Dat dacht ik dus mooi even niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:02 schreef Harvest89 het volgende:
Tsja, Myrthe moet niet zo zeuren. Marokkanen willen nu eenmaal veel oefenen op kechjes voordat ze met een pure moslima gaan trouwen. En dat moeten we allemaal tolereren.
Onbedoeld raak je hier wel een punt. Niet met ras maar wel met cultuur. Er is geen kameraadschap meer onder de westerse bevolking, een gevolg van luxe en individualisering. Als je bijvoorbeeld kijkt naar Mocros en Turken zie je dat nog wel. Samen sta je sterk, dus ja, in dat oogpunt is de "moderne westerse man" zwak.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:12 schreef Durmada het volgende:
Is het blanke ras in jouw omgeving zo zwak dat ze dat allemaal laten gebeuren?
Komt omdat westerse mannen geweld en eer niet langer bovenaan de lijst hebben staan van wat belangrijk is in het leven.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Onbedoeld raak je hier wel een punt. Niet met ras maar wel met cultuur. Er is geen kameraadschap meer onder de westerse bevolking, een gevolg van luxe en individualisering. Als je bijvoorbeeld kijkt naar Mocros en Turken zie je dat nog wel. Samen sta je sterk, dus ja, in dat oogpunt is de "moderne westerse man" zwak.
Gelukkig hebben 'we' dat sinds de kruistochten achter ons gelaten ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Komt omdat westerse mannen geweld en eer niet langer bovenaan de lijst hebben staan van wat belangrijk is in het leven.
Niet zo heel verstandig dus, die kruistochten waren er niet voor niets.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:30 schreef Gunner het volgende:
[..]
Gelukkig hebben 'we' dat sinds de kruistochten achter ons gelaten ja.
Oke internetheld.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:02 schreef Harvest89 het volgende:
Tsja, Myrthe moet niet zo zeuren. Marokkanen willen nu eenmaal veel oefenen op kechjes voordat ze met een pure moslima gaan trouwen. En dat moeten we allemaal tolereren.
Ik noemde zomaar wat, het moge duidelijk zijn dat ik bedoelde dat dat al een hele tijd geleden isquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Niet zo heel verstandig dus, die kruistochten waren er niet voor niets.
Het blanke ras zwak? Nou niet echt, het blanke ras is toch vooral van een één op één gevecht en zullen zich niet zo snel op basis van huidskleur/afkomst verzamelen. Die andere groepjes konden nooit alleen, leuk feitje, nog nooit heb ik zo iemand ook maar één keer een één op één gevecht zien aangaan, dus wie is er het zwakke ras?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:12 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik ben blij dat een topic over een student uit Enschede je weer even de kans geeft om je in een dramatische slachtofferrol te plaatsen. "Blanke mannen worden veelal belaagd, bespuugd en uitgescholden". Is het blanke ras in jouw omgeving zo zwak dat ze dat allemaal laten gebeuren? Of ben je als een hysterisch iemand aan het overdreven?
En die tijd mag wel weer een beetje terugkomen, moet zelfs.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik noemde zomaar wat, het moge duidelijk zijn dat ik bedoelde dat dat al een hele tijd geleden is
Wat lul je nou? In mijn wijk en jongere jaren zat blanken gezien die het niet 1 op deden. Wat zit je nou achterlijk te generaliseren.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Het blanke ras zwak? Nou niet echt, het blanke ras is toch vooral van een één op één gevecht en zullen zich niet zo snel op basis van huidskleur/afkomst verzamelen. Die andere groepjes konden nooit alleen, leuk feitje, nog nooit heb ik zo iemand ook maar één keer een één op één gevecht zien aangaan, dus wie is er het zwakke ras?
Wil nog wel eens zien wat voor een held jij bent als er een stuk of 10 voor je staan zodra je alleen bent.
En nog een internetheldquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
En die tijd mag wel weer een beetje terugkomen, moet zelfs.
Dan bedoel ik niet dat we met zwaard in de hand de vijand tegemoet moeten treden, neen.
Dan bedoel dat we weer ergens voor moeten gaan staan in plaats van dit slappe gedoe waar iedereen te bang is om de feiten te benoemen qua waar de ellende vandaan komt en uit welke hoek, puur en alleen vanwege de angst om dit of dat. (Bijv om racist genoemd te worden of angst om klappen te krijgen etc)
Zeg Kees, klaar nu.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:37 schreef Nikonlover het volgende:
En ondertussen gaat het alleen maar over BLMWaarom doen we niet eens wat aan de problemen die in ONS land spelen!!!!
Dus volgens jou moet ze blij zijn dat van die kutmocro's haar naroepen?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:39 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Dan heb ik medelijden met het vertekende beeld van die Marokkanen... ze is niet lelijk ofzo, beetje gewoontjes... Er lopen een hele hoop knappere dames rond.
Waarom zo agressief? Jij doet nu precies hetzelfde eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:37 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
En nog een internetheldDutch people unite! Haha
Want? Blanken kunnen niet racistisch bejegend worden?quote:
Waar zeg ik dat?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Want? Blanken kunnen niet racistisch bejegend worden?
DIT is het probleem binnen ons land. Niet dat uit de vs komende verzinsel dat het hier ook speelt.
Waarom?quote:
Waar lees je dat het minderheden zijn? Ik ben ook vaak genoeg nageroepen door blanke tokkies.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Waarom zo agressief? Jij doet nu precies hetzelfde eigenlijk.
Dingen belachelijk maken van achter je scherm en waarom, omdat je het kan of niet? Hier in Nederland staan daar geen consequenties voor, wees blij.
Wat betreft wat ik zelf duidelijk probeer te maken, daar blijf ik achter staan, dat men wat meer een ruggengraat moet hebben als grote groepen minderheden ellendig doen in je maatschappij.
Het probleem bestaat, dat is voor iedereen duidelijk, alleen niemand wil dat benoemen uit angst om racist benoemd te worden, dat is vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |