BLM komen tenminste nog in actie. Of blijft het alleen maar bij klagen en zielig doen op internet dat discriminatie maar van 1 kant komt?
Als je met borden gaat rondlopen White only, natuurlijk wordt je dan weggezet als Nazi’squote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:08 schreef the-eye het volgende:
[..]
De éne groep wordt als helden door de media op een voetstuk gezet en de andere groep wordt door die zelfde media dan geportreteerd als extreem rechts / Nazi's en de voorgedrukte aangifteformulieren zullen alweer klaar liggen.
Blackpower mag wel?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:09 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Als je met borden gaat rondlopen White only, natuurlijk wordt je dan weggezet als Nazi’s
Ik zie meer blanke Afriyie’s janken om Molukse wijken die daarna vingertje wijzen naar Afriyie en BLMquote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:08 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Het lijken wel Molukers. Beetje janken in Nederland ipv er wat aan te doen op de Molukken.
Het één bereikt de oren van die vrouw niet en wat niet weet wat niet deert en het andere confronteert de vrouw op een dusdanige manier dat ze met haar rug tegen de muur staatquote:
Ik zeg dan ook altijd white powder.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:16 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ja duh....
maar white power wordt toch echt als een extreem rechtse uitlating gezien.
Verdiep je dan eerst een beetje in de geschiedenis van racisme zou ik zegge.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:16 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ja duh....
maar white power wordt toch echt als een extreem rechtse uitlating gezien.
Wedden dat dat ook gebeurt als je met borden met WLM gaat rondlopen? Naast het gegeven dat je zo goed als zeker klappen krijgt van de BLM-posse.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:09 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Als je met borden gaat rondlopen White only, natuurlijk wordt je dan weggezet als Nazi’s
Je kan toch wel een beetje creatief zijn. Bedenk eens een bord, waarop je het probleem van “vrouwen die op straat uitgemaakt worden voor hoer en bespuugt” aankaart.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wedden dat dat ook gebeurt als je met borden met WLM gaat rondlopen? Naast het gegeven dat je zo goed als zeker klappen krijgt van de BLM-posse.
Waar het om draait is dat er met verschillende maten wordt gemeten. Daar is een woord voor: discriminatie.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:35 schreef Oceanier het volgende:
Je kan toch wel een beetje creatief zijn. Bedenk eens een bord, waarop je het probleem van “vrouwen die op straat uitgemaakt worden voor hoer en bespuugt” aankaart.
Daarom zeg ik ook, tijd voor wit om actie te ondernemen, maar het blijft bij klagen op internet. Niet helemaal, Myrthe steekt tenminste haar handen uit de mouwen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Waar het om draait is dat er met verschillende maten wordt gemeten. Daar is een woord voor: discriminatie.
Misschien moet je zelf even in de geschiedenis boekjes duiken. De Blackpower movement schuwde geweld niet dus laat je zalvende verhaaltjes maar achterwegequote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:21 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Verdiep je dan eerst een beetje in de geschiedenis van racisme zou ik zegge.
White power betekent “Wij zijn superieur”
Black power betekent “Wij zijn niet minder dan”
Blackpower is juist tientallen jaren geleden opgericht als tegengeluid tegen racisme. Allemaal basisstof. Als je dat al niet weet...dan loop je sowieso al achter in de discussie.
Precies. En wij steunen haar.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:46 schreef Oceanier het volgende:
Niet helemaal, Myrthe steekt tenminste haar handen uit de mouwen.
twitter:EvaVlaar twitterde op vrijdag 05-06-2020 om 15:21:24Heel goed om te zien dat steeds meer jonge vrouwen durven te benoemen dat ze straatintimidatie door allochtone mannen zat zijn. Dat vergt moed, want je verzetten tegen “vuile kankerhoer” levert je op twitter meestal “vuile racist” op, weet ik uit ervaring.
Myrthe, ik steun je! https://t.co/96IxCM9I1u reageer retweet
Ik legde alleen het verschil in definitie tussen de term Blackpower en Whitepower uit, omdat iemand dacht dat het allebei racistische termen waren.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:47 schreef the-eye het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf even in de geschiedenis boekjes duiken. De Blackpower movement schuwde geweld niet dus laat je zalvende verhaaltjes maar achterwege
Mooi zo. Nu niet meer zo jaloers zijn op blm demonstranten. Dan kom je geloofwaardig over wanneer je de media beticht van meten met twee matenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Precies. En wij steunen haar.
Ze zijn de straatintimidatie niet zat, nee, de straatintimidatie door allochtone mannen. Om daarna te roepen dat ze weer wordt uitgemaakt voor racist terwijl het volgens haar enkel om straatintimidatie zou gaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:59 schreef osodevo het volgende:
FVD is wel erg actieftwitter:EvaVlaar twitterde op vrijdag 05-06-2020 om 15:21:24Heel goed om te zien dat steeds meer jonge vrouwen durven te benoemen dat ze straatintimidatie door allochtone mannen zat zijn. Dat vergt moed, want je verzetten tegen “vuile kankerhoer” levert je op twitter meestal “vuile racist” op, weet ik uit ervaring.
Myrthe, ik steun je! https://t.co/96IxCM9I1u reageer retweet
Dus achter iemands rug om mag je alles zeggen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:11 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het één bereikt de oren van die vrouw niet en wat niet weet wat niet deert en het andere confronteert de vrouw op een dusdanige manier dat ze met haar rug tegen de muur staat
Bij ons zeggen we "Niet alles is voor ieder oor bestemd"quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:36 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dus achter iemands rug om mag je alles zeggen.
Bij ons noemen ze dat achterbaks
Daarom zet je het op publiekelijk internetquote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:39 schreef the-eye het volgende:
[..]
Bij ons zeggen we "Niet alles is voor ieder oor bestemd"
Jaloers.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:12 schreef Oceanier het volgende:
Mooi zo. Nu niet meer zo jaloers zijn op blm demonstranten.
QED, dus.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:16 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ze zijn de straatintimidatie niet zat, nee, de straatintimidatie door allochtone mannen. Om daarna te roepen dat ze weer wordt uitgemaakt voor racist terwijl het volgens haar enkel om straatintimidatie zou gaan.
Goed verhaal weer van deze Eva.
free country. Ieder een mening. Ook een grondrecht. Schijnt toch weer belangrijk te zijn geworden opeens.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:17 schreef incel het volgende:
We weten allemaal wat voor type mensen dit doen maar je mag het niet zeggen.
Zie je mij hier "kleedkamerpraat" neerzetten?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:40 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Daarom zet je het op publiekelijk internet
quote:• Treat others as you would like others to treat you (positive or directive form)
• Do not treat others in ways that you would not like to be treated (negative or prohibitive form
• What you wish upon others, you wish upon yourself (empathic or responsive form)
"Je" in algemene zin. Niet als in "jij"quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:12 schreef the-eye het volgende:
[..]
Zie je mij hier "kleedkamerpraat" neerzetten?
Niet geloven, niet geloven. Dat vind ik eigenlijk wel vals van je. Dat je zulke ervaringen afdoet als ongeloofwaardig, terwijl iemand zich kwetsbaar opstelt.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Omdat ik jouw verhaal niet geloof.
Het komt iets te goed uit in deze discussie.
Maar dat betekent niet dat ik denk dat blanke mannen dat nooit en nergens doen in dit land.
Dat deed men al tientallen jaren zover ik weet, maar is wel drastisch afgenomen.
Het is ook zo extreem om (eigenlijk doet ze dat een beetje) te stellen dat alleen allochtone mannen zich hier schuldig aan maken, wow.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:16 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ze zijn de straatintimidatie niet zat, nee, de straatintimidatie door allochtone mannen. Om daarna te roepen dat ze weer wordt uitgemaakt voor racist terwijl het volgens haar enkel om straatintimidatie zou gaan.
Nieuwsartikel: "het zijn voor Marokkanen die dit doen!"quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:17 schreef incel het volgende:
We weten allemaal wat voor type mensen dit doen maar je mag het niet zeggen.
Zijn we het zowaar nog ergens over eens, al is online zeggen dat je iemand "zou doen" wanneer dat een model of actrice betreft die die rol van lustobject of sexsymbool wel bewust op zich heeft genomen dan natuurlijk wel weer een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:36 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dus achter iemands rug om mag je alles zeggen.
Bij ons noemen ze dat achterbaks
Eens, als je bewust zo'n rol op je neemt. (Al kan je er dan ook normale bewoordingen aan geven).quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:43 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zijn we het zowaar nog ergens over eens, al is online zeggen dat je iemand "zou doen" wanneer dat een model of actrice betreft die die rol van lustobject of sexsymbool wel bewust op zich heeft genomen dan natuurlijk wel weer een heel ander verhaal.
Beetje de boel weer aan het verdraaien is het niet?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:16 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Of. We zijn dat gevleeskeur gewoon zat.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 02:15 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Beetje de boel weer aan het verdraaien is het niet?
Ze zijn al het straatintimidatie gewoon zat. En dat komt juist omdat allochtone jongens/mannen een prominente rol tot zich hebben genomen als het aankomt op straatintimidatie.
Een kutje mag ook niet hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 02:19 schreef IxCalypso het volgende:
Mannen met vrouwenborsten als UI.
Als ik een dick wil nemen als UI mag ik dat niet.
Als het een mooi hamburgerkutje is welquote:Op zaterdag 6 juni 2020 02:23 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Klopt, maar sommigen hier zouden dat wel doen als het mocht.
Noem het dan gewoon 'straatintimidatie'. En niet 'straatintimidatie door allochtone mannen', alsof straatintimidatie door niet-allochtone mannen dan minder erg zou zijn ofzo.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 02:15 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Beetje de boel weer aan het verdraaien is het niet?
Ze zijn al het straatintimidatie gewoon zat. En dat komt juist omdat allochtone jongens/mannen een prominente rol tot zich hebben genomen als het aankomt op straatintimidatie.
Ik ben het er wel mee eens dat STRAAT intimidatie niet echt veel voor komt als het gaat over blanke mannen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 02:36 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Noem het dan gewoon 'straatintimidatie'. En niet 'straatintimidatie door allochtone mannen', alsof straatintimidatie door niet-allochtone mannen dan minder erg zou zijn ofzo.
Het zijn ook de Naffers die het steeds uitvoeren en vrouwen als minderwaardig zien.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:16 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nou, ik als vrouw zijnde niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 02:44 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens dat STRAAT intimidatie niet echt veel voor komt als het gaat over blanke mannen.
Die hebben andere terreinen.
Tja, veel mensen kunnen niet opkomen voor het land omdat alles veel te duur is gemaakt, zou dus eerst maar eens beginnen om het meeste goedkoper te maken.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 08:14 schreef incel het volgende:
Lang leve de multiculturele samenleving.
Meer mensen moeten gewoon wakker worden en opkomen voor ons land.
Exact dit dus. En dan nóg zijn deugdebielen verbaasd dat ik zo'n tegenstander van die kopvod ben.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Dit krijg je als hun moeders, zussen en nichtjes wel met een hoofddoek lopen om te laten zien dat ze geen kechs zijn. Het zijn de hoofddoekvrouwen die dit gedrag van de mannen op die manier aanmoedigen. Kuise vrouwen dragen een hoofddoek, vrouwen zonder hoofddoek zjin onkuis.
De straat intimidatie waar zij het over hebben is met bepaald gedrag en bepaald schelden wat voornamelijk afkomstig is van bepaalde jongens met een bepaalde afkomst, die uitmaken van een flinke minderheid. Een flinke minderheid, doch bepalen zij het beeld als het aankomt op ''straat intimidatie''. Precies het punt van belang.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 02:36 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Noem het dan gewoon 'straatintimidatie'. En niet 'straatintimidatie door allochtone mannen', alsof straatintimidatie door niet-allochtone mannen dan minder erg zou zijn ofzo.
Dan kan je de minderheid wel de schuld geven, maar je kan ook bij jezelf te rade gaan waarom je het pikt dat de minderheid de meerderheid blijkbaar overpowered. Ik merk het zelf niet, ben ik dan sterkere blanke man dan jij?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:12 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
De straat intimidatie waar zij het over hebben is met bepaald gedrag en bepaald schelden wat voornamelijk afkomstig is van bepaalde jongens met een bepaalde afkomst, die uitmaken van een flinke minderheid. Een flinke minderheid, doch bepalen zij het beeld als het aankomt op ''straat intimidatie''. Precies het punt van belang.
Daarom word het expliciet benoemd. En dit is, zoals je leest, hoognodig.
En alsof ze wel zit te wachten op straatintimidatie van andere mannen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 02:36 schreef Poem_ het volgende:
[..]
capuchonquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:39 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Misschien heeft het meer effect als je iets op je hoofd doet.
Precies,quote:Op zaterdag 6 juni 2020 02:36 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ook uitgescholden voor kankerhoer en daadwerkelijk geïntimideerd?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:21 schreef Chia het volgende:
[..]
En alsof ze wel zit te wachten op straatintimidatie van andere mannen.Iedereen doet hier nu alsof dat niet veel voorkomt, maar is maar net waar je kijkt. Op de fiets langs de N-weg ben ik als minderjarig meisje regelmatig nageroepen en nagetoeterd door witte mannen hoor, en vond dat net zo vervelend als naroepen in een andere situatie.
Nee ik ben in de gelukkige positie dat ik dat überhaupt nog nooit heb meegemaakt.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:28 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ook uitgescholden voor kankerhoer en daadwerkelijk geïntimideerd?
Er zit een verschil in ''straat intimidatie'' waarin een vrouw word nagefloten en word nageroepen en ''straat intimidatie'' waarin een vrouw ook daadwerkelijk geïntimideerd en uitgescholden word.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee ik ben in de gelukkige positie dat ik dat überhaupt nog nooit heb meegemaakt.
quote:Volgens haar zijn de meeste mannen die zulke opmerkingen maken van allochtone afkomst, met name mannen met een (Noord)-Afrikaans uiterlijk. „Ik weet dat je met zo’n opmerking heel erg moet oppassen, maar ik zeg het niet lichtvaardig én uit ervaring.
Hoe is een actrice per definitie een lustobject?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:43 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zijn we het zowaar nog ergens over eens, al is online zeggen dat je iemand "zou doen" wanneer dat een model of actrice betreft die die rol van lustobject of sexsymbool wel bewust op zich heeft genomen dan natuurlijk wel weer een heel ander verhaal.
Nee joh, lives van blanken (mannen) tellen niet. Blanke mannen zijn het grootste kwaad.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Precies,
Net zoals dat je geen Black Lives Matter moet zeggen, want All Lives Matter.
Of je leest:quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:35 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hoe is een actrice per definitie een lustobject?
quote:een model of actrice betreft die die rol van lustobject of sexsymbool wel bewust op zich heeft genomen
Net zoals dat BLM niet moet zeuren, want ook blanken zijn wel eens slachtoffer van politie geweld?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee ik ben in de gelukkige positie dat ik dat überhaupt nog nooit heb meegemaakt.Maar naroepen vind ik vervelend en niet oké. Boeit mij niet wie dat doet, maar helaas beperkt het zich niet tot een bevolkingsgroep.
Er zit wellicht een verschil tussen de woorden die gebruikt worden, maar geen verschil in het gevoel van intimidatie.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:33 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Er zit een verschil in ''straat intimidatie'' waarin een vrouw word nagefloten en word nageroepen en ''straat intimidatie'' waarin een vrouw ook daadwerkelijk geïntimideerd en uitgescholden word.
De dames in kwestie hebben het hier over het laatste.
En het is al ''iets waar je mee op moet passen'' om het zo te zeggen, maar zoals je uit de OP kunt halen zijn het volgens hun mannen met een bepaalde afkomst die zich hier verhoudingsgewijs veel schuldig aan maken.
[..]
Kan ook, maar je hebt het over iemand die een rol speelt, dan heb je je dus alsnog te gedragenquote:
Als je de OP leest denk ik dat je daaruit kunt meenemen dat het volume, hoe vaak het voorkomt, nogal een factor is.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:44 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Er zit wellicht een verschil tussen de woorden die gebruikt worden, maar geen verschil in het gevoel van intimidatie.
Maar TS heeft geen allochtone afkomst. Hij vindt dat hij recht heeft op een vrouw. Want die willen 'veroverd' wordenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Grappig dat TS een ander groep de schuld probeert te geven terwijl hij zelf laatst een meisje probeerde te stalken buiten een supermarkt
Wat vindt jij bijvoorbeeld van dit soort topics dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als je de OP leest denk ik dat je daaruit kunt meenemen dat het volume, hoe vaak het voorkomt, nogal een factor is.
Daarvan vind ik dat ik de relevantie niet zie.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:40 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wat vindt jij bijvoorbeeld van dit soort topics dan?
KLB / Net een rondje op de fiets gemacht, heerlijke tetten gespot her en der
Inclusief upskirt foto's van meiden die daar niet om vragen
Want dat soort hypocriete linkse zuigers wensen dus het volume en de frequentie alleen relevant te vinden als het in hun straatje past.quote:alsof straatintimidatie door niet-allochtone mannen dan minder erg zou zijn ofzo.
de relevantie is dat dit soort topics nog wat verder gaan dan een vrouw wat toeroepen, en vele malen ernstiger zijn maar gewoon toegelaten wordenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daarvan vind ik dat ik de relevantie niet zie.
Zeg er wat van in feedback, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:01 schreef devlinmr het volgende:
[..]
de relevantie is dat dit soort topics nog wat verder gaan dan een vrouw wat toeroepen, en vele malen ernstiger zijn maar gewoon toegelaten worden
Of dezequote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zeg er wat van in feedback, zou ik zeggen.
Maar voor de rest kan ik deze, die uit de lopende BLM topic komt, ook voor jou posten:
[ afbeelding ]
En jij bent in deze het mannetje aan de rechterkant. Want de problemen zijn er idd, maar langs niet zo erg als de dame in kwestie, uit de OP, die in deze natuurlijk het persoon is die aan de linkerkant op de grond ligt.
Raakt instant de bewustzijnsvernauwing van links, dit.
Ik vermoed dat jullie het beide gewoon niet willen begrijpen. Dat is namelijk precies niet wat ik zeg. Jullie doen inderdaad net of er maar 1 huis in brand staat. Ik zeg dat er meerdere in brand staan wat jullie negeren omdat het betekent dat je naar je eigen gedrag moet kijken ipv te wijzen naar anderenquote:
Dit is heel simpel, de jongeren die overlast geven hebben niks te verliezen. Als jij als blanke man hier iets tegen wilt doen. Kun je alles kwijtraken. Als jij in een ruzie verzeild raakt en je mocht 1 van hun ernstig verwonden of erger. Dan beland je in de bak en raak je alles kwijt, je huis, je baan, misschien je vriendin/vrouw. Terwijl het hun alleen maar streetcred geeft als ze in de bak belanden. De lui waar we het hier over hebben zijn niet de Marokkanen met een goede baan. Dus zoals ik al zei die hebben niks te verliezen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:19 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dan kan je de minderheid wel de schuld geven, maar je kan ook bij jezelf te rade gaan waarom je het pikt dat de minderheid de meerderheid blijkbaar overpowered. Ik merk het zelf niet, ben ik dan sterkere blanke man dan jij?
Je wil het gewoon niet begrijpen zie ik.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zeg er wat van in feedback, zou ik zeggen.
Maar voor de rest kan ik deze, die uit de lopende BLM topic komt, ook voor jou posten:
[ afbeelding ]
En jij bent in deze het mannetje aan de rechterkant. Want de problemen zijn er idd, maar langs niet zo erg als de dame in kwestie, uit de OP, die in deze natuurlijk het persoon is die aan de linkerkant op de grond ligt.
Raakt instant de bewustzijnsvernauwing van links, dit.
Dat maakt voor de gemiddelde testosteronbom niks uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:17 schreef Hamzoef het volgende:
Raar verhaal, ze lijkt zich ook gewoon normaal te kleden.
Typisch weer zon verschrikkelijk dom halfzijdig voorbeeld.quote:
waarom ?/quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:21 schreef Eiwitshake het volgende:
Leuk idee van die BOA's.
Ik stel echter voor om per direct alle immigratie uit monsterlimlanden te stoppen.
Dat is s;echt voor je hartquote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:14 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik kan hier echt heel erg boos om worden.
Jouw punt?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat is s;echt voor je hart
met zwarten bedoel je zeker negroïde mensen
Quoted for truthquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:00 schreef RealistAtheist het volgende:
Dit is heel simpel, de jongeren die overlast geven hebben niks te verliezen. Als jij als blanke man hier iets tegen wilt doen. Kun je alles kwijtraken. Als jij in een ruzie verzeild raakt en je mocht 1 van hun ernstig verwonden of erger. Dan beland je in de bak en raak je alles kwijt, je huis, je baan, misschien je vriendin/vrouw. Terwijl het hun alleen maar streetcred geeft als ze in de bak belanden. De lui waar we het hier over hebben zijn niet de Marokkanen met een goede baan. Dus zoals ik al zei die hebben niks te verliezen.
Als je het op een normale manier probeert te doen door te protesten. Wordt je al snel weggezet als racist en/of je wordt alsnog geïntimideerd en (Met de dood) bedreigd. En de politie zal daar weinig tegen doen over het algemeen.
Het is dus echt gewoon een kwestie van: Wat heb je te verliezen. Als jij alles te verliezen hebt en zij niks ga je het gevecht nooit maar dan ook nooit winnen.
"Ja hallo met de brandweer van de VS."quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:14 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Typisch weer zon verschrikkelijk dom halfzijdig voorbeeld.
Alsof er maar één huis in de fik staat.![]()
Helaas voor jou staan in fit topic de huizen naast elkaar en branden ze allebei.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:03 schreef Poem_ het volgende:
[..]
"Ja hallo met de brandweer van de VS."
- Ja goedendag, mijn huis staat in de fik!
"Dat kan wel zijn, maar er staan meer huizen in de fik. In Azië bijvoorbeeld staat iets in de fik en in een aantal Arabische landen moeten we ook nog blussen."
- Ja ok, en die gaan jullie dus eerst blussen?
"Nee, dat niet, maar je noemt nu alleen je eigen probleem, beetje egoïstisch dit hoor! Ik kan hier heel boos om worden."
- ......
Dus dan moet je de brandweer maar niet bellen want dat is egoïstisch?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:43 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Helaas voor jou staan in fit topic de huizen naast elkaar en branden ze allebei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |