Ik denk in een setting waar het minder hoeft ze het ook wel kanquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Annechien is te serieus (k heb haar wel hoog zitten als journaallezer)
Jort is te Jort.
Simone is volgens mij niet all-round genoeg om dit te kunnen doen.
Sophie![]()
Splinter: Misschien, hoewel ik me hem niet zo voor kan stellen bij onderwerpen die niet zo serieus zijn, zoals sport.
Splinter zat wel heel vaak bij DWDD, maar gast zijn en presentator is natuurlijk compleet andersquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die Splinter heb ik ook het idee van dat hij pas 2 maanden echt bekend is of zo, en hij heeft nog niet eens een echt groot programma gehad. Ik zie het hem niet echt doen.
Als het tussen die vijf zou gaan zou ik haar ook kiezen jaquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk in een setting waar het minder hoeft ze het ook wel kan![]()
Ik zie het eignelijk wel zitten in Annechien
#TeamAnnechien
Ik heb vooral bij dit lijstje dat ik ze alle vijf niet meteen als talkshowhost zou zien. Het ligt er natuurlijk ook wel aan in hoeverre het format afwijkt van DWDD of het echt zo'n beetje hetzelfde gaat zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:35 schreef Fred_B het volgende:
Annechien Steenhuizen
Jort Kelder
Simone Weimans
Sophie Hilbrand
Splinter Chabot
Dit is volgens het immer betrouwbare Mediacourant.nl de shortlist voor de nieuwe presentator van DWDD. Ik word er niet meteen wild van.
Op dit moment:quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:46 schreef skysherrif het volgende:
maar wie is dan jullie ideale host
Naast gewoon Jeroen Pauw weer terug
Nadia Moussaid graag.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:46 schreef skysherrif het volgende:
maar wie is dan jullie ideale host
Naast gewoon Jeroen Pauw weer terug
quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op dit moment:
Jeroen Pauw
(Hele tijd niets)
Matthijs/Eva
(Weer even niets)
Types als Beau, Herman de Schermman, Wilfred Genee
Oeh een combinatie van Herman de Schermman en Nadia Moussaidquote:
Jort zou de show domineren inderdaad. Op dat tijdslot moet je iemand hebben die een gesprek kan sturen zonder al te veel de eigen persoonlijkheid op te dringen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:49 schreef Em31 het volgende:
Splinter is niet slecht, maar zooo druk. Word er zelf dan gewoon opgefokt van![]()
Als het moet dan lijkt me Annechien nog het best, ook nogal serieus, maar wel wat minder dan Simone.
Jort lijkt me vreselijk
Nou dáár zou ik absoluut naar kijkenquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Oeh een combinatie van Herman de Schermman en Nadia Moussaid
Die vind ik erg teruggevallen na een veelbelovende start eigenlijk.quote:
In welke zin? Ik heb 'r al een tijdje niet gezien.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die vind ik erg teruggevallen na een veelbelovende start eigenlijk.
Die lijkt me ook prima inderdaad!quote:
Inderdaad. Krijg je straks steeds ophef omdat Jort zijn eigen mening belangrijker vindt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Jort zou de show domineren inderdaad. Op dat tijdslot moet je iemand hebben die een gesprek kan sturen zonder al te veel de eigen persoonlijkheid op te dringen.
Ja inderdaad, ik ook.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:53 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben zelf een beetje teleurgesteld in Sander Schimmelpenninck bij op1, had meer van hem verwacht.
Ik ook niet zo vaak, maar al dan niet door zelfoverschatting of een gebrekkige voorbereiding ging ze onlangs in het interview met Louis van Gaal een aantal keer feitelijk zwaar in de fout.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:52 schreef Strani het volgende:
[..]
In welke zin? Ik heb 'r al een tijdje niet gezien.
Ja dat is helemaal niets inderdaad.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:53 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben zelf een beetje teleurgesteld in Sander Schimmelpenninck bij op1, had meer van hem verwacht.
Ik geloof dat haar man behoorlijk ziek is geweest een tijdje. Maar Mondo doet ze prima nu. (en is imo meest interessante talkshow van het hele zooitje)quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die vind ik erg teruggevallen na een veelbelovende start eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |