Maar TS heeft geen allochtone afkomst. Hij vindt dat hij recht heeft op een vrouw. Want die willen 'veroverd' wordenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Grappig dat TS een ander groep de schuld probeert te geven terwijl hij zelf laatst een meisje probeerde te stalken buiten een supermarkt
Wat vindt jij bijvoorbeeld van dit soort topics dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als je de OP leest denk ik dat je daaruit kunt meenemen dat het volume, hoe vaak het voorkomt, nogal een factor is.
Daarvan vind ik dat ik de relevantie niet zie.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:40 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wat vindt jij bijvoorbeeld van dit soort topics dan?
KLB / Net een rondje op de fiets gemacht, heerlijke tetten gespot her en der
Inclusief upskirt foto's van meiden die daar niet om vragen
Want dat soort hypocriete linkse zuigers wensen dus het volume en de frequentie alleen relevant te vinden als het in hun straatje past.quote:alsof straatintimidatie door niet-allochtone mannen dan minder erg zou zijn ofzo.
de relevantie is dat dit soort topics nog wat verder gaan dan een vrouw wat toeroepen, en vele malen ernstiger zijn maar gewoon toegelaten wordenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daarvan vind ik dat ik de relevantie niet zie.
Zeg er wat van in feedback, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:01 schreef devlinmr het volgende:
[..]
de relevantie is dat dit soort topics nog wat verder gaan dan een vrouw wat toeroepen, en vele malen ernstiger zijn maar gewoon toegelaten worden
Of dezequote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zeg er wat van in feedback, zou ik zeggen.
Maar voor de rest kan ik deze, die uit de lopende BLM topic komt, ook voor jou posten:
[ afbeelding ]
En jij bent in deze het mannetje aan de rechterkant. Want de problemen zijn er idd, maar langs niet zo erg als de dame in kwestie, uit de OP, die in deze natuurlijk het persoon is die aan de linkerkant op de grond ligt.
Raakt instant de bewustzijnsvernauwing van links, dit.
Ik vermoed dat jullie het beide gewoon niet willen begrijpen. Dat is namelijk precies niet wat ik zeg. Jullie doen inderdaad net of er maar 1 huis in brand staat. Ik zeg dat er meerdere in brand staan wat jullie negeren omdat het betekent dat je naar je eigen gedrag moet kijken ipv te wijzen naar anderenquote:
Dit is heel simpel, de jongeren die overlast geven hebben niks te verliezen. Als jij als blanke man hier iets tegen wilt doen. Kun je alles kwijtraken. Als jij in een ruzie verzeild raakt en je mocht 1 van hun ernstig verwonden of erger. Dan beland je in de bak en raak je alles kwijt, je huis, je baan, misschien je vriendin/vrouw. Terwijl het hun alleen maar streetcred geeft als ze in de bak belanden. De lui waar we het hier over hebben zijn niet de Marokkanen met een goede baan. Dus zoals ik al zei die hebben niks te verliezen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:19 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dan kan je de minderheid wel de schuld geven, maar je kan ook bij jezelf te rade gaan waarom je het pikt dat de minderheid de meerderheid blijkbaar overpowered. Ik merk het zelf niet, ben ik dan sterkere blanke man dan jij?
Je wil het gewoon niet begrijpen zie ik.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zeg er wat van in feedback, zou ik zeggen.
Maar voor de rest kan ik deze, die uit de lopende BLM topic komt, ook voor jou posten:
[ afbeelding ]
En jij bent in deze het mannetje aan de rechterkant. Want de problemen zijn er idd, maar langs niet zo erg als de dame in kwestie, uit de OP, die in deze natuurlijk het persoon is die aan de linkerkant op de grond ligt.
Raakt instant de bewustzijnsvernauwing van links, dit.
Dat maakt voor de gemiddelde testosteronbom niks uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:17 schreef Hamzoef het volgende:
Raar verhaal, ze lijkt zich ook gewoon normaal te kleden.
Typisch weer zon verschrikkelijk dom halfzijdig voorbeeld.quote:
waarom ?/quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:21 schreef Eiwitshake het volgende:
Leuk idee van die BOA's.
Ik stel echter voor om per direct alle immigratie uit monsterlimlanden te stoppen.
Dat is s;echt voor je hartquote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:14 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik kan hier echt heel erg boos om worden.
Jouw punt?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat is s;echt voor je hart
met zwarten bedoel je zeker negroïde mensen
Quoted for truthquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:00 schreef RealistAtheist het volgende:
Dit is heel simpel, de jongeren die overlast geven hebben niks te verliezen. Als jij als blanke man hier iets tegen wilt doen. Kun je alles kwijtraken. Als jij in een ruzie verzeild raakt en je mocht 1 van hun ernstig verwonden of erger. Dan beland je in de bak en raak je alles kwijt, je huis, je baan, misschien je vriendin/vrouw. Terwijl het hun alleen maar streetcred geeft als ze in de bak belanden. De lui waar we het hier over hebben zijn niet de Marokkanen met een goede baan. Dus zoals ik al zei die hebben niks te verliezen.
Als je het op een normale manier probeert te doen door te protesten. Wordt je al snel weggezet als racist en/of je wordt alsnog geïntimideerd en (Met de dood) bedreigd. En de politie zal daar weinig tegen doen over het algemeen.
Het is dus echt gewoon een kwestie van: Wat heb je te verliezen. Als jij alles te verliezen hebt en zij niks ga je het gevecht nooit maar dan ook nooit winnen.
"Ja hallo met de brandweer van de VS."quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:14 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Typisch weer zon verschrikkelijk dom halfzijdig voorbeeld.
Alsof er maar één huis in de fik staat.![]()
Helaas voor jou staan in fit topic de huizen naast elkaar en branden ze allebei.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:03 schreef Poem_ het volgende:
[..]
"Ja hallo met de brandweer van de VS."
- Ja goedendag, mijn huis staat in de fik!
"Dat kan wel zijn, maar er staan meer huizen in de fik. In Azië bijvoorbeeld staat iets in de fik en in een aantal Arabische landen moeten we ook nog blussen."
- Ja ok, en die gaan jullie dus eerst blussen?
"Nee, dat niet, maar je noemt nu alleen je eigen probleem, beetje egoïstisch dit hoor! Ik kan hier heel boos om worden."
- ......
Dus dan moet je de brandweer maar niet bellen want dat is egoïstisch?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:43 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Helaas voor jou staan in fit topic de huizen naast elkaar en branden ze allebei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |