abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 juni 2020 @ 16:36:23 #226
8369 speknek
Another day another slay
pi_193472461
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 16:04 schreef tfors het volgende:

[..]

Als ik het bij het verkeerde eind had moet je het zeggen hoor :-)
Nee viel mee, las het even verkeerd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 4 juni 2020 @ 16:38:56 #227
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193472489
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 16:20 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

De wetenschap moet het beweerde bewijzen. Dat is het hele punt.

Het is geen wetenschap als je halverwege je analyse stopt omdat je bij je gewenste conclusie bent aanbeland. Dat is linkse pseudowetenschap.
Je draait de zaken om: die bewering volgt uit het onderzoek, en niet andersom. En verder is het nogal een dooddoener.

Je weet niet wat je niet weet, dus volgens die redenatie kan je alles afserveren omdat "misschien blijkt het toch allemaal anders te zijn!!11". Gebaseerd op de stand van de huidige kennis wijst alles erop dat institutioneel racisme wel degelijk een grote rol speelt in de waargenomen discrepanties in de behandeling, vervolging en berechting (en dan hebben we het nu nog alleen maar over het falende rechtssysteem...). Dat die boodschap jou niet bevalt is duidelijk, maar dat betekent niet dat die bewering gestoeld is op allemaal halve analyses die volgen uit linkse pseudowetenschap.

Zelf kom je ook niet met alternatieve verklaringen die verder gaan dan "ze zullen zich wel anders gedragen".
Huilen dan.
pi_193472515
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2020 16:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je draait de zaken om: die bewering volgt uit het onderzoek, en niet andersom. En verder is het nogal een dooddoener.

Je weet niet wat je niet weet, dus volgens die redenatie kan je alles afserveren omdat "misschien blijkt het toch allemaal anders te zijn!!11". Gebaseerd op de stand van de huidige kennis wijst alles erop dat institutioneel racisme wel degelijk een grote rol speelt in de waargenomen discrepanties in de behandeling, vervolging en berechting. Dat die boodschap jou niet bevalt is duidelijk, maar dat betekent niet dat die bewering gestoeld is op allemaal halve analyses die volgen uit linkse pseudowetenschap.

Zelf kom je ook niet met alternatieve verklaringen die verder gaan dan "ze zullen zich wel anders gedragen".
'Achterin de bus moeten zitten' was dan ook gewoon het fenomeen dat afro-amerikanen allemaal individueel last hadden van wagenziekte en liever boven een van de achterwielen wilden zitten, en heeft helemaal niets te maken met systematisch en institutioneel racisme.

Let's face it; hij zal zich in de meest achterlijke bochten blijven wringen om maar te kunnen blijven ontkennen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_193472532
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 16:35 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik raad je aan meer van Tucker te kijken. Hij zegt een hoop zinnige dingen. De stem van de normale Amerikaan.
Ik check regelmatig Fox News omdat ze vaak precies het tegenovergestelde van CNN zeggen en ik graag beide kanten van het verhaal wil weten. De waarheid zit dan vaak in het midden.

Deze keer neig ik voor het eerst meer richting de Fox berichtgeving.

Als ik dit filmpje op mijn Facebook zou delen zouden direct een aantal SJW's mij ontvrienden, dat weet ik wel.
Alpha kenny one
  donderdag 4 juni 2020 @ 16:51:44 #230
475986 Briqq
Worth fighting for
pi_193472659
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 16:42 schreef falling_away het volgende:

[..]

Ik check regelmatig Fox News omdat ze vaak precies het tegenovergestelde van CNN zeggen en ik graag beide kanten van het verhaal wil weten. De waarheid zit dan vaak in het midden.

Deze keer neig ik voor het eerst meer richting de Fox berichtgeving.

Als ik dit filmpje op mijn Facebook zou delen zouden direct een aantal SJW's mij ontvrienden, dat weet ik wel.
'both sides' fallacy. Zelfde als flat earthers zelfde spreektijd geven als echte wetenschappers
pi_193472690
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 16:42 schreef falling_away het volgende:

[..]

Ik check regelmatig Fox News omdat ze vaak precies het tegenovergestelde van CNN zeggen en ik graag beide kanten van het verhaal wil weten. De waarheid zit dan vaak in het midden.

Deze keer neig ik voor het eerst meer richting de Fox berichtgeving.

Als ik dit filmpje op mijn Facebook zou delen zouden direct een aantal SJW's mij ontvrienden, dat weet ik wel.
Ik zou eerder adviseren om beiden te mijden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 4 juni 2020 @ 16:56:27 #232
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193472745
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 16:41 schreef probeer het volgende:

[..]

'Achterin de bus moeten zitten' was dan ook gewoon het fenomeen dat afro-amerikanen allemaal individueel last hadden van wagenziekte en liever boven een van de achterwielen wilden zitten, en heeft helemaal niets te maken met systematisch en institutioneel racisme.

Let's face it; hij zal zich in de meest achterlijke bochten blijven wringen om maar te kunnen blijven ontkennen.
En in het geval dat je wel aannemelijk weet te maken dat ze gedwongen achterin de bus moesten: dat achterin de bus moeten zitten was heus niet omdat ze zwart zijn! Je kan dat namelijk niet onomstotelijk tot 23 cijfers achter de komma bewijzen. Er zijn nog legio andere verklaringen voor de ik nu niet kan verzinnen. Misschien gedroegen ze zich wel anders?
Huilen dan.
  donderdag 4 juni 2020 @ 17:01:27 #233
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_193472839
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2020 16:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je draait de zaken om: die bewering volgt uit het onderzoek, en niet andersom. En verder is het nogal een dooddoener.

Je weet niet wat je niet weet, dus volgens die redenatie kan je alles afserveren omdat "misschien blijkt het toch allemaal anders te zijn!!11". Gebaseerd op de stand van de huidige kennis wijst alles erop dat institutioneel racisme wel degelijk een grote rol speelt in de waargenomen discrepanties in de behandeling, vervolging en berechting (en dan hebben we het nu nog alleen maar over het falende rechtssysteem...). Dat die boodschap jou niet bevalt is duidelijk, maar dat betekent niet dat die bewering gestoeld is op allemaal halve analyses die volgen uit linkse pseudowetenschap.

Zelf kom je ook niet met alternatieve verklaringen die verder gaan dan "ze zullen zich wel anders gedragen".
Wat jij zegt klopt gewoon niet. Jij baseert jouw conclusie op onvolledige en onjuiste informatie. Ik geef je een heel simpele vraag nu. Waarom concludeerden de studies niet dat de verschillen in cijfers hun oorzaak vinden in institutioneel racisme? Waarom is dat jouw conclusie maar niet van de studies die jij aanhaalt?

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 16:41 schreef probeer het volgende:

[..]

'Achterin de bus moeten zitten' was dan ook gewoon het fenomeen dat afro-amerikanen allemaal individueel last hadden van wagenziekte en liever boven een van de achterwielen wilden zitten, en heeft helemaal niets te maken met systematisch en institutioneel racisme.

Let's face it; hij zal zich in de meest achterlijke bochten blijven wringen om maar te kunnen blijven ontkennen.
Nee probeer, want dan zou het achter in de bus WILLEN zitten moeten zijn. En ik heb nooit gezecht dat er nooit institutioneel racisme was. Ik zeg enkel dat het er niet meer is. Dat is iets heel anders.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 16:42 schreef falling_away het volgende:

[..]

Ik check regelmatig Fox News omdat ze vaak precies het tegenovergestelde van CNN zeggen en ik graag beide kanten van het verhaal wil weten. De waarheid zit dan vaak in het midden.

Deze keer neig ik voor het eerst meer richting de Fox berichtgeving.

Als ik dit filmpje op mijn Facebook zou delen zouden direct een aantal SJW's mij ontvrienden, dat weet ik wel.
Een veel gezonder informatiedieet dan vele andere posters hier :)
pi_193472920
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 16:33 schreef falling_away het volgende:
wow, nooit gedacht dat ik het grotendeels eens zou zijn met een Fox News reporter :@

Kneeling will never be enough for the mob

https://video.foxnews.com/v/6161524397001#sp=show-clips
Stukje gekeken, maar erg eenzijdig weer. Bv de protesten gelijk trekken aan het geweld, terwijl er op enorm veel plekken wel vredig gedemonstreerd wordt. En dan zeggen dat je deze beelden nooit op CNN zou zien. Hoeveel
van het politiegeweld tijdens de protesten zie je op Fox?

En dan het defund the police verhaal. Als je naar de mensen achter die beweging luistert is het een oproep om een deel van het budget de politie gaat te gebruiken voor preventie (oa mentale gezondheidszorg). Dus helemaal niet het opheffen van de hele politie.

Daarna ben ik afgehaakt.
  donderdag 4 juni 2020 @ 17:11:44 #235
475986 Briqq
Worth fighting for
pi_193472977
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 17:06 schreef kipknots het volgende:

[..]

Stukje gekeken, maar erg eenzijdig weer. Bv de protesten gelijk trekken aan het geweld, terwijl er op enorm veel plekken wel vredig gedemonstreerd wordt. En dan zeggen dat je deze beelden nooit op CNN zou zien. Hoeveel
van het politiegeweld tijdens de protesten zie je op Fox?

En dan het defund the police verhaal. Als je naar de mensen achter die beweging luistert is het een oproep om een deel van het budget de politie gaat te gebruiken voor preventie (oa mentale gezondheidszorg). Dus helemaal niet het opheffen van de hele politie.

Daarna ben ik afgehaakt.
FOX heeft dan ook een politiek motief, net als de users die het voor zoete koek slikken hier. Er wordt fake news geschreeuwd naar wetenschappelijk onderzoek en gedegen bronnen, maar ze komen wel aanzetten met Breitbart bronnen of FOX als het hun wereldbeeld bevestigt.
  donderdag 4 juni 2020 @ 17:39:06 #236
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193473308
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 17:01 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Wat jij zegt klopt gewoon niet. Jij baseert jouw conclusie op onvolledige en onjuiste informatie. Ik geef je een heel simpele vraag nu. Waarom concludeerden de studies niet dat de verschillen in cijfers hun oorzaak vinden in institutioneel racisme? Waarom is dat jouw conclusie maar niet van de studies die jij aanhaalt?

Hier laat je wederom blijken dat je mijn reactie niet bekeken hebt. Die conclusies worden namelijk wel degelijk getrokken.
quote:
[..]

Nee probeer, want dan zou het achter in de bus WILLEN zitten moeten zijn. En ik heb nooit gezecht dat er nooit institutioneel racisme was. Ik zeg enkel dat het er niet meer is. Dat is iets heel anders.

Aha, eerst was er wel institutioneel racisme, en nu niet meer. Dan moet er iets veranderd zijn. Wat is er veranderd?

[ Bericht 2% gewijzigd door Isdatzo op 04-06-2020 17:44:10 ]
Huilen dan.
pi_193473321
Weinig nieuwe filmpjes trouwens...is het alweer voorbij?

Na een paar dagen wordt rellen natuurlijk ook een beetje hetzelfde als werken...
pi_193473385
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 16:20 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

De wetenschap moet het beweerde bewijzen. Dat is het hele punt.

Het is geen wetenschap als je halverwege je analyse stopt omdat je bij je gewenste conclusie bent aanbeland. Dat is linkse pseudowetenschap.
Oké top we zien het bewijs dat zwarten mindere rechtsbijstand krijgen omdat ze minder geld hebben graag tegemoet dan.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 4 juni 2020 @ 18:11:59 #239
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_193473892
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2020 17:39 schreef Isdatzo het volgende:

Hier laat je wederom blijken dat je mijn reactie niet bekeken hebt. Die conclusies worden namelijk wel degelijk getrokken.

Ik heb het gelezen, maar de door jouw beweerde gefundeerde conclusie niet gevonden. Als die conclusie verborgen zat in de artikelen had je er beter aan gedaan de wetenschappelijk onderbouwde conclusie zelf te posten.
quote:
Aha, eerst was er wel institutioneel racisme, en nu niet meer. Dan moet er iets veranderd zijn. Wat is er veranderd?
Godkeizer Trump natuurlijk.

quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 17:43 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Oké top we zien het bewijs dat zwarten mindere rechtsbijstand krijgen omdat ze minder geld hebben graag tegemoet dan.
Die exacte bewering heb ik niet gemaakt. Probeer het nog eens en neem de door mij gemaakte aannames in acht.
pi_193473929
Zo kant het ook. In Lincoln, Nebraska vandaag:
klik om te spelen
pi_193473990
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 18:14 schreef SnertMetChoco het volgende:
Zo kant het ook. In Lincoln, Nebraska vandaag:
[ afbeelding ]
Zuur voor Trump, die gemeenschapszin. Op wie moet hij dan het leger loslaten?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 4 juni 2020 @ 18:20:52 #242
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_193474059
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 18:14 schreef SnertMetChoco het volgende:
Zo kant het ook. In Lincoln, Nebraska vandaag:
[ afbeelding ]
Fantastisch
pi_193474085
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 18:14 schreef SnertMetChoco het volgende:
Zo kant het ook. In Lincoln, Nebraska vandaag:
[ afbeelding ]
_O_

"Can't we all just get along?"

_O_
pi_193474243
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 17:11 schreef Briqq het volgende:

[..]

FOX heeft dan ook een politiek motief, net als de users die het voor zoete koek slikken hier. Er wordt fake news geschreeuwd naar wetenschappelijk onderzoek en gedegen bronnen, maar ze komen wel aanzetten met Breitbart bronnen of FOX als het hun wereldbeeld bevestigt.
CNN heeft ook een politiek moetief. De NOS ook.
En bedoel je de onderzoeken waaruit blijkt dat voorvallen als die met George Floyd extreem weinig voorkomen?
Alpha kenny one
  donderdag 4 juni 2020 @ 18:37:38 #245
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193474331
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 18:14 schreef SnertMetChoco het volgende:
Zo kant het ook. In Lincoln, Nebraska vandaag:
[ afbeelding ]
Ik zag wel vaker beelden voorbijkomen waarin de politie en betogers het prima met elkaar leken te kunnen vinden, maar dat is natuurlijk veel minder sensationeel.
Huilen dan.
pi_193474343
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 18:32 schreef falling_away het volgende:

[..]

CNN heeft ook een politiek moetief. De NOS ook.
En bedoel je de onderzoeken waaruit blijkt dat voorvallen als die met George Floyd extreem weinig voorkomen?
Opiniemakers hebben een politiek motief, per definitie. Die heb je overal. Tucker Carlsen, is dan ook geen reporter, zoals je eerder zei, maar een opiniemaker. Dat mag natuurlijk, maar voor meer betrouwbare informatie kun je denk ik beter niet luisteren naar opiniemakers, maar naar journalisten.

Ook die hebben natuurlijk zo hun voorkeuren en nukken - ze zijn natuurlijk ook maar mensen - maar dat is wel echt een ander slag en zitten in een andere rol dan opiniemakers en propagandisten. Wallace op Fox News is bv. zeker wel iemand die betrouwbaar is in zijn feitelijke verslaggeving en interviews, als je dan toch van TV je Amerikaanse nieuws wil halen.
pi_193474564
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 18:38 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Opiniemakers hebben een politiek motief, per definitie. Die heb je overal. Tucker Carlsen, is dan ook geen reporter, zoals je eerder zei, maar een opiniemaker. Dat mag natuurlijk, maar voor meer betrouwbare informatie kun je denk ik beter niet luisteren naar opiniemakers, maar naar journalisten.

Ook die hebben natuurlijk zo hun voorkeuren en nukken - ze zijn natuurlijk ook maar mensen - maar dat is wel echt een ander slag en zitten in een andere rol dan opiniemakers en propagandisten. Wallace op Fox News is bv. zeker wel iemand die betrouwbaar is in zijn feitelijke verslaggeving en interviews, als je dan toch van TV je Amerikaanse nieuws wil halen.
De volkskrant had vorige week een uitgebreid stuk over fox en de innige relatie met trump.


Hoe Fox News uitgroeide tot witwasser van Trumps complottheorieën
pi_193474568
Ik volg het nieuws niet echt meer, te druk. Is er nou nog veel looten en rellen gaande?
  Moderator donderdag 4 juni 2020 @ 18:49:48 #249
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_193474623
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 18:14 schreef SnertMetChoco het volgende:
Zo kant het ook. In Lincoln, Nebraska vandaag:
[ afbeelding ]
Ja, of zo in Ohio




´Welcome to Coeur d'Alene Idaho, you´re not burning down our city´

:D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_193474628
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 18:38 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Opiniemakers hebben een politiek motief, per definitie. Die heb je overal. Tucker Carlsen, is dan ook geen reporter, zoals je eerder zei, maar een opiniemaker. Dat mag natuurlijk, maar voor meer betrouwbare informatie kun je denk ik beter niet luisteren naar opiniemakers, maar naar journalisten.

Ook die hebben natuurlijk zo hun voorkeuren en nukken - ze zijn natuurlijk ook maar mensen - maar dat is wel echt een ander slag en zitten in een andere rol dan opiniemakers en propagandisten. Wallace op Fox News is bv. zeker wel iemand die betrouwbaar is in zijn feitelijke verslaggeving en interviews, als je dan toch van TV je Amerikaanse nieuws wil halen.
Weet je nog het voorval van de NOS waar ze een video express bewerkt hebben waardoor Putin slecht werd afgeschilderd? Ja ze hebben de originele video later wel laten zien, toen er veel ophef over onstond.

Ze zijn destijds toevallig betrapt, maar ik ben van mening dat ze het nieuws wel vaker sturen, wellicht wat minder overduidelijk als dat ene voorval.
Alpha kenny one
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')