Frontpagequote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:35 schreef Paul het volgende:
Ik zeg bij 100 stemmen komt er een frontpageberichtje over DE UITSLAG volgens FOKKERS:
B&H / [Miss NL] De 10 finalisten!
Zal wel weer ontdekt zijn door een ex of een klasgenoot net als alle andere kerenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh dus jij bent gewoon wildchild. Waarom kloon?
Check m’n topic maat.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal wel weer ontdekt zijn door een ex of een klasgenoot net als alle andere keren
quote:
Bedankt voor je stemquote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Frontpage![]()
Een uiterlijk hebben
Vrouwen
Ja dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal wel weer ontdekt zijn door een ex of een klasgenoot net als alle andere keren
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:03 schreef ponipek het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn.
Is 1 keer gebeurd sukkeltje.
Je usernames worden er niet echt leuker op.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:03 schreef ponipek het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn.
Is 1 keer gebeurd sukkeltje.
Geen speed for speed underground spelenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Had vanochtend weer eens leaguerace. Ik om 10:45 opstaan, want begon om 10:52. Kwam er weer niemand opdagen godverdomme. Dus ik die race maar in m'n eentje gedaan anders was ik voor nop opgestaan.
Gister nog een paar fantastische ranked-mode races gereden. Waarvan de laatste in Baku, met harde regen. Ik startte P8 (of zoiets) en heb die race keihard gewonnen, fastest lap 1.8s sneller dan de één na snelste@:dimachaerus @:kiid
Maar nu komt het: ik neem tegenwoordig soms mijn gameplay op via dat Xbox gebeuren, en ik dacht dat ik dat nu ook deed, maar hij heeft godverdomme alleen chrome zitten opnemen kutzooi. Was echt een tering goede race man. Ik denk zelfs mijn beste ooit. En dat allemaal in de gedachte dat ik het ook opnam.
Gelukkig kwam ik er een uur later of zo pas achter want anders was ik echt furieus met spullen gaan smijten. Tering zeg.
Te onrealistisch voor mij. F1 is ook geen sim pur sang, maar nog wel vermakelijk. F1 is tenminste nog een echte E-sport.quote:
Dude.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:38 schreef scrupuleus het volgende:
1.8 sec sneller zijn en dan trots zijn
Goh wordt er ook één wakkerquote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:41 schreef Chia het volgende:
Hey Phantomesse Myrr is terug onder een nieuwe naam.
De tegenstanders zijn dan gewoon idiotsquote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dude.
Een seconde is in de F1 een fukking eeuwigheid.
Ik wil inderdaad niet zeggen dat ik tegen wereldtop speelde neequote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De tegenstanders zijn dan gewoon idiots
Eén bijdehante opmerking en meteen al met andermans quotes gaan gooien om ze voor lul te zetten. Wat een kneus.quote:
Welkom in de klbsc.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eén bijdehante opmerking en meteen al met andermans quotes gaan gooien om ze voor lul te zetten. Wat een kneus.
ook geen wacky wheelsquote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Te onrealistisch voor mij. F1 is ook geen sim pur sang, maar nog wel vermakelijk. F1 is tenminste nog een echte E-sport.
Nee joh.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Is dit een poging tot flirten met ponipek?
Ben hier toch niet voor een leuke username dus boeit me echt ja maar bedankt voor je mening. Waardeer ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 20:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je usernames worden er niet echt leuker op.
Nou ja zeg. Als ik ergens geen zin in heb dan is het crack.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Is dit een poging tot flirten met ponipek?
Graag gedaan hoor!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:28 schreef ponipek het volgende:
[..]
Ben hier toch niet voor een leuke username dus boeit me echt ja maar bedankt voor je mening. Waardeer ik.
Omg profquote:Op maandag 29 juni 2020 00:30 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat een armoe. Had toch de hoop dat covid het onkruid een beetje weg zou halen hier.
quote:Op maandag 29 juni 2020 00:30 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat een armoe. Had toch de hoop dat covid het onkruid een beetje weg zou halen hier.
Niet gelukt nu je er weer bent.quote:Op maandag 29 juni 2020 00:30 schreef Le_Professeur het volgende:
En ik maar denken dat je een serieuze simracer bent, maar je speelt F1 2019quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Had vanochtend weer eens leaguerace. Ik om 10:45 opstaan, want begon om 10:52. Kwam er weer niemand opdagen godverdomme. Dus ik die race maar in m'n eentje gedaan anders was ik voor nop opgestaan.
Gister nog een paar fantastische ranked-mode races gereden. Waarvan de laatste in Baku, met harde regen. Ik startte P8 (of zoiets) en heb die race keihard gewonnen, fastest lap 1.8s sneller dan de één na snelste@:dimachaerus @:kiid
Maar nu komt het: ik neem tegenwoordig soms mijn gameplay op via dat Xbox gebeuren, en ik dacht dat ik dat nu ook deed, maar hij heeft godverdomme alleen chrome zitten opnemen kutzooi. Was echt een tering goede race man. Ik denk zelfs mijn beste ooit. En dat allemaal in de gedachte dat ik het ook opnam.
Gelukkig kwam ik er een uur later of zo pas achter want anders was ik echt furieus met spullen gaan smijten. Tering zeg.
Profje homoquote:Op maandag 29 juni 2020 00:30 schreef Le_Professeur het volgende:
Hij is dus gewoon een fake ass bitchquote:Op maandag 29 juni 2020 07:31 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een serieuze simracer bent, maar je speelt F1 2019
Is ook gewoon een e-sport vriend. Speel ook Assetto Corsa en rFactor.quote:Op maandag 29 juni 2020 07:31 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een serieuze simracer bent, maar je speelt F1 2019
Het onkruid heeft de mooie bloemen bedekt, verstikt en die zijn vervolgens gestorven.quote:Op maandag 29 juni 2020 00:30 schreef Le_Professeur het volgende:
@ChevyCapricequote:Op maandag 29 juni 2020 09:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het onkruid heeft de mooie bloemen bedekt, verstikt en die zijn vervolgens gestorven.
Wat overblijft is zo'n kneus als Chevy die voornamelijk tegen zichzelf praat.
Ik wilde er toch even zeker van zijnquote:Op maandag 29 juni 2020 10:10 schreef Catkiller het volgende:
Quoten is een beetje overbodig als iemand dit topic 30 keer per dag bekijkt en het gemiddeld een maand duurt voor het topic vol is. Hij mist deze post heus niet hoor.
Hij quotete me niet hij mentionde me.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:10 schreef Catkiller het volgende:
Quoten is een beetje overbodig als iemand dit topic 30 keer per dag bekijkt en het gemiddeld een maand duurt voor het topic vol is. Hij mist deze post heus niet hoor.
Oh ja dat is wel belangrijk om te benadrukken aangezien dat maar 1 keer per jaar voor komt, met geluk.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij quotete me niet hij mentionde me.
Tot ziens!quote:
Heb je in je eigen subforum geen sc want niemand moet je hier dus kssttquote:
Dat is al een stukje beter.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is ook gewoon een e-sport vriend. Speel ook Assetto Corsa en rFactor.
Die is er wel alleen die is door mijn populariteit zo snel vol dat het amper bij te houden is als ik er post.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb je in je eigen subforum geen sc want niemand moet je hier dus ksstt
Gaat het even wat minder buiten fok, of echoot het verlies en de pijn van het modschap nog zo na?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Nee johquote:Op maandag 29 juni 2020 11:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gaat het even wat minder buiten fok, of echoot het verlies en de pijn van het modschap nog zo na?
quote:Op maandag 29 juni 2020 11:40 schreef Treehut362 het volgende:
Lose Yourself To Dance / Verlies jezelf te dansenSaaie shit manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik log uit joequote:
Eens.quote:
Ga lekker overal tr's zetten joh, sneuneusquote:
Moet ik weer over wollah en je ontslag beginnen of ga je dan weer janken?quote:Op maandag 29 juni 2020 13:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ga lekker overal tr's zetten joh, sneuneus
Jij bent mod, ik nietquote:Op maandag 29 juni 2020 13:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet ik weer over wollah en je ontslag beginnen of ga je dan weer janken?
quote:Op maandag 29 juni 2020 14:18 schreef yvonne het volgende:
Flikker eens op met dat kk. Dat is zoooooooooooooooooo 1874.
quote:Op maandag 29 juni 2020 14:18 schreef yvonne het volgende:
Flikker eens op met dat kk. Dat is zoooooooooooooooooo 1874.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |