Is daar iets raars aan?quote:
Op je playstation?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is daar iets raars aan?
Ik word zelf bijvoorbeeld geil als ik keihard de eerste bocht van Monaco door sjees.
Nee PC natuurlijk. DIG mod hèquote:
Wat is dezenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh dus jij bent gewoon wildchild. Waarom kloon?
Je kan toch lezen?quote:
(lol)quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kan toch lezen?
(dat rijmt) (lol)
Daar heb ik nou ook altijd last vanquote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is daar iets raars aan?
Ik word zelf bijvoorbeeld geil als ik keihard de eerste bocht van Monaco door sjees.
Frontpagequote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:35 schreef Paul het volgende:
Ik zeg bij 100 stemmen komt er een frontpageberichtje over DE UITSLAG volgens FOKKERS:
B&H / [Miss NL] De 10 finalisten!
Zal wel weer ontdekt zijn door een ex of een klasgenoot net als alle andere kerenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh dus jij bent gewoon wildchild. Waarom kloon?
Check m’n topic maat.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal wel weer ontdekt zijn door een ex of een klasgenoot net als alle andere keren
quote:
Bedankt voor je stemquote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Frontpage![]()
Een uiterlijk hebben
Vrouwen
Ja dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal wel weer ontdekt zijn door een ex of een klasgenoot net als alle andere keren
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:03 schreef ponipek het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn.
Is 1 keer gebeurd sukkeltje.
Je usernames worden er niet echt leuker op.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:03 schreef ponipek het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn.
Is 1 keer gebeurd sukkeltje.
Geen speed for speed underground spelenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Had vanochtend weer eens leaguerace. Ik om 10:45 opstaan, want begon om 10:52. Kwam er weer niemand opdagen godverdomme. Dus ik die race maar in m'n eentje gedaan anders was ik voor nop opgestaan.
Gister nog een paar fantastische ranked-mode races gereden. Waarvan de laatste in Baku, met harde regen. Ik startte P8 (of zoiets) en heb die race keihard gewonnen, fastest lap 1.8s sneller dan de één na snelste@:dimachaerus @:kiid
Maar nu komt het: ik neem tegenwoordig soms mijn gameplay op via dat Xbox gebeuren, en ik dacht dat ik dat nu ook deed, maar hij heeft godverdomme alleen chrome zitten opnemen kutzooi. Was echt een tering goede race man. Ik denk zelfs mijn beste ooit. En dat allemaal in de gedachte dat ik het ook opnam.
Gelukkig kwam ik er een uur later of zo pas achter want anders was ik echt furieus met spullen gaan smijten. Tering zeg.
Te onrealistisch voor mij. F1 is ook geen sim pur sang, maar nog wel vermakelijk. F1 is tenminste nog een echte E-sport.quote:
Dude.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:38 schreef scrupuleus het volgende:
1.8 sec sneller zijn en dan trots zijn
Goh wordt er ook één wakkerquote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:41 schreef Chia het volgende:
Hey Phantomesse Myrr is terug onder een nieuwe naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |