Hij is dus gewoon een fake ass bitchquote:Op maandag 29 juni 2020 07:31 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een serieuze simracer bent, maar je speelt F1 2019
Is ook gewoon een e-sport vriend. Speel ook Assetto Corsa en rFactor.quote:Op maandag 29 juni 2020 07:31 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een serieuze simracer bent, maar je speelt F1 2019
Het onkruid heeft de mooie bloemen bedekt, verstikt en die zijn vervolgens gestorven.quote:Op maandag 29 juni 2020 00:30 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat een armoe. Had toch de hoop dat covid het onkruid een beetje weg zou halen hier.
@ChevyCapricequote:Op maandag 29 juni 2020 09:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het onkruid heeft de mooie bloemen bedekt, verstikt en die zijn vervolgens gestorven.
Wat overblijft is zo'n kneus als Chevy die voornamelijk tegen zichzelf praat.
Ik wilde er toch even zeker van zijnquote:Op maandag 29 juni 2020 10:10 schreef Catkiller het volgende:
Quoten is een beetje overbodig als iemand dit topic 30 keer per dag bekijkt en het gemiddeld een maand duurt voor het topic vol is. Hij mist deze post heus niet hoor.
Hij quotete me niet hij mentionde me.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:10 schreef Catkiller het volgende:
Quoten is een beetje overbodig als iemand dit topic 30 keer per dag bekijkt en het gemiddeld een maand duurt voor het topic vol is. Hij mist deze post heus niet hoor.
Oh ja dat is wel belangrijk om te benadrukken aangezien dat maar 1 keer per jaar voor komt, met geluk.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij quotete me niet hij mentionde me.
Tot ziens!quote:
Heb je in je eigen subforum geen sc want niemand moet je hier dus kssttquote:
Dat is al een stukje beter.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is ook gewoon een e-sport vriend. Speel ook Assetto Corsa en rFactor.
Die is er wel alleen die is door mijn populariteit zo snel vol dat het amper bij te houden is als ik er post.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb je in je eigen subforum geen sc want niemand moet je hier dus ksstt
Gaat het even wat minder buiten fok, of echoot het verlies en de pijn van het modschap nog zo na?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Nee johquote:Op maandag 29 juni 2020 11:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gaat het even wat minder buiten fok, of echoot het verlies en de pijn van het modschap nog zo na?
quote:Op maandag 29 juni 2020 11:40 schreef Treehut362 het volgende:
Lose Yourself To Dance / Verlies jezelf te dansenSaaie shit manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik log uit joequote:
Eens.quote:
Ga lekker overal tr's zetten joh, sneuneusquote:
Moet ik weer over wollah en je ontslag beginnen of ga je dan weer janken?quote:Op maandag 29 juni 2020 13:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ga lekker overal tr's zetten joh, sneuneus
Jij bent mod, ik nietquote:Op maandag 29 juni 2020 13:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet ik weer over wollah en je ontslag beginnen of ga je dan weer janken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |