abonnement Unibet Coolblue
pi_193486442
quote:
Myrthe (19) wordt op straat nageroepen en is dat spuugzat: ‘Het is echt onvoorstelbaar’

Myrthe van der Houwen (19) is het beu om als een lustobject nageroepen te worden in haar eigen stad. De seksuele intimidatie waar zij en haar vriendinnen mee te maken krijgen, is vaak stuitend grof. Haar petitie - een oproep aan de gemeente Enschede, waar ze woont, om actie te ondernemen - krijgt meteen een vliegende start.


De studente psychologie krijgt dingen te horen die een weldenkend mens amper durft te herhalen: ‘Als je ouder was, dan zou ik je doen’. Of nog banaler: ‘Hé, laat me je kutje eten’. Gewoon terwijl ze in de stad met boodschappen langs wat jongemannen loopt.

Door de coronacrisis ontdekte de studente dat ze het eigenlijk al bijna als normaal was gaan zien. „Ik was de afgelopen weken bij mijn ouders in Goor. Daar heb ik er nooit last van. Maar toen ik van de week terug was in mijn studentenhuis in Enschede was het meteen weer raak. Daardoor drong tot me door hoe schandalig het eigenlijk is en hoe vaak het gebeurt. Gewoon op klaarlichte dag. Sterker nog: ik mijd sommige straten en ga bij voorkeur op de fiets. Dan ben ik er snel doorheen. Ik werd daar ineens zo boos over.”

Maar ze werd nog bozer toen ze er met studiegenoten en vriendinnen over sprak. „Je denkt altijd: het overkomt mij alleen. Maar iedereen had een verhaal. Echt iedereen. Van grove opmerkingen tot ongewenste aanrakingen. Alle vriendinnen maken het in Enschede mee. Toen werd ik nóg bozer.” Een petitie was toen snel gemaakt.

Van der Houwen hoopt dat de petitie meerdere dingen teweegbrengt. In de eerste plaats natuurlijk dat het mannen zelf aan het denken zet en dat ze gaan begrijpen dat dit geen normaal gedrag is. Ook hoopt ze dat het omstanders stimuleert om die nare opmerkingen af te keuren. „Want het valt me op dat niemand dan tegen zo’n persoon zegt: hé, doe eens normaal.” Maar uiteindelijk wil ze het liefst dat ook de Enschedese politiek en gemeente zich roert. „Meer toezicht van boa’s kan wellicht helpen.”

De 19-jarige Twentse vertelt dat ze aanvankelijk nog de schuld bij zichzelf zocht. „Ik loop wel eens in dat warme weer met blote benen.” De bekende smoes van daders: ‘dan vraag je erom’. Maar ze ontdekte dat kleding niets uitmaakt. „Ik heb een rok gekocht tot op de enkels. En toen kreeg ik ook nog zulke opmerkingen. Het is echt onvoorstelbaar.”

Volgens haar zijn de meeste mannen die zulke opmerkingen maken van allochtone afkomst, met name mannen met een (Noord)-Afrikaans uiterlijk. „Ik weet dat je met zo’n opmerking heel erg moet oppassen, maar ik zeg het niet lichtvaardig én uit ervaring. Waarom ze het doen weet ik niet. Verveling? Stoer doen?”

Aangifte doen van het wangedrag lijkt haar niet zinvol op dit moment. „Ik heb twee keer meegemaakt dat iemand ongewenst aan me zat. Dat is aanranding. Ik heb één keer daarvan aangifte gedaan. Nooit meer wat van gehoord. Dus wat doet en kan de politie met zo’n grove opmerking? Het is echt tijd dat seksuele intimidatie hoger op de politieke agenda komt. Ik ben in elk geval niet meer bereid dit te accepteren.”

Dat ze naar aanleiding van de petitie ook steun krijgt van mannen vindt ze hoopvol. „Ze staan er vaak niet bij stil dat het gebeurt: want naar hen wordt niets geroepen.”

https://www.ad.nl/binnenl(...)orstelbaar~a35dfe03/
Grappig als je pas later leest veel dieper in het artikel dat het voornamelijk om Afrikaanse jongeren gaat. :')

thierrybaudet twitterde op vrijdag 05-06-2020 om 09:12:37 Aangrijpend verhaal van Myrthe (19) over de concrete gevolgen voor Nederlandse vrouwen en meisjes van de massale en alsmaar voortgaande en aangejaagde massa-immigratie uit Afrika en het Midden-Oosten. Steun haar! https://t.co/q7DYfI9r27 reageer retweet
Vper voor Thierry.

Hoe denken jullie erover? Heb gister al gelijk de petitie ondertekent.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 11:38:41 #2
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_193486518
Gelukkig voor haar dat ze geen account op FOK! heeft.
AZ
ALKMAAR
  vrijdag 5 juni 2020 @ 11:39:55 #3
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193486537
quote:
„Ik loop wel eens in dat warme weer met blote benen.” De bekende smoes van daders: ‘dan vraag je erom’. Maar ze ontdekte dat kleding niets uitmaakt. „Ik heb een rok gekocht tot op de enkels. En toen kreeg ik ook nog zulke opmerkingen. Het is echt onvoorstelbaar.”
Misschien heeft het meer effect als je iets op je hoofd doet.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 11:41:22 #4
117098 Hathor
Effe niet
pi_193486555
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 11:39 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Misschien heeft het meer effect als je iets op je hoofd doet.
Boter?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 11:43:30 #5
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193486599
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 11:41 schreef Hathor het volgende:

[..]

Boter?
Hoofddoek.

Dan is ze geen kech.

edit: volgens hén dus
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_193486676
Ben benieuw wat de gemeente denkt er aan te kunnen doen.

Ik zou zeggen gewoon negeren. Maar kan me voorstellen, als een dame dit dagelijks te horen krijgt en ook nog van een bepaalde type, de maat wel keer vol is. Liefst stamp je ze eens flink inelkaar. Maarja ze staan er vaak met de hele familie.
pi_193486679
'HE LAAT ME JE KUTJE ETEN'

Klinkt als een puberale Marokkaan. Net zoals het fluit en sisgedrag ook van de Marokkanen af komt. Maar dat mag je niet benoemen hé, want racistisch.
U MAD?
pi_193486696
Voordeel van ouder (en lelijker) worden: geen sissende Marokkanen meer _O_
Schijtvolk :r
pi_193486720
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 11:47 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Voordeel van ouder (en lelijker) worden: geen sissende Marokkanen meer _O_
Schijtvolk :r
Vuile racist!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 11:50:52 #10
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193486759
Als we het over discriminatie hebben, dan is dit het.

Vrouwen die als minderwaardige kuffarkut worden gezien die zonder enkele waardigheid geïntimideerd mogen worden.

Maar ze is blank natuurlijk, dus is dit racisme naar de (noord) afrikanen en moet ze haar bek houden.

Wat een wereld :N
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 5 juni 2020 @ 11:51:41 #11
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193486779
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 11:46 schreef Syd het volgende:
Ben benieuw wat de gemeente denkt er aan te kunnen doen.

Ik zou zeggen gewoon negeren. Maar kan me voorstellen, als een dame dit dagelijks te horen krijgt en ook nog van een bepaalde type, de maat wel keer vol is. Liefst stamp je ze eens flink inelkaar. Maarja ze staan er vaak met de hele familie.
Dat is wat het politieke wegkijken veroorzaakt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_193486801
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 11:47 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Voordeel van ouder (en lelijker) worden: geen sissende Marokkanen meer _O_
Schijtvolk :r
pi_193486818
Tja Nederland, blanke vrouwen worden nagefloten, uitgescholden en krijgen denigrerende opmerkingen naar hun hoofd gegooid. Blanke mannen worden veelal gewelddadig belaagd, bespuugd en ook uitgescholden waar exact dezelfde groep is oververtegenwoordigd.

Maar laten we het vooral hebben over het vermeende racisme in Nederland waar donkere medelanders beweren stelselmatig gediscrimineerd te worden bij sollicitaties, dat iets compleet anders bleek uit de proef anoniem solliciteren dat zijn maar details en schaffen we snel af zodat de racismekaart weer getrokken kan worden.

Het huidige racisme debat in Nederland wordt met een zeer racistische blik bekeken en gevoerd in de media en politiek.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 11:54:04 #14
22565 asco
Los in deze tent
pi_193486829
Ja wen er maar aan, dit veranderd niet meer. Keuzes zijn gemaakt en onomkeerbaar.
pi_193486830
Eigen schuld moet ze maar obees zijn.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_193486866
Je kan natuurlijk altijd gewoon je gezicht verminken maar ja, dat wil ze dan ook weer niet. Ze wil wel al het positieve maar niet de andere kant van de balans, er zelf wat aan doen, ho maar.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2020 11:55:46 ]
pi_193486893
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 11:49 schreef vosss het volgende:

[..]

Vuile racist!!!
Dan maar racist, maakt me geen fluit uit.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 12:02:06 #18
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193487032
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 11:55 schreef phoenyx het volgende:
Je kan natuurlijk altijd gewoon je gezicht verminken maar ja, dat wil ze dan ook weer niet. Ze wil wel al het positieve maar niet de andere kant van de balans, er zelf wat aan doen, ho maar.
Je raadt de blacks in de VS ook aan hun huid te bleken of stel je, je daar weer heel anders in op?

[ Bericht 0% gewijzigd door the-eye op 05-06-2020 12:07:32 ]
  vrijdag 5 juni 2020 @ 12:02:59 #19
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_193487056
Tsja, Myrthe moet niet zo zeuren. Marokkanen willen nu eenmaal veel oefenen op kechjes voordat ze met een pure moslima gaan trouwen. En dat moeten we allemaal tolereren.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_193487058
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:02 schreef the-eye het volgende:

[..]

Je raad de blacks in de VS ook aan hun huid te bleken of stel je, je daar weer heel anders in op?
Als die zich gewoon wat minder zouden overovertegenwoordigen in de criminaliteit dan zou dat al heel wat schelen. Huidbleken is dan niet nodig want dan verdwijnt de negatieve associatie met de bruin/zwarte kleur.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 12:04:13 #21
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_193487086
Protesteren op de Dam dan maar.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_193487128
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:02 schreef the-eye het volgende:

[..]

Je raad de blacks in de VS ook aan hun huid te bleken of stel je, je daar weer heel anders in op?


Moet je wel het budget van een bekende zanger voor hebben.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  vrijdag 5 juni 2020 @ 12:12:16 #23
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_193487241
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 11:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Tja Nederland, blanke vrouwen worden nagefloten, uitgescholden en krijgen denigrerende opmerkingen naar hun hoofd gegooid. Blanke mannen worden veelal gewelddadig belaagd, bespuugd en ook uitgescholden waar exact dezelfde groep is oververtegenwoordigd.

Maar laten we het vooral hebben over het vermeende racisme in Nederland waar donkere medelanders beweren stelselmatig gediscrimineerd te worden bij sollicitaties, dat iets compleet anders bleek uit de proef anoniem solliciteren dat zijn maar details en schaffen we snel af zodat de racismekaart weer getrokken kan worden.

Het huidige racisme debat in Nederland wordt met een zeer racistische blik bekeken en gevoerd in de media en politiek.
Ik ben blij dat een topic over een student uit Enschede je weer even de kans geeft om je in een dramatische slachtofferrol te plaatsen. "Blanke mannen worden veelal belaagd, bespuugd en uitgescholden". Is het blanke ras in jouw omgeving zo zwak dat ze dat allemaal laten gebeuren? Of ben je als een hysterisch iemand aan het overdreven?
AZ
ALKMAAR
  vrijdag 5 juni 2020 @ 12:14:17 #24
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193487271
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:06 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Moet je wel het budget van een bekende zanger voor hebben.
Ik heb ooit weleens gelezen dat veel African American black negro's of color blekende creme gebruiken.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 12:14:21 #25
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_193487274
Beetje jammer van Baudet dat hij het Midden-Oosten erbij betrekt, terwijl in het artikel word gesproken over (Noord-) Afrikanen. Polariserende politiek.
pi_193487278
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:02 schreef Harvest89 het volgende:
Tsja, Myrthe moet niet zo zeuren. Marokkanen willen nu eenmaal veel oefenen op kechjes voordat ze met een pure moslima gaan trouwen. En dat moeten we allemaal tolereren.
Dat dacht ik dus mooi even niet.
_O-

Lastige wel.....ik ben anti-discriminatie, dat is wel duidelijk uit mijn posts. Er is echter een groep jonge mannen in Nederland die zich keer op keer misdraagt en dat moet gewoon aangepakt worden.

[ Bericht 10% gewijzigd door Brybry op 05-06-2020 12:35:50 ]
  vrijdag 5 juni 2020 @ 12:19:49 #27
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_193487356
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:12 schreef Durmada het volgende:
Is het blanke ras in jouw omgeving zo zwak dat ze dat allemaal laten gebeuren?
Onbedoeld raak je hier wel een punt. Niet met ras maar wel met cultuur. Er is geen kameraadschap meer onder de westerse bevolking, een gevolg van luxe en individualisering. Als je bijvoorbeeld kijkt naar Mocros en Turken zie je dat nog wel. Samen sta je sterk, dus ja, in dat oogpunt is de "moderne westerse man" zwak.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_193487504
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Onbedoeld raak je hier wel een punt. Niet met ras maar wel met cultuur. Er is geen kameraadschap meer onder de westerse bevolking, een gevolg van luxe en individualisering. Als je bijvoorbeeld kijkt naar Mocros en Turken zie je dat nog wel. Samen sta je sterk, dus ja, in dat oogpunt is de "moderne westerse man" zwak.
Komt omdat westerse mannen geweld en eer niet langer bovenaan de lijst hebben staan van wat belangrijk is in het leven.
In tegenstelling tot andere mensen uit bepaalde culturen, waar jouw woord wet is en moet zijn en ieder die dat anders ziet moet dat terugnemen of anders..

Het is onderdrukkende macho cultuur vs ..tja hoe zal ik het noemen, metroseksuele mannen cultuur.
Hoewel dat wel lulliger klinkt dan ik het bedoel.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 12:30:16 #29
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_193487527
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Komt omdat westerse mannen geweld en eer niet langer bovenaan de lijst hebben staan van wat belangrijk is in het leven.
Gelukkig hebben 'we' dat sinds de kruistochten achter ons gelaten ja.
pi_193487549
Cumcontainer.

Wel leuk dat er eerst over mannen in het algemeen wordt gesproken, totdat pas veel later de zandaap uit de mouw komt.

Moest wel lachen om 'in Goorrrr', kakker.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 12:32:11 #31
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_193487558
Vervelend.
pi_193487587
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:30 schreef Gunner het volgende:

[..]

Gelukkig hebben 'we' dat sinds de kruistochten achter ons gelaten ja.
Niet zo heel verstandig dus, die kruistochten waren er niet voor niets.
En als je dan een cultuur binnenhaalt op grote schaal die bekend staat om het verheerlijken van geweld en de dood.. uh, dat is vragen om problemen.

Kun je wel doen alsof dat allemaal onzin is, maar je ziet het letterlijk voor je neus ontvouwen ook in Nederland.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 12:34:00 #33
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193487591
Racistisch mens :r
Ik ben inmiddels overleden
pi_193487595
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:02 schreef Harvest89 het volgende:
Tsja, Myrthe moet niet zo zeuren. Marokkanen willen nu eenmaal veel oefenen op kechjes voordat ze met een pure moslima gaan trouwen. En dat moeten we allemaal tolereren.
Oke internetheld.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 12:34:47 #35
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_193487607
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Niet zo heel verstandig dus, die kruistochten waren er niet voor niets.
Ik noemde zomaar wat, het moge duidelijk zijn dat ik bedoelde dat dat al een hele tijd geleden is ;)
pi_193487613
Dit krijg je als hun moeders, zussen en nichtjes wel met een hoofddoek lopen om te laten zien dat ze geen kechs zijn. Het zijn de hoofddoekvrouwen die dit gedrag van de mannen op die manier aanmoedigen. Kuise vrouwen dragen een hoofddoek, vrouwen zonder hoofddoek zjin onkuis.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_193487616
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:12 schreef Durmada het volgende:

[..]

Ik ben blij dat een topic over een student uit Enschede je weer even de kans geeft om je in een dramatische slachtofferrol te plaatsen. "Blanke mannen worden veelal belaagd, bespuugd en uitgescholden". Is het blanke ras in jouw omgeving zo zwak dat ze dat allemaal laten gebeuren? Of ben je als een hysterisch iemand aan het overdreven?
Het blanke ras zwak? Nou niet echt, het blanke ras is toch vooral van een één op één gevecht en zullen zich niet zo snel op basis van huidskleur/afkomst verzamelen. Die andere groepjes konden nooit alleen, leuk feitje, nog nooit heb ik zo iemand ook maar één keer een één op één gevecht zien aangaan, dus wie is er het zwakke ras?

Wil nog wel eens zien wat voor een held jij bent als er een stuk of 10 voor je staan zodra je alleen bent.

En die dramatische slachtofferrol is toch wel weer zo'n typische opmerking, als de laatste weken de discussie een beetje gevolgd hebt. Voor mij is het dagelijkse geweld waar velen onder gebukt gaan toch een stukje dramatischer dan het gehuil over iemand die ooit eens één keer Zwarte Piet is genoemd.
pi_193487627
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:34 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ik noemde zomaar wat, het moge duidelijk zijn dat ik bedoelde dat dat al een hele tijd geleden is ;)
En die tijd mag wel weer een beetje terugkomen, moet zelfs.
Dan bedoel ik niet dat we met zwaard in de hand de vijand tegemoet moeten treden, neen.

Dan bedoel dat we weer ergens voor moeten gaan staan in plaats van dit slappe gedoe waar iedereen te bang is om de feiten te benoemen qua waar de ellende vandaan komt en uit welke hoek, puur en alleen vanwege de angst om dit of dat. (Bijv om racist genoemd te worden of angst om klappen te krijgen etc)
pi_193487631
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Het blanke ras zwak? Nou niet echt, het blanke ras is toch vooral van een één op één gevecht en zullen zich niet zo snel op basis van huidskleur/afkomst verzamelen. Die andere groepjes konden nooit alleen, leuk feitje, nog nooit heb ik zo iemand ook maar één keer een één op één gevecht zien aangaan, dus wie is er het zwakke ras?

Wil nog wel eens zien wat voor een held jij bent als er een stuk of 10 voor je staan zodra je alleen bent.
Wat lul je nou? In mijn wijk en jongere jaren zat blanken gezien die het niet 1 op deden. Wat zit je nou achterlijk te generaliseren.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 5 juni 2020 @ 12:37:12 #40
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193487641
En ondertussen gaat het alleen maar over BLM :') Waarom doen we niet eens wat aan de problemen die in ONS land spelen!!!!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193487646
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

En die tijd mag wel weer een beetje terugkomen, moet zelfs.
Dan bedoel ik niet dat we met zwaard in de hand de vijand tegemoet moeten treden, neen.

Dan bedoel dat we weer ergens voor moeten gaan staan in plaats van dit slappe gedoe waar iedereen te bang is om de feiten te benoemen qua waar de ellende vandaan komt en uit welke hoek, puur en alleen vanwege de angst om dit of dat. (Bijv om racist genoemd te worden of angst om klappen te krijgen etc)
En nog een internetheld :') Dutch people unite! Haha
pi_193487658
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:37 schreef Nikonlover het volgende:
En ondertussen gaat het alleen maar over BLM :') Waarom doen we niet eens wat aan de problemen die in ONS land spelen!!!!
Zeg Kees, klaar nu.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 5 juni 2020 @ 12:39:36 #43
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193487692
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 11:39 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

Dan heb ik medelijden met het vertekende beeld van die Marokkanen... ze is niet lelijk ofzo, beetje gewoontjes... Er lopen een hele hoop knappere dames rond.
Dus volgens jou moet ze blij zijn dat van die kutmocro's haar naroepen? :') Dit is gewoon walgelijk en heel triest gedrag!!!!

En ja, mocro's die dit doen vind ik kutmocro's. Dat mag ik vinden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193487700
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:37 schreef Cronometer_ het volgende:

[..]

En nog een internetheld :') Dutch people unite! Haha
Waarom zo agressief? Jij doet nu precies hetzelfde eigenlijk.
Dingen belachelijk maken van achter je scherm en waarom, omdat je het kan of niet? Hier in Nederland staan daar geen consequenties voor, wees blij.

Wat betreft wat ik zelf duidelijk probeer te maken, daar blijf ik achter staan, dat men wat meer een ruggengraat moet hebben als grote groepen minderheden ellendig doen in je maatschappij.

Het probleem bestaat, dat is voor iedereen duidelijk, alleen niemand wil dat benoemen uit angst om racist benoemd te worden, dat is vreemd.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 12:40:14 #45
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193487707
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:37 schreef Cronometer_ het volgende:

[..]

Zeg Kees, klaar nu.
Want? Blanken kunnen niet racistisch bejegend worden?

DIT is het probleem binnen ons land. Niet dat uit de vs komende verzinsel dat het hier ook speelt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_193487710
:9
pi_193487720
Oh onze medelanders weer, verrassend
pi_193487747
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Want? Blanken kunnen niet racistisch bejegend worden?

DIT is het probleem binnen ons land. Niet dat uit de vs komende verzinsel dat het hier ook speelt.
Waar zeg ik dat?
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 5 juni 2020 @ 12:42:41 #49
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193487748
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:37 schreef Cronometer_ het volgende:

[..]

Zeg Kees, klaar nu.
Waarom?

Waarom is er wel aandacht voor de dood van een 1 of andere neger in Amerika maar worden problemen die hier spelen nooit benoemd of besproken. Ik vind dat vreemd. Die zogenaamde feministen in dit land moeten een keer demonstreren tegen het gedrag waar Myrthe en vele andere vrrouw mee te maken krijgen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193487765
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Waarom zo agressief? Jij doet nu precies hetzelfde eigenlijk.
Dingen belachelijk maken van achter je scherm en waarom, omdat je het kan of niet? Hier in Nederland staan daar geen consequenties voor, wees blij.

Wat betreft wat ik zelf duidelijk probeer te maken, daar blijf ik achter staan, dat men wat meer een ruggengraat moet hebben als grote groepen minderheden ellendig doen in je maatschappij.

Het probleem bestaat, dat is voor iedereen duidelijk, alleen niemand wil dat benoemen uit angst om racist benoemd te worden, dat is vreemd.
Waar lees je dat het minderheden zijn? Ik ben ook vaak genoeg nageroepen door blanke tokkies.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')