Zo dom, gaan ze werken terwijl hun land naar de klote gaat.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Omdat blanken wel moeten werken natuurlijk en geen uitkeringen hebben![]()
Het lijken wel Molukers. Beetje janken in Nederland ipv er wat aan te doen op de Molukken.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:06 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Zo dom, gaan ze werken terwijl hun land naar de klote gaat.
De éne groep wordt als helden door de media op een voetstuk gezet en de andere groep wordt door die zelfde media dan geportreteerd als extreem rechts / Nazi's en de voorgedrukte aangifteformulieren zullen alweer klaar liggen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:59 schreef Oceanier het volgende:
De mensen die klagen over blanken die worden lastiggevallen, en ondertussen in een andere topic zwarten die worden lastiggevallen als zeurders wegzetten vragen zich af waarom er niks tegen vervelend gedrag of racisme jegens blanken gedaan wordt. Ik zou zeggen, neem het voortouw, start iets.
Je kan zeggen wat je wilt, maar die lui van BLM komen tenminste nog in actie. Of blijft het alleen maar bij klagen en zielig doen op internet dat discriminatie maar van 1 kant komt?
Als je met borden gaat rondlopen White only, natuurlijk wordt je dan weggezet als Nazi’squote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:08 schreef the-eye het volgende:
[..]
De éne groep wordt als helden door de media op een voetstuk gezet en de andere groep wordt door die zelfde media dan geportreteerd als extreem rechts / Nazi's en de voorgedrukte aangifteformulieren zullen alweer klaar liggen.
Blackpower mag wel?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:09 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Als je met borden gaat rondlopen White only, natuurlijk wordt je dan weggezet als Nazi’s
Ik zie meer blanke Afriyie’s janken om Molukse wijken die daarna vingertje wijzen naar Afriyie en BLMquote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:08 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Het lijken wel Molukers. Beetje janken in Nederland ipv er wat aan te doen op de Molukken.
Het één bereikt de oren van die vrouw niet en wat niet weet wat niet deert en het andere confronteert de vrouw op een dusdanige manier dat ze met haar rug tegen de muur staatquote:
Ik zeg dan ook altijd white powder.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:16 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ja duh....
maar white power wordt toch echt als een extreem rechtse uitlating gezien.
Verdiep je dan eerst een beetje in de geschiedenis van racisme zou ik zegge.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:16 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ja duh....
maar white power wordt toch echt als een extreem rechtse uitlating gezien.
Wedden dat dat ook gebeurt als je met borden met WLM gaat rondlopen? Naast het gegeven dat je zo goed als zeker klappen krijgt van de BLM-posse.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:09 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Als je met borden gaat rondlopen White only, natuurlijk wordt je dan weggezet als Nazi’s
Je kan toch wel een beetje creatief zijn. Bedenk eens een bord, waarop je het probleem van “vrouwen die op straat uitgemaakt worden voor hoer en bespuugt” aankaart.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wedden dat dat ook gebeurt als je met borden met WLM gaat rondlopen? Naast het gegeven dat je zo goed als zeker klappen krijgt van de BLM-posse.
Waar het om draait is dat er met verschillende maten wordt gemeten. Daar is een woord voor: discriminatie.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:35 schreef Oceanier het volgende:
Je kan toch wel een beetje creatief zijn. Bedenk eens een bord, waarop je het probleem van “vrouwen die op straat uitgemaakt worden voor hoer en bespuugt” aankaart.
Daarom zeg ik ook, tijd voor wit om actie te ondernemen, maar het blijft bij klagen op internet. Niet helemaal, Myrthe steekt tenminste haar handen uit de mouwen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Waar het om draait is dat er met verschillende maten wordt gemeten. Daar is een woord voor: discriminatie.
Misschien moet je zelf even in de geschiedenis boekjes duiken. De Blackpower movement schuwde geweld niet dus laat je zalvende verhaaltjes maar achterwegequote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:21 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Verdiep je dan eerst een beetje in de geschiedenis van racisme zou ik zegge.
White power betekent “Wij zijn superieur”
Black power betekent “Wij zijn niet minder dan”
Blackpower is juist tientallen jaren geleden opgericht als tegengeluid tegen racisme. Allemaal basisstof. Als je dat al niet weet...dan loop je sowieso al achter in de discussie.
Precies. En wij steunen haar.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:46 schreef Oceanier het volgende:
Niet helemaal, Myrthe steekt tenminste haar handen uit de mouwen.
twitter:EvaVlaar twitterde op vrijdag 05-06-2020 om 15:21:24Heel goed om te zien dat steeds meer jonge vrouwen durven te benoemen dat ze straatintimidatie door allochtone mannen zat zijn. Dat vergt moed, want je verzetten tegen “vuile kankerhoer” levert je op twitter meestal “vuile racist” op, weet ik uit ervaring.
Myrthe, ik steun je! https://t.co/96IxCM9I1u reageer retweet
Ik legde alleen het verschil in definitie tussen de term Blackpower en Whitepower uit, omdat iemand dacht dat het allebei racistische termen waren.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:47 schreef the-eye het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf even in de geschiedenis boekjes duiken. De Blackpower movement schuwde geweld niet dus laat je zalvende verhaaltjes maar achterwege
Mooi zo. Nu niet meer zo jaloers zijn op blm demonstranten. Dan kom je geloofwaardig over wanneer je de media beticht van meten met twee matenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Precies. En wij steunen haar.
Ze zijn de straatintimidatie niet zat, nee, de straatintimidatie door allochtone mannen. Om daarna te roepen dat ze weer wordt uitgemaakt voor racist terwijl het volgens haar enkel om straatintimidatie zou gaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:59 schreef osodevo het volgende:
FVD is wel erg actieftwitter:EvaVlaar twitterde op vrijdag 05-06-2020 om 15:21:24Heel goed om te zien dat steeds meer jonge vrouwen durven te benoemen dat ze straatintimidatie door allochtone mannen zat zijn. Dat vergt moed, want je verzetten tegen “vuile kankerhoer” levert je op twitter meestal “vuile racist” op, weet ik uit ervaring.
Myrthe, ik steun je! https://t.co/96IxCM9I1u reageer retweet
Dus achter iemands rug om mag je alles zeggen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:11 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het één bereikt de oren van die vrouw niet en wat niet weet wat niet deert en het andere confronteert de vrouw op een dusdanige manier dat ze met haar rug tegen de muur staat
Bij ons zeggen we "Niet alles is voor ieder oor bestemd"quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:36 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dus achter iemands rug om mag je alles zeggen.
Bij ons noemen ze dat achterbaks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |