Daarom zet je het op publiekelijk internetquote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:39 schreef the-eye het volgende:
[..]
Bij ons zeggen we "Niet alles is voor ieder oor bestemd"
Jaloers.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:12 schreef Oceanier het volgende:
Mooi zo. Nu niet meer zo jaloers zijn op blm demonstranten.
QED, dus.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:16 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ze zijn de straatintimidatie niet zat, nee, de straatintimidatie door allochtone mannen. Om daarna te roepen dat ze weer wordt uitgemaakt voor racist terwijl het volgens haar enkel om straatintimidatie zou gaan.
Goed verhaal weer van deze Eva.
free country. Ieder een mening. Ook een grondrecht. Schijnt toch weer belangrijk te zijn geworden opeens.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:17 schreef incel het volgende:
We weten allemaal wat voor type mensen dit doen maar je mag het niet zeggen.
Zie je mij hier "kleedkamerpraat" neerzetten?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:40 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Daarom zet je het op publiekelijk internet
quote:• Treat others as you would like others to treat you (positive or directive form)
• Do not treat others in ways that you would not like to be treated (negative or prohibitive form
• What you wish upon others, you wish upon yourself (empathic or responsive form)
"Je" in algemene zin. Niet als in "jij"quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:12 schreef the-eye het volgende:
[..]
Zie je mij hier "kleedkamerpraat" neerzetten?
Niet geloven, niet geloven. Dat vind ik eigenlijk wel vals van je. Dat je zulke ervaringen afdoet als ongeloofwaardig, terwijl iemand zich kwetsbaar opstelt.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Omdat ik jouw verhaal niet geloof.
Het komt iets te goed uit in deze discussie.
Maar dat betekent niet dat ik denk dat blanke mannen dat nooit en nergens doen in dit land.
Dat deed men al tientallen jaren zover ik weet, maar is wel drastisch afgenomen.
Het is ook zo extreem om (eigenlijk doet ze dat een beetje) te stellen dat alleen allochtone mannen zich hier schuldig aan maken, wow.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:16 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ze zijn de straatintimidatie niet zat, nee, de straatintimidatie door allochtone mannen. Om daarna te roepen dat ze weer wordt uitgemaakt voor racist terwijl het volgens haar enkel om straatintimidatie zou gaan.
Nieuwsartikel: "het zijn voor Marokkanen die dit doen!"quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:17 schreef incel het volgende:
We weten allemaal wat voor type mensen dit doen maar je mag het niet zeggen.
Zijn we het zowaar nog ergens over eens, al is online zeggen dat je iemand "zou doen" wanneer dat een model of actrice betreft die die rol van lustobject of sexsymbool wel bewust op zich heeft genomen dan natuurlijk wel weer een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:36 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dus achter iemands rug om mag je alles zeggen.
Bij ons noemen ze dat achterbaks
Eens, als je bewust zo'n rol op je neemt. (Al kan je er dan ook normale bewoordingen aan geven).quote:Op zaterdag 6 juni 2020 01:43 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zijn we het zowaar nog ergens over eens, al is online zeggen dat je iemand "zou doen" wanneer dat een model of actrice betreft die die rol van lustobject of sexsymbool wel bewust op zich heeft genomen dan natuurlijk wel weer een heel ander verhaal.
Beetje de boel weer aan het verdraaien is het niet?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:16 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Of. We zijn dat gevleeskeur gewoon zat.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 02:15 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Beetje de boel weer aan het verdraaien is het niet?
Ze zijn al het straatintimidatie gewoon zat. En dat komt juist omdat allochtone jongens/mannen een prominente rol tot zich hebben genomen als het aankomt op straatintimidatie.
Een kutje mag ook niet hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 02:19 schreef IxCalypso het volgende:
Mannen met vrouwenborsten als UI.
Als ik een dick wil nemen als UI mag ik dat niet.
Als het een mooi hamburgerkutje is welquote:Op zaterdag 6 juni 2020 02:23 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Klopt, maar sommigen hier zouden dat wel doen als het mocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |