SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De Sahara is zonder meer erg droog.
Wauw, wel lastig!quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat verschilt per grafiek, en als je er niet uitkomt kan je daarover overleggen.
[ afbeelding ]
Deze is vrij overzichtelijk. Hiervoor zou mijn strategie zijn: omschrijven hoe de grafiek er ongeveer uit ziet (lijngrafiek, op de X-as staat dit uitgezet van waarde zus to zo, op de Y-as staat dit uitgezet van waarde zus tot zo). Daarna kan je de rode stippen benoemen door X- en Y-coördinaat te benoemen
[ afbeelding ]
Deze is een stuk uitgebreider en heeft meer lijnen die door elkaar heen lopen. Bij deze is het waarschijnlijk handig om de lijnen inclusief kleuren en wel of niet gestippeld te benoemen, want dikke kans dat daar in een opgave naar verwezen wordt. Ook staat er hier een duidelijke titel bij, dus die benoem ik ook. Voor het overzicht is het hier waarschijnlijk handig om aan het begin te melden wat de algemene richting is van de verschillende lijnen (groen stijgt in deze periode, geel daalt, dat idee). Als je alle punten hier gaat opnoemen ben je erg lang bezig en kan je je afvragen of het daardoor heel veel duidelijker wordt. Als het voor de rest van het boek niet nodig is om echt alle punten te benoemen kan je er hier een paar overslaan, of alleen de punten uit de opgave extra benoemen
Noodlesquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hier nog geen regen. Heb ik straks voor niets noodles gegeten in plaats van brood te halen voor de lunch
quote:
Tabellen zijn ook geestdodend af en toe. Die examenbundel havo gebruikte Binas-tabellen als basis, maar aan het eind zat een tabel waarmee je kon opzoeken wat het tabelnummer moest zijn in de Binas-concurrent...quote:
Och hemel, bezorgde moedersquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:55 schreef Strani het volgende:
Net voor de twééde keer in deze hele crisis een telefoontje van m'n moeder gehad met de vraag of wij symptomen hebben, omdat ze zich zelf niet zo goed voelt
Op deze manier spreek ik nooit meer met haar af hoor!
Nee bepaald niet nee. Zij gaat er al vanuit dat ze hier iets opgelopen heeft (wat op zich kan) want dat ze daar waar zij zit niemand kent die het heeft. Maar ze gaat juist zelf met veel mensen om en steeds knuffels en alles.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Och hemel, bezorgde moedersZij nam het zelf toch ook niet zo nauw toen ze bij jullie was?
Wel goed dat je het doet danquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tabellen zijn ook geestdodend af en toe. Die examenbundel havo gebruikte Binas-tabellen als basis, maar aan het eind zat een tabel waarmee je kon opzoeken wat het tabelnummer moest zijn in de Binas-concurrent...
'Regel 18. Smeltpunten van metalen. Binas: tabel 23B, niet-Binas, tabel 68. Regel 19...'
Dat is dan niet handig neequote:Op donderdag 4 juni 2020 13:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee bepaald niet nee. Zij gaat er al vanuit dat ze hier iets opgelopen heeft (wat op zich kan) want dat ze daar waar zij zit niemand kent die het heeft. Maar ze gaat juist zelf met veel mensen om en steeds knuffels en alles.
Precies! Hoewel het hier nu trouwens ook meevalt hoor. In de hele provincie was er gisteren geloof ik maar één positief geval. Maar toch, elke keer weer even stressen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is dan niet handig neeEn dan moet je juist extra voorzichtig zijn in een gebied waar het wel wat meer "heerst"
OMGquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tabellen zijn ook geestdodend af en toe. Die examenbundel havo gebruikte Binas-tabellen als basis, maar aan het eind zat een tabel waarmee je kon opzoeken wat het tabelnummer moest zijn in de Binas-concurrent...
'Regel 18. Smeltpunten van metalen. Binas: tabel 23B, niet-Binas, tabel 68. Regel 19...'
Wat MOET je daar nu weer mee. Het stimuleert ook niet echt om snel weer af te spreken als dit er achterweg komt.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee bepaald niet nee. Zij gaat er al vanuit dat ze hier iets opgelopen heeft (wat op zich kan) want dat ze daar waar zij zit niemand kent die het heeft. Maar ze gaat juist zelf met veel mensen om en steeds knuffels en alles.
In Twente waren er bijna 200 mensen getest en maar 2 besmetquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies! Hoewel het hier nu trouwens ook meevalt hoor. In de hele provincie was er gisteren geloof ik maar één positief geval. Maar toch, elke keer weer even stressen.
Tijdens mijn Havo periode 2 verschillende edities van de Binas gehad. Ik vond de nieuwe handiger, maar die had ook in kleur aangegeven wat voor soort onderwerp het ging.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou precies, op deze manier wacht ik liever een paar maanden steeds hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
OMG
[..]
Wat MOET je daar nu weer mee. Het stimuleert ook niet echt om snel weer af te spreken als dit er achterweg komt.
Netjesquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
In Twente waren er bijna 200 mensen getest en maar 2 besmet
1% lijkt besmet te zijn in die recente testronde. 2 van de 200 bevestigt dat beeld dan ook wel netjes.quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:04 schreef Strani het volgende:
[..]
NetjesVeruit de meeste mensen met symptomen hebben het ook niet inderdaad.
Inderdaadquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
1% lijkt besmet te zijn in die recente testronde. 2 van de 200 bevestigt dat beeld dan ook wel netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |