abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193502615
Maar waar blijven de upskirt foto's van Myrthe?
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  zaterdag 6 juni 2020 @ 11:59:04 #277
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193502644
Grappig dat TS een ander groep de schuld probeert te geven terwijl hij zelf laatst een meisje probeerde te stalken buiten een supermarkt
  zaterdag 6 juni 2020 @ 12:00:05 #278
475986 Briqq
Worth fighting for
pi_193502654
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Grappig dat TS een ander groep de schuld probeert te geven terwijl hij zelf laatst een meisje probeerde te stalken buiten een supermarkt
Maar TS heeft geen allochtone afkomst. Hij vindt dat hij recht heeft op een vrouw. Want die willen 'veroverd' worden
pi_193503064
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 11:51 schreef ExTec het volgende:

[..]

Als je de OP leest denk ik dat je daaruit kunt meenemen dat het volume, hoe vaak het voorkomt, nogal een factor is.
Wat vindt jij bijvoorbeeld van dit soort topics dan?

KLB / Net een rondje op de fiets gemacht, heerlijke tetten gespot her en der

Inclusief upskirt foto's van meiden die daar niet om vragen
  zaterdag 6 juni 2020 @ 12:57:52 #280
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_193503261
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 12:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wat vindt jij bijvoorbeeld van dit soort topics dan?

KLB / Net een rondje op de fiets gemacht, heerlijke tetten gespot her en der

Inclusief upskirt foto's van meiden die daar niet om vragen
Daarvan vind ik dat ik de relevantie niet zie.

Wat ik ontstellend hypocriet vind, is volk wat inzake BLM, waar juist het volume en frequentie van de problematiek natuurlijk de reden is, het flikt om hier proberen de discussie dood te slaan met:

quote:
alsof straatintimidatie door niet-allochtone mannen dan minder erg zou zijn ofzo.
Want dat soort hypocriete linkse zuigers wensen dus het volume en de frequentie alleen relevant te vinden als het in hun straatje past.

En als jij wenst ook hier proberen de problematiek dood te slaan, met een voorbeeld van dat "hullie het ook doen", dan ga ook jij voorbij aan het feit dat in deze topic, de OP, juist het volume, hoe vaak het gebeurt, het verschil maakt.

To the point: het postje in KLB ( :') ) bewijst dat vrouwonvriendelijk inderdaad niet een 100% allochtone aangelegenheid is.

No shit.

Maar afgaande op de OP is het volume en frequentie uit de hoek wel schrikbarend hoog.
Scorched earth
pi_193503288
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 12:57 schreef ExTec het volgende:

[..]

Daarvan vind ik dat ik de relevantie niet zie.
de relevantie is dat dit soort topics nog wat verder gaan dan een vrouw wat toeroepen, en vele malen ernstiger zijn maar gewoon toegelaten worden
  zaterdag 6 juni 2020 @ 13:13:41 #282
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_193503449
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 13:01 schreef devlinmr het volgende:

[..]

de relevantie is dat dit soort topics nog wat verder gaan dan een vrouw wat toeroepen, en vele malen ernstiger zijn maar gewoon toegelaten worden
Zeg er wat van in feedback, zou ik zeggen.

Maar voor de rest kan ik deze, die uit de lopende BLM topic komt, ook voor jou posten:

En jij bent in deze het mannetje aan de rechterkant. Want de problemen zijn er idd, maar langs niet zo erg als de dame in kwestie, uit de OP, die in deze natuurlijk het persoon is die aan de linkerkant op de grond ligt.

Raakt instant de bewustzijnsvernauwing van links, dit.
Scorched earth
  zaterdag 6 juni 2020 @ 13:15:54 #283
475986 Briqq
Worth fighting for
pi_193503465
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 13:13 schreef ExTec het volgende:

[..]

Maar voor de rest kan ik deze, die uit de lopende BLM topic komt, ook voor jou posten:

[ afbeelding ]

En jij bent in deze het mannetje aan de rechterkant. Want de problemen zijn er idd, maar langs niet zo erg als de dame in kwestie, uit de OP, die in deze natuurlijk het persoon is die aan de linkerkant op de grond ligt.

Of deze
  zaterdag 6 juni 2020 @ 13:21:12 #284
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_193503517
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 13:15 schreef Briqq het volgende:

[..]

Of deze
[ afbeelding ]
Dankjewel, want die zocht ik inderdaad ^O^ Is een veel betere.
Scorched earth
pi_193503984
quote:

[..]

Of deze
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat jullie het beide gewoon niet willen begrijpen. Dat is namelijk precies niet wat ik zeg. Jullie doen inderdaad net of er maar 1 huis in brand staat. Ik zeg dat er meerdere in brand staan wat jullie negeren omdat het betekent dat je naar je eigen gedrag moet kijken ipv te wijzen naar anderen
  zaterdag 6 juni 2020 @ 14:00:26 #286
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_193504015
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 11:19 schreef Durmada het volgende:

[..]

Dan kan je de minderheid wel de schuld geven, maar je kan ook bij jezelf te rade gaan waarom je het pikt dat de minderheid de meerderheid blijkbaar overpowered. Ik merk het zelf niet, ben ik dan sterkere blanke man dan jij?
Dit is heel simpel, de jongeren die overlast geven hebben niks te verliezen. Als jij als blanke man hier iets tegen wilt doen. Kun je alles kwijtraken. Als jij in een ruzie verzeild raakt en je mocht 1 van hun ernstig verwonden of erger. Dan beland je in de bak en raak je alles kwijt, je huis, je baan, misschien je vriendin/vrouw. Terwijl het hun alleen maar streetcred geeft als ze in de bak belanden. De lui waar we het hier over hebben zijn niet de Marokkanen met een goede baan. Dus zoals ik al zei die hebben niks te verliezen.

Als je het op een normale manier probeert te doen door te protesten. Wordt je al snel weggezet als racist en/of je wordt alsnog geïntimideerd en (Met de dood) bedreigd. En de politie zal daar weinig tegen doen over het algemeen.

Het is dus echt gewoon een kwestie van: Wat heb je te verliezen. Als jij alles te verliezen hebt en zij niks ga je het gevecht nooit maar dan ook nooit winnen.
pi_193504051

Hey, mag ik je kutje eten?
pi_193504097
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 13:13 schreef ExTec het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Je wil het gewoon niet begrijpen zie ik.
pi_193504246
Raar verhaal, ze lijkt zich ook gewoon normaal te kleden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2020 14:17:48 ]
  zaterdag 6 juni 2020 @ 14:21:16 #290
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_193504304
Leuk idee van die BOA's.
Ik stel echter voor om per direct alle immigratie uit monsterlimlanden te stoppen.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  zaterdag 6 juni 2020 @ 14:22:26 #291
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_193504314
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 14:17 schreef Hamzoef het volgende:
Raar verhaal, ze lijkt zich ook gewoon normaal te kleden.
Dat maakt voor de gemiddelde testosteronbom niks uit natuurlijk.
Graag op anoniem
pi_193504942
quote:

[..]

Of deze
[ afbeelding ]
Typisch weer zon verschrikkelijk dom halfzijdig voorbeeld.

Alsof er maar één huis in de fik staat. :')

Gays worden bedreigd, in elkaar geslagen en apart behandeld, dat huis staat ook in de fik.

Joden evenzo, ook dat huis staat in de fik.

In Zuid Amerika worden witten mensen vermoord en als stront behandeld, ook een fik daar.

Vrouwen worden in bepaalde landen systematisch onderdrukt; dikke dikke fik.

In Hong Kong fikt het.

Er staan godverdomme tal van huizen in de fik. Maar, nee, volgens zwarten staat alleen hun huis in de fik, en fikt het nergens anders.

Net zoals dat andere incomplete voorbeeld, waar ze met z'n allen aan tafel zitten te eten. En dat er een iemand zegt; ik krijg niets. En dat vader dan zegt; iedereen is belangrijk, iedereen krijgt iets.

Totaal negerend dat er veeeel meer mensen aan tafel zitten die ook niets krijgen, of anders behandeld worden.

Nee dat benoemen is wegkijken van het zogenaamde werkelijke probleem.

Wat een egoïstische bullshit.
Ik kan hier echt heel erg boos om worden.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zaterdag 6 juni 2020 @ 15:46:32 #293
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_193505197
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 14:21 schreef Eiwitshake het volgende:
Leuk idee van die BOA's.
Ik stel echter voor om per direct alle immigratie uit monsterlimlanden te stoppen.
waarom ?/

Wat heb je tegen joden of moslims
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 6 juni 2020 @ 15:48:41 #294
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_193505218
quote:
4s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 15:14 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik kan hier echt heel erg boos om worden.
Dat is s;echt voor je hart

met zwarten bedoel je zeker negroïde mensen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_193505296
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 15:48 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Dat is s;echt voor je hart

met zwarten bedoel je zeker negroïde mensen
Jouw punt?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zaterdag 6 juni 2020 @ 15:59:54 #296
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_193505304
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 14:00 schreef RealistAtheist het volgende:

Dit is heel simpel, de jongeren die overlast geven hebben niks te verliezen. Als jij als blanke man hier iets tegen wilt doen. Kun je alles kwijtraken. Als jij in een ruzie verzeild raakt en je mocht 1 van hun ernstig verwonden of erger. Dan beland je in de bak en raak je alles kwijt, je huis, je baan, misschien je vriendin/vrouw. Terwijl het hun alleen maar streetcred geeft als ze in de bak belanden. De lui waar we het hier over hebben zijn niet de Marokkanen met een goede baan. Dus zoals ik al zei die hebben niks te verliezen.

Als je het op een normale manier probeert te doen door te protesten. Wordt je al snel weggezet als racist en/of je wordt alsnog geïntimideerd en (Met de dood) bedreigd. En de politie zal daar weinig tegen doen over het algemeen.

Het is dus echt gewoon een kwestie van: Wat heb je te verliezen. Als jij alles te verliezen hebt en zij niks ga je het gevecht nooit maar dan ook nooit winnen.
Quoted for truth
  zaterdag 6 juni 2020 @ 16:03:39 #297
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193505338
quote:
4s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 15:14 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Typisch weer zon verschrikkelijk dom halfzijdig voorbeeld.

Alsof er maar één huis in de fik staat. :')
"Ja hallo met de brandweer van de VS."

- Ja goedendag, mijn huis staat in de fik!

"Dat kan wel zijn, maar er staan meer huizen in de fik. In Azië bijvoorbeeld staat iets in de fik en in een aantal Arabische landen moeten we ook nog blussen."

- Ja ok, en die gaan jullie dus eerst blussen?

"Nee, dat niet, maar je noemt nu alleen je eigen probleem, beetje egoïstisch dit hoor! Ik kan hier heel boos om worden."

- ......
pi_193505710
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 16:03 schreef Poem_ het volgende:

[..]

"Ja hallo met de brandweer van de VS."

- Ja goedendag, mijn huis staat in de fik!

"Dat kan wel zijn, maar er staan meer huizen in de fik. In Azië bijvoorbeeld staat iets in de fik en in een aantal Arabische landen moeten we ook nog blussen."

- Ja ok, en die gaan jullie dus eerst blussen?

"Nee, dat niet, maar je noemt nu alleen je eigen probleem, beetje egoïstisch dit hoor! Ik kan hier heel boos om worden."

- ......
Helaas voor jou staan in fit topic de huizen naast elkaar en branden ze allebei.
  zaterdag 6 juni 2020 @ 17:01:57 #299
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193505927
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 16:43 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Helaas voor jou staan in fit topic de huizen naast elkaar en branden ze allebei.
Dus dan moet je de brandweer maar niet bellen want dat is egoïstisch?
  zaterdag 6 juni 2020 @ 17:11:06 #300
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_193506037
quote:
4s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 15:58 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Jouw punt?
heb je een hekel aan zwarten ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')